متن زیبا درباره عروس شدن دخترم +عکس نوشته

عروس شدن دختر و جشن عروسی او بهترین و مهم ترین اتفاق در زندگی هر پدر و مادری است. همه پدر ها و مادرها آرزو دارند که عروسی و خوشبختی فرزندان شان را ببینند. حال اگر این فرزند دختر باشد که هیجان و شادی پدر و مادر به اوج می رسد.

 زیرا سرنوست و آینده او برای همه مهم و حیاتی است. اگر شما هم می خواهید دختر خانم تان را عروس کنید و برایش مرایم عروسی بگیرید و به نحوی از احساس خودتان به او بگویید و یا به همین مناسبت به او تبریک بگویید حتما ادامه این مقاله را مطالعه فرمایبد.

عکس نوشته دخترم عروس شدنت مبارک + متن

گل همیشه بهارم نمی دانی برای عروس شدنت و روز عروسیت چه نقشه ها در سر داشتم و چه آرزوها در دل، اما نازنینم نمی دانم از شور و هیجان است یا از سر دلتنگی که دستم به هیچ کاری نمی رود و نمی دانم چه کاری باید انجام دهم اما هر چه که هست این را می دانم که دائم زبانم به دعا می چرخد و خوشبخت شدنت را از خداوند می خواخم. عروسیت مبارک جان شیرینم.

" " " "

پرنسس زیبای من نمی دانی چقدر آرزوی چنین روزی را داشتم. نمی دانی چقدر آرزو داشتم تو را در رخت سپید عروسی ببینم. بدان تا آخرین روز از زندگیم دعا گویت هستم و خوشبختیت را از خداوند بزرگ می طلبم.

" " " "

دردانه مادر دیدن خوشبختیت برایم از هر چیزی در این دنیا با ارزش تر است. در این روز که روز توست سعادت را از خداوند ارزو می کنم.

" " " "

عزیز ترینم عروسک زیبایم درست است که امروز من و پدرت را ترک می کنی و به خانه رویاهایت می روی اما بدان تا ابد در خانه پدریت به رویت باز است و تو تا ابد صاحب خانه عزیز و دوست داشتنی این خانه باقی خواهی ماند و ما همیشه چشم انتظارت خواهیم بود.

عکس نوشته عروسی دخترم نزدیکه + متن

دختر نازنینم امروز روز عجیبی برای من است. خوشحالم از این که خداوند این فرصت را به من داد تا تو را در لباس عروس ببینم از طرفی دلواپسم که دیگر هر روز و هر لحظه نمی توانم نظاره گر چشمان مهربانت باشم.

" " " "

دختر نازنینم از همان لحظه ای که تو فصل جدیدی از زندگیت را آغاز کردی برایت آرزوی عشق و ارامش نموده ام. امیدوارم هر روزت را با محبت و عشق سپری کنی.

" " " "

دخترک زیبایم، فرشته بی مانندم نمی دانی چقدر آرزوی چنین روزی را داشتم و نمی دانی چقدر خوشحالم که تو راه زندگیت را پیدا کرده ای و با کسی که دوستش داری ازدواج کردی. از صمیم فلب این اتفاق خجسته رو بهت تبریک میگم.

" " " "

همه کسم دختر زیبایم من چه خوشبختم که افتخاری مادری تو نصیبم شده است و امروز می توانم تو را در مهم ترین و شاد ترین روز زندگیت همراهی کنم. دوستت دارم و عروسیت را هزاران بار تبریک میگم.

عکس نوشته برای عروسی دخترم + متن کوتاه

عزیزترینم، دختر زیبایم پیوند عاشقانه ات را هزاران بار تبریک می گویم. آرزو می کنم تمامی روزهای زندگیت مانند امروز توام با شادی باشند.

" " " "

نازنینم یافتن عشق زندگیت را به تو تبریک می گویم و امیدوارم تا ابد برای هم بمونید.

" " " "

دختر عزیزم امیدوارم قدرت عشق تا ابد باتو همراه باشد و به زندگی عاشقانه ات برکت دهد. عروس شدنت مبارک جان دلم.

" " " "

دخترکم عروس شدن تو زیباترین روز زندگیم است

پیوند عاشقانه ات را تبریک می گویم.

عکس پروفایل عروسی دخترمه با متن تبریک

چه خوش شانس است مردی که دختر من را برای ادامه زندگیش برگزیده است. زیرا بهترین و معصوم ترین فرشته زمینی نصیب او شده است.

" " " "

دختر عزیزم در این روز فرخنده که روز عروسیت است زیباترین احساسات عاشقانه را برایت آرزو می کنم و ارزو می کنم با همسرت تا ابد زوجی عاشق باقی بمانید.

" " " "

عزیز دل بابا دختر عزیزم همونطور که برای مـن همیشه دوست داشتنی‌ترین و مهربون‌ ترین دختر دنیایی می دانم برای همسرت هم یگانه همراه و همسفر خواهی بود. عشق اهورایی تان تا ابد پاینده باد.

" " " "

دختر نازنیم در این روز با شکوه این نصیحت را از من قبول کن و بدان که عشق، صبر و گذشت می خواهد. تو در اول راه قرار داری با امید زندگی کن و آن را به همسرت نیز منتقل کن تا روزگاری بهشت گونه را تجربه کنید. ازدواجت مبارک جان مادر.

متن آرزوی خوشبختی برای عروسی دخترم + عکس نوشته

فرشته زیبایم امیدوارم در کنار همسرت به تمام رویا‌ها و آرزوهای زیبایت برسی. برایت زندگی‌ ای سرشار از شور و امید آرزو می‌کنم همیشه شاد باشی.

" " " "

عروسیت مبارک فرشته زمینیم امیدوارم از امروز تا همیشه شادی و لبخند مهمان چهره زیبایت باشد.

" " " "

دخترم، عروسک نازنینم دعا می کنم عشق یگانه مهمان قلبت و لبخند یار باوفای چهره ات باشد. عروس شدنت مبارک.

" " " "

 جان دلم دختر ماهم در آغاز مسیر جدید زندگیت از خدای مهربان می خواهیم که خودش نگهدار عشق پاک و بی ریایت باشد. آغاز یکی‌ شدنت با یگانه محبوبت را هزاران بار تبریک و شادباش می گویم.

متن زیبا برای تبریک عروسی دخترم + عکس نوشته

فرشته‌ زمینیم دختر مهربانم تو با آن چشمان معصوم بهترین هدیه از طرف خداوند بودی که به من داده شد و امروز من به پاس این هدیه ناب با قلبی سرشار از تپش عشق سر بر آستانش می نهم و تو را با دنیایی از دعای خیر به سوی زندگی جدیت بدرقه می کنم. ازدواجت مبارک عزیزترینم.

" " " "

روزی که تو به دنیا آمدی هرگز باور نمی کردم که روزی برای جدا شدنت و رفتن به سوی زندگی جدیدت جشن بگیرم و خانه را آزین ببندم. آن روز شاید این کار بعید به نظر می رسید اما امروز با دلی سرشار از شادی آماده بدرقه ات هستم. عروس شدنت مبارک عزیزم.

متن های زیبا درباره عروس شدن دخترم برای استوری در واتساپ و انستاگرام

در این بخش از مقاله می توانید مجموعه ای از زیباترین و احساسی ترین متن ها درباره عروسی دخترتان را پیدا کنید و از ان ها برای استوری کردن در واتساپ و انیستاگرام استفاده کنید و از این طریق به دخترتان به خاطر ازدواجش تبریک بگویید.

" " " "

 دختر عزیزم من همیشه از تو صدایی آرام و چهره ای دلکش و لبخندی پر از مهر دیده ام. امیدوارم برای همسرت نیز همین گونه باشی تا طنین زیبای عشق در زندگی تان موج بزند. عروسیت مبارک شیرین تر از جانم.

" " " "

سنگ صبور مادر، دختر زیبایم در روز عروسیت آرزویی جز خوشبختیت را ندارم و از خداوند می خواهم مهری دل نواز و عشقی پاک و بی آلایش را نصیبت کند. دعاهای خیرم بدرقه راهت عزیز ترینم.

دلنوشته برای عروسی دخترم با عکس های زیبا

دختر عزیزم ازدواج و یکی شدن دل ها قدم بسیار مهمی در زندگی ست و مـن ایمان دارم تو با قلب مهربانی که داری این قدم مهم را در کنارعشقت و همسفر زندگی‌ ات به سلامت برخواهی داشت. عروس شدنت فرخنده باد جان دلم.

" " " "

دختر شیرینم، عزیزترینم رویش زیباترین و با شکوه ترین گل عشق متعلق به توست این رویش بی مانند را لایق تو می دانم و از خداوند می خواهم آن را مایه خوشبختیت قرار دهد. رخت زیبای عروسی مبارکت باشد جان دلم.

" " " "

دختر عزیزم تو گل زیبای زندگیم هستی و من برای پروراندن و به بار نشاندن این گل چه رنج ها که نکشیدم. اگر به خواست من بود هر گز تو را از خودم جدا نمی کردم اما من به خواست و عشق تو احترام می گذارم و رخت عروس را بر تنت می پوشانم. امیدوارم تا ابد شادباشی و زندگیت غرق در عشق باشد.

" " " "

دختر شیرینم عروس شدنت مبارک. عزیزترینم به یاد داشته باش که همیشه یکی هست که قلبش به عشق تو می تپه و بزرگ ترین آرزوش خوشبختی توست و اون کسی نیست جز مادرت.

پروفایل عروس شدن دخترم با متن

دختر مهربانم و ای فرشته زمینی امیدوارم همیشه شاد و پاینده باشی و عشق الهی هدیه‌ زندگیت باشد. تو امانت بی همتایی هستی که خداوند افتخار داشتنش را نصیب من کرد و من امروز آن را به دست کسی دیگر می سپارم. از خداوند می خواهم که به همسرت یاری رساند تا قدردان این هدیه و امانت الهی باشد. عروسیت هزاران بار مبارک دختر مهربانم.

" " " "

عشق نعمت بزرگی است که نصیب هر کس نخواهد شد اما شما این لیافت را داشتید که این نعمت نصیب تان شود. از خداوند بزرگ میخواهم که به تـو و همسر یاری رساند تا قدردان این نعمت ناب الهی باشید.

" " " "

دختر مهربان و دوست داشتنیم فراز و نشیب‌ و سختی جزء ی از زندگی مشترک هستند اما مـن ایمان دارم که در کنارهمسرت و با عشق پاکی که به هم داری داز پس تمامی سختی ها و فراز ونشیب ها برخواهید آمد. این پیوند زیبا و باشکوه مبارکت باشد دخترکم.

" " " "

دخترم در این روز عزیز و رویایی که روز عروس شدن تو ست از خداوند متعال میخواهم که زندگیت‌ مالامال از عشق و برکت و شادی باشد.

متن نوشته شب عروسی دخترم با عکس

دختر نازنین و دوست داشتنی‌ ام اکنون که لباس عروسی به تن کرده ای تو را زیباتر و ماه تر از همیشه‌ می بینم. ارزو می کنم این لبخند‌های شاد و دوست داشتنی تا ابد مهمان لب‌ های زیبا و شیرین‌ ات باشند.

" " " "

آغاز یکی شدنت مبارک دردانه ام. عزیزترینم بدان ازدواج آغازیکی شون و دل دادن است. آغاز مسیری نامفهوم و نا آشنا و کسی نمی داند که در این مسیر چه ها در انتظارمان است. اما من به تو ایمان دارم و می دانم که از پس همه ناخوانده ها و نادانسته های زندگی برخواهی آمد. من نیز به عنوان مادرت زیباترین دعا هایم را بدرقه راهت می کنم تا در مسیر زندگیت ثابت قدم و استوار باشی. عروس شدنت مبارک پرنسس زیبای من.

" " " "

عروس زیبای من، دختر بی همتایم در کنار تمام سختی های زندگی همیشه دلم به تو خوش بود. زیرا همیسه تو را به چشم گنجی گران بها می دیدم که سرمایه و همه دار و ندار و امید روزهای سختیم است. من امروز گنج گران بهای زندگیم را تقدیم کسی می کنم که محبوب و دوستدار توست. امیدوارم او هم مانند من قدرت را بداند. یکی شدن با عشق ابدیت را شاد باش می گویم و آرزوی خوشبختی برایت می کنم.

" " " "

 دختر مهربانم، عزیزترین کس زندگیم امروز تو صاحب بزرگ ترین و مهم ترین سرمایه زندگیت شده ای و آن سرمایه عشق اسـت که خداوند به تو عنایت فرموده اسـت. با توکل بر ذات مقدس الهی زندگیت را آغاز کن و دست در دست محبوبت بگذار و بدان دعای خیر من نیز ضامن خوشبختی و نیک روزیت خواهد بود.

" " " "

 عزیزتر از جانم، دختر مهربان و زیبایم در این روز بزرگ و فرخنده آرزو می کنم مسیر زندگیت همواره پر از عشق و امید باشد و در کنار عشقت زیباترین لحظات را تجربه کنی. امروز نه تنها برای تو بلکه برای هـمه مـا یک روز استثنایی و فراموش نشدنی ست چون عزیز ترین کسمان رخت سپید عروس به تن می کند. دوستت دارم و بهترین ها را برایت آرزو می کنم.

متن عروس شدن دخترم + عکس نوشته

زیباترین عروس دنیا، یک عروس خانوم ناز وخوشگل کسی جز دختر مهربان من نمیتونه باشه خدایا به خاطر دادن این فرصت استقنایی به من ازت ممنونم. ازت ممنونم که فرصت دیدن دخترم در رخت عروسی را به من دادی و ممنونم که می توانم بهترین جشن را برای دخترم تدارک ببینم.

" " " "

جان شیرینم امروز روز رسیدن به بزرگ ترین آرزوی زندگیم است. امروز به عهد خودم وفا کردم و تو را با سربلندی به خانه بخت می فرستم. نمی دانی از این که مرد رویاهایت را پیدا کردی چقدر برایت خوشحالم و آرزو می کنم تا همیشه درکنار هم عاشقانه ترین روز های عمرتان را سپری کنید.


در ادامه حتما ببینید :

متن زیبا برای آرزوی خوشبختی عروس و داماد

متن خداحافظی عروس از خانواده

متن آرزوهای خوب برای دخترم

متن درباره بزرگ شدن دخترم


هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...