متن برای زیر عکس خودم خفن (2)

وقتی میخوای یه عکسی رو توی شبکه های اجتماعی به اشتراک بذاری، به چیزی که باید بیشتر از همه اهمیت بدی توضیحات و یا همون کپشن مربوط به عکسه چون همه بعد از دیدن عکس به سراغ متن یا جملاتی میرن که تو در موردش به اشتراک گذاشتی. سعی کن روی متنی که قرار برای عکست بذاری خیلی دقت کنی و براش یه متن قشنگ تهیه کنی.

در ادامه این مطلب متن ها و جملاتی زیبا و خفن برای زیر عکس هاتون در شبکه های اجتماعی تهیه کردیم که شما رو دعوت به خوندنشون میکنیم.

متن احساسی برای زیر عکس خودم

دلم تنگه، دلم تنگه روزاییه که رای خودم اهمیت قائل میشدم، ارزش قائل میشدم و یه احترام خیلی خاص برای خودم قائل بودم. از اون روزی که اون اومد انگاری که احترام من با اومدنش پر کشید و رفت. دیگه هیچ ارزش و احترامی برای خودم قائل نبودم. آره، من یه آدم اشتباه رو وارد زندگیم کردم و همون ادم اشتباه تاوانش این بود که الان من هویت خودم رو فراموش و گم کنم. یادتون باشه کیا رو وارد زندگیاتون میکنید چون اگه اشتباه باشن همراه با اونا ارزش خودتون هم پر میکشه و میره.

********************

یادمه به هم قول میدادیم که تا همیشه کنار هم میمونیم، یادمه حتی رابطه مون رو هم همینجوری شروع کردیم. من و اون خیلی همدیگه رو دوست داشتیم، خیلی عاشق هم بودیم و برای هم میمردیم اما تنها فرقی که من با اون داشتم این بود که من فیلم بازی نمیکردم اما اون فیلم بازی میکرد. آره اون یک بازیگر ماهر بود و من به بازی عشق اون گرفتار شده بودم. هیچ عشق و علاقه ای بهم نداشت، همیشه فیلم و بازی بود و الان که قول هامون یادم میاد فقط میخوام دیگه نباشم، دیگه توی دنیایی به این نامردی که چنین نامردی رو وارد زندگیم کرد دیگه نباشم.

********************

دیگه دلم نمیخواد زنده بمونم، دیگه دلم نمیخواد هیچ کسی سراغم رو بگیره، دیگه حتی دلم نمیخواد اسمم رو هم صدا بزنن. من هیچ شدم، یک هیچ به تمام معنا. من در خودم گم شدم و چطور میشه از کسی که خودش، خودش رو گم کرده انتظار داشت که به هیچی نرسه؟ من هیچ شدم و دیگه هیچ اثری از من باقی نمونده. دلم میخواد همین الان فرصتم تموم بشه، فرصتم برای زندگی رو میگم. یکی از شیرین ترین اتفاقات برای من الان همون مرگه که خیلی ها ازش فرارین.

********************

با خودم که خلوت میکنم همه حماقتام یادم میاد شاید برای همینه که همیشه از تنهایی فراریم. وقتی که تنها میشم میرم توی فکر، به فکر پیامایی که دادم و خودم رو کوچیک کردم میفتم، به فکر التماسایی که همشون بی جواب موندن میفتم، به فکر احترامی میفتم که از من زیر پا له شد و اصلا بهش توجه نشد، به یاد همه اینا میفتم و از خودم متنفر میشم. همه ما آدما اینجورییم اما بعضیامون شانسش رو داریم که گیر آدمای درست بیفتیم. کسایی که مثل من بد شانس بودن، خاطره هایی از این دست همیشه یه گوشه از ذهنشونه که آزارشون میده! این خاطره ها توی تنهایی ها بیشتر از همیشه با یادت میان.

********************

دوست دارم تنها باشم و دیگه هیچ کسی ازم سراغی نگیره. از همه این آدما خسته شدم، همه این آدمایی که فقط نقش بازی میکنن، فقط فیلم بازی میکنن و فقط برای اینکه ازت سوء استفاده کنند بهت دروغ میگن. میخوام تنها باشم چون درسته که توی تنهایی بهم خوش نمیگذره اما حداقل دیگه کسی هم نیست که از پشت بهم خنجر بزنه و قلبم رو هدف بگیره. من میخوام از همه فاصله بگیرم و به تنهایی هام سفر کنم، اینجوری میدونم که برای خودم هم بهتره..

متن انگیزشی برای زیر عکس خودم

آهای خودم، مبادا عقب بکشی ها! تو خیلی مهمی، بیشتر از اون چیزی که فکر کنی برام اهمیت داری. تو باید به تموم خواسته هات برسی، تو باید به خودت ثابت کنی که میتونی و بالاخره به دستش میاری. به همه اونایی که میگن نمیشه بی توجه باش، به همه اونایی که فاز بد میدن بی توجه باش، به مسیرت فکر کن، به آینده قشنگی فکر کن که در انتظارته. فقط و فقط به اهدافت متمرکز باش چرا که در نهایت رسیدن به هموناست که خوشبختی رو برات به ارمغان میاره و حال دلت رو خوب میکنه.

********************

یه نصیحت به خودم دارم، اگه دلت میخواد شاد باشی، اگه دلت میخواد همیشه حال دلت خوب باشه، اگه میخوای قلبت همیشه پر از حس مثبت باشه و اگه میخوای که خیلی کم رنگ غم و ناراحتی رو ببینی پس دست از دیگران بکش. آره تو باید دست از دیگران بکشی و به خودتم تکی باشی. ببین چطوریم یتونی مسیرت رو بسازی، ببین چطوری میتونی دنیای خودت رو یه نفره بسازی. دنیای بقیه رو رها کن، این دنیای توئه، این مسیر توئه، به اون توجه کن و خودت تک و تنها بسازش تا در آینده به خودت غبطه بخوری از دستاوردهایی که داشتی.

********************

خودم عزیزم، هر جا که کم آوردی به یاد موفقیت هایی بیفت که به غیر از تو هیچ کسی نتونست به اونها برسه، به یاد تلاش هایی بیفت که هیچ کسی غیر از تو نخواست که اونها رو متحمل بشه و به یاد تصمیماتی بیفت که هیچ کس به غیر از تو جرات عملی کردنشون رو نداشت. تو خیلی جرات داری، تو خیلی با عرضه هستی و خیلی کارا از دستت بر میاد پس خودت رو دست کم نگیر و بلند شو. درسته احساس میکنی کم آوردی اما ادامه بده، بهت قول میدم که در آینده اتفاقات خیلی خوبی انتظارت رو میکشه.

********************

خودم عزیزم، تو نیاز به هیچ انگیزه ای نداری چرا که سوخت موتور موفقیتت همیشه کاملهِ کامله و همیشه در حد زیادی وجود داره. تو رو خیلی دوست داره چون این ویژگی خیلی خاص رو داری. تو به خودت کمک میکنی، تو خودت نیروی انگیزاننده خودت هستی تا به دستاوردهای خیلی زیادی برسی، تو به کسی نیازی نداری، تو به هیچ پشتوانه ای احتیاجی نداری، تنها آدم زندگی تو خودتی و خودت و این برای من بی نهایت زیباست. خودم عزیزم، فوق العاده دوستت دارم چرا که تو به خاطر تموم اینها لایق دوست داشته شدن هستی.

********************

آهای خودم، ناامیدی به سراغت میاد، حال بد به سراغت میاد،؛ حتی همه حس های منفی ممکنه یه روز روی سرت خراب بشن، اما یه چیزی رو یادت باشه، تو حق نداری که کم بیاری. تو میتونی گریه کنی، تو میتونی روزها ناراحت باشی، تو میتونی از زمین و زمان گلایه کنی اما یادت باشه که بعد از تموم اینها باید حرکت کنی، باید حرکت کنی چونم یه زندگی داری که باید ساخته بشه، یه راه داری که باید ادامه اش بدی و یه آینده داری که باید زیبا بشه. یادت باشه به خاطر اینکه الان ناامیدی، به خاطر حال بدت یا به خاطر هر حس منفی دیگه از زندگیت دست نکشی.

متن غمگین برای زیر عکس خودم

عجب دنیایی شده، خوبی میکنی بدی میبینی، عشق میروزی خیانت میبینی، دل میبندی عذاب مشکی و محبت میکنی نامردی میبینی. راستی راستی ما آدما عوض شدیم یا قانون دنیا تغییر کرده؟ چرا توی دل هیچ کسی مهربونی پیدا نمیشه؟ چرا هیچکسی دیگه عشق و محبت رو نمیشناسه؟ واقعا چی شده که همه نامهربون شدن؟ همه ضربه میزنن، همه ناراحتت میکنن و تیشه به ریشه ات میزنن؟ خدایا، چی توی این دنیا تغییر کرده که آدمات اینقدر پست شدن؟

********************

دلم میسوزه، برای همه اون روزایی که فکر میکردم یه بخشی از زندگیشم، یه بخشی از آینده اش هستم، یه بخشی از افکارشم اما متاسفانه هیچکدوم از اینها نبودم، برای همه اینا دلم میسوزه. من برای اون فقط یک بازیچه بودم، بازیچه ای که قرار بود باهاش بازی کنه تا وقتش بگذره. آره، اون به من به دید یک بازیچه نگاه کرد ولی در این وسط یه چیزی رو یادش رفته بود و اون هم این بود که منم دل دارم، منم احساس دارم و ممکنه بشکنم. اون منو شکست و ازم گذشت و یه بار هم یادش نبود که اونی که بازیش داد یه دل پر از احساس داشت.

********************

پر از حس غمم، پر از حس ناراحتیم، پر از اندوهم، پر از دردم، خب که چی؟ برای کی مهمه؟ کی اهمیت میده؟ حتی برای تویی که این متن رو میخونی ذره ای اهمیت نداره که من الان چی دارم میکشم. تو زندگی خودت و حال خوب خودت برات مهمه و ذره ای به اینکه حال من خوبه یا نه توجهی نداری. کاش ما آدما اینجوری نبودیم، کاش یکمی مهربون تر بودیم و یکمی از حال همدیگه بیشتر خبر میگرفتیم. به خدا که اون موقع افسردگی ها کمترم میشد.

********************

بعضی ها نه تنها درد و دل کردن بلد نیستن بلکه خفه شدن هم بلد نیستن. یه غمی داری و میخوای تسکینش بدی، میان باهات میشینن و شروع میکنن به حرف زدن. آره اون غم که زیاد بزرگ نیست، عجب آدم بی عرضه ای هستی که نمیتونی از پسش بر بیای، واقعا تو برای همچین چیز ساده ای غمگین شدی؟ اینا چیزهایی هست که ازشون میشنوی! شاید این غم و اندوه برای تو چیز کمی باشی اما الان شده همه زندگی من. کاش اونایی که شعور درد و دل کردن ندارن این رو درک کنن و بفهمن.

********************

غم شده یه بخشی از زندگی من، دیگه بهش عادت کردم، به بودنش، به اینکه هر روز عذابم بده و به اینکه هر روز حال خوبم رو ازم بگیره عادت کردم. من دیگه به خوشی هیچ اعتنایی نمیکنم چون این غم نمیذاره که ذره ای به سمتش حرکت کنم. غم حالا شده تموم وجود من. خیلی ها میگن دست خودته اما دیگه دست خودم نیست، این غم افسار تموم زندگیم رو در دست گرفته و داره میتازونه، میتازونه تا غم های بیشتری رو وارد زندگیم کنه. الان فقط نیاز دارم به یک سکوت، سکوتی که درسته غم در اون بیداد میکنه اما حداقل دیگه کسی نیست که منو برای غمگین بودنم مقصر بدونه.

متن شاخ برای زیر عکس خودم

بعضی ها خیلی سعی میکنن که مثل ما باشن، اصلا هدفشون اینه که پا در جای پای ما بذارن اما چیزی که نمیدونن اینکه هیچوقت نمیتونن. اونا برای اینکه مثل ما بشن باید مثل ما فکر کنن که هیچوقت به این درجه نمیرسن، اونا فقط سبک پوشش و رفتارشون رو عوض میکنن و بعد فکر میکنن مثل ما شدن که باید بهشون تسلیت گفت چون به هدفشون نرسیدن. یه نصیحت به تموم این دوستان، به جای اینکه پیگیر زندگی ما باشین یکمی پیگیر زندگی خودتون باشین، شاید اینجوری یه روزی تونستین خاطره های ما رو تجربه کنین.

********************

یکی نیست به اینایی که این همه برامون قمپز در میکنن و گنده میان بگه که تموم اون هدفایی که داری، تموم اون خواسته هایی که داری و تموم چیزهایی که دوست داری در اینده تجربه کنی فقط یه بخشی از خاطرات ماست. ما هنوز چیزهایی رو هم تجربه کردیم و تبدیل به خاطره کردیم که تو حتی اونها به ذهنت هم خطور نمیکنه پس به جای اینکه اینقدر خودت رو جلومون کوچیک کنی سعی کن تلاش کنی، شاید یه روزی تونستی تو هم مثل ما بشی که اونم بعید میدونم.

********************

شاخ نیستم، ادعای شاخ بودن هم نمیکنم اما خوب بلد یکی که باید سر جاش بنشونم رو واقعا سر جاش بنوشنم، یکی که باید شاخش رو بشکونم واقعا شاخش رو بشکونم و یکی که واقعا باید بهش ضربه بزنم رو بهش ضربه بزنم. راستش من هیچوقت خودم رو خیلی گنده نشون نمیدم اما وقتی که یکی از اون حد خودش خواست گنده تر رفتار کنه خوب بلدم از خودش گنده تر بشم و جوری سر جاش بشنونمش که دیگه هیچوقت نخواد حتی فکر بد کردن به من هم توی سرش خطور کنه.

********************

آهای تموم کسایی که فکر ضربه زدن به من توی سرتون میچرخه، خواستم بگم خسته نباشید به کارتون ادامه بدید فقط بین این تلاش خستگی ناپذیرتون باید بگم که انتهای مسیرتون به هیچی میخوره چون هیچوقت نمیذارم حتی تصورش بیاد تو کله تون که قراره منو شکست بدین و به زمینم بزنید.

********************

دلم میخواد به تموم اونایی که در تلاشن تا یه ذره خودشون رو به چشمم بیارن یه خسته نباشید بگم و بگم که بیخودی تلاش نکنین، شما وقتی از چشم من افتادین، از زندگیم هم بیرون انداخته شدین و تموم تلاش هایی که الان میکنید واقعا بی فایده هست و بهتره این تلاش ها صرف جای بهتری از زندگیتون بشه.

از شما متشکریم که تا انتهای مطلب همراه ما بودید.


در ادامه تماشا کنید :

مجموعه کپشن زیبا و کوتاه برای عکس خودم

متن در مورد دوست داشتن خود + عکس نوشته

متن و نوشته های کوتاه و زیبای پروفایل لاین واتساپ وایبر

متن‌های زیبا در مورد دختر بودن + عکس نوشته


هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...