متن زیبا و سنگین در مورد فامیل بدرد نخور

فامیل بدرد نخور همون آدمیه که درسته که حضورش رو در زندگیت احساس میکنی، درسته که همه میگن آره این یه فامیلی داره و درسته که با وجودش دورت خالی نیست اما در واقع به هیچ دردت هم نمیخوره و فقط جنبه تزئیی داره. همچین فامیلایی رو بهتره از زندگیت حذف کنی تا اینکه بخوای با وجودشون حال خودت رو از زندگی بهم بزنی.

در ادامه این مطلب متن ها و جملاتی درباره فامیل بدرد نخور آوردیم. شما رو دعوت به خوندن این متن ها میکنیم، همراه ما باشید.

جملات سنگین و زیبا درباره فامیل بدرد نخور

بعضی از فامیلها نه تنها بدرد نمیخورن بلکه همین آدمهای بدرد نخور اونقدر توی زندگیت دخالت میکنن که واقعا طاقتت سر میاد. از همین تریبون خواستم به فامیل های محترمه و گرامی که در زندگیمون دخالت میکنن بگم که از شما بدرد نخورتر توی این دنیا برای ما وجود نداره. به دردمون که نمیخورین پس حداقل توی زندگیمون هم دخالتی نکنین و اونقدر روی اعصاب ما راه نرید. درسته ما به شما کاری نداریم اما ممکنه طاقت ما هم سر بیاد و جواب تموم دخالت هاتون رو جوری بدیم که هیچوقت فراموش نکنید.

******************

فامیل بدرد نخور کیست؟ همون آدمیه که هیچ کاری مفیدی نمیتونی ازش انتظار داشته باشی اما وقتی یه جایی گیرت میاره اونقدر از تو و زندگیت انتقاد میکنه و اونقدر نظر میده که میخوای همونجا خفش کنی. کسی نیست به همچین آدمایی بگه درسته که ما ممکنه مشکلات زیادی در زندگی داشته باشیم و بشه بهمون انتقاد زیادی کرد اما حداقل بدرد نخور هم نیستیم و به یه کاری میایم. شما به چه کاری میاین که هر لحظه و هر دفعه که ما رو میبینید زبون واموندتون شروع میکنه به جنبیدن و از ما انتقاد میکنین؟

******************

درسته که ما هیچوقت روی هیچکسی حساب باز نمیکنیم، درسته که ما هیچوقت از هیچ کسی کمک نمیخوایم و درسته که ما همیشه روی خودمون حساب باز کردیم و تنها کسی که ازش کمک خواستیم خودمون بوده اما هر کسی از بیرون فامیلای ما رو ببینه میگه که اگه میخواستن میتونستن کمکشون کنن اما متاسفانه ما هیچ کمکی از سمت اونها نگرفتیم. الان هم داریم خداروشکر از مشکلاتمون گذر میکنیم اما یادمون نمیره کیا میتونستن دستمون رو بگیرن اما نگرفتن، کیا میتونست برای حال خوبمون کمی هم که شده تلاش کنن اما نکردن و کیا میتونستن حداقل همدممون باشن اما نشدن. درسته که ما روشون حساب باز نمی کردیم اما یادمون هم نمیره که میتونستن اما نخواستن.

******************

فامیل بدرد نخور همون کسیه که وقتی پیشته هزار جور بهت قول و وعده میده و هزار جور ته دلت رو قرص میکنه اما وقتی از پیشت میره تموم قول و وعده هایی که بهت داده بود از یادش میره. مهم هم نیست اون قول و وعده ها در مورد چی بودن، مهم اینه که اون فامیل بدرد نخور روی حرفش وای نایستاده و حرفاش رو خودش یادش رفته. کاش از این آدما نباشیم. یادتون باشه کوچکترین حرف شما باعث میشه که بقیه روتون حساب باز کنن و اگه روی حرفاتون نایستین مثل بیشتر فامیلای ما تبدیل به آدمای بدرد نخوری میشین.

******************

فامیل بدرد نخور میدونی کیه؟ همونی که هر روز باهاش در ارتباطی، همونی که همیشه چشمت به چشماش میفته و همیشه جلوت خوبت رو میگه و باهاش احساس صمیمیت میکنی اما وقتی میبینه که کسی پشت سرت داره حرف میزنه و داره بدت رو میگه ساکت میشینه و هیچی نمیگه. همچین فامیلی رو باید ساعت نه شب بذاری دم در تا آشغالی بیاد و ببره. ما کسی رو تو زندگیمون میخواین که محبتش، عشقش و صمیمیتش از ته دل باشه نه اینکه فقط در ظاهر خودش رو خوب نشون بده اما ته دلش اصلا بهمون فکر هم نکنه.

******************

زندگی ما احاطه شده با فامیلای بدرد نخورمون. اگه میگین چرا اینقدر تنهایی رو ترجیح میدید، اگه میگید چرا اصلا فامیل رفت و آمد ندارید و اگه میگید چرا اینقدر منزوی هستید دلیلش همینه که دور ما پر شده از آدمای بدرد نخور. ما عادت نداریم با آدمایی بپلکیم که به هیچ دردی نمیخورن و فقط حرفن. فامیلای ما ماشالله توی حرف زدن هیچ وقت کم نمیارن اما وقتی پای عمل میرسه پا پس میکشن و هیچ ردی ازشون نمیبینی. ما تنهایی رو به بودن با همچین آدمایی ترجیح میدیم چون ارزشی داریم که اونها ندارن پس ترجیح میدیم با رفت و آمد باهاشون خودمون رو بی ارزش نکنیم.

******************

فامیل بدرد نخور هم بعضی جاها خوب به کارت میادها. مثلا اون دیگه به هیچ دردی نمیخوره و تو هم این رو میدونی پس اطمینان داری که هیچوقت در زندگیت سرک نمیکشه و هیچوقت وارد زندگیت نمیشه. فامیلی که بدردت نمیخوره میره پی زندگی خودش و زندگی تو رو ول میکنه که این واقعا کار قشنگیه. بعضی از فامیلا هستن که چنان سرشون رو توی زندگی ما فرو کردن که ما اونقدر جذابیت در زندگیمون نمی بینیم. کاش شما هم برید جزو همون دسته بدرد نخورها و کلا دست از سر ما و زندگیمون بردارین.

******************

کدوم فامیل بدرد ما خورده؟ کدومشون جایی که باید دستمون رو گرفته؟ کدومشون موقع ناراحتی ها فریادرس مون بوده؟ هیچکدوم. همه وقتی که لازمشون داشتیم غیبشون زد و برای همیشه رفتن. الان که اوضاع مون خوب شده دیگه اونا رو میخوایم چیکار؟ دیگه به بودنشون توی زندگیمون چه نیازی داریم؟ ما روزهای سخت رو بدون اونها گذروندیم پس قطعا روزهای خوبمون رو هم میتونیم بدون بودنشون بگذرونیم. از همه فامیل های عزیز تقاضا دارم که تا یک کیلومتری خونه ما هم نیاین چون حسابی از چشممون افتادن و حسابی حناشون برامون بی رنگ شده.

******************

همون اوایل یه آدم از چشمت نمیفته، اونقدر بهت بدی میکنه، اونقدر پشتت رو خالی میکنه و اونقدر در حقت ظلم میکنه که بالاخره از چشمت میفته. خواستم بگم که فامیلای ما هم همینجوری بودن. درسته که اوایل روشون حساب دیگه ای باز می کردیم اما هر چی زمان گذشت متوجه شدیم که این آدما اونایی نیستن که دارن نشون میدن، این آدما فقط فیکن و فقط ادای خوب بودن رو در میارن. فامیلای ما در واقع آدمای بدرد نخوری بودن که هیچوقت به کارمون نیومدن و ما ترجیح میدیم که اونها رو از زندگیم حذف کنیم تا اینکه اجازه بدیم وارد زندگیمون بشن.

******************

فامیلای عزیز، درسته شاید ما از چشم شما آدمای خوبی باشیم، شما ما رو دوست داشته باشید و بخواین باهامون رفت و آمد کنید اما باور کنید که از نگاه ما شما فقط بدرد نخور تشریف دارید. هر چقدر هم که بخواین خودتون رو خوب نشون بدید یادمون نمیره در جایی که به خوبی تون نیاز داشتیم دست رد به سینه مون زدید و ازمون گذشتید. همین الان هم بگذرید. ما دیگه شما رو نمیخوایم و هیچوقت هم نمیخوایم که در زندگیمون ردی ازتون وجود داشته باشه. لطفا این جمله رو بارها بخونید و متوجه بشید که بهتون توهین کردم که دیگه به سراغ ما نیاین.

******************

یه نوع فامیل داریم که هر جا که نیاز باشه خودش رو سر میرسونه، به کمکت میاد و هر کاری هم از دستش بر بیاد برات انجام میده، خواستم بگم که ما جونمون رو هم برای این فامیلمون میدیم. اما یه نوع فامیل هم داریم که نه تنها جایی که به کمکش نیاز داشتیم نیومد بلکه همیشه و همه حال ازمون توقع هم داره و میخواد که کارهای خودمون رو ول کنیم و به سراغ اون بریم تا کمکش کنیم. خواستم به این فامیل محترمه بگم که خیال باطله نکنه چون هیچوقت ما به کمکش نمیریم. اون برای ما بدرد نخور بوده و ما هم باهاش آینه تموم نمای رفتارهاش با خودمونیم.

******************

فامیل بدرد نخور عزیز، حضور شما حتی در شبکه های اجتماعی هم باعث آزار و اذیت ما میشه. ما نمیگیم که از شبکه های اجتماعی کلا بیا بیرون، میگیم که از ما بکش بیرون. خدا وکیلی اگه تو این کار رو بکنی شادی بیشتری به زندگی ما وارد میکنی. باور کن که با حضور تو خیلی حالمون بده و اصلا ازت خوشمون نمیاد. چه کنیم دیگه؟ اونقدر حالمون رو از خودت بهم زدی و اونقدر خودت رو بد نشون دادی که دیگه حنات پیشمون رنگی نداره. به امید اینکه هر چی زودتر ببینم که تو آنفالوومون کردی.

******************

فامیل جان گرامی، اگه الان میبینی باهات بدرفتاری می کنیم درست همون روزی رو به یاد بیار که برای کمک به سراغت اومدیم اما به هیچ دردمون نخوردی. تو میتونستی کاری بکنی اما نکردی و الان هم ما میتونیم باهات خوش رفتاری کنیم اما این کار رو نمیکنیم. متاسفانه خودت بودی که خودت رو جلومون کوچیک کردی. معیار و اندازه آدما دست خودشونه اما تو با رفتارت اونقدر خودت رو کوچیک جلوه دادی که ما برداشت ازت فقط یک آدم بدرد نخور و بی فایده شد. متاسفم اما باید بگم که تا آخر هم برداشتمون ازت همینه.

******************

فامیل عزیز و گرامی، باید بگم که دیگه اون روزگاری که ما میگذشتیم و میگفتیم فامیله اشکالی نداره تموم شده، الان اگه بخوای اشتباهی در حقمون بکنی حتی همون اشتباه رو هم تلافی می کنیم پس حسابی مراقب رفتارهای خودت باهامون باش. تو تا تونستی برامون بدرد نخور بودی و ما تا تونستیم بدردت خوردیم و جواب تموم کمک ها و لطف هامون رو با بدی هات دادی. الان فقط مراقب باش که خطایی ازت سر نزنه چون ما دیگه اون آدمای قبل نیستیم و نمیگیم اشکالی نداره بلکه سرت بدجور تلافی میکنیم.

******************

فامیل جان محترم، درسته همخونمون هستی، درسته سال های زیادی با هم بودیم و درسته که با هم رفت و آمدهای زیادی هم داشتیم اما اینو هیچوقت فراموش نکن که تو یک بدرد نخوری. با وجود تموم سال هایی که گذشت و با وجود تموم رفت و آمدهایی که داشتیم من به این نتیجه رسیدم که تو به هیچ دردی نمیخوری. تو توقع داری که همه کمکت کنن و همه به کارت بیان اما وقتی نوبت خودت میرسه پا پس میکشی و هیچ کاری نمیکنی اما باید بگم که متاسفم، من دیگه علاقه ای به بودنت در زندگیم ندارم.

******************

فامیل بدردنخور دقیقا همون کسیه که پر از توقعه، پر از نیازه و همیشه درخواست هاش رو از ما میکنه اما وقتی نوبت ما میرسه یهو غیبش میزنه یا یهو زندگیش پر از مشکلات میشه و دیگه نمیتونه به ما کمکی کنه. دوست عزیزی که داری این متن رو میخونی، منظورم خود تو هم هستی، من دیگه اسم فامیل رو روی تو نمیذارم چون از بس خودت رو بد جلوه داده حیف اسم فامیل میدونم که روی تو بذارم .امیدوارم روزی برسه که از زندگیم به طور کامل محو بشی، آمین.

******************

خدایا، ای خدای بزرگ، ازت خواسته ای دارم، میشه خواسته ام رو برآورده کنی؟ خواسته من ازت اینه که هر چی آدم بدرد نخور در زندگیم هست رو حذف کنی. مطمئنم که فامیلام اول از همه حذف میشن و کلا ناپدید میشن. من هیچ جا ندیدم که فامیل به کمکم بیاد، شده غریبه های توی کوچه و خیابون به کمکم اومدن اما هیچوقت دست یاری فامیل به سمت من دراز نشد. امیدوارم که خدا به حرفم گوش کنه و آدمای بدرد نخور که بیشترشون فامیلای عزیزم هستن از زندگیم به طور کامل محو و نیست بشن.

******************

دیگه توقعی از کسی ندارم جز خودم، متوجه شدم که مردم این دنیا همشون حرفن و همشون لب و زبونن. آدما خوب بلدن قول بدن، خوب بلدن حرف بزنن و خوب بلدن بهت زباناً اطمینان خاطر بدن اما جایی که نیازه ولت میکنن! درست مثل فامیلای من که خیلی بهم قوت قلب دادن و خیلی با حرفاشون بهم انرژی دادن اما دقیقا جایی که نیاز بود گذاشتن و رفتن و دیگه خبری ازشون نشد. به امید اینکه دیگه این آدما رو توی زندگیم نبینم و دیگه حتی ردی هم ازشون توی زندگیم پیدا نکنم. خواستم بگم که از همه این ادما متنفرم، متنفر برای اینکه هیچوقت بدرد نخوردن اما ادای بدرد بخورا رو در آوردن.

******************

آهای کسی که با حرفای فامیلت داری میری تو چاه، خواستم بگم که این کار رو نکن وگرنه مثل من تا همیشه توی چاه باقی میمونه. من با طناب پوسیده فامیل خواستم برم تی یه چاه عمیق و نتیجه اش هم این شد که اون طناب پاره شد و من توی اون چاه باقی موندم. فامیل همینه، بدرد نخوره، جنس طنابی که به دستت میده پوسیده هست و اگه بخوای روش حساب باز کنی فقط و فقط سند بدبخت تر شدن خودت رو امضا کردی. روی حرف فامیل حساب باز نکن چون من حساب باز کردم و الان محکوم به بودن در ته چاه زندگیم.

از شما متشکریم که تا انتهای مطلب همراه ما بودید.


در ادامه تماشا کنید :

متن زیبا در مورد افراد دورو + عکس نوشته (2)

متن در مورد کنار گذاشتن آدمها

عکس نوشته طعنه دار بعضیا هستن برای پروفایل

متن درباره آدم تازه به دوران رسیده + عکس نوشته

عکس نوشته در مورد دلخوری و ناراحتی برای پروفایل

آلبوم عکس نوشته خوشگل برای پروفایل سری (2)


هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...