متن تبریک تولد خودم در واتساپ

وقتی که تولدتون میشه منتظر نمونید که کسی تولدتون رو تبریک بگه و خودتون اولین نفر باشید که این کار رو انجام میدید. شما میتویند این کار رو از طریق شبکه های اجتماعی مثل واتساپ انجام بدید و در وضعیت واتساپ تون تولدتون رو با متن یا جملاتی زیبا به خودتون تبریک بگید.

در ادامه این مطلب متن ها و جملات زیبایی برای تبریک تولد به خودتون در واتساپ به خود تهیه کردیم. این متن ها هم مثبت هستن و هم منفی که میتونید با توجه به حس و حال تون به زندگی از اونها استفاده کنید. همراه ما باشید.

جملات تبریک تولدم خودم در واتساپ

امروز روز تولد مهمترین آدم زندگیمه و اون هم کسی نیست غیر از خودم. این روز رو از صمیم قلبم به خودم تبریک میگم و از ته دل برای خودم توی این روز قشنگ از خدا آرزو میکنم که هر چی اتفاق قشنگه، هرچی حال خوبه و هر چی حس نابه رو وارد زندگیم کنه. من لیاقت تموم اینها رو دارم و باید به همشون برسم. زندگی من ارزشمنده، خودم من هم ارزشمند هستم پس باید ارزشمندترین ها رو در زندگیم تجربه کنم. خدایا، دعای من رو برآورده کن و هر چی اتفاق ارزشمنده رو وارد زندگیم کن. آمین.

************

من توقعی از کسی ندارم که بهم توجه کنه، توقعی از کسی ندارم که منو به یادش بیاره و توقعیم از کسی ندارم که امروز تولدمو بهم تبریک بگه. تا وقتی که خودم میتونم همه این کارها رو انجام بدم و تا وقتی که خودم میتونم به خودم توجه کنم و حال خودم رو خوب کنم نیازی به هیچ کسی ندارم. من برای خودم اهمیت قائلم و همین مهم دونستن خودم باعث میشه که نخوام که بقیه حتما بهم توجه کنن و منو دوستم داشته باشن. الان هم با یه دنیا عشق و احساس خوب تولدم رو به خودم تبریک میگم.

************

امروز تولدمه، یه اتفاق ناب و قشنگ امروز افتاده، خدا رو شکر که در چنین روزی من به دنیا اومدم. چقدر این روز رو دوست دارم و چقدر برای امروز ارزش قائلم. توی امروز خدا منو لایق دونست که دنیایی که آفریده رو تجربه کنم و در اون زندگی کنم. خیلی ها لیاقت این رو نداشتن اما خدا منو لایق دونست. خدایا، بهم من این قدرت رو بده که تا وقتی که زنده ام و تا وقتی که منو لایق زندگی میدونی این زندگی رو واقعا زندگی کنم و ارزشش رو بدونم و برای مسائل بیخود خودم رو اذیت نکنم. آمین. تولدم مبارک.

************

خدایا، خدای خوب من، چقدر خوشحالم از اینکه توی این دنیا نفس میکشم و اون رو تجربه میکنم. گاهی وقتا اتفاقات بدی رخ میده و منو میرنجونه و گاهی وقتا تلخی اتفاقات اونقدر زیاده که شیرینی زندگی از یادم میره اما مهم اینه که در نهایت تمام اینها من زندگی رو تجربه میکنم و لحظه به لحظه اون رو احساس میکنم. در پی تموم اتفاقات خوب و بد زندگیم من ساخته میشم و از خودم انسانی کامل میسازم و همینه که منو خوشحال و راضی میکنه. تولدم رو به خودم تبریک میگم.

************

آهای خودم قشنگم، تولدت مبارک باشه. چقدر خوبه که دارمت و چقدر خوبه بودنت. تو یکی از لایق ترین بنده های خدا هستی و تا نفس میکشی باید این دنیا رو تجربه کنی و حال خوب رو در اون پیدا کنی. مبادا به خاطر مسائل بیخودی خودت رو برنجونی، مبادا به خاطر چیزهای بیخود اعصابت رو خورد کنی و مبادا حال خوبت رو بد کنی، تو باید همیشه حال و احساسات خوب باشه و همیشه در بهترین حالت باشی. اینو با خودت تکرار کن و اینو به خودت یادآوری کن که تو انسان ارزشمندی هستی. تولدم مبارک باشه.

************

توی روز تولدم واقعا هیچ چیزی از خدا برای خودم نمیخوام چون هر چی که تا به الان میخواستم رو تجربه کردم و میدونم که با تلاشی که دارم اگه در آینده هم خواسته ای درونم شکل گرفت میتونم به اون برسم. در امروز از خدا برای همه اونایی که هدفی دارن و تلاش میکنن که به هدفشون برسن دعا میکنم. خدایا، همه کسایی که هدف دارن رو به هدفشون برسون و کاری کن که نعمت زندگی رو به معنای واقعی درک کنن و شادی رسیدن به اهداف شون رو بچشن. شیرینی رسیدن به هدف یکی از خوشمزه ترین شیرینی های دنیاست. تولدم مبارک باشه.

************

امروز تولدمه و چه چیزی زیباتر از اینکه امروز برم برای خودم کادوهای قشنگ بگیرم، هدیه های زیبا بگیرم و کلی چیز میز بگیرم و خودمو به داشتن شون دعوت کنم. چه خوبه که امروز برم بازار و هر چی که دلم میخواد رو برای خودم بگیرم. بیشتر آدما منتظر این که یکی توی روز تولدشون براشون کادو بیاره اما از نظر من قشنگ اینه که ما اولین نفر باشیم که در روز تولدمون به خودمون کادو میدیم. من این کار رو میخوام برای خودم انجام بدم و میدونم که کلی احساس خوب در نهایت به زندگیم با این کار وارد میشه. تولدم مبارک باشه.

************

تولدم رو از صمیم قلب به خودم تبریک میگم و از ته دل برای خودم اتفاقات خوب و قشنگ میخوام. خدایا، توی سالی که گذشت اتفاقات تلخ و شیرین خیلی زیادی رو تجربه کردم اما ازت میخوام که توی سال جدید اتفاقات شیرین خیلی خیلی بیشتر از اتفاقات تلخ باشن. خدای من، کاری کن که توی سال جدید من بیشتر از اینکه اشک به چشمام بیاد خنده به لب هام بیاد و کلی انرژی مثبت داشته باشم. خدایا، در سال جدید تا میتونی انرژی های بد و منفی رو از من دور و دورتر کن و منو به حال خوب نزدیک تر کن. تولدم مبارک.

************

تولدم رو به خودم که مهمترین آدم زندگی خودم هستم تبریک میگم. درسته من آدمای مهمی در زندگیم دارن و برای همه شون ارزش قائلم اما همه اینها باید بدونن که اول از همشون من خودمو دوست دارم و برای خودم ارزش قائل هستم. آدمی که خودش رو دوست داشته باشه میتونه عشق و دوست داشتن واقعی هم به بقیه هدیه بده پس اگه من میگم خودم رو دوست دارم و اول از همه به خودم اهمیت میدم بقیه بهتره بدونن که اگه بهش نمیدم اون اهمیت دادنه از ته دل و واقعیه. تولدم رو به خودم تبریک میگم.

************

تولدم مبارک. یک برگه دیگه از کتاب زندگیم ورق خورد. نمیدونم که این کتاب چند تا صفحه داره اما تموم تلاشم رو میکنم که هر در هر صفحه بهترین اتفاقات رو بنویسم و بهترین تجربه ها رو ثبت کنم. نمیخوام صفحات کتاب زندگیم پر بشه از داستان های غم و ناراحتی که برای خودم رقم زدم. من سعی میکنم همیشه حال خودم رو خوب نگه دارم و انرژی مثبت رو درون خودم زنده نگه دارم. من همیشه تلاش میکنم تا در این کتاب زندگی فقط و فقط اتفاقات شیرین و مثبت رو ثبت کنم و مطمئنم که میتونم در این کار موفق بشم. در نهایت هم تولدم رو مجدد به خودم تبریک میگم.

************

توی همه روزهای سال، یک روزی هست که از بقیه روزها مهمتره، یک روزی هست که خیلی اهمیت داره و من براش خیلی ارزش قائلم و اون روز روزی نیست جز روز تولدم. روز تولدم خاص ترین روز دنیاست و من این روز رو با تموم وجودم دوست دارم. این روز برای من خیلی قشنگه چون یادآور اینه که من انسان خیلی مهمی بود که خدا منو لایق دونست و به این دنیا آوردم. خدایا شکرت برای اینکه هنوز هم در من لیاقت زندگی میبینی. تولدم مبارک.

************

آهای کسایی که دارین این استوری رو میبینید، خوبه که بدونید امروز تولدمه ها. نمیخواین بیاین کادو بدین؟ نمیخواین بیاین تولدم رو بهم تبریک بگید؟ تولد چنین شخص مهمیه ها، زودتر به صف بشید و توی پی وی بنده پیام های تبریک تولدتون رو بفرستید. لازم نکرده خیلی احساسات هم به خرج بدید، همینکه یه تبریک ساده بگید هم کافیه. دیگه چه کنیم، تولد شخص خیلی ارزشمندیه و شما اگه تولدش رو بهش تبریک نگید یک فرصت ناب برای اینکه خودتون رو تو دلش جا کنید از دست دادید. تولدم مبارک.

************

تولدم مبارک باشه. توی روز تولدم میخوام به خودم یادآوری کنم که اهای آدمی که باید بیشتر از همه به خودت اهمیت بدی، یادت باشه اتفاقات تلخ زیادی ممکنه توی زندگیت بیفته و تو ممکنه درگیر موانع سختی در زندگیت بشی اما یادت باشه تو باید در درجه اول به خودت و حال خوب خودت اهمیت بدی و باید خیلی زود حالت رو خوب کنی و به مسیر زندگیت ادامه بدی. مبادا یک اتفاق تلخ باعث بشه که زمین بخوری و دیگه ادامه ندی یا مبادا یک مانع باعث بشه که تصمیم بگیری متوقف بشی.

************

چه حس و حال خوبیه، حتی هوا هم امروز عالیه، آخه حق داره عالی باشه، امروز تولد منه. گنجشکای توی کوچه چنان میخونن و چند تا آواز سر میدن که انگار با هم دست جمعی سرود تولدت مبارک رو برام میخونن. انگار تموم کائنات در امروز میخوان که من رو خوشحال کنن و حال خوب رو بهم هدیه بدن. خدا انگاری در امروز یه حفاظ خیلی قوی دور من قرار داده که از هر چی حس و حال بده به دور باشم و هیچ حس بدی نتونه به من حتی نزدیک هم بشه. خدایا شکرت برای این همه حال خوب. تولدم رو از صمیم قلبم به خودم تبریک میگم.

************

تولدمه، همین. نه براش خوشحالم و نه براش آواز شادی سر میدم. چرا باید این کار رو بکنم؟ زندگی من از وقتی که به یاد دارم با غم شروع شد و همینطور با غم هم ادامه داره. از وقتی که به خودم اومدم چیزی جز استرس و درد و ناراحتی رو تجربه نکردم. من در زندگی فقط درگیر پستی ها بودم و هیچوقت رنگ و روی بلندی ها رو هم ندیدم. من نمیخوام فاز منفی باشم اما زندگی با من کاری کرد که جز ناراحتی چیزی احساس نکنم؛ ناراحتی ها و اتفاقات منفی واقعیت های زندگی منه و نمیشه که اونها رو ندید گرفت. با همه اینها بازم تولدم مبارک.

************

امروز روز تولدمه. به یاد ندارم که هیچ کدوم از روزهای تولدم خوشحال بوده باشم بلکه بیشتر در این روزها فقط از خدا میخواستم که زودتر منو ببره و دیگه روی این زمین نباشم. توی امروز من میخوام از خدا شکایت کنم، شکایت برای اینکه چرا هنوز زنده ام و چرا هنوز نفس میکشم. خدایاف نفس کشیدن برای من یعنی شکنجه، میشی منو زودتر ببری و میشه زودتر خلاصم کنی. باور کن که این زندگی رو دوست ندارم. امروز به عنوان کادوی تولدم مرگ رو بهم هدیه بده، با این کار خیلی خوشحالم میکنی. تولدم مبارک.

************

تولدمه، خب که چی؟ الان انتظار دارین ازتون بخوام بیاین بهم تبریک تولد بگین؟ نه لازم نکرده چون من امروز رو اصلا دوست ندارم. امروز روز شروع بدبختی های منه. آره، من از وقتی که به دنیا اومدم احساس بد و بدبختی رو تجربه کردم و هیچوقت نشد که حال خوب رو در زندگیم تجربه کنم. انگاری که خدا منو آفرید تا وقت زجر و ناراحتی رو احساس کنم و حال بد درونم غلیان کنه. اشکالی نداره، اینم از بخت ماست دیگه که خدا به زندگیمون گره زده. تولدم با تموم بدبختیام مبارک.

************

یه روز دیگه که پر از بدبختیه و پر از حال بده شروع شده. امروز فقط یک تفاوت کوچیک با بقیه روزها داره و اون هم اینه که امروز تولدمه. من امروز رو اصلا دوست ندارم و به خاطر همین تفاوت کوچیکش اتفاقا نسبت به سایر روزها ازش متنفرترم. امروز روزیه که من به این زندگی اومدم و امروز همون روز شروع بدبختی های منه. من اگه به این دنیا نمیومدم هیچوقت هم بدبختی هام رو تجربه نمیکردم پس چرا باید از امروز لذت ببرم و اون رو دوست داشته باشم. به عنوان آخرین جمله میگم که از زندگیم متنفرم. تولدم مبارک باشه.

************

زندگیم رو دوست ندارم و حالم ازش به هم میخوره، اتفاقات تلخ همینطور وارد زندگیم میشن و خدا انگاری که داره باهام بازی میکنه اون موقع چه توقعی دارین که توی امروز که تولدمه حالم خوب باشه. از خدا میخوام روز تولدم رو تبدیل به روز مرگم کنه. البته اون که مشغول بازی کردن با منه و اصلا شاید به حرفم گوش نده. اما خدایا، اگه حرفم رو میشنوی دیگه از این دنیا و از این آدما خسته شدم و نمیخوام که باشم، واقعا نمیخوام که باشم، من زودتر از این درد بزرگ رها کن. تولدم مبارک باشه.

از شما متشکریم که تا انتهای مطلب همراه ما بودید.


در ادامه حتما ببینید :

دلنوشته های لاکچری درباره تولد خودم

زیباترین متن تولدم مبارک ادبی کوتاه و خاص

عکس نوشته تولدم مبارک | تبریک تولد به خودم

متن زیبا برای تولد خودم در فروردین ماه

متن فلسفی تولد خودم در فصل تابستان

متن طولانی درباره تولد خودم (3)

دلنوشته تولدم مبارک اسفند ماهی

دلنوشته تولدم مبارک بهمن ماهی

متن زیبا برای تولد خودم در بهمن ماه

متن زیبا برای تولد خودم در اسفند ماه

متن تشکر از دوستان بابت تبریک تولدم


هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...