نمونه متن درخواست افزایش نمره از استاد

اگر نمره کمی آورده اید و می خواهید که استاد دوباره برگه امتحانی تان را بررسی کنید و یا اینکه به شما افزایش نمره بدهید می توانید به او درخواست بدهید. شما باید این کار را با متن یا جملاتی منحصر به فرد انجام دهید تا بتوانید تاثیرگذاری مناسبی در استاد داشته باشید که به این شکل او به شما نمره اضافه بدهد.

در ادامه این مطلب متن ها و جملات خوبی در رابطه با درخواست افزایش نمره از استاد تهیه کرده ایم که شما را به خواندن آنها دعوت می کنیم. همراه ما باشید.

جملات درخواست افزایش نمره از استاد

با سلام خدمت استاد محترم. بنده دانشجوی شما در درس فلان هستم و نام و نام خانوادگی بنده فلان است. متاسفانه با وجود تلاش های بسیاری که من برای این درس کردم دیدم که شما نمره چندان مناسبی به من نداده اید. از آنجا که اطمینان دارم تلاش هایم در مسیر درستی بودند و به درستی درس را درک کرده بودم از شما خواهشمندم که اگر امکان دارد دوباره برگه امتحانی را بررسی نمایید چرا که مطمئن هستم نمره بنده بیشتر از نمره ایست که اکنون دارم. با سپاس ویژه از شما و تلاش هایی که سر کلاس درس برای ما دانشجویان به جان خریدید.

************

استاد محترم درس فلان، با سلام. بنده فلان هستم و دانشجوری رشته فلان می باشم که در این درس دانشجوی شما نیز می باشم. متاسفانه من از درس شما نمره خوبی نگرفتم و این با وجود تلاش های بسیاری بود که من برای این درس به جان خریدم. درس شما یکی از درس های مورد علاقه بنده است و قطعا در طول ترمی که با هم پشت سر گذراندیم متوجه این موضوع شده اید. من در سر کلاس همکاری زیادی با شما داشتیم و در بسیاری از مباحث شرکت می کردم پس ممنون می شوم که اگر امکان دارد به من افزایش نمره بدهید. سپاس از شما.

************

جناب آقای/سرکار خانم فلانی، با سلام. شما استاد بنده در درس فلان هستید و نام و نام خانوادگی من فلان است. اخیرا که ترم تمام شده و نمرات امتحانات به دست ما دانشجویان رسیده متوجه شدم که میان نمره ای که به من داده اید با نمره ای که به دیگر دانشجویان داده اید بسیار متفاوت است. از آنجا که حتم دارم که من این امتحان را به خوبی پشت سر گذراندم و به تک تک سوال های امتحانی پاسخ مناسب دادم از شما درخواست می کنم که یک بار دیگر هم که شده برگه امتحانی را بررسی کنید. با سپاس فراوان از شما.

************

استاد عزیز، با سلام و عرض احترام. درس هایی که در طول ترم به ما دادید قطعا کمک شایانی به ما کرد و این را می توانم هم در زندگی خودم و هم در زندگی دیگر دانشجویانی که دانشجوی درس شما بوده اند ببینم. متشکرم از اینکه اینقدر بی دریغ به دانشجویان درس می دهید و آنها را با راه و رسم زندگی بیش از پیش آشنا می سازید. من درس شما را بسیار دوست داشتم و در آخر ترم امتحان مربوط به آن را هم گذراندم اما متاسفانه دیدم که نمره مناسبی نگرفته ام. از شما درخواست افزایش نمره داشتم و خواستم اگر برایتان امکان پذیر است برگه امتحانی مرا مجدد بررسی نموده و به بنده افزایش نمره بدهید. با تشکر از شما.

************

استاد عزیز و گرانقدر، بدون شک زحمت های شما برای دانشجویان هیچوقت از یاد نمی رود و تک تک ما دانشجویان شاهد این زحمات بوده ایم. استاد عزیز، متاسفانه در درسی که من با شما داشته ام نتوانستم نمره خوبی بگیرم و به همین جهت اگر شما به من افزایش نمره ندهید باید ترم دیگر دوباره این درس را بگذرانم و اینگونه از اهداف تحصیلی خود باز خواهم ماند. از شما تقاضا دارم که با درخواست بنده موافقت کنید و به بنده افزایش نمره بدهید. با سپاس و تشکر فراوان از شما.

************

استاد عزیز، لذت درس خواندن با شما بسیار فراوان است و من همیشه به اینکه دانشجوی شما بودم افتخار میکنم. با اینکه بسیار به شما و درسی که می دادید علاقه داشتم اما متاسفانه نتوانستم نمره قبولی را در این درس بیاورم و اگر شما به من نمره قبولی ندهید برای ترم بعد هم مجبورم این درس را بردارم و از آنجایی که این مسئله در زمان بنده تاثیر منفی میگذارد از شما تقاضا میکنم که با درخواست افزایش نمره من موافقت به عمل آورید. سپاس فراوان از شما.

************

استاد عزیز، اول از همه از شما تشکر میکنم که یک ترم را با ما گذراندید و درس های بسیاری به ما دادید و در درجه دوم خواستم بگویم که امتحانی که گرفتید از نظر من بسیار ساده بود و من به زعم خود توانستم همه سوال ها را پاسخ بدهم اما اکنون نمی دانم که چرا نمره ای که به من داده اید از نمره ای که انتظارش را داشتم کمتر است. لطفا اگر امکان دارد مجددا برگه بنده را بررسی بفرمایید و با درخواست افزایش نمره من موافقت به عمل آورید. سپاس ویژه از شما.

************

استاد بزرگوار، قطعا در اینکه شما به خوبی درس می دهید و دانشجو به خوبی مفاهیم درسی را متوجه میشود شکی نیست اما متاسفانه من نتوانستم در امتحانی که در آخر ترم بود از درس شما نمره خوبی بیاورم و این در صورتی است که کاملا ایمان دارم که مفاهیم درسی را به خوبی متوجه شده ام و سوال های امتحان را به خوبی پاسخ داده ام. از شما تقاضا میکنم که به بنده افزایش نمره بدهید و برگه امتحانی مرا مجددا مورد بررسی قرار دهید. سپاس از شما.

************

استاد عزیز، با سلام. اضافه گویی نمی کنم و از انجا که می دانم شما با دانشجویان زیادی در ارتباط هستید سریعا به سراغ اصل مطلب می روم. متاسفانه من در درس شما نمره خوبی نیاورم و همین نمره باعث می شود که این ترم را در این درس بیفتم. این اتفاق قطعا ضرر زیادی به من می زند و باعث می شود که ترم دیگر را هم مشکلات فراوانی که داشتم را متحمل شوم و دوباره بیایم و بر سر کلاس ها حضر شوم. اگر می شود لطفا با درخواست افزایش نمره من موافقت کنید و کاری کنید که بتوانم این درس را پاس کنم. با تشکر.

************

استاد عزیز و گرانقدر، اول از همه برای ترمی که با ما گذراندید از شما متشکرم. شمنا یکی از استادانی هستید که من هیچوقت از یاد نخواهم برد چرا که مفاهیم را به خوبی به من و دیگر دانشجویان منتقل می کردید و هیچگاه پیچیدگی در درک یک مطلب به دانشجو به وجود نیاوردید. استاد بزرگوار، متاسفانه با وجود عدم پیچیدگی در درس دادن تان بنده نتوانستم نمره خوبی در این درس بیاورم. از شما تقاضا میکنم که اگر امکان دارد به بنده افزایش نمره بدهید و مجددا برگه امتحانی بنده را بررسی بفرمایید.

************

با سلام خدمت استاد محترم درس فلان. بنده فلانی هستم و قطعا همکاری من در سر کلاس بر سر موضوعات درسی و همچنان کنفرانس ها و رائه هایم را به یاد دارید. بنده از صمیم قلبم کلاس شما را دوست داشتم و در تک تک کلاس ها سعی میکردم حضور فعالی داشته باشم تا به این شکل بیشتر بهره وری را از کلاس داشته باشم. متاسفانه از امتحانی که گرفتید نمره بسیار پایینی آورده ام و این در صورتی است که حتم دارم باید نمره من بیشتر از این می بود. لطفا اگر امکان پذیر است مجددا برگه را تصحیح بفرمایید و با درخواست افزایش نمره ام موافقت کنید. با تشکر از شما.

************

ضمن عرض درود و خداقوت به استاد عزیزم و محترم بنده که از کلاس شان بار علمی بسیار زیادی به بنده اضافه شد. خوشحال هستم که با شما کلاس برداشتم چرا که شما بیشترین مفاهیم درسی را به بنده به ساده ترین شکل ممکن آموختید و این از ارزش بسیار زیادی برخوردار است. استاد محترم، امتحان آخر ترم گرفته شد، نمره ها هم اعلام شد اما وقتی من از نمره ام با خبر شدم بسیار گیج شدم چرا که از نمره بسیار کمی برخوردار بودم. این در صورتی است که من واقعا برای امتحان آماده شده بودم. لطفا اگر امکان دارد مجددا برگه مرا بررسی کنید و با درخواست افزایش نمره من موافقت به عمل آورید.

************

چه آن مدتی که با شما کلاس داشتم و بر سر کلاس های تان آماده میشدم خوب بود. بر سر این کلاس ها به هیچ وجه به زمان توجهی نمی کردم چرا که درسی که می دادید بسیار شیرین و فوق العاده بود. استاد عزیز، با وجود اینکه من اینقدر به درس شما علاقه داشتم و مدت ها مشغول به علم اندوزی در آن بودم و حتی خارج از ساعت های کلاسی هم من این درس را دنبال میکردم نمی دانم که چطور نمره کمی در آن آوردم. این نامه را خدمت تان دادم که اگر امکان پذیر است به بنده افزایش نمره بدهید و برگه امتحانی ام را بررسی کنید. سپاس از شما.

************

درود خدمت استاد عزیز و گرانقدر. یقینا هر چقدر از خوبی های شما بگویم کم است چرا که شما لط، بسیار زیادی در حق دانشجویان تان داشته اید و اگر این لطف و مرحمت ها نبود قطعا ما هم نمی توانستم به خوبی از این واحد درسی بگذریم و آن را پاس کنیم. شما محبت زیادی به همه ما داشته اید، این بار هم می خواهم اگر می شود به بنده محبت کنید و نمره ام را افزایش دهید تا بتوانم با نمره درخشان تری کارنامه این ترمم را تکمیل کنم. سپاس از شما بزرگوار.

************

با سلام و درود خدمت استاد عزیز و گرانقدر، دانشجوی شما بودن لطفی بود که خدا به من عطا کرد و من بسیار قدر آن را دانستم و از کلاس تان بهره ها بردم. اما تعجب من همین جاست که با اینکه از کلاس تان بهره وری زیادی داشتم و چیزهای زیادی آموختم اما باز هم به من نمره کمی دادید به قدری که حتی نمی توانم این ترم این واحد را پاس کنم. لطفا اگر امکان پذیر است برگه مرا مجددا بررسی بفرمایید و یا نمره ای به من بدهید که به واسطه آن بتوانم این واحد را هم پاس کنم. تشکر از شما.

************

با سلام خدمت استاد عزیز، قطعا می دانم که به درخواستی که به شما داده ام پاسخ مثبت خواهید داد چرا که از تلاش های من بر سر کلاس و فعالیت های درسی ام به خوبی باخبر بودید. من از آن دسته دانشجوهایی که فقط به فکر پاس کردن درس هستند نیستم و خودتان هم در سر کلاس ها به خوبی متوجه این موضوع شده اید پس حالا که این را می دانید از شما خواهش میکنم که با درخواست افزایش نمره ام موافقت به عمل آورید. باور بفرمایید که برای امتحان مشکلاتی برایم پیش آمد که نتوانستم به خوبی برایش آماده شوم وگرنه هیچ وقت چنین نمره ای نمی آوردم.

************

با سلام خدمت استاد عزیز، استاد بزرگوار، می دانم که شما درگیریهای بسیاری دارید پس اضافه گویی نمی کنم و به سراغ اصل مطلب می روم و اصل مطلب هم چیزی نیست جز درخواست افزایش نمره. من سعی میکردم که همیشه نظم، انضباط و حضور فعال را بر سر کلاس هایتان رعایت کنم. من به موقع می آمدم، در فعالیت های کلاس شرکت می کردم، کنفرانس می دادم و کارهای اینچنینی بسیاری انجام میدادم، میخواهم از شما درخواست کنم که به پای همین ها هم که شده با درخواست افزایش نمره ام موافقت به عمل آورید و کاری کنید که نمره من بیشتر چیزی که اکنون شده بشود. با سپاس و درود فراوان از شما.

************

ضمن عرض خداقوت به استاد عزیزم که همیشه سایه مهربانی و محبت شان بر سر ما بوده است. هم اکنون هم از شما میخواهم به من محبتی کنید و آن محبت چیزی نیست جز افزایش نمره. نمی دانم چرا نمره امتحان من به این شکل شد و چرا اینقدر کم شد ولی اگر شما به من افزایش نمره ندهید مجبور هستم که یک ترم دیگر هم این واحد را بگذرانم و اینگونه در زمان من خلل بسیاری وارد خواهد شد. لطفا اگر امکانش وجود دارد نگذارید که بنده دچار چنین مشکلی بشوم و با افزایش نمره ام کاری کنید که از این واحد درسی هم عبور کنم. تشکر بی نهایت از شما بزرگوار.

************

از شما متشکریم که تا انتهای مطلب همراه ما بودید. نظر شما در مورد محتوای این مطلب چه بود؟ آیا پیشنهاد یا انتقادی داشته؟ هر چه که هست خوشحال می شویم که از بخش نظرات آن را با ما در میان بگذارید.

گردآورنده : توپ تاپ

مطالب مرتبط...

3 نظر

  1. HHsays:

    خیلی ممنون، کاربردی بود👏🏻👏🏻

  2. ZkhZkhsays:

    ممنون

  3. ممد تنبلممد تنبلsays:

    خدا خیرت بده کاربردی بود🫡