متن درخواست کمک از امام جمعه

اگر به مشکلی برخوردید و میخواهید که از امام جمعه شهر خود درخواست مساعدت و کمک کنید باید به دنبال متن یا جملاتی مناسب باشید. این متن ها باید قالبی رسمی داشته باشند و به صورت رسمی درخواست تان در آن ذکر شده باشد. سعی کنید در این متن ها از زیاده گویی بپردازید و درخواست تان را از امام جمعه خیلی صریح و واضح مطرح کنید.

در ادامه این مطلب متن ها و جملات زیبایی برای درخواست کمک از امام جمعه تهیه کرده ایم که شما را به خواندن آنها دعوت میکنیم.

متن درخواست کمک از امام جمعه برای بیماری

با سلام خدمت امام جمعه محترم شهر فلان، یقینا حضور شما در شهر ما موجب برکت است و ما خداوند را شاکر هستیم که گوهر نایابی به مانند شما در شهر خود داریم. خدمت شما نامه نوشتم تا عارض شوم بنده مدتی است گرفتار بیماری فلان شده ام و اگر این بیماری به زودی درمان نشود ممکن است ریشه گیر شود و تمام وجودم را در بر بگیرد. از آنجا که توانایی مالی خوبی ندارم و نمی توانم از پس هزینه ها بربیایم خواستم درخواست کنم که اگر می شود به بنده کمک مالی و مساعدت مالی داشته باشید. با نهایت تشکر از شما.

************

با سلام خدمت امام جمعه عزیز و محترم استان فلان، بنده فلانی هستم و با بیماری فلان دست و پنجه نرم میکنم. متاسفانه این بیماری روز به روز دارد افزایش پیدا میکند و کم کم دارد مرا از پا در می آورد. متاسفانه بنده هم از شرایط مالی آنچنانی برخوردار نیستم که بتوانم از پس هزینه های سنگین بیماری ام بر بیایم. خدمت شما نامه نوشتم تا در صورت امکان اگر شرایطش وجود دارد کمکم کنید که بتوانم از پس هزینه هایم بر بیایم. با نهایت تشکر از شما بزرگوار.

************

امام جمعه محترم شهر فلان، با سلام. اول از اینکه گوهر نایابی به مانند شما در شهر ما زندگی می کند خدای منان را سپاسگزار هستم و در درجه دوم خواستم خدمت تان عارض شوم که بنده صاحب فرزند بیماری هستم که بیماری او ..... است و اگر به زودی درمان نشود ممکن است خطرات جدی برایش در پی داشته باشد. بنده شرایط مالی خوبی ندارم و قطعا شما می توانید حال پدر/مادری را که درد کشیدن فرزندش را میبیند متوجه شوید. از حضورتان درخواست میکنم که اگر امکان دارد مساعدت مالی کنید تا بتوانم از پس هزینه های درمان فرزندم بر بیایم.

************

با سلام و عرض درود خدمت امام جمعه محترم، بنده ..... هستم و مدت بسیاری است که با بیماری فلان دست و پنجه نرم میکنم. تا به اکنون توانستم که از پس هزینه ها و مخارج دارو و درمان خود بر بیایم اما از این پس به بعد متاسفانه دیگر امکانش وجود ندارد و من مانده ام و میزان بسیاری از هزینه های پزشکی که پیش رویم است. مانده بودم چه کنم تا اینکه به ذهنم رسید به شما نامه بنویسم و از خدمت تان درخواست مساعدت مالی کنم. اگر امکان پذیر است ممنون میشوم که بنده کمک کنید. با تشکر از شما.

************

با عرض درود و خدا قوت خدمت امام جمعه محترم استان فلان، بنده فلانی هستم و بیماری نادری در وجود من شکل گرفته است. وقتی در مورد مخارج و هزینه های بیماری ام جستجو کردم متوجه شدم که هزینه های این بیماری بسیار سرسام آور است و برای منی که شغلی ساده دارم و حقوق انچنانی ندارم پرداخت هزینه ها بسیار سخت و دشوار می باشد. خدمت تان نامه نوشتم تا از حضورتان درخواست کنم اگر امکان پذیر است با درخواست مساعدت مالی ام موافقت به عمل بیاورید. با تشکر.

متن درخواست کمک از امام جمعه برای ازدواج

با سلام خدمت امام جمعه محترم، بنده جوانی هستم در شر، ازدواج و می خواهم به زودی با شخص مورد علاقه ام ازدواج کنم اما متاسفانه شرایط مالی بنده به اندازه ای نیست که بتوانم از پس هزینه های یک زندگی بر بیایم. خدمتتان نامه نوشتم که اگر امکان پذیر است با مساعدت مالی برای بنده موافقت به عمل بیاورید که در شروع زندگی مشترکم بتوانم از پس حداقل هزینه ها بر بیایم و یک زندگی مناسب را با همسرم آغاز کنم.

************

با عرض درود خدمت امام جمعه محترم، بنده دختر خانواده ای هستم که از شرایط مالی چندانی برخوردار نیستند و نمی تواند از پس هزینه های جهیزیه بنده به خوبی بر بیایند. از آنجا که جهیزیه من فشاری بر روی خانواده است و می دانم که بسیار مورد آزار و اذیت شان خواهد شد خدمت تان نامه نوشتم که اگر امکان دارد با مساعدت مالی برای بنده موافقت به عمل بیاورید که بتوانم جهیزیه را تهیه کرده و این بار را از روی دوش خانوادهام بردارم. بسیار از شما متشکرم.

************

ضمن عرض خداقوت و خسته نباشید خدمت امام جمعه عزیز شهر فلان، من صاحب فرزندی هستم که قرار است به زودی ازدواج کند و همانطور که می داند ازدواج فرزند برای پدر و مادر بهترین اتفاق است. اما متاسفانه مشکلی در این بین وجود دارد که مرا بسیار ناراحت می کند و آن هم عدم داشتن شرایط مالی مناسب برای ازدواج فرزندم است. خدمت شما نامه نوشتم تا از حضورتان درخواست کنم اگر امکان دارد مرا در ازدواج فرزندم یاری دهد و با مساعدت مالی کاری کنید تا فرزندم را به خانه بخت بدرقه کنم. با نهایت تشکر از شما.

************

ضمن عرض درود خدمت امام جمعه عزیز، خدمت تان عارض می شوم که بنده دختری دم بخت دارم که به زودی قرار است به سر خانه و زندگی اش برود. من از این موضوع بسیار خوشحالم اما چیزی که مرا ناراحت می کند این است که نتوانسته ام جهیزیه او را به طور تمام و کمال تهیه کنم. همین موضوع باعث رنجش دخترم هم شده به همین دلیل خدمت تان نامه نوشتم که اگر امکان دارد مرا مساعدت مالی کنید تا بتوانم جهیزیه دخترم را کامل کنم و او را به خانه بخت بدرقه کنم. با نهایت تشکر و سپاس از شما بزرگوار.

************

با درود خدمت امام جمعه عزیز استان فلان، بنده فلانی هستم و در شرف ازدواج می باشم. همانطور که میدانید هزینه های زندگی برای جوانان امروزه بسیار سخت و دشوار شده و شروع زندگی مشترک واقعا با مخارج اکنون امری بسیار سخت شده است. از شما میخواهم که مرا در این سختی و دشواری همراهی کنید و با مساعدت مالی کاری کنید که اندکی هم که شده بار شروع زندگی مشترک از روی دوشم برداشته بشود و بتوانم ازدواج کنم. یقینا اگر از شرایط کاری خوبی برخوردار بودم این نامه را خدمتتان نمی نوشتم اما از آنجا که کار بنده و حقوقی که از آن دریافت می کنم هم به اندازه کافی کفایت نمی کند خود را ملزم کردم تا نامه بنویسم و از شما درخواست کمک مالی نمایم.

متن درخواست کمک از امام جمعه برای هزینه های تحصیلی

امام جمعه محترم، بنده دانشجوی رشته فلان هستم و قصد ادامه به تحصیل دارم اما متاسفانه آنقدر دچار مشکلات مالی هستم که اگر اقدامی برای این موضوع نشود ممکن است به طور کل تحصیل را کنار بگذارم. این در صورتی است که من به رشته تحصیلی ام علاقه فراوانی دارم و می دانم که آینده درخشانی برای خود در آن خواهم ساخت. این نامه را خدمت تان نوشتم تا در صورت امکان با مساعدت مالی به بنده کمک نمایید تا بتوانم از پس هزینه های تحصیلی ام بر بیابم.

************

امام جمعه محترم استان فلان، بسیار خوشحالم از اینکه انسانی به مانند شما در استان ما حضور دارند. این نامه را خدمت تان نوشتم تا به شما بگویم که از مشکلات مالی بسیاری برخوردار هستم و هم اکنون هم در حال تحصیلم و هزینه های تحصیلی این مشکلات را به حد اعلای خود رسانده. خواستم از شما درخواست کنم که اگر امکان پذیر است به بنده کمک کنید تا بتوانم از پس مشکلات مالی تحصیلی خود بر بیایم. با نهایت تشکر از شما.

************

با عرض سلام خدمت امام جمعه محترم شهر فلان، این نامه را به شما نوشتم تا شاید بتوانم گره کارم را از طریق شما بگشایم. کار من اکنون جز تحصیل چیزی نیست و من برای خود اهدا، تحصیلی بسیار در ذهنم دارم اما متاسفانه مشکلات مالی گریبان گیرم شده اند و نمی گذارند که دیگر به آینده درسی و تحصیلی ام فکری کنم. از شما میخواهم که مساعدت مالی کنید و کمکم کنید تا بتوانم این مشکلات را برطرف نمایم. با این کار لطف بسیار بزرگی به بنده و آینده ام که قرار است به واسطه درس برایم درخشان شود می کنید.

************

امام جمعه محترم استان فلان، با سلام. دوست نداشتم به هیچ وجه هیچوقت نامه ای با عنوان مساعدت مالی به کسی بنویسم اما چه کنم که مشکلات آنقدر گریبان گیر من شده اند که مجبور به انجام این کار شدم. اکنون برای تحصیل و ادامه درس هایم واقعا به مشکل مالی برخورده ام و هزینه ها بسیار زیاد شده اند. از آنجا که بنده فقط مشغول تحصیل هستم هم نمی توانم به سر کاری برویم پس از شما درخواست میکنم تا به بنده مساعدت مالی کنیم که بتوانم از پس هزینه های تحصیلی خود بر بیایم.

************

با عرض سلام خدمت امام جمعه عزیز شهر فلان، بنده فلانی دانشجوی فلان در مقطع فلان هستم. تا به اکنون خدا را شکر توانسته ام خودم بار خود را به دوش بکشم و تا به اینجا بیایم اما از این پس واقعا سخت است و نیاز به کمک و مساعدت مالی دارم. از شما درخواست میکنم که اگر امکانش هست به بنده مساعدت کنید و کاری کنید که بتوانم به درس هایم ادامه بدهم. قطعا ادامه تحصیل برایم خیلی اهمیت دارد اما اگر نتوانم از پس هزینه ها بر بیایم از این کار صرف نظر خواهم کرد. از شما میخواهم با محبت تان نگذارید که چنین اتفاقی بیفتد. با تشکر.

متن درخواست کمک از امام جمعه برای تامین هزینه های خانواده

امام جمعه محترم شهر فلان، سلام و عرض خدا قوت. لازم به ذکر نیست که بگویم مشکلات خانواده هایی که از شرایط مالی چندانی برخوردار نیستند چقدر سخت است. من هم سرپرست یکی از همین خانواده هایی هست که اوضاع مالی خوبی ندارد. متاسفانه خانواده من در حال فروپاشی است و تنها دلیلش هم همین مشکلات و مسائل مالیست. از شما درخواست میکنم که اگر امکانش هست به بنده مساعدت کنید و کمکم کنید که جلوی فروپاشی خانواده ام را بگیرم. با نهایت تشکر از شما و لطف و مهربانی تان.

************

با عرض سلام خدمت امام جمعه محترم استان فلان. من سرپرست خانواده ای به تعداد ..... فرزند هستم. تامین مخارج فرزندان و زندگی ام برایم بسیار سخت و دشوار شده و متاسفانه نتوانسته ام کاری هم پیدا کنم. اکنون بیکار هستم و پرداخت مخارج خانواده برایم دشوارتر از همیشه شده. میخواهم از شما درخواست کنم که تا وقتی که کاری پیدا میکنم مرا مساعدت کنید و نگذارید که خانواده ام با مشکلی مواجه شود. از شما نهایت تشکر را دارم و امیدوارم که هر چه سریعتر درخواستم را پاسخ بدهید.

************

امام جمعه محترم، ضمن سلام و عرض خسته نباشید، خواستم بگویم که بنده خانمی هستم که سرپرست خانوار است و به تنهایی بار خانواده را به دوش میکشد. تعداد فرزندان من ..... نفر است و همانطور که می دانید تامین هزینه های این تعداد افراد برای یک نفر که آن هم خانم است بسیار مشکل و دشوار است. این نامه را خدمت تان نوشتم که اگر امکان دارد مساعدت کنید و بنده را در مشکلات مالی ام همراهی نمایید. امیدوارم که خداوند اجر این کار نیکوی شما را بدهد. بی نهایت از شما و کمکی که می دانم به من میکنید متشکرم.

************

امام جمعه عزیز استان فلان، سلام. اگر امکانش وجود داشت به هیچ وجه نامه ای نمی نوشتم اما چه کنم که دیگر گویی به انتهای راه رسیده ام و هر چه راه جدید امتحان کرده ام همگی به بن بست خورده اند. من مشکلات مالی فراوانی در زندگی ام دارم که اگر تنها خودم بودم به هیچ وجه مسئله ای نداشت اما این مشکلات دارند بر روی خانواده ام تاثیر می گذارند. لطفا اگر امکانش وجود دارد مساعدت به عمل آورید و کاری کنید که بتوانم تا وقتی راهی برای تامین نیازهای خانواده ام پیدا میکنم از پس هزینه های آنها بر بیایم. با نهایت تشکر از شما.

************

از شما متشکریم که تا انتهای این مطلب همراه ما بودید. اگر پیشنهاد، انتقاد یا نظری دارید میتوانید آن را از طریق بخش نظرات با ما به اشتراک بگذارید.


سایر مطالب پیشنهادی :

نمونه نامه درخواست مساعدت مالی

متن نامه درخواست کمک مالی از رئیس جمهور

نمونه متن درخواست وام از دفتر رهبری

نمونه متن درخواست وام از کمیته امداد

نمونه متن درخواست وام از بانک


25 نظر

  1. مرتضی چهارلنگیمرتضی چهارلنگیsays:

    با عرض سلام خدمت امام جمعه شهر اهواز آقای موسوی فرد بنده با ۳۷ سن هنوز نیروی پیمانکار هستم یک روز کار هست ده روز نیست با دو فرزند چرا و به چه دلیل نباید نیروی مستمر صنایع فولاد بشم نیروی فنی جوشکار با گواهینامی صنایع فولاد اهواز مکانیک بعلت نداشتن پارتی و آشنا خواهش میکنم تمنا دارم پیگیری کنید

  2. مرتضی چهارلنگیمرتضی چهارلنگیsays:

    با عرض سلام خدمت امام جمعه شهر اهواز آقای موسوی فرد بنده با ۳۷ سن هنوز نیروی پیمانکار هستم یک روز کار هست ده روز نیست با دو فرزند چرا و به چه دلیل نباید نیروی مستمر صنایع فولاد بشم نیروی فنی جوشکار با گواهینامی صنایع فولاد اهواز مکانیک بعلت نداشتن پارتی و آشنا خواهش میکنم تمنا دارم پیگیری کنید

  3. حسنحسنsays:

    باسلام من دوفرزنددارم درچادرزندگی میکنم دراستان اردبیل خواهشن به من وام بدین خانه اجاره کنم درچادرنمیشه زندگی کرد

  4. مدینه میرمحمدیمدینه میرمحمدیsays:

    سلام آقای عاملی بنده یه خانم ۳۱ساله با۲تابچه که شوهرم یه دستش تاندوم انگشت هاش قطع وکارگری نمیتونه بکنه ویه موتورسه چرخ داره میره ضایعات جمع میکنه اونم به زورخرج ۴نفرتواین گرونی میده ده سال ازدواج کردیم ومستاجریم باکارگری فقط ۵تومن پول پیش داریم الان هرجااملاکی میریم ۵تومن خونه نمیدن موندیم چه خاکی توسرمون بریزیم توروخدااگه هنوزانسانیتی هست کمکمون کنیدصاب خونه جوابمون کرده تاآخراین ماه وقت داریم توروبه هرچی اعتقادوباورداریدکمکمون کنیدتاصاحب خونه اثاث خونمونوبیرون نریزه۰۹۱۴۲۹۱۰۷۱۷منتظرتماستون هستم

  5. احسان احسانیاحسان احسانیsays:

    باسلام وخسته نباشیدخدمت امام جمعه شهرالبرزدرودبرشمابااحترام ازشماوبرکات شمااینجانب مردی ۴۰ساله متآهل دارای یک فرزند۵ ماهه دستفروش واینکه مستآجروامسال به التماس داخل زیرزمینی شده وآن را اجاره کردم وخداشاهده به سیدالشهداقسم میخورم فقیرمطلق ومشکلات مالی بسیاری دارم توروبه خداقسم من راشرمنده زن وبچم نکنیدکمکم کنیدبه لطف پروردگاربه مامحبت کنیدبزرگواری کنیدشماره حسابم 5892101351477076باتشکرفراوان ازتمام زحمت کشاممنونم

  6. سیدمحمدحسن آرستسیدمحمدحسن آرستsays:

    سلام خدمت امام جمعه محترم شهرستان من ۳۳ساله هستم نامزدم هم ۳۱سالشه هردوتامون هم ازخانواده سادات هستیم ولی بخداقسم خانواده دوتامون فقیرهست نمیدونیم چطورعروسی بکنیم جهیزیه نداریم وگرنه خانمم میگه تاعقدساده بکنیم برویم سرخانه زندگی من هم راضی هستم ولی وسایل خونه داری که نداریم نمیدونیم چکاربکنیم تورابخدادوتاجوان رانزاریت ناامیدبشن کمکمون بکنیت تابتوانیم واردزندگی جدیدبشیم خداهمیشه کمک ویارتون باشه جزدعاچیزی ازمابرخاسته نمیشه ممنون حضرتعالی میشوم امام جمعه محترم وبزرگوار ۶۰۳۷۹۹۷۴۷۸۴۸۲۷۷۲سیدمحمدحسن آرست

  7. لیلا آجیلیلا آجیsays:

    باسلام واحترام خدمت امام جمعه محترم من زنی 37ساله بی سرپرست هستم که نزدیک ده سال هست طلاق گرفتم وبخاطر دیکس کمرم نمیتونم کاربکنم به اون خدایی که بالای سرهست الان یه ماه هست پام شکسته وهذینه گچ گرفتن نداشتم همینجوری بادردش سرمیکنم وگرما نه یه کولرونه یه پنکه دارم من ازروستای اطراف بوشهرهستم شایدباورنکنید به هرکسی رو زدم ولی کسی بهم کمک نکردازتون عاجزانه خواهش میکنم بهم کمک کنید شماره تماس ۰۹۱۷۲۷۱۴۳۲۸میتونید خودتون تحقیق کنید درمورد چیرای که گفتم شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۱۷۸۲۵۶۸۴۲۶لیلا آجی توراخدابهم کمک کنید

  8. حسن جنامیحسن جنامیsays:

    باسلام وحترام خدمت امام جمعه خوزستان من سرپرست خانواده هستم دارای 3فرزند چند وقت بیکار بودم زندگیم فقط یارانه بود وچندوقته بنایی کار میکردم والان تصادف زدم مندم تو خانه وهیچ کاری نمی توانم انجام بدم پام شکسته یک نیاز مالی دارم درحد 6ملیون 5047061068699558حسن

  9. علی میردورقیعلی میردورقیsays:

    با عرض سلام وخسته نباشی به امام جمعه شهرستان اندیمشک بنده برادر حقیرتان نیازمند کولر گازی هستم تقاضا دارم به برادر کوچکتان در این گرمای سوزان بالای ۵۰ درجه خوزستان کمک به عمل آید زن وبچه ام خیلی اذیت هستند حتی عگه بشه کولر دست دوم هم باشد ممنون وسپاسگذارم برادرکوچک وحقیرتان از استان خوزستان شهرستان اندیمشک کوی لور خیابان قیام نبش مقاومت منزل علی میردورقی شماره موبایل ۰۹۱۹۰۴۴۱۴۳۹

  10. نسترن عسگرپورنسترن عسگرپورsays:

    سلام وخسته نباشیدشوهرم ناتوانی پاداردباصحت وسلامت کامل واردخدمت شدوبادوپای پلاتینی که الان عفونت تمام پاهایش راگرفته ازخدمت راهی شدوالان دوساله که ازدواج کردیم من نیازمندمسکن وجانبازی شوهرم هستم چون شوهرم درخدمت دوپایش راازدست دادوخودم هم دوماهه حامله هستم دراین وضعیت اقتصادی ومشکل شوهرم که ناتوان است ونمیتواندکارکندلطفاشمابه مشکل مارسیدگی کنیدیاحداقل یک خانه بدهیدکه ماهی دوملیون اجاره میدهیم شایدازاین فلاکت نجات پیکاکنیم من مجبورم تنهادریک رستوران کارکنم تاحداقل پول اجاره رادربیاورم توروخدایه کاری بکنیدمگه فقط بالابودن واسه آقازاده هااست

  11. فرزاد عبدالهیفرزاد عبدالهیsays:

    باعرض سلام و ادب واحترام به استحضار میرسانم اینجانب فرزاد عبدالهی ساکن شهرستان الیگودرز (استان لرستان)کارگر فصلی میباشم و چندین ماه میباشد که بیکار هستم و در منزل پدری زندگی میکنم و تنها راه معیشت اینجانب از طریق یارانه میباشد و از انجا که همسر بنده دارای بیماری شدید ام اس میباشد و تحت پوشش هیچ بیمه و ارگانی نمیباشیم و کاملا شواهد ومدارک پزشکی نیز موجود میباشدو هزینه های دارو و درمان بسیار سرسام اور میباشد و از حیطه ی اینجانب به دور میباشد و واقعا زندگی برایم به دشواری و سختی میگذرد لذا از شما عاجزانه خواهشمندم تقاضا دارم باتسهیلات بانکی کم بهره اینجانب را مورد لطف و عنایت قراردهید.لطف وسایه ی شما مستدام باد. باتقدیم احترام فرزاد عبدالهی

  12. اسماعیل کوهشاهیاسماعیل کوهشاهیsays:

    باسلام خدمت امام جمعه اینجانب درمنطقه محروم ریگان کرمان زندگی میکنم بنا به دلایلی زنم، خیلی مریضه ندارم ببرمش دکتر هیچی ندارم ببرمش بیمارستان کرمان۱۰نوبت عمل داره دردمیکشه زنم گناه داره بهزیستی کمیته همه جا رفتم بهم کمک نکردن فرمانداری هم رفتم کمک نکردن زنم پدرومادرش توزلزله بم ازدست داده جز من کسی رونداره توروخدانذارین بچهام یتیم میشن ازهزارتمن تا هرچه درتوان دارین کمک کنید خداخیرتان بدهد بچهام یتیم میشن ۵۸۹۲۱۰۱۲۳۷۱۸۰۷۶۱اسماعیل اویش کوهشاهی تورو خدا توروجان عزیزترین کست که دوستش داری مردانگی کن بهم کمک کنید عاجزانه ازتون میخوام زنم خیلی مریضه کمکم کنید اقا بچهام یتیم میشن اگرزنم عمل نشه دعاتون میکنم

  13. مهرداداقاکثیریمهرداداقاکثیریsays:

    باسلام دورودبه رهبرر انقلاب اسلامی اینجانب مهرداداقاکثیری طراح ومخترع بخش مهندسی پزشکی وزارت اموزش عالی کشورر برای ساخت وتولیددندانهای اکریلیکنیازبه یک میلیار تومان وام دارم خواهشمندم به بنده که ایثارگر هستم کمک کنید شماره کارت ۶۰۳۷۶۹۷۶۶۰۹۴۳۰۹۰ 09332197646

  14. حسین کوهساریحسین کوهساریsays:

    سلام اسمه من حسین کوهساری و تاریخ تولدت ۱۳۶۹ من ملول هستم پدرم در جنگ شیمیای شد و به حمین خاتر من ملول شدم و به حمین خاتر مادرم مرد و پدرم حم من رو ول کرد و من پیشه پدر بوزرگ زندگی میکنم پدر بوزرگم مریزه و دیگه قادر به نگهداری از من نیست من نه پول دارم و نه زمین دارم از خاهش میکنم برای یه خونه بسازین از شما خاهش میکنم به من کمک کنین ‌ من فقط ۸۰ متر زمین تو روستا میخام که یه نفر گفته اگر زمین داشت باشی ما برات رایگان خونه می‌سازیم خاهش میکنم من کمک کنین.باور کنین من در شرایط خوبی نیستم خلی به کمک شما احتیاج دارم باور کنین جای برای ماندن ندارم. حسین کوهساری روستایه فاضل آباد شهرستان آستانه گلستان کده ملی 2020195496 شماره تماس 09384529147

  15. حسین کوهساریحسین کوهساریsays:

    سلام اسمه من حسین کوهساری و تاریخ تولدت ۱۳۶۹ من ملول هستم پدرم در جنگ شیمیای شد و به حمین خاتر من ملول شدم و به حمین خاتر مادرم مرد و پدرم حم من رو ول کرد و من پیشه پدر بوزرگ زندگی میکنم پدر بوزرگم مریزه و دیگه قادر به نگهداری از من نیست من نه پول دارم و نه زمین دارم از خاهش میکنم برای یه خونه بسازین از شما خاهش میکنم به من کمک کنین ‌ من فقط 100 متر زمین تو روستا میخام که یه نفر گفته اگر زمین داشت باشی ما برات رایگان خونه می‌سازیم خاهش میکنم من کمک کنین.باور کنین من در شرایط خوبی نیستم خلی به کمک شما احتیاج دارم باور کنین جای برای ماندن ندارم. حسین کوهساری روستایه فاضل آباد شهرستان آستانه گلستان کده ملی 2020195496 شماره تماس 09384529147

  16. سمانه دادخواهسمانه دادخواهsays:

    با عرض سلام و وقت بخیر خدمت امام جمعه محترم مشهد. بنده دارای مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد نانوفیزیک هستم و هرچقدر دنبال کار گشتم هنوز کار مناسبی پیدا نکردم و چندین بار هم آموزش و پرورش رفتم با اینکه نیاز به نیروی تدریس دارن ولی متاسفانه قبول نمیکنند. از شما خواهشمندم بنده را به آموزش و پرورش معرفی کنید چون ظاهرا معرف داشتن تاثیر بسیار مثبتی در پذیرش دارد. با سپاس

  17. ستاره گودرزیستاره گودرزیsays:

    دخترم سرطان کبد داره تینا محمدی من خودم ۳۴سالمه به تمام خیریه های کشور سر زدم ولی بهم کمک نکردن رفتم بازار خرداد تهران سر گلوبندک تمام مدارکم رو دزدیدن من از شما مردم را به دادم برسید جان عزیزانتون اگر دارید کوتاهی نکنید رسیدم محک فاکتور آمبولانس رو نشان میدم بهتون بر می‌گردانم

  18. زری رشیدیزری رشیدیsays:

    با عرض سلام امام جمعه محترم اهواز همسرم در سال ۹۴فوت کرد دخترش ساکن آمریکا داری بیمه و همسر بچه است ایشان قبلا در ایران یک طلاق داشته از این مدرک استفاده کرد، برای بیمه ولی ازاینکه در امریکا ست امکانات خوبی دارد نگفته وحقوق ۵۰درصد گرفته و ۱میلیون و۶۰تومن از حقوقم را به او میدهن من از این که به او حقوق می‌دهند اعتراض دارم ولی مدرکی علیه ایشان ندارم و نمی توانم از وزارت امور خارجه آمریکا اورا پیگیری کنم لطفا اعتراض مرا به اداره بیمه شعبه دو وارد دانسته و خواسته مرا کمک کنید تشکر از شما نماینده محترم ولایت فقیه

  19. ویدا قنواتی زادهویدا قنواتی زادهsays:

    با سلام و وقت بخیر بنده به همراه ۲۴ نفر از دوستان فرهنگی در کنکور سال ۱۳۹۹ در مقطع ارشد شرکت نموده و در واحد بین المللی خرمشهر پذیرفته شدیم ، اکنون بعد از گذشت ۹ ماهان دفاع ، واحد مربوطه از ارائه مدرک گواهی موقت مبنی بر فراغت از تحصیل به علل نامشخص اداری امتناع می کند ممنون می شوم پیگیری لازم مبذول شود تا این قشر خدوم با طیب خاطر انجام وظیفه نماید . سپاسگزارم

  20. جاسمجاسمsays:

    توروخدا کمکم کنید میخوام کفش بخرم کفش درست حسابی ندارم چسب بند کفشام نمیچرسبه وقتی راه میرم باز میشنن5859831176459856قیمتشونو پرسیدم ۳۸۰ هزار تومن بود توروخدا کمکم کنید بخدا لازم دارم نون شب ندارم بخدا کمک کنی سواب خیلی زیادی داره لطفا کمک کنید خدا کمک کنی

  21. سعیدخاتمیسعیدخاتمیsays:

    عالی بود پرمحتوا فقط مشکلات مالی مطرح شد از مشکلات اداری چیزی منتشر نکردین ک آحاد مردم گرفتار اداره جاتن باتشکر

  22. مرتضی مهدیانمرتضی مهدیانsays:

    با سلام اینجانب با سن ۵۵ جهت اجاره بها خانه احتیاج به پنجاه میلیون دارم خواهشمندم دستورات لازم مبذول بفرمایید

  23. علیعلیsays:

    باسلام جهت جراحی فرزندم نیازبه کمک مالی دارم کسی خواست مدارکم ارایه میکنم۵۸۹۲۱۰۱۱۳۷۱۴۸۴۳۹شماره تلفنم ۰۹۳۷۰۶۳۷۹۳۹

  24. محمد تقی حمزه ایمحمد تقی حمزه ایsays:

    سلام جناب امام جمعه محترم مشهد حاج آقای آیت الله علم الهدی لطفا به حاج آقای صدیقی امام‌جمعه تهران کمک کنید .زیرا ایشان با صداقتی که دارند عذر خواهی کردند .اما نا استادان دانشگاه حکیم سبزواری ۳۷ هکتار زمین داخل چهاردیواری دانشگاه را ویلا ساختند و به ریش دانشجویان بی خوابگاه می خندیدند .تا اینکه شورای عالی حفظ حقوق بیت المال جلوشان را گرفت و دادستان استان و سبزوار جلو ساخت وسازشان را گرفتند .چرا این استادان که چندین برابر ازگل زمین آموزشی را تغییر کاربری دادند نمی آیند معذرت خواهی کنند ..اصل واقعیت را میتوانی از دادستان سبزوار بپرسید لطفا با دفاع از آقای صدیقی که از اشتباهش عذر خواهی کرد به این نااستادان فشار بیاورید که آن ها هم از گناه وجودشان عذر خواهی کنند .محمدتقی حمزه ای ۰۷۹۳۲۴۴۷۷۴ تلفن. ۰۹۱۵۳۷۱۴۲۰۵

  25. محمد تقی حمزه ایمحمد تقی حمزه ایsays:

    سلام جناب امام جمعه محترم مشهد حاج آقای آیت الله علم الهدی لطفا به حاج آقای صدیقی امام‌جمعه تهران کمک کنید .زیرا ایشان با صداقتی که دارند عذر خواهی کردند .اما نا استادان دانشگاه حکیم سبزواری ۳۷ هکتار زمین داخل چهاردیواری دانشگاه را ویلا ساختند و به ریش دانشجویان بی خوابگاه می خندیدند .تا اینکه شورای عالی حفظ حقوق بیت المال جلوشان را گرفت و دادستان استان و سبزوار جلو ساخت وسازشان را گرفتند .چرا این استادان که چندین برابر ازگل زمین آموزشی را تغییر کاربری دادند نمی آیند معذرت خواهی کنند ..اصل واقعیت را میتوانی از دادستان سبزوار بپرسید لطفا با دفاع از آقای صدیقی که از اشتباهش عذر خواهی کرد به این نااستادان فشار بیاورید که آن ها هم از گناه وجودشان عذر خواهی کنند .محمدتقی حمزه ای ۰۷۹۳۲۴۴۷۷۴ تلفن. ۰۹۱۵۳۷۱۴۲۰۵