مجموعه متن زیبا و ادبی خداحافظی بازنشستگی (2)

اگر دارید بازنشسته می شوید و قرار است که کمتر همکاران تان را ببینید، شما می توانید به واسطه متن یا جملاتی زیبا از آنها خداحافظی کنید تا این خداحافظی برای همیشه در یاد و خاطر خودتان و آنها زنده باقی بماند. شما می توانید متن هایی ادبی برای خداحافظی بازنشستگی تهیه کنید و این متن ها را با همکاران تان به اشتراک بگذارید.

در ادامه این مطلب متن ها و جملات ادبی و زیبایی در رابطه با خداحافظی بازنشستگی تهیه کرده ایم که شما را به خواندن آنها دعوت میکنیم.

جملات در مورد خداحافظی بازنشستگی

دوستان عزیزم، هم اکنون باید از همه شما بزرگواران خداحافظی کنم چرا که اکنون بازنشسته شده ام و قرار است مجموعه را برای همیشه ترک کنم. سال های زیادی در کنار ما مشغول به فعالیت بودم که تک تک این سال ها و روزهایش برایم خاطره انگیز و زیبا بود. به هیچ وجه شما را از یادم نخواهم برد چرا که ما به مانند خانواده دومم بودید و من هر روز شما را می دیدم و چشمم به جمالتان روشن میشد. امیدوارم که همیشه در تک تک مراحل زندگی تان موفق بمانید. از حضور همه تان خداحافظی میکنم.

******************

دوستان عزیزم، این خداحافظی برای بازنشستگی برایم تلخ است چرا که شما درست به مانند خانواده ام بودید. من روزهای زیادی را در کنار شما گذراندم و حال خوب زیادی را در کنار شما تجربه کردم. شما در طول مدت همکاری مان فقط همکارم نبودید بلکه به مانند دوست و خانواده ام بودید و هر کاری می کردید تا من از فعالیت در کنار شما لذت ببرم. هیچ کدام از مهربانی ها و محبت هایتان را از یادم نخواهم برد و همیشه شما را در بهترین گوشه قلب و ذهنم نگه خواهم داشت. دوستدار همه شما بزرگواران هستم و برای همه شما آرزوی خوشحالی و سعادتمندی در تک تک مراحل زندگی تان را دارم. خدانگهدارتان.

******************

عزیزانم، مهر شما چنان به دلم نشسته که اکنون که میخواهم از شما خداحافظی کنم گویی قرار است جانم را از من بگیرند. کاش که هیچوقت خداحافظی در کار نبود و من برای همیشه شما را داشتم اما چه حیف که اکنون بازنشسته شده ام و مجبور هستم که از شما جدا شوم. این جدایی همیشگی نیست و من از شما میخواهم که در خارج از مجموعه یکدیگر را ببینیم و به یاد روزهای فعالیت مان در کنار هم شادی کنیم و از کنار هم بودن لذت ببریم. دوستتان دارم و از شما خداحافظی میکنم.

******************

دوستان بزرگوارم، من از این مجموعه به دلیل بازنشستگی می روم اما از شما توقع دارم که مرا فراموش نکرده و همیشه در ذهن تان باقی بمانم. من مدت زیادی در کنار شما فعالیت کردم و در طی این مدت وابستگی من به شما بسیار زیاد شد. اکنون که قرار است از شما جدا شوم تنها چیزی که می تواند وجودم را آرام کند این است که بدانم در یاد و خاطر شما برای همیشه میمانم و شما مرا از یاد نخواهید برد. در این لحظه خداحافظی میخواهم این قول را از شما بگیرم پس به من قول بدهید که فراموشم نمی کنید. دوستتان دارم و از حضورتان خداحافظی میکنم.

******************

چه روزهای سخت و آسان زیادی را که پشت سر نگذاشتیم. باورم نمیشود که زمان اینقدر زود گذشت و باعث شد که اکنون من بازنشسته شوم و بخواهم از شما خداحافظی کنم. انگار همین دیروز بود که این شغل را شروع کردم و وارد این حوزه شدم. فعالیت در کنار شما برای من به مانند افتخاری بزرگ بود و می دانم که این افتخار یک محبت از جانب خدا بود که میخواست به واسطه آن مرا خشنودتر و راضی تر از زندگی نماید. دوستتان دارم و از شما خداحافظی میکنم.

******************

تک تک روزهایی که در کنار شما گذراندم برای من به مانند تجربه یک اتفاق جدید و لذت بخش بود. همکاری با شما به هیچ وجه برای من کسل کننده و خسته کننده نبود و من تا وقتی که به یاد دارم فقط از کنار شما بودن لذت بردم و تجربه های جدید کسب کردم. امیدوارم کسی که قرار است جای مرا بگیرد قدر لحظاتی که قرار است در کنار شما بگذراند را بداند چرا که شما از نوع خود بهترین هستید و همیشه سعی میکنید کسی که با شما همکاری می کند را خشنود و خوشحال نگه دارید. اکنون به دلیل بازنشستگی میخواهم از همه شما عزیزان خداحافظی کنم اما این را بدانید که تا همیشه در قلب من جا خواهید داشت. خدانگهدار.

******************

عزیزان من، خداحافظی تلخ است و غم انگیز اما گاهی انسان مجبور می شود بنا به برخی دلایل از عزیزانش خداحافظی کند و مسیرش را از آنها جدا کند. اکنون من به دلیل بازنشستگی مجبور هستم که مسیرم را از شما که عزیزان من هستید و من مهر و محبت بسیاری نسبت به شما در قلبم دارم جدا کنم. این را بدانید که درست است که مسیر من از شما جدا شده اما فکر و خیال شما هرگز از ذهن من جدا نخواهد شد و من همواره به یادتان خواهم بود. دوستتان دارم و از حضورتون خداحافظی میکنم.

******************

خداحافظی با ما یکی از سخت ترین کارهای دنیاست چرا که من بسیار به شما وابسته شده بودم. اکنون حال همان عاشقی را دارم که قرار است از معشوقش جدا شود. کاش هیچوقت این فاصله اتفاق نمی افتاد و کاش هیچوقت من بازنشسته نمیشدم تا همیشه در کنار شما باشم و در کنار شما عالیتم را در مجموعه ادامه دهم. همکاری با شما فرصت بزرگی برای تجربه خوشحالی در زندگی ام بود که خدا در اختیارم گذاشت و من خشنودم که توانستم از این فرصت به درستی استفاده کنم. از حضور گرم همه شما عزیزان خداحافظی میکنم.

******************

بزرگواران، یادتان باشد که درست است که من از این مجموعه می روم اما هیچوقت به این معنی نیست که ارتباطم را برای همیشه با شما قطع خواهم کرد. هر جایی در زندگی تان به مشکلی برخوردید کافیست با شماره من تماس بگیرید تا در سریع ترین زمان برای حل مشکلتان به یاری و کمک تان بیایم. شما انقدر برای من عزیز هستید که حتی من کار خود را هم رها میکنم تا کار شما را راه بیندازم. اینها حرف هایی بودند که دوست داشتم در روز خداحافظی ام برای بازنشستگی ام به شما بگویم. خدانگهدارتان باشد.

******************

عزیزان، دل و قلب من هر لحظه هوای شما را خواهد داشت و باران عشق شما همیشه بر زمین قلبم خواهد بارید. شما با مهربانی ها و محبت هایتان در طول مدت همکاری مان ابرهایی پر از باران عشق در آسمان قلبم به وجود آوردید و این ابرها همواره در حال باریدن هستند و لحظه ای بارش شان متوقف نمی شود. به پای عشقی که به شما دارم خواستم در آخرین روز همکاری ام با مجموعه از شما خداحافظی کنم و بگویم که چقدر دوستتان دارم. همیشه موفق و پیروز باشد، خدانگهدار.

******************

دوستان عزیزم، هر چند ممکن است که من از لحاظ سنی از شما بزرگتر بوده باشم و اکنون قراره است بازنشست شوم اما از لحاظ تجربه کاری به طور قطع میگویم که بسیاری از چیزهایی که نمی دانستم را از شما آموختم و هنوز هم چیزهایی هستن که شما می انید و من نمی دانم. این بار دانش و آگاهی شما در مورد کارمان را نشان می دهد و من خدا را شکر میکنم که در بین شما بودم و توانستم تجربه ای بی نظیر نسبت به کارمان را داشته باشم. بودن با شما برای من به مانند یک شانس از سوی خدا بود و خوشحالم که توانستم از آن استفاده کنم. خدانگهدارتان باشد.

******************

دوستان گرامی و ارجمندم، چقدر خداحافظی سخت و تلخ است آن هم از کسانی که می دانی جزو مهمترین بخش زندگی ات بوده اند. شما همکاران من بودید و من هر روز شما را می دیدم و به دیدن تان عادت کرده بودم اما از فردا دیگر قرار نیست روی ماه هیچ کدام تان را ببینم و این برای من سخت است. اگر جبری نبود به طور قطع باز هم می آمدم و باز هم هر روز شما را ملاقات میکردم اما اکنون که بازنشسته شده ام ممکن است آمدنم فقط مانع کار شما شود. دوست تان دارم و تا همیشه در قلب من خواهید ماند. خدانگهدار.

******************

دوستان گرامی ام، عمری که با ما گذشت برای من بسیار زیبا بود و به هیچ وجه حتی یک روز از این عمر را هم بیهوده و بی مصرف نمی دانم. من در کنار شما رشد کردم، گرمی و سردی روزگار را چشیدم و توانستم زندگی ام را با شما بسازم و همین است که به من ثابت میکند عمری که در کنار شما گذراندم فوق العاده زیبا و بود. من برای تک تک روزهای کاریمان ارزش قائل هستم و تا همیشه شما را در بهترین قسمت قلبم نگه خواهم داشت. خدانگهدارتان.

******************

این خداحافظی به معنای خداحافظی آخر نیست و منی که بزرگ جمع شما هستم از شما خواهش میکنم که از این به بعد جمع های دوستانه ای را تدارک ببینیم که بتوانیم یکدیگر را ببینیم و از دیدن هم لذت ببریم. متاسفانه بازنشستگی این امکان را از من گرفته که بتوانم هر روز شما را ببینم اما جدای از محیط کار همگی می توانیم زمانی را مشخص کرده و دور هم جمع شویم و خوش بگذرانیم. امیدوارم که خواهش و درخواست را بپذیرید تا جمع دوستانه و زیبایی که همیشه در محیط کار داشتیم را حفظ کنیم. خدانگهدارتان باشد.

******************

عزیزانم، بازنشستگی برای من معنایی جز دور شدن از عزیزانم ندارد و من این را از صمیم قلبم میگویم. شاید برای خیلی ها بازنشستگی طعمی لذت بخش داشته باشد چرا که بعد از آن قرار نیست که دیگر به سر کار بروند اما برای منی که شما را بی نهایت دوست داشتم و برایم به مانند خانواده شده بودید بی نهایت سخت است. امیدوارم که بتوانم با سختی آن کنار بیایم. از شما نیز میخواهم که مرا فراموش نکنید و جویای حال و احوال من بشوید چرا که این مرا بی نهایت خشنود و خوشحال می سازد. خدانگهدار همگی تان باشد.

******************

دوستان ارزشمند و فوق العاده ای توانستم در طول مدت کاری ام در این مجموعه پیدا کنم و باید بگویم که آن دوستان شما هستید. همکاران ارجمندنم، چقدر کار کردن در کنار شما لذت بخش بود و من هیچوقت طعم تلخ کار را به خاطر اینکه در حضور شما بودم نچشیدم. تنها چیزی که من در کنار شما تجربه کردم عشق محض بود و به خاطر همین عشق بود که سالیان سال توانستم به کارم ادامه دهم و اکنون بازنشسته شوم. دوستان عزیزم، از همگی شما خداحافظی میکنم و از صمیم قلبم می گویم که عاشق تک تک تان می باشم.

******************

دوستان گرامی بنده، این را به یاد داشته باشید که من هیچوقت شما را از یاد نخواهم برد و برای اینکه شما هم مرا از یادن برید برای هر کدام تان یک یادگاری تهیه کرده ام که به شما می دهم و از شما میخواهم که آن را همیشه جلوی چشم تان بگذارید تا من هم از یاد شما نروم و با آن یادگاری همیشه به فکر من باشید. اینکه به من فکر کنید برایم اهمیت دارد چرا که شما جزو مهمترین افراد زندگی ام بودید. دوستتان دارم و از حضور گرمتان خداحافظی میکنم.

******************

از امروز به بعد من دیگر همکار ما نیستم چرا که بازنشسته شده ام اما از شما می خواهم که هر جا در مورد کار و چالش های آن سوالی داشتید به نزد من بیاید و آن را مطرح کنید. درست است که دیگر من نسبت به این کار مسئولیتی ندارم اما عشقی فراوان نسبت به آن و شما دارم که همین مرا مجاب می سازد که با وجود بازنشستگی باز هم دست از آن و شما نکشم و در کنارتان باقی بمانم و به حل مشکلات تان بپردازم. دوستدار همه شما هستم و از همگی خداحافظی میکنم.

******************

دوستان خوبم، چقدر زیبا بود اینکه در کنار شما مدت ها فعالیت کاری داشتم. من و شما بیشتر از اینکه در کنار خانواده مان باشیم در کنار هم بودیم و توانستیم لحظات خوبی را در کنار هم بسازیم. کاش زمانه اینقدر مرا زود بازنشسته نمی کرد و عمرم را نمی گذراند تا باز هم می توانستم در کنارتان باقی بمانم و از بودن با شما لذت ببرم. اکنون فقط من مانده ام و خاطراتی که با شما داشته ام و می خواهم مابقی زندگی ام را با خاطرات خوب شما سپری کنم. دوستتان دارم و از شما خداحافظی می کنم.

شعر خداحافظی بازنشستگی

ای بازنشسته عزیز

سال‌ها در این راه

با تلاش و زحمت

برای این کشور خدمت کردی

حالا زمان رفتن است

اما نگران نباش

یاد و خاطره‌ات

همیشه در قلب ما خواهد ماند

********

سال‌ها زحمت کشیدی

و تلاش کردی

برای این کشور

و مردمش

حالا وقت است که

از این راه بگذری

و به آرامش برسی

اما بدان

که یاد و خاطره‌ات

همیشه در قلب ما خواهد ماند

******

خداحافظ ای بازنشسته عزیز

امیدواریم که

سال‌های خوشی را

در کنار خانواده‌ات سپری کنی

و در آرامش باشی

******

شعر دیگری:

بازنشستگی

بهار عمرت گذشت

و فصل خزان فرا رسید

اما نگران نباش

که فصل جدیدی در راه است

فصلی که پر از آرامش و آسایش است

******

حالا وقت است

که به خودت برسی

و از زندگی لذت ببری

از خانواده‌ات و دوستانت بیشتر باش

و به سفر برو

و به کارهایی که دوست داری مشغول شو

******

بازنشستگی فرصتی است

برای شروع دوباره

برای ساختن آینده‌ای بهتر

پس از این فرصت استفاده کن

و زندگیت را به بهترین شکل بساز

******

امیدواریم که این شعرها مورد پسند شما قرار گرفته باشند.

از شما متشکریم که تا انتهای مطلب همراه ما بودید.


در ادامه تماشا کنید :

متن های زیبا برای خداحافظی از جمع همکاران


هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...