متن تولد از طرف برادر به خواهر

داداشا هر چقدر که خواهراشون رو اذیت کنن، هر چقدر که روی مخ اونها را برن و هر چقدر که دستشون بندازن باز هم خواهرشون رو به اندازه تموم دنیا دوست دارن و جز خودشون نمیذارن که هیچکسی خواهرشون رو اذیت کنه. اگه یه پسری و یه خواهر داری که تولدشه یه متن تبریک تولد براش تهیه کن و اینجوری این مسئله رو بهش ثابت کن.

در ادامه این مطلب متنها و جملات زیبایی برای تولد از طرف برادر به خواهر تهیه کردیم که شما رو به خوندن اونها دعوت میکنیم. همراه ما باشید.

جملات تبریک تولد بردار به خواهر

خواهر عزیزم، هیچ وقت توی زندگی ناامید نشدم و هیچوقت کم نیاوردم چون خواهری داشتم که مثل یک کوه پشتم بوده و هست. خیلی ها فکر میکنن دخترا ضعیفن و نمیتونن از پس هیچ کاری بر بیان اما کاش این خیلی ها یه نگاهی به خواهر بنده هم بندازن تا متوجه بشن که چقدر در اشتباهن. خواهر عزیزم، تو از هزارتا مرد بهتر میتونی از عهده کارها بر بیای و از هزارتا شریک و همراه هم برای من در زندگی بهتر بودی پس من چرا باید ناامید بشم و کم بیارم؟ من همیشه با قدرت ادامه میدم چون تو رو در کنارم دارم. خواهری، دوستت دارم و تولدت رو بهت تبریک میگم.

*****************

امروز یکی از قشنگ ترین روزهای زندگی منه چون خدا خواهرم رو بهم هدیه داد، خدا همون نعمتی رو به من داد که هر لحظه باهاش حرف میزنم محال ممکنه که حالم خوب نشه. خواهری عزیزم، تو توی حرفات چی داری که اینقدر منو آروم میکنه؟ تو توی وجودت چی داری که اینقدر منو عاشقت میکنه؟ میخوام بدونی که هر چی که هست باعث شده تا من تا پای جونم هم که شده از خودم برات مایه بذارم. دوستت دارم و تولدت رو با یه دنیا عشق بهت تبریک میگم.

*****************

خواهر قشنگم، توی روز تولدت میخوام برادرانه چند تا نصیحت بهت بکنم که دوست دارم تا عمر که داری به اونها عمل کنی و اونها رو آویزه گوشت کنی. اول اینکه تو همیشه ارزشمندی و اگ کسی پیدا شد که ارزشت رو زیر سوال برد مبادا لطافت دخترانه ات باهات کاری کنه که ضربه بخوری بلکه خیلی زود اون آدم رو از زندگیت حذف کن، دوم اینکه هیچوقت به خاطر محدودیت های جامعه و فرهنگ خودت رو نباز و همیشه ادامه بده تا موفقیت ها رو از آن خودت کنی و سوم اینکه همیشه لبخند به لب داشته باش چون هیچ اتفاقی نیست که ارزش اینو داشته باشه که لبخند قشنگ روی لب های تورو ازت بگیره. خواهر عزیزم، خیلی از دخترا به خاطر عمل نکردن به این حرفا درگیر ناراحتی ها و افسردگی های شدید دن اما من ازت میخوام که همیشه به این نصیحت ها عمل کنی تا بتونی از خودت یه دختر موفق بسازی. دوستت دارم و تولدت رو بهت تبریک میگم.

*****************

دلبندم، خواهر قشنگم، میدونی که چقدر دوستت دارم؟ به اندازه تموم دنیا. منو ببخش اگه گاهی اذیتت میکنم؟ منو ببخش اگه گاهی سر به سرت میذارم و منو ببخش اگه گاهی حتی ناراحتت میکنم. اینو بدون که ته تموم اینها قلب داداشیت برات میزنه و بخش بزرگی از قلبش فقط به تو اختصاص داره. تو ارزشمندترین دختر زندگی من هستی و تا ابد هم ارزشمندترین میمونی و من برای شادی تو هر کاری میکنم. دوستت دارم و تولدت رو بهت تبریک میگم.

*****************

خواهر عزیزم، اینو بدون که داداشی و خانواده تا عمر که دارن مراقب و محافظ تو زندگیت هست و برای حال خوبت و رسیدنت به احساس خوب هر کاری میکنن اما بدون که اگه واقعا خوشبختی رو میخوای خودت باید براش تلاش کنی. همیشه خودت باش که اولین قدم رو برای حال خوبت برمیداری و منتظر نمون که کسی این کار رو انجام بده. درسته که ما همیشه مراقب و مواظبت هستیم اما قبل از ما خودت هستی که به خودت نزدیک تری پس خودت این کار رو برای خودت انجام بده. اینا چیزایی بود که دوست داشتم توی روز تولدت بهت بگم. خواهری، تولدت مبارک.

*****************

خواهر قشنگم، قلبم پر از حس خوب شد و وجودم پر از انرژی مثبت شده، الان هر چی ناراحتی بوده از قلبم پر کشیده و رفته و هر چی استرس و نگرانی بوده به سطل زباله دلم منتقل شده. امروز روز تولدت توئه پس حق بده که داداشت اینجوری بشه و حال دلش خوب بشه. میخوام توی امروز فقط کاری کنم که تو بخندی و برای این کار نیازه تا خودمم از تموم ناراحتی هام فاصله بگیرم. خواهری، دوستت دارم و میخوام که امروز رو برات تبدیل به خاطره انگیزه ترین روز زندگیت کنم. تولدت مبارک باشه.

*****************

خواهر قشنگم، از همون بچگی تا همین الان با هم بزرگ شدیم و قد کشیدیم و چیزهای زیادی رو در کنار همدیگه یاد گرفتیم. من و تو پسر و دختریم و دنیاهامون متفاوته اما همیشه همدیگه رو درک کردیم و همیشه سعی کردیم که بهترین همدم ها و بهترین دوست ها برای همدیگه باشیم. خواهر، میخوام بگم که تو به بهترین شکل کارت رو انجام دادی و همیشه بهترین همدم و بهترین رفیق برای من بودی و امیدوارم که منم تونسته باشم چنین کاری بکنم، به زعم خودم که تموم تلاشم رو کردم اما برداشت تو از تلاش هام مهمه. تولدت مبارک.

*****************

خواهر عزیزم، توی روز تولدت داداشت برات یه دنیا حس خوب، یه دنیا آرامش، یه دنیا عشق و یه دنیا اتفاقات مثبت رو از خدا میخواد. حال و احساس خوب تو برای داداشت با اهمیت ترین چیزه پس من توی امروز از ته دل تموم چیزهایی که گفتم رو از خدا برات میخوام تا توی زندگیت به ارمغان بیاره. اینکه تو بخندی و اینکه تو احساس خوب داشته باشی داداشت رو سرحال میاره و به اون انگیزه زندگی میده و خواستم که اینا رو بدونی. عاشقتم و تولدت رو بهت تبریک میگم.

*****************

خواهری قشنگم، میخوام بگم که من با تموم وجودم عاشق یه دختر هستم، با تموم وجودش یه دختری رو دوست دارم و حاضرم که زندگیم رو هم به پاش بریزم. من حاضرم برای اون دختری که میگم تا خود کره ماه هم برم و برگردم و این نشون از اهمیت اون دختر برای من داره. راستی خواهری، خوبه که بدونه اون دختری که دارم در موردش صحبت میکنم دقیقا خود تو هستی و من حاضرم حتی جونم رو هم برای تو بدم. توی روز تولدت دوست داشتم که بدونی داداشت چقدر عاشقته. تولدت مبارک باشه.

*****************

خواهریم، تولدت رو با یه دنیا حس عشق بهت تبریک میگم. میخوام بدونی که عاشقتم و حتی اگه تموم دنیا بهت پشت کردن بازم برادری داری که عاشقت میمونه و با تموم وجود دوستت داره. خواهر، وقتی که عاشقانه یکی رو دوست داشته باشی برای حال خوبش هم هر کاری میکنی و من از همون بچگی تا همین الان هر کاری از دستم بر اومده برای خوشحال تو انجام دادم و اینو بدون که در آینده هم همینطوره و هر کاری که از دستم بر بیاد برای شادیت انجام میدم. دوستت دارم و تولدت رو بهت تبریک میگم.

*****************

خواهرم، تویی که قشنگ ترین دارایی زندگیمی، تویی که بدون تو زندگیم اصلا شیرین نیست و تویی که زندگیم با وجود توئه که رنگ و رو به خودش رفته، تولدش رو بهت تبریک میگم و از ته دلم آرزو میکنم که هیچوقت لبخند روی لب هات و حس خوبی که در قلبت وجود دتاره از بین نره و همیشه وجود داشته باشه. خواهری، هم لبخندت و هم احساس خوبت برای من بی نهایت بار ارزشمنده و من حتی حاضرم که از زندگیم بگذارم تا تو این دو تا رو حفظ کنی.

*****************

خواهر عزیزم، از ته دلم تولدت رو بهت تبریک میگم و از خدا میخوام که یه عمر همراه با عزت و سرافرازی بهت بده. امیدوارم که همیشه توی زندگیت سرت بالا باشه و یه بار هم نخوای که سرت رو پایین بگیری و احساس شرمندگی کنه. امیدوارم که خدا همیشه غرورت رو حفظ کنه و همیشه تو رو در پناه خودش نگهت داره تا اینجوریم من مطمئن بشم که توی زندگیت احساس خوبی داری و از زندگیست لذت میبری. خواهری جونم، عاشقتم و مجددا تولدت رو از صمیم قلبم بهت تبریک میگم.

*****************

یه خواهر دارم که تموم دارو ندارمه، تموم دارو ندار چیه، تموم دنیامه، تموم زندگیمه و من حتی نفس کشیدنم هم وصله به وجود اون و اون باید باشه تا من نفس بکشم وگرنه که میمیرم. شاید بقیه ای که از حرفام تعجب میکنن خواهری مثل خواهر من ندارن، اگه خواهرشون مثل خواهر من بود و هر روز به پاشون عشق میریخت و هر روز با محبتش اونها رو لبریز از عشق میکرد اونها هم به همین اندازه دوستش داشتن و به خواهرشون وابسته بودن. خواهر جونم، من تو رو واقعا دوستت دارم، تولدت مبارک باشه.

*****************

یه خواهر دارم شاه نداره، صورتی داره ماه نداره، از خوشگلی همتا نداره و من اونو به هیچکس نمیدم. خواهری تو همین چند قطعه شعر این که تا آخر ور دل داداشت میمونی تایید شد. مگه من میذارم که پسر دیگه ای غیر از من از عشق و محبت تو استفاده کن؟ هیچوقت، اصلا همچین فکری نکن. تو تا ابد برای داداشت میمونی و تا ابد فقط و فقط به اون محبت میکنی. چیکار کنم؟ میخواستی اینقدر به من محبت نکنی و به من عشق نورزی تا اینجوری خمارت نشم. زندگی من، دوستت دارم و تولدت رو بهت تبریک میگم.

امروز تولد بهترین آدم زندگیمه، امروز تولد خواهری جونمه، همونی که هر کاری برای داداشش میکنه و هیچوقت داداشش رو تنها نمیذاره. خواهری، چه توی درد و دل کردن، چه توی کارهای سخت و چه توی آسون ترین کارها تو همیشه همراه من بودی و از همه لحاظ منو کمک کردی. من توی بدترین شرایط زندگیم هم فقط روی تو حساب باز کردم و برای همین بود که تونستم از اون شرایط بگذرم. دوستت دارم و تولدت رو به تو که بهترینی و برای من نظیر نداری تبریک میگم. خدا تو رو تا همیشه برای من حفظ کنه.

*****************

خواهری، داداشا همیشه خواهرشون رو اذیت میکنن و من هم از این قضیه مستثنی نیستم اما بدون که پشت تموم این اذیت کردنا و پشت تموم این سر به سرت گذاشتنا یه عشق خیلی خیلی زیاده که نمیتونم وصفش کنم. تو خواهریف پاره تنمی و من همه وجودم به وجود تو گره خورده و فقط تویب این دنیا منم که میتونم تو رو اذیت کنم. اینو بدون که به پای اون عشق هم شده اگه کسی حتی ناخواسته تو رو اذیت کرد دنیاش رو روی سرش خراب میکنم تا بدونه خواهری من یه داداش داره که مثل کوه پشتشه. خواهر جونم؛، تولدت مبارک باشه.

*****************

خواهر گرامی بنده، تولدتون مبارک باشه. از اونجایی که داداشتون پررو تشریف دارن ازتون کادو تولد میخوان. به هر حال هر چی هم نباشه شما یه سال به سال های عمرتون اضافه شده و تجربیاتتون بیشتره شده و در کنار عمر طولانی تر هم از خدا گرفتین و من باید بهتون کادو بدم؟ این نهایت پرروییه پس ازتون میخوام تا شهر رو پر نکردم که در حقم کم لطفی کردی و کادو نگرفتی برام یه کادوی خاص و قشنگ بگیری.

*****************

خواهری جونم، اونقدر دوستت دارم و اونقدر عاشقتم که نمیتونم از کنار تولدت به سادگی عبور کنم. میخوام توی روز تولدت بهترین جشن تولد رو برات بگیرم و بهترین کادویی که یه برادر میتونه به خواهرش بده رو بهت تقدیم کنم. این کوچکترین کاریه که میتونم برای خواهر عزیز دردونه ام انجام بدم. خواهری، با انجام این کار فقط میخوام یه ذره کوچیک از عشقی که از تو در قلبم می جوشه رو به رخت بکشم و بگم که چقدر دوستت دارم. خواهر عزیزم، تا ابد برام بمون و تا ابد در زندگیم باش چون عشق تو به من انگیزه زندگی میده. خیلی میخوامت و از خدا میخوام که یه لحظه هم تو رو از من دور نکنه. تولدت رو بهت تبریک میگم.

*****************

خواهری، امروز ماچ کردنت واجبه و اگه بخوای از دستم فرار کنی و ماچ ندی بدون که به اندازه هر فرار چند تا ماچ دیگه هم اضافه میشه. ناسلامتی تولدته و هیمنه که ماچ کردنت رو واجب میکنه. پس خودت مثل یک دختر خوب بیا و ماچ بده وگرنه که عاقبت بدی در انتظارته. ایو داداشت بهت میگه که اذیت کردنت رو خوب بلده و خوب میتونه رو مخیت بره. خواهری، عاشقتم و دوستت دارم، از صمیم قلبم بهت تولدت رو تبریک میگم و از خدا برات یه عمر طولانی و سرشار از سلامتی و عزت میخوام.

از شما متشکریم که تا انتهای مطلب همراه ما بودید.


مطلب پیشنهادی:

عکس و پیام برای تبریک تولد آبجی

متن فوق العاده برای تبریک تولد خواهر

کلیپ تولدت مبارک خواهر عزیزم برای وضعیت واتساپ

کلیپ خواهر گلم پیشاپیش تولدت مبارک (2)


هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...