متن فوق العاده احساسی برای پسرم

پسر نور چراغ خونست، پسر تاج سر پدر و مادره، پسر وقتی که به دنیا میاد پدر و مادر عصای دست پیری شون رو انگاری از خدا گرفتن. پسر یه نعمت خاص از طرف خدا به پدر و مادر هاست. خدا همیشه این نعمت رو برای پدر و مادرها حفظ کنه اما خدا نکنه که پسری از دنیا پر بکشه و بره اون موقع دنیا برای خانواده اش تبدیل به جهنم میشه.

در ادامه این مطلب متن ها و جملاتی زیبا و فوق العاده احساس برای فرزند پسر تهیه کردیم که شما رو به خوندن اونها دعوت میکنیم. همراه ما باشید.

جملات احساسی برای پسرم

تو به مانند یک مرد پا در جای پای پدرت گذاشته ای و مطمئنم که در آینده نیز به مانند او می توانی از خود انسانی بسازی که برای خانواده اش هر کاری میکند و هر چه در چنته داشته باشد رو میکند تا خوشبختی و سعادت خانواده اش تضمین شود. من به غیرت و مردانگی تو ایمان دارم و هم اکنون می توانم احساس کنم که ریشه های این غیرت و مردانگی درون تو شکل گرفته و هر روز بزرگ تر و بزرگتر می شود. به امید روزی که بزرگشدن تو را ببینم و ببینم که به مانند پدرت برای خانواده ات میشوی.

*****************

پسرم، تو باارزش ترین و بزرگترین دارایی من در این دنیا هستی. هر بار که در این دنیا تازیانه های سختی و مشقت را احساس کردی که به روحت میخورند و تو را آزار می دهند بدان آغوش من در انتظار توست. شاید نتوانم برایت کاری بکنم و شاید نتوانم گره ای از مشکلاتت را بگشایم اما حداقل می توانم آغوشم را به تو هدیه بدهم تا لحظاتی هم که شده در آن آرام بگیری و حال دلت بهتر شود. پس آغوش مرا فراموش نکن و در هر زمان هر سختی و مشقتی را احساس کردی بدان که آغوش من به روی تو باز است.

*****************

پسرم، تو فرزند من هستی، تمام دارایی من هستی و من نمی توانم سختی کشیدن و رنج کشیدن تو را ببینم پس در هر لحظه از زمان احساس کردی که چیزی تو را می آزارد کافیست به من بگویی که تا جان در بدن دارم برایت بکوشم تا از مشکل و چالشت عبور کنی و از آن سربلند بیرون بیای. سربلند بودن تو و موفقیتت در زندگی آرزوی قلبی من است پس حق بده که با جان و دل برایت بکوشم تا از سختی ها و مشکلاتت عبور کنی و بتوانی خود را مراتب بالای زندگی برسانی.

*****************

پسر یعنی کوه محبت، نه زبونی بلکه عملی. پسر شاید نتونه عشقش رو به زبون بیاره و زبونا بگه که دوستت دارم اما هر کاری میکنی تا دوست داشتنش رو در عمل ثابت کنه. خدا رو شکر میکنم که پسری دارم که کوه محبته، کوه عشقه و کوه احساس و هر لحظه در تلاشه تا احساس خوب رو به من و خانواده اش هدیه بده. داشتن چنین فرزندی قطعا یکی از عوامل خوشبختی در این دنیا به حساب میاد و من خدا رو شکر میکنم که این عامل خوشبختی رو به زندگی من آورد.

*****************

پسرم، تو مثل نور چشمای منی، تو مثل تاج سرمی، تو مثل قلبمی، تو مثل تموم وجودمی. من تو رو خیلی بیشتر از اون چیزی که فکر میکنی دوستت دارم، احساسی که من به تو دارم حتی چیزی بالاتر از دوست داشتنه. پسر عزیزم، عشق به تو انرژی مضاعفی به من میده تا با قدرت به زندگی ادامه بدم و در برابر مشکلات دنیا سر خم نکنم. هر بار که حس میکنم کم آوردم با عشق تو خودم رو دوباره سر پا میکنم و دوباره با قدرت ادامه میدم.

*****************

پسرم، مرسی برای اینکه هستی، مرسی برای اینکه با بودنت زندگی منو قشنگ تر از اون چیزی که بود کردی، مرسی که با موندنت کاری میکنی تا حس خوبی زندگی در من چندین برابر بشه. تو اومدی و توی زندگیم موندی و همین شد که الان من اینقدر شاد و پر انرژیم، همین شد که الان من کوه انگیزه ام و همین شد که الان من در برابر هیچ مشکل و سختی کوتاه نمیام و در برابر اون هر چه در چنته داشته باشم رو میکنم. پسر عزیزم، تو باارزش ترین دارایی من هستی و با بودنت زندگیم رو قشنگ تر کردی، تو با بودنت به من همت و اراده دادی تا زندگیم رو بسازم و در کنار تو خوشبختی رو تجربه کنم. پسرکم، با گفتن تموم اینها میخوام بهت بفهمونم که خیلی دوستت دارم.

*****************

پسری یعنی تاج سر، یعنی پادشاه قلب بابا و مامانش و یعنی زندگی خانواده اش. پسرم، اگه یه خار به پای تو بره انگاری که یکی خنجری تیز برداشته و به قلب ما فرو میکنه. تو برای ما خیلی اهمیت داری و ما تو رو خیلی بیشتر از اون چیزی که فکر کنی دوست داریم. محبت و عشق ما به تو پایانی نداره و برای همینه که با کوچکترین ضربه ای که بهت بخوره ما حالمون بد میشه و احساس بد در تموم وجودمون لبریز میشه. پسرم، همیشه مراقب خودت باش چون اینجوری مراقب حال خوب و احساس خوب خانواده ات بودی.

*****************

پسرک عزیزم، این روزها برای من تکراری بودند و تکراری هم هستند، هیچ چیز جدیدی در این تکرارها یافت نمیکنم و خودم را محکوم می دانم که در این تکرار زندگی بگذرانم اما یک چیز است که تکرار روزها را برایم زیبا میکند و آن هم بودن در کنار توست. وقتی که تو هستی من این تکرار روزها را دوست دارم. درست است که روزها برایم تکراری شده اند اما عشق به تو هیچ وقت برایم تکراری نمی شود و من هر روز هم که به تو عشق بورزم باز هم این عشق برایم تازه و زیباست.

*****************

پسرکم، هیچوقت فکرش رو هم نمیکردم که خدا بخواد به واسطه تو منو شگفت زده کنه. من احساس میکردم قراره به کل زندگیم تغییر کنه، قراره به کل تبدیل به یک آدم دیگه بشم و قراره به کل همه چیز عوض بشه اما هیچکدوم از این اتفاقات نیفتاد و خدا فقط تو رو به زندگیم آورد. نه چیزی عوض شد و نه من تبدیل به آدم دیگه ای شدم، خدا فقط تو رو به زندگیم دعوت کرد و من به واسطه تو احساس خوب رو تجربه کردم.

*****************

پسرم، امروز نمیخوام که هیچ چیز اضافه ای بهت بگم، فقط میخوام بگم که دوستت دارم و عاشقتم. هر لحظه احساس دوست داشتن من نسبت به تو بیشتر و بیشتر میشه و من هر روز نسبت به دیروز بیشتر به تو وابسته میشم و بیشتر حال خوبم به تو گره میخوره. پسرم، با تک تک سلول های بدنم و با تموم وجودم تو رو دوست دارم و تو توی بهترین بخش قلبم خونه کردی. هیچوقت از پیش من نرو و هیچوقت منو ترک نکن که اگه بری قلبم میشکنه و دیگه هیچوقت مثل اولش نمیشه.

جملات احساسی برای پسر فوت شده

پسر عزیزم، تو ستون خانواده بودی، اکنون نبودنت را چگونه تحمل کنیم؟ وقتی که پر کشیدی و رفتی سقف خانه و زندگی بر سر ما خراب شد و اکنون همه ما زیر آواره های این خانه و زندگی نفس میکشیم و زندگی میگذرانیم. بدان که هر نفسی که ما میکشیم آمیخته به درد و رنج است. کاش از پیش ما نمیرفتی و کاش ما را با این همه درد تنها نمیگذاشتی. نمی دانی که این درد چقفدر روح مان را آزار می دهد و ما را تا اعماق وجودمان می سوزاند.

*****************

پسرک عزیزم، فقط یک سوال از تو دارم! مگر پیش ما به تو بد گذشت؟ میخواهم که همین را جواب بدهی تا بدانم که اگر بد گذشت خودم را لعن و نفرین کنم که باعث نشوم که تو از میان مان بروی و برای همیشه ما را ترک کنی. پسرم، هر لحظه و هر دم با خودم فکر میکنم مگر چقدر این دنیا به تو سخت گرفته بود و مگر چقدر بین ما بودن برایت سخت بود که آغوش خروارها خاک را به آغوش ما ترجیح دادی و اکنون زیر این خاک هایی؟

*****************

پسرکم، دلبندکم، هنوز باورم نمی شود که تو از پیش من رفته ای. من عزیز دردانه ام را هنوز زنده تصور میکنم و با خود میگویم که الان است که زنگ در خانه را بزند و شاد و پر نشاط وارد خانه شود و چراغ خانه مان با او روشن شود. پسرم، کاش تصوراتم واقعیت داشت و کاش تو نمیرفتی. رفتن تو بر همه ما سخت گذشت. اکنون دیگر هیچ شادی و نشاطی در این خانه نیست و چراغ این خانه تا ابد به خاموشی فرو رفته. دلیل تمام این اتفاقات تو هستی، تویی که گذاشتی و رفتی.

*****************

پسرم، من درس مرام و معرفت را به تو آموخته بودم ولی مثل اینکه خوب آن را فرا نگرفته بودی. من به تو یاد داده بودم که از خود معرفت به خرج دهی، با معرفت باشی و همیشه و هر دم مرامت باشد که با دیگران صحبت میکند اما بی معرفت، در حق منی که اینها را به تو آموزش دادم بی مرامی کردی؟ چرا مرا تنها گذاشتی؟ چرا مرا با این همه غم و رنج و تنهایی گذاشتی و رفتی؟ یعنی اینقدر بی معرفت بودی که با خودت فکر نمیکردی بودن تو زندگی بر من سخت می گذرد؟ کاش بودی و کاش وضعیت اکنون پدرت/مادرت را میدیدی.

*****************

پسرم، در دلم غمی دارم اما نمی دانم چطور بیانش کنم. غم از دست دادن فرزند واقعا بسیار بزرگ است و در کلام نمیگنجد. فقط میخواهم بگویم که کاش میمردم و این غم را به جان نمی خریدم، کاش میمردم و این غم دیگر پایان می یافت و کاش میمردم و این غم روح و روان مرا از زندان خود رها میکرد. نمی دانی چقدر غم از دست دادنت مرا آزار می دهد، یقین دارم که حتی جهنم خدا هم اینقدر آزار و اذیت را به جان آدمی نمی اندازد. حس میکنم کار اشتباهی کرده بودم که خدا خواست عذابی بالاتر از عذاب بودن در جهنم را بچشم برای همین تویی که پسرم هستی را از من گرفت.

*****************

پسرم، می دانی خانه خرابی یعنی چی؟ یعنی از دست دادن مال و ثروت؟ نه، این نیست، خانه خرابی یعنی اینکه عزیزانت را از دست بدهی. مال و ثروت هر چقدر هم که باشد می توان دوباره آن را به دست آورد اما اگر عزیزت را از دست بدهی دیگر نمی توانی جای خالی او را پر کنی و جای خالیش اش تو را خانه خراب می کند. پسرم، از وقتی که تو را از دست دادم خانه خراب شدم و اکنون غم تو مرا تا به مرز جنون و دیوانگی هم می کشاند. حق دارم، مگر می شود پسر عزیز دردانه ام را از دست بدهم و مثل دیگر انسان ها به زندگی عادی ام برسم؟

*****************

پسرم، تا همیشه از تو خداحافظی میکنم. هیچوقت فکر نمیکردم که لحظه خداحافظی آخر من با تو سر برسد یا بهتر است بگویم من با خود فکر میکردم که زمانش میرسد که من از این دنیا می روم و تو با من خداحافظی میکنی اما به هیچ وجه فکر نمیکردم که تو پر میکشی و من با تو خداحافظی میکنم. اکنون این خداحافظی تلخ تر از هر زهریست که در دنیا وجود دارد. نمی دانم حکمت خدا از بردن تو چه بود اما کاش مرا به جای تو میبرد چون تو جوان بودی و حق زندگی داشتی.

*****************

خدایا، کاش زودتر بمیرم و کاش که دیگر در این دنیا نباشم. این دنیا بدون پسرم برای به هیچ نمی ارزد. من این دنیایت را نمیخواهم، من ای زندگی را نمیخوام، من نفس کشیدنی که هر لحظه با درد است را نمی خواهم، می شود مرا به پیش پسرم ببری؟ می شود کاری کنی که مرا در کنار او به خاک بسپرند؟ آخر کدام مادر/پدر را دیده ای که بدون فرزندش بتواند زندگی قبلی اش را ادامه دهد و شاد و خرم باشد؟ خدایا، این زندگی را از من بگیر، من دیگر این زندگی را نمیخواهم.

*****************

پسرم، هنوز در خواب و خیالم با تو صحبت می کنم و احساس میکنم که زنده ای اما همین که از صحبت با تو میخواهم به شور و شوق برسم از خواب می پرم و از رویا بیرون می آید و آن موقع است که متوجه می شوم تو دیگر نیستی و من دیگر در زندگی ام تو را ندارم. نمی دانی آن لحظه که از خواب میپرم و متوجه واقعیت می شوم چه درد بزرگی را تحمل میکنم. کاش که دیگر خدا این درد را از وجود من برهاند و مرا هم به پیش تو بیاورد.


در ادامه تماشا کنید :

متن دلبرانه برای پسرم

متن درباره بزرگ شدن پسرم

مجموعه متن های زیبا درباره پسرم

متن عاشقانه و زیبا برای فرزندانم + عکس نوشته

دلنوشته مادرانه برای تولد پسرم

متن زیبا درباره داشتن پسر

متن عاشقانه پدر برای فرزند پسر


هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...