متن در مورد حس خوب دوست داشتن

حس خوب دوست داشتن و حس خوب دوست داشته شدن یکی از بی نظیرترین لذت هایی هست که انسان میتونه در زندگیش تجربه کنه. اگه خدا این حس رو به انسان نمیداد شاید زندگی ما الان اونقدرا هم که باید زیبا و جذاب نبود و ما اونقدرا هم که باید از زندگی هامون لذت نمی بردیم.

در ادامه این مطلب متن ها و جملات زیبایی در رابطه با حس خوب دوست داشتن تهیه کردیم که شما رو به خوندن اونها دعوت میکنیم. همراه ام باشید.

جملات درباره حس خوب دوست داشتن

وقتی یکی رو دوست داری، حس دوست داشتن و عشق به اون تموم قلبت رو در بر میگیره و دیگه هیچ احساس بدی نمیتونه بزرگتر از این حس بشه. این یعنی وقتی که ناراحتی، وقتی که غم داری و وقتی که چیزی قلب و روحت رو عذاب میده میتونی به اون عشق و علاقه ای که به عشقت داری فکر کن و به واسطه همین عشق و علاقه تموم ناراحتی هات رو از بین ببری. عشق قدرت خیلی زیادی داره که هر کسی که عاشق شده فقط میتونه اینو درک کنه. کسایی که عاشق نشدن شاید این حرف از نظرشون مسخره باشه اما وقتی که عشق به زندگی شون پا گذاشت و حس خوب دوست داشتن و دوست داشته شدن رو تجربه کردن میفهمن که این حرف حقیقت محضه و اونا میتونن به واسطه قدرت عشق شون به هر چی احساس بد درونشون هست غلبه کنن و اونو از بین ببرن.

*****************

عشق خیلی خاصه، عشق خیلی قدرتمنده و عشق خیلی پاکه. تو حتی اگه بدترین آدم روی زمین هم باشی و عشق در دلت شکل بگیره اون موقع هست که تبدیل به یک آدم فوق العاده میشی. منظور از ادم فوق العاده اینه که عشق باعث میشه هر چی کینه و نفرت هست در دلت از بین بره، هر چی حس بد هست درونت کشته بشه و هر چی حس خوب هست درونت شکل بگیره. عشق قدرت اینو داره که تو رو به طور کامل متحول کنه و از نقطه صفر به صد برسونه. اگه تا به حال حس خوب دوست داشتن رو تجربه کردی که خوش به حالت چون زندگیت متحول شه اما اگه تجربه نکردی منتظر باش تا عشق به زندگیت وارد بشه. وقتی که وارد شد میبینی که چقدر زندگی از نظرت قشنگ تر میشه و چقدر قلبت پر از احساسات خوب و مثبت میشه.

*****************

وقتی که یکی رو دوست داری دنیا از نظرت قشنگ تره، دنیا از نظرت انگاری که بهشته و هیچ کینه و نفرت و ظلمی رو دیگه حس نمیکنه. وقتی که عاشق کسی هستی عشق اون بهت این قدرت رو میده تا ببخشی، نادیده بگیری و از هر چی که بهت حال بده میده بگذری. وقتی که عاشق میشی حس خوب دوست داشتن درونت اونقدر زیاد میشه که میخوای تموم زندگیت رو فقط و فقط با این حس بگذرونی و دیگه برای هیچ حس و حال دیگه ای در قلبت جا باز نمیکنی. عشق وقتی که در قلبت شکل میگیره انگاری که افسار تموم قلبت رو در دست میگیره و تموم قلبت رو به اختیار خودش در میاره برای همینه که دیگه نمیخوای هیچ احساس دیگه ای به جز عشق رو تجربه کنی. اگه عشق به زندگیت وارد شده بهت تبریک میگم اما اگه وارد نشده بدون که عشق چنین قدرتی داره پس به دنبال عشق حقیقی زندگیت باش تا در کنار اون این چیزهایی که گفته شد رو تجربه کنی.

*****************

عشق و حس دوست داشتن یکی از مقدس ترین و زیباترین احساساتیه که یک آدم میتونه تجربه کنه. عشق میتونه آدم رو دگرگون کنه و حتی اگه اون در نقطه صفر باشه اونو به نقطه صد برسونه. عشق میتونه یه آدم افسرده رو تبدیل به یک آدم شاد و خندون کنه و باهاش کاری کنه که از ته دل بخنده و هر چی غمه رو فراموش کنه. احساسات خوب دیگه هر کدوم به اندازه اندکی میتونن روی آدم بد حال تاثیر بذارن اما چیزی که واقعا میتونه یه آدمی که ناراحتیش شدیده رو سر حال بیار و به اون حس مثبت بده عشقه. عشق وقتی که در قلب آدم شکل میگیره انگاری تموم احساسات بد رو وادار به رفتن و ترک کردن قلب میکنه. انگاری وقتی که عشق هست فقط توی قلب جا برای احساسات خوب باز میشه و هیچ احساس بدی اجازه نداره با وجود عشق توی قلب آدم شکل بگیره.

*****************

خوش به حال عاشقا، اونا یک هیچ از بقیه توی زندگی جلوترن، اونا حس خوب دوست داشتن رو تجربه میکنن، حس خوب دوست داشته شدن رو تجربه میکنن و این چیزیه که انسان واقعا در زندگی برای خوشبختی و خوشحالی بهش نیاز داره. وقتی که احساس میکنی یکی هست که دوستش داری و یکی هست که دوستت داره ناخودآگاه انرژی میگیری تا زندگی رو زندگی کنی و از هر چی غمه دور بشی. عشق جدای از تموم احساسات خوبی که توی قلب آدم به وجود میاره خوب بلده به آدم انرژی و انگیزه بده به حدی که اگه واقعا کسی توی زندگیش افتاد شده باشه و خودش رو شکست خورده بدونه میتونه با قدرت عشق دوباره از سر جاش پاشه و برای زندگیش کاری بکنه.

*****************

آدما انگاری که به دنبال عشق میدون، اونا میخوان هر چی سریعتر عشق به زندگیشون پا بذاره و زندگیشون رو متحول کنه و اونا میخوان که سریعتر یکی باشه که دوستشون داشته باشه اما شاید آدما نمیدونن که عشق یه زمانی و یه جوری وارد زندگیشون میشه که خودشون هم نمیفهمن و اینه که حس دوست داشتن واقعی رو بهشون هدیه میده. تو تا وقتی که به دنبال عشق بدوی و مدام عشق رو از این و اون گدایی کنی نمیتونی طعم دوست داشتن واقعی رو تجربه کنی اما اگه بذاری عشق در زمان خودش وارد زندگیت بشه اون موقع هست که شیرینی این عشق رو واقعا در زندگیت خواهی چشید. چند تا قانون در زندگیت بذار، هیچوقت عشق رو از کسی گدایی نکن، هیچوقت به دنبال عشق ندو و هیچوقت سریع عاشق نشو، اینها راز وارد شدن عشق حقیقی به زندگیت هستن. وقتی که عشق رو از کسی گدایی نکردی میذاری تا کسی که واقعا عاشقتی وارد زندگیت بشه و عشقی واقعی بهت هدیه بده، وقتی که به دنبال عشق ندوی عاشق هر کسی هم نمیشی و روی حست به هر کسی اسم عشق رو نمیذاری و وقتی که سریع عاشق نشدی میذاری تا عاشق اون آدمی بشی که واقعا آدم تو هست و میتونه عشق حقیقی و حس خوب دوست داشتن رو بهت هدیه بده.

*****************

عشق یه حس خیلی خوبه که وقتی میاد هر چی بهت گذشته و هر چی که تحمل کردی رو فراموش میکنه. زندگی آدما به دو قسمت تقسیم میشه که یکی قبل از عاشق شدنه و یکی هم بعد از عاشق شدن. آدما وقتی که عاشق میشن حس خوب دوست داشتن اونقدر در درونشون غلیان میکنه که تموم احساسات منفی گذشته شون رو فراموش میکنن و فقط به حال خوب الان و حس خوبی که قراره در آینده در کنار عشق شون تجربه کنن فکر میکنن.

*****************

به نظرم اون آدمایی که عصبانین، مدام با همه بد حرف میزنن و مدام از همه چیز گله و شکایت میکنن حس خوب دوست داشتن و حس خوب عاشق بودن رو تجربه نکردن. اگه سعی کنی همه چیز رو دوست داشته باشی، اگه سعی کنی نسبت به دنیای اطرافت حس خوبی داشته باشی و از خودت عشق به دنیا هدیه بدی اون موقع هست که میبینی دنیا چقدر برات قشنگ تر و لذت بخش تر میشه. به نظرم تموم اونایی که عصبانین و هیچ حس خوبی درونشون وجود نداره تا حالا نتونستن این عشق رو در وجودشون شکل بدن. فقط کافیه که یک بار این کار رو انجام بدن و بعد نتیجه اش رو ببینن. فقط کافیه یک بار عشق بدی اون موقع میبینی که چجوری دنیا عشق بیشتری بهت میده و حال خوبت رو نسبت به قبل بیشتر و بیشتر میکنه.

*****************

از وقتی که با تو آشنا شدم فهمیدم که عشق یعنی چی. تو حس خوب دوست داشتن رو به من هدیه دادی و تو کاری با من کردی که قلب فرسوده ام که از کینه و نفرت پر شده بود با عشق آشنا بشه و بتونه طعم بی نظیر عشق رو بچشه. الان قلب من جلایی تازه یافته، الان تموم کینه و نفرتی که باعث میشدن قلب من نسبت به قبلش فرسوده تر بشه از بین رفتن و هیچ چیز نیست که بخواد روح منو آزرده خاطر کنه. برای همه این ها باید از تو تشکر کنم، تویی که عشق رو به زندگیم راه دادی و کاری کردی تا با معنای عشق آشنا بشم.

*****************

نمیدونم اگه تو توی زندگیم نبودی، تو رو نداشتم و تو رو هیچوقت نمیدیدم باز هم میتونستم عشق رو درک کنم یا نه. من با تو بود که عشق رو فهمیدم و اون رو درک کردم. من با تو الفبای عاشقی رو یاد گرفتم. از وقتی که به زندگی من اومدی من حس تازه و بی بدیلی رو تجربه کردم که اسمش رو عشق میزارن. الان این احساس کاری با من کارده که زندگیم متحول بشه، الان این احساس تمام زندگی منه و اگه ازمن گرفته بشه واقعا دنیا روی سرم خراب میشه. قول بده که هیچوقت از کنارم نری و هیچوقت این احساس رو از من نگیری، قول بده که همیشه حس خوب دوست داشتن و دوست داشته شدن رو به من هدیه بدی و کنارم بمونی تا بتونم بیشتر از هر دفعه عشق رو تجربه کنم. من فقط با وجود تو هست که میتونم عشق رو در قلبم احساس کنم و اگه بری، اگه تنهام بذاری و دیگه نباشی مطمئنم که قلب من پر از حس ناامیدی و حس ناراحتی خواهد شد. اگه اینو نمیخوای پس همیشه کنار من بمون و با بودنت عشق رو به من هدیه بده.

*****************

من احساس میکنم تو فرشته ای و خدا تو رو در قالب انسان روی زمین آورده تا به زندگی من وارد بشی و به من عشق و محبتت رو هدیه بدی. از این جهت میگم که تو یک فرشته ای چون عشق و حال خوبی که نسبت به تو دارم رو نسبت به هیچ انسان دیگه ای ندارم و تو واقعا توی بهترین جای قلب من خونه کردی. حس خوب دوست داشتن تو به من انگیزه زندگی میده و باعث میشه تا با تموم مشکلات و چالش هایی که سر راه زندگیم هستن بجنگم و در برابر هیچکدومشون کوتاه نیام. از خدا میخوام که فرشته زندگیم رو همیشه در کنارم نگه داره و دستش رو توی دستام قرار بده. فرشته من، مبادا لحظه ای به فکر پر کشیدن و رفتن باشی چرا که اگه این اتفاق بیفته حتم دارم که روح منم با رفتن تو از وجودم پر میکشه و میره. من حالا وابسته عشق تو و حس خوب دوست داشتن تو شدم و نمیتونم از این عاشقی و دوست داشتنت دست بردارم و میخوام که اینو درک کنی.

*****************

با تموم وجود دوستت دارم چون دوست داشتن تو حس خوبی به من میده که این حس خوب رو نمیتونم با هیچ چیزی به جز ابراز علاقه به تو ارضا کنم. من اسم حس خوبی که دوست داشتن تو به من میده رو عشق میذارم چون دیدم که بیشتر عاشقا وقتی به معشوق شون عشق میورزن مثل من سرشار از همین حس خوب میشن و حال دلشون خوب میشه. من میخوام که تموم زندگیم رو با این حس خوب جلا بدم پس همیشه کنارم باش و همیشه دستات توی دستام باشه که بتونم بهت عشق بورزم و به این شکل زندگی خودم رو هم قشنگ تر کنم.

*****************

دوستت دارم و میخوام بدونی که این دوست داشتن از اعماق قلبمه. تو انگار به تاریک ترین لایه های قلب من رفتی و اونجا رو تسخیر خودت کردی. به نظر من توی دنیا فقط یکی هست که میتونه به اون قسمت از قلب آدم رسوخ کنه و خوشحالم که اون کس برای من تو هستی. تو حالا اون قسمت از قلب منو که هیچ کس نداره رو به تسخیر خودت در آوردی و الان قلب من کامل در اختیار تو هست. من از همون اول به عشق تو ایمان داشتم که قلبم رو در اختیارت گذاشتم و الان هم دارم میبینم که جز حس خوب دوست داشتنت هیچ چیز دیگه ای در این قلب وجود نداره. دوستت دارم و مرسی از اینکه مراقب قلبم هستی و نمیذاری که صدمه ببینه.

از شما متشکریم که تا انتهای مطلب همراه ما بودید.


در ادامه تماشا کنید :

متن در مورد دوست داشتن همسر + عکس نوشته

متن دوست داشتن یواشکی

متن زیبا درباره بودنت

متن در مورد دوست داشتن خود + عکس نوشته


هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...