متن تبریک دوست صمیمی شهریور ماهی + عکس نوشته

تولد دوستت که سر میرسه حتما یک متن زیبا و قشنگ براش تهیه کن تا در موقع تولدش این متن رو بهش هدیه بدی و با این کار خوشحالش کنی. سعی کن این اسم ماه تولد رفیقت رو هم توی متن تبریکش بیاری چون اینجوری قشنگ تره مثلا اگه رفیقت شهریور ماهی هست حتما از اسم شهریور در متن تبریکت استفاده کن.

در ادامه این مطلب متن ها و جملاتی تهیه کردیم که به واسطه اونها میتونید تولد دوست صمیمی شهریور ماهی خودتون رو تبریک بگید. همراه ما باشید.

جملات کوتاه تولدت مبارک به رفیق شهریور ماهی

جملات تبریک تولد دوست شهریور ماهی

دوست عزیز و نازنینم، توی هر لحظه از زندگی در کنارم بودی، پشتم بودی و هوام رو داشتی و نذاشتی که کوچکترین لطمه ای به من برسه. تو بیشتر مواقع خودت رو تبدیل به سپری کردی تا بلا از من به دور باشه و خودت بلا رو به جون خریدی. تو الان برای من حتی بیشتر از یک دوستی و من نمیتونم فقط اسم یک دوست ساده رو روی تو بذارم، تو برای من همه چیزی و من تو رو تنها دارایی ارزشمندم در زندگی میدونم. رفتارت و کارهات بود که باعث شد من ازت چنین برداشتی داشته باشم و تو رو همه چیز خودم بدونم. دوست عزیزم، ازت میخوام حالا که حکم همه چیز رو برای من داری و اگه نباشی واقعا زندگیم بدون تو لنگ میمونه همیشه کنارم باشی و لحظه ای تنهام نذاری. منم همین کار رو میکنم و توی تک تک روزهای زندگیم کنارتم و لحظه ای از کنارت نمیرم مثل الان که تولدته و اومدم که با این حرفها تولدت رو بهت تبریک بگم. از ته دل برات یک عمر طولانی و با عزت از خدا میخواهم و بعد هم ازش میخوام که دوستیمون رو طولانی تر کنه. شهریور ماهی جذاب من، بهترین دوست و همه کسم، تولدت رو بهت تبریک میگم.

عکس نوشته تولد دوست شهریور ماهی

چقدر خوشحالم از اینکه امروز تولد بهترین دوستمه. میخوام که امروز فقط و فقط شاد باشم و کنارش خوش بگذرونم. هر چی غم، هر چی ناراحتی و هر چی اندوه بود الان دیگه به من حروم شده و من نباید ذره ای ناراحت باشم. تولدت دوستمه، میخوام ببینه که برای تولدش شادم، خوشحالم و انرژی دارم. نمیخوام تصور کنه منی که بهترین دوستشم توی تولدش دلم گرفته و میلی به بودن در تولد ندارم. میخوام توی این تولد برای بهترین رفیق زندگیم سنگ تموم بذارم و هر کاری که از دستم بر میاد انجام بدم تا همین به اون و هم به خودم خوش بگذره. رفیقم تموم زندگی منه و من باید هم براش چنین کاری انجام بدم. من حتی اگه توی بدترین و سخت ترین شرایط هم باشم باز هم این کار رو خواهم کرد چون ارزش رفیقم از هر چیزی برای من بالاتره. رفیق جان، تو برای من یعنی زندگی و اونقدر با تو صمیمی شدم که تو رو عین خودم میدونم و شادی و خنده هات برام اهمیت داره. توی روز تولدت جای از اینکه کنارتم میخوام دعا کنم که همیشه سرزنده و سالم و سرحال باشی و همیشه لبخند به روی لب هات باشی. شهریور ماهی من، تولدت یه دنیا مبارک.

متن تبریک تولد به دوست صمیمی شهریورماهی

سلام دوست جان، شنیدم که تولدته، میخوای توی تولدت چیکار کنی؟ اگه تو نمیدونی من خوب میدونم که میخوام توی تولدت چه کارهایی انجام بدم! اول از همه کلی قر میدیم و میرقصیم و میترکونیم و تولدت رو به عروسی تبدیل میکنیم، دوم به زور هم که شده از همه مهمونات کادوها رو میگیرم و نمیارم که یک نفرشون هم کادو نده آخه تولد بهترین دوستمه و همه باید کادو بدن و سوم کیک رو برات میاریم که فوت کنی و وظیفه کوبوندن کیک توی صورت مبارکت هم تنها و تنها به عهده خودمه و هیچکس نباید این کار رو به غیر ازمن انجام بده. اینها لیست کارهایی بود که توی تولدت باید انجام میدادم. حالا شاید دو مورد اول از اهمیت زیادی برخوردار نباشن اما مورد سوم که کوبوندن کیک توی صورت قشنگته از همه مهمتره و باید حتما توسط خودم انجام بشه. رفیق، جدای از تموم حرفایی که زدم میخوام بگم خیلی دوستت دارم. هر کسی ارزش اینو نداره که برم کیک بکوبونم تو صورتش اما تو اونقدر ارزش داری که حاضرم هزار بار این کار رو انجام بدم. شهریور ماهی من، عاشقتم و تولدت رو بهت تبریک میگم.

عکس نوشته شهریور ماهی من تولدت مبارک

خیلی خوشحالم آخه تولد یکی از بهترین آدمای زندگیمه، تولد رفیقمه، همونی که پایه ثابت تموم خل و چل بازیامه و خیلی وقتا هم پایه ثابت تموم گریه کردنا و ناراحتی هامه. مهم نیست حال من چی باشه و در چه وضعیتی باشم، رفیقم خوب بلده که خودشو با حال من وفق بده و کاری کنه که آروم بشم و حالم خوب بشه. من اگه انرژی داشته باشم اون هم اونقدر انرژی درونش هست که با هم کلی میترکونیم و اگه ناراحت باشم باز هم اون اونقدر درک درونش هست که مرهم ناراحتی هام میشه و کاری میکنه که ناراحتیم کاسته بشه و کم کم از بین بره. من دوستم رو به شکل یک نعمت در زندگیم میبینم، نعمتی که خدا منو لایق دونست تا اون وارد زندگیم بشه. رفیق، حالا که اینا رو خوندی و فهمیدی که نسبت بهت چه حسی دارم خیلی برام مهمه که یک لحظه هم ترکم نکنی و همیشه پیشم باشی و با بودنت بهم حس خوب زندگی رو هدیه بدی. آره، من با بودن تو هست که حس قشنگ زندگی کردن رو تجربه میکنم و اگه نباشی انگاری که از این حس محروم میشم. شهریور ماهی من، تولدت رو بهت تبریک میگم.

عکس نوشته تولد دوست صمیمی شهریور ماهی

آخ جون تولد داریم، اون هم یک تولد قشنگ از یک آدم قشنگ. رفیق جان، از همین الان بهت بگم که تولدت نباید ساده گرفته باشه، باید کلی مجلل باشه و توش کلی خرج کنی تا به من خوش بگذره. من که هر جایی تولد نمیرم، میرم جایی که مجلل باشه و در خور شان و مقام بزرگ بنده باشه. راستی فرش قرمز هم یادت نشه که وقتی رسیدم زیر پاهام پهن باشه که به تولدت تشری، بیارم. خودتم کلی خوشحال باشم که مقام بزرگ و والایی مثل من قراره در تولدت حضور داشته باشه. رفیق صمیمی، میدونی که تموم اینا رو باهات شوخی کردم، تو حتی اگه هیچ جشنی هم نگیری و اصلا تولدت یادت رفته باشه این خودمم که یه جشن بزرگ برات میگیرم و تولدت رو بهت تبریک میگم. خواستم بگم که از جهت تولدت هیچ نگران نباش چون من کنارتم و هر کاری کنار هم میکنیم تا تولدت به قشنگی برگزار بشه. اینو من به عنوان یه دوست صمیمی که نمیتونه از کنار تولد دوستش به راحتی بگذره بهت میگم. در آخر هم که تموم این حرفا رو زدم میخوام که تولدت رو بهت تبریک بگم. شهریور ماهی قشنگم، تولدت مبارکو از ته دل برات آرزوهای قشنگ میکنم.

عکس پروفایل رفیق شهریور ماهی تولدت مبارک

رفیق صمیمی، من نمیدونم که همه شهریور ماهی ها خونگرم و مهربون هستن یا نه اما تو اینطوری هستی و من بابت اینکه تو رو دارم خیلی خوشحالم. تو یه آدم فوق العاده خونگرم و اجتماعی هستی که وقتی باهات حرف میزنم دلم میخوام ساعت ها بشینم و فقط باهات صحبت کنم. صحبت های تو آغشته به مهربونی و عشقه و هر حرفی که میزنی هیچ حیله و نیرنگی در اونها نهفته نیست. این روزها خیلی ها لباس دوست رو به تن میکنند وارد زندگی آدما میشن و حرفهای قشنگی میزنن که بوی حیله و نیرنگ میده اما تو اینجوری نیستی و از همون اول صاف و ساده بودی و همین الان هم اینجوری هستی. قدر خودت رو بدون، آدم مثل تو خیلی کمه و واقعا تو یک گوهر ارزشمندی. البته بیشتر از تو من باید قدرت رو بدونم چون من هستم که تو رو در زندگیم دارم و نباید خطایی کنم که دلت بخواد از زندگیم بری. توی روز تولدت از خدا میخوام که همیشه تو رو برای من نگه داری و هیچوقت فکر رفتن رو به سرت نندازه چون واقعا تو رو دوست دارم و میخوام که توی زندگیم باشی. تولدت رو از صمیم قلبم بهت تبریک میگم.

دوست شهریور ماهی تولدت مبارک عزیزم

رفیق با معرفت، شهریور ماهی عزیزم، مرام و معرفت از سر و کله شمام یباره. واقعا چه قلب بزرگی داری که اون همه بامرامی و مثل معرفتت رو هیچکی نداره از بس زیاده؟ من هر جا که گیر کردم و هر جا که موندم اصلا لازم نبود نگران باشم چون میدونستم که تو خودتو سر میرسونی و به من کمک میکنی و همین الان هم همینطوره و کافیه احساس کنم مشکلی منو اذیت میکنه تا خودتو سر برسونی و اون مشکل رو حل کنی. گاها حتی دیدم که از زندگی خودت هم میگذری تا به زندگی من برسی و مشکلات من رو حل کنی. این برای من ارزش خیلی زیادی داره و من قدر تموم این کارهای تو رو میدونم. خواستم که توی روز تولدت اینها رو بهت بگم که مبادا خدای نکرده فکر کنی حواسم به مرام و معرفتی که برام به خرج میدی نیست و کلا متوجه شون نیستم. نه من کاملا هر چی مرام برام به خرج میدی رو درک میکنم و میفهمم و لحظه به لحظه دنبال فرصتی برای جبران میگردم تا مبادا احساس کنی که توی این رفاقت فقط تو هستی که از خودت مایه میذاری. رفیق، با گفتن اینها خواستم به این برسم که بگم دوستت دارم، آن شاء الله همیشه برام بمونی. تولدت مبارک باشه.

جملات تولدت مبارک به رفیق فابریک شهریور ماهی

رفیق جان، تولدته و این بار تو باید توی روز تولدت به من کادو بدی. میخوام این دفعه رسم عوض بشه و میخوام تو باشی که منو مهمون خودت میکنی. ممکنه تعب کرده باشی و بگی این چه وضعشه اما همینی که هست و هیچ چی هم نباید بگی. کادویی که ازت میخوام اینه که همیشه لبخند به لب داشته باشی و هیچوقت ناراحت نشی. اگه این کادو رو به من ندی من واقعا از دستت ناراحت میشم و دیگه هیچوقت هم سراغت رو نمیگیرم. اصلا من میام به تولدت تا همین کادو رو ازت بگیرم پس قول بده که بهم میدیش. بعد از اون من میخوام که تو منو به خنده هات مهمون کنی پس قول بده که این کار رو هم انجام بدی. خنده های تو قشنگ ترین صحنه ایه که میتونم توی زندگیم به تماشا بنشینم پس ازت میخوام که منو هم به تماشای خنده هات مهمونی کنی و اونقدر بخندی که من از خنده هات سیر بشم و حال دلم خوب بشه. رفیق جان، دوستت دارم و برات خیلی خیلی ارزش قائلم. شهریور ماهی من، تولدت مبارک.

رفیق شهریورماهی جانم تولدت مبارک

شهریور ماهی جذاب، تولدت هم که سر رسید حالا خدای جذابیت باید برای ما یک تولد بگیره و ما رو توی تولدش دعوت کنه وگرنه تولد خشک و خالی رو ما که قبول نمی کنیم. رفیق جان، حیف که همه تاریخ تولدت رو میدونیم و خودتم میدونی که همه میدونیم وگرنه برات یه سوپرایز فوق العاده جشن تولد فوق العاده میگرفتیم و تو رو سوپرایز میکردیم. حالا که همه از تولدت خبر داریم پس خودت باش که یک تولد انانه قشنگ میگیری و ما رو توش دعوت میکنی. حتما لازم نیست که تولد آنچنانی باشی همین که بیایم و توی تولدت بهترین دوستمون یکم برقصیم و شاد باشیم و از کنار هم بودن لذت ببریم برامون کافیه. رفیق، تو برای ما بیشتر از این ها ارزش داری که ازت توقع گرفتن جشن آن چنانی داشته باشیم و میخوام همین الان هم ازت قول بگیرم که برای تولدت خرج زیادی نمیکنی. اگه میتونی این قولو بدی پس من هم قول میدم که همه دوستامونو به جشن تولدت میارم و یه جشن به یاد موندنی کنار همدیگه میگیریم، جشنی که هیچوقت از یادمون نمیره و خاطره کنار هم بودنمون تا ابد در ذهنمون خواهد موند. در آخر میخوام بگم که رفیق، خیلی میخوامت. شهریور ماهی جذاب، تولدت مبارک.

جملات و عکس تبریک تولد به دوست شهریور ماهی

رفیق جان، تولدت رو از صمیم قلبم بهت تبریک میگم و از ته دل از خدا برات میخوام تا توی زندگیت موفق بشی و بتونی به قله ها برسی. امیدوارم که همیشه روی لب هات خنده داشته باشی و هیچوقت غم نتونه حال و هوای شاد زندگیت رو تغییر بده و پر از حال بد کنه. امیدوارم که حال خوبی که داری همیشه موندگار بشه و من لبخند زیبات رو بر روی لب هات ببینم. از ته دلم برات آرزو میکنم که همیشه خوشبخت باشی و همیشه دلت شاد باشه و هیچ وقت هیچ چیزی نتونی آرامش و خوشبختی و شادیت رو ازت بگیره. رفیق شهریور ماهی، تولدت مبارک.

از شما متشکریم که تا انتهای مطلب همراه ما بودید.


در ادامه تماشا کنید :

متن طولانی تبریک تولد همسر شهریور ماهی


هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...