متن آرزوی سلامتی برای بیماران کرونایی

بیماران کرونایی حق زندگی کردن دارن، حق دوباره سالم و سلامت شدن دارن و حق اینو دارن که کرونا از وجودشون پر بکشه و برای همیشه بره. کاش خدا آرزوی هممون که رفتن کرونا و بهبودی تموم بیماران کرونایی هست رو برآورده کنه و دیگه هیچ کسی درگیر این ویروس منحوس نشه.

در ادامه این مطلب متن ها و جملات زیبایی در رابطه با آرزوی سلامتی برای بیماران کرونایی تهیه کردیم که شما رو دعوت به خوندن اونها میکنیم. همراه ما باشید.

جملات آرزوی سلامتی برای بیماران کرونایی

امید اینکه دیگر هیچ بیمار کرونایی وجود نداشته باشد، به امید اینکه دیگر اثری از کرونا نه تنها در کشور ما بلکه در هیچ کشوری مشاهده نشود و به امید اینکه هر چه زودتر قدم های بیشتر و بزرگتری برای واکسن کرونا برداشته شود تا همه ما از شر این ویروس منحوس خلاص شویم. چه بسیار خانواده هایی که برای کرونا داغدار شدند و چه بسیار خانواده هایی که برای بیمار کرونایی شان آشوبی در دل دارند. به امید آنکه کرونا تمام شود و به امید آنکه تمام بیماران روانی شفا یابند. امین.

*************

خدایا، دیگر بس نیست؟ بس است هر چقدر که کرونا قدرتنمایی کرد، بس است هر چقدر که این ویروس منحوس قدرتش را به رخ ما کشید و بس است هر چقدر که انسان ها را زمین گیر کردن و خانواده هایشان را از آنها جدا کرد. خدایا، کرونا هر چه که باشد من می دانم که تو از آن قوی تری، قدرتمندتری و می توانی آن را از بین ببری پس به پای تمام بزرگی ات و به پای تمام قدرتت از تو میخواهم که شر این ویروس منحوس را از سر تمام دنیا کم کنی و هر چه بیمار کرونایی وجود دارد را شفا دهی. آمین.

*************

خدای من، چرا باید انسان ها رنج بکشند؟ چرا باید با ویروسی به نام کرونا دست و پنجه نرم کنند؟ مگر تو ما انسان ها را برای اینکه از دنیایت دنیایی بهتر بسازیم نیافریده ای؟ مگر ما را برای تجربه کردن نیافریده ای؟ خدای من، کرونا جلوی تمام این اتفاق ها را گرفته. نه می گذارد که دنیایی بهتر بسازیم و نه می گذارد تجربه هایی خوب خلق کنیم. تنها چیزی که کرونا اکنون برای مردم به بار آورده غم، جدایی و ناراحتیست. خدایا، شر این ویروس را از سر همه کم کن و به همه بیماران کرونایی سلامتی را هدیه بده. امین.

*************

خدایا، دستمان را به سویت دراز کرده ایم پس دستمان را بگیر و رها نکن. اگر تو دست ما را رها کنی دیگر به چه پناه ببریم؟ مامن امن مان که باشد؟ خدایا، ویروس کرونا تاخت و تاز خود را کرده و اکنون زمان آن است که مهار شود. به همه پزشکان قدرت آن را بده که این ویروس منحوس را مهار کنند و به تمام بیماران کرونایی قدرت آن را بده تا با این ویروس منحوس به مبارزه بپردازند و در مقابل آن کوتاه نیایند. خدایا، این خواستی قلبی من است که از تو دارم و می خواهم که آن را برآورده کنی.

*************

خدایا، بس نیست این همه درد؟ بس نیست این همه مرگ و میر؟ بس نیست این همه گریه خانواده ها برای بیمار کرونایی شان؟ خدایا، دیگر بس است. انسان های زیادی درد میکشند و انسان های زیادی به خاطر کرونا از این دنیا پر کشیده اند، خدایا، حتی اگر به خاطر دردی که بیماران کرونایی می کشند به آنها سلامتی را هدیه نمی دهی به خاطر اشک هایی از چشم های خانواده هایشان بند نمی آیند به آنها سلامتی را عطا فرما. خدایا، کرونا ویروسی منحوس و قوی است اما تو قوی تر از آنی پس ما را از آن در امان بدار و به تمام بیماران کرونایی سلامتی را هدیه بده. آمین.

*************

خدای من، اکنون هیچ آرزویی برای خود ندارم، تنها آرزویم این است که بیماران کرونایی شفا یابند، تنها آرزویم این است که تمام این بیماران از شر این بیماری خلاص شوند و کمی هم که شده طعم آرامش را بچشند. خدایا، کرونا هر چقدر تاخت و تاز کند می دانم که تو جلوی آن را میگیری پس چه خوب که اکنون این کار را کنی تا دیگر هیچ انسانی درد نکشد و هیچ انسانی برای کرونا عزیزش را از دست ندهد. خدایا، تو شنونده دعاها و آرزوهای ما هستی، اکنون از تو می خواهم که آرزوی مرا برآورده کنی.

*************

خدایا، از ته قلبم از تو میخواهم که هر چه بیمار کرونایی وجود دارد را سالم و سلامت کنی و به همه آنها سلامتی را هدیه بدهی. خدای من، کرونا بیماری شوخی برداری نیست و به زانو در می آورد و می کشد. خدای من، خانواده های زیادی برای کرونا داغدار شده اند و غم عزیزشان بر سر دلشان مانده، دیگر بس است این همه غم و دیگر بس است این همه انسانی که برای کرونا پر پر شده اند. از اعماق قلبم به درگاهت می آیم و از تو میخواهم که کرونا نابود شود و تمام بیماران کرونایی شفا یابند، خدایا آرزویم را برآورده کن.

*************

خدایا، می دانم که روز خوشی نزدیک است، می دانم که روز شادی نزدیک است و می دانم که روزی که این ویروس نابود شود و پا به فرار بگذارد نزدیک است اما کاش همین روزها این اتفاق بیفتد. خدای من، هر انسان برای خانواده اش ارزشمندترین داراییست و وقتی که کرونا او را از خانواده اش جدا می کند واقعا غمی بی اندازه به جان خانواده اش می افتد. خدای من، نگذار که دیگر این اتفاق رخ بدهد. با تمام وجودم از تو این دعا را دارم.

*************

خدای من، ما را در برابر کرونا حفظ بفرما و نعمت سلامتی را در مقابل آن به ما هدیه بده. خدایا، هر کسی که به خاطر کرونا اکنون زمین گیر شده و حال بدی دارد را شفا بده و او را در مقابل کرونا مصون نگه دار. می دانم که مرهم هر دردی و می دانم که می توانی درد بیماران کرونایی را تسکین دهی پس این لطفت را از آنها دریغ نکند و آنها را شامل رحمت خود کن تا از شر این ویروس منحوس خلاص شوند. امین.

*************

خدایا، ویروس کرونا جان می گیرد و زمین گیر میکند، این ویروس به مانند قاتلی خون خوار است که هیچ جز جان گرفتن و نابودی هدفش نیست. خدایا، به پای تمام بزرگی ات و به پای تمام مهربانی و مرحمتت از تو میخواهم که شر این قاتل خون خوار را از سر ما کم کنی. اکنون تمام جهان در حال به زانو در امدن در مقابل کروناست اما خدایا، تو که یاری گر مایی پس ما را تنها نگذار و یاری مان فرما تا مثل تمام موانع، این مانع بزرگ جهانی را هم از سر راه برداریم. خدایا، در کنار این از تو میخواهم که به تمام بیماران کرونایی شفا عنایت کنی. امین.

متن آرزوی سلامتی بیماران کرونایی کودکانه

خدای خوبم، خدای مهربونی ها، تو که خیلی مهربونی، پس میشه دیگه هیچ بیمار کرونایی ای وجود نداشته باشه؟ اونا خیلی گناه دارن. بیمارای کرونایی از مامان و باباشون و خانواده شون جدا میشن و مجبورن که روی تخت بیمارستان بخوابن، زندگی براشون خیلی سخته و میدونم که چقدر عذاب میکشن. خدایا، به تموم عذاب کشیدن و درد کشیدناشون پایان بده و کاری کن که نعمت سلامتی وارد زندگیشون بشه. زندگی آدما با سلامتیشون قشنگتره پس خدای هیچ کسیو از این نعمت قشنگ محروم نکن. امین.

*************

خدایا، وقتی بیمارای کرونایی رو توی تلویزیون میبینم واقعا دلم میگیره و میگم که چرا اونا باید اینطوری بشن؟ چرا باید روی تخت دراز بکشن و چرا باید این وضعیت رو تحمل کنن؟ خدایا، تو که خدای مایی پس نمیخوای کاری کنی؟ نمیخوای که اونا و ما رو از ر کرونا خلاص کنی؟ خدایا، هر روز به تعداد این مریضا اضافه میشه و خیلی هاشون بد حال میشن اما کاری کن که دیگه این اتفاق نیفته و خیلی زود کرونا دست از سر هممون برداره و برای همیشه بره. این آرزو رو از ته قلبم از تو میکنم و ازت میخوام که برآورده اش کنی. آمین.

*************

خدایا، میگن دعای بچه ها رو زودتر جواب میدی، من الان هیچ خواسته ای از تو ندارم جز اینکه تموم بیمارای کرونایی رو شفا بدی و سلامتی رو دوباره به زندگیشون برگردونی. خدایا، اونا رعایت نکردن و به این حال گرفتار شدن اما تو مهربونی کن و همشون رو از شر کرونا نجات بده. خیلی بده روی تخت بیمارستان باشی و هر لحظه درد بکشی. خدایا، به خاطر تموم مهربونی هات و تموم بخشندگی هایی که در حق ما داشتی بازم ازت درخواست میکنم که دیگه کرونایی وجود نداشته باشه. آمین.

*************

خدایا، دلم تنگ شده برای تموم اون روزایی که هیچ بیماری خاصی وجود نداشت و ما میتونستیم راحت با هم دید و بازدید کنیم و به خونه اقوام و آشنایان مون بریم. کرونا که اومد همه اینا رو از ما گرفت. خدایا، ما با این کنار میایم اما نذار که هیچ کسی کرونا بگیره. خدا جونم، هر کسی هم که کرونا داره رو شفا بده و کاری که سالم و سلامت بشه. همین که کرونا ما رو محدود کرده و نمیذاره همدیگه رو ببینیم از نظر من بسه، دیگه اینکه بخواد ما رو زمین گیر کنه واقعا زیادیه پس خدایا بهش این اجازه رو نده. آمین.

*************

خدا جونم، وقتی که به بیماران کرونایی نگاه میکنم انگاری از چشمام میخواد اشک جاری بشه و میخوام گریه کنم. به اونا که فکر میکنم خودمو میذارم جاشون و میگم اگه من از پدر و مادرم جدا میشدم چقدر برام سخت و طاقت فرسا میشد. خدایا، بیمارای کرونایی یا از پدر و مادراشون جدان یا از بچه هاشون و در هر دو صورت بهشون سخت میگذره پس نذار که این اتفاق براشون بیفته و هواشون رو داشته باش تا صحیح و سلامت بشن و بتونن کرونا رو شکست بدن. خدایا، ازت میخوام که آرزوم رو برآورده کنی، آمین.

*************

خدا جونم، کرونا یه دشمن بزرگ برای ما آدماست و خیلی هامون اونو دشمن فرض نمیکنیم و جدی نمیگیریمش و برای همین به اون گرفتار میشیم. ازت میخوام هر کسی که سهل انگاری کرده و گرفتار کرونا شده رو نجات بدی و به دامان خانواده اش برگردونی. درسته که اون کار اشتباهی کرده اما توانا کار اشتباهش این نیست که با چنین ویروس منحوسی دست و پنجه نرم کنه. خدا جونم، حالا که اینو بهت گفتم میشه که دعای این بنده کوچولوت رو برآورده کنی و به حرفش گوش کنی؟ خدایا، به خدا اگه آدما سالم و سلامت باشن نیا جای قشنگ تری برای زندگی میشه.

*************

خدایا، از نظر من همه لایق داشتن سلامتین و هیچ آدمی نیست که لیاقت بیماری رو داشته باشه. همه آدما باید سالم و سلامت باشن و از این نعمت شون در زندگی بهره ببرن. خدایا، وقتی که آدمی سلامتی نداره انگاری که هیچی نداره و واقعا زندگیش مختل میشه و کاری نمیتونه بکنه. زندگی آدم با سلامتیشه که زیباست و به معنای واقعی زندگیه اما وقتی که تو نعمت سلامتی رو از آدما میگیری شاید زندگی اونا اونقدر دیگه زیبا نباشه. خدای من، تموم اینا رو گفتم تا بهت بگم که بیمارای کرونایی رو نجات بدی و نذاری که توی این وضعیت باقی بمونن. خدا جونم، ازت میخوام که دعام رو برآورده کنی. آمین.

*************

خدایا، چقدر قشنگ میشد اگه همین الان خبر میدادن و میگفتن که تموم بیمارای کرونایی به شکل معجزه وار خوب شدن و همشون سالم و سلامت شدن. خدایا، اگه تو بخوای این اتفاق میفته و اگه تو بخوای واقعا معجزه رخ میده. میشه معجزه کنی و تموم بیمارا خوب بشن؟ میشه معجزه کنی و کرونا برای همیشه شرش از سر ما کم بشه؟ خدایا، هممون خسته شدیم و دیگه هیچ کسی حس و حال خوبی نداره، کرونا تموم این اتفاقات رو به وجود آورده پس ازت میخوام که جلوش رو بگیری. الهی آمین.

*************

خدا جونم، این کرونای لعنتی رو از ما دور کن و کاری کن که هر کی هم که کرونا گرفته سالم وسلامت بشه و به آغوش گرم خانواده اش برگرده. خدایا، سلامتی و حال خوب یکی از قشنگ ترین نعمت هاته پس این نعمت قشنگت رو از هیچکدوم از بنده هات نگیر و همه رو لایق اون بدون. خدایا، کرونا اونقدر ارزش نداره که بخواد جون بنده هاتو به خطر بندازه پس قول بده که به ودی زودی شرش رو از سرمون کمک کنی و هر چی بیماری کرونایی هست رو نجات بدی. الهی آمین.

*************

از شما متشکریم که تا انتهای مطلب ما رو همراهی کردید. نظر، پیشنهاد یا انتقادتونو در بخش نظرات برای ما ارسال کنید.


در ادامه حتما تماشا بفرمایید :

دلنوشته برای کرونا و قرنطینه

متن تشکر از معلم در این روزهای کرونایی

متن تشکر از پزشکان کرونا

متن درباره کرونا از زبان کودکان

متن درباره کرونا برای پروفایل

متن دعا برای نابودی کرونا

متن درباره کرونا را شکست می دهیم


هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...