متن خداحافظی از دوستان برای سفر کربلا

کربلا و حرم امام حسین علیه السلام قسمتی از بهشت خداست و کسایی که عزم سفر به کربلا میکنن در واقع عزم سفر به بهشت خدا میکنن. اگر میخوای به کربلا و حرم امام حسین بری قبلش حتما از همه دوستات طلب حلالیت کن و با اون خداحافظی کن تا این سفر قشنگ تر و زیباتر بشه.

در ادامه این مطلب متن ها و جملاتی زیبا برای خداحافظی از دوستان برای سفر کربلا تهیه کردیم که شما رو به خوندن اونها دعوت میکنیم. همراه ما باشید.

جملات برای خداحافظی از دوستان برای سفر کربلا

دوستان عزیزم، خدا را شکر میکنم که بالاخره مرا به مراد دلم رساند و قرار است به کربلا بروم. در آنجا میخواهم فقط در حرم آقا امام حسین باشم و لحظه ای از آن خارج نشوم. هر لحظه از این سفر غنیمت است و میخوام نهایت استفاده را از آن ببرم. در آنجا نه برای من خواب حلال است و نه خورد و خوراک، فقط میخواهم با آقایم سخن بگویم و از فرصتی که خدا پیش رویم قرار داده نهایت استفاده را ببرم. اکنون به پیش شما آمده ام تا هم طلب حلالیت کنم و هم از حضورتان خداحافظی کنم.

*************

برای تک تک تان آرزو میکنم که سفر کربلا نصیب تان شود بتوانید به حرم اقا امام حسین بروید و تمام خواسته ها و حاجت های قلبی تان را از نزدیک از ایشان بخواهید. هر چند که امام حسین علیه السلام شنونده تمام حاجت های دوست داران شان حتی در دورترین نقطه جهان هم هستند اما وقتی که به حرم ایشان می روی و خواسته و حاجتت را در آنجا به زبان می آوری واقعا گویی برایت حال و هوایی دیگر دارد و لذتی فراتر از هر لذتی میبری. اکنون سفر کربلا نصیب من شده و من قرار است عازم کربلا شوم. در آنجا برای تک تک تان دعاگو خواهم بود و هیچ کدام تان را فراموش نخواهم کرد. خدانگهدار.

*************

دوست عزیز و ارجمندم، خداوند تبارک و تعالی در من لیاقت این را دید که حرم آقایمان امام حسین علیه السلام را زیارت کنم. این زیارت لازمه اش این بود که قبل از شروعش به نزد شما عزیزان بیایم و از تک تک تان طلب حلالیت کنم. اگر خوبی یا بدی از من دیدید حلالم کنید و اگر حقی از شما بر گردن من است حتما آن را به من بگویید تا ادایش کنم. اکنون از نزدتان خداحافظی میکنم و فقط آرزو میکنم که کاش بتوانیم با هم و در کنار هم به سفر کربلا برویم. خدانگهدار.

*************

دوستان گرامی و ارجمندم، دیدید که خدا آرزویم را برآورده کرد؟ دیدید که امام حسین آرزوی عاشقانش را بی جواب نمی گذارد؟ اکنون عازم سفر کربلا هستم. کسانی که مرا از نزدیک می شناسند می دانند که آرزوی سفر کربلا یکی از بزرگترین آرزوهای زندگی من بود که اکنون برآورده شده. دل در دل ندارم که زودتر به حرم آقایمان بروم و در آنجا با خدا راز و نیاز با آقا امام حسین درد و دل کنم. اکنون به نزد شما آمده ام که مرا حلال کنید. از حضورتان خداحافظی میکنم.

*************

دوستان ارجمندم، بالاخره توفیق زیارت حرم امام حسین علیه السلام نصیب من شد و اکنون که میبینید اینقدر خوشحالم برای رفتن به همین سفر است. دل در دل ندارم تا به پای ضریح آقا امام حسین بروم و در آنجا از رازها و حرف هایی که در دل و سینه ام محبوس هستند حرف بزنم. می دانم که امام حسین شنونده حرف هایم هستند و شفاعت گر من نزد خدا می شوند. اکنون آمده ام تا از شما طلب حلالیت کنم و بگویم اگر خطایی از من دیدید لطفا مرا ببخشید و حلالم کنید. خدا نگهدار تک تک تان باشد.

*************

دوستان عزیز، طولی نمیکشد که من سفر کربلایم شروع می شود. دلم نیامد که بدون خداحافظی از پیش شما بروم. بالاخره این یک سفر معنویست نه تفریحی و برای همین خداحافظی کردن از دوستان و آشنایان و طلب حلالیت از آنان لازمه کار است. اگر خوبی یا بدی از من دید، می خواهم که حلالم کنید و اگر دینی از شما بر گردن دارم می خواهم که آن را بگویید تا این دین را ادا کنم. نمیخواهم با کوله باری از گناه به پیش آقایمان امام حسین برویم پس حتما کوچکترین خطایم را هم به من گوشزد کنید تا آن را در حق تان جبران کنم. دوستدار همه شما هستم و از حضورتان خداحافظی میکنم.

*************

دوستان، همانطور که می دانید انسان از چند لحظه دیگرش هم خبر ندارد و همین چند لحظه دیگر ممکن است که مرگ به سراغ هر کدام از ما بیاید. برای همین خواستم که قبل از اینکه به سفر کربلا می روم از حضورتان خداحافظی کنم. شاید این سفر برگشتی نداشته باشد و من دیگر زنده نباشم که بخواهم دوباره شما را ببینم پس هم اکنون از همه شما خداحافظی میکنم و همچنین از تک تک تان حلالیت می طلبم. امیدوارم اگر بدی یا ناحقی کردم مرا ببخشید و از گناهم بگذرید.

*************

دوستان گرامی ام، از شما میخواهم که مرا حلال کنید و در عوض من هم دعاگوی تک تک شما در حرم آقا امام حسین خواهم بود و هیچکدامتان را فراموش نخواهم کرد. اینکه کینه یا نفرتی از من در دل داشته باشید مشکل گشا نیست و نمی تواند مشکلی را حل کند پس از شما میخواهم که خطا یا بدی مرا به من گوشزد کنید تا بتوانم تا انجا که در توان دارم برای جبرانش کاری کنم. خدای نکرده نمیخواهم که آن خطا و بدی ام هنوز در دل تان باقی بماند و از خود کینه و نفرت به وجود بیاورد. دوست دارتان هستم و از حضورتان خداحافظی میکنم.

*************

دوست عزیزم، لازمه رفتن به سفر کربلا طلب حلالیت از دوستان و خداحافظی کردن از آنهاست و اکنون که میبینید من در اینجا هستم برای همین کارهاست. در درجه اول از تمامی شما طلب حلالیت و بخشش میکنم، مرا ببخشید اگر ناخواسته بدی یا ظلمی در حق شما کردم و در درجه دوم می خواهم از شما خداحافظی کنم. شاید این سفر بی بازگشت باشد و یا ممکن است هر اتفاق دیگری در این سفر بیفتد، به همین خاطر از حضورتان خداحافظی میکنم.

*************

دوستان گرامی و ارجمندم، امیدوارم همانطور که خدا توفیقش را داد تا به زیارت امام حسین بروم شما هم بتوانید به زیارت ایشان بروید و چند روزی را در جوار ایشان باشید تا طعم بودن در بهشت را بچشید. واقعا بودن در جوار امام حسین عین بودن در بهشت است و کسی که این لذت را درک نمیکند شاید هنوز به خوبی امام حسین را نمی شناسد. بسیار خوشحالم که عازم این سفر هستم. در آنجا دعا برای همه یکی از مهمترین کارهایی خواهد بود که انجام خواهم داد. تنها کاری که از شما میخواهم بکنید این است که مرا حلال کنید. امیدوارم که این کار را در حق من بکنید. خدانگهدارتان.

*************

حرف هایی بسیار در سینه دارم، درد و دل هایی بسیار بر سر زبانم هستند و اشک های زیادی در چشمانم هستند و فقط کافیست تا به پیشگاه آقا امام حسین بروم تا آن حرف ها و درد و دل ها به زبان آورده شوند و آنها اشک ها از چشمانم سرازیر شوند. خدایا شکرت، مدتی طولانی بود که در شوق سفر کربلا بودم و تو آن را نصیب من کردی. این یکی از زیباترین هدیه های الهی بود که می توانست به من داده شود. خدایا، بارها تو را برای این هدیه شکر میکنم. دوستان عزیزم، عازم کربلا هستم و از همه شما بزرگواران خداحافظی میکنم.

*************

اکنون زمان خداحافظیست و من برای این که قرار است از شما جدا شوم ناراحت نیستم. ممکن است بگویید مقصد کجاست که اینقدر برای رفتن به آنجا خوشحالی، مقصد خود بهشت است، نه اینکه مانند بهشت باشد بلکه خود بهشت است و من از اینکه قرار است به آنجا بروم بسیار خرسند و خشنودم. من قرار است به کربلا و حرم امام حسین علیه السلام بروم و مگر برای رفتن به چنین جایی می توان ناراحت بود؟ برای همین است که برای جدایی از شما اندکی ناراحتی هم ندارم و بلکه خوشحالم هستم چرا که مقصدم امام حسین است. آن شاء الله توفیق رفتن به این سفر نصیب شما هم بشود، آمین.

*************

دوستان گرامی و ارجمندم، مرا حلال کنید. خوبی ها و بدی های زیادی درح ق شما کرده ام که اکنون هیچ کدام را به خاطرم نمی آورم برای همین به نزدتان آمدم تا اگر بدی ای در حق ما کردم و به خاطر آن مرا نبخشیده اید به من بگویید که تا جایی که در توان دارم برایتان جبران کنم. مبادا از من کینه به دل بگیرید و از من ناراحتی به دل داشته باشید چرا که عازم کربلا و حرم امام حسین هستم و نمیخواهم که اینگونه به نزد آقایم امام حسین برویم. جدای از این طلب حلالیت از همه شما عزیزان هم خداحافظی میکنم.

*************

دوستان بزرگوار و ارجمندم، کاش می شد که همه ما با هم به این سفر مقدس می رفتیم، آری این سفر مقدس است چرا که مقصد آن امام حسین علیه السلام است. اکنون من تنها می روم اما امید دارم که در آینده بتوانم همسفر شما در این سفر گرانبها و ارزشمند باشم. حتم دارم جدای از تمام لذت های سفر در کنار شما، این سفر زیارتی بی نهایت بار معنوی و ثواب خواهد داشت. دوست دار همه تان هستم و از حضورتان خداحافظی میکنم.

*************

دوستان عزیزم، حتما شنیده اید که من عازم کربلا شده ام و به زودی قرار است که به راه بیفتم. دلم نیامد که همینطور بدون هیچ خداحافظی از نزدتان برود. سوغاتی برای همه شما محفوظ است و مطمئن باشید وقتی که برگشتم حتی شده ذره ای خاک به عنوان سوغات از کربلا برایتان می آورم تا از این سفر بی نصیب نمانید. اکنون آمده ام تا از شما طلب حلالیت کنم و همچنین برای این سفر خداحافظی کنم. اگر خوبی یا بدی دید مرا حلال کنید، خدانگهدارتان باشد.

*************

اکنون موقع خداحافظیست، دل در دل ندارم چرا که چند ساعتی دیگر در خاک کربلا خواهم بود یعنی همان جایی که حرم امام حسین علیه السلام است. قصد کرده ام همان ابتدا که به حرم وارد شوم چند رکعتی نماز برای خودم و شما بخوانم و خوشبختی و سعادت و روزی نیکو را برای همگی مان از او طلب کنم. جدای از این نماز به پای ضریح امام حسین هم خواهم رفت و از او خواهم خواست که شفاعت گر همه مان در زندگی باشد. دوست دار همه تان هستم و از حضورتان خداحافظی میکنم.

*************

دوستان ارجمندم، می دانستید که من یکی از خوشبخت ترین انسان های روی کره زمین هستم؟ حتما ممکن است با خود بگویید که چطور شد به یک باره اینقدر انگیزه گرفته و اینقدر نسبت به زندگی امیدوار شده ام، دلیلش هیچ چیز نیست جز سفر کربلا، من قرار است به کربلا و به حرم امام حسین علیه السلام بروم. مگر می شود کسی عازم سفر آقایش امام حسین باشد و همچنان خوشبخت نباشد؟ هرگز چنین چیزی امکان پذیر نیست. امیدوارم که خدا این حال خوب و این احساس خوب را نصیب شما هم بکند. از حضورتان خداحافظی میکنم و دعاگوی همه شما در آنجا خواهم بود.

*************

دوستان گرامی ام، مرا برای تمام حرف ها، کارها و عملکردهایی که ممکن است دل شما را رنجانده باشد و شما را از من ناراحت کرده باشد ببخشید. باور کنید اگر امکان جبران باشد تا پای جان هم تلاش خواهم کرد تا جبران نمایم. فقط از شما میخواهم که نسبت به بنده ناراحتی به دل نگیرید. من عازم سفر کربلا هستم و از شما میخواهم که مرا حلال کنید و هر چه دین از شما بر گردنم است را بگویید تا ادا کنم. دوستدار همه شما هستم و از همگی تان خداحافظی میکنم.

*************

چقدر این سفر لذت بخش و زیباست چرا که قرار است چند روزی را در جوار امام حسین علیه السلام باشم. من احساس میکنم که کربلا قطعه ای از بهشت است و من با این سفر فقط به کربلا نمی روم بلکه به بهشت خدا هم می روم. خدا را شکر میکنم که فرصتش را به من داد تا بهشت روی زمینش هم قدم بگذارم و آنجا را از نزدیک ببینم. حتم دارم تا به آنجا برسم اشک شوق از چشمانم جاری می شود و دل در دل نخواهم داشت تا زودتر به پای ضریح مطهر امام حسین علیه السلام بروم. کاش زودتر این سفر اتفاق بیفتد و من به آنجا برسم. دوستان عزیزم، آمده ام تا برای این سفر از حضورتان خداحافظی کنم. خدانگهدار همه تان باشد.


در ادامه تماشا کنید :

متن های زیبای حلالیت طلبیدن برای سفر به کربلا

متن خوش آمد گویی به زائر کربلا

متن تبریک بازگشت از کربلا


هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...