متن عاشقانه در مورد سفر با همسر

سفر با همسر قشنگی های خاص خودش رو داره، قشنگی هایی که از سفر رفتن با هیچ کسی نمیتونید اونها رو تجربه کنید. سفری که با همسرتون میرید میتونه یک سفر عاشقانه و زیبا باشه که تا ابد توی بخش خاطرات ذهن تون باقی میمونه و حال دلتون رو خوب میکنه.

در ادامه این مطلب متن ها و جملاتی عاشقانه و زیبا در رابطه با سفر با همسر تهیه کردیم. همراه ما باشید.

جملات درباره سفر با همسر

همسر نازنینم، سفر با تو عجب حال و هوایی داره، متفاوت تر از همه سفرهای عمرمه و میدونم که تا عمر هم که دارم یادم میمونه. عاشقانه های ما توی این سفر، لذت هایی که کنار هم بردیم و تجربه هایی که کنار هم کسب کردیم فوق العاده بود و همین هاست که سفر با تو رو برای من خاص میکنه. من میتونم با هر کس دیگه ای هم به سفر برم اما هیچکدوم از آدمای دیگه نمیتونن لذت و حال خوبی به اندازه تو برای من به ارمغان بیارم. همسرم، بی نهایت بار دوستت دارم و مرسی از اینکه همراهمی.

******************

همسر جان، تو در سفر زندگی همراه من شدی و خواستی که هم قدم با من باشی. تو پستی و بلندی های زندگی منو دیدی، تو ناهمواری های زندگی منو دیدی و در بیشتر اوقات وقتی که در دره های زندگی بودم منو میدیدی اما با این حال باز هم منو انتخاب کردی و باز هم خواستی تا با من باشی و منو به عنوان عشقت انتخاب کنی و این برای من ارزشمنده. مطمئن باش که برات در این سفر تبدیل به یه همسفر عالی میشم، همسفری که از سفر زندگی باهاش لذت ببری و در کنارش زندگی رو به معنای واقعی زندگی کنی.

******************

همسر جان، سفر کردن با بقیه هیچ وقت نمیتونه حس و حالی که وقتی با تو سفر میکنم رو به من بده. تو همه چیزت خاصه و همین خاص بودنت هم هست که باعث شده من تو رو همیشه به عنوان بهترین همسفرم در زندگی انتخاب کنم. باور کن که اگه خوش سفرترین ادمای روی زمین رو هم بیارن باز هم من تو رو انتخاب میکنم چون تو از همه اونها خوش سفرتری و کاری میکنی تا برای منی که همسرتم سفری که با هم میریم تبدیل به زیباترین و خاطره انگیزترین سفر عمرم بشه.

******************

همسرم، تک تک سفرهایی که با تو میرم نیاز به یک دفترچه خاطرات دارن چون اونقدر خاطرات قشنگ با هم دیگه میسازیم که حیفه که ننویسمشون و بعدا از یادم بره. تک تک لحظاتی که با تو هستم برام شیرین و لذت بخشه و وقتی که به سفر میرین این لحظات کنار تو بودن شیرینش دو برار میشه. روی ماهت رو به خاطر بودنت و به خاطر اینکه کنارمی می بوسم و میخوام بدونی اگه ازم پرسیدم بهترین همسفر زندگیت کیه من بدون شک اسم تویی رو میارم که در همه حال منو به عنوان همسفرت در هر سفری انتخاب کردی.

******************

همسر جان، سفر با تو معنایی دیگه داره. وقتی که با دوستام یا خانواده خودم به سفر میرم بهم خوش میگذره اما وقتی که با تویی میرم که میدونم تا اخر عمر قراره کنارم باشی و دستت توی دستام باشه و از همه مهمتر در تک تک لحظات زندگی هوام رو داشته باشی واقعا بهم بیشتر خوش میگذره و لذت سفر بیشتر در وجودم غلیان میکنه. وقتی با کسی میری سفر که میدونی عاشقشی و عاشقته و وجودتون واقعا به همدیگه وابسته هست و نیمه گمشده همدیگه هستید واقعا بهت خوش میگذره و اون سفر از همه سفرهای عمرت متمایز میشه.

******************

سفر کردن شیرین و لذت بخشه منتهی فقط با کسی که دوستش داری. خوش به حال من که همسفرم در تموم سفرهای زندگیم همسرمه یعنی کسی که از خودم هم بیشتر دوستش دارم و عاشقشم. همسر جان، اونقدر در قلب من جا باز کردی و اون قدر توی دل من جای خودتو محکم کردی که شدی عزیزترین کس زندگیم و من هر سفری که با تو میرم ر بهترین و زیباترین سفر عمرم میدونم. با تو حتی سفر به جهنم هم قشنگه و لذت های خاص خودشو داره چون تو توی هر موقعیتی و توی هر مکان و جایگاهی میدونی چه کاری انجام بدی تا به همسفرت خوش بگذره.

******************

همسفر زندگیم، همسر عزیزم، واقعا اگه من تو رو نداشتم چقدر قرار بود تنها و بی کس باشم؟ وجود تو توی زندگی من واقعا نعمتیه و تو همیشه باعث میشی که من از تنهایی در بیام. با تو زندگی معنایی دیگه داره و واقعا لذت بخشه. همسر جان، با تو هر جا که باشم همون جا برام بهشته، چه خونه و چه سفر با تو برام طعم لذت بخشی داره و واقعا برام زیباست. ازت ممنونم که توی زندگی من هستی و با بودنت زندگی منو زیباتر از هر وقتش میکنی.

******************

همسر جان، سفرهایی که الان با هم میریم باعث میشه که عشق و احساس خوبی که به هم داریم بیشتر بشه و بیشتر به این مسئله پی ببریم که من و تو دقیقا آدم های همدیگه ایم. وقتی که من و تو به سفر میریم بیشتر با خلقیات و روحیات همدیگه آشنا میشیم و اون موقع تازه پی میبریم که چقدر ویژگی های مشترک داشتیم که ازشون بی خبر بودیم. خیلی خوشحالم که هم من و هم تو مشتاق سفر با همدیگه هستیم و هیچ همسفری به جز خودم و خودت نمیتونه توی یه سفر ما رو خوشحال کنه.

******************

همسفر زندگی من، همسر جانِ نازنینم، دیدی میگن که اگه میخوای کسی رو بشناسی باهاش به سفر برو؟ من هر روز مشتاق سفر با تو هستم و هر روز آرزومه که با تو به سفر برم و تو رو بیشتر بشناسم. تو درون بزرگی داری و من خیلی مشتاقم که اون چیزی که در درونت هست رو کشف کنم و تو رو بیشتر بشناسم. هر بار که بیشتر میشناسمت انگار واقعا بیشتر عاشقت میشم و انگاری وجودم بیشتر به وجودت وابسته میشه.

******************

همسر مهربونم، مرسی از اینکه هر بار که بهت پیشنهاد سفر دادم بی برو و برگشت قبول کردی و پذیرفتی تا با هم حتی شده یک سفر یک روزه بریم و در کنار هم کلی خوش بگذرونیم. من این سفرها رو پیشنهاد میدم تا حال هر دوتامون بهتر بشه و کمی از خستگی های زندگی و کار دور بشیم و تو هم این سفرها رو قبول میکنی چون میدونی که این سفرها میتونه به قدرت عشق مون اضافه کنه و حال خوبمون رو از کنار هم بودن بیشتر کنه. یقینا اگه این سفرها وجود نداشت من و تو مثل خیلی های دیگه درگیر روزمرگی های زندگی و خستگی بسیار میشدیم پس خیلی خوشحالم که هم من و هم خودت درک اینو داریم که سفر برای جفتمون واجبه.

******************

همسر عزیزم، تا به حال نشده که با تو سفری برم و توی اون سفر به من خوش نگذشته باشه. تو همون رگ خوابی که همه ازش حرف میزنن رو توی منو بلد شدی و میدونی که چی حالم رو خوب میکنه و دقیقا توی سفرمون همون کار رو انجام میدی تا به من خوش بگذره و حالم خوب بشه. واقعا با وجود تو احساس خوشبختی میکنم برای اینکه هر کسی اونقدر سعادت نداره که همسری مهربان و خاص مثل تو داشته باشه. برای اینکه توی زندگیمی و با وجودت بهم حال خوب میدی ازت متشکرم.

******************

دلبر زیبای من، اول قول بده که همیشه باهام بمونی و دوم هم قول بده که همیشه با هم سفر بریم چون سفر رفتن با تو توی هر موقع از سال هم که باشه خوش میگذره و من هیچ چیزی رو به لذت اون سفر ترجیح نمیدم. نمیدونی وقتی که با تو هستم چقدر بهم خوش میگذره و من این خوشگذرونی رو حتی اگه توی پر مشغله ترین روزهای زندگیم باشم هم انتخاب میکنم و با تو به سفر میام. زیباترین اتفاق زندگی من، ازت میخوام که به این دو تا قول عمل کنی، دوستت دارم.

******************

من اگه با تو سفر بیام حالم خوب میشه و این در صورتیه که حتی ممکنه توی بدترین شرایط ممکن باشم. تنها کسی که میتونه حال منو خوب کنه و احساس مثبت رو به درون انتقال بده فقط و فقط تو هستی. همسر جان، سفر رفتن با تو برای من همیشه معنایی متفاوت نسبت به سفر رفتن با دیگران داشته و داره چون با تو همیشه بیشتر بهم خوش گذشته و بیشتر حالم خوب شده. محال ممکنه که حالم بد باشه و با تو به سفر برم و باز هم همچنان حالم بد باقی بمونه. مرسی از اینکه توی زندگیم هستی. ازت متشکرم.

******************

سفر رفت با همسر عزیزتر از جان یکی از بهترین اتفاقاتیه که من هر سری انتظارش رو میکشم تا رخ بده و منو دوباره شاد و شنگول کنه. آخه نمیدونید که من با چه آدم خوش سفری ازدواج کردم. وقتی با همسر من به سفر میرید دیگه خیالتون از همه چی راحته و میتونید فقط خوش بگذرونید چون اون خوب بلده سفر رو مدیریت کنه و احساس خوب رو به همسفراش بده. اینو نه برای اینکه همسرشم و عاشقشم میگم، نه، بلکه به دید یک همسفر به اون نگاه میکنم و از این جهت به خودم غبطه میخورم که همیشه همسفرشم و بهم کلی خوش میگذره.

******************

همسر جان، بیا تا میتونیم سفر بریم و از سفر رفتنامون لذت ببریم و اینجوری چشم تموم کسایی که نمیتونن بودن ما در کنار هم رو تحمل کنن کور کنیم. چرا بخوایم بذاریم احساس کنن که بهمون بد میگذره؟ اتفاقا بیا بریم سفر و کلی خوش بگذرونیم تا بفهمن که چیزی جز خوشی و احساس خوب توی زندگی ما نیست، بیا تا بریم سفر که بفهمن اونقدر سرمون به با هم بودن و کنار هم بودن گرمه که هیچ توجهی به اونها نداریم و مدام دنبال خوشگذرونی هستیم و بیا با هم سفر بریم تا بفهمنن که عشق ما موندگار و ابدیه و تا ابد هم باهامون میمونه.

******************

عشق زیبای من، سفر با تو همیشه عاشقانه بوده و هست و من از این بابت خیلی خوشحالم. وقتی که باهات سفر میریم تو چنان منو در اون سفر غرق در عشق خودت میکنی که به جای دیدن زیبایی های اطراف فقط و فقط جذب زیبایی های تو میشم و به تماشای تو مشغول میشم. نه اینکه در روزهای عادی زندگیمون اینطور نباشه اما توی سفرهامون که باید توجه ام به چیزای دیگه باشه برام خیلی قشنگه که باز هم توجه ام به تو هست و تو فقط میتونی منو جذب کنی. دوستت دارم و عاشقتم.

******************

زیبای من، ما به سفر میریم تا زیبایی ها رو ببینیم اما من میخوام بگم که حتی اگه سفر نریم و همسفر هم نشیم باز هم من زیبایی رو توی زندگیم میبینم، اون زیبایی تو هستی. وقتی مشغول تماشای تو میشم ساعت رو فراموش میکنم و میتونم ساعت ها فقط و فقط به تو زل بزنم و از زیباییت بهره ببرم. تا این حد برای من قشنگی و من هیچ جایی رو نمیشناسم که به اندازه چهره تو قشنگ و خاص باشه که بخواد منو جذب خودش کنه تا بهش سفر کنم.

******************

همسر جان، سفر رفتن با تو برای من معنایی دیگه داره. وقتی با تو سفر میریم با خودم فکر میکنم که خدا تویی که همسفر زندگیم هستی رو وارد زندگیم کرد و حالا دارم توی سفر زندگی باز هم به سفرهای مختلف میریم و از بودن در کنار هم لذت میبریم. من و تو ننشستیم که سفر زندگیمون به پایان برسه و از بودن در کنار هم بهره ای نبریم بلکه از هر لحظه مون استفاده میکنیم و این واقعا برای من شیرین و جذابه. دوستت دارم، تا همیشه برام بمونی چون الان عشق تو برای من مثل یک نیازه.

******************

عشق دوست داشتنی من، سفر میتونه عشق عشاق رو نسبت به هم قوی تر کنه و پیوند بین شون رو مستحکم تر کنه. همسر جانم، از اینکه دائم با هم به سفر میریم و با این کار عشق مون رو نسبت به قبل قوی تر میکنیم و پیوند بینمون رو هم مستحکم تر میکنیم بی نهایت خوشحالم. الان دیگه من احساس میکنم که بدون تو یه چیزی کمه و اون هم خوشحالیه. اگه میخوای که خوشحال بمونم و حال دلم خوب باشه پس همیشه کنارم بمون و همیشه از عشقت منو بهره مند کند. بی نهایت بار دوستت دارم و عاشقت هستم.

******************

از شما متشکریم که تا انتهای مطلب همراه ما بودید. اگر نظری در رابطه با محتوای این مطلب دارید یادتون نشه که حتما از بخش نظرات اونو با ما در میون بذارید.


در ادامه تماشا کنید :

مجموعه‌ای زیبا و جدید از متن‌های درباره سفر

متن زيبا در مورد همسفر خوب

جملات زیبا برای بدرقه مسافر

متن زیبا در مورد گردش و تفریح

جملات زیبا و عاشقانه درباره مواظب خودت باش

بهترین متن ها برای تشکر از زحمات همسر (2)


هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...