جملات فوق العاده انگیزشی کنکور

اگه یه پشت کنکوری هستی و میخوای کنکور بدی خوبه بدونی که تو نیاز به انگیزه و انرژی مثبت خیلی زیادی داری تا بتونی سر جلسه کنکور آماده بشی و به بهترین شکل امتحان بدی و تست بزنی؛ تو میتونی این انرژی و انگیزه رو از طریق خوندن متن ها و جملات انگیزشی درون خودت به وجود بیاری.

در ادامه این مطلب متن ها و جملاتی انگیزشی و انرژی مثبت برای کنکوری ها آماده کردیم که شما رو دعوت به خوندن اونها میکنیم.

متن انرژی مثبت برای کنکور

وقتی به خودت و توانایی هات اعتماد داشته باشی دیگه مهم نیست پیش روت چه چالشیه، تو تموم عزمت رو جزم میکنی تا اون چالش زندگیت رو از بین ببری و بتونی در اون پیروز بشی. حالا الان سر راه تو کنکوری هست که داری و مطمئن باش که اگه به خودت اعتماد کنی، اگه به توانایی هات ایمان داشته باشی و اگه بتونی در این مسیر عزم خودت رو جزم کنی طولی نمیکشه که موفقیت از آن تو میشه و میتونی به بهترین و عالی رتبه های کنکور دست پیدا کنی. یادت نره اگه به خودت و توانایی هایی که داری ایمان و اعتماد نداشته باشی هیچوقت نمیتونی در کنکور و یا هر مسئله دیگه ای قوی و قدرتمند ظاهر بشی و اینجوری فقط هر روز و هر روز دنیا تو رو ضعیف تر از قبلت میکنه! این اجازه رو به دنیا نده، به خودت ایمان داشته باش و باور کن که میتونی از پسش بر بیای.

*******************

تموم بی خوابی های تو برای کنکور، تموم درس خوندن ها و گذشتن از لذت ها و تفریح ها و تموم دوری از جمع ها و تنها بودن ها برای درس خوندنات قراره ثمره بده. هیچ نگران نباش که مبادا اتفاق بدی بیفته، تو تلاش کردی و دنیا به کسایی که تلاش میکنن و واقعا از جون و دل برای خواسته شون مایه میذارن پاداش میده. تو لایق پاداشی، تو لیاقت بهترین نتیجه ها رو داری و با تلاش و کوششی که کردی اینو به دنیا ثابت کردی پس مطمئن باش که حقت خورده نمیشه و تو میتونی در کنکور فوق العاده ظاهر بشی. فقط یادت باشه ایمان و اعتماد به نفست به خودت رو از دست ندی و با قدرت برای کنکور آماده بشی و برای سر جلسه بشینی. وقتی که اونجا نشستی و استرس سراغت اومد فقط و فقط به تموم تلاش هایی که کردی فکر کن، به تموم زحمات هایی که کشدی و به تموم رنج هایی که در این مسیر تحمل کردی فکر کن تا قدرت بگیری و اعتماد به نفس اینکه میتونی و از پسش بر میای درونت به وجود بیاد.

*******************

نگران نباش، تو میتونی در کنکور موفق بشی اما اگه به احتمال خیلی ضعیف هم نتونستی موفقیتی به عمل بیاری هیچ نباید از خودت ناامید بشی و هیچ نباید اراده ات ضعیف باشه. یادت باشه که تو تلاش خیلی زیادی کردی، یادت باشه که زحمت زیادی کشیدی و مشقت های زیادی رو به جون خریدی و همین هاست که ارزش کار تو رو بالا میبره. در کنکور تو حتی اگه موفقیتی به دست نیومد باز هم باید به خودت ثابت بشه که تو اگه چیزی رو بخوای با جون و دل براش مایه میذاری و هر کاری میکنی تا بهش دست پیدا کنی. این مسئله باید اعتماد به نفس تو رو بالا ببره و باعث بشه که به خودت ایمان بیشتری داشته باشی.

*******************

کنکور هم یه امتحانه مثل تموم امتحانایی که داشتی و تست هایی که زدی فقط فرقش اینه که نتیجه اش مهمتر از بقیه هست پس به هیچ وجه کنکور رو غول شاخداری که اومده تا تو رو به زمین بزنه و شکستت بده تصور نکن. اون فقط امتحانیه که خیلی بزرگنمایی شده و بزرگ شدنش هم به خاطر نتیجه ای هست که داره. حالا که این رو میدونی همونطور که برای بقیه امتحاناتت آماده میشدی برای این هم آماده بشو و خودت رو حاضر کن تا سر جلسه کنکور بشینی و با قدرت تست هات رو جواب بدی. مطمئن باش وقتی که دیدت به کنکور عوض بشه و اونو خیلی رقیبت سرسختی برای آینده ات و موفقیت هات ندونی خیلی راحت تر باهاش کنار میای و دیگه دغدغه و استرسش رو اونقدر که باید نداری.

*******************

میخوای بری کنکور بدی؟ پس قبل کنکور دادنت یه بار خودت رو در دانشگاهی که دوستش داری تصور کن، تصور کن که رفتی سر کلاس نشستی و استاد اومده و داره بهتون درس میده و تصور کن که توی سالن دانشگاه قدم میزنی و از اینکه در اونجایی لذت میبری. وقتی که این تصورات رو به ذهنت راه دادی باعث میشه که کمی هم که شده استرست از بین بره و با خیال جمع تری سر جلسه کنکور حاضر بشی. یادت باشه تو از هر ترفندی باید استفاده کنی تا مبادا موقع کنکور استرسی به سراغت بیاد که باعث بشه جواب ها رو فراموش کنی، یکی از بهترین ترفندها همین تصور نشستن سر کلاس درس دانشگاهیه که براش کنکور میدی.

*******************

برای کنکور درس بخون، براش تلاش کن، براش از جون و دل مایه بذار و تا میتونی در مسیر رسیدن به موفقیت در اون پشتکار داشته باش و به هیچ وجه کوتاه نیا اما یه نکته همیشه یادت باشه که اون هم اینه که کنکور تنها راه موفقیت تو نیست. الان هر چی در چنته داری براش رو کن و واقعا براش تلاش کن اما همین که تلاش هات رو کردی و هر چی داشتی رو کردی دیگه امیدت به خدا باشه و یادت هم باشه که اگه کنکور نشد هزاران راه دیگه هست که میتونه از تو انسانی سعادتمند و خوشبخت بسازه، انسانی که واقعا موفقیت هاش شاید هیچ ربطی به کلاس درس و اینجور چیزا نداشته باشه.

*******************

میخوای کنکور بدی؟ پس چرا نگرانی؟ مگه درس نخوندی؟ مگه تلاش نکردی؟ یعنی اونقدر ایمانت به خودت ضعیفه که الان بدنت سست شده و پر از نگرانی هستی؟ این کار رو با خودت نکن. تو تلاش کردی و حالا قراره بری نتیجه تلاش هایی که کردی رو به ثمر بنشونی اما اگه استرس و اضطراب داشته باشی تنها اتفاقی که میفته اینه که ممکنه جواب ها یادت بره. به جای این کار با قدرت به خودت بگو من میتونم، من از پسش بر میام، من در کنکور موفق میشم و من حتما به یک نتیجه و رتبه عالی میرسم تا نگرانی از وجودت پر بکشه و بره.

*******************

این چند تا جمله رو وقتی که قراره بری کنکور بدی با خودت تکرار کن: من موفق میشم، من به نتیجه میرسم، من کنکور رو خیلی راحت و با موفقیت هر چه تمام تر پشت سر میذارم، تست های کنکور برای من خیلی ساده و راحت هستند، من قراره نتیجه تموم زحمت هایی که برای کنکور کشیدم رو ببینم، من قراره ثمره شیرین کنکور رو بچشم. وقتی که این جملات رو تکرار میکنی ایمانت به خودت، توانایی هات و موفقیتت بیشتر میشه و همین باعث میشه که به خواسته ای که داری نزدیکتر بشی.

*******************

به اون چیزی که توی ذهنت میخوای به دستش بیاری فکر کن، به اینکه قراره چجوری بهش برسی و قراره چجوری به دستش بیاری فکر نکن. خواسته تو موفق شدن در کنکور و به دست آوردن رتبه برتر در اون هست پس حالا که این خواسته رو داری فقط روی نتیجه تمرکز کن و با تموم وجود سعی کن ایمان داشته باشی که به چیزی که میخوای میرسی.

*******************

کنکور دادن قدیما خیلی سخت بود آخه تنها منبعی که بچه ها داشتن کتاب های مدرسه شون و در نهایت کتاب های مخصوص کنکور بود که مجبور بودن ساعت ها بشینن و به مطالعه بپردازن. اما حالا ویدیوهای آموزشی خیلی زیادی درست شده، الان جزوهای مختلفی طراحی شده و الان مربی ها و معلم های زیادی فقط در رابطه با کنکور سعی میکنن تو رو آماده کنن تا در نهایت با موفقیت کنکور رو پشت سر بذاری. همه اینها به تو نوید موفقیت در کنکور رو میدن پس زیاد سخت نگیر، زیاد نگران نباش و حالت رو بد نکن، تو از کلی منبع علمی عالی میتونی برای موفق شدن و به دست آوردن بهترین رتبه استفاده کنی تا در نهایت به اون جایگاهی که میخوای برسی.

*******************

هر روز صبح که از خواب پا میشی قبل از اینکه هر کاری رو شروع کنی خواسته ات رو به یادت بیار، خواسته تو موفقیت در کنکور هست پس با به یاد آوردن این خواسته روزت رو هدفمند شروع کن و با خودت برنامه هایی که قراره امروز برای نزدیک تر شدن به نتیجه خواسته ات عملی کنی رو مرور کن. نذار که هیچ روزی بی برنامه بگذره، نذار که هیچ روزی بدون هدف باشه، خواسته تو مهم و ارزشمنده پس باید بهش دست پیدا کنی و راز دستیابی به اون هم اینه که برای رسیدن بهش تعهد داشته باشی و هر روز سعی کنی بیشتر از قبل آماده رسیدن بهش بشی.

*******************

اگه پشت کنکوری هستی و استرس داری خب حق داری اصلا خودت رو بابت استرس و نگرانی هایی که به سراغت میاد اذیت نکن. هر کسی هم که جای تو بود و چنین آزمون مهمی پیش روش داشت قطعا به اندازه تو و حتی بیشتر از تو ممکن بود نگرانی و استرس داشته باشه. خودت رو وادار به آروم بودن نکن، خودت رو وادار به طبیعی رفتار کردن نکن، هر چقدر هیجان و استرس داری بروز بده و در این روزها که قدم به قدم داری به این آزمون سرنوشت ساز نزدیک و نزدیک تر میشی سعی کن خودت باشی، هر احساسی درونت میگذره رو بروز بدی و جلوش رو نگیری. این کار رو بکنی راحت تری تا اینکه بخوای احساساتی رو درونت به وجود بیاری که اصلا امکان به وجود آوردنشون به خاطر میزان استرسی که داری امکان پذیر نیست، پس به جای جنگ بین احساساتت بهتره که همون استرس رو بپذیری.

*******************

چند سال دیگه به امروزت نگاه میکنی و با خودت ممکنه دو تا فکر کنی، فکر اول اینه که به خودت افتخار میکنی و میگی که چقدر خوب شد که تلاش کردم و به نتیجه ای که خواستم رسیدم و الان دارم ثمره اش رو در زندگیم میبینم و فکر دوم هم اینه که با خودت میگی چرا اصلا تلاشی نکردم و برای خواسته ام اقدامی نکردم تا الان بخوام در حسرتش زندگی بگذرونم. تو همین الان میتونی تصمیم بگیری که فکری که قراره در آینده در ذهنت شکل بگیره کدوم فکره، فکر اول یا فکر دوم؟ اگه تلاش کنی، پشتکار داشته باشی و کوتاه نیای مطمئن باش فکر اول به سراغت میاد و خوشحال و خرسند خواهی بود اما اگه تلاشی نکنی و این مسئله رو نادیده بگیری و پشت گوش بندازی فکر دوم به سراغت میاد و نمیذاره که از وضعیتی که داری رضایت کاملی داشته باشی.

*******************

کنکور مثل یه دوراهیه، دوراهی ای که مشخص میکنه جهت زندگیت قراره از کدوم سمت باشه. اگه کنکور رو خوب پشت سر بذاری به سمت و جهت خوبی هدایتت میکنه اما اگه اون رو نادیده بگیری و پشت گوش بندازی شاید مسیری که بعد از کنکور واردش میشی چندان قشنگ و زیبا نباشه و تو مجبور خواهی بود که در همون مسیر زندگیت رو ادامه بدی. سعی کن از همین الان خوب درس بخونی، خوب تلاش کنی و خوب بلد بشی که تست بزنی که وقتی به این دوراهی رسیدی وارد راهی بشی که موفقیت و خوشبختی در انتظارته.

*******************

کنکور مثله یه قله هست و تو هم مثل یک کوهنوردی که باید این قله رو فتح کنی. برای رسیدن به قله باید همت کنی و اراده داشته باشی چون فتح کردن قله ها کار هر کسی نیست و هر کسی از پسش بر نمیاد. اگه نمیخوای جزو این هر کسی ها باشی پس همت کن و اراده ات رو قوی تر از فولاد کن و بخواه و تلاش کن تا به قله برسی و قله رو فتح کنی. باور کن شیرینی رسیدن به قله اونقدر زیاده و اونقدر حالت رو خوب میکنه که تموم سختی هایی که برای رسیدن به قله داشتی رو فراموش خواهی کرد و در اون لذت و حال خوب غرق خواهی شد.

*******************

کنکور یکی از کوچکترین امتحانات زندگی توئه که قراره پشت سر بذاریش. باور کن زندگی اونقدر امتحانات سخت از انسان ها میگیره که کنکور در برابر اونها هیچه. پس اینقدر براش استرس و نگرانی نداشته باش بلکه سعی کن هر کاری که از دستت بر میاد انجام بدی تا بالاخره در کنکور موفق بشی.


در ادامه تماشا کنید :

جملات امیدوار کننده برای کنکوری ها

متن تبریک موفقیت در آزمون کنکور

جملات انگیزشی و زیبا درباره خودباوری


هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...