جملات انرژی مثبت و زیبای اول صبح

متن صبح بخیر انگیزشی انرژی مثبت +  صبح بخیر خوشگل و قشنگ

متن انگیزشی با ایجاد انرژی مثبت:

"صبح بخیر ! امروز یک صفحه نو در کتاب زندگی‌ات باز می‌شود. یک فرصت عالی برای ساختن چیزی که دوست داری و رسیدن به اهدافی که برای خودت تعیین کردی. باور داشته باش که هر چیزی که در ذهنت می‌پرورانی، می‌توانی به واقعیت تبدیل کنی. پس با انرژی و اشتیاق، به استقبال این روز برو و هر لحظه‌اش را چون یک هدیه ارزشمند بپذیر. امروز روز توست، روزی برای درخشیدن!"

پیام صبح بخیر خوشگل و قشنگ:

"سلام و صبح بخیر به زیباترین فرشته‌ ی صبح ! امیدوارم نور آفتاب امروز ، همانند لبخند تو، دنیایت را روشن و گرم کند. هر لحظه‌ ی امروزت پر از شادی ، زیبایی و لحظه‌ های دوست‌ داشتنی باشه. به یاد داشته باش که هر صبح، یک شروع دوباره است و تو توانایی آفرینش روزی پر از خوشی و معجزه را داری. با تو ، هر صبح ، دنیا قشنگ‌ تر به نظر می‌ رسد. امروزت به زیبایی خودت باشه !"

متن انگیزشی برای صبح بخیر:

"صبح بخیر! امروز یک روز جدید است، پر از فرصت‌های نهفته و امکانات بی‌پایان. با هر طلوع آفتاب، یادآوری می‌شود که هر روز می‌تواند بهترین روز زندگی‌مان باشد. برخیز و با قدرت و اعتماد به نفس به سمت اهدافت حرکت کن. تو قوی هستی و می‌توانی هر مانعی را پشت سر بگذاری. به خودت باور داشته باش و دنیا را با نور درونت روشن کن."

پیام صبح بخیر خوشگل و قشنگ:

"صبح بخیر به ستاره‌ی درخشان صبح من ! امروز را با لبخندی زیبا و قلبی پر از امید آغاز کن. بیا با هم این روز را به یکی از بهترین روزهای زندگی‌مان تبدیل کنیم. نور آفتاب صبح بخیر تو را می‌فرستد و نسیم بهاری پیام محبت و دوستی من را. امیدوارم هر لحظه‌ات پر از شادی و آرامش باشد و هر قدمت سرشار از خوشبختی. با تو، هر صبح، دنیا زیباتر و دل‌انگیزتر است."

این متن‌ ها با هدف برانگیختن حس انگیزشی و ارسال پیام‌ های صبح بخیر زیبا و مثبت نوشته شده‌ اند و مناسب برای شروع روز با انرژی و احساسات گرم هستند.


✅ مطلب مشابه: شعر در مورد سلام و صبح بخیر


متن و جملات صبح بخیر انگیزشی انرژی مثبت :

 "صبح بخیر ! امروز یک فرصت جدید است تا برترین نسخه‌ی خودت باشی. با اشتیاق و امید قدم به این روز جدید بگذار و به خودت یادآوری کن که تو برای موفقیت آفریده شده‌ ای."

**********

 "سلام صبح بخیر! هر روزی که با امید و تلاش شروع می‌شود، می‌تواند به روزی پر از موفقیت تبدیل شود. امروز را با باور به توانایی‌های خودت شروع کن و بدان که هر چیزی در دسترس است."

**********

 "صبح بخیر! امروز روزی است برای رقم زدن تغییرات مثبت. با هر قدم، به خودت نشان بده که می‌توانی بیشتر از آنچه فکر می‌کنی، دستاورد داشته باشی. امروز تو روز توست، پس با تمام قدرت پیش برو."

**********

 "سلام و صبح بخیر ! امروز روزی است برای برداشتن قدم‌ های بزرگ. با انرژی و اعتماد به نفس ، به سمت اهدافت پیش برو و هرگز نگذار تردید ، تو را از مسیرت دور کند."

**********

 "صبح بخیر و روزت بخیر ! یادت باشد ، هر روزی که با لبخند آغاز می‌شود، می‌تواند بهترین روز زندگی‌ ات باشد. با نگاهی مثبت به جهان بنگر و بهترین‌ ها را برای خودت و دیگران بساز."

این متن‌ ها برای ایجاد انگیزه و انرژی مثبت در شروع روز نوشته شده‌ اند و مناسب برای تحریک انرژی و روحیه‌ی مثبت در خود و دیگران هستند.


✅ پیشنهاد جدید : متن زیبا درباره روز دوشنبه + عکس نوشته صبح دوشنبتون بخیر


متن صبح بخیر انگیزشی شاد و پر انرژی مثبت :

"صبح بخیر! امروز یک روز فوق‌العاده در انتظار توست. با انرژی و شادی از خواب برخیز و به استقبال تمام فرصت‌ هایی برو که امروز در انتظار توست. هر لحظه‌ ی امروز را با لبخند و امید پذیرا باش. با هر قدم، به خودت یادآوری کن که تو قوی ، شاد و سرشار از انرژی مثبت هستی. امروز روز توست تا بدرخشی ، پس با تمام وجودت از آن لذت ببر و بهترین‌ ها را برای خودت رقم بزن. بیا با هم این روز را به یکی از بهترین روزهای زندگی‌ مان تبدیل کنیم. با تو ، هر صبح ، دنیا رنگی‌ تر و زیباتر است !"

**********

 "صبح بخیر! امروز یک روز جدید است، پر از احتمالات و امکانات. با هر نفس، انرژی مثبت را در خود جاری کن و به دنبال بهترین‌ ها برو. تو قادری هر سختی  را به فرصتی برای رشد تبدیل کنی. با لبخندی گرم و قلبی پر از شادی، روزت را آغاز کن."

**********

"سلام صبح بخیر ! بیا امروز را با شور و اشتیاق زندگی کنیم. هر لحظه‌ای که با نگاه مثبت به آن نگاه کنیم، می‌تواند بهترین لحظه باشد. پس با انرژی و امید، به دنیا نگاه کن و بهترین‌ها را برای خودت و اطرافیانت بساز."

**********

 "صبح بخیر! امروز روزی است که منتظرش بودیم. با هر تابش آفتاب، فرصتی تازه برای درخشش و نشان دادن توانایی‌ های خود داریم. با انرژی و اعتماد به نفس، به استقبال این روز برو و هر چیزی که در ذهنت هست را به واقعیت تبدیل کن."

**********

 "سلام و صبح بخیر! بیا امروز را با انرژی و شادی آغاز کنیم. هر روز یک فرصت است برای رسیدن به رویاها و اهدافمان. با لبخند و دیدی مثبت، به استقبال هر فرصتی برو. امروز روزی است برای شادی و موفقیت."

**********

 "صبح بخیر! امروز روزی پر از امکانات نامحدود است. با شور و هیجان، به استقبال هر لحظه برو و به خودت اجازه بده تا بدرخشی. تو توانایی دستیابی به هر چیزی را داری. پس با انرژی مثبت، امروز را به روزی فراموش‌ نشدنی تبدیل کن."

**********

این متن‌ ها برای امید بخشیدن و ایجاد انگیزه در شروع روز نوشته شده‌اند و مناسب برای ارسال به دوستان ، خانواده یا استفاده در شبکه‌ های اجتماعی هستند تا صبحی شاد و پر انرژی را آغاز کنید.


 مطلب پیشنهادی : متن صبح بخیر به انگلیسی با ترجمه فارسی (2)


متن صبح بخیر انگیزشی شاد ، کوتاه و خاص :

صبح بخیر ! امروز فرصتی دیگر است برای درخشیدن. با لبخندی بزرگ و دلی پر از شور ، به استقبال این روز برو. هر چیزی که در زندگی می‌ خواهی ، در دسترس است. پس با اشتیاق و امید ، قدم در مسیر رویاهایت بگذار و لذت ببر از هر لحظه‌ ای که زندگی برایت به ارمغان می‌ آورد. امروز روز توست تا بدرخشی !

**********

صبح بخیر ! امروز روزی است برای بلند پروازی. با لبخندی به روشنی آفتاب و قلبی پر از امید، به استقبال امکانات بی‌پایان برو. یادت باشد که هر لحظه‌ ی امروز، فرصتی است برای ساختن خاطره‌ای زیبا. پس با شادی و انرژی، روزت را آغاز کن و بدرخش.

**********

 "سلام و صبح بخیر ! امروز روزی است که تو می‌ توانی تفاوتی ایجاد کنی. با انرژی مثبت و شادی ، هر چیزی که می‌ خواهی را به سوی خود جذب کن. هر قدمی که برمی‌ داری ، به سوی موفقیت است. امروز را با عزمی راسخ شروع کن و لذت ببر از هر لحظه‌ ای که زندگی در اختیارت قرار می‌ دهد. بیا امروز را به روزی خاص تبدیل کنیم !"


✅ پیشنهاد جدید : متن زیبا درباره روز شنبه + عکس نوشته صبح شنبتون بخیر


جملات صبحگاهی انگیزشی از بزرگان :

 از هلن کلر: "هر روز یک فرصت جدید است برای دیدن جهان در نوری تازه."

 از نلسون ماندلا: "هر روزی که با خورشید بیدار می‌ شویم ، فرصتی است برای تغییر جهان."

 از مارک تواین: "روز خود را با انرژی و امید شروع کنید. همین که پا از رختخواب بیرون می‌گذارید، به سوی موفقیت نزدیک‌ تر شده‌ اید."

 از استیو جابز: "هر صبح خودتان را با این سوال بیدار کنید: اگر امروز آخرین روز زندگی‌ام باشد، آیا آنچه را که امروز قرار است انجام دهم ، انجام می‌ دهم؟"

 از البرت اینشتین: "هر روز یک فرصت است تا بیشتر یاد بگیریم، بیشتر بفهمیم و بیشتر به دیگران کمک کنیم."

 از اپیکتتوس: "هر صبحی که بیدار می‌شوید، به خودتان یادآوری کنید که مهم‌ ترین تصمیم‌ ها در دستان شماست."

 از والت دیزنی: "تمام رویاهای شما می‌ توانند به حقیقت بپیوندند ، اگر شجاعت داشته باشید تعقیب‌شان کنید."

این جملات از بزرگان در زمین ه‌های مختلف ، می‌ توانند امید بخش  و انگیزه‌ دهنده برای شروع روزی پر از امید و انرژی باشند.


✅ حتما ببینید : متن در مورد خندیدن و شاد بودن


متن انرژی انگیزشی صبح

همین صبح رو تصمیم بگیر که با انرژی و انگیزه شروع کنی. به روزهای دیگه فکر نکن، نه به گذشته و نه به آینده نباید هیچ فکری کنی، همین امروز رو خوشه، همین امروز رو بچسب و تا میتونی در اون برای خودت، زندگیت و حال خوبت تلاش کن. باور کن که اگه ما آدما غصه آینده و گذشته رو نداشتیم و فقط در زمان حال زندگی می کردیم و کاری که درست تر از همه بود رو در زمان حال انجام میدادیم زندگیمون خیلی زیباتر از اون چیزی میشد که انتظارش رو داشتیم.

*******************

صبحت رو با شکرگزاری شروع کن، شکرگزاری برای تموم نعمت هایی که داری، بری تموم دلایلی که حالت رو خوب میکنن و برای تموم چیزایی که باعث میشن احساس خوبی نسبت به زندگیت پیدا کنی، برای تموم اینها شکرگزاری کن و روزت رو با یه حس و حال فوق العاده قوی و مثبت شروع کن. شکرگزاری یکی از قوی ترین احساسات مثبته که وقتی به دل و قلبت راه پیدا میکنه حالت رو دگرگون میکنه و واقعا انرژی و انگیزه رو در سرتاسر وجودت بر می انگیزه. یادت نشه هر روز صبح قبل از اینکه هر کاری انجام بدی مهمترین کار یعنی انرژی و انگیزه دادن به خودت رو انجام بدی که اون هم به واسطه شکرگزاری انجام میشه.

*******************

یه صبح زیبای دیگه هم شروع شد. قراره چه کارهایی در امروز انجام بدی؟ قراره چه دستاوردهایی داشته باشی؟ بهشون فکر کردی؟ اگه نه همین الان یه برگه بردار و تموم برنامه هایی که باید امروز بهشون رسیدگی کنی و انجامشون بدی رو روی اون برگه پیاده کن. سیر تا پیاز امروزت رو مشخص کن و دقیقا بگو که قراره امروز چجوری بگذره. نذار که روزت باطل بشه، نذار که هیچ کاری توی امروز انجام ندی و نذار که خیلی راحت از امروز بگذری، باور کن که زمان باارزش ترین دارایی توئه و اگه از دستت بره دیگه برگشت ناپذیره پس حالا که این رو میدونی برای تک تک روزها و حتی ساعت های زندگیت ارزش قائل شو و براشون برنامه داشته باش.

*******************

یه روز دیگه هم شروع شد. خدا رو شکر کن که امروز هم زنده ای و امروز هم خدا لیاقت زنده بودن و زندگی کردن در این دنیا رو در تو دیده. بلند شو و دل به دنیایی که خدا اون رو آفریده بزن. بخند، شاد باش، از ته دل قهقهه بزن و کلی حالت رو خوب کن. هر چی حال بده رو فراموش کن، هرچی که تو رو از اذیت میکنه رو فراموش کن، فقط به چیزایی فکر کن که واقعا بهت انرژی مثبت میدن و واقعا از درون شادت میکنن و حالت رو خوب میکنن و بعد به سراغ همون ها برو. امروز رو به بی نظیرترین روز زندگیت تبدیل کن و تا میتونی در اون خوش باش و حالت رو خوب کن.

*******************

صبح هم امروز هم اومد و قراره تو یه روز دیگه رو تجربه کنی. تجربیاتت قراره چی باشن؟ قراره افسردگی، ناراحتی و حالت بد باشه؟ میخوای خاطره ات از امروز فقط همین ها باشه؟ چرا برای امروزت ارزش قائل نشی؟ چرا امروز رو با انرژی مثبت و حال خوب نگذرونی؟ تو لایق حال خوبی پس این رو بپذیر و سعی کن که امروز رو به زیباترین شکل ممکن تجربه کنی، سعی کن که امروز رو واقعا حالت خوب باشه و سعی کن که امروز رو به دور از هر چی حس و حال منفیه باشی.

*******************

یه صبح دیگه هم اومد، بلند بگو خدایا شکرت و از سر جات پاشو و روزت رو شروع کن. از جات که بلند شدی، یه آهنگ بذار و شروع کن باهاش رقصیدن. تا میتونی قر بده، ادا بازی در بیار و کلی این طرف و اون طرف بپر و با این کارا حال دلت رو واقعا خوب کن. نذار که افسردگی و حال به وجودت رخنه کنه! این کار رو هر روز صبح انجام بده یعنی با شکرگزاری روزت رو شروع کن و بعدش با یه آهنگ و کلی ادا بازی هر چی انرژی منفی و حاله بده رو از خودت دور کن.

*******************

امروز صبح هم شروع شد. من دکتر حال خوب تو هستم و برات یه نسخه می پیچیم، یه نسخه که حتما باید به کارهایی که در اون گفتم عمل کنی تا اینجوری یه روز فوق العاده داشته باشی. اول از همه برات خنده رو تجویز میکنم، خنده بهترین مرهم تموم دردهای توئه پس فراموش نشه، دوم عشق رو برات تجویز میکنم چون عشق آنتی ناراحتیه و وقتی که تو عشق بدی و عشق بورزی قطعا حالت بهتر میشه و جلوی هر چی حال بد هست گرفته میشه، سوم برات مهربونی تجویز میکنم پس با همه مهربون باش تا از اونها هم حال خوب بگیری و در آخر هم برات آرامش تجویز میکنم که حتما به جاهایی بری که آرومت میکنن و از هر جایی که حالت رو بد میکنه یا حس بدی درونت به وجود میاره دوری کنی.

*******************

یه صبح قشنگ دیگه هم شروع شد و این یعنی خدا یه روز دیگه هم فرصت دیده تا تو به سمت رسالت و هدفی که داری حرکت کنی و یه قدم بزرگتر و بیشتر برای رسیدن به اون برداری. اول صبح رو قشنگ فکر کن و ببین که چطوری میتونی بهتر و راحت تر به سمت هدفت حرکت کنی و امروز چه کارهایی میتونی برای هدفت انجام بدی. این کار رو که انجام دادی دیگه روزت به بطالت نمیگذره چون تو برای اون برنامه داری.

*******************

امروز صبح شروع شد، همین امروز رو به خودت قول بده هر کی عصبانی بود باهاش مهربونی کنی، هر کی افسرده بود بهش محبت کنی، هر کی حالش بد بود باهاش درد و دل کنی و هر کی هم که خندید بهش دلیل بیشتر برای خنده بدی. امروز رو سعی کن که آدما رو به یک پله بالاتر ببری، یعنی اگه احساسشون بده بهشون احساس خوب بدی، اگه احساس شون خوبه بهشون احساس خوب تر بدی و اگه احساسشون خیلی خوب بود بهشون احساس عالی تر بدی. سعی کن در امروز همه رو از چشمه مهربونی خودت بهره مند کنی.

*******************

تو خودت هستی که تصمیم میگیری که امروز رو با اعصاب خوردی شروع کنه یا نه با یه حال خوب و بی نظیر! تو با همین افکاری که در ذهنت پرورش میدی این کار رو انجام میدی. برای اینکه حالت خوب باشه و از هر چی حال بده به دور باشی سعی کن که افکار مناسبی رو وارد ذهنت کنی، افکاری که منجر به به وجود اومدن حال خوب درون تو میشن. هر فکری که احساس منفی درونت ایجاد کرد رو به زباله دان ذهنت منتقل کن و نذار که در ذهنت گردش پیدا کنه و اون قدر بمونه که حال تو رو بد کنه. اگه همین کار رو انجام بدی میبینی که تو یه روز فوق العاده عالی رو پشت سر خواهی گذاشت.

*******************

هر روز صبح قبل از اینکه روز رو شروع کنی به تموم داشته هایی که داری فکر کن، به تموم نعمت هایی که خدا بهت داده، به تموم چیزهایی که قبلا آرزو بودن اما الان جزو دارایی هات هستن و به تموم نعمت هایی که خدا تو رو لایق اونا دونسته و الان در دسترس هستن فکر کن تا اون موقع ببینی که چقدر با حس خوب و عالی روزت شروع میشه. اگه همون اول روز داشته هات رو به یاد بیاری به خاطرشون احساس خیلی خوی درونت لبریز میشه و همین احساس خوب باعث به وجود اومدن یه روز خیلی خوب میشه.

*******************

مثل آدمایی نباش که از همون اول صبح تا همون موقع ای که میخوان بخوابن عصبانی هستن و کسی نمیتونه باهاشون صحبت کنه. هر روز رو یه نعمت از سمت خدا بمون و سعی کن توی اون بهترین ورژن خودت رو ارائه بدی. توی هر روز سعی کن که نقش یه آدم خوب، یه آدم فوق العاده خوش برخورد و مهربون رو بازی کنی. باور کن که وقتی مهربونی کنی مهربونی بیشتر، وقتی عشق بورزی عشق بیشتر و وقتی که محبت کنی محبت بیشتری وارد زندگیت میشه پس اینو برای خودت مثل یه قانون بدون و سعی کن از همون اول صبح که بیدار میشی به دنیا و آدماش با مهر و عشق و محبت سلام کنی.

*******************

همین اول صبحی به خودت بگو چه چیزی از من ارزشمندتره؟ چه چیزی از من مهمتره؟ هیچ چیز! در واقع هیچ چیزی نیست که از خودت برای خودت مهمتر باشه! پس چرا به دلایل مختلف بخوای حالت رو از همین ابتدا بد کنی؟ چرا بخوای در مورد چیزهایی فکر کنی که میدونی حالت رو بد میکنن؟ باور کن که اون چیزها اونقدر ارزش ندارن که بخوان روی حس و حال تو تاثیر بذارن و کاری کنن که حالت بد بشه. ارزش خودت رو درک کن و باور کن که هر چیزی ارزش اینو نداره که وارد ذهن تو بشه و بخواد حال تو رو بد و بدتر کنه.

*******************

چند تا عبارت برای خودت بنویس، چند عبارت تاکیدی که با خوندنشون حالت بهتر میشه، این عبارات رو هر روز صبح که از خواب بیدار میشی با خودت تکرار کن. این عبارات میتونن در مورد هر مسئله ای و هر زمینه باشن! چه در زمینه کسب و کار، چه در زمینه روابط، چه در زمینه سبک زندگیت و چه در هر زمینه دیگری تو میتونی عبارات تاکیدی مثبتی بنویسی و با خوندن و تکرار روزانه اونها به خودت انرژی مثبت بدی. باور کن هر چقدر هر روز صبح این عبارات رو تکرار کنی و روزت رو با خوندن عباراتی که خواسته هات رو بهت یادآوری میکنن شروع کنی بیشتر به خوشبختی نزدیک میشی و حال خوبی که داری خیلی خیلی بهتر از قبلت میشه.

*******************

اول صبحه، بهتره بری بیرون و توی یک پارک قدم بزنی. صدای گنجشکا رو گوش کنی، عطر درختان و گیاهان رو بو کنی و کلا در فضای پارک کمی دل به طبیعت بدی و از مشکلات و غم زمانه هر چقدر اندک هم که شده دور بشی. هر روز صبح این کار رو انجام بده و قبل از اینکه بخوای کارت رو شروع کنی یا اصلا فعالیتی کنی به پارک یا طبیعت برو. تو با این کار به خودت انرژی مثبت و حال خوب هدیه میدی و همین انرژی مثبت باعث میشه که یک روز فوق العاده خوب و زیبا رو پشت سر بذاری.

*******************

اول صبحی به خودت نوید یک روز بد رو نده، نوید اتفاقات تلخ رو نده، نوید چالش های خیلی سخت رو نده، اول صبحی به خودت یادآوری کن که فرصت کوتاهه و تو باید اونقدر از این زندگی استفاده کنی که وقتی به پشت سرت نگاه کردی و تاریخچه زندگیت رو دیدی واقعا از اون لذت ببری و به خودت غبطه بخوری. خیلی از آدما همون اول صبح که از خواب پا میشن فکرای منفی شون رو شروع میکنن و شروع میکنن به توجه کردن به چیزهایی که نمیخوان؛ هین مسئله باعث میشه که اونها در مرداب ناخواسته هاشون همچنان غرق بشن و هیچوقت نتونن رنگ خوشبختی و حال خوب رو ببینن. خوشبختی و حال خوب تا زمانی که افکار تغییر نکنه به وجود نمیاد پس افکارت رو از همون اول صبح عوض کن و به جای افکار منفی و نامناسبی که سختی بیشتری برات به ارمغان میارن افکاری رو انتخاب کن که حالت رو بهتر میکنن و بهت انرژی بیشتری میدن. شاید این کار سخت باشه اما اگه تمرین کنی و بتونی افسار ذهنت رو در دست بگیری اون موقع میتونی به خوشبختی کاملی برسی، این خوشبختی ویژگی خیلی خوبی هم داره و اون هم اینه که به هیچ وجه به دنیای بیرونی تو وابستگی نداره و تماما به خاطر حال خوب درونیت و کنترلت روی ذهنته که به وجود میاد و میتونه تا ابد هم ادامه داشته باشه.

مطلب پایین را از دست ندهید : 

عکس نوشته ی سلام و صبح بخیر گفتن (آلبوم تصاویر)

مطالب مرتبط...

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...