متن تبریک تولد به دوست عزیزم عاطفه

اگه دوستی به اسم عاطفه داری و تولدشه به دنبال متن و جملاتی زیبا باش تا تولدش رو تبریک بگی. مبادا یه تبریک خشک بگی و از کنار تولدش به سادگی عبور کنی ها! رفاقت با عاطفه ها لیاقت میخواد پس حالا که لایق رفاقت با یه عاطفه شدی برای مناسبتهای مهم زندگیش خودت رو آماده کن و سعی کن به بهترین شکل در این مناسبتها در کنارش باشی.

توی ادامه این مطلب متن هایی تهیه کردیم که رفیقای عاطفه خانوما میتونن ازشون استفاده کنن و به واسطه اونها تولد عاطفه ها رو بهشون تبریک بگن. همراه ما باشید.

جملات تبریک تولد به دوستم عاطفه

عاطفه خانوم، زیبای جذاب، تویی که مهربونی هات اندازه ستاره ها بی شمارن، خیلی دوستت دارم و تولدت رو از ته دل بهت تبریک میگم و برات آرزوهای قشنگی دارم، آرزوهایی که تو رو قشنگ تر از اون قشنگ خانومی که الان هستی تبدیلت میکنی. از خدا میخوام اگه خوشبختی بهت خوشبختی بیشتر، اگه حالت خوبه بهت حال خوبه بیشتر و اگه شادی بهت شادی های بیشتر بده تا کلی از زندگیت راضی باشی و برای هر لحظه اش خدا رو شکرگزار بشی. امیدوارم هیچوقت نرسه اون روزی که بگی خدایا من چرا زنده ام و چرا زودتر منو از این دنیا نمیبری، امیدوارم همیشه اونقدر بهت خوش بگذره که بگی خدا جون شکرت که هنوز زنده ام و میتونم اینقدر دنیای زیبایی که آفریدی رو تجربه کنم. دوستت برات بهترین آرزوها رو داره، تولدت مبارک باشه.

****************

ستاره های آسمون هم وقتی عاطفه خانوم ما رو میبینن روشون کم میشه و دیگه عرض اندام نمیکنن چون میدونن یکی قشنگ تر و زیباتر از اونها هست که اون هم عاطفه ماست. نمی دونم چطور بعضی از دخترا واقعا روشون میشه وقتی عاطفه جونی من هست حرف از قشنگی و خوشگلی بزنن. اصلا عاطفه قشنگم خودت بگو مگه قشنگ تر و زیباتر از تو داریم؟ نه، قطعا که نداریم پس بهتره همه اینایی که حرف از قشنگی میزنن و خودشونو قشنگ میدونن وقتی عاطفه من رو میبینن ساکت بشن و فقط ببیننش تا با یه قشنگ واقعی آشنا بشن. دوست نازنینم، عاطفه جونم، تو خیلی خیلی قشنگ و خاصی پس کلی قدر خودت رو بدون. دوستت دارم و تولدت رو بهت تبریک میگم.

****************

عافطه، از ته دل از خدا میخوام که همیشه لبخند روی لب هات داشته باشی و هیچوقت اخم به ابروهات نیاد. شاید باورت نشه ولی این دوست خل و چلت به لبخندای تو عادت کرده و جونش به لبخندای تو وابسته هست. تا وقتی بخندی اون حالش خوبه و انگاری کل دنیا رو بهش دادن اما امان از روزی که اشک به چشم هات بیاد و گونه هات خیس بشه، اون موقع انگار دنیا رو روی سر اون خراب کردن و اون واقعا حالش بد میشه. تو یعنی واقعا حال بد دوستت رو میخوای؟ اگه نه پس توی امروز که روز تولدته بهم قول بده همیشه لبخند بزنی و اخم به ابروهات نیاری. دوستت دارم و کلی تولدت رو بهت تبریک میگم.

****************

عاطفه نازنینم، هیچ رابطه دوستی ای رو توی زندگیم به اندازه رابطه ای که با تو داشتم عمیق و دوست داشتنی به حساب نمیارم. من برای رابطه ای که با تو دارم واقعا ارزش قائلم و روز به روز سعی میکنم که این رابطه قوی تر از هر وقتش بشه. منو ببخش اگه بعضی جاها کنترل کار از دستم در میره و کارهایی میکنم یا چیزهایی میگم که ناراحت میشی اما بدون ته تموم اینها یه عشق واقعی نسبت به تو توی قلبم هست که همیشه باعث میشه مراقب کارهام، رفتارم و صحبت هام باشم. دوستت دارم و برای همین دوست داشتنه هست که همیشه مراقبم مبادا توی رابطه ات با من بهت بد بگذره. عشق زندگی من، عاطفه جونیم، تولدت مبارک باشه. از خدا میخوام لحظات شاد زیادی رو برای تو و توانایی بیشتری برای من به ارمغان بیاره تا تو بیشتر از زندگی لذت ببری و من توانایی بیشتری داشته باشم که بتونم حال تو رو خوب کنم.

****************

عاطفه جونیم، میدونی دنیا چقدر قشنگه؟ خیلی خیلی زیاد. حالا میخوام بگم که قشنگی های تو حتی از قشنگی های دنیا هم بیشتره. با تو حتی اگه توی جهنم هم باشم بهم خوش میگذره و حال دلم خوبه برای همین میگم که دنیا با تموم قشنگی هاش باید جلوی تو سر تعظیم فرود بیاره. عشق دلم، من خودمو خیلی خوش شانس میدونم که دوست تو شدم و رفاقتم رو با تو شروع کردم. همش با خود میگم اگه اون روز و اون ساعت به فلان جا نمیومدم یا تو نمیومدی و این رابطه شروع نمیشد من میخواستم الان چیکار کنم و آیا میتونستم دوستی به خوبی تو برای خودم پیدا کنم؟! خیلی میخوامت و عاشقتم. از صمیم قلبم برات آرزوهای قشنگی دارم و تولدت رو بهت تبریک میگم.

****************

نازنین بانو، عاطفه زیبای من، مهر و محبت تو همونطور که از اسمت مشخصه بی نهایته. تو از صمیم قلبت به همه محبت میکنی و همه رو از دریای مهربونی خودت بهره مند میکنی. گاهی وقتا واقعا تموم وجودم مثل همین الان لبریز از حس سپاسگزاری از خدا میشه که منو وارد زندگی تو و تو رو هم وارد زندگی من کرد و ما دو تا رو رفیق هم کرد. عاطفه جونیم، میخوام بدونی که من هم همیشه همه تلاشم رو مثل همین الان کردم و میکنم تا دقیقا مثل خودت حال دل رفیقم رو خوب کنم و امیدوارم که موفق بوده باشم. از ته دلم دوستت دارم و بهت تولدت رو تبریک میگم.

****************

عاطفه خانوم، میگم نمیخواین تولد بگیرین؟ ناسلامتی تولدتونه ها! ما اهل سوپرایز کردن و این کارها نیستیم چون از بس ذوق تولد سرکار علیه توی وجودمون هست جلوت سوتی میدیم و قشنگ معلوم میشه برات قراره جشن بگیریم و سوپرایزت کنیم. پس حالا که خودت میدونی نمیخوای وظیفه گرفتن جشن رو بر عهده بگیری؟ نازنین من، باهات شوخی کردم و میخوام بدونی که اونقدر ذوق دارم که میخوام بهترین جشن تولد رو برات بگیریم و اونجا بهترین رفیق هامونو دعوت کنم تا با همدیگه کلی عشق و حال کنیم و کلی توی تولدت خوش بگذرونیم. تو فقط قول بده که حالت خوب باشه و شاد باشی، این تنها کاری هست که توی روز تولدت ازت توقع دارم پس سعی کن که خوب از پسش بر بیای. دوستت دارم و تولدت رو بهت تبریک میگم.

****************

عاطفه، من وقتی میگم دوستت دارم و از ته دلم عاشقت هستم صرفا یه حرفی رو به زبون نیاوردم که حال تو رو خوب کنم و بهت انرژی مثبت داده باشم، من واقعا تو رو دوست دارم و هر کاری برای رفاقتمون میکنم. من به خاطر تموم مهربونی ها و کارهایی که در حقم در این رابطه کردی به این جایگاه رسیدم که واقعا از ته دل عاشقت باشم و برای حال خوبت هر کاری بکنم. مرسی از اینکه مهربونی رو در حق من تموم کردی، حالا من دم به دم به دنبال راه جبران میگردم تا مبادا زیر دین تو باقی بمونم. عشق دل من، خدا هیچوقت تو رو از من نگیره، بازم میگم که دوستت دارم و عاشقتم، تولدت مبارک باشه.

****************

عاطفه زیبای من، دختر مهربونی که برای هیچ کس حتی دشمنانت هم بد نمیخوای، خدا ان شاء الله همیشه برای من و خانواده ات نگهت داره و همیشه لبخند و خنده های قشنگت رو روی لب هات حفظ کنه. شاید ندونی اما من قشنگ ترین خنده دنیا رو روی لب های تو میبینم، باور کن که هیچکی مثل تو نمیخنده و هیچکی صدای خنده هاش مثل تو گوش نواز نیست. تو وقتی که میخندی انگار پرنده ها دارن آواز میخونن بس که صدای خنده هات آرامش بخشه. ازت میخوام که هیچوقت منو از اون لبخندای قشنگ و صدای خنده های زیبات محروم نکنی. خیلی میخوامت و تولدت رو بهت تبریک میگم.

****************

عاطفه، میگم اگه من نبودم با یکی دیگه دوست میشدی؟ یکی دیگه رو به جای من دوست داشتی و بهش میگفتی رفیق؟ به یک دیگه مهر و محبت میکردی و مرام و معرفتت رو براش خرج میکردی؟ من آدم حسودیم و حتی فکر کردن به این موضوع هم اذیتم میکنه پس میشه بگی نه؟ میشه بگی من فقط تو رو رفیق خودم میدونم و اگه نبودی با هیچ کس رفیق نمیشدم؟ بذار فکر کنم که تو فقط قرار بود برای خود من بشی نه هیچکس دیگه ای و بذار فکر کنم که خدا من و تو رو فقط مخصوص رفاقت با هم آفریده بود نه هیچ کس دیگه ای. عاطفه، من تو رو خیلی خیلی دوستت دارم پس حق بده که اینجوری در حقت حسود باشم و نخوام که کسی غیر از من تو رو داشته باشه. عاشقتم و تولدت رو بهت تبریک میگم.

****************

میگما عاطفه خانوم، میدونین عشق چیه؟ اگه نمیدونین لازم نیست دنبال معنیش بگردین من الان معنیش رو توی چند کلمه کامل بهتون توضیح میدم. برید جلوی آینه بایستید و به آینه نگاه کنید، اونجا با معنای واقعی عشق آشنا میشید. بله عاطفه خانوم شما خود عشقید، شما خود حال خوبید و من چقدر خوشبختم که دوستی مثل شما رو دارم. اونقدر میخوامت که حد نداره و میخوام بدونی برای عشق دلم، کسی که معنای واقعی عشقه و از وجودش فقط عشق لبریز میشه هر کاری میکنم. عاطفه، تو قشنگ ترین و خاص ترین دوست دنیایی، خیلی میخوامت و تولدت رو بهت تبریک میگم.

****************

عاطفه خانوم زیبا، تولدت رو از صمیم قلب بهت تبریک میگم. کاش همیشه بخندی، کاش همیشه روی لب هات لبخند باشه و کاش هیچوقت اشک هات رو نبینم. اشک های تو دنیا رو روی سر من خراب میکنه. من نمیتونم ببینم که رفیقم داره اشک میریزه آخه احساس میکنم بی عرضه ام، اونقدر بی عرضه که نتونستم کاری کنم که رفیقم از ته دل بخنده و الان داره اشک میریزه و احساس ناراحتی داره. عاطفه، خنده هات خیلی ارزشمنده پس میشه همیشه حفظشون کنی و همیشه روی لب هات نگهشون داری؟ ازت میخوام قول بگیرم پس بهم قول بده. دوستت دارم و تولدت رو بهت تبریک میگم.

****************

عاطفه خانوم زیبا، زیبایی حقیقی من، قول بده حتی اگه شوهر کردی، حتی اگه رفتی خونه بخت و قرار بود حتی بچه دار بشی هیچوقت این رفیق خل و چلی که اندازه دنیا دوستت داره رو فراموش نکنی. قول بده حتی همون زمانی هم که نی نی بغلت بود یه وقتی برای من بذاری تا دوباره به یاد ایام الان کلی با همدیگه خوش بگذرونیم و روحیه مون عوض بشه. راستش رو بخوای شوهر کردن تو برای من تبدیل به کابوس شده آخه هر سری با خودم میگم اگه تو شوهر کنی نکنه من تنها بشم و رفیق جون جونیم از پیشم بره. عاطفه، دوستت دارم و خواستم که توی روز تولدت اینا رو بهت بگم تا بدونی که چقدر توی زندگی من نقش داری، تولدت مبارک باشه.

****************

عاطفه قشنگ و دوست داشتنی من، از خدا برات میخوام تا به تموم اهداف و آرزوهایی که داری دست پیدا کنی. تو دختر فوق العاده بلند پروازی هستی و آرزوهای زیادی در سرت داری، تو دختری هستی که اهدافت قد ستاره ها زیادن و میخوای که به همشون برسی و تو دختری هستی که هیچ جوره کوتاه نمیای و تلاشت رو میکنی تا به چیزی که میخوای برسی پس از ته دل آرزو میکنم که خدا یار و همراهت در تمام اهداف و آرزوهات باشه و کاری کنه تا تو خیلی زود و سریع به هر چی که از ته دل میخوای برسی. عشق من، تولدت مبارک باشه.

****************

عاطفه، من برات بهترین و عالی ترین اتفاقات رو توی زندگی از خدا میطلبم. از خدا میخوام که اتفاقاتی رو توی زندگیت وارد کنه که باعث بشن احساس خوشبختی کنی، احساس کنی که حالت خوبه و با خودت بگی که اره این همون زندگی ای هست که من میخواستم. از خدا میخوام که وقتی بعد هزار سال که قرار شد تو رو به پیش خودش ببره و برگشتی و به زندگیت نگاه انداختی به خودت غبطه بخوری که همچین زندگی فوق العاده ای داشتی و توش کلی تجربه های و اتفاقات فوق العاده رو گذرونی. عشق من، تولدت رو بهت تبریک میگم.

****************

عاطفه خانوم، خانوم خانوما، تولدتون مبارک باشه. میدونی که من چقدر برای امروز لحظه شماری میکردم؟ میدونی چقدر تقویم دستم بود و هر لحظه نگاه میکردم که ببینم چقدر به تولدت مونده؟ الان که تولدت سر رسیده دل تو دلم نیست و منتظرم تا زودتر جشن تولد بگیری و بیام توی جشنت کلی قر بدم و کلی با قر دادنم نشون بدم که این عاطفه خانوم عشق دل منه و من واقعا عاشقشم که اینجوری دارم میلرزونم و برای جشنش قر میدم. عاطفه، رفیق جونیم یا بهتره بگم خواهری عزیزم، تولدت مبارک باشه.


در ادامه حتما تماشا کنید :

عکس و طرح گرافیکی اسم عاطفه

عکس نوشته برای تبریک تولد اسم عاطفه


هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...