متن تبریک تولد به دوستم زهرا

دوست بودن با زهرا خانوما واقعا لیاقت میخواد پس اگه این لیاقت رو داشتی و یه زهرا به عنوان دوست وارد زندگیت شده حتما قدرش رو بدون و توی مناسبت های مختلف سعی کن خوشحالش کنی. یکی از همین مناسبت ها تولدشه که تو میتونی با متن یا جملاتی قشنگ لبخندی واقعی به لب هاش بیاری.

اگه تولد دوستتون که اسمش زهرا هست سر رسیده، توی ادامه این مطلب همراه ما باشید چون متن ها و جملاتی رو باهاتون به اشتراک گذاشتیم که مخصوص تبریک تولد به زهرا خانوماست.

جملات زیبای تولدت مبارک به زهرا

جملات تبریک تولد به دوست عزیزم زهرا

زهرا خانوم قشنگ، تولدت رو یه دنیا بهت تبریک میگم. ان شاء الله همیشه زنده باشی و زندگی کنی و از زندگیت لذت ببری تا منم تو رو ببینم و کلی عشق کنم. دوست گرامی من، زهرا خانوم جیگر طلا، باور کن وقتی میبینم که تو لبخند به لب هات داری و واقعا از ته دل میخندی و از زندگیت لذت میبری کلی حال میکنم و کلی وجودم غرق عشق میشه. چیکار کنم دیگه تا این حد وابسته دوست جونی خودم شدم. دوست نازنینم، زهرا جونم، دوباره تولدت رو بهت تبریک میگم.

****************

تولد زهرا خانومه پس باید براشون یه متن تبریک تولد نوشت و توی اون دنیا دنیا عشق به پای ایشون ریخت. کم کسی که نیستن، یه دختر فوق العاده قشنگن، یه دختر فوق العاده خاصن، یه دختر فوق العاده جیگرن که همه دوست دارن باهاش دوست بشن اما لیاقتش رو ندارن، برای همچین کسی باید هم یه متن فوق العاده نوشت و کلی توش بهش ابراز علاقه کرد. زهرا خانوم نازنین، مرسی از اینکه منو به عنوان دوستت انتخاب کردی و به زندگیت راه دادی. اونقدر دوستت دارم که حتی ستاره های توی آسمون هم تعدادشون کمتر از عشق و علاقه من به توئه. زندگی من، همیشه برام بمونی و همیشه با نور عشقت چراغ قلبم رو روشن کنی. خیلی میخوامت و تولدت رو بهت تبریک میگم.

متن تولد رفیقم زهرا

زهرا خانوم ناز، تولدتون یه عالمه مبارک باشه. ان شاء الله یه شوهر خوب گیرتون بیاد که خوب از با هم بودن لذت ببرید. اول از همه از خدا برات یه شوهر خواستم تا یه همراه واقعی و خوب توی زندگیت پیدا کنی تا همیشه همراهت باشه و خیال من راحت باشه از اینکه در آرامشی و حالت خوبه. باور کن که آرامش تو برای من مهمترین چیزه و اگه تو آروم و قرار نداشته باشی دل من هم آشوبه و کلی حالم بد میشه. پس حالا که اینجوریه بازم از خدا میخوام که اون شوهر خوبه رو زودتر وارد زندگیت کنه و دوست جونی من که زهرا خانوم باشن زودتر متاهل بشن.

****************

عشق دلم، زهرا جان، تولدت رو بهت تبریک میگم. من خیلی تو رو دوست دارم، بیشتر از دوست تو رو به عنوان یه خواهر میبینم، یه خواهر که هیچوقت نمیذاره خواهرش/برادرش تنها باشه و تنها وارد یه مسیری بشه. تو ته مرام و معرفتی، تو ته هر چی عشقه هستی و برای همین هیچ وقت نمیذاری اطرافیانت حتی یه اتفاق کوچیک زندگیشون رو هم تنهایی تجربه کنند و در تموم چالش های زندگیشون همراهشونی. دوستایی مثل تو واقعا کمه و از همین تریبون خواستم بگم که واقعا قدر تو رو میدنم و هر کاری میکنم تا توی زندگیم بمونی و با بودنت احساس کنم که یه دوست فوق العاده دارم. بازم تولدت مبارک.

****************

زهرا خانوم نازنین، یکی از مهمترین مناسبت های زندگیتون سر رسیده ها، تولدتونه، کاش بشه یه مناسبت مهم دیگه رو هم زودتر جشن بگیریم که اون هم ازدواجتونه. شوخی نمیکنم، واقعا دوست دارم دوست جونیم هر چی زودتر ازدواج کنه تا من هر چی زودتر خاله/دایی بشم و لذت خاله/دایی بودن رو تجربه کنم. زهرا خانوم، شما هم یه همتی بکنید بد نیست ها، شکر خدا خواستگار هم که کم ندارین پس هر چی زودتر سنت حسنه ازدواج رو به جا بیارین تا بنده به آرزوم برسم. اصلا حالا که اینجوری شد من به جای تو توی روز تولدت آرزو میکنم و آرزومم اینه زودتر شوهر کنی، الهی آمین. عشق دلم، جدای از تموم شوخی ها خواستم بدونی که کلی دوستت دارم و تولدت رو بهت تبریک میگم.

متن تولد دوستم زهرا

زهرا خانوم ناز و قشنگ، امروز خوب به خودت برس، امروز خوب خودتو آرایش کن و امروز خوب سرحال و پر انرژی باش که تو قراره ستاره جشن باشی. ناسلامتی جشن تولدته ها و تو باید بیشتر از همه به چشم بیای پس مبادا کارایی که گفتم رو نکنی و همینجوری پاشی بیای توی جشنت حاضر بشی. دوست دارم رفیقم توی جشن تولدش بدرخشه به شکلی که بعد اینکه مهمونا رفتن همه از خوشگلیش و پر انرژی بودنش حرف بزنن و با هم پچ پچ کنن. دوست نازنینم، زهرا جونیم، تولدت مبارک باشه.

****************

زهرای عزیزم، هر آدمی یه رسالتی توی زندگیش داره و تو که آدم فوق العاده با برنامه و خاصی هستی میدونم که رسالتت رو شناختی پس از خدا میخوام که عمرت رو اونقدر طولانی کنه تا بتونی طعم انجام رسالتت رو بچشی و از انجام دادنش لذت ببری. هیچ چیزی لذت بخش تر از این نیست که انسانی به هدفی که در زندگیش داره دست پیدا کنه پس من جدای از عمر طولانی از ته دل هم میخوام که خدا همراه و یاورت در مسیر انجام رسالتت باشه. عشق من تولدت مبارک.

****************

زندگی من، زهرا خانوم نازنین، شما الان دیگه توی قلب من لونه کردین و مگه قلبمو از سینه در بیارین و تیکه تیکه کنید که از اون قلب بیرون برین وگرنه تا ابد توی اون جا خشک کردید و هیچ کسی هم نمیتونه جای شما رو بگیره یا شما رو از قلبم بیرون کنه. وقتی یکی واقعا به دلت میشینه و وارد قلبت میشه بیرون کردنش واقعا سخته و خواستم بدونی که تو برای من یکی از همون یکی هایی هستی که گفتم و جوری توی دلم نشستی و توی قلبم لونه کردی که هیچ جوره نمیتونم روی بیرون کردنت از قلبم فکر کنم. همیشه باهام مهربون بمون و همیشه همینقدر خوش رو باش چون من اگه جز لبخندت چیز دیگه ای ازت ببینم دلم میشکنه و قلبم پر از حس ناراحتی میشه. زهرا جانم، دوستت دارم و تولدت رو بهت تبریک میگم.

****************

زهرای نازنین، تولدته و من میخوام جدای از کادوی تولدت یه متن دوستانه و قشنگ هم بهت هدیه بدم. این متن توش آرزوهای قشنگ نیست، توش قربون صدقه رفتن هم نیست، توش فقط واقعیت ها گفته شده، خاطرات گفته شده و چیزایی که بین من و تو گذشته گفته شده. زهرا جونم، بودن تو توی زندگی من واقعا برام یه نعمت بود، از وقتی که وارد زندگی من شدی واقعا زندگیم متحول شد و از اون لذت بیشتری برم. من وقتی که با تو بودم زمان رو واقعا احساس نمیکردم و هنوز هم همینطوره و مطمئنم که در آینده هم به همین شکل خواهد بود. زهرای زیبای من، واقعا وجودم به وجود تو وابسته شده و واقعا از صمیم قلب دوستت دارم، این قربون صدقه الکی نیست بلکه واقعیت محضه که خواستم توی روز تولدت در موردش باهات حرف بزنم. عاشقتم و تولدت رو بهت تبریک میگم.

زیباترین جملات برای تبریک تولد دوستم زهرا

زهرا، میگم اگه یه روز من نباشم چیکار میکنی؟ اگه یه روز منو به عنوان رفیق نداشته باشی سر به کدوم بیابون میذاری؟ رفیقی مثل من داشتن واقعا مثل یه نعمته پس امروز که تولدته جدای از تموم چیزایی که خدا رو براشون شکر میکنی برای اینم خدا رو شکر کن که رفیق ناز و جیگر و فوق العاده ای مثل من داری. خداییش من خیلی خوبم ها، خیلی خواستنی و جیگرم ها! به خودت افتخار کن که رفیقی مثل من داری چون من توی زندگی هر کسی که باشم اون شخص زندگیش دگرگون میشه و همیشه اتفاقای خوب توی زندگیش میفته. من انگاری با خودم شانس به زندگی این و اون میبرم. حالا روز تولدته و خواستم متفاوت باشم و از خودم تعریف کنم، چیه مگه؟ واقعیت ها رو گفتن مگه بده؟ حالا جدای از تموم اینها خواستم بدونی که عشقم تموم چیزایی که گفتم برعکس بود و اینها تمومشون در رابطه با تو بود نه من. خیلی میخوامت و تولدت رو بهت تبریک میگم.

****************

زهرای نازنینم، یه رفیق مثل تو توی زندگی آدم باشه آدم دیگه به هیچ کسی نیازی نداره چون تو براش نقش یه ارتش یه نفره رو بازی میکنی، ارتشی که فوق العاده قویه و هیچوقت شکست نمیخوره. روزی هزار بار خدا رو شکر میکنم که کسی مثل تو رو توی زندگیم دارم، کسی که همیشه هوامو داره و یه لحظه هم توی هیچ شرایطی تنهام نمیذاره. فقط خواستم بدونی که من هم برای تو سعی میکنم همینجوری باشم، درسته که به پای تو و مرام و معرفتت نمیرسم اما تلاشم رو میکنم. دوستت دارم و تولدت رو بهت تبریک میگم.

****************

زهرا، میدونی که عاشقتم؟ میدونی که دوستت دارم؟ میدونی که تموم دنیای منی؟ پس حالا که اینا رو میدونی قول بده هیچوقت دستات از دستام جدا نمیشه. میتونم در مورد این موضوع روت حساب باز کنم دیگه؟ من وابسته ی بودنت توی زندگیم شدم و اگه نباشی و اگه حضورت رو احساس نکنم واقعا حالم بد میشه و واقعا دیگه از هیچ چیز لذت نمیبرم. تو اونقدر خوبی که وارد زندگی هر کسی بشی برای اون همین اتفاقی میفته که برای من افتاده. چیکار کنم؟ میخواستی اینقدر خوب نباشی و حالا که اون همه به من خوبی کردی باید بمونی و دوستم باشی. عشق من، خواستم توی روز تولدت اینها رو بهت بگم که بگم چقدر میخوامت و چقدر عاشقتم. تولدت مبارک.

دلنوشته کوتاه تولد دوستم زهرا

زهرا خانوم همیشه بهترینه، همیشه به دل میشینه، همیشه سرترینه و همیشه اونیه که از همه عالیترینه. قافیه ها رو حال کردی؟ زهرا خداییش اگه منو نداشتی چیکار میکردی؟ هم برات رفاقت میکنم و هم برات شاعری میکنم! دیگه از این بهتر چی میخوای؟ یه رفیق همه چی تموم داری که با داشتنش از هر رفیق دیگه ای بی نیاز میشی. تو رو که نمیدونم ولی من قدر خودم رو خیلی میدونم و بهت پیشنهاد میکنم که تو هم قدرم رو بدونی چون واقعا گوهر نایابیم. ای بابا، یادم رفته بود ها، امروز تولد تو بود و باید از تو تعریف میکردم اما چه کنم که بعد خط اول یهو محو زیبایی های خودم شدم. عشق من، تولدت یه دنیا مبارک باشه.

****************

زندگی من، تولدت مبارک. مبادا اخم به ابروهات بیاد، مبادا کسی اخم به ابروهای زهرای من بیاره، اگه این اتفاق بیفته هر کی با تو این کار رو کرده باشه میرم ابروهاش رو از ته میزنم که دیگه ابرو نداشته باشه تا بدونه که جزای اخم آوردن به ابروهای زهرا خانوم من یعنی چی. زهرا، خیلی میدوستمت و روت یه غیرت خاص دارم، یه غیرت که فقط مخصوص دوستای صمیمیمه، دوستایی که رفتن تو قلبم جا خشک کردن و تا همیشه همونجا میمونن.

جمله های قشنگ برای تبریک تولد به دوستم زهرا

زهرا نگو خدای مرام و معرفت بگو، زهرا نگو خدای عشق بگو، زهرا نگو دریای محبت و مهربونی بگو. این زهرا خانوم ما یه پکیج کامل از تموم ویژگی های مثبت و عالیه. واقعا به خودم میبالم که دوستی مثل اون دارم. راستی زهرا، اگه من تو رو نداشتم الان چیکار میکردم؟ واقعا حتی فکر کردن بهش هم سخته چون من تموم لحظات زندگیم رو با تو ساختم و با تو سپری کردم. زهرا جونیم، عشق دل من، تولدت مبارک باشه.

****************

زهرای ناز و نازنین، فرشته روی زمین، تو قلب من همیشه بمون، دوست دارم، فرشته ناز و مهربون. زهرا جونیم، دختر ناز و قشنگ، بهترین و عالی ترین دختر دنیا، تو خواستنی ترینی و من جای تو رو توی قلبم به هیچ کسی نمیدم. همیشه تو فکرتم و هیمشه به فکر خوشحال کردنتم. همیشه میخوام یه راهی پیدا کنم که با اون لبخند رو به لبای تو هدیه بدم و با دیدن لبخندهات خودم هم کلی ذوق کنم و کلی سرحال بیام. امروز تولد توئه و من واقعا پر از شور و هیجانم، شور و هیجانی که به خاطر اتفاقاتی هست که قراره توی امروز بیفته. میخوام با هم جشن بگیریم و کلی از با همون بودن لذت ببریم. دوباره میگم که دوستت دارم، تولدت مبارک باشه.

متن تولدت مبارک به دوستم زهرا

از شما متشکریم که تا انتهای مطلب همراه ما بودید. اگر شما هم متنی از خودتون برای تبریک تولد دوستتون که اسمش زهرا هست نوشتید میتونید اون رو از بخش نظرات برای ما به اشتراک بذارید تا دیگران هم در صورت نیاز بتونن از اون استفاده کنند. در انتها هم از شما میخوایم اگه پیشنهاد یا انتقادی نسبت به این مطلب داشتید حتما باز هم از بخش نظرات با ما در میون بذارید.


مطالب پیشنهادی:

جدیدترین عکس نوشته های اسم زهرا برای پروفایل

جملات عاشقانه و زیبا درباره اسم زهرا

کیک زهرا خانم کیک تولد زهرا


هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...