متن تبریک روز دختر برای دخترم (2)

دختر موجودی لطیف و احساساتیست و باید از مناسبت های مختلف استفاده کنی تا عشق درونت را به پایش بریزی. روز دختر یکی از بهترین روزهاست و تو می توانی این روز را با نهایت عشق و احساس به دخترت تبریک بگویی تا او بفهمد که خودش و دنیای دخترانه اش چقدر برای پدر و مادرش ارزشمند است.

در ادامه این مطلب متن ها و جملات زیبایی برای تبریک روز دختر به دخترتان را تهیه کرده ایم. همراه ما باشید.

متن و عکس تبریک روز دختر به دخترم

جملات تبریک روز دختر به دخترم

دختر نازنینم، هر وقت عاشقانه هایی را که برایت نوشته ام می خوانم، سر شوق می آیم، سر شوق از اینکه تو همان دختری هستی که من همیشه آرزویش را داشتم که داشته باشم، تو همان گل خوشبویی هستی که همیشه آرزو داشتم در گلدان زندگی ام بروید و حال و هوای زندگی ام را با عطر حضورش خوشبو و معطر کند. خدا را هزاران بار شکر میکنم که تو دخترک نازنین که قلب من به وجودت وابسته است را به من هدیه داد. بدون شک اگر من اینقدر سر حال و سر کیفم برای وجود تو دردانه دختر ناز است. روز دختر را به تو تبریک می گویم.

****************

دختر ناز و زیباروی من، تو برای من زیباترین دختر دنیا هستی. ملکه زندگی ام، وقتی به تو می نگرم گویی عشق در قلبم لبریز می شود و در سراسر وجود جریان می گیرد. بودن دختری به مانند تو زندگی مرا به بهشتی بی بدیل تبدیل کرده، بهشتی که روزی هزار بار برای داشتنش خدا را شکر میکنم. دخترک نازم، زیبای من، امروز روز دختر است و من این روز زیبا را به تویی که با وجودت زندگی مرا زیبا ساخته ای تبریک می گویم.

****************

دخترک شیرین ادای من، امروز روز دختر است و من برای امروز به مانند تولدت اهمیت بسیار قائل می شوم. این روز بری این مهم است که تو دختر بودنت را باید مایه افتخارت بدانی و اینکه دختر آفریده شده ای را باید نعمتی از جانب پروردگارت بدانی. من این روز را به مانند تولدت حائز اهمیت می دانم و دقیقا به مانند تولدت می خواهم برایت جشنی بگیرم تا بدانی همانطور که از به دنیا آمدنت خوشحالم، همانقدر هم از اینکه دختری و به مانند گل خوشبویی که خدا از بهشتش به من هدیه داده هستی خوشحالم. دخترکم روز دختر مبارکت باشد.

جملات تبریک روز دختر به دخترم 1400 جدید

دختر قوی و سرسخت من، می دانم که حتی اگر قوی ترین چالش ها هم بر سر راهت بیایند کوچکترین اهمیتی برای تو ندارد چرا که تو هدفت را میشناسی و در راه آن قرار گرفته ای. خوشحالم از اینکه دختری دارم که هدف دارد، برای زندگی اش برنامه داد و با تمام جان و دل می کوشد تا به هدفش برسد و برنامه هایش را عملی کند. در جامعه ای که زندگی می کنیم دختران محدودیت های بسیاری دارند پس برای اینکه دختری قوی و سرسختی هم دارم خدا را شکر میکنم که با تمام محدودیت هایش مشغول به تلاش و کوشش برای خود و زندگی اش است. امروز که روز دختر است جا داشت که به تو که نمونه بارز دختری قوی و شایسته هستی تبریک بگویم. دخترم روزت مبارک.

****************

دخترک نازم، آغوش من همیشه آشیانه ای امن برای توست. هر بار که دلت از دنیا گرفت، هر بار که غمی وجودت را لبریز کرد، هر بار که دردی داشتی و درمان نداشت، آغوش مرا به عنوان مامنی امن بدان. آغوش من همواره به سوی تو باز است! حتی اگر از تو خطایی سر زند و اشتباهی کنی باز هم من آغوشم را به سوی تو باز میکنم چرا که تو دختر منی، پاره وجود منی و من به بودنت در زندگی ام افتخار میکنم. همه زندگی من، روزت را تبریک می گویم.

عکس پروفایل دختر نازم روزت مبارک + متن قشنگ

دخترم، در روز دختر چه دعایی غیر از عاقبت به خیری تو می توانم داشته باشم؟ از خدا می خواهم هر آنچه که نیکوست را در سرنوشت و اقبالت قرار دهد، از خدا میخواهم که اتفاقات خوش و فوق العاده ای بر سر راه زندگی ات سبز شوند که موجبات خوشبختی ات را فراهم سازند، از خدا می خواهم در آینده با انسان هایی ارتباط برقراری کنی که همگی موجب رشد و پیشرفت تو می شوند و در نهایت هم از خدا میخواهم که به هر آنچه که میخواهی برسی تا عاقبتت واقعا به خیر و نیکی شود. دخترم، دوستت دارم و روز دختر را به تو تبریک می گویم.

****************

امروز روز دختر است و یک تبریک جانانه به دخترم که عزیزتر از جانم است بدهکارم. دخترک نازنینم، امروز را به تو تبریک می گویم و می خواهم پندی به تو دهم که باید تا آینده آن را آویزه گوشت کنی. همیشه در زندگی فرصت پیشرفت هست، حتی همان جایی که شکست خوردی و به زمین افتادی باز هم می توانی پله ای بالاتر بروی و خود را از آنجایی که هستی بالاتر بکشانی. مبادا برای اینکه دختری یا هر دلیل دیگری از تلاش کردن دست برداری که انسان بی تلاش به مانند همان مرده متحرکی است که روی زمین راه می رود اما زندگی نمی کند و از زندگی اش لذت نمی برد. دوستت دارم و روز دختر را تبریک می گویم.

متن دخترم روزت مبارک + عکس نوشته

دختر شیرین ادای من، وقتی در خانه را باز میکنم و تو را در خانه می بینم تمام خستگی کار از تنم در می رود. روز من را می شود به دو قسمت تقسیم کرد که یکی ساعاتیست که تو را نمی بینم و انتظار میکشم که روی ماهت را دوباره مشاهده کنم و یکی هم ساعاتیست که با تو هستم و هر لحظه وجودم لبریز از عشق می شود. به راستی که اگر بگویند بهترین قسمت زندگی ات چه زمانی بود می گویم از همان زمانی که دخترم به دنیا آمد تا همین اکنون در بهترین قسمت زندگی ام به سر می برم و یقینا اگر تو با من باشی و با من زندگی بگذرانی در آینده هم در بهترین قسمت زندگی ام به سر خواهم برد. دخترم، تو دلیلی برای خوشحالی پدرت/مادرت هستی و من بی نهایت دوستت دارم. روز دختر مبارک.

****************

دخترکم، دنیای احساس من، می خواهم بگویم که برای تک تک احساسات دخترانه زیبایت احترام قائل هستم و همیشه مراقبم که مبادا به احساسات لطیفت لطمه ای وارد شود. تو دختر من هستی و من همواره می کوشم تا با دنیای دخترانه زیبایت بزرگ و بزرگ تر شوی و با همان لطافت دخترانه ات برای کشف زندگی و خلق اتفاقات جدید آشنا شوی. دخترکم، برای تمام کمبودهایی که برایت گذاشتم مرا ببخش، یقینا دختری به مانند تو لیاقت بهترین ها را دارد و من که پدر/مادر تو هستم هیچگاه نباید برایت کمبودی بگذارم. ملکه من، روز دختر را به تو تبریک میگویم و از خدا می خواهم که همیشه در زندگی ام بمانی و با بودنت لبخندی از ته دل به من هدیه دهی.

****************

دخترک ناز من، از نظر پدر و مادرها فرزندشان زیباتر و خاص ترین موجود کره زمین است و برای من هم همینطور است. من تا به حال مخلوقی زیباتر و خواستنی تر از تو را نیافته ام. وقتی که به چهره ات می نگرم وجودم سرشار از حس شکرگزاری می شود و با خودم می گویم مگر خدا چقدر هنر دارد که می تواند چنین اثری از خود خلق کند. دختر نازم، تو دلیل سپاسگزاری های من از خدا هستی و می خواهم بدانی که بی نهایت بار دوستت دارم. روز دختر مبارکت باشد.

متن دختر نازنینم روزت مبارک + عکس پروفایل

دخترم می دانی دلبر کیست؟ کافیست لحظه به جلوی آینه بروی و آینه را ببینی، آن موقع میبینی دلبری که با دلبری هایش دل و قلب مرا تسخیر خود کرده چه کسی است. دخترکم، از وقتی که به دنیا آمدی قلب من هر لحظه لبریز از عشق و احساس بوده و این عشق و احساس تماما به خاطر تو بوده است. تو با دلبری های دخترانه و شیرینت کاری کرده ای که وجودم به وجودت وابسته شود پس حالا که مرا وابسته خود کرده ای قول بده که تا همیشه با پدرت/مادرت میمانی و با شیرین ادا بازی هایت قلب او را همچون گذشته لبریز از عشق و احساس میکنی. روز دختر را به تو تبریک می گویم.

****************

فرزند عزیزم، روز دختر است و می دانی چه بیشتر از همه در این روز میچسبد؟ در آغوش گرفتن تو! می خواهم تو را در آغوش بگیرم و با تمام وجود بغلت کنم تا بدانی که تا عمر که داری پدری/مادری داری که آغوشش می تواند امن ترین جای دنیا برای تو باشد. دخترک نازم، دوست دارم در روز دختر بغلت کنم و آغوشم را با عطر تو خوشبو کنم تا در کنار یادآوری مامن امنی که داری به خود هم یادآوری کنم که خدا چه نعمت خاص و بی بدیلی را وارد زندگی ام کرده. بی نهایت بار دوستت دارم، روز دختر مبارک.

****************

دخترم، تو یک دختر معمولی نیستی، تو یک دختر ساده نیستی، همیشه این ها را به یاد داشته باش، تو خاص ترین و فوق العاده ترین دختری هستی که من دیده ام. همیشه فوق العاده ترین باش و راز فوق العاده بودنت این است که خودت باشی، از زندگی ات لذت ببری و هیچوقت به دنبال چیزهایی نروی که عاقبت خوشی در پی ندارند. اگر می خواهی که من همیشه حس کنم که تو خاص ترین و فوق العاده ترین دختر دنیایی پس همین کارها را بکنی کافیست! دخترکم، دوستت دارم و روز دختر را به تو تبریک می گویم.

****************

دخترکم، خوشحالم از اینکه خداوند با دادن تو به ما بار دیگر روی خوشبختی را به من و مادرت/پدرت نشان داد. تا قبل تولد تو خوشبختی را احساس کرده بودیم ولی شدت آن به اندازه وقتی که تو به دنیا آمدی و ما تو را در آغوش گرفتیم نبود. از وقتی که تو به دنیا آمدی ما گویی خوشبختی را از آن خود کرده و مالک آن شده بودیم. اکنون هم همین گونه است! چرا که وقتی که تو را می بینم دوباره احساس خوشبختی به سراغ مان می آید و هر لحظه در وجودمان غلیان می کند. دختر عزیزم دوستت دارم و روز دختر را به تو تبریک می گویم.

عکس نوشته دختر عزیزم روزت مبارک + متن کوتاه جدید

چه روز زیباییست امروز، میدانی امروز چه مناسبتی دارد؟ امروز روز دختر است و برای همین است که زیبایی تمام دنیا را در بر گرفته. دنیا حق دارد که در این روز به زیباترین وجه خود تبدیل شود چرا که روزی را سپری میکند که مخصوص زیباترین آفریده خدا یعنی دختر است. دخترک نازم، این روز زیبا و فوق العاده را به تویی که از این روز هم برای من زیباتر و فوق العاده تر هستی تبریک می گویم. همیشه شاد باشی و شاد بمانی.

****************

دخترم، آرزوی من به جز شادی و تجربه عشق در زندگی ات هیچ چیز دیگر نیست. شادی و عشق زیباترین احساساتی هستند که می توانی تجربه شان کنی برای همین از ته دل از خدا می خواهم که همیشه دلیلی برای شادی به تو بدهد و همچنین تو را با عشق محض در دنیا آشنا بسازد که بدانی چقدر زیباست. خدا مرا با عشق محض آشنا ساخت برای همین می گویم که این عشق واقعا ناب و فوق العاده است. ممکن است بگویی که آن عشق نسبت به چه کسی یا چه چیزیست؟ می خواهم بگویم که از وقتی که خدا تو را به من داد من با عشق محض آشنا شدم و دانستم که چه قدرتی دارد و چقدر می تواند زندگی را زیباتر از هر آانچه که بوده تبدیل نماید. دخترم، روز دختر مبارک.

****************

دخترک ناز من، اگر ناغافل موجب ناراحتی ات شده ام و اگر گاهی روحیه زیبا دخترانه ات را نادیده گرفتم مرا ببخش. تو برای من بسیار ارزشمندی، دنیا دخترانه و روحیه لطیفت برای من بسیار ارزشمند است و می خواهم این ها را بدانی که درک کنی چقدر تو را دوست دارم. برای تمام روزهایی که ناخواسته ناراحتت کردم و روحیه لطیفت را خدشه دار کردم متاسفم و عذرخواهی میکنم. روز دختر را به تو تبریک میگویم.

متن دخترم تاج سرم روزت مبارک

دختر نازنینم، اگر بگویند دنیا را با چه عوض میکنی یقینا می گویم لبخندهای دخترم چرا که لبخندهای تو ارزش بسیاری دارند و من با دیدن آنها غرق در حس خوب می شوم. یقینا هر انسانی قبل از ترک دنیا میخواهد حالش بسیار خوب باشد برای همین هم من لبخندهای تو را انتخاب کرده ام چرا که می دانم موقعی که لبخندهایت را ببینم وجودم لبریز از عشق می شود و حال دلم بسیار خوب خواهد شد. دخترکم، روز دختر مبارکت باشد.


در ادامه تماشا کنید :

متن تبریک روز دختر به خواهرم

متن تبریک روز دختر به خودم

متن تبریک روز دختر از طرف مامان


هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...