جملات عاشقانه و زیبا درباره ی اسم مریم

اگه اسمت مریمه یعنی وجودت پر از حس آرامشه، یعنی درونت عشق و احساس غلیان میکنه، یعنی یه قلب بزرگ داری که باعث میشه با وجود اون همیشه مهربون باشی، همیشه محبت کنی و همه رو از مهر و عاطفه خودت بهره مند کنی. خوش به حال اونایی که رفیقی به اسم مریم دارن چون همیشه با عشق و مهربونی های اون حالشون خوب میشه.

اگه اسمت مریمه یا اگه میخوای از اسم مریم تعریف کنی میتونی از متن هایی که توی این مطلب تهیه کردیم استفاده کنی. این جملات عاشقانه و زیبا هستند و میتونن گزینه خوبی برای این کار باشن. همراه ما باشید.

متن عاشقانه درباره اسم مریم

متن در مورد اسم مریم

مریما درسته یه غرور خاصی دارن و به هر کسی بها نمیدن اما وقتی بخشی از زندگیشون شدی برات یه رفیق پایه و ناب میشن، یه رفیق که حاضره هر کاری برات بکنه. مریم ها توی رفاقت سنگ تموم میذارن اما اول از همه باید خودت رو بهشون ثابت کنی، وقتی که ثابت کردی یه بخشی از قلبشون از آن تو میشه. مراقب باش که از قلبشون خیلی خوب مراقبت کنی چون اگه قلبشون بشکنه خیلی سخت میبخشنت و خیلی سخت میتونن کاری که در حقشون کردی رو فراموش کنن.

****************

مریم که باشی همیشه قلبت پر از عشقه، حتی اگه در حقت خیانت کنن، حتی اگه در حقت بدی کنن، تو نمیتونی اون عشقی که توی قلبت هست رو از بین ببری. انگار اون عشق هم بخشی از وجودت شده و تو نمیتونی هیچ جوره ازش جدا بشی. همین عشق باعث میشه که خیلی زود ببخشی، خیلی زود بگذری، خیلی زود با خیلی از اتفاقات که خیلی ها کنار نمیان کنار بیای و خیلی زود عصبانیت هات فروکش کنه و دوباره به حالت قبل برگردی. انگار عشقِ توی قلب مریما یه هدیه خدادادی به اوناست که باعث میشه توی این دنیا لذت زندگی رو بیشتر درک کنن.

متن عاشقانه برای اسم مریم

مریما همیشه یه لبخند ملیح روی صورتشونه، یه لبخند که نشون از قلب پاک و مهربون شون داره. مریما اهل کینه و نفرت نیستن، مریما اهل دروغ و نیرنگ نیستن، اونا اهل خیانت و از پشت خنجر زدن هم نیستن، وقتی دوست یه مریم میشی یعنی یه رفیق شفیق پیدا کردی، یه رفیقی که هر لحظه باهاته، هر لحظه کنارته و از عشق وجودش تو رو بهره مند میکنه. اونایی که مریم هستن خوشبختن اما اونایی که رفیقای مریمن از خودم مریم هم خوشبخت ترن چون رفیقی دارن که توی هر موقعیتی میتونن روش حساب باز کنن.

****************

هر وقت کمکی لازم داشتی، هر وقتی دوست داشتی با یکی درد و دل کنی، هر وقت دلت از چیزی پر بود و خواستی پیش کسی سفره دلت رو باز کنی و از چیزی که توی دلته حرف بزنی، میتونی روی مریم ها حساب باز کنی. مریم ها حتی اگه کاری از دستشون بر نیاد شنونده های خوبی هستن، اونا حرفات رو میشنون و حتی با همون گوش دادن حرفات هم بهت نشون میدن که انیس و مونست هستن. اگه رفیقی به اسم مریم داری خدا رو شکر کن چون تو یه شریک ناب برای روزهای تنهایی و سختیت داری، یه رفیق برای روزهایی که دلت از همه چی پره و میتونی بری پیشش تا آروم بشی.

****************

مریما غم درون شون رو بروز نمیدن، اونا نمیخوان که با بروز دادن غم و ناراحتی شون اطرافیان شون رو ناراحت کنن. در کنار این موضوع، اونا خوب بلدن غم بقیه رو بشنون و بقیه رو دلداری بدن، اونا همدم های خوبی هستن و وقتی یکی دلش پر باشه و پیش شون بیاد میتونن اونو تا حد زیادی آروم کنن و بهش آرامش هدیه بدن. مریما گرچه از غم خودشون دم نمیزنن اما خوب بلدن غم بقیه رو تسلی بدن و موجب آرامش بقیه بشن.

متن احساسی و کوتاه درباره اسم مریم

مریم یعنی آرامش و اگه توی زندگیت دوستی به اسم مریم داری باید بهت تبریک بگم چون تو در زندگیت آرامش هم داری. آدم دوست داره توی روزهای سخت، توی روزهای تنهایی، توی روزهای ناراحتی و غم یکی باشه که کنارش باشه، اونو بلد باشه و هر کاری بکنه تا حالش خوب بشه. اونی که دوستی به اسم مریم داره خوش به حالشه چون مریما خوب بلدن به بقیه آرامش بدن و همون کاری رو براشون انجام بدن که اونا آروم بشن.

****************

مریما خیلی چیزا رو میفهمن و از خیلی چیزا زود سر در میارن اما به روی خودشون نمیارن چون قلب بزرگی دارن که زود میبخشه، زود میگذره و نادیده میگیره. اگه بدی و ظلمی در حق مریمی کردی و اون جوابت رو نداد فکر نکن که ازت کم آورده یا نتونسته جواب ظلم و بدیت رو بده، اون به واسطه قلب بزرگش ظلمی که به اون کردی رو بخشیده و ازش گذشته چون آرامش و عشقی که در وجودش داره خیلی بیشتر از کینه و نفرت هست و همین آرامش و عشق باعث میشه که ببخشه و بگذره.

****************

هر وقت میخوای آروم بشی فقط کافیه که با کسی که اسمش مریمه هم کلام بشی. اون خوب میدونه از چه کلماتی استفاده کنی تا در تو تاثیر بذاره و وجودت رو آروم کنه. مریما انگار فرشته هایی از سمت خدا هستن که به روی زمین اومدن و هر کسی که پیش شون رفت میتونه ایمان داشته باشه که بعد از برگشتن وجودش سرشار از عشق، حال خوب و آرامشه. اگه درد و دلی داری، اگه حرف نشنیده ای داری و اگه چیزی توی دلته که هر کسی اونو درک نمیکنه میتونی با کسی که اسمش مریمه در میون بذاری چون اون درک کردن توی خونشه و با عشق وجودیش چنان کاری باهات میکنه که بعد از اینکه حرفت رو زدی سرشار از آرامش و حال خوب بشی.

متن راجب اسم مریم عاشقانه

حال مریما میتونه خیلی بد باشه، میتونن خیلی کسالت داشته باشن و میتونن بمب ناراحتی و غم باشن اما وقتی توی یک جمع قرار میگیرن تو شادتر و خوشحالتر از اونها رو پیدا نمیکنی. انگار کل وجود مریما از عشق و محبت تشکیل شده، عشق و محبتی که به اطرافیان شون دارن، عشق و محبتی که باعث میشه غم ها، ناراحتی ها و کسالت شون رو با کسی در میون نذارن و فقط از عشقی که درون شون غلیان میکنه اونها رو نصیب کنن.

****************

مریما آدمایی هستن که بهت نشون میدن بهشت خدا چجور جاییه. وقتی رفیق کسی که اسمش مریمه میشی، اون با مهربونی هاش، با عشق ورزیدن هاش و با محبت کردن هاش کاری میکنه که احساس کنی توی بهشتی. وقتی کنار یه مریم داری وقت میگذرونی اصلا متوجه نمیشی که زمان چجوری میگذره چون اون خوب بلده اطرافیانش رو شاد کنه، به اونها انرژی مثبت بده و کاری کنه که زمان اصلا حالیشون نشه. اگه حالت بد بود، توی همچین زمانی به سراغ رفیقت که اسمش مریمه برو چون مطمئناً اونقدر تو رو میخندونه و اونقدر بهت محبت میکنه که برای لحظاتی هم که شده غمت رو فراموش میکنی.

****************

مریما خوب بلدن درک کنن، خوب بلدن حرف های بقیه رو بشنون و خوب بلدن دلداری بدن اما گاهی در حق شون اجحاف میشه، گاهی بقیه صداشونو نمیشنون، گاهی جواب محبت هاشون به بدی داده میشه و گاهی کلا نادیده گرفته میشن. با وجود تموم این ها قلب مریم ها اونقدر بزرگه که باز هم وقتی یکی باهاشون چیزی رو در میون میذاره اون شخص رو درک میکنن، شنونده خوبی میشن و باز هم اطرافیانشون رو دلداری میدن. توی وجود مریم ها انگار عشق مطلق نهفته هست وگرنه یه انسان نمیتونه با وجود بدی هایی که در حقش میشه یا با وجود نادیده گرفتنش باز هم به بقیه عشق بده و محبت کنه.

زیباترین متن عاشقانه در مورد اسم مریم

مریم ها کمپانی معرفت و مرام هستن. حتی اگه به اونها ظلم کنی اونها اینقدر با معرفت هستن که تو رو میبخشن تا حدی که وقتی پیش شون میری انگار که نه انگار اتفاقی افتاده. اونا توی رفاقت، توی رابطه عاشقانه و عاطفی، توی روابط کاری و شغلی و توی هر رابطه دیگه ای از خودشون مرام به خرج میدن و کاری میکنن که طرفشون واقعا از ارتباط باهاشون حالش خوب بشه. اونا توی این روابط حتی اگه ازت ضربه هم بخورن بخشیدن رو خوب بلدن و از گناهی که کردی میگذرن چون عشق وجودشون خیلی مهمتر از کینه ای هست که بخوان نسبت به تو در وجودشون شکل بدن.

****************

اگه میخوای با کسی ازدواج کنی سعی کن طرفت اسمش مریم باشه، اگه میخوای رفیق شفیقی داشته باشه سعی کن اسمش مریم باشه، اگه میخوای ارتباط کاری و فوق العاده ای با کسی برقرار کنی چه بهتر که اسم طرف مریم باشه، مریما انگار خوب بلدن که توی هر رابطه ای بدرخشن و بهترینِ خودشون رو بروز بدن. وقتی که با مریم ها وارد رابطه بشی، فرقی هم نمیکنه که این رابطه چه اسمی به خودش بگیره، اونا با تمام وجودشون سعی میکنن کاری کنن که تو از این رابطه رضایت داشته باشی و همینه که مریم ها رو خاص میکنه.

****************

وقتی از پیش مریما میری انگاری دلت براشون تنگ میشه چون اونا اینقدر خوبن و اینقدر باهاشون بهت خوش میگذره که بعد از رفتن از کنارشون یه حس دلتنگی خاص درونت به وجود میاد. اگه با مریما بیرون میرید سعی کنید زیاد باهاشون بیرون باشید چون اگه تایم بیرون بودنتون کم باشه کم از وجودش بهره میبرین و همین باعث میشه که کلی دلتنگشون بشین و تا دیدار بعدی بخواین کلی منتظر بمونین.

متن اسم مریم

مریما انگار مهره مار دارن چون هر کسی که وارد زندگیشون میشه رو عاشق خودشون میکنن. تو بگو اصلا دشمن شون باهاشون باشه، اونا خوب قلق آدما رو یاد دارن و کاری میکنن که همون دشمن شون تبدیل به بهترین دوست شون بشه. اگه با مریما دشمنی می کنید به خاطر اینه که هنوز باهاشون نبودید و کنارشون قرار نگرفتید، وقتی این اتفاق بیفته از کاری کردین کلی پشیمون میشین چون میفهمین که اونا میتونستن دوستای فوق العاده ای براتون باشن اما شما با دشمنی کردن باهاشون همه چی رو خراب کردین.

****************

انگاری اسم مریم فقط روی آدمایی گذاشته میشه که چند تا خصلت داشته باشن و هر کی که اون خصلت ها رو نداشته باشه اسمش مریم نمیشه. اون خصلت ها عبارت هستند از مهربونی، عشق، عاطفه، محبت و آرامش، این ها مهمترین خصلت های مریم ها هستن پس اگه این خصلت ها رو نداری یا مریم نیستی یا داری ادای مریما رو در میاری.

متن قشنگ درباره اسم مریم

مریما یه ویژگی خاص دارن و اون هم اینه که هیچ وقت نمیترسن. اونا انگار ایمان و باورشون نسبت به خودشون و کاری که قراره انجام بدن بخشی از وجودشونه و همین ایمان و باور کاری میکنه که هیچوقت ترس رو به دلشون راه ندن و به جای اون نسبت به کاری که قراره انجام بدن ایمان داشته باشن. مریم ها وقتی هدفی دارن مطمئن باش که به اون هدفشون میرسن چون هیچ ترس و هیچ مانعی نیست که بتونه حریف ایمان و باور قلبی اونها نسبت به خودشون و رسیدن به خواسته شون بشه.

****************

مریم ها میتونن کاری کنن که حتی اگه منفورترین آدم روی زمین هم باشی احساس کنی که خیلی خاصی، احساس کنی که خیلی دوست داشتنی هستی و احساس کنی که هیچ ویژگی منفی و زشتی درونت وجود نداره. اونها خوب بلدن به بقیه احساس خاص بودن بدن، اونها خوب بلدن کاری کنن که بقیه فکر کنن درون شون پر از ویژگی مثبته که تا به حال این ویژگی ها رو ندیدن و یا اونها رو نادیده گرفتن. اگه احساس میکنی عزت نفس نداری کافیه با یه مریم وارد رابطه بشی چون اون اونقدر بهت احساس خاص بودن میده که عزت نفست سر به فلک میکشه.

****************

آیا میتونی همه ستاره هایی که توی آسمونه رو بشماری؟ قطعا نه! به همین شکل تو نمیتونی عشق وجودی مریم ها رو هم اندازه بگیری چون مثل همون ستاره ها بی نهایت زیاده و قابل اندازه گیری نیست. همونطور که ستاره ها آسمون رو قشنگ میکنن، عشق وجودی مریم ها هم اونا رو تبدیل به قشنگ ترین آدما میکنه.

جملات عاشقانه و زیبا درباره ی اسم مریم

فقط باید مریم باشی که بدونی خندیدن با وجود داشتن یه عالمه غم یعنی چی، فقط باید مریم باشه تا بدونی جلوی گریه ها رو گرفتن و لبخند زدن یعنی چی، مریما پنهون کاری کردن رو خوب بلدن چون نمیخوان با این کارشون به بقیه احساس بدی بدن. اونا لبخند میزنن تا به اطرافیان شون انرژی مثبت بدن اما ممکنه درون شون غم و ناراحتی غلیان کنه و این در صورتیه که هیچ کس متوجه اون غم نمیشه.

متشکریم که تا انتها همراه ما بودید.


در ادامه تماشا کنید :

عکس پروفایل اسم مریم

کیک تولد با اسم مریم

گرافیک و طراحی اسم مریم(2)


هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...