جملات عاشقانه و زیبا درباره ی اسم مهدیه

مهدیه ها چون اسم خاص و قشنگی دارن میتونن خیلی وقت ها برای خودشون متن های خاص و قشنگ هم تهیه کنن و در شبکه های اجتماعی شون به اشتراک بذارن. جدای از خود مهدیه ها دوستای اونها هم میتونن برای اینکه به اونها انرژی مثبت بدن براشون متن های قشنگی با بقیه به اشتراک بذارن.

توی این مطلب قراره کلی متن و جملات عاشقانه و زیبا در رابطه با اسم مهدیه رو باهاتون به اشتراک بذاریم. شما میتونید یا برای خودتون و یا برای دوستتون که اسمش مهدیه هست از این متن ها استفاده کنید. همراه ما باشید.

متن در مورد اسم مهدیه

دیدی میگن طرف از هر انگشتش یه هنر میباره، مهدیه ها همینجورین، اونا کمپانی ویژگی های مثبت و خوبن و اگه پیششون باشی واقعا میبینی که از هر انگشتشون یه هنر میباره. مهدیه ها ذات خلاقی دارن، اونا فوق العاده با مهارت میتونن یه کار رو پیشش برن و به انجام برسونن. اگه کاری داری که میخوای از انجام شدن صد در صدش مطمئن بشی حتما اون کار رو به یه مهدیه بسپر چون به بهترین شکل از پسش بر میاد.

****************

مهدیه ها یا آرزویی ندارن یا اگه داشته باشن هم اسمشو آرزو نمیذارن بلکه هدف میذارن. مهدیه ها آرزو ندارن چون میدونن که به هر چی که میخوان میرسن. اونا ذات قدرتمند و اعتماد به نفس فوق العاده ای دارن و برای همین کافیه قصد و نیت رسیدن به خواسته ای در اونها شکل بگیره تا اون موقع تمام تلاش شون رو بکنن تا به خواسته شون جامه عمل بپوشونن. مهدیه ها اهل برنامه ریزی و نظم و دقت اند و برای همینه که میتونن به هر هدف و خواسته ای که دارن برسن.

****************

مهدیه ها اسطوره صبرن. اصلا میگن بعد صبر ایوب صبر مهدیه هاست که خیلی معروفه. اونا برای رسیدن به هیچ چیزی عجله ندارن و میذارن تا زمانش سر برسه تا به اون چیزی که میخوان برسن. توی زندگی مهدیه ها انگار چیزی به اسم عجله و عجول بودن تعریف نشده و همه چیزشون با دقت و صبر پیش میره. یکی از دلایلی که میتونه باعث موفقیت مهدیه ها بشه و همه اونا رو به عنوان الگوی خودشون انتخاب کنن همین صبر و دقتی هست که در هر کارشون نشون میدن.

****************

مهدیه ها اونقدر ذهن بزرگ و کنجکاو و خلاقی دارن که ممکنه خیلی ها خیلی چیزا ببینن که از دیدنشون تعجب کنن اما این اتفاق برای مهدیه ها نمیفته چون اونا از خیلی قبل تر اونو کشفش کردن و بهش رسیدن. مهدیه ها منتظر نمیمونن تا یه چیزی وارد زندگیشون بشه و اونا رو متعجب و شگفت زده کنه بلکه خودشون دست به عمل میزنن و به سراغ چیزای مختلف میرن تا کشفشون کنن و از اکتشاف شون لذت ببرن. ذات جستجوگرانه مهدیه ها به اونها کمک میکنه تا توی دنیا تجربه های خیلی زیادی کسب کنند و به همین دلیل از زندگیشون لذت بیشتری ببرن.

****************

مهدیه ها رو اذیت نکنین چون بد تلافی میکنن. مهدیه ها آرومن و هیچی نمیگن اما اگه به اوج رسیدن جوری تلافی میکنن که تا عمر داری یادت نمیره. اونا کاری به کارت ندارن، سرشون تو لاک خودشونه و زندگیشونو میکنن اما اگه یه روزی خواستی سر به سر یه مهدیه بذاری مراقب عواقبش هم باش چون اگه کاسه صبرش لبریز بشه ده برابر کاری که در حقش کردی رو سرت در میاره و تلافی میکنه. مهدیه ها گرچه کینه ای نیستن اما تلافی کردن رو خوب بلدن و فقط زمانی تلافی میکنن که واقعا صبرشون سر اومده باشه.

****************

یا ازدواج با یه مهدیه رو انتخاب کن و خوشبخت بشو یا کلا مسیری خلاف خوشبختی برو. قانون دنیا برای پسرا میگه اگه میخوای خوشبختی و سعادت رو تجربه کنی پس با یه مهدیه ازدواج کن چون چاره دیگه ای نداری. یه مهدیه قلق زندگی کردن رو خوب بلده و نه تنها خودش رو بالا میکشونه بلکه کسی که باهاشه و باهاش زندگی میکنه رو هم بالا میکشونه و به قله های زندگی میرسونه. مهدیه ها جدای از قلق زندگی قلق خوشبختی رو هم بلدن و انگار قفل در خوشبختی دست اوناست.

****************

وقتی یه مهدیه بهت میگه جبران میکنم منتظر اتفاق خیلی بزرگی در زندگیت باشه. وقتی در حق مهدیه ها لطفی میکنی، اونا چند برابر لطفی که بهشون کردی رو بهت برمیگردونن. اونا نمیذارن دینی به گردنشون باشه و جوری جبران میکنن که ارزش کاری که میکنن بی نهایت بیشتر از اون کاری باشه که براشون کردی. مهدیه ها به کم قانع نمیشن و همین خصوصیت شون باعث میشه وقتی یه کاری برای جبران کارتون انجام میدن اون کار رو اونقدر پر و بال بدن و اونقدر بزرگش بکنن که اونجا شما احساس کنید که بهشون مدیونید.

****************

در حق مهدیه ها بدی کنی اشکالی نداره، در حقشون جفا کنی اشکالی نداره، در حقشون نامردی کنی اشکالی نداره، فقط دست روی اطرافیان و دوستشون نذار که اون موقع بد میبینی. مهدیه ها ممکنه بلایی که سر خودشون میاری رو نادیده بگیرن و هیچی نگن اما این در مورد اطرافیان شون صدق نمیکنه. کافیه انگشت اشاره ات به سمت اطرافیان شون بره تا اون موقع ببینی که چجوری بلایی که حتی تو سرت نمیپرورندی که به سر اطرافیانشون بیاری رو سرت میارن.

****************

یه مهدیه میبخشه، از خودش میگذره و نادیده میگیره چون قلبی به وسعت اقیانوس ها داره. تو میتونی بدی های خیلی زیادی در حق مهدیه ها بکنی و اونا چیزی بهت نمیگن اما نکته اینجاست که اونا با همون چیزی نگفتن بدترین ضربه رو به تو میزنن جوری که واقعا عذاب وجدان میگیری از اینکه در حق اونا بدی کردی. همیشه با مهدیه ها مهربون باش چون اونا جواب مهربونی رو با مهربونی بیشتر میدن. اگه میخوای در حقشون بدی کنی هم مختاری اما اونا با جواب ندادن و نادیده گرفتنت بدترین ضربه رو بهت وارد میکنن جوری که عذاب وجدان تمام وجودت رو در بر بگیره.

****************

واقعا چجوری دلتون میاد که مهدیه ها رو اذیت کنین؟ اونا مثال همون فرشته های زمینی هستن که با اذیت کردن های شما ممکنه بال های ظریف و قشنگ شون بشکنه. یه مهدیه میتونه با همون بال ها شما رو به اوج برسونه، بهتون احساس خوشبختی بده و کاری کنه تا از زندگی لذت بیشتری ببرین اما اگه اذیتش کنین این بال ها زیر بار اذیت هاتون شکسته میشه. مهدیه ها رو نه برای اینکه به اونا آزار نرسونین بلکه برای خودتون هم که شده اذیت نکنین چون اونا میتونن فرصتی برای تجربه خوشبختی برای شما باشن.

****************

اصلا حدیث داریم که میگه مهدیه ها خنده هاشون حتی روی ماه و خورشید رو هم کم میکنه. وقتی مهدیه ها میخندن چهره شون انگار نورانی میشه بس که قشنگ میخندن. وقتی به چهره مهدیه ها موقع خندیدن نگاه میکنی محو چهره شون میشی و دوست داری که ساعت ها بشینی و اونا برات بخندن. خنده های مهدیه ها رو میشه به عنوان یکی از نعمت های خدا روی زمین دونست که خدا به اطرافیان مهدیه ها میده. وقتی خنده های یه مهدیه رو میبینی غم های خودت یادت میره و همینه که خنده های اونا رو تبدیل به نعمت میکنه.

****************

وجود یه مهدیه در اطرافیان هر کسی الزامیه. همونطور که ما برای زندگی به آب، غذا و هوا احتیاج داریم به یه مهدیه هم نیاز داریم تا بتونیم با اون زندگی رو واقعا زندگی کنیم. مهدیه ها بخش زیبای زندگیمون رو برامون رو میکنن، اونا با خنده هاشون، لبخندهاشون و خوشی های بی دلیلشون کاری میکنن تا تو هم از هر چی غمه رها بشی و فقط حالت خوب باشه.

****************

واقعا جای تعجب داره اگه دوستی به اسم مهدیه داری و با یه اکیپ بیرون میری اما اونو خبر نمیکنی که باهاتون بیاد. مگه نمیدونی که مهدیه ها مهر مار دارن و کاری میکنن که هر جمعی توی اون لحظاتی که باهاشون هستن توی اوج شاد و لذت باشن؟ مهدیه ها رو که با اکیپ هاتون بیرون ببرید میتونید مطمئن باشید که یه روز فوق العاده رو کنار هم تجربه میکنین. مهدیه ها زود با همه رفیق میشن و گرم میگیرن و همین ویژگی مثبتشونه که اونا رو تبدیل به نقل هر مجلسی میکنه.

****************

آدمای خوشبخت دو دسته اند، یا اسمشون مهدیه هست یا هدف های زیادی دارن و برای رسیدن به هدف هاشون تلاش میکنن. کسایی که اسمشون مهدیه هست انگار از همون بدو تولد روی پیشونیشون مهر خوشبختی زده شده و لازم هم نیست برای هدفی تلاش کنن چون از همون اول احساس خوشبختی توی تمام وجودشون موج میزنه. مهدیه ها بخت و اقبال شون با اتفاقات قشنگ و خوش نوشته شده و برای همینه که اونا تبدیل به انسان های خوشبخت میشن.

****************

یه مهدیه هم بلده گریه کنه، بلده ناله سر بده، بلده از همه چیز و همه کس گلایه کنه اما اون نمیخواد که اطرافیانش رو با صدای گریه ها، ناله ها و گلایه هاش کلافه کنه. گریه و حال بد نمیتونه حال هیچ کسی رو خوب کنه و مهدیه ها که این رو میدونن همیشه در تلاشن که به جای حس بدی که قرار از گریه ها و ناله هاشون به بقیه بدن، حس خوب و قشنگی از خنده هایی که روی لب هاشون میاد به بقیه ببخشن.

****************

مهدیه ها اسطوره صبر و مقاومتن. اگر غم و مشکلی به زندگیشون وارد بشه، اونا سر و صدا راه نمیندازن بلکه صبر میکنن و در برابر اون غم و مشکل از خودشون مقاومت نشون میدن. مهدیه ها آدمای فوق العاده قوی و قدرتمندی هستند و مثل آدمای ضعیف در برابر غم ها و مشکلات کوتاه نمیان بلکه باهاشون مبارزه میکنن تا همشون رو از بین ببرن. اگه میخوای تبدیل به یه آدم خوشحال و قدرتمند بشی حتما توی از زندگیت از مهدیه های دورت الگو برداری کن.

****************

اگه یه مهدیه توی اطرافیانت هست تو خوشبختی و اگه دو تا مهدیه جزو رفیقاتن باید بگم که تو توی بهشتی اما خودت خبر نداری. مهدیه ها مثل فرشته اند پس فکر کن زمانی رو که به جای یه مهدیه دو تا مهدیه رفیقت باشن، اون موقع دیگه اوج شادی و لذتته و تو میتونی بهشت خدا رو روی همین زمین تجربه کنی.

****************

اگه توی اطرافیانت کسی به اسم مهدیه هست همین الان تلفن رو بردار و بهش زندگی بزن و بگو که ازش ممنونی. تو نمیدونی که به خاطر چی ازش ممنونی اما اون خودش خوب میدونه. مهدیه ها آدمای به فکری هستن و برای دوستاشون هر کاری میکنن. اونا قبل اینکه دوستاشون بهشون بگن به کمکشون میرن و همین باعث میشه که خوبی های زیادی در حق دوستاشون بکنن و این در صورتیه که دوستاشون ممکنه حتی روحشون هم از خوبی های اونها خبر نداشته باشه.

****************

مهدیه ها لازم نیست ویژگی های مثبت و خوبشون رو فریاد بزنن چون چیزی که عیان است چه حاجت به بیان است. خوبی های اونا اونقدر تو چشمه که اصلا لازم نیست کار خاصی بکنن تا خوبی هاشون به چشمشون بیاد. مهدیه ها کمپانی ویژگی های مثبتن و همین باعث میشه که حتی کسایی که اونا رو نمیشناسن هم کلی خوبی درونشون کشف کنن.

****************

اگه یه مهدیه هستی پس بهت تبریک میگم چون راز خوشبختی در مهدیه بودن نهفته هست. اگه یه دختر بخواد خوشبخت بشه، بخواد سعادتمند بشه، بخواد حالش خوب بشه و توی زندگی واقعا کیفش رو ببره کافیه اسمش رو به مهدیه تغییر بده. انگار دنیا و کائنات با مهدیه ها دوستن چون تموم اتفاقات مثبت و خوب رو برای اونها میخوان. مهدیه ها آهنربای هر چیز مثبت هستن و هر چی که حالشون رو خوب میکنه بدو بدو به سمت زندگیشون میاد.

****************

مهدیه ها جرات خیلی زیادی دارن پس اونها رو به چالش نکشید. اونها خیلی نترسن، هر چیزی هیجان اونها رو بالا نمیبره و به همین دلیل باعث میشه که دل و جرات خیلی زیادی پیدا کنن. اگه توی یه کاری قراره جراتت رو با وجود یه مهدیه محک بزنی بهت پیشنهاد میکنم که این کار رو نکنی چون اون مهدیه اینقدر کارهای قدرتمندانه و پر هیجان میکنه که واقعا فکر میکنی که در کنارش زیر خط صفری.

****************

از شما متشکریم که با ما تا اینجای مطلب همراه بودید. نظرتون در مورد این مطلب چی بود؟ خوشحال میشیم که نظر و دیدگاهی که در مورد این مطلب داشتید رو در بخش نظرات با ما در میون بذارید. همینطور اگه متن زیبایی در مورد اسم مهدیه از خودتون دارید که میخواین بقیه بخونن هم میتونید در بخش نظرات اونو برای ما بفرستید.


مطالب پیشنهادی:

عکس نوشته برای تبریک تولد اسم مهدیه

عکس نوشته اسم مهدیه


هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...