در جواب مشتاق دیدار چه بگوییم

در پاسخ به عبارت مشتاق دیدار میتونید از ایده هایی مثل لبخند زدن، تنظیم لحن و تن صدا، تنظیم زبان بدن، تنظیم وقت قرار، ابراز خرسندی، استفاده از شوخی و طنز، ابراز ناراحتی، مرور خاطرات و دعوت به ارتباط مجازی استفاده کنید. همچنین میتونید از جملات تهیه شده در این زمینه هم که در سایتها موجوده استفاده کنید.

وقتی کسی بهتون میگه مشتاق دیدار، به نظرتون چه جواب هایی مناسبه که به اون شخص بدید؟ ما توی این مطلب ایده ها و روش هایی به شما میگیم که به واسطه اونها بتونید بهترین جواب رو برای عبارت مشتاق دیدار پیدا کنید، در انتهای مطلب هم چندین پاسخ خلاقانه براتون قرار میدیم که اگه دوست نداشتید خودتون پاسخی منحصر به فرد با توجه به روش ها و ایده هایی که بهتون میگیم تهیه کنید، از اونها استفاده کنید.

پاسخ مناسب برای مشتاق دیدار

خب همونطور که گفتیم در ابتدا به توضیح ایده ها و روش ها می پردازیم و بعد به سراغ پاسخ های تهیه شده در این زمینه میریم. همراه ما باشید.

لبخند فراموش نشه

لبخند معجزه میکنه. حتی اگه چیز خلاقانه ای هم در جواب مشتاق دیدار به طرف مقابلتون نگید ولی لبخند به لب داشته باشید میتونید تاثیر به سزایی در اون شخص بذارید. لبخند یکی از بهترین راه هایی هست که شما میتونید به طرف مقابل بفهمونید که ارتباطی دوستانه و عاطفی با اون برقرار کردید. پس با توجه به این توضیحات اگه یه وقتی کسی بهتون گفت مشتاق دیدار، مهم نیست چه جوابی قراره بدید، اول از همه لبخند رو به لب هاتون بیارید و سپس به فکر جواب مناسب باشید.

البته باید به موقعیت و شرایط هم توجه کنید. اگه جایی بودید که جو سنگینی در اونجا حاکم بود و لبخند زدن شما کار درستی نبود باید از این کار اجتناب کنید چرا که اگه انجامش بدید نه تنها به نفعتون نیست و شخصیت تون رو پایین میاره بلکه تاثیری منفی در شخص مقابل میذاره.

تن صدا و لحن بیان تون رو تنظیم کنید

تن صدا و لحن بیان توی هر پاسخی باید متناسب باشه وگرنه اون پاسخ منظور شما رو به درستی نمیرسونه. به عنوان مثال اگه کسی بهتون گفت مشتاق دیدار و شما هم با لحنی خسته و صدایی آروم جواب اون رو بدید، اون بیشتر از اینکه به جواب شما توجه کنه به لحن و تن صداتون توجه میکنه و ممکنه ناراحت بشه پس به این نکته هم توجه کنید تا بتونید به بهترین شکل پاسخ طرف تون رو بدید.

برای اینکه بهترین پاسخ رو ارائه بدید، تن صداتون باید کمی بالا و همراه با شادی باشه، لحن تون هم باید به دور از هر گونه خستگی و یکنواختی باشه.

زبان بدن مناسب داشته باشید

زبان بدن هم روی طرف تون خیلی تاثیر داره پس به این نکته هم توجه کنید. کلاً در هر نوع ارتباطی زبان بدن تاثیرگذاری خیلی زیادی داره و باید بهش توجه بشه و این در هنگامی که کسی بهتون میگه مشتاق دیدار هم صدق میکنه و باید بهش توجه کنید.

اگه کسی بهتون این عبارت رو گفت سعی کنید ارتباط چشمی تون رو با اون حفظ کنید، سرتون پایین نباشه، کمرتون رو صاف نگه دارید، شونه هاتون افتاده نباشه، به سمت طرف مقابل متمایل بشید و به اون نزدیکتر بشید تا با این شیوه ها بتونید در اون تاثیر خوبی بذارید. شاید در نگاه اول بگید که این روش زیاد تاثیر نداره اما کافیه فقط یک بار کاری خلاف بر مواردی که در این روش گفتیم رو انجام بدید تا از تاثیر نامطلوبی که روی طرف مقابل تون گذاشته میشه آگاه بشید.

وقت قرار تنظیم کنید

وقتی یکی بهتون میگه مشتاق دیدار یعنی دوست داره که باهاتون ارتباطی حضوری داشته باشه پس چه خوب که همونجا طرف تون رو برای یه زمان خاص دعوت کنید تا خواسته اون هم برآورده بشه. این یکی از بهترین ایده هایی هست که میتونید در پاسخ به مشتاق دیدار ازش استفاده کنید چرا که طرف میفهمه که برای حرفش اهمیت قائل شدید و همونقدر که اون مشتاق به دیدار شماست، شما هم تمایل دارید تا قراری با اون تنظیم کنید و اونو از نزدیک ببینید.

البته یادتون باشه که اگه وقتِ قراری تنظیم می کنید حوصله و زمانش رو داشته باشید تا سر قرار حاضر بشید نه اینکه صرفاً برای تاثیر بهتر در طرفتون یه وقت قراری تنظیم کنید که نه حوصله اش رو دارید در اون قرار حاضر بشید و نه مشغله تون بهتون این اجازه رو میده که این کار رو بکنید.

ابراز خرسندی کنید

یکی دیگه از بهترین روش هایی که میتونید به واسطه اون جواب کسی که بهتون میگه مشتاق دیدار رو بدید اینه که از ارتباطی که با هم داشتید ابراز خرسندی کنید. معمولاً عبارت مشتاق دیدار رو به هنگام خداحافظی بهمون میگن پس شما وقتی که قرار شد خداحافظی کنید و طرفتون این عبارت رو بهتون گفت، خرسندی خودتون رو از ارتباطی که با هم داشتید ابراز کنید و نکات مثبت این ارتباط رو به طرفتون گوشزد کنید.

این مسئله به طرفتون نشون میده که شما از ارتباطی که باهاش برقرار کرده بودید خوشحال شدید و اشتیاقی که برای دیدار مجدد در اون به وجود اومده در شما هم شکل گرفته و شما هم دوست دارید که مجدداً با اون ارتباط برقرار کنید.

از شوخی و طنز استفاده کنید

شوخی و طنز میتونه تاثیر خیلی خوبی در طرفتون بذاره به شرط اینکه به خوبی بلد باشید ازش استفاده کنید. به عنوان مثال وقتی کسی بهتون میگه مشتاق دیدار میتونید از جملات طنزی مثل اینکه همین دفعه هم سرت رو خوردم دیگه روم نمیشه دوباره ببینمت یا اینکه چه حوصله ای داری که دوباره میخوای منو ببینی تا با صحبتام برم رو اعصابت استفاده کنید.

البته در بیان جملات طنز باید خیلی روی لحن و صداتون کار کنید که طرفتون متوجه بشه که دارید طنز به کار میبرید. در کنار این موضوع نگاه به شخصیت تون هم بکنید یعنی اگه شما آدمی هستید که زیاد شوخی نمیکنه، اهل طنز نیست و بیشتر اوقات جدیه بهتره که از این روش استفاده نکنید چرا که ممکنه تاثیری معکوس بذاره.

خاطرات رو مرور کنید

یکی دیگه از ایده ها میتونه مرور خاطرات باشه. به عنوان مثال وقتی کسی بهتون میگه مشتاق دیدار شما علاوه بر اینکه میتونید از ارتباطی که همون موقع گرفتید ابراز خوشحالی کنید، میتونید مروری به خاطرات خوبی که با اون شخص در گذشته داشتید هم بکنید و با این کار به طرف تون بفهمونید که چقدر شما هم اشتیاق به دیدار مجدد اون دارید.

البته در مرور خاطرات زیاده روی نکنید چون همونطور که گفتیم عبارت مشتاق دیدار معمولاً به هنگام خداحافظی به کار برده میشه و کار درستی نیست که به هنگام خداحافظی صحبت هایی طولانی داشته باشید. در همین حد که بگید جدای از ملاقات این دفعه تون چقدر دفعه های پیش که با هم بودید بهتون خوش گذشت و بگید که امیدوارید مجدداً بتونید چنین خاطراتی رو با هم رقم بزنید کافیه و میتونه تاثیر خیلی خوبی در طرفتون بذاره.

ابراز ناراحتی کنید

شاید با خوندن تیتر با خودتون بگید که این چه نوع ایده ای برای پاسخ به عبارت مشتاق دیدار هست ولی یکی از روش هایی که میتونید پاسخی زیبا به طرفتون بدید به شکلی که اون تحت تاثیر قرار بگیره همین ابراز ناراحتی هست. یکی دیگه از کاربردهای عبارت مشتاق دیدار علاوه بر هنگام خداحافظی، هنگام احوال پرسی هم هست که شما در هر دو صورت میتونید از روش ابراز ناراحتی استفاده کنید و تاثیر مثبتی بگیرید.

اگه در هنگام احوال پرسی میخواین از روش ابراز ناراحتی استفاده کنید میتونید نسبت به اینکه از دیدار قبلیتون خیلی وقته میگذره و دلتنگ طرف تون شدید ناراحتی تون رو ابراز کنید و برای هنگام خداحافظی هم میتونید برای اینکه ملاقات تون تموم شده و شما قراره از اون جدا بشید ناراحتی تون رو بیان کنید و به این شکل به اون نشون بدید که ارتباط باهاش چقدر براتون مهمه که حتی براش ناراحت هم میشید.

دعوت به ارتباط مجازی

جدای ار تنظیم وقت قرار مجدد با طرفتون میتونید از اون بخواین که در فضای مجازی باهاتون ارتباط برقرار کنه. این روزا افراد بیشتر ارتباطات شون مجازی شده و برای رفع دلتنگی هاشون با هم به صورت مجازی از طریق نرم افزارهای مربوطه این کار رو انجام میدن.

شما میتونید شماره تون رو در اختیار طرفتون بذارید و یا شماره اون رو دریافت کنید و از طریق نرم افزارهای ارتباطی با اون به صورت مداوم و هر زمان که هر دو مشتاق بودید ارتباط برقرار کنید. با این کار اون شخص میفهمه که اشتیاق شما برای دیدار مجدد اون تنها در حرف نیست و شما واقعاً از ته دلتون میخواین که با اون ارتباط مجدد برقرار کنید.

صحبت رو طولانی نکنید

روش آخر بیشتر شبیه نکته ای مهم هست که در قبل هم به اون اشاره شد و در اینجا بیشتر در موردش صحبت میکنیم. همونطور که در قبل گفته شد هنگام گفتن عبارت مشتاق دیدار موقع احوال پرسی و خداحافظی هست و این یعنی در هر دو صورت ممکنه افراد برای خوش آمد گویی به شما یا بدرقه شما بلند شده و ایستاده باشن. صحبت های طولانی واقعاً در این هنگام هم باعث خستگی خودتون و هم خستگی طرف مقابل تون میشه. هر حرفی که داشتید رو بذارید برای همون هنگام ملاقات و در این زمان فقط به فکر پاسخ ها و حرف های کوتاه باشید.

اگه بتونید به نکته ها و ایده هایی که در این مطلب گفته شد عمل کنید میتونید علاوه بر اینکه صحبتی کوتاه دارید تاثیر به سزایی هم در طرفتون بذارید.

پاسخ های مناسب برای مشتاق دیدار

من هم مشتاق دیدارتون هستم، امیدوارم زمان ملاقات بعدیمون زودتر سر برسه تا بتونم شما رو دوباره از نزدیک ببینم.

*********

بسیار ممنونم، اگه تمایل داشته باشید قراری رو در همینجا با هم بذاریم تا مجدد همدیگه رو ببینیم.

*********

از اینکه میبینم تمایل دارید تا مجدد با من ارتباط برقرار کنید بی نهایت خرسندم، امیدوارم دیدار مجددمون خیلی زود اتفاق بیفته.

*********

چقدر خوشحالم که میبینم اونقدر در شما تاثیر مثبت گذاشتم که میخواید مجدداً با من ارتباط برقرار کنید. سپاسگزارم.

*********

از اینکه شما رو زیارت کردم بی نهایت خرسند شدم، من هم مشتاق دیداری دوباره هستم.

*********

سپاسگزارم، امیدوارم فرصتی بشه تا بتونیم دوباره هم رو ببینم.

*********

از مصاحبت با شما بی نهایت لذت میبرم، امیدوارم یه زمانی بتونیم مجدداً برای دیدار و صحبت با هم تنظیم کنیم.

*********

چه خوبه که شما احساسی به مانند احساس من دارید. من هم مشتاق دیدار شما هستم.

*********

اگه تو مشتاق دیدار منی، من لحظه شماری میکنم که کی بشه دوباره ملاقاتت کنم. امیدوارم اون زمان زودتر سر برسه.

*********

خیلی خوشحالم از اینکه ملاقاتت کردم و سپاسگزارم.

*********

توی این ارتباطی که با شما داشتم، اشتیاق من نسبت به اشتیاق شما دو برابر شد. من هم بی نهایت مشتاق دیدار دوباره شما هستم.

*********

خوشحالم از اینکه ملاقات با من رو دوست داشتید. من هم مشتاق دیدارتون هستم.

*********

روزم بابت اینکه شما رو دیدم ساخته شد. امیدوارم دیدار مجددمون دوباره سر برسه تا بتونیم با هم مجددا به صحبت بشینیم.

*********

لبخندی که میبینید روی لب های منه به خاطر دیدار شماست. امیدوارم مجددا فرصتی پیش بیاد تا هم رو ببینیم.

*********

من هم به مانند شما مشتاقم. کاش اون زمان زودتر فرا برسه.

*********

عزیز دل منید، من هم مشتاقم.

*********

خیلی خوشحال شدم از دیدنت. امیدوارم دوباره اتفاقی بیفته که من و تو مجددا هم رو ببینیم.

*********

دیدن تو که یکی از آرزوهای ماست بس که وقتت پره اما من هم اشتیاق زیادی به دیدنت دارم که امیدوارم دوباره امکانش پیش بیاد و ببینمت.

*********

امیدوارم امکانش پیش بیاد و من دوباره زیارتت کنم.

*********

چقدر ناراحتم از اینکه دارم شما رو ترک میکنم. امیدوارم دیدار مجدد ما هر چه زودتر اتفاق بیفته.

*********

چقدر ناراحت بودم از اینکه نمیتونستم بیام پیشت، از اینکه دوباره میبینمت خیلی خوشحال و خرسندم.

*********

چه خوبه که دوباره دیدمت، میدونم که این دفعه هم قراره با ارتباط باهات کلی انرژی و انگیزه بگیرم.

*********

من هم مشتاق دیدار شما بودم و خوشحالم که دوباره فرصتش سر رسید که شما رو ملاقات کنم.

*********

از اینکه دوستی به مانند شما دارم که برای دیدار من اشتیاق داشته خیلی خرسند و خوشحالم.

*********

تنها تو نیستی که مشتاق بودی، خیلی ها اشتیاق دیدنمو دارن اما چه کنیم که لیاقت ندارن. خوشحال باش که لیاقتشو داری. (در صورتی که ارتباطی فوق العاده صمیمی با طرفتون دارید این پاسخ رو به کار ببرید. در گفتن این جمله حتما روی لحن و تن صدا کار کنید تا طرف کاملاً متوجه بشه که شوخی کردید)


مطالب پیشنهادی :

در جواب بمیرم برات چی بگیم

در جواب خوشبخت بشین چی بگیم

در جواب خدا نکنه عزیزم چی بگیم


هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...