جملات انگیزشی و زیبا درباره ثروت + عکس نوشته

برای رسیدن به ثروت نیاز به انگیزه و شور و اشتیاق هست. شما برای گرفتن انگیزه میتونید به سراغ متن ها و جملات انگیزشی و یا کتاب های موفقیت برید. این جملات و کتاب ها بهتون کمک میکنن تا انرژی فوق العاده ای برای رسیدن به ثروت به دست بیارین و همچنین مسیر ثروت رو هم براتون روشن تر میکنن.

در ادامه این مطلب متن ها و جملات زیبا و انگیزشی فوق العاده ای در رابطه با ثروت براتون قرار دادیم که بهتون پیشنهاد میکنیم اگه میخواین ثروتمند بشید، حتما این جملات رو بخونید و با خودتون تکرار کنید. همراه ما باشید.

عکس نوشته انگیزشی درباره ثروت

متن انگیزشی در مورد ثروت

برای رسیدن به ثروت تو اول باید ذهنت رو ثروتمند کنی. تا وقتی که ذهنت با افکار منفی و پوچ پر هست تو نمیتونی به ثروتی در این دنیا دست پیدا کنی. از همین امروز به خودت تعهد بده که کمتر افکار منفی و افکار محدود کننده رو به ذهنت راه بدی، با این کار تو میتونی ذهنت رو تهی از افکار منفی کنی. وقتی که این کار رو انجام دادی تو باید به جای افکار منفیت، افکاری ثروت آفرین به وجود بیاری. هر روز تمرین کن و افکاری ثروت زا رو در ذهنت به وجود بیار! اینجوری هست که تو میتونی یک ذهنت ثروت آفرین به وجود بیاری و ذهنی که ثروت آفرین هست، به راحتی میتونه به هر ثروتی در این دنیا دست پیدا کنه.

*************

تو باید ثروت مند بشی، تو لیاقت ثروتمند شدن رو داری، چه کسی غیر از تو لایق ثروتی هست که خدا در این دنیا آفریده؟ خودت رو باور کن، توانایی هات رو باور کن و خودت رو از شر افکار محدود کننده آزاد کن تا اون موقع جریان عظیمی از ثروت وارد زندگیت بشه. تو برای اینکه ثروتمند بشی اول باید خودت و دوم باید ثروت رو باور کنی و تا وقتی که باوری نسبت به خودت و ثروت در ذهنت شکل ندادی نمیتونی انتظاری داشته باشی که ثروتمند بشی.

عکس پروفایل انگیزشی راجب ثروت

تو آدمی هستی که غرق در فراوانی های نعمت خداست، تو آدمی هستی که خدا لیاقت زندگی رو در اون دیده پس اون رو در این جهان آفریده تا زندگی کنه و ثروتمند بشه. چرا خودت رو محدود میکنی؟ چرا از صبح تا شب خودت رو درگیر کاری میکنی که نه به اون علاقه ای داری و نه برات ثروتی می آفرینه؟ خدا اگه نمیخواست تو ثروتمند بشی و اگه نمیخواست تو غرق خوشبختی در این دنیا بشی اصلاً تو رو به این دنیا نمی آورد. لحظه ای با خودت فکر کن! شاید این خودت هستی که نمیخوای به ثروت برسی، شاید این خودت هستی که دست رد به سینه ثروت میزنی، تو این کار رو با افکارت میکنی. تا وقتی که خودت رو محکوم به داشتن یه زندگی خسته کننده و بی روح بدونی، تا وقتی که لیاقتت رو فقط همون کار خسته کننده بدونی، همین ها هم برات اتفاق میفتن. افکارت رو عوض کن تا دنیا عوض بشه، اون موقع میبینی تنها کسی که پرده جلو چشمات گذاشته بود و نمیذاشت که این همه ثروت و فراوانی رو در دنیا ببینی، فقط و فقط خودت بودی.

*************

ما انسان ها خودمون مسئول زندگیمون هستم. نه دولت، نه اشخاصی خاص، نه دشمنان و نه هیچ کس دیگه ای نمیتونه ما رو از رسیدن به ثروت منع کنه. در همون دولت هایی که خیلی ها ازشون مینالن، با وجود اشخاص خاصی که مانع ثروتمند شدن مردم شدن، با وجود دشمنانی که هر سری مانع رسیدن مردم به ثروت شدن، افرادی بودن که مسیر ثروتمند شدن رو پیدا کردن و در اون قدم گذاشتن. اگه تو در ذهن و افکارت ثروت رو باور کنی اون موقع حتی اگه تموم دنیا هم در مقابلت قرار بگیرن نمیتونن جلوت رو برای رسیدن به ثروت بگیرن چون نظام و سیستم این جهان همینه، سیستم این جهان به افکار و باورهای آدم ها پاسخ می دهد و کسی که افکارش ثروت آفرین هست، جهان به اون کمک میکنه تا به ثروت برسه و بهتره هم که بدونی زور جهان از زور دولت ها، اشخاص خاص و دشمنانت خیلی خیلی بیشتره.

عکس انگیزشی در مورد ثروت + متن زیبا

چرا تو نباید ثروت مند بشی؟ چرا تو نباید یک زندگی خاص داشته باشی؟ چرا تو نباید غذاهای خوب بخوری، لباسای خوب بپوشی و یک خونه و زندگی فوق العاده داشته باشی؟ مگه تو چی از بقیه ثروتمندها کم داری؟ همون ویژگی های جسمی و روحی که خدا به اونها داده به تو هم داده، پس چرا فکر میکنی ثروت لیاقت اونهاست و تو لایقش نیستی؟ اگه میگی اونها آقازاده هستند پس بیشمار آدمهای ثروتمند رو در اینترنت جستجو کن که خودشون ثروت رو از نقطه صفر ساختن و روز به روز بیشتر و بیشترش کردن. ما آدما هر کدوم مون لایق ثروتیم و خدا ما رو لایق این ثروت دونسته که آفریده وگرنه هیچوقت نمی آفرید! بدی ماجرا اینجاست که ما خودمون رو لایق ثروت نمیدونیم و در ذهنمون فقط و فقط افکار فقر آفرین به وجود آوردیم.

*************

اگه یک زندگی لاکچری میخوای پس اون رو تصور کن، اگه ثروت به مقدار زیاد میخوای پس اون رو تصور کن، اگه فلان ماشین لوکس رو میخوای پس اون رو تصور کن، تصورات ما آدما باعث میشه تا در فرکانس خواسته هامون قرار بگیریم. فقط خودت رو در حالی تصور کن که به ثروتی خاص رسیدی و اون زندگی ای که میخواستی رو داری و به اینکه فراره چجوری به اونها برسی و چقدر مانع سر راهت هست اصلاً فکر نکن. وقتی که تونستی این کار رو انجام بدی، باور لیاقت رو در خودت به وجود میاری و وقتی که باور لیاقت ثروت در ذهنت به وجود اومد، اون موقع هست که ایده هایی ثروت آفرین هم به سراغت میان و همین ایده ها باعث میشن که قدم به قدم به اون چیزی که در ذهنت می پرورندی دست پیدا کنی.

عکس نوشته انگیزشی ثروت + جملات کوتاه

برای رسیدن به ثروت تو به دو چیز نیاز داری که یک اشتیاق سوزان هست و دیگری هم باور اینکه میتونی ثروت مند بشی. از بودن این دو تا در وجودت مطمئن شو تا اون موقع ببینی که روند رسیدنت به ثروت چقدر سریع میشه. برای اینکه اشتیاقی سوزان در خودت به وجود بیاری مدام داشتن ثروت رو با خودت تصور کن، با خودت بگو اگه ثروتمند بشم چی میشه و با آدمهای ثروتمند ملاقات کن تا اشتیاقی در تو شکل بگیره که بخوای مثل اونها بشی. برای ایجاد باور هم باید اونقدر باورهای ثروت آفرین رو در ذهنت تکرار کنی تا باورهای کهنه ای که به تو میگن ثروت وجود نداره و تو لایق ثروتمند شدن نیستی همگی از بین برن.

*************

راز ثروت اینه که اول باورهای درستی در ذهنت ایجاد کنی. اگه با باورهای منفی وارد کسب و کاری بشی، با همون باورها دست به اقدام میزنی و همین باعث میشه که شکست بخوری و در نهایت به ثروت نرسی. قبل از اینکه کسب و کاری رو شروع کنی رو در پیش بگیری، باورهای مناسب نسبت به اون کسب و کار رو در ذهنت به وجود بیار، باورهایی نظیر اینکه تو در اون کار بهترین میشی، باورهایی نظیر اینکه اگه وارد اون کار بشی بی نهایت فرصت درآمدزایی داری. اگه ماه ها طول کشید هم اشکال نداره اما اول این افکار رو در ذهنت به وجود بیار و بعد کسب و کارت رو شروع کن تا اینجوری احتمال موفقیتت زیاد بشه.

جملات انگیزشی ثروتمند شدن با عکس نوشته

ثروت تو رو به خدا نزدیکتر میکنه، ثروت باعث میشه که تو کارهای خداپسندانه زیادی انجام بدی. تا وقتی که ثروتی نداشته باشی، اونقدر ذهنت درگیره که نمیتونی روی مسیر به رسیدن به خدا تمرکز کنی، تا وقتی که در فقر هستی نمیتونی کارهای خداپسندانه انجام بدی چون کارهای خودت اونقدر زیاد هستند که دیگه وقت به اون کارها نمیرسه. این دو تا باور رو در ذهنت به وجود بیار و باور اینکه من با فقر به خدا نزدیک میشم رو در ذهنت بکش تا اینجوری روز به روز درهای نعمت بیشتری از خدا رو ببینی و اونها رو به روی خودت باز کنی. تا وقتی که آدمی با باورهای مذهبی در ذهنش اینه که فقر منو به خدا نزدیکتر میکنه، نمیتونه ثروت خاصی در زندگیش به وجود بیاره.

*************

آدم ها دو دسته اند، دسته اول اونهایی که فقط کتاب های انگیزشی و جملات انگیزشی برای رسیدن به ثروت میخونن و جو زده میشن و کاری نمیکنن و دسته دوم اونهایی که اهل عمل هستند و حتی کافیه که یک جمله بخونن تا همون جمله انگیزه ای بشه که باهاش به سمت موفقیت و ثروتمند شدن حرکت کنند. یادت باشه جزو دسته اول نباشی! جملات انگیزشی و کتاب های موفقیت بسیار خوب هستند اما تو باید دست به عمل بزنی. تا وقتی که عملی در کار نیست نتیجه ای هم در کار نیست و هر چقدر تو از این جملات و کتاب ها بخونی، خدا یهو کیسه های پول رو از آسمون به زمین خونه ات نمینداره بلکه باید دست به کار بشی و با عملت و درسی که از اون جملات و کتاب ها گرفتی، پول رو کیسه کیسه وارد زندگیت کنه.

عکسهای انگیزشی درباره ثروت + متن

وقتی که ثروتمند بشی وقت بیشتری داری تا از زندگیت لذت ببری، وقتی که ثروتمند بشی آدم سرشناس تری میشی و بقیه بیشتر بهت احترام میذارن، وقتی که ثروتمند بشی میتونی در راه خدا کمک بیشتری به بقیه بکنی و وقتی که ثروتمند بشی آرامش بیشتری داری و دغدغه های ذهنی تو رو آزار نمیدن پس چیه ثروت بده که خودت رو از اون دور میکنی؟ چیه ثروت بده که میگی فقط آدم بدا ثروتمند هستند؟ نه اینطور نیست، فقط آدم بدا ثرون ندارن، ثروت برای تمام کسانی هست که اون رو باور میکنن و میدونن که با اون زندگیشون یک زندگی فوق العاده میشه.

*************

خدا یه فرصتی به تو در این دنیا داده که اون رو تجربه کنی پس چرا میخوای که تجربه ات فقر باشه؟ چرا میخوای فقیر بمونی؟ یعنی وقتی که رفتی پیش خدا میخوای بگی تموم دستاورد من از زندگی فقر بود؟ هیچ دستاوردی نتونستم داشته باشم؟ سعی کن ثروتمند بشی! سعی کن زندگیت رو بسازی و ثروت رو تجربه کنی تا وقتی که در پیشگاه خدا قرار گرفتی سرت بالا باشه و به خدا بگی که در دنیایی که آفریدی بی نهایت تجربه به دست آوردم و از بی نهایت نعمت هایی که آفریدی استفاده کردم. اینجوری قطعاً خدا هم رضایت بیشتری از تو داره.

متن انگیزشی در مورد ثروتمند شدن + عکس نوشته

بعضی ها باورشون اینه که اگه در این دنیا فقیر بمونم، در اون دنیا خدا منو خوشبخت میکنه و منو غرق در نعمت هاش میکنه اما نمیدونن که کسی که نتونسته در مزرعه آخرتش که همین دنیا باشه محصول خوبی بکاره، قطعاً در اون دنیا هم نمیتونه ثمره ای رو به دست بیاره. کسی که در این دنیا خودش رو از ثروت منع میکنه، چطور میتونه توقع داشته باشه که در دنیایی دیگه به ثروت برسه؟خدا این دنیا رو در اختیار ما گذاشته تا خودمون باعث ثروت و فقرمون بشیم و وقتی که ما با اختیار خودمون فقر رو انتخاب میکنیم، چطور توقع داریم در دنیایی دیگه ثروت به سمت ما بیاد؟

*************

از یه جایی به بعد دیگه این تو نیستی که به دنبال ثروت میری، بلکه ثروت هست که به دنبال تو میاد و این چقدر قشنگه. وقتی که تونستی افکارت رو تغییر بدی، وقتی که تونستی باورهات رو تغییر بدی، از اونجا به بعد این ثروت هست که به دنبال تو میدوه و این ثروت هست که میخواد خودش رو به تو نزدیک و نزدیکتر کنه. فرق ما با دیگر موجوداتی که خدا آفریده همین قدرت افکار هست و راز تحول زندگی ما هم در همین افکار و ذهن نهفته هست، اگه ما بتونیم افسار افکار و ذهنمون رو در دست بگیریم، خدا پادشاهی دنیامون رو به ما میده و از اونجا به بعد ثروت به دنبالمون میاد.

تصاویر انگیزشی برای ثروت + متن

آدم ها خودشون هستند که تصمیم میگرن فقیر باشن یا ثروتمند، خودشون هستند که انتخاب میکنن غنی باشن یا نیازمند. بعضی ها میگن که ما که مدام از خدا ثروت میخوام اما کو، کجاست، چرا ثروتی در زندگی نمی بینیم؟ مسئله اینجاست که دنیا به چیزی که با زبون میگی گوش نمیکنه، دنیا به اون چیزی که در ذهنته گوش میکنه. تو هزار بار با زبونت بگو ثروت میخوام اما در ذهنت فکر این باشه که ثروت چیز بدیه یا من لایق ثروتمند شدن نیستم، چیزی که دنیا میشنوه اون چیزی نیست که از زبونت خارج میشه بلکه دقیقاً همون چیزیه که در ذهنت و افکارت تکرارش میکنی. اگه میخوای ثروتمند بشی و به خدا و دنیا بگی که من ثروت میخوام پس از طریق ذهنت باهاشون صحبت کن، از طریق ذهنت و ایجاد باورها و افکار مثبت بگو که ثروت حق منه و باید بهم بدینش.

مطالب مرتبط...

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...