جملات زیبا درباره اولین ماهگرد نوزاد دختر + عکس نوشته

تولد نوزاد مهمترین و شیرین ترین رویدادی است که برای هر پدر و مادری اتفاق می افتاد و لحظات نابی را برای والدین رقم می زند. هر روز که از رویداد تولد می گذرد والدین بیشتر به فکر ثبت لحظه های خوب کودکشان هستند. اولین ماهگرد تولد مانند یک سالگی شیرین و لذت بخش است و والدین می خواهند با جملات زیبا احساس خود را بیان کنند که در زیر مجموعه ای از این جملات و عکس نوشته ها را برای شما عزیزان گردآوری کرده ایم.

جملات کوتاه و زیبا برای ماهگرد نوزاد دختر + عکس نوشته

دختر زیبا روی من دلبر کوچکم که یک ماه از زندگیت را سپری کردی. در این یه ماه بهترین لحظات و قشنگترین خاطرات را با تو داشتم. من این لحظه ی های قشنگ رو به عنوان ناب ترین لحظه های زندگیم میدونم.

❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

فرشته کوچک، اینک در کنار تو شادترینم و با داشتن تو و ورود تو به زندگیمان خوش شانس ترین آدم روی زمینم.

❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

تو به زندگی من و بابات شوق بخشیدی و ما از ته دل دوستت داریم. وقتی با اون نگاه ناز و معصومت به ما نگاه می کنی و یه لبخند ملیح و زیبا بر لبانت می نشیند من پر از شوق زندگی می شوم.

❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

دلبر ناز و زیبای من دختر یک ماهه ام از خدا می خواهم هر ماه از زندگیت که می گذرد به شادی و لبخند باشه و هیچوقت لبای خوشگلت خنده را از خودشان دور نکنند.

❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

دختر قشنگم، بهانه زندگیم برایت روزها و ساعت های خوب را از صمیم قلبم آرزو می کنم. روزهایی که با سلامتی همراه باشد. امیدوارم قطار زندگیت همانند این ماهی که گذشت همچنان بر روی ریل های خوشبختی حرکت کند. اولین ماهگرد زمینی شدنت مبارکمان باشد.

جملات اولین ماهگرد نوزاد دختر + عکس نوشته

ناب ترین جملات در وصف اولین ماهگرد نوزاد دختر

 دوست داشتنی ترین دختر دنیا

امروز برای من و بابا یک روز خاص است نهال زندگیمان یک ماهه شده است. امروز اولین ماه تولد عشق بینمان است. یک عشق خالص آسمانی یک عشق پاک و ریا، دوستت داریم و امیدواریم تمام ماه ها و سال های عمرت را فقط عشق نثارت کنیم.

❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

یک ماهگیت مصادف شد با چشیدن طعم عشق طعمی که طراوت بخش قلبمان شده است.

❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

یک ماه است که پدر و مادرت قلبشان با وجود تو پر از نشاط شده در واقع قلبمان به یک فرشته ی یک ماهه گره خورده است.

❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

یک ماه است که رخ زیبای دخترمان زینت بخش چشمهایمان شده است و به بزرگترین آرزویمان که همان داشتن توست رسیده ایم. امروز عشق زندگیمان یه ماهه شده است و ثمره ی عشقمان را نظاره گر هستیم. امیدواریم بتوانیم هر ماه و هر سال بودنت را جشن بگیریم.

عکس پروفایل اولین ماهگرد نوزاد دختر + متن زیبا

کنار تو چقدر لحظات زود می گذرد انگار همین دیروز بود به دنیا اومدی دختر نازنینم سی روز از زمینی شدنت گذشته اینقدر خوشحالم که حساب ساعت و دقیقه و شب و روز از دستم رفته به بودنت داشتنت به خودم می بالم از اینکه با وجود تو ما طعم پدر شدن و مادر شدن را چشیدیم. حضورت ماندگار و زیبا شد. حالا این زمان سی روزه اصلا مهم نیست و مهم اینه که دلمون با تو هستش و هر لحظه بیشتر وابسته تر می شویم و چقدر این وابستگی شیرین و لذت بخش است. بخاطر تمام لحظاتی که کنارم هستی و نفس می کشی از خدا سپاسگذارم زیباترینم ماندگار شوی برایمان.

❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

ماه هم گرد می شود وقتی ماه گرد دختر گلمان فرا می رسد. هر لحظه که نظاره گر تو هستم انگار دوباره روح در من دمیده می شود و من جانی تازه می گیریم. یک ماه به زیبایی گذشت امیدوارم هر روز و هر ماه به این زیبایی بگذرد.

❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

بیشتر وقتا به این فکر می کنم که مقدار دوست داشتنم چقدر است و وقتی جوابی برای این سوال ندارم لال می شوم از گفتن یک مقدار مشخص. امروز دقیقا یه ماهه که من مادر یا پدر شده ام و امروز برایم لذت بخش است و امنیت خاطر دارم وقتی حس میکنم قرار است یک عمر چشم هایم تو را ببیند و دستانم تو را لمس کند‌. با وجود تو می تونم مقابل همه ی دنیا بجنگم احساس میکنم قدرتمندتر شدم.

❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

دختر نازنینم یک ماه کنارمان بودی و من با بودنت احساس مالکیت می کنم. دیگه از این به بعد نفسم به نفس هایت بند است و تو این یه ماه من از داشتنت دستپاچه میشم و وقتی به صورت آرامت فکر میکنم در وصفت واژه ها را گم می کنم و فقط می توانم بگویم تا ابد بیشتر از امروز دوستت دارم.

عکس نوشته اولین ماهگرد نوزاد دختر برای پروفایل

دختر دردانه ام یک ماه است که از وجودم کنده شدی و در قلبم جا خوش کرده ای قلبم بخاطر تو می تپد در بغلم که میگیرمت تمام غم و غصه ها از من دور می شود. در این یک ماهی که محفل ما را پر مهر کرده ای همه چیز رنگ و بویی دیگر به خود گرفته است و از در و دیوارها صدای خنده و سرمستی شنیده می شود. دختر دلیل حال خوب این روزهایمان است و خنده های از ته دلمان فقط بابت وجود دختر نازنینم است. این را بدان که تا آخرین لحظات عمرمان برایت تلاش خواهیم کرد که تو بتوانی بهترین خودت باشی.

❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

گوهر زیبای من امروز دقیقا یک ماهه شدی. تمام لحظات خوب این یک ماه را در ذهنم ثبت کرده ام و فقط خدا می داند که چقدر این لحظات برایم خاس بوده اند. لحظات قشنگ را با وجود تو داشتم در کنارت گذر زمان را حس نمی کنم و این را بدان که در روح جانم آمیخته شده ای و بی شک این آمیخته شدن هر روز بیشتر و بهتر خواهد شد. لبت خندان باشد و چشم های زیبایت پر از شادی و امید. تو مانند یک گل ناز و زیبا هر روز رشد می کنی و شکوفا می شوی و من چقدر خوشبختم که این رشد و شکوفایی را نظاره گر هستم.

زیباترین جملات یک مادر در وصف به دنیا آمدن نوزاد دختر

گل نوشکفته ام باغچه زندگیم با آمدنت رنگین شد. تو همان غنچه ی درونم بودی که با به دنیا آمدنت شکفته شدی و الان یک ماهه هستی. گل سفیدم گل زیبایم در وجودم تو را به انواع گل ها تشبیه کرده بودم و وقتی به دنیا آمدی من بزرگترین هدیه زندگیم را دریافت کردم و از خداوند بابت این هدیه حیرت انگیز سپاسگزارم.

عکس اولین ماهگرد نوزاد دختر + جملات خوشگل

زیباترینم تو مرا به بهشت خود وصل کردی زیباترینم یک ماه از آمدنت می گذرد و یک ماه از در آغوش گرفتنت گذشته است. سی روز من با بودن تو عاشقی کردم. این ماه جزء ناب ترین لحظات زندگی من بوده است و مانند برق و باد این سی روز گذشت‌.

❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

دختر قشنگم امروز تو یک ماهه می شوی و من هر روز بیشتر از شکوفا شدنت سرمست می شوم و حالا می فهمم که لذت داشتن یک فرشته چیست و حال خوب خدا را آرزو می کنم که این همه فرشته اطراف خود دارد.

❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

قلب من، همه وجودم، با تو حس مادری را فهمیدم و با تو به اوج عاشقی رسیدم…

❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

تا به حال وصل و جدایی این گونه زیبا را ندیده ام تو از درونم جدا شدی و در آغوشم جای گرفتی دختر قشنگم دردانه ام لحظه ای هم فکر نمی کردم که این جدایی و وصل اینقدر لذت بخش باشد. دلبندم دختر یک ماهه ی زیبایم لحظه ی دیدارمان بسیار زیبا بود و در ذهنم خاطره شد.

متن قشنگ راجب اولین ماهگرد نوزاد دختر + عکس نوشته

مهتاب رویم اینگونه که تو مرا عاشق خود کردی حتی نمی توانم یک روز و یک ساعت هم به ندیدنت فکر کنم و اگر نباشی جهانم تاریک و کور است. کنار تو لحظه به لحظه آرامتر می شوم و تمام وجودم با دیدن رخ زیبایت شکفته خواهد شد‌.

❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

دختر زیبا رویم یک ماه است که با وجود تو حس مادری را فهمیده ام. با داشتن تو به اوج عاشقی رسیدم.

❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

یک ماه پیش بود که فرشته ای زیبا در در آغوش کشیدم و هدیه زیبای خداوند را تحویل گرفتیم. همه ی گوشه و کنار خونه نشانه هایی از شادی دیده می شد. همه میگفتن یکی اومده که لحظاتت را شیرینتر کند و لحظات عاشقانه ای را نثارم کند من با تمام وجودم این فرشته ی زیبا را قبول کردم. شاید تو این راه زحمات زیادی متحمل شویم و نتوانیم آنطور که باید و شاید است روزهایمان را بگذرانیم و وقت کافی برای گذراندن و اوقات فراغت نداشته باشیم اما تمام این ها را با جان و دل پذیرفته ام و صد برابر این دردسرها را با همه وجودم می پذیرم و عشقی که تو در قلبم کاشتی با این خرده دردسرها کم نمی شود. ماهگردت مبارکمان باشد ماه زیبای من.

❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

خداوند وقتی فهمید مامان و بابات تنهان بهشون یک فرشته عطا کرد یک فرشته ی زیبا و لبخند اون فرشته شد امید به زندگیمون. ما به خاطر داشتن تو به تمام ناراحتی ها و اشک ها لبخند زدیم و اینک که یک ماه از در آغوش گرفتنت می گذرد خوشحال ترینم که انتخاب کردیم تو را داشته باشیم و این انتخابیست که هر روز بیشتر بخاطرش خوشحال می شوم.

عکس پروفایل اولین ماهگرد نوزاد دختر

عشق کوچولوی یک ماهه ام دخترم نفسم امروز سی روز است که با نگاه کردن به چشمهای زیبا و صورت نازت شبها را به روز و روزها را به شب گذراندم. یک ماه که هیچ صد ماه دیگر هم که بگذرد از نگاه کردن بهت سیر نمی شوم.

❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

دخترم وصله جانم یک ماه از زندگیت را طی کردی و هر ماه چیزهای جدیدتر و زیباتر خواهی دید قول می دهم فقط زیبایی ها را بهت نشان دهم برای مفید بودن و انسان بودنت تلاش خواهم کرد چون شب و روز و گذر زمان در این جهان تکراریست و همانا آنچه تکراری نمی شود انسانیت است که تمام تلاشم را خواهم کرد که تو فردی انسان و با لیاقت باشی.

❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

دختر قشنگم امیدوارم که ورق روزگار بر وفق مراد تو بگردد و هیچگاه غبار غم و اندوه دامانت را نگیرد. امیدوارم که از غصه ها دور بمانی و  بخت و تقدیرت بلند و قشنگ باشد. دردانه ام یک ماهگیت مبارک.

جمله و عکس نوشته واسه اولین ماهگرد نوزاد دخترم

فرزندم پاره ی تنم به راستی که این چند سال را اصلا زندگی نکردم و همین یک ماه که تو به جمعمان پیوستی معنای واقعی زندگی و عشق را فهمیدم. من در این یک ماه پرواز کردم دیوانگی کردم و جهان را با چشم دیگر نگاه کردم. تو شیرین ترین و تکرار ناپذیر ترین هدیه زندگیم بودی بودنت مبارکمان باشد.

❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

سی روز به سرعت برق و باد گذشت چهره ی زیبایت هر روز شکفته تر خواهد شد و من هر از بیشتر از حضورت لذت می برم. تو با خودت تکه ای بهشت را آوردی و یک ماه است که عطر بهشت در خانه امان پیچیده است.  شک ندارم که تو از بهشت آمده و یا خود بهشت هستی نکند بهشت از قدم های تو آمده باشد. زیبای دلنشینم یک ماهگیت فرخنده باد.

❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

دختر نازم امسال با بودن تو مناسبت ها هم رنگ تازه ای به خود می گیرند چه یلدایی شود با تو و چه عید فرخنده ای باشد با حضورت. روزها و ماه ها می گذرند و تو تجربه های بیشتر کسب می کنی روزها و فصل ها را می بینی با وجود تو بی تابی هایم تمام می شود و با در آغوش گرفتنت جهان از آن من خواهد شد.

متن های زیبا برای اولین ماهگرد نوزاد دختر + عکس

دخترم امروز دقیقا سی روز از عمرش را سپری کرد امیدوارم هر ماه برایت روزهای خوب رقم بخورد و خوشبختی و شیرینی زندگی نصیبت شود. آرزویم برایت این است که شروع زندگیت باشکوه باشد و هر سال از زندگیت بدون نگرانی و دغدغه باشد و در صلح و آرامش کنارمان بزرگ شوی. ماهگردت مبارک باشد دختر زیبای مهتاب

جملات زیبای پدر و مادر برای اولین ماهگرد نوزاد دختر

آرام جانم هر روز که چشم هایم را باز می کنم و می دانم که این هدیه ی الهی واقعی است خدا را شکر می کنم. اشک شوق از چشمانم لبریز می شود. خدایا شکرت که ما را لایق پدر شدن و مادر شدن دانستی از امانتت به خوبی نگهداری خواهم کرد. امیدوارم عمرم کفاف بزرگ شدن و خوشبخت کردنت داشته باشد.

❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

دختر قشنگم یک ماه سهل است تا پایداری زمین و ستارگان دوستت خواهم داشت داشتنت به من شور و نشاط زندگی می بخشد. بعدا که بزرگ شدی می دانی که من چقدر زندگی را در کنار تو می خواهم من سهمم را از زندگی گرفتم و تا ابد به همین هدیه قانعم.

❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

وقتی که به دنبایمان آمدی غنچه عشق رو به شکفتن رفت و وجودم رنگ تازه ای گرفت. به نگاهم رنگ مهربانی بخشیدی. در آستانه این فصل دل انگیز عشقم یک ماهه شد و وجودم را آکنده از مهر و محبت کرد. امیدوارم فص به فصل بهتر از این یک ماه بگذرد.

عکس پروفایل و متن برای اولین ماهگرد دخترم

فرشته کوچولوی مامان

هنوز بعضی وقتا احساس می کنم به دنیا نیامدی و در بطن وجودم هستی اما وقتی چشمهایم را باز می کنم و تو را کنارم می بینم در آغوشت میگیرم و این بهترین صبحی است که در طول این سال ها داشته ام صبحی با لبخند تو شروع شد و نگاهت به آن معنا بخشید.

در ادامه تماشا کنید :

گلچین متن های زیبا در مورد هفت ماهگی نوزاد

ناب ترین متن ها درباره چهار ماهگی دخترم

متن تبریک تولد نوزاد به انگلیسی + ترجمه

متن زیبا برای خواهر زاده 96 جدید

متن و شعر زیبا در مورد جشن دندونی بچه

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...