جملات سنگین و زیبا درباره لیاقت نداشتن

امروزه افراد نالایق زیادی را می بینیم که هر کدام به نوعی باعث رنجش خاطر ما می شوند. لیاقت نداشتن در بیشتر موارد به سطح شعور و شخصیت پایین افراد برمی گردد و باعث می شود که افراد از رفتار و اعمال این افراد ناراحت شوند ، در زیر مجموعه ای از جملات را آورده ایم که در وصف افراد نالایق است و به نوعی احساس افرادی را بیان می کند که از این افراد ضربه خورده اند.

جدیدترین جملات سنگین در وصف لیاقت نداشتن آدم ها

کلمات عجیبی در مغزم خطور میکند مثل" لیاقت"

 در زندگی به ما ثابت میشود که لیاقت در همه افراد یکسان نیست

شاید در زندگی خیلی دنبال چیزی که خوشحالمون میکنه بگردیم ولی همین که بهش رسیدیم پشیمان میشویم در این لحظه ست که میگویم شاید لیاقتش رو نداشتیم.

لابلای خاطرات قدیمی که میگردیم شاید خیلی بیشتر از الانی که هستیم واژه لیاقت رو تجربه کرده باشیم لیاقتی که امروزه خیلی راحت بعضی ها به خودشان نسبت میدهند.

******************

شده در زندگی با جون دل از زندگی خود برای افرادی مایه گذاشتیم که جنبه لیاقت نداشتن رو به ما ثابت کردن

******************

گاهی در زندگی عزیزی را میبینی از کسی ناراحته تو در آن لحظه فقط همین بع ذهنت میرسه که لیاقت تو را نداشته

بعضی وقتا اطرافیانت را با اون روت آشنا کن تا بدونن تو که اینهمه باهاشون خوب بودی ولی لیاقتش رو نداشتن

دوست داشتنت رو حرام افراد بی لیاقت اسراف نکن خدا اسراف کاران رو دوست نخواهد داشت فرق نمیکند حالا اسراف مهر و محبت باشه یا میز غذایتان یا...

******************

همیشه با احساس هم نمیتونی تصمیم بگیری چون در آن موقع شرایط همه چیز رو جوری برات تغییر میدهد که با کوچکترین اشتباه در چاه دیگران میافتی

وقتی در زندگی ناامید میشی به اون کسی که خیلی کم لیاقتشو داره راضی و بها میدی واین بهترین دلیل برای در کنار خود داشتن افراد نالایق است.

******************

بعضی وقتا تو زندگی باید از احساست گذشت چون تو بیشتر از اون چیزی که فکرش رو میکنی لایق لیاقتی..

سعی کن کسی رو که دوستش داری همیشه تشنه محبتت نگه ش داری چون وقتی که سیر بشه تو رو رها میکنه اونوقته که میفهمی بی لیاقت محبت های تو بوده

ما میتونیم عشق ودوست داشتن رو به همه بدیم ولی میزان لیاقت را نمی توانیم

لیاقت همینجوری که سراغ ادم نمیاد قطعا باید تحمل درد و رنج عشق رو بچشه

******************

آهای تو که منو نمیخوای لیاقتت زیر پای من ماندنه

******************

من دیروزم رو برای با تو بودن امروزم را از دست دادم غافل از اینکه لیاقتم رو نداشتی

******************

 ‌گاهی انقدر دوستم داری که من خودم رو لایق در کنارت بودن رو نمیبینم

******************

این روزها سهم من از تو عشق نیست اشتیاق نیست همان بی لیاقتیست که روزهایم گذشت

گفتم :تمام وجودم از آن تو بود مشکلت چه بود که از من گذشتی و قلبم رو آسان شکستی؟گفت لیاقتت همین بود

مگر لیاقتت تو چجوری بود که بعد از گذشتن از تو همه مرا حقیر میدانند‌

خیلی سخته دلت تو قلاب ماهیگیری گیر کنه که لیاقت تورو نداشته باشه ولی برای تفریح آمده باشه

زیاد اعتماد نکن زیاد لیاقتت رو خرج نکن چون بیشترین ضربه رو همونی بهت میزنه ک خرجش کردی

******************

برای تویی مینویسم که احساس میکردم شبهایم بی ستارست احساس میکردم بدونه تو نمیتوانم ولی بعدا فهمیدم ک اصلا لیاقت من رو نداشتی.

******************

فکر نکن تمام شدن من پایان من است .آغاز بی لیاقتی توست

******************

خودت قبول داری کهنه شده ای آنقدر کهنه که میشود روی گرد و خاک تنت یادگاری نوشت...برایت مینویسم بی لیاقت

خــودَم قَبـــول دارم کـــهنه شـــده ام.

******************

مقصر من نیستم  تقصیر معلم زبان فارسی بود به من نگفت با هر توی بی لیاقتی ما نمیشویم

نمی خواهم بگذارم احساسم یخ بزند تا بی لیاقتی مثل تو شال گردنش را بر گردن احساسم بیاندازد

******************

ظرفیت من به اندازه دنیاست اما تو با دروغ هایت احساسم را زیر سوال بردی

لامصب..ای دل بی ارزش من یاد بگیر هر کسی به تو گفت دوستت دارم بر این دلیل نیست که کس دیگه ای رو دوست ندارد

خدایا کاش این جمعه هایت را برمیداشتی من رو یاد عشق بی لیاقتم میندازه

******************

دوستی های خوب با لیاقت  مثل عطرهای اصل میمونه که بعد از خالی شدن شیشه تا سالها بوی عطرش می ماند.

******************

نمیتونم ونمیدانم در خیلی جاها میتونه کمکمون کنه تا کسایی ک لیاقت مارو ندارن دست ازتمون  بکشن.

******************

بیشتر وقتا تنهایی بهتر از بودن افراد بی لیاقته

******************

فکر نکن فقط خودت میدانی نه من هم میدانم بوی کثافت کاریت و بی لیاقتیت تمام شهر رو در بر گرفته

مثل بسته سیگار که روش برچسب هشدار میزنن ماهم باید بر روی بعضیا برچسب بی لیاقتی بزنیم تا همه بدانند

مرگ همیشه بدترین درد نیست بعضی وقتا میتونه به اجبار کنار کسی که دوستش نداری و لایق تو نیست بدترین درد باشد

******************

نمیدانم دلیل اینکه برای بعضیها کوتاه میایم چرا لیاقتشو ندارن؟

******************

بعضی وقتا ما عشق رو میزارم کنار ولی اونا فک میکنن لیاقتشو نداشتیم

همیشه نمیشه که عاقلانه فکر کرد یا احساسی تصمیم گرفت یه وقتایی هم حاضری در چاه بیفتی ن اینکه در حقت اشتباه برداشت کنن و تو رو بی لیاقت خطاب کنند.

یه وقتایی هم انقدر از بی لیاقتها میخوری که حاضری در دوست داشتن خسیس باشی

من وقتی احساساتم رو راحت بیان میکنم احمق نیستم چرا فک میکنی بی لیاقتم؟

قدمهایت را محکم بردار دختر زیبای من عاشق شو برای عشقت بجنگ تو لیاقتت خیلی بالاست

 همه چیز برایم آشکار شده اونی که لایق من است در نیمه راه زندگی منتظره من است

من در مسیری قرار گرفتم که برای بامن بودن لیاقت می خواهد شده بعضی وقتها از تنهایی و بی کسی من رو سر پناه خودت کردی ومن تو را در زندگیم پذیرفتم غافل از اینکه چقدر  تو بی لیاقت بودی و زخمهای زندگیم رو چند برابر کردی

توجه کردین از چیزی که بترسیم سرمون میاد من تو زندگیم بیشتر از هر چیز از این میترسیدم که گرفتار یه ادم بی لیاقت بشم که سرم اومد

آدم های بی لیاقت ارزش هیچ چیز را نمی دانند فقط دنبال قیمت آن می گردند و من چه ساده گرفتار تو شدم

در میان حرفایی که زدیم و درد دل هایی ک کردی بهم قول دادی پای حرفهایت بمونی و من چ ساده ب حرفات دل بستم ادم بی لیاقت مثل تو قولشم در حد حرفه

جملات ناب و زیبا درباره نالایق بودن

خالصانه ترین محبت ها را در زمان با هم بودنمان نثارت کردم محبتی که از اعماق وجودم بود و تو جواب تمام این محبت ها را با بی لطفی دادی. تمام لحظات خوبمان را نثار بی لیاقتیت کردی. پشیمانم از تمام این روزهایی که به امید همنشینی با تو و هم صحبتی با تو گذشت تو لیاقتت همان تنها ماندن است و بزرگترین لطفی که در حقت می کنم تنها گذاشتنت است تو باید با همزاد بی لیاقتی چون خودت هم صحبت شوی حیف از تقدیم کردن عشق و تحویل گرفتن بی محبتی. تمام این تجربه ها بماند به یادگار تا دیگر وارد هیچ معامله ی احساسی یک طرفه نشوم.

******************

میخواستم درمانی باشی برای دردهایم اما متاسفانه تو مثل نمکدانی بودی که فقط منتظره پاشیدن نمک ها و تمام شدن دانه ها بر روی زخم هایم بودی بی لیاقتیت برایم اثبات شده و حتی لحظه ای نمی خواهیم برگردم و به گذشته نگاه کنم. کجای کار اشتباه بود کی به اینجا رسیدیم که اینقدر از هم سیر شدیم و روی دیدن همدیگر نداشتیم. فکرش را بکن تا دیروز وجودم بودی اما امروز لیاقتت تازه برایم ثابت شده و می دانم که چقدر انسان جایز خطاست و چه تصمیمات اشتباهی می گیرد که بعدا به اشتباه آن پی می برد. تو دقیقا نقطه اشتباه من بودی ولی همانطور که گفته اند جلو ضرر را هر وقت بگیری مصلحت است از تو با تمام بی لیاقتیت دست کشیدم.

******************

اطرافیان بارها گوشزد کردند که این آدم ارزش این همه خوبی ندارد من خندیدم و مرغم یک پا داشت من تو را لایق بهترین رفتار می دانستم. لایق محبت هایی بی شیله و پیله و هیچوقت انتظار اینکه از پشت خنجر بزنی و بروی را نداشتم. در صحنه زندگی چه آدم هایی که می آیند و می روند و تنها چیزی که باقی می ماند خوبی هاست. چقدر خوب است همیشه و همه جا حرف از با لیاقت بودنت باشد و حتی زمانی هم که نیستی باز تو را با خوبی به یاد بیاورند.

******************

درست است در زندگی احترام گذاشتن نشان از شخصیت والای افراد است اما به چه قیمتی اینکه به خوب و بد احترام بگذاری چیزی از تو کم نخواهد کرد اما نثار کردن عشق و محبت به آدمای بی لیاقت اشتباه بزرگی است که انجام دادنش فقط به قطره قطره نابود کردن شما می انجامد.

******************

دوست داشتن وقتی شیرین و لذت بخش خواهد بود که طرف مقابل لیاقت دوست داشته شدن را داشته باشد. آدمای که لذت دوست داشتن را چشیده اند از آن به عنوان حیاتی دیگر یاد کرده اند. اما امان از روزی که لذت دوست داشتن را صرف آدمای اشتباهی کنیم. کاهش انسان از همان ابتدا بفهمد که طرف مقابل لیاقت دوست داشته شدن را دارد یا خیر؟

******************

در قبال دوست داشتنت چه اشک هایی که ریختم و چه داغ هایی که چشیدم اگر از اول می دانستم که انسان های نالایق باعث اشک ریختن آدم نمی شوند حتی یک قطره اشک هم حرامت نمی کردم.

******************

ساده از کنار دوست داشتنم گذشتی بدون توجه به اینکه چه بر سرم می آید. من تو را تکیه گاهم می دانستم سنگ صبور غم هایم مگر می شود آدم اینقدر بی تفاوت. هر چه بیشتر زندگی می کنیم بیشتر به خاطر نالایقی اطرافیانمان غصه می خورم. زندگی کوتاه تر از آن است که به خاطر افراد نالایق ذهن و فکر خود را درگیر کنیم و به خاطر آن ها آزرده خاطر شویم.

******************

درست است که راه من و تو از هم جدا شد درست است که تو حرمت دوستیمان را نگه نداشتی و بی لیاقتی خود را ثابت کردی اما من برایت روزهای خوب آرزومندم. امیدوارم راهی که با من طی کردی پایان مسیر نالایقت باشد و زین پس شروعی بهتر و صادقانه تر داشته باشی‌.

******************

قلبم مرا نمی بخشد بخاطر تمام گذشت هایی که وادارش کردم در حق تو داشته باشد. آزرده خاطرم و هیچ درمانی برای فراموش کردن گذشته و شروع یک راه جدید نیست. زین پس اعتماد کردن را از یاد خواهم برد تا اگر دوباره گرفتار افراد نالایق شدم کمتر ضربه بخورم.

******************

چه آدم هایی در طول زمان زندگی ما می آیند و می روند و چه خاطره هایی رو برای ماها ثبت میکنند چه زیبا می شد که جواب خوبی را با خوبی می دادند وپای ادم های بی لیاقت رو کوتاه می شد ولی همیشه در بین این آدم های خوب تعدادی بی لیاقت وجود دارند

******************

خیلی تو زندگی ادم های بی لیاقت دیدیم  تا کسی بیاد و بخواد خوبی کنه باورش نمی کنیم و سریع بهش میگیم چیه تو هم اومدی اذیتم کنی

******************

دیگه وقت اون رسیده با مهربانی ها خداحافظی کرد ودنیای تازه بی لیاقت هارو قبول کرد این روزها دیگه هیچی مثل سابق نمونده  همه حرفا دروغی شده همه کارها ظاهری شده عمل کردن از بین رفته من طرف حسابم ادم های بی لیاقته که باعث به وجود آمدن این شرایط شدن و آدمها ناخواسته مجبور به قبول همچین دنیایی هستند

******************

وقتی بی لیاقتی بعضی از آدمها برایمان ثابت می شود انگار از خواب زمستانی بیدار شده ایم و باور این بی لیاقتی برایمان مشکل است. فکرش را بکن عمری را به پای یک آدم هدر بدهی و در آخر با بی وفایی و نامردی جوابت را بدهند. این آدم ها هیچ فرقی با نمک نشناس ها ندارند. مواظب این باشیم که روزها و ساعت هایمان را با چه انسان هایی می گذرانیم‌

******************

میزان لیاقت و شایستگی هر فردی بستگی به ظرف باورهای اون داره. اما ظرف بی لیاقتی تو از همان ابتدا پر بود. من احساس می کردم قرار است یک عمر با تو تجربه کسب کنم و تو را الگوی خودم قرار دهم اما شایستگی تو تاریخ انقضا داشت.

******************

آدم های بی لیاقت فقط می آیند ضربه می زنند و می روند. بعضی وقتا رو لیاقت آدمایی قسم میخوریم که آخر نامردی و بی لیاقتی هستند. همه آدما شایستگی تو شدن را ندارند مواظب باشید همه ی شماهای اطرافتان را به تو تبدیل کنید.

******************

لیاقت نداشتن را که با حرف زدن نمی توان تشخیص داد. یه مدت که بگذره میفهمی که آدمی که ادای شایسته بودن را درمی آورد در عمل بی لیاقت ترین آدم بودن و سهمی که برای بی لیاقتا می مونه تنهاییه. شایسته موندن و خوب موندن در این دنیا لیاقت میخواد اینکه بخوای تا آخر عمر خوب بمونی باید ذاتا خوب باشی و ادای هیچیو درنیاری‌.

در ادامه تماشا کنید :

عکس نوشته درباره لیاقت

متن در مورد کنار گذاشتن آدمها

عکس نوشته درباره بی ارزش شدن

متن های سنگین درباره فروختن رفیق

    2 نظر

    1. مهدیمهدیsays:

      اکثر جدایی ها بخاطر کمبودهای دو طرفه این کمبودها میتونه همچی باشه ولی بنظر من بیشتر درک نکردنه مثلا زنی که مردش رو نفهمه چه در صحبت کردن چه در نزدیکی باعث فاصله میشه مرد ناخوداگاه بسمت زنی دیگه بره و برعکس اما اینا همش بخاطر زندگی غلطه و تکراری چون هیچکدوم تغییر نمیکنن کتابای زیادی درباره رابطه ها هستش ولی کسی نمیخونه فقط میخان زود زندگی مشترک شروع کنن وخیلی هم زود در بعضی جاها دیرتر تمومش کنن ولی آخرش جدایی چون یا بخاطر هوس بوده یا خانوادها دلیل ازدواج بودن ولی باید خود طرف کامل باشه تا اگر دیگری نبود به مشکل نخوره اگر نگاهم به زندگی بهتر بود این جدایی ها بی وفایی ها کمتر بود

    2. مهدیمهدیsays:

      کلام آخر اینکه هر روز باید در زندگی تغییر کرد فرقی نمیکنه زن باشی یا مرد برای طرف زندگیت یک شروع جدید یا انسان جدید باش تا زندگیت تکراری نشه و نگاهت به زندگی مثبت بشه و راضی باشی از رابطه هرکسی میتونه تغییر کنه ولی باید قبول کرد اگر تغییر نکنی هیچوقت نمیتونی در زندگی موفق بشی