متن زیبای تبریک روز پدر به برادرم + عکس نوشته

گاهی وقت ها یک برادر میتونه نقش یک پدر رو برای فرد ایجاد کنه پس باید در روز پدر، این روز رو به اون هم تبریک گفت. در کنار این شاید یک برادر به خوبی نقش پدر رو برای فرزند یا فرزندانش ایفا کنه که در اینجا هم باید روز پدر رو به اون تبریک گفت که این چنین سخت کوشانه برای ایفای نقش خودش تلاش میکنه.

در ادامه این مطلب عکس نوشته و متن هایی آوردیم که برای تبریک روز پدر به برادر هست. اگر برادری دارید که به مانند پدر براتون زحمت کشیده و یا برادری دارید که دارای فرزند یا فرزندانی هست و برای اونها جانانه در برابر زندگی و مشکلاتش میجنگه، متن های این مطلب برای تبریک روز پدر به اون تهیه شده اند. همراه ما باشید.

عکس نوشته برادر جان روز پدر مبارک + جملات کوتاه

جملات تبریک روز پدر به برادر

برادر جان، امروز روز پدر است و من به پیش تو آمده ام که در این روز زیبا دستت را ببوسم و از ته دل آرزو کنم که سال های سال سایه ات بر سر من و خانواده ام باشد. تو دقیقاً به مانند پدر تلاش هایی فراوان کردی تا ما در رفاه و آسایش باشیم، تو برای آرامش ما تلاش هایی بی وقفه نمودی پس باید در این روز به پیش تو می آمدم تا علاوه بر کارهایی که گفتم، روز پدر را هم به تو تبریک می گفتم. برادر جان روز پدر مبارک.

❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

روز پدر را به برادری که پا در جای پای پدر گذاشت و از خود به مانند پدر سپری ساخت تا خانواده مان را در برابر گزند مشکلات و سختی ها حفظ نماید تبریک عرض می کنم. برادر عزیزم، به راستی که اگر حضور تو در خانه و خانواده مان نبود چه بر سر ما می آمد؟ یقیناً تو به ماندن فرشته ای هستی که خدا تو را در دامان خانواده ما قرار داد تا با تو همواره در آرامش و آسایش باقی بمانیم. برادر جان دوستت دارم و تو را به مانند پدر خود یاد میکنم. روز پدر مبارک.

❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

برادر، تو برای من حکم پدر را داری چرا که حتی از زندگی خود گذشتگی تا من در رفاه باشم، از شادی هایت گذشتی تا من بخندم، غم را تحمل کردی تا من غم نبینم و درد را به جان خریدی تا من سالم و سلامت باشم. به راستی که این کارها به جز از دست یک پدر، از دست چه کسی بر می آید؟ پس حالا که تو برای من حکم پدر را داری وظیفه ام دانستم که بیایم و روز پدر را به تو تبریک بگویم. برادرم، جان دل، روز پدر مبارک.

عکس تبریک روز مرد و پدر به برادر + عکس نوشته

برادر، حالا دیگر تو برایم برادر نیستی بلکه پدر دومم هستی و من احترامت را به اندازه پدرمان نگه خواهم داشت. کارهایی که تو برای من کردی از وظایف یک برادر در حق برادرش/خواهرش بیشتر بود و من نمی توانم تنها لقب برادر را به تو بدهم چرا که شایستگی تو بسیار بیشتر از این است. من به تو لقب پدر دومم را می دهم و در امروز که روز پدر است به پیشت آمده ام که روز پدر را به تو تبریک بگویم. برادر جان، دوستت دارم، روز پدر مبارک.

❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

میخواهم از انسانی بگویم که از زندگی خود گذشت تا من زندگی زیبایی داشته باشم، می خواهم از انسانی بگویم که اگر نبود ممکن بود زندگی خوب و آرامش بخشی که اکنون دارم را نداشتم، میخواهم از انسانی بگویم که برایم زحمت کشید، تلاش کرد و عرق ریخت تا من اکنون اینگونه غرق در رفاه باشم. اگر فکر میکنید که منظورم پدرم است خیر او پدرم نیست، او کسی به مانند پدرم است که من جایگاهش را کمتر از پدر نمی دانم، او برادر بزرگترم است. حال که روز پدر است وظیفه ام دانستم تا این روز فرخنده را به او تبریک بگویم. برادر جان، روز پدر مبارک.

❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

برادر، تو در لحظات شادی و نشاط برای من به مانند یک برادر هستی و هر کاری می کنی تا به من بیشتر خوش بگذرد و همراه و همدم من می شوی اما در لحظات سخت و دشوار تو دیگر برای من به مانند یک برادر نیستی بلکه به مانند یک پدری و این پدر هر کاری می کند تا فرزندش را از گزند مشکلات و سختی ها دور نگه دارد. برادر جان، من تو را هم به مانند برادر و هم به مانند پدر می دانم چرا که همیشه تکیه گاه من بودی و هستی و هیچگاه پشتم را خالی نکردی. دوستت دارم، روز پدر مبارک.

عکس نوشته برادر جان روز مرد مبارک + متن زیبا

تبریک روز پدر فقط مخصوص پدرم نیست، این روز را علاوه بر پدرم به برادرم هم تبریک می گویم. برادرم برای من دست کمی از پدر نداشته و ندارد. او از خود می گذرد تا خنده را بر لب های من بیاورد، او تلاش میکند تا من در آرامش باشم، او سختی می کشد تا من حالم خوب باشد و این کارها جز از یک پدر از پس چه کسی بر می آید؟ حالا که جایگاه او برای من به مانند پدر است پس باید روز پدر را هم به او تبریک بگویم. پدر تنها آن کسی نیست که باعث شده ما به این دنیا قدم بگذاریم، پدر می تواند آن کسی باشد که تکیه گاه انسان در لحظات سخت می شود و او را تنها نمی گذارد، پدر می تواند کسی باشد به مانند برادرم که به مانند یک کوه پشتم بود و پشتم را خالی نکرد.

❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

پدر جان، روزت را تبریک می گویم. من و تو از بچگی با هم رشد کردیم و بزرگ شدیم، با هم این دنیا را شناختیم و با هم جهان را درک کردیم اما گویی درک تو فراتر از درک من بود، شناخت تو از دنیا فراتر از شناخت من بود برای همین کم کم تبدیل به پدر دومم شدی. برادر، من تو را نه به مانند برادر بلکه به مانند پدر می دانم چرا که درست است که با هم رشد کردیم و بزرگ شدیم اما تو کم کم تبدیل به پشتوانه ای امن و محکم برای من شدی که این فقط از دست پدران بر می آید. برادر جان، پدر دوم نازنینم که اگر نبودی شاید خنده هایم اکنون بر لبانم نقش نمی بست، دوستت دارم، روزت مبارک.

❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

این روزها برادر به برادر رحم نمی کند و از او وسیله ای می سازد تا به واسطه او رشد و پیشرفت داشته باشد اما این موضوع در مورد من و زندگی ام فرق می کند. من برادری دارم که گام را بزرگتر از یک برادر برداشته و اکنون برای من به مانند پدر است. او نه تنها از من پله پیشرفت برای خود نمی سازد بلکه خود را هم تبدیل به پله ای می کند تا من به واسطه او رشد و ترقی داشته باشم. او زحماتی برای من می کشد که درست به مانند زحمات پدرم است پس من دیگر او را نه برادر بلکه پدر دومم می نامم و خدا را بارها شکر می کنم و سپاسگزاری اش را به جا می آورم که برادری به من داد که دلسوزانه برایم به مانند پدرم تلاش می کند تا من را به آنچه که در زندگی باید برساند. برادر جان، دوستت دارم، روز پدر مبارکت باشد.

عکس پروفایل برادر جان روز پدر مبارک

برادر عزیزم، روز پدر سر رسیده و من دلم نیامد برای تویی که برای فرزندت/فرزندانت تلاش های بی وقفه میکنی تبریک نگویم. به راستی که جایگاه حقیقی تو و پدرانی به مانند تو بهشت ابدی خداست چرا که شما از زندگی خود می گذرید و از هیچ تلاشی دست بردار نیستد تا زندگی فرزندان تان در رفاه باشد. برایت عمر سراسر خوشبختی از خداوند در کنار خانواده ات می خواهم. امیدوارم همیشه لبخند به لبانت داشته باشی، روز پدر مبارک.

❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

روز پدر است پس باید این روز را به برادرم هم تبریک بگویم که برای فرزندش/فرزندانش سخت کوشانه کار می کند و به هر دری می زند تا آرامش، آسایش، رفاه و لذت را برایشان به ارمغان بیاورد. به راستی که در وجود پدران چه چیزی نهفته است که اینگونه خانواده شان را دوست دارند و خود را به زحمات فراوان می اندازند تا خانواده شان رفاه داشته باشد؟ برادر، هر چه در وجود تو و دیگر پدران است، تو و آنها را لایق بهشت ابدی خدا می کند. برادر، دوستت دارم، روز پدر مبارک.

عکس نوشته بهترین داداش دنیا روز پدر و مرد مبارک

برادر، روز پدر است و من دوست دارم این روز را در کنار پدر به تو تبریک بگویم. اینکه اینقدر جانانه برای فرزندت/فرزندانت تلاش میکنی و از هیچ کاری دریغ نمیکنی برای من قابل ستایش است. من می خواهم که در آینده اگر فرزندی داشتم به مانند تو برایش تلاش کنم چرا که می دانم اینگونه خوشبختی و سعادت فرزندم تضمین شده خواهد بود. برادر، روز پدر است و این روز زیبا را به تو تبریک می گویم و از خدا می خواهم که سالیان سال سایه ات بر سر فرزندت/فرزندانت باشد، روز پدر مبارک.

❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

آهای برادر جان، به یاد داری زمان های کودکی مان را که با هم شیطنت می کردیم و کلی شادی می کردیم؟ به نظرت دلیل آن همه حال خوبمان چه کسی بود؟ چه کسی آن لحظات خوب را برایمان به وجود می آورد که ما غرق در لذت شویم؟ یقیناً تلاش های پدر بود! حالا من و تو بزرگ شده ایم و تو دارای فرزند هستی و همان تلاش ها را برای فرزندت/فرزندانت می کنی و اکنون درک میکنی که پدر آن زمان ها چه حس و حالی داشت وقتی که خوشحالی ما را میدید. برادر جان، برایت آرزو میکنم که فرزندت/فرزندانت همانطور که من و تو بزرگ شدیم و به سعادت رسیدم، سعادت مند شود/شوند تا حس خوبی که به پدرمان دست می داد و می دهد به وجود تو هم تزریق شود. دوستت دارم، روز پدر مبارکت باشد.

❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

برادر جان، پدر خوش و قلب مهربان، روزت مبارک. یکی از سرسخت ترین و پرتلاش ترین پدرهایی که میشناسم تو هستی پس جدای از پدر به پیش تو هم آمدم تا این روز فرخنده و زیبا را به تو هم تبریک بگویم. امیدوارم هیچوقت خنده از لب هایت محو نشود و همواره در کنار خانواده ات شاد باشی و شاد بمانی و شادمانه زندگی بگذرانی.

متن و عکس برای تبریک روز پدر به برادرم

برادر، آیا فکری میکردی که روزی به مانند امروز سر برسد و یکی بخواهد روز پدر را به تو تبریک بگوید؟ آری فرزندت اکنون کوچک است و نمی تواند سخن بگوید اما من میخواهم از طرف او این روز را به تو تبریک بگویم. راستش را بخواهی خودم هم باورم نمی شود که چنین روزی سر رسیده و حالا تو برای خود دارای فرزند شده ای. امیدوارم که همیشه و در همه حال در کنار فرزندت خوشحال و شادمان باقی بمانی. دوستت دارم، روز پدر مبارکت باشد.

❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

روز پدر را به برادر عزیزتر از جانم که قرار است در آینده پدری مهربان و سخت کوش شود تبریک می گویم. برادر جان، نمی دانی از وقتی که با خبر شده ام که قرار است پدر شوی چقدر وجودم غرق در حس لذت و آرامش شد. از خدا میخواهم که فرزند در صحت و سلامت کامل به دنیا بیاید، بزرگ شود و باعث افتخار و سربلندی تو و خانواده اش بشود. این آرزوی قلبی من برای تو و فرزندت در روز پدر است. دوستت دارم، روز پدر مبارک.

عکس پروفایل تبریک روز مرد به داداش جونم + متن

روز پدر رو به یکی از پدران آینده هم تبریک میگم. اون پدر یقیناً یه پدر وظیفه شناس و عالی میشه که فرزندش رو غرق در رفاه و آسایش میکنه، اون پدر قطعاً تبدیل به یک پدر نمونه برای فرزندش میشه که فرزندش با افتخار هر جا که قدم میذاره اسم اون رو به عنوان پدر خطاب میکنه. اون پدری که دارم راجبش صحبت میکنم برادرم هست. برادر جان، امیدوارم اولاً فرزندت سالم و سلامت به این دنیا بیاد و بعد در عین صحت و سلامتش بزرگ و بزرگتر بشه و با خودش شادی رو برات به ارمغان بیاری. خیلی دوستت دارم، روز پدر مبارکت باشه.

❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

روز پدره و این روز رو باید به پدران زحمتکش و دوست داشتنی تبریک گفت. من در کنار پدر خودم میخوام این روز رو به برادرم هم تبریک بگم که نه تنها برای فرزند/فرزندان خودش بلکه برای من هم پدری کرده و تلاش های بسیاری کرده تا از گزند مشکلات و مشقات زندگی در امان بمونم. برادر جان، تو رو به اندازه دنیا دوست دارم و امیدوارم که هر لحظه در زندگیت غرق در حس خوبی بشی، روز پدر مبارک.

تصاویر تبریک روز پدر و مرد به برادر + متن

روز پدره و در این روز میخوام در کنار پدرم برای برادرم هم جشن بگیرم و با این کار این روز قشنگ رو به هر دوشون تبریک بگم. میخوام توی این روز قشنگ با این جشن به اونها بفهمونم که چقدر برام ارزش دارن و چقدر هر دوشون در زندگیم تاثیرگذارن. من هم پدرم و هم برادرم رو به عنوان بزرگترین انسان های زندگیم میدونم و برای هر دوشون احترامی که در شان یک پدر هست رو قائلم و در این جشن می خواهم مهر تاییدی به احساسی که نسبت به هر دوشون دارم بزنم. اما حالا قبل از جشن میخوام با این متن بهشون روز پدر رو تبریک بگم. پدر و برادر عزیزم، روز پدر مبارکتون باشه. خیلی دوستتون دارم.


سایر مطالب پیشنهادی :

متن زیبای تبریک روز پدر به عمو جانم + عکس نوشته

تبریک روز پدر با اسم دلخواه شما

عکس نوشته در مورد پدر فوت شده

متن تبریک روز مرد به دایی + عکس نوشته

متن تبریک روز پدر به پدر شوهر ، جملات تبریک روز پدر از طرف عروس


هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...