متن زیبای تبریک روز پدر به عمو جانم + عکس نوشته

عمو می تواند برای انسان به مانند یک پدر باشد، پدری مهربان و دلسوز که با مهربانی ها و دلسوزی هایش نهایت تلاشش را می کند تا زندگی برادرزاده اش در رفاه و آسایش باشد. اگر چنین عمویی دارید بد نیست که در روز مرد و روز پدر تبریکی به خصوص برای این روز به او بگویید.

در ادامه این مطلب عکس نوشته ، متن ها و جملاتی خاص و زیبا برای تبریک روز پدر به عمو آورده ایم که به شما پیشنهاد می کنیم اگر قصد تبریک گفتن روز پدر و روز مرد را به عموی تان دارید، از این متن ها استفاده کنید. اگر متنی مطابق میل تان پیدا نکردید، شما می توانید از نحوه نگارش متن ها کمک گرفته و متن به خصوص خودتان را بنویسید. همراه ما باشید.

عکس نوشته عمو جان روزت مبارک

جملات تبریک روز پدر به عمو

عمو جان شما برای من و خانواده ام دست کمی از پدر نداشته اید چرا که در هر لحظه ای که به شما نیاز داشتیم خود را برای کمک به ما رساندید. نمی دانید از اینکه شما را دارم چقدر خوشحالم چرا که با وجود شما اصلاً کمبود پدر را احساس نمیکنم. خواستم بدانید که ارزش و جایگاه شما اکنون برای من درست به مانند پدرم است و من شما را به اندازه او دوست دارم. در امروز که روز پدر و روز مرد است خواستم به پیش شما بیایم و این روز را به شما که پدر دوم من هستید تبریک بگویم. عمو جانم، بی نهایت دوستتان دارم، روزتان مبارک.

❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

عمو جانم، مردانگی و غیرت شما هیچگاه به شما اجازه نمی دهد که خانواده برادرتان را در رنج و مشقت ببینید برای همین هر کاری می کنید تا رفاه و آسایش را برای آنها به ارمغان بیاورید. حال من به عنوان یکی از اعضای خانواده برادرتان به نزد شما آمده ام که امروز که روز پدر و روز مرد است را به شما تبریک بگویم. روز پدر را به این دلیل به شما تبریک می گویم چرا که برایمان به مانند پدری مهربان بوده اید و روز مرد را به این دلیل تبریک می گویم چرا که مرد و مردانه به پای خانواده برادرتان ماندید و آنها را در لحظات سخت و دشوار تنها نگذاشتید.

❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

عمو جان، روز پدر و روز پدر را به تویی که نمونه بارز یک مرد قوی و نمونه بارز یک پدر مهربان هستی تبریک عرض میکنم. تو نه تنها در حق فرزندان خودت بلکه در حق ما که فرزندان برادرت هستیم هم مردانگی را تمام کردی و با مهربانی های پدرانه ات لطف و محبتت را به معنای کامل به ما ابراز نمودی. خیلی خوشحالم از اینکه تو را در زندگی ام دارم و بدان که تا همیشه قدردان زحماتت خواهم بود. عمو جان، روز پدر و روز مرد مبارک.

عکس پروفایل تبریک روز پدر به عمو جانم + متن

عموی عزیزم، خدا را شکر میکنم که برادر با غیرتی به پدرم داده که اکنون با حضور او احساس میکنم که من دو پدر در زندگی ام دارم که یکی پدر خودم یعنی برادر شما و یکی هم خود شما هستید. اکنون که روز پدر است من دلم نیامد که تنها این روز را به پدرم تبریک بگویم چرا که شما هم به مانند پدر نقشی پر رنگ در زندگی ام داشتید و من وظیفه خود می دانم که این روز فرخنده را به شما هم تبریک بگویم. عموی عزیزم، روز پدر و روز مرد مبارک.

❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

عمو جانم، خیلی خوشحالم از اینکه لبخند را به لبان شما میبینم. امیدوارم که تا همیشه و در هر لحظه و هر موقعیت این لبخند را حفظ کنید و امیدوارم که هیچ دلیلی وجود نداشته باشد که این لبخند از لبان شما محو شود. در امروز که روز پدر و روز مرد است به نزد شما آمدم تا با گفتن این حرف ها و همچنین اینکه چقدر دوست تان دارم و چقدر از حضورتان در زندگی ام از خدا سپاسگزارم، این روز زیبا و فرخنده را به شما تبریک بگویم. عمو جانم، روزتان مبارک.

❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

عموی عزیزم، خدا را شکر میکنم که زندگی من با عطر حضور مردان با غیرتی مانند شما و پدرم خوشبو شده است. اگر شما و پدرم در زندگی ام حضور نداشتید ممکن بود الان در زندگی به قهقرا می رفتم و هر روز پسرفت میکردم. دلیل اینکه اکنون هر روز پیشرفت میکنم و هر روز ترقی دارم رهنمودها و راهنمایی های شما و پدرم بوده است. حال به پای تمام این کارهایی که در حق من کردید، امروز که روز پدر و روز مرد است را فرصت پیدا کردم تا از شما و پدرم تشکر کنم و این روز زیبا و فرخنده را هم به شما و هم به پدرم تبریک بگویم. عموی عزیزم و پدر جانم، روزتان مبارک.

عکس نوشته عموی عزیزم روز پدر و مرد مبارک + متن

نمی دانم رابطه مردم با عموی شان چگونه است، نمی دانم به مانند ما خیلی خوب است یا نه میانه شان شکرآب است، این رابطه ها هر چه که هستند من رابطه خود و عمویم را به مانند آنها نمی دانم چرا که رابطه ما بیشتر از برادر زاده و عمو است و اکنون ما به مانند پدر و فرزند هستیم. عموی من به مانند پدری مهربان و دلسوز در زندگی ام بوده و حضور دارد و همین حضورش باعث می شود که من کم کم جایگاه او را از عمویم به پدر دومم تغییر دهم. حال که روز پدر و روز مرد است خواستم به مرد بزرگ زندگی ام یعنی عموجانم که به مانند پدرم بوده و هست تبریک بگویم. عمو جان، روزت مبارک.

❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

عمو جان، میخواهم بدانی که برادرزاده ات تو را با دنیا عوض نمیکند. انسان ها چیزهای باارزش و قیمتی را از دست نمی دهند و می خواهم بدانی که تو برای من باارزش ترین و قیمتی ترین چیزی هستی که در زندگی دارم و جانم را هم می دهم اما نمی گذارم که تو از زندگی ام بروی. عمو جان، من تو را به اندازه پدرم دوست دارم و مگر می شود که کسی پدرش را به سادگی از دست بدهد؟ هرگز! حالا که روز مرد و روز پدر هست به پیش تو آمدم تا با ذکر این حرفها اهمیتت را یادآوری کنم. عمو جان، روز مرد و روز پدر مبارک.

❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

عمو جانم، در تک تک لحظات سخت و دشوار زندگی در کنارم بودی و اکنون این وظیفه من است تا در لحظات خوب و شادی آور زندگی ام هم تو را شریک کنم. عموی عزیزم، امروز روز پدر و روز مرد است و من میخواهم جشنی برای پدرم بگیرم و به همین جهت میخواهم شما هم در این جشن حضور داشته باشید تا به این واسطه این روز را به شما هم تبریک بگویم چرا که شما دست کمی از پدر برای من نداشته اید. در واقع من میخواهم این جشن را هم برای شما و هم برای پدرم بگیرم چرا که هر دوی شما بهترین مردان زندگی من بودید و با راهنمایی ها و کمک هایتان کاری کردید که به اینی که اکنون هستم تبدیل شوم. هم شما و هم پدرم را به اندازه کل دنیا دوست دارم. روزتان مبارک.

عکس نوشته عمو جانم روزتان مبارک

عمو جان، غصه خوردن شما برابر است با غصه خوردن من، ناراحتی شما برابر است با ناراحتی من، اندوه و حال بد شما برابر است با حال بد من پس اگر نمی خواهید که من حال بدی داشته باشم، همیشه و در همه حال لبخند به لب داشته باشید. اگر این کار را برای خودتان نمی کنید برای من انجام دهید چرا که میدانم من را به مانند فرزندتان دوست دارید. در امروز که روز پدر و روز مرد است میخواهم این قول مردانه را به من که به مانند فرزندتان هستم بدهید. عموجانم، روزتان مبارک.

❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

امروز یک روز خاص و منحصر به فرد است و میخواهم در این روز از یکی از تاثیرگذارترین مردهای زندگی ام تشکر به عمل آورم. آن مرد کسی نیست به جز عموی عزیزم که با حضورش در زندگی نگذاشت که من سخی و مشقات زیادی را به جان بخرم. او دست مرا گرفت و به من کمک کرد و همین کمک کردنش باعث شد که من به اینی که اکنون هستم تبدیل شود. امروز روز مرد و روز پدر است و من میخواهم در این روز از عموی عزیزم تشکر کنم و همچنین این روز زیبا و فرخنده را به او تبریک بگویم. عمو جان، روزت مبارک.

متن تبریک روز مرد و پدر به عمو + عکس نوشته

عمو جانم، در هر جا که کمبود پدر را احساس کردم تو آمدی و جایگزین پدرم شدی و تمام تلاشت را کردی تا من احساس نکنم که پدری در زندگی ام ندارم. من اکنون تو را به مانند پدرم می دانم و می خواهم بدانی که به مانند پدرم برای تو ارزش و احترام قائل هستم. من این ارزش و احترام را به عنوان وظیفه خودم می دانم و تا ابد به پایش می مانم و همچنین تلاش میکنم تا لبخند را به لبانت هدیه دهیم. عمو جان، دوستت دارم و میخواهم بدانی که فوق العاده برای من مهم هستی. روز پدر و روز مرد را به تو تبریک می گویم.

❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

عمو جانم، من دو مرد را در زندگی ام خیلی دوست دارم که یکی پدرم هست و یکی هم شما هستی. شما همبازی من می شوید، رفیق من می شوید، هم کلام من می شوید و در بیشتر مواقع من حس میکنم که نه یک عمو بلکه یک دوست در کنارم دارم، یک دوست که صلاح مرا میخواهد. حالا من میخواهم جایگاه شما را از دوست به پدر دومم ارتقا دهم چرا که شما درست به مانند پدرم نگران من هستید و با راهنمایی هایتان کاری می کنید که زندگی ام زیباتر از آنچه که بوده بشود. عموی عزیزم، روز مرد و روز پدر مبارکتان باشد.

عکس نوشته عموی عزیز و مهربانم روز پدر مبارک

عمو جان، روز پدر و روز مرد است و دلم نیامد به کسی که مردی و مردانگی را جدای از پدرم از او هم آموختم تبریک نگویم. عمو جانم، شما مردی و مردانگی را به من یاد دادید و همین مردانگی از من پدری مهربان هم ساخته/در آینده خواهد ساخت. این ها را تماماً مدیون شما و پدر جانم هستم. در امروز که روز پدر و روز مرد است خواستم که با ذکر این حرف ها این روز زیبا را هم به شما و هم به پدرم تبریک بگویم. روزتان مبارک.

❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

عموی عزیزم، دنیای دخترانه من با مهربانی های پدرانه شما و پدرم ساخته شد. دنیای دخترانه و لطیفی که اکنون دارم را مدیون شما دو نفر هستم. در هر جا مهر و محبتی نیاز داشتم، در هر جا عشق و حال خوبی نیاز داشتم، شما و پدرم حاضر بودید و این مهر، محبت، عشق و حال خوب را ارزانی ام داشتید. حال که روز پدر و روز مرد است به سراغ شما و پدرم آمدم تا جواب تمام این حال خوبی که به من میدادید و می دهید را بدهم؛ من میخواهم با تبریک این روز به شما این کار را انجام دهم. عمو جان، پدر عزیزم، روز مرد و روز پدر مبارک باشد.

عکس عمو جان روزت مبارک

هر کسی ما را ببیند در ابتدا فکر میکند که پدر و فرزند هستم نه عمو و برادرزاده و این به خاطر عشقی است که میان من و شما در جریان است. عمو جان، میخواهم بدانید که این عشق در وجود من لبریز شده و تا ابد هم میخواهم که ادامه داشته باشد. من شما را به مانند هدیه ای از سوی خدا میدانم. دوست تان دارم، روز پدر و روز مرد را به شما تبریک می گویم.

❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

یکی از زیباترین روزهای زندگی من روز مرد و روز پدر است چرا که در این روز بهانه ای دارم تا به سراغ عمو و پدرم بروم و با عشق دوباره حال خوبم را به این دو نفر تزریق کنم. البته که در روزهای دیگر هم فرصتش را دارم اما در این روز که یک روز مخصوص همین کار است، این کار لذتی دیگر دارد. حالا زیباترین روز زندگی من فرا رسیده و من هم به عموی عزیزم و هم پدر جانم روز مرد و روز پدر را تبریک می گویم.

عکس عمو جانم روز پدر مبارک + جملات کوتاه

عمو جانم، می خواهم بدانید همانطور که شما برای من به مانند پدری مهربان هستید و کارهایی که در قبال من انجام می دهید کارهایی است که فقط از دست یک پدر بر می آید، من هم برای شما به مانند یک فرزند خواهم بود و درست همان کارهایی که جزو وظایف یک فرزند در حق پدرش است را در حق شما انجام خواهم داد. من حالا دیگر شما را نه به دید عموم بلکه به دید پدرم می نگرم و به پای این کاری که از آن حرف زدم خواهم ماند. عموی عزیزم، روز پدر و روز مرد مبارکتان باشد. از خدا میخواهم که سالیان سال سایه تان بر سر من و زندگی ام بماند تا من باز هم از مهربانی ها و عشق و محبت بی اندازه شما محروم نشوم. عمو جانم، بی نهایت دوست تان دارم.


سایر مطالب پیشنهادی :

متن تبریک روز پدر به پدر شوهر ، جملات تبریک روز پدر از طرف عروس

تبریک روز پدر با اسم دلخواه شما

عکس نوشته در مورد پدر فوت شده

متن تبریک روز مرد به دایی + عکس نوشته


هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...