متن آرزو برای خودم کوتاه

گاهی آدم باید برای خودش دعا کنه، گاهی باید برای خودش آرزو های خوب و قشنگ بکنه. اینکه آدم برای دیگران آرزو کنه خوبه اما نباید اهمیت و ارزش خودش رو از یاد ببره، اون باید به خودش با آرزوها و خواسته های خوب حس ارزشمندی بده تا اینجوری بتونه در زندگیش یک پله به خوشبختی نزدیک تر بشه.

اگه میخواین دعا یا آرزویی زیبا برای خودتون بکنید، بهتون پیشنهاد میکنیم که به هیچ وجه این مطلب رو از دست ندید. توی این مطلب دعاها و آرزوهای قشنگی آوردیم که برای خودمونه. شما میتونید این آرزوها رو بخونید و از خوندنشون کلی احساس خوب و زیبا دریافت کنید. در ادامه همراه ما باشید تا این متن ها در اختیارتون بذاریم.

جملات کوتاه آرزو برای خودم

برای خودم آرزو میکنم تا اونقدر قوی بشم که هیچ مشکل و مسئله ای نباشی که خم به ابروهام بیاره. از خدا برای خودم میخوام که اونقدر بهم اراده، قدرت و اعتماد به نفس بس بده تا به دل هر مشکلی بزنم و راه حل مناسبی رو پیدا کنم و بعد به واسطه اون راه حل مشکل پیش روم رو از بین ببریم. آرزو میکنم که خدا این آرزوی منو برآورده کنه و من روز به روز قوی و قوی تر بشم.

********************

از خدا برای خودم آرزو میکنم تا کلی اتفاقات مثبت و هیجان انگیز وارد زندگیم کنه، کلی اتفاقی که باعث بشن تموم اتفاقای بد و تلخ و ناخوشایند زندگیم رو فراموش کنم. از خدا میخوام با این اتفاقات اون قدر منو غرق در لذت و غرق در حس خوب بکنه که یادم بره اتفاق تلخی هم بوده که تجربه کردم، اتفاق ناخوشایندی هم بوده که توی زندگیم رقم خورده.

********************

از خدا برای خودم آرزو میکنم که قلبم اونقدر غرق در حس خوب و حس عشق بشه که بتونم تموم کسایی که در حقم بدی کردند و تموم کسایی که در حقم جفا کردند رو ببخشم و ازشون بگذرم. ازش میخوام که اونقدر بهم قدرت بده تا بتونم با حس عشق و محبت، تموم نفرت هایی که نسبت به اون آدم ها در وجودم شکل گرفته رو از بین ببرم و بتونم اونها رو ببخشم که اینجوری زندگیم زیباتر و بهتر بشه.

********************

از خدا میخوام که آدمای خوبی رو وارد زندگیم کنه، آدمایی که با عشق و محبتشون غرق در حس خوب و ناب زندگی میشم، غرق در حس لذت از زندگی میشم و هر چی غم و غصه هست رو فراموش میکنم. از خدا میخوام این آدما اونقدر دلشون پاک باشه، اونقدر قلبشون پر از عشق باشه تا با وجود اونها یادم بره که دنیا ظلم هم داره، ظالم هم داره و هر روز آدمای زیادی به خاطر یه عده دیگه از آدما در ظلم و ستم زندگی میکنن.

********************

از خدا برای خودم آرزو میکنم که اونقدر بهم قدرت بده تا بتونم تموم شکست هایی که در گذشته خوردم رو اول ازشون درس بگیرم و بعد هم از یادشون ببرم. از خدا میخوام بهم قدرت دوباره از نو آغاز کردن رو بده، از خدا میخوام که بهم جرات بلند شدن رو بده تا بتونم دوباره در مسیر زندگی قرار بگیرم و موفقیت های بیشماری که انتظارم رو میکشن رو از آن خودم کنم.

********************

از خدا میخوام که هر چی حس خوب در دنیا هست رو برام به ارمغان بیاره. از خدا میخوام که هر چی حس ناب و هیجان انگیز هست که تا به حال تجربه شون نکردم رو بهم هدیه بده تا به واسطه اونها بتونم از نعمت زندگیم بیشتر استفاده کنم و در زندگیم بیشتر لذت ببرم. از خدا میخوام قلبم رو با تموم احساسات خوب محاصره کنه تا جایی برای احساسات بد نمونه.

********************

از خدا میخوام که بهم قدرتِ بخشیدن بده، بخشیدن تموم اونهایی که قول دادن ولی به قولشون عمل نکردن، تموم اونایی که به شکل بره وارد زندگیم شده اما معلوم شد که گرگ های درنده ای هستن، بخشیدن همه اونهایی که در جواب خوبی هام بدی کردن و بخشیدن تموم اونهایی که در جایی که بهشون نیاز داشتم دستم رو رها کردن و برای همیشه تنهام گذاشتن. از خدا میخوام که این قدرت رو بده تا تموم اونها رو ببخشم و به زندگیم ادامه بدم.

********************

خدایا، به من قدرتی بده تا به واسطه اون بتونم دلم رو از هر چی حس کینه و نفرت حس پاک کنم، به من قدرتی بده تا بتونم نشونه های عشق و محبتت رو در دنیا پیدا کنم و با این نشونه ها خودم رو غرق در احساسات خوب کنم. خدایا، کینه و نفرت فقط عمر انسان رو زودتر ازش میگیره و هیچ فایده ای نداره پس به من قدرتش رو بده تا هر نفرتی در دلم هست از بین بره و اون حس نفرت به حس خوب تبدیل بشه.

********************

خدایا، آرزو زیاد دارم، دعا زیاد دارم، خواسته زیاد دارم و میدونم که تو اجابت کننده تموم اونها هستی. ازت نمیخوام اونها رو برآورده کنی چون برآورده شدن یا نشدن شون دست، فقط ازت میخوام که بهم شهامت بدی، ازت میخوام که بهم قدرت و شجاعت بدی تا بتونم برای تموم خواسته ها و آرزوهایی که دارم قدم بردارم و به تک تک شون برسم.

********************

خدایا، توی زندگی کلی اتفاق هست که میخوام تجربه کنم، کلی چیز جدید هست که میخوام برام تبدیل به بخشی از خاطراتم بشه، ازت میخوام که بهم کمک کنی که تموم خاطراتی که میخوام رو برای خودم رقم بزنم، ازت میخوام بهم کمک کنی تا به سمت همه اون چیزهایی که میخوام در زندگیم رقم بخوره برم و همشون رو به وجود بیارم.

********************

برای خودم آرزو میکنم که دیگه به هر کسی که اونقدر ارزش نداره ارزش ندم، به هر کسی که اونقدر مهم نیست اهمیت ندم، به هر کسی که اونقدر بزرگ و والا مقام نیست رتبه ندم چون میدونم که تموم اینها در نهایت باعث میشه که اون شخص یک شخصیت فیک در ذهنش نسبت به خودش بسازه و فکر کنه که از من بزرگتره. آرزو میکنم تا بتونم جلوی خودم رو بگیرم و به آدم ها در جد جنبه و حد و حدودی که دارن بها بدم.

********************

آرزوهای زیادی برای خودم دارم، آرزوهایی که باید بالاخره بهشون برسم و در زندگیم تجربه شون کنم. اما در میون تموم این آرزوها، یه آرزو دارم که بیشتر از همه میخوام اتفاق بیفته، یه خواسته دارم که بیشتر از همه اینها میخوام رقم بخوره و بهش برسم و اون خواسته و آرزو اینه که همیشه در هر موقعیتی و هر مکانی و هر زمانی عزت خودم رو نگه دارم، به آرامشم اهمیت بدم و ارزش خودم رو پایین نیارم. شاید این در نگاه اول یه کار ساده به نظر برسه اما وقتی در موقعیت های سخت قرار میگیری متوجه میشی که اونقدر هم که باید ساده نیست. از خدا میخوام که این آرزوم برآورده بشه چون میدونم با برآورده شدنش میتونم به هر آرزو و خواسته دیگه ای که دارم دست پیدا کنم.

********************

آرزو میکنم که دنیا پر از صلح بشه، آرزو میکنم که دنیا پر از عشق بشه، آرزو میکنم که مردم همه نفرت هاشون نسبت به هم رو از بین ببرن و عشق رو جایگزین این نفرت بکنن. چقدر اونوقت زندگی کردن در این دنیا شیرین و لذت بخش میشه، چقدر اونوقت زندگی کردن توی این دنیا به آدم حس خوب میده، آرزو میکنم که دنیا تموم تغییراتی که گفتم رو به خودش ببینه تا من هم با این همه حس خوبی که وجود داره، وجودم غرق در عشق و حس خوب بشه.

********************

آرزو میکنم که خدا قدرت فراموشی بهم بده، قدرت فراموش کردن یه سری از چیزهایی که ذهنم رو آزار میده، فراموش کردن یه سری از چیزهایی که میدونم باید از ذهنم پاک بشه اما قدرتش رو در خودم نمیبینم که فراموش شون کنم. از خدا میخوام تا این قدرت رو بهم بده تا تموم اون اتفاقاًت تلخی که در ذهنم دائماً تداعی میشن رو فراموش کنم. یه سری اتفاقاًت و یه سری آدم ها هستن که تو ذهن آدم میمونن و مثل سم ذره ذره وجود آدم رو به شکل خاطره از بین میبرن، از خدا میخوام که تموم اون خاطرات رو از یاد ببرم.

********************

آرزو میکنم که کسی وارد زندگیم بشه که من رو درک میکنه، کسی وارد زندگیم بشه که همواره عشق و احساس از وجودش نسبت به من لبریز بشه، کسی وارد زندگیم بشه که همراهم بشه، همدمم بشه، انیس و مونس و تنها رفیقم بشه، از خدا میخوام کسی وارد زندگیم بشه که با وجود اون بفهمم که دنیا چقدر قشنگه و چقدر من با اون احساس خوشبختی می کنم. از خدا میخوام که این آرزو من رو برآورده کنه تا با اون به جنگ تموم خاطرات تلخ زندگیم برم و همشون رو با خوبی هایی که از طرفم میبینم پاک کنم.

********************

برای خودم آرزوی عزت نفس میکنم، آرزوی عزت نفسی که باعث بشه با اون به هر کاری دست نزنم، با هر کسی دمخور نشم و خودم رو به دل هر اتفاقی نندازم. از خدا میخوام که اونقدر به من حس ارزشمندی بده تا فقط کارهایی که ارزشمند هستن رو انجام بدم، افرادی که ارزشمند هستند رو وارد زندگیم کنم و با اشخاصی دمخور بشم که میدونم به پیشرفت و تعالی من کمک میکنند.

********************

از خدا میخوام که من رو عاقبت به خیر کنه، از خدا میخوام که حکمتش برای من جز خوبی و سعادت چیز دیگه ای نباشه، از خدا میخوام که در تقدیر من فقط عشق و حس خوب رو نهادینه کنه. من خودم رو دوست دارم و به خودم احترام میذارم و قبل از اینکه برای هر کس دیگه ای آرزوهای خوب کنم، اون آرزوهای خوب رو در حق خودم میکنم.

********************

از خدا میخوام که اگه خواسته ای توی وجودم شکل گرفت، شهامت رسیدن به اون خواسته هم در وجود شکل بگیره. آدمای زیادی هستن که در زندان ترس هاشون زندانی شدن، آدم هایی زیادی هستی که با اگه فلان بشه چی، اگه فلان اتفاق بیفته چی، خودشون رو از حرکت کردن بازداشتن و همینطور در حسرت خواسته هاشون موندن و زندگی میگذرونن. از خدا میخوام که من جزو این دسته از آدما نباشم و بهم شهامت رسیدن به تموم خواسته هام رو بهم بده.

********************

از خدا میخوام که توی کارم موفق ترین آدمی بشم که میشناسم، از خدا میخوام که اونقدر درهای رشد و پیشرفت رو پیش روم بذاره، اونقدر پله های ترقی و موفقیت رو جلوی روم قرار بده تا تموم این درها رو باز کنم و تموم اون پله ها رو بالا برم تا بالاخره به چیزی که میخوام برسم.

********************

برای خودم سلامتی رو آرزو میکنم چون میدونم که اگه سلامتی وجود داشته باشه، در سایه این نعمت میتونم به بسیاری از نعمات دیگه در زندگیم جامه عمل بپوشونم. اگه سلامتی از من گرفته بشه، من دیگه نمیتونم خیلی از آرزوها رو برای خودم داشته باشم چون یا رسیدن بهشون سخته و یا غیر ممکن.

********************

برای خودم آرزو میکنم که به خدا نزدیک و نزدیک تر بشم، اونقدر نزدیک که به هیچ آدمی وابسته نشم، اونقدر نزدیک که عشق اون رو به هر عشقی در این دنیا ترجیح بدم، اونقدر نزدیک که هم صحبتی با اون رو به هم صحبتی با هر کسی در این دنیا ترجیح بدم. برای خودم آرزو میکنم تا خدا رو در زندگیم دریابم و بیشتر از هر کس و هر چیزی به خدا بها بدم تا با اون بتونم به سعادت و کمال واقعی برسم.

********************

از خدا میخوام که توی تک تک مراحل زندگیم من رو با موفقیت مواجه کنم، از اون میخوام من رو غرق در لحظات خوش و شیرین موفقیت کنه و به من با حس خوب قدرت، حس زندگی کردن بده. از خدا میخوام که موفقیت رو بخشی از زندگی من کنه و با اون من رو به قله های زندگی برسونه.

********************

از خدا میخوام تا اونقدر به من شجاعت و شهامت بده که وقتی به چالش و مسئله ای در زندگی بر میخورم، نگم که چقدر سخته، نگم که نمیتونم از پسش بر بیام بلکه به جای این کارها به دنبال راه حل باشم و با اون راه حل سعی کنم که مسئله پیش روم رو از بین ببرم. از خدا میخوام که به من قدرتی بده تا به جای دیدن مشکل، راه حل از بین بردن مشکل یا بهتره بگم چالش رو ببینم.

********************

از خدا میخوام که من رو غرق در ثروت و نعمت کنه، من لایق ثروتم، من لایق باران رحمت خدا بر سر خودم هستم پس باید خدا نعمات زیادی به من ببخشه. خدایا، از تو میخوام که سطل روزی منو اونقدر بزرگ کنی تا بی نهایت از باران رحمتی که داری نصیبم بشه، از تو میخوام که ابر روزهات رو بر سرم قرار بدی تا به واسطه اون بتونم غرق در نعمت و حس خوب خوشبختی در زندگیم بشم.


در ادامه تماشا کنید :

متن درباره خودم و خدا

متن برای خودم ارزش قائلم

متن درباره سایه خودم

متن من برای خودم زندگی میکنم + عکس نوشته

مجموعه کپشن زیبا و کوتاه برای عکس خودم

متن در مورد دوست داشتن خود + عکس نوشته

دلنوشته زیبا درباره تولد خودم (2)

متن غمگین و کوتاه در مورد مرگ خودم


هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...