بهترین متن برای تبریک تولد مادر

مادر نهایت عشق و عاشقیست، مادر نهایت احساس خوب است، مادر نهایت حال خوب است. وقتی که سایه مادر بالای سرت است، تو آن موقع هست که می توانی طعم لذت بخش زندگی را بچشی. از هر موقعیتی استفاده کن تا مادرت را خوشحال کنی، یکی از بهترین موقعیت ها تولدش است که می توانی با یک متن خاص به او تولدش را تبریک بگویی.

اگر روز تولد مادرتان است، شما می توانید از متن ها و جملاتی که برای تبریک تولد مادر در ادامه این مطلب تهیه کرده ایم استفاده کنید. این جملات عاشقانه و احساسی هستند و می توانند حرف دل شما را به مادرتان بزنند پس حتما نگاهی به آنها بیندازید. همراه ما باشید.

جملات کوتاه تبریک تولد به مادر

جملات برای تبریک تولد مادر

امروز تولد فرشته زندگی منه، اونی که بال هاش زیر بار زحماتی که برای من کشید شکست، کمرش خمیده شد و با این حال باز هم موند و من رو زیر سایه اش گرفت. مادرم، تولدت مبارک.

❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

روز تولد تو، روز تولد تمام خوبی های دنیاست. مادر، تموم خوبی های دنیا در تو خلاصه میشه. تو اونقدر خوبی و اونقدر در وجودت آرامشه که وقتی با کسی هستی، از تو جز خوبی و آرامش چیز دیگه ای دریافت نمیکنه. مادرم، سایه ات بر سرم. دوستت دارم، تولدت مبارک.


روز تولد توئه و من دلم نمیاد که این روز به خصوص رو اینقدر ساده و راحت از دست بدم. مادر جان، در این روز از خدا میخوام که یک عمر طولانی هم به من و هم به تو بده که تا ابد و تا همیشه کنار هم باشیم و من از نعمت وجودت بهره ببرم و زندگی رو به معنای واقعی زندگی کنم. دوستت دارم، تولدت مبارک.

❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

مادر جانم، تولدت به من یادآوری میکنه که چقدر خدا میخواسته که من خوشبخت باشم و چقدر میخواسته که من غرق در آرامش و لذت باشم که تو رو آفرید و تو رو مادر من کرد. در اون روز خاص که تو به این دنیا اومدی، سند خوشبختی و سعادت من هم چندین و چند سال قبل از تولدم امضا شد. مادر جان، با مهربانی های مادرانه تو هست که هنوز میتونم طعم زندگی رو بچشم. دوستت دارم، تولدت مبارک.

❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

مادرم، حتی الان که برای تبریک تولد به پیش تو آمده ام دستم خالیست اما تو به لطف و عشق مادرانه ات تبریک مرا پذیرا باش و عشقی که به تو دارم را درون قلبم ببین. مادرم، دستم خالیست اما می دانم که تو در این دست خالی میلیون ها محبت و عشق که فرزندت نسبت به تو دارد را میبینی ، میلیون ها حس خوب که فرزندت نسبت به تو دارد را میبینی. مادر عزیزم، دوستت دارم، امیدوارم که سال هایی بسیار سایه ات بالای سرم باشد. تولدت مبارک.

متن تبریک تولد به مادر

مادرم، حتی الان که نهایت تلاشم را میکنم که با لحنی مهربان و محبت آمیز روز تولدت را به تو تبریک بگویم، مطمئنم که نمی توانم سخنانم را به اندازه عشق و محبت تو مزین کنم. مادر جانم، این همه عشق و محبت بی بدیل که در هیچ جا به مانند آن یافت نمی شود را از کجا می آوری؟ آن همه عشقی که تو را خاص میکند؟ مرا تشنه به وجود تو می کند؟ این عشق را از کجا می آوری؟ مادر عزیزم، باز هم تمام سعیم را می کنم و میخواهم از اعماق قلبم بگویم که دوستت دارم و تولدت را تبریک می گویم.

❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

مادر، مبادا قلبت از من ناراحت شود، مبادا دلت از من بگیرد، فرزندت هستم، خطا میکنم و دچار اشتباه می شوم، تو به پای مهر مادرانه ات، تو به پای عشقی که فقط در وجود مادران است مرا ببخش، مرا به پای تمام اشتباهاتم و تمام گناهانی که در حق تو کردم ببخش. امروز که روز تولدت است، قول بده که مرا ببخشی. زیباترین نعمت زندگی من، تولدت مبارک.

❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

مادرم، این را بدان که در پس تمام خطاهایم عشقی بی بدیل به تو دارم. مرا ببخش که به پای این خطاها مجبور به تحمل درد و ناراحتی می شوی، مرا ببخش که به پای این اشتباهات مجبور به تحمل زجر می شوی. امروز که روز تولدت است آمده ام تا هم تولدت را تبریک بگویم و هم اینکه بگویم که تا وقتی عمر دارم به جبران تمام اشتباهاتی که در حق تو کردم به تو عشق خواهم ورزید چرا که این عشق ورزیدن وظیفه من بوده که از آن غافل بودم. مادرم، تولدت مبارک.

❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

مادر، چطور می توانی آنقدر با گذشت باشی؟ چطور می توانی آنقدر با محبت باشی؟ مگر تو در همین دنیای به این ظالمی زندگی نمی کنی؟ مگر تو در همین دنیایی که جز سیاهی رنگی ندارد زندگی نمی کنی؟ مادر، چطور می توانی با عشقت در دل همین سیاهی زندگی را هم برای خودت و هم برای من رنگارنگ کنی؟ مادرم، با رنگ عشق تو، اکنون دنیای من هم رنگارنگ شده و من در دل همین سیاهی ها با وجود تو توانسته ام خوبی و عشق را درک کنم. از خدا میخواهم که تا ابد سایه ات بر سرم باشد، دوستت دارم، تولدت مبارک.

جملات شیک تولدت مبارک برای مادر

تولد عشق زندگی من است، تولد همانی که با وجود او عشق برایم معنا می شود. مادر، تو که باشی عاشقی هم هست، حس خوب هم هست، حال خوب هم هست و در کل وقتی که تو هستی، می توان خنده را بر لب های من دید. مادرم، نمی دانم چطور از عشقی که به تو دارم سخن بگویم چرا که این عشق بی نهایت بزرگ است و من نمی توانم در موردش در چند جمله سخنی بگویم چرا که نیاز به روزها حرف زدن دارد. مادر مهربانم، اکنون فقط میخواهم بگویم که دوستت دارم، تا همیشه برایم بمانی، تا همیشه برایت بمانم، تولدت مبارک.

❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

تولد یکی از تاثیرگذارترین آدمهای زندگی منه، تولد کسی که من اون رو موفق ترین آدم روی زمین میدونم، تولد کسی که من اون رو الگوی خودم در زندگی میدونم چرا که میدونم با الگو برداشتن از اون، خوشبختی و سعادت من هم در این دنیا حتمی هست. اون کسی که دارم در موردش حرف میزنم مادرم هست. مادر جانم، تو برای من نمونه بارز یک انسان موفق هستی چرا که در دل تمام سختی ها و مشکلات باز هم خنده و لبخند از روی لب های تو محو نمیشه. دوستت دارم، تولدت مبارک.

❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

بهترین همدمم، بهترین همرازم، بهترین انیسم، بهترین مونسم، بزرگترین عشق من، بزرگترین دلیل زندگی من، تولدت مبارک. مادر، تو برای من در تمام لحظات سخت به مانند یک همدم قوی بودی، توی برای من در تمام مشکلات و دردهایم مانند یک همراز بودی، تو برای من در تمام لحظات سختم انیس و مونس بودی و به پای تمام این ها من تو را بزرگترین دلیل عاشقی ام می دانم، من تو را بزرگترین دلیل زندگی ام می دانم. مادرم، مهربان ترین آفریده خدا، خاص ترین خلقت خدا، تولدت مبارک.

❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

مادرم، زیبایی زندگی با تو برایم معنا می شود. وقتی که تو در کنارم باشی و سایه ات بر سرم باشد یعنی زندگی زیباست، یعنی زندگی من همراه با عشق و عاشقیست. اگر تو نباشی، اگر سایه ات را بر سرم احساس نکنم، آن وقت است که گرمای خانمان سوز مشکلات زندگی مرا خواهد سوزاند، آن وقت است که گرمای خانمان سوز درد فراق تو مرا از بین خواهد برد. مادر، اگر می خواهی زندگی فرزندت زیبا باشد، اگر می خواهی که زندگی فرزندت همراه با عشق و شادی باشد، پس همواره در زندگی اش بمان. زندگی من، تولدت مبارک.

متن تولدت مبارک به مادر گلم

امید زندگی من، تولدت را تبریک می گویم. به راستی که اگر تو نبودی، من میخواستم در چه چیزی امید را جستجو کنم؟ من میخواستم به خاطر چه چیزی امید به آینده و امید به زندگی را در خود حفظ کنم؟ مادر، اگر تو نبودی، اگر سایه ات بر سرم نبود، نمی دانم چطور و چگونه می توانستم در این دنیا دلیلی برای زندگی کردن پیدا کنم. تو تمام امید من برای زندگی هستی، تو تمام دلیل من برای زندگی هستی و من تو را از ته قلبم دوست دارم. مادرم، تولدت مبارک.

❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

تولد مادریست که هر کاری می کند تا فرزندش به اهدافش برسد، هر کاری میکند تا فرزندش به خوشبختی برسد. تولد مادریست که حتی از خودش میگذرد تا فرزندش شاد باشد و شاد بماند. مادرم، امروز تولد توست و نمی دانی که در این روز زیبا و فوق العاده چقدر خوشحالم، خوشحالی بابت این که خدا فردی را روی زمین آفرید که قرار بوده و هست بزرگترین حامی ام شود، بزرگترین عشق من در زندگی شود. مادرم، دوستت دارم، تولدت مبارک.

❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

مادر، جلوی تو حتی زیباترین کلمات و جملات هم کم می آورند، حتی بهترین عبارات را هم که انتخاب کنم باز هم نمی توانم ذره ای با این متن هایی که برای تو می نویسم عشقت را جبران کنم. مادر، عشق تو خاص است و هیچ کلمه و جمله و حرفی نمی تواند از آن پیشی بگیرد. فقط خواستم بدانی که هر چند عشق من نسبت به عشق تو کوچکتر است، اما این عشق تا همیشه در دل و قلب من وجود دارد و همین عشق باعث می شود که هیچگاه به بیراهه زندگی نروم. مادرم، تو مظهر عشق و عاشقی برای منی، تولدت مبارک.

❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

زیبای من، از من بپرسند زیباترین، بهترین و خاص ترین زن روی زمین کیست بدون شک همان ابتدا نام تو را خواهم آورد. مادر، تو برای من نمونه بارز بهترین خلقت خدا هستی و مگر می شود بهتر از تو را هم پیدا کرد؟ امروز که روز تولد توست خواستم اهمیتت را در زندگی ام به تو یادآوری کنم و بگویم که چقدر دوستت دارم و چقدر عاشقت هستم. مادرم، تولدت مبارک باشد.

جملات زیبای تبریک تولد به مادر

مادر، اگر دفترچه خاطرات زندگی مرا ورق بزنند، هر برگ که در آن لحظاتی خوش نوشته شده است، در آن می توان کلمه مادر را یافت. مادرم، هر چه خاطرات خوش و زیبا داشته ام، از نعمت وجود تو در زندگی ام بود، هر لحظه زیبایی که پشت سر گذراندم، به خاطر نعمت حضور تو در زندگی ام بود. مادرم، بی نهایت دوستت دارم و خواستم بدانی که زندگی من با حضور توست که زیباست. تولدت مبارک.

❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

خدا خاص نهایت قدرتش را نشان دهد برای همین مادر را خلق کرد. تو می توانی نهایت قدرت خدا را در مادر ببینی. مادر با وجود آنکه سختی می بیند و با وجود اینکه زجر می کشد اما با این حال از وجودش می گذرد تا برای فرزندش زندگی را زیبا کند. این عشقی که درون مادر نهفته است را در کجا می توانی بیابی؟ برای همین است که می گویم قدرت خدا را می توانی در مادر ببینی چرا که عشق او، آینه تمام نمای قدرت خداست.

❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

مادر، تو همان کسی هستی که می توانی جای همه را برایم پر کنی، مهم نیست که طرفم چه کسی باشد، تو خوب مرا آموخته ای و برای همین می توانی جای او را پر کنی و نگذاری که احساس تنهایی کنم. اما مادر، امان از روزی که تو از پیشم بروی، آن موقع چه کسی می تواند جای تو را برایم پر کند؟ چه کسی می تواند دلتنگی مرا برطرف کند؟ راستش را بخواهی این به کابوس زندگی من تبدیل شده، اینکه تو دیگر پیشم نباشی یکی از بدترین کابوس هاییست که می تواند در زندگی ام به واقعیت تبدیل شود. مادرم، به من قول بده که هیچوقت مرا تنها نمی گذاری، تولدت مبارک.

❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

مادر، نگاه به سن و سالت نکن، تو هر چه پیرتر می شوی، عشقی که من در وجودم نسبت به تو دارم جوان و جوانتر میشود، این عشق بزرگ و بزرگتر می شود. مادر جانم، مبادا حس کنی که از عشق من ذره ای به تو کم شده، نه این عشق هر روز و هر روز بیشتر می شود. مادر جانم، حتی اگر تمام عمرم را بگذارم و عشقم وجود را نسبت به تو بیشتر و بیشتر کنم، این را بدان که ذره ای نمی توانم از عشقی که تو به من داشته ای را جبران کنم. دوستت دارم، تولدت مبارک.

❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

مادر، خاص ترینِ من روی زمین خدا، تولدت مبارک.

جملات تبریک تولد به مادر

مادرم، گل خوشبوی من، عطر زندگی من که رایحه خوش حضورت زندگی مرا خوشبو می کند، تولدت مبارک.

❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

مادر جانم، اگر بخواهند از زندگی من فیلمی بسازند، بدون شک قهرمان زندگی ام تو خواهی بود. تو بودی که با فداکاری هایت، با بخشیدن هایت و با از خودگذشتگی هایت زندگی ام را ساختی. بدون شک اگر تو نبودی، من اکنون در چه مرحله ای از زندگی قرار داشتم؟ نبود تو برای من به منزله مرگی تدریجی در این دنیا بوده و هست و حتی اگر همین حالا هم از من دور شوی، این را بدان که من ذره ذره نابود می شوم. مادر، تو برای من به مانند سایه بانی در برابر خورشید سوزان دنیا هستی پس هیچوقت سایه ات را از من دریغ نکن. بی نهایت دوستت دارم، تولدت مبارک.


در ادامه تماشا کنید :

عکس کیک تولد برای مادر (2)

عکس نوشته تولد مادر برای پروفایل (سری دوم)

گلچین شعرهای زیبا برای تبریک تولد مادر


هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...