متن زیبا برای روز دختر از طرف پدر

پدرها در کنار تمام وظایف پدری که بر حق فرزند دخترشون دارن، باید اونو در دریای عشق و محبت شون غرق کنن. پدر باید اولین و بهترین مرد زندگی هر دختری باشه، مردی که اون رو با معنای حقیقی عشق و آرامش آشنا میکنه و به معنای واقعی اون رو غرق در حس خوشبختی میکنه.

در ادامه این مطلب متن هایی زیبا و دلنشین از طرف پدر برای فرزند دخترش در روز دختر آوردیم که شما میتونید از این متن ها استفاده کنید و این روز زیبا رو به دخترتون تبریک بگید. همراه ما باشید.

جملات کوتاه و زیبای تبریک روز دختر از طرف پدر

جملات از طرف پدر برای روز دختر

دختر نازنینم، میگن که پسرها عصای دست پدر و مادرشون هستن اما این این فقط در مورد پسرها صدق نمیکنه، تو برای پدرت به مانند یک عصای قوی هستی که هیچوقت نمیذاری زمین بخوره و هیچوقت نمیذاری کمر خم کنه. دخترکم، تو فارغ از جنسیت، تمام تلاشت رو برای پدر و مادرت کردی و میکنی تا هیچ وقت خم به ابروشون نیاد و باید بگم دست مریزاد چرا که ما با وجود تو واقعا طعم واقعی آرامش در زندگی رو چشیدیم. دخترم، معمولا فرزند هست که از پدر و مادر برای زحماتش تشکر میکنه اما این بار من میخوام کار برعکسی رو انجام بدم و از تو تشکر کنم، تشکر برای اینکه در زندگی من و مادرت بودی و با نور حضورت زندگی ما رو هم روشنایی بخشیدی. دوستت دارم، روز دختر مبارک.

********************

دختر شیرین ادای بابایی، مبادا باباتو تنها بذاری و بری ها، مبادا دستشو ول کنی ها، مبادا روتو ازش برگردونی ها، بابات الان وجودش به وجود تو وابسته هست، تو الان برای بابات حکم قلب دومش رو داری پس حسابی پیشش بمون و حسابی با وجودت بهش آرامش بده وگرنه بابات با ناراحتی و غم دوری تو کم کم از بین میره و نابود میشه. دخترم، تو تمام هستی و دارایی من از دنیا هستی پس حق بده که چنین دیدگاهی نسبت به تو داشته باشم. دوستت دارم و تا همیشه هم به دوست داشتنت ادامه میدم چون دوست داشتن تو یکی از مهمترین دلایلی هست که به من یادآوری میکنه زندگی چقدر قشنگه. روز دختر مبارک.

********************

روز دختر رو به دختر عزیز و ناز خودم تبریک میگم. دخترم، وقتی که مردم محبت های من به تو رو میبینن، میگن دخترت رو لوس نکن، بیش از حد بهش محبت نکن، اما نمیدونن که این محبت کردن ها و کارهایی که در حق تو انجام میدن در اصل برای شاد کردن دل خودمه. دخترم، با محبت های بیش از حدی که به تو میکنم، قلب خودم رو آروم میکنم و دل خودم رو شاد میکنم. این مردم میگن دخترت لوس میشه اما نمیدونن که دختر من چشمه بزرگی از محبته، من هر چقدر به اون عشق بدم نمیتونم ذره ای از عشق و محبتی که اون به من میبخشه رو جبران کنم.

********************

دخترم، میدونی عشق برای یه پدر یعنی چی؟ یعنی بزرگ شدن دخترش که تموم دنیاش هست رو ببینه، یعنی قد کشیدن دخترش که تموم داراییش میدونه رو ببینه. دخترک نازم، عشق برای پدر یعنی همین، یعنی اینکه تو رو بالاخره در موقعیت و جایگاهی که دوست داری در اون قرار بگیری ببینه، یعنی تو رو در موقعیت هایی که در اونها به تموم هدف هات رسیدی ببینه، یعنی تو رو در نهایت تموم این ها در لباس عروس ببینه. دخترم، من با امید و عشق به همین هاست که زنده ام و زندگی میکنم، پدرت با وجود همین هاست که هنوز هم نفس میکشه. دوستت دارم، روز دختر مبارک.

********************

روز دختر رو به دختر نازنینم تبریک میگم. دختر بابا، یادت باشه که آرزوی من دیدن تو در لباس عروسه اما مبادا تنها هدفت در زندگی عروسی کردن باشه. خیلی از دخترها هستن که تنها هدفشون ازدواج کردنه و فکر میکنن با ازدواج دیگه به اون خوشبختی حقیقی که میخوان میرسن. من نمیخوام که دخترم اینجوری باشه، من میخوام دخترم هدف هایی بزرگتر از ازدواج داشته باشه، هدف هایی که باعث میشه رسالتش رو در زندگیش درک کنه. دخترم، درسته که ازدواج زیباست اما این رو بدون که رسیدن به هدف هات و رویاهات میتونه زیبایی بیشتری داشته باشه و وقتی که تو در عین رسیدن به اهدافت ازدواج میکنی، این زیبایی ها چندین برابر میشه. پس مبادا به خاطر فرهنگ غلطی که داریم، تنها هدفت رو ازدواج کردن بدونی و فکر کنی کسی سوار بر اسب سفید میاد تا تو رو به تمام آرزوها و خواسته هات برسونه. دوستت دارم، روزت مبارک.

********************

دخترم، دعای پدرت برای تو یک دنیا سلامتی، یک دنیا عشق، یک دنیا حس خوب و یک دنیا شادی و نشاط هست. دخترم، مبادا خم به ابرو بیاری، مبادا ناراحت باشی و ناراحت بمونی، مبادا اشک به چشم هات بیاد و غم رو به جون بخری، همه اینها برای پدرت حکم سم رو دارن. اگه پدرت ذره ای غم و ناراحتی رو در وجود تو ببینه، انگار که سم خورده و این سم ذره ذره وجود اون رو نابود میکنه. اگه نمیخوای که این اتفاق بیفته، پس همیشه شاد باش و بخند، همیشه به دنبال دلیلی برای شاد بودن و داشتن حس خوب بگرد و هیچوقت از این کار کوتاه نیا. دختر بابا، دوستت دارم، روز دختر مبارک.

********************

دخترم، تو برای پدرت حکم زیباترین گل دنیا رو داری که در باغ زندگیش شکوفا شده و کم کم داره رشد میکنه. دخترم، من تموم این باغ رو در اختیار تو گذاشتم تا تو به بهترین شکل رشد کنی و به زیباترین حالت ممکنی که داری برسی. گل باغ بابایی، یادت باشه هیچوقت گلبرگ هات زخمی نشن، هیچ وقت پژمرده نشی، با پژمرده شدن تو دیوارهایی که بابات به دور این باغ چیده تا تو رشد کنی و نمو داشته باشی روی سرش خراب میشن پس اگه نمیخوای این اتفاق بیفته، همیشه باطروات بمون. دوستت دارم، روز دختر مبارک.

********************

دخترک شیرین ادای من، خدا رو شکر که جدای از روز تولدت، روزی به نام روز دختر هم داریم که بابات بیاد و بهت دوباره اون حس شیرین و نابی که نسبت به تو داره رو بروز بده. من اینقدر به تو احساسم رو بروز دادم، اینقدر از موقعیت های مختلف استفاده کردم تا بیام و عشقم رو بهت نشون بدم که حس میکنم دیگه این کارم برات خسته کننده شده اما الان که موقعیتش هست به هیچ وجه کوتاه نمیام و میخوام با تمام وجودم هر چقدر که عشق نسبت به تو دارم رو بهت بروز بدم. دخترم، بابات خیلی تو رو دوست داره و تو حکم زندگی اون رو داری، بابات عشق رو در وجود تو میبینه و با وجود تو هست که حس خوب و حس ناب زندگی رو درک میکنه، بابات با وجود تو هست که شیرینی زندگی رو میچشه و میفهمه که زندگی چقدر میتونه لذت باشه. دوستت دارم، روزت مبارک.

********************

روز دختر رو به دخترک نازنینم که لحظه به لحظه زندگی کنارم بود و باباش رو تنها نگذاشت تبریک میگیم. دخترک ناز من، تو با همه لطافت دخترونه ات، یکی از سرسخت ترین پشتوانه ها برای پدرت بودی و هستی و با بودنت کاری میکنی که پدرت هیچ کدوم از غم های روزگار رو احساس نکنه. دخترم، تو با وجودت به وجود پدرت آرامش می بخشی و اون رو از هر چه غم و ناراحتی هست رها میکنی، تو با بودنت وجود پدرت رو غرق در حس خوب میکنی و همین میشه که برای او به بزرگترین پشتوانه اش در زندگی تبدیل میشی. دختر بابا، روزت مبارک.

********************

دخترک ناز و دلبر من، امروز روز دختره و من از این فرصت ناب استفاده میکنم و میام تا دخترم رو در دریای عشق و محبتم غرق کنم. دخترم، نازنین من، دلبرک من، میدونی که چقدر دوستت دارم؟ میدونی که حاضرم دنیا رو به پات بریزم؟ میدونستی که حاضرم تموم وجودم رو بدم تا مبادا لبخند رو لب هات محو نشه؟ تو بزرگترین و زیباترین دلیل عاشقی پدرت هستی، تو بزرگترین و بهترین دلیل داشتن حس خوب در پدرت هستی پس بهش حق بده که حاضر باشه از با ارزشترین داراییش که وجود و جونش باشه بگذره تا تو بخندی و لبخندت رو روی لب هات حفظ کنی. دوستت دارم، روز دختر مبارک.

********************

دخترک بابا، مبادا بزرگترین آرزوت مثل بعضی از دخترها شوهر کردن باشه، پدرت برای تو زحمت میکشه، پدرت به تو عشق و محبت میده تا تو بزرگ بشی و برای خودت کسی بشی. البته که ازدواج کردن هم یکی از شیرینی های زندگیه اما پدرت نمیخواد که این بزرگترین آرزوی تو باشه. بزرگترین آرزوی تو باید پیشرفت کردن باشه، بزرگترین آرزوی تو باید رسیدن به کلی هدف و خواسته باشه که تو رو رشد میدن و باعث ترقی کردنت میشن. دخترک بابا، توی امروز که روز دختر هست به پدرت قول بده که تموم تلاشت رو میکنی تا کلی هدف برای خودت بچینی و بعد به تموم اون هدف ها برسی و در این بین به ازدواج که یکی از شیرین ترین لحظات زندگی هر کسی هست هم فکر کنی. روز دختر مبارک.

********************

دخترم، من نمیگم ازدواج کردن چیز بدیه، من نمیگم شوهر کردن ناپسنده، اما بدون که این دنیا فوق العاده بزرگه، این دنیا فوق العاده بی نهایته و تو میتونی اتفاقات مختلفی رو در اون تجربه کنی پس همه دنیا رو در ازدواج کردن نبین. البته که من دخترم رو میشناسم و میدونم که دنیای اون بزرگتر از این حرف هاست اما خواستم که در روز دختر این حرف هایی که هر پدری باید به دخترش بزنه رو بهت بگم. دختر نازنینم، توقع پدرت از تو این هست که دل به این دنیای بزرگ بزنی و اتفاقاتی که میخوای رو خلق کنی، پدرت نمیخواد که دنیات کوچیک باشه، اونقدر کوچیک که فکر کنی که ازدواج دیگه آخرین مرحله از زندگی تو هست و بعد از اون باید به شوهرداری و بچه داری برسی. دخترکم، اینها هم شیرین و لذت بخش هستند اما زمانی که تو به خواسته ها و هدف هات در کنارشون ارزش و بها بدی. دوستت دارم، روز دختر مبارک.

********************

دختر نازنینم، در روز دختر دعای پدرت برای تو عاقبت به خیری هست. از خدا میخوام که در هر مسیری که قدم میذاری و در هر مسیری که در پیش میگیری برات عاقبتی خیر نهفته باشه، عاقبتی که نهایتاً موجب خوشحالی و شادی تو بشه. دختر نازنینم، از خدا میخوام که همیشه لبخند به لب هات باشه و همیشه هر اتفاقی که میفته بر وفق مراد تو باشه. خواسته پدرت از خدا اینه که دخترش همیشه به همه هدف هاش در عین راحتی برسه و هیچوقت ناراحت و اندوهگین نباشه. دخترکم، بخش بزرگی از این دعای من به خودت وابسته هست پس همیشه تمام تلاشت رو بکن تا شاد باشی و در هر اتفاقی جنبه های مثبتش رو ببینی تا اینجوری دعای پدرت هم مستجاب بشه. دوستت دارم، روز دختر مبارک.

********************

روز دختر رو به دخترک نازنینم که زیبایی دنیا برای من در چهره اون خلاصه میشه تبریک میگم. دخترکم، تو برای پدرت زیباترین خلقت خدایی، تو برای اون خاص ترین آفریده خدایی، تو براش بهترین چیزی هستی که خدا روی زمین خلق کرده. دختر نازم، از وقتی که تو به دنیا اومدی، من فهمیدم که دنیا چقدر میتونه شیرین، چقدر میتونه لذت بخش و چقدر میتونه ناب و خاص باشه. مرسی از اینکه به زندگی پدرت قدم گذاشتی، مرسی از اینکه با حضورت زندگی اون رو لذت بخش و زیبا کردی. پدرت کلی دوستت داره، روز دختر مبارک.

********************

روز دختر رو به دخترک نازنینم که همه دنیامه تبریک میگم. مگه یه پدر از خدا جز سلامت فرزندش چی میخواد؟ مگه یه پدر جز خوشبختی و سعادت فرزندش از خدا چی میخواد؟ دخترم، من تموم خواسته ام از خدا سلامتی و خوشبختی تو هست. از خدا میخواهم که همیشه سالم و سلامت بمونی و همیشه در هر مسیری که پیش میگیری به خوشبختی و سعادت برسی. دخترم، تنها امید زندگی من همینه که خوشبختی تو رو ببینم. روز دختر مبارک.

********************

دخترم، از خدا فقط برات آرزوی سلامتی میکنم چون میدونم تو اونقدر عرضه داری که گلیم خودت رو از آب بیرون بکشی. دخترم، من فقط برات آرزوی سلامتی میکنم چون میدونم تو اونقدر برای زندگیت ارزش قائلی، اون قدر زندگیت رو دوست داری که هر کاری میکنی تا در اون به خوشبختی برسی و سعادت رو معنا کنی. دخترم، این تنها خواسته من از خدا برای تو هست چون میدونم که لازم نیست مدام دستت رو بگیرم چون تو خودت مسیرت رو میشناسی و میدونی که از کدوم طرف باید بری، تو خودت بزرگترین پشتوانه ات در زندگی خودت هستی و هر کاری میکنی تا به اون چیزی که در نهایت میخوای برسی. دختر نازنینم، در آخر میخوام بگم که پدرت از داشتنت بی نهایت خوشحاله، پدرت کلی تو رو دوست داره و کلی عاشقته. روز دختر مبارک.


در ادامه تماشا کنید :

متن و عکس تبریک روز دختر

متن برای دختری که پدرش فوت شده

متن زیبا در مورد داشتن دختر

مجموعه متن زیبا برای دختر کوچولوم

عکس نوشته پدر و دختر برای پروفایل

متن‌های زیبا در مورد دختر بودن + عکس نوشته


هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...