متن دلبرانه برای دخترم + عکس نوشته

دختر به مانند فرشته است و حتی از فرشته جایگاهی بالاتر دارد. تمام وجود دختر را عشق و احساس فرا گرفته و همین عشق و احساس اوست که دنیا را جایی بهتر برای زندگی کردن می کند. لحظه ای فکر کن که در این دنیا دختری نبود، آن موقع قطعاً جز سیاهی رنگی بر این دنیا نمی دیدی.

در ادامه این مطلب متن های دلبرانه زیبایی برای فرزند دختر ، به همراه عکس نوشته ، آورده ایم که می توانید از آنها برای به اشتراک گذاشتن احساس تان با دخترتان استفاده کنید. دختران موجوداتی لطیف و احساسی هستند پس بد نیست که هر از چند گاهی با جملاتی خاص و عاشقانه احساس خوب درون آنها را بر انگیزید. در این مطلب متن ها و جملات متعددی تهیه کرده ایم که به شما در این امر کمک میکنند اما اگر با این حال نتوانستید جمله ای که باب میل تان باشد را پیدا کنید، می توانید از نوع نگارش متن ها کمک گرفته و خودتان متن مخصوص تان را بنویسید. همراه ما باشید.

متن دلبرانه برای دختر عزیزم

جملات دلبرانه برای دخترم

دخترک نازم، دردانه ی زیبای من، دنیا با وجود توست که زیباست. دنیا را به بهشت خدا نمیفروشم وقتی که در آن تو را دارم. وقتی که تو با من هستی، من گویی در جایی فراتر از بهشت زندگی میکنم! مهم نیست مکانم کجاست، حتی شده جهنم، با وجود تو حتی جهنم هم زیباست.

********************

دخترک ناز و دلبر من، با دلبری های کودکانه ات مرا وا میداری که تمام آنچه که دارم را فدایت کنم. تمام دارایی و ثروتم فدای یک تار موی تو که به دنیا و تمام متعلقاتش می ارزد. ترس دارم از روی که مبادا از شیرین بازی های دخترانه ات دست بکشی، از آن همه اطوارهای دخترانه ات دست بکشی، چرا که همین هاست که امید زندگی را در وجودم زنده میکنند.

********************

دخترم، دوستت دارم برای تو کفایت نمی کند، تو خاص هستی و باید به جای جمله دوستت دارم یک متن طولانی برایت بنویسم تا از عشقی که درونم از خود به وجود آورده ای سخن بگویم. در مورد این عشق باید بگویم که خاص است، درست مانند خودت. این عشق را در هیچ جا ندیده ام و احساس نکرده ام، گویی این عشق حالا به مانند اکسیژن شده که برای وجود من الزامیست و اگر نباشد من بدون آن میمیرم. دخترم، حالا من عشق ورزیدن به تو را به مانند وظیفه ام میدانم، وظیفه ای که موجب بقای خودم می شود. قول می دهم تا آخر عمرم به پای این عشق برای خوشبختی و سعادت تو تلاش میکنم و اگر در این بین کم و کاستی دیدی، مرا ببخش.

متن و عکس دلبرانه برای دخترم

دخترم، قلبم، نفسم، جانم، همه شان فدای تویی که برای من معنای تازه زندگی هستی. تا قبل از تو تپیدن قلبم و نفس کشیدنم حکم زندگی کردنم را داشت اما بعد از تو فقط بودن در کنارت هست که برایم زندگی را معنا میکند. وقتی که تو نباشی، شاید من به مانند گذشته قلبم بتپد و نفس بکشم اما مطمئن باش روحم خواهد مرد و من دیگر زندگی نخواهم کرد.

********************

خواستم بگویم دوستت دارم اما دیدم یک دوستت دارم ساده لیاقت دختر من که باید به مانند پرنسس ها زندگی کند نیست. دخترکم، از همین حالا میخواهم با تو به مانند یک پرنسس رفتار کنم تا مبادا در زندگی کم و کاستی داشته باشی. لیاقت یک پرنسس نیست که به او یک دوستت دارم ساده بگویی، برای او باید متنی طولانی نوشته و از عشقی که در دل نسبت به او داری حرف بزنی. دخترم، عشق مادرت/پدرت را باید در افسانه ها بیاورند، این عشق به گونه ایست که حاضرم از تمام خود بگذرم اما مویی از سر تو کم نشود. عشقی که در وجودم نسبت به تو دارم، مرا وا می دارد که تمام زندگی ام را به پایت بریزم، تمام عمرم را برایت صرف کنم تا تو بالاخره از پرنسس زندگی پدر و مادرت تبدیل به ملکه زندگی خود شوی. دخترک نازم، تمام تلاش های من و مادرت/پدرت این است که از تو ملکه ای قوی بسازیم که به غیر از خودت به هیچ کس دیگری نیاز نداشته باشی.

********************

دخترم، مبادا فکر کنی برای اینکه دختری محکوم به یک زندگی ساده و در حصاری، نه! تو دختر منی پس باید همان زندگی تجملاتی را داشته باشی که میخواهی، باید آزادانه زندگی کنی و به همه خواسته هایت جامه عمل بپوشانی. من می خواهم تمام دیدگاه های اشتباه جامعه که در مورد دختران است را در تو از بین ببرم! تو قبل از اینکه دختر باشی، یک انسانی و به عنوان یک انسان حق داری که دنیا را همانطور که میخواهی تجربه کنی. این را بدان که من تمام وجودم را خواهم گذاشت تا تو به همان شکلی که میخواستی و میخواهی دنیا را تجربه کنی، این قول من به توست که تو را از بند تمام تابوهای غلط رها کنم و کاری کنم که مبادا از زندگی ات خواسته ای به جا بماند که به خاطر دختر بودن یا هر چیزی شبیه به این به آن نرسیده باشی.

جملات دلبرانه واسه دخترم + عکس نوشته

دخترم، این دنیا ضعیف ها را نادیده می گیرد و از آنها عبور میکند، این دنیا ضعیف ها را تبدیل به پلی می کند تا قوی تر ها از روی آنها رد شوند. مبادا برای اینکه دختری احساس کنی که ضعیفی، مبادا برای اینکه جامعه تو را ضعیف میداند این احساس به تو دست بدهد، تو برای من قوی ترین انسان روی زمین هستی پس این را باور کن و از نگاه خودت هم تبدیل به یکی از قوی ترین آدم های روی زمین شو. هیچگاه در بند تابوهای غلط و اشتباه در مورد دختران نشو و هیچگاه به سمت مسیری که می دانی ضعف تو را به همراه دارد نرو، این قولی است که باید به پدر و مادرت برای ادامه زندگی ات بدهی.

********************

دختر نازنینم، در برابرت احساس ضعف میکنم چرا که من می خواهم برایت متنی عاشقانه و دلبرانه بنویسم تا عشقم را به تو نشان دهم اما تو تمام این عشق و دلبری را در رفتارت به من نشان می دهی. دخترکم، با اینکه والدین تو هستم اما گاهی در عشق ورزیدن در مقابل تو کم می آورم. گویی خدا تو را عشق محض آفریده تا از این عشق جهان را جایی زیباتر برای زندگی کردن تبدیل کند. خوشا به حال من که در زندگی تو هستم، خوشا به حال مادرت/پدرت که در زندگی توست و خوشا به حال هر آن کسی که قرار است به زندگی تو پا بگذارد چرا که می دانم به محض ورودش، تو او را در دریای عشقت غرق خواهی کرد.

********************

من حس میکنم تک تک سلول های بدن تو از جنس عشق هستند وگرنه نمی شود که یک انسان اینقدر مهر و علاقه نسبت به خود در وجود دیگران ایجاد کند. دخترم، صرفاً برای اینکه دخترم هستی از تو تعریف نمی کنم، این چیزی است که همه می گویند، این عشقی است که همه از آن صحبت می زنند، عشقی که در وجود توست و بر همه نمایان است. مظهر عشق و عاشقی من دوستت دارم، تا همیشه به دنیا، خانواده ات و هر آنکس که تو را دوست دارد عشق بورز چرا که همین عشق ورزیدن های توست که زیبایی دنیا را معنا می کند.

متن کوتاه دلبرانه برای دختر قشنگم

حتم دارم اگر مسابقه ای میان دخترم و یک فرشته در مورد زیبایی، مهربانی، عشق و محبت برگزار شود، دخترم برنده این مسابقه است. دخترم در تمام ویژگی های خوب از فرشته ها پیشی می گیرد. من حس میکنم که خدا دخترم را به من داد تا به من بفهماند که بهشت چطور جایی است و فرشتگان آن جا چطور خلق و خویی دارند.

********************

خوشبختی یعنی اینکه وقتی از سر کار به خانه میرسی، دخترت منتظرت است، در خانه را که باز می کنی، دوان دوان به سمت حرکت میکند تا تو را در آغوش بکشد. مگر می شود که آن موقع خستگی از تنت در نرود؟ مگر می شود که آن موقع جز حس آرامش و عشق حس دیگری درونت موج بزند؟ مگر می شود که آن موقع به جز بهشت حس کنی که در جای دیگری هستی؟ حس میکنم که خدا خیلی مرا دوست داشت که فرشته کوچکم یعنی دخترم را به من داد. خدایا، بارها تو را برای دخترک نازنینم سپاس می گویم.

********************

دختری ناز با رفتارهای دلبرانه اش، که به او میگویم دخترم. آری او فرزند من، جگرگوشه و تمام وجود من است، او با رفتارهای دلبرانه اش کاری می کند که هر روز بیشتر عاشقش شوم و هر روز بیشتر با او خوی بگیرم. خدا نکند که لحظه ای دخترم از من دور شود، آن موقع دنیا برایم جهنم می شود. حس میکنم رابطه میان من و دخترم برعکس شده، یعنی بیشتر از اینکه او به من نیاز داشته باشد، من به او نیازمندم.

متن کوتاه دلبرانه برای دخترم + عکس زیبا

وقتی که از چیزی حالت خراب است و نمی دانی که چطور باید حالت را خوب کنی، دخترت را در آغوش بکش و آن موقع از همه دنیا رها شو. وقتی که دخترت را در آغوش میکشی، انگار آرامش را در آغوش کشیده ای. بعد از چند ثانیه ماندن دخترت در آغوشت، هر چه حس بد است در تو کشته می شود و آرامش جای آن احساسات منفی را می گیرد. دختر یک مسکن قوی است که می تواند هر چه استرس، نگرانی، درد و غم در وجود پدر و مادر است را تسکین دهد و حتی از بین ببرد. خدایا برای اینکه مرا به نعمت داشتن فرزند دختر لایق دانستی، از تو سپاسگزارم.

********************

دخترک شیرین ادای من، مگر می شود چهره دلربای تو را ببینم و بعد از این زندگی خسته شوم؟ در عجبم از مردمی که از زندگی شان به سطوح آمده اند و هر چه زودتر می خواهند که این زندگی پایان یابد. شاید آنها دلیلی برای زندگی کردن ندارند در غیر اینصورت هیچ وقت اینگونه از زندگی متنفر نمی شدند، شاید آنها نیاز به یک دختر به مانند دختر من دارند تا به واسطه آن بتوانند به معنای زیبای زندگی پی ببرند. دخترکم، از وقتی که تو متولد شده ای، من لبخند دنیا به خود را احساس کردم و هیچوقت در زندگی خسته نشدم.

********************

دخترم، تو حکم همان انرژی زا را داری که وقتی تو را میبینم، درونم سرشار از انرژی و شور و شعف می شود. من وقتی که سر کارم یا وقتی که مشغول به یک کار خسته کننده هستم، به مانند دیگران نیاز به تایم استراحت چرا که عکس تو را به همراه دارم. کافیست در اوج خستگی نگاهی به عکست بندازم تا تمام خستگی هایم فراموش شود و دوباره وجودم غرق در انرژی و انگیزه شود.

عکس پروفایل دلبرانه برای دخترم + جملات خوشگل

دخترم، هر بار که به تو می نگرم، وجودم سرشار از انگیزه و انرژی می شود. هر بار که تو را می بینم، با خود می گویم که تو باید بهترین زندگی را داشته باشی، تو باید به مانند پرنسس ها زندگی کنی و همین خودگویی ها باعث می شود که انرژی بگیرم تا بیش از قبل کار کنم و بیش از پیش فعالیت کنم.

********************

دخترم، در این دنیای پر از ظلم، در این دنیایی که دیگر عشقی نیست، تو عشقت را از من نگیر چرا که با این کار بزرگترین ظلم را به من کرده ای و بزرگترین ظالم زندگی من شده ای. شاید باور نکنی اما حالا تو برای من حکم خدای دومی را داری که اگر لحظه ای توجه ات را از من بگیری دنیا بر سرم ویران میشود. اگر نمی خواهی که خرابه های دنیای مرا ببینی، با عشقت زندگی مرا به مانند همیشه رنگارنگ نگه دار. دوستت دارم.

********************

دخترم، می گویند که دختران احساساتی هستند و باید هر چند وقت یک بار احساس آن ها را برانگیخته کرد تا مبادا دچار کمبود احساسات شوند. اما راستش را بگویم، من برای این به تو عشق نمی ورزم، من به تو عشق می ورزیم چرا که این حال خودم را بیشتر از تو خوب می کند. دخترم، وقتی هر چه حس خوب است را به پای تو میریزم، بیشتر از تو خودم در عشق غوطه ور می شوم و این کار من بیشتر از اینکه برای تو باشد، برای خودم است.

متن جدید دلبرانه برای دخترم

می گویند که دختران احساساتی هستند و باید به آنها عشق ورزید تا مبادا دچار کمبود احساست شوند. دخترم، من احساساتم را صرفاً برای این موضوع برای تو خرج نمی کنم! من به تو عشق و احساس خوب میدهم چرا که لبخند تو به من انگیزه زندگی می دهد. با این عشق و احساس، تو لبخند می زنی و من با همین لبخندهای تو انرژی می گیرم که دوباره زندگی کنم و امیدم را در زندگی از دست ندهم. عشق ورزیدن من به تو از پای وظیفه نیست، از پای عشقی واقعیست است، عشقی که در وجودم نسبت به تو دارم، عشقی که باعث می شود از آن انگیزه بسیار بگیرم.


در ادامه تماشا کنید :

مجموعه متن زیبا برای دختر کوچولوم

متن درباره بزرگ شدن دخترم

متن آرزوهای خوب برای دخترم

متن‌های زیبا در مورد دختر بودن + عکس نوشته

متن زیبا در مورد داشتن دختر

دلنوشته مادرانه برای تولد دخترم

متن درباره خنده های فرزندم

جملات عاشقانه مادر به فرزند دخترش


هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...