متن تبریک روز مادر به مادران آینده

روز مادر را به کسانی که در آرزوی فرزند دار شدن هستند اما به هر دلیلی صاحب اولاد نمی شوند تبریک بگویید چرا که این مسئله باعث میشود که شادی و انگیزه درونی آنها را بر انگیزید و حسی خوب درون شان به وجود آورید. مراقب باشید که از جملات و متن هایی مناسب استفاده کنید تا مبادا این کار نتیجه عکس بدهد و آنها را ناراحت کنید.

در ادامه این مطلب انواع متن ها و جملات زیبا برای تبریک روز مادر به مادران آینده آورده ایم که می توانید از آنها برای تبریک روز مادر به کسانی که هنوز صاحب اولاد نشده اند استفاده کنید. همراه ما باشید.

جملات زیبای تبریک روز مادر به مادران آینده + عکس

جملات تبریک روز مادر به مادران آینده

روز مادر را به همه مادران آینده تبریک می گویم. امیدوارم که روزی سر برسد تا با صدای دلنشین فرزندتان روز خود را شروع کرده و با این نعمت بی بدیل خدادادی زندگی تان را شیرین تر و لذت بخش تر از هر وقتش کنید. امیدوارم که خدا آرزوی قلبی تان را بشنود و آن را زودتر برآورده کند. آمین.

********************

به امید خدا انشالله شما هم روزی دارای فرزند می شوید و برای این نعمتی که خدا به شما داده روز و شب سپاسش را خواهید گفت پس امیدتان را از دست ندهید و به این موضوع ایمان قلبی داشته باشید که روزی شما هم مادر خواهید شد و روزی فرزندتان را در آغوش خواهید کشید. روز مادر را پیشاپیش تبریک می گویم.

********************

همه چیز به زمان الهی باز می گردد. اگر هنوز صاحب فرزند و اولادی نشده اید شاید خدا زمان مناسب دیگری برایتان در نظر گرفته. به جای جنگیدن با دنیا و خدا، بهتر است که با ایمان قلبی منتظر زمان الهی اش باشید و با تمام وجودتان امید داشته باشید که روزی فرزندتان را در آغوش خواهید کشید. من ایمان قلبی دارم که روزی شما هم طعم مادر شدن را خواهید چشید برای همین امروز که روز مادر است را پیشاپیش به شما تبریک می گویم.

********************

در این روز زیبا حیفم آمد که روز مادر را به یکی از مادران آینده تبریک نگویم. بالاخره خدا هم خواسته قلبی تو را خواهد شنید و آن را به تو خواهد داد. تا آن زمان صبر کن و امیدت را از دست نده. می دانم که فضل و کرم خدا بسیار است و فرزندی صالح به تو خواهد داد، فرزندی که روز و شب برای داشتنش خدا را سپاس بگویی.

********************

امروز که روز مادر است، جا دارد که به یکی از مادران آینده تبریک بگویم. می دانم که تو یکی از بهترین مادران روی زمین خواهی شد! حالا که تو آرزوی مادر شدن را داری، خدا قطعا به این آرزویت پاسخ خواهد داد و زودتر از آنچه که فکرش را بکنی فرزندی به تو خواهد داد. فقط ایمان و امیدت را از دست نده!

عکس نوشته تبریک روز مادر به مادران اینده + متن

دوست داشتم امروز که روز مادرست را به تو هم تبریک بگویم چرا که می دانم تو بالاخره صاحب فرزند می شوی. از عزم و اراده ای که از تو سراغ دارم می دانم که با مشکلات میجنگی و در برابر آنها تسلیم نمی شوی و حالا که با این مشکل رو به رو شده ای، خیلی زود آن را هم از بین خواهی برد و ما به زودی شاهد آن می شویم که تو و فرزندت را با هم ببینم. روز مادر پیشاپیش مبارکت باشد.

********************

مادر آینده، روز مادر مبارکت باشد. فرقی نمی کند که الان تو دارای فرزند هستی یا نه، همین که حسی مادرانه داری، حسی که به تو می گوید باید دارای فرزند بشوی و عشق مادرانه ات را به پایش بریزی، موجب می شود که من بخواهم این روز را به تو تبریک بگویم و از اعماق قلبم بخواهم که خدا هر چه زودتر به خواسته قلبی ات بها داده و تو را صاحب فرزند کند.

********************

انسان با امید است که زنده است و اگر روزی امیدت را از دست دادی بدان که قدمی به سوی مرگ برداشته ای. هیچگاه از امید داشتن دست نکش! حتی اگر در بدترین شرایط هم باشی، خدایی هست که دستت را بگیرد و خدایی هست که سایه سرت باشد. حالا ممکن است که تو شرایط فرزندآوری را نداشته باشی اما مطمئن باش که در آینده چنین نخواهد بود و تو به خواسته ات خواهی رسید. من هم امروز که روز مادر است را به تو تبریک می گویم تا بدانی به این مسئله ایمان دارم.

********************

امیدوارم روزی با صدای گریه های بچه ات از خواب بیدار بشی، امیدوارم اونقدر پوشک عوض کنی که خسته بشی، امیدوارم اونقدر شیطنت هاش رو تحمل کنی که کلافه بشی، امیدوارم اونقدر شیرین زبونی هاش رو گوش بدی که غرق در عشق بشی و امیدوارم که روزی برسه که برای داشتنش روزی هزار بار خدا رو شکر بگی. مادر آینده، روز مادر مبارک.

عکس پروفایل مادر آینده روزت مبارک

مادر شدن حسی شیرین و نابه و در این دنیا با هیچ چیزی نمیتونی مقایسه اش کنی. این که فرزندی از وجود خودت به این دنیا بیاری، اونقدر زیباست و اونقدر دلنشینه که بارها براش خدا رو سپاسگزاری می کنی. امیدوارم که این حس شیرین رو هر چه زودتر تجربه کنی و خیلی زود فرزندت رو در آغوش بکشی. مادر آینده، روز مبارک مبارکت باشه.

********************

روز مادر رو به تویی که فرزندی در راه داری و هنوز فرزندت به دنیا نیومده تبریک میگم. امیدوارم که روزی با در آغوش گرفتن اون تمام مشکلات دنیا رو فراموش کنی و تمام دنیات بچه همون بچه ای که در آغوش گرفتی.

********************

روزی هم میرسه که کوچولویی که حالا قسمتی از جسم و جون تو هست به دنیا میاد و میشه یک انسان کامل و اون موقع هست که طعم شیرین و واقعی مادری رو خواهی چشید. اومدم تا بهت روز مادر رو پیشاپیش تبریک بگم و از ته دل آرزو کنم که انشالله خدا فرزندت رو صحیح و سالم به دنیا بیاره و در آغوش تو قرار بده.

********************

در آغوش گرفتن فرزند آرزوی بسیاری از دختراست که روزی به این آرزوشون خواهند رسید. من میخوام تبریکی متفاوت تر از همه در روز مادر بگم، من این روز رو به تمام دخترانی که روزی صاحب فرزند و اولاد خواهند شد و روزی به عنوان یک مادر در جامعه شناخته خواهند شد تبریک میگم. امیدوارم که هیچ دختری نباشه که از طعم شیرین مادری بی بهره بمونه.

********************

اینکه نتونی مادر بشی تا اینکه نخوای مادر بشی فاصله زیادی داره. من میدونم که تو میتونی و خدا هم فرزندت رو در دامانت قرار خواهد داد! پس چرا بگی نمیتونم و در برابر غم روزگار سر خم کنی؟ با تمام این غم ها بجنگ و با تمام وجود به خدایی که همین روزگار و کائنات رو آفریده ایمان داشته باش که روزی تو هم فرزند دار میشی و روزی تو هم با در آغوش گرفتن فرزندت غرق در آرامش خواهی شد. مادر آینده، روزت مبارک.

عکس نوشته مادر آینده روزت مبارک باشد

مادر روزت مبارک. می دانم که برای شنیدن این جمله چقدر مشتاقی و تمام آرزویت شده اینکه روزی این را از زبان فرزندت بشنوی. من نیامده ام که غمت را به یادت بیاورم، من آمده ام تا به تو بگویم که این غم پایانی دارد، این لحظات سخت پایانی دارند و بالاخره روزش که فرا برسد، زمان الهی اش که سر برسد، خدا تو را صاحب فرزند خواهد کرد و روزی تو بالاخره این جمله را از زبان فرزندت خواهی شنید. اکنون من آمده ام تا به جای فرزندت این روز را به تو تبریک بگویم چرا که میدانم و یقین دارم که خدا بالاخره تو را صاحب فرزند خواهد کرد! پس پیشاپیش باید این تبریک را به تو گفت. مادر آینده، روزت مبارک.

********************

به نظرم کاری اشتباه است که روز مادر را فقط به کسانی که صاحب فرزند شده اند تبریک می گوییم. به نظرم باید این روز را به آنهایی که حسی مادرانه دارند، شوق مادر شدن دارند ولی به هر دلیلی نمی توانند مادر شوند هم تبریک گفت. این از روی دلسوزی نیست بلکه کاری درست است چرا که همین کار ما آنقدر به آنها ایمان و امید خواهد داد که در برابر غم روزگار کوتاه نخواهند آمد و آنقدر میجنگند تا بالاخره به آرزوی مادر شدن شان برسند. من این روز را به همه مادران آینده که به زودی صاحب فرزند خواهند شد و با فرزندشان روی دیگر زندگی را هم خواهند دید تبریک می گویم.

********************

روز مادر مبارک. می دانم که آرزوی شنیدن این جمله را داری ولی ناامید نباش بالاخره روزی تو هم این جمله را خواهی شنید و روزی کسی تو را با نام مادر صدا خواهد زد. خدا دست بندگانش را می گیرد، خدا سایه رحمت و مرحمتش را از سر بندگانش بر نخواهد داشت پس امید داشته باش که این روز نزدیک است و تو هم بالاخره روزی این جمله را خواهی شنید. اکنون من آمده ام تا پیشاپیش روز مادر را به یکی از مادران آینده که می دانم مادری نمونه هم خواهد شد تبریک بگویم. مادر آینده، روز مادر مبارک.

********************

مادر آینده، روزت مبارک. می دانم که شور و شوق مادری آنقدر درونت وجود دارد که برای به دنیا آوردن فرزندت روز و شب میشماری. من هم به مانند تو اشتیاقی بسیار دارم تا بالاخره خوشحالی را در چهره تو ببینم و همچنین ببینم که تو صاحب اولاد شده ای.

مادران آینده روزتون مبارک

اگر خواسته ای داری، پس ایمان داشته باش که به آن خواسته خواهی رسید. در مسیر خواسته ات هر نوع ناامیدی مانند یک مانع قدرتمند خواهد بود تا تو را از رسیدن به آن باز دارد. ممکن است تا رسیدن به خواسته ای که داری فقط یک قدم مانده باشد اما همین ناامیدی کاری میکند که همان قدم را هم برنداری و باز بایستی. خواسته تو صاحب اولاد شدن است پس از خواسته ات دست نکش و با تمام وجود امید داشته باش که روزی به آن خواهی رسید. شاید تا رسیدن تو به خواسته ات فقط یک قدم مانده باشد پس با ناامیدی خودت را از آن محروم نکن. اکنون من به تو روز مادر را تبریک می گویم چرا که می دانم تو یکی از مادران آینده خواهی بود.

********************

مادر آینده، روزت مبارک باشد. امیدوارم با فرزندی که در آینده به دنیا می آوری آنقدر غرق در شور و خوشحالی شوی که تمام غم های دنیا را فراموش کرده و با تمام وجود احساس خوشبختی کنی. امیدوارم که فرزندت صحیح و سالم به دنیا بیاید و هر لحظه به تو دلیلی برای شکرگزاری از خدا بدهد.

********************

می گویند وقتی که بابت چیزی از خدا سپاسگزاری می کنی، به قول معروف خدا در رودربایستی قرار میگیرد و خواسته ات را به تو می دهد. از همین امروز برای فرزندی که قرار است در آینده مادر آن شوی از خدا سپاسگزار باش و هر روز در لیست شکرانه هایت این را هم قرار بده. اینگونه خدا زودتر از آنچه که فکرش را بکنی تو را صاحب فرزند خواهد کرد. مادر آینده، می دانم که بالاخره روزی صاحب فرزند خواهی شد پس از همین حالا روزت را تبریک می گویم.

********************

روز مادر را به آن دسته از مادرانی که از تمام دنیای مادرانه فقط حسش را دارند، تبریک می گویم. امیدوارم که روزی آنها هم طعم شیرین مادر شدن را بچشند، روزی صاحب اولاد و فرزند شوند و از این نعمت خدا که لبخندی واقعی به لبانت می بخشد محروم نشوند.

********************

امروز روز مادر است پس وظیفه خود دانستم که این روز زیبا را به تویی که فرزندی در راه داری تبریک بگویم و از ته دل ارزو کنم که فرزندت سالم و سلامت به دنیا بیاید و لبخندی واقعی به چهره تو بنشاند. همچنین آرزو میکنم که تو غرق در همین حس شیرین مادرانه، هیچوقت غم و ناراحتی نبینی و همیشه با دیدن فرزندت دلیلی برای سپاسگزاری از خدا داشته باشی. آمین.

متن و عکس تبریک روز مادر به مادران آینده

فرزند دار شدن وظیفه ای سنگین و سخت است. وقتی که فرزندت به دنیا می آید تو در مقابل او و آینده اش مسئولی و این مسئولیت سنگین تر از هر موسلیتی دیگر است. حال که تو خواهان بر عهده گرفتن این مسئولیت هستی، امیدوارم که خدا روزی خواسته ات را برآورده کند و تو روزی فرزندت را در آغوش بکشی. مادر آینده، روزت مبارک.

********************

در روز مادر، حیف است به یکی از کسانی که می دانم بهترین مادر دنیا خواهد شد تبریک نگویم. از همین حالا دارم حس مادرانه را درونت می بینم. با اینکه فرزندت هنوز به دنیا نیامده، تو غرق در دنیای شیرین مادرانه شده ای و همین نشان می دهد که تو یک مادر نمونه و بسیار خوب خواهی شد. مادر آینده، روز مادر را به تو تبریک می گویم.

********************

این روز مخصوص تمام آنهاییست که فرزندی دارند یا در آرزوی فرزند دار شدن هستند. برای همین من این روز را نه فقط به مادرانی که فرزندشان اکنون در آغوش شان هست، بلکه به آنهایی که در آرزوی فرزند دار شدن هستند هم تبریک می گویم و از ته دل آرزو میکنم که زودتر به آرزوی قلبی شان دست پیدا کنند.


در ادامه تماشا کنید :

استوری های کوتاه و زیبا برای تبریک روز مادر

جملات زیبای تبریک روز مادر به مادر شوهر

متن تبریک روز زن به خواهر + عکس نوشته

متن تبریک روز زن به دوست صمیمی + عکس نوشته


هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...