مجموعه متن شاخ و مغرورانه طولانی و جدید

همیشه برای همه صاف و ساده نباشید، بعضی وقت ها این سادگی تون نه تنها شما رو پیش بقیه عزیز نمیکنه بلکه باعث میشه پا روی شخصیت تون بذارن و نادیده تون بگیرن. تنها راهی که میتونید از این راه نجات پیدا کنید اینه که خودتون رو تبدیل به یه مغرور دست نیافتنی کنید، اون موقع می بیند برای داشتن تون چه کارها که نمیکنن.

در ادامه این مطلب قصد داریم متن های طولانی شاخ و مغرورانه جدیدی را در اختیارتان قرار دهیم. شما می توانید از این جملات برای تیکه انداختن یا کنایه زدن به کسی که رابطه خوبی با اون نداری استفاده کنید. با همراه ما باشید.

متن مغرورانه شاخ و بلند

جملات مغرورانه و شاخ جدید و طلانی

بیخودی نگو که من رو میشناسی، من جهانی از رازهای نامعلومم و اگه به زندگی من وارد شدی و قسمتی از اون رازها رو فهمیدی، فکر نکن که به صورت کامل منو میشناسی، من فقط به همون اندازه ای بهت اجازه دادم که از رازهام سر در بیاری که خودم میخواستم. جهان من هنوز کلی راز داره که تو اونها رو نمیدونی و هیچوقت هم اونها رو نخواهی دونست چرا که من بهت این اجازه رو نمیدم که بفهمیشون.

********************

یه عده از آدما هستن که با غرورشون، با عزت نفسشون، با اعتماد به نفس و اقتدارشون حال میکنن و هر روز هم پیشرفت میکنن اما یه عده آدم ضعیف هم داریم که اونا با حس شاخ بودن، حس تک بودن هر روز پسرفت میکنن. این آدما با اعتماد به نفس پایینی که دارن، میخوان هر روز شاخ بودنشون رو تو چش و چال ببقیه فرو کنن. بیاییم از این آدما نباشیم وگرنه اونقدر پست و خوار میشیم که وقتی به خودمون میایم، میبینم که توی لجن زندگیمون غرق شدیم.

********************

فاصله بین اینکه قلب چی میخواد تا زبون چی میخواد خیلیه. من قلبم میخواد که با تو خوب باشم، قلبم میخواد که دوستت داشته باشم اما چه کنم که زبونم یه چی دیگه میخواد و همیشه باید به تو نیش بزنه تا آروم بگیره. پس فاصله ات رو باهام حفظ کنم چون من همیشه به زبونم بیشتر از قلبم بها میدم.

********************

بعضی از آدما کاری میکنن تا اونا رو مثل موهات پشت سرت بندازی. دوست عزیز، مراقب خودت باش چون من وقتی موهام رو پشت سرم میندازم، میبندمشون! تو رو هم وقتی پشت سرم انداختم، راحت و رها نمیذارمت، چنان میبندمت که دیگه هیچوقت جرات نکنی به زندگی من وارد بشی.

جملات شاخ و طولانی زیبا

اونایی که پشت سرم حرف میزنن مربوط به پشت سرم هست، اونایی که تو روم حرف میزنن برای من مهمن. کسی که پشت سرم حرف میزنه، جراتش رو نداشته جلوی روم حرف بزنه چون میدونسته یکی بگه دوتا میشنوه پس اونها رو مثل موهام پشت سرم میندازم و هیچوقت بهشون توجهی نمیکنم.

********************

من مثل دریام. ممکنه از اذیت کردنم لذت ببری، ممکنه با اذیت کردم عشق و حال کنی اما یادت باشه دریا ممکنه غرقت کنه. تو به قصد شنا و لذت میری اما یهویی ممکنه غرق بشی و برای همیشه نابود! حالا اگه اذیت کردن منو مثل شنا کردن بدونیم، مراقب باش که این دریا غرقت نکنه.

********************

بهم میگن درونم مهر و عاطفه ای وجود نداره اما شاید نمیدونن این مهر و عاطفه خیلی وقته که کشته شده. یه روزی بود قلب من هر روز عاطفه از خودش تولید میکرد و عشق از اون لبریز میشد اما از یه جایی فهمیدیم این آدما لیاقت مهر و عاطفه ای که من به اونها میدم رو ندارن. از اون به بعد تصمیم گرفتم بد باشم، چون وقتی بد باشی بیشتر میخوانت.

********************

به من میگن خیلی ها با تو لجن، خب لجن چون هستن یه مشت لجن. من که به لجن های زندگیم بها نمیدم، اونها رو میذارم تو همون وضعیت کثافت خودشون بمونن تا بیشتر از قبل در اون غرق بشن. اگه من به اونها بها بدم، خودم هم غرق در کثافت و لجنشون میشم اما من برای خودم ارزش قائلم و نمیخوام زندگیم رو با اون ها کثیف کنم.

متن های مغرورانه شاخ و طولانی برای استوری

یه سریا هم هستن که پشت سرمون حرف میزنن و وقتی اینو جلوی روشون برملا می کنیم، کاری جز سر تکون دادن ندارن که انجام بدن. خواستم از همین جا اعلام کنم که سرتون رو هم نمیخواد تکون بدین چون صدای زنگوله تون بدجور رو مخمه. کسی که جرات نداره توی روی من با من حرف بزنه و به جاش میره پشت سرم حرف در میاره، من اونو از حیوون هم پست تر میدونم.

********************

آدم پست کیست؟ همون آدمی که پشت سرت کلی حرف میزنه، کلی برات حرف در میاره و میگه که اینها رو جلوی روش هم میگم اما نمیدونم چرا وقتی به جلوی روم میاد، سوراخ موش کرایه میکنه و میره اونجا قایم میشه. عزیز من، تو پست تر از اونی که بخوای چنین ادعایی کنی! کار تو لات کوچه خلوت بودنه پس هیچوقت سعی نکن با این حرفات خودت رو کوچیک تر از اونی که بودی کنی.

********************

قابل توجه تموم عزیزانی که میخواستن ستاره زندگی من باشن: زندگیمو مثل ماه میدونم. ستاره های زیادی هستن که میخوان خودشونو به ماه بچسبونن، این ستاره ها به ماه نزدیک و نزدیک تر میشن اما نمیدونن که این ماه همیشه تنهایی رو انتخاب میکنه. سهم اون ماه خورشیده! این ماه هیچوقت خورشید رو با یک یا حتی چند تا ستاره کوچیک عوض نمیکنه.

********************

بعضیا چنان ادعای شاخ بودن میکنن که شاخ در میاری. اینا همون هایی بود که تو مدرسه مجبورشون می کردیم پول خوراکیامون رو حساب کنن و مدامم جای مدیر شکایتمون رو میبردن اما حالا شاخ شدن. عزیز دل من، چقدر شاخ بودن بهت نمیاد، این کار رو نکن چون از این کار تو ما هم شاخ در آوردیم.

جملات غروری شاخ و طولانی برای پروفایل

این قانون زندگی منه: هیچ کس دوستت نیست، هیچ کس دوستت نداره، هیچکس طرفدارت نیست، هیچ کس خوبت رو نمیخواد، هیچکس همراهت نیست، همه فقط دشمن هایی هستن که در زمان مشخص خود اصلیشون رو بروز میدن و واقعیت شون رو برملا میکنن. گول هیچ کدوم از گرگهای زندگیم که لباس گوسفند به تن کردن رو نمیخورم.

********************

از خدا و شیطون درس های زیادی میشه گرفت. یکی از درس هایی که ازشون گرفتم و خیلی کمکم کرده اینه که هیچوقت مثل شیطون غرورم رو اون هم برای کسی که میدونم ارزشی نداره نفروشم و دوم اینکه مثل خدا تنهایی رو به بودن با هر کسی ترجیح بدم.

********************

اگه یه قدم برای من بردارن، من صد قدم که نه دربست میگیرم تا به خواسته هاشون برسن. اما خیلی ها نه تنها قدمی بر نمیدارن بلکه کاری میکنن که من هم از قدم برداشتن برای خودم هم بایستم و نتونم حرکت کنم. برای همین هم من با همون دربستی که میگیرم، صاف از روشون رد میشم تا به خواسته های خودم برسم.

********************

یه روزیم که حال نداریم بعضیا رو خراب کنیم جو میگیرتشون که ما ازشون ترسیدیم. کسی نیست بهشون بگه شما اونقدر کوچیکی که به چشم نمیایی تا ما بخوایم حال خوب خودمون رو برای شما بد کنیم پس لازم نیست هوا برت داره و فکر کنی خبریه، نه عزیزم، تو در حدی نیستی که به خبری هم از تو توجه کنیم.

********************

بعضیا توی ما با ذره بین دنبال عیب میگردن تا دوستیشون رو تموم کنن. باید بگم که بهتره ذره بین دستت نگیری چون من کمپانی عیبم فقط تو کور بودی که عیب هام رو ندیدی. یکی از عیب هام هم اینه که وقتی از یکی بدم بیاد، رنگیش میکنم مثل همین الان که دارم این کار رو با تو میکنم.

متن شاخ و غرورانه کوبنده

من به کسایی که از من خوششون نمیاد احترام میذارم چون احترام به آدم های بی سلیقه هم جزو قانون زندگی ماست. ما یاد گرفتیم به آدم هایی که سلیقه شون همون در و دهاتی های دور و ورشون هستن احترام بذاریم.

********************

میگم یه وقتی از حرفی که زدم ناراحت نشید ها، من قصد آتیش گرفتن تون بود پس آتیش بگیرید و بسوزید تا من بیشتر حال کنم. وقتی که شما عذاب میکشید، من عشق میکنم برای همین آتیش درون تون رو با حرفام شعله ور میکنم تا شما بسوزید و من عشق کنم.

********************

میگم یه وقت از من ناراحت نشید ها، من قصد ناراحت کردن شما نیست، قصدم نابود کردن تونه و به امید خدا و کرم الهیی یکم دیگه بیشتر تلاش کنم کلا نابودتون میکنم. نابودی شما دعای ماست و امیدوارم خدا زودتر دعای ما را مستجاب کرده و در درگاه خویش مورد اجابت قرار دهد. الهی آمین.

********************

من ترجیح میدم به همون چراغی که دارم دل خوش کنم، شما هم برید به ماه و ستاره تون دل ببندید. فرق من و شما اینه که چراغ من همیشه کنارمه، همیشه باهامه و همیشه روشنایی رو بهم هدیه میده اما ماه و ستاره های شما فقط شبا کنارتونن و روزا میذارن میرن آخه اونا هم میدونن شما به چه دردی میخورین. منظورمو که گرفتین؟

متن شاخ مغرورانه برای بیو

بعضی ها هم هستن که از زندگیم پسشون میزنم و این هم دلیل داره. من بقیه رو مثل لباس میدونم. آدم هر لباسی رو تنش نمیکنه که، همینجوریم آدم هر کسی رو وارد زندگیش نمیکنه که. پس اگه دیدی پست زدم، بدون حکم همون لباسی رو داری که ازش خوشم نیومده.

********************

دوست عزیزی که برای ما کلاس میذاری و خودت رو بالا بالا میگیری، واسه یکی این کلاس ها رو بذار که هم سطح و هم کلاس تو باشه نه که کسی که مدت ها پیش کلاس هایی که تو پاس کردی رو پاس کرده. کلاس گذاشتن های الانِ تو، خاطره های ماست پس بیخودی خودت رو اذیت نکن.

********************

یه نصیحت هم برای اونهایی که میرن دنبالش و فکر میکنن اینجوری میتونن عشقشون رو ابراز کنن. یه قانونی بین آدما هست و اون هم اینه هر چقدر خرابم کنی بیشتر عاشقت میشم. سخت به دست بیاین تا ساده از دست نرین. به جای ابراز عشق، بیشتر خرابشون کنید اون وقت میبنید که چطور دنبال تون راه میفتن و خودشونن که عاشقتون میشن.

********************

آدمای این دوره و زمونه عادت جالبی دارن. تا وقتی که بهشون احترام میذاری، تا وقتی که همیشه به فکر خوشحالی شونی، نادیده ات میگیرن اما همینکه منت گذاشتن هات رو شروع میکنی، همینکه بهشون بی احترامی میکنی و خودت رو ازشون بالاتر میگیری، قضیه فرق میکنه و هر کاری میکنن تا به چشمت بیان.

متن شاخ مغرورانه بلند و زیبا

کسایی که به من میگن سردی، آره من سرد هستم اما مثل برفم و زیبایی های خودم رو دارم. شما اگه سردی من رو میبینی، فقط تصمیم گرفتی که اون سردی ها رو ببینی نه زیباییش رو و با تمام عشق و احترام من هم اون زیبایی رو ازتون پنهون کرده و فقط سردیمو تقدیم تون میکنم.

********************

آره من سردم مراقب باش وارد زندگی من نشی تا تنت به لرزه نیفته. بودن توی زندگی من یه آدم پوست کلفت میخواد که سرمام اذیتش نکنه نه تویی که پوستت حساسه. پس از من فاصله بگیر تا مبادا این سرما وجودت رو بلرزونه.

********************

بعضی ها هم میخوان که من دوستشون بشم اما عزیزِ من، من به هر کسی که دنیا رو نمیدم. من وقتی با کسی دوست میشم انگار دنیا رو بهش دادن و ترجیح میدم این کار رو در حق خیلی ها انجام ندم پس بهتره ازم فاصله بگیری وگرنه به جای دنیا جهنم رو بهت میدم تا هر روز توش بسوزی و هر روز پشیمون بشی که چرا به من نزدیک شدی.

متن سنگین و شاخ مغرورانه طولانی 2021 جدید با عکس

دوست عزیزی که فاز دشمنی با من برداشتی، تو الان فقط یه قلاده کم داری و اگه اون قلاده هم باشه دیگه نور علی نوره. وقتی که این قلاده رو به گردنت میندازیم علاوه بر اینکه از هار شدنت کم میشه، هویت دار هم میشی و معلوم میشه که صاحابت کیه.

********************

هیچ کس تنهایی رو دوست نداره اما گاهی یادمون میره که تنهایی بهترین راه پیش رومون هست. بودن با بعضیا یه اعصاب و حوصله فولادی میخواد که ما هیچ کدومش رو نداریم برای همین همیشه بهترین راه یعنی تنهایی رو انتخاب میکنیم.

********************

توی زندگیت هیچ وقت برای بودنت به کسی تخفیف نده. بذار ارزشت رو درک کنن و تنها به کسایی اجازه ورود به زندگیت رو بده که نه تنها ازت تخفیفی نمیخوان بلکه حاضرن قیمت بیشتری هم برای داشتن بپردازن.

********************

چرا اشک هات رو پاک میکنی؟ به جای این کار به سراغ آدم هایی برو که باعث ریختن این اشک ها شدن و اونها رو از زندگیت حذف کن. ممکنه الان این اشک پاک کردنت حالت رو بهتر کنه اما اگه به جای این کار اونها رو از زندگیت حذف کنی، به خودت یه حال خوب همیشگی هدیه دادی.

متن شاخ و مغرورانه طولانی و جدید

میگی دیگه مثل اون پیدا نمیشه؟ عزیز من، چیزی که زیاده لجن. فقط تو یه عینک خوش بینی روی چشمات گذاشتی که لجن بودنش رو نمیبینی، کافیه اون عینک رو از روی چشم هات برداری تا ببینی با بودنش چطور زندگیت رو تبدیل به مرداب کرده.

امیدواریم که از خواندن این متن ها لذت برده باشید.


سایر مطالب پیشنهادی :

متن شاخ دخترونه برای بیو اینستاگرام 98 جدید

کوبنده ترین جملات انگلیسی همراه با ترجمه فارسی

مجموعه کپشن زیبا و کوتاه برای عکس خودم

مجموعه متن ادبی و زیبا درباره موسیقی

مجموعه متن کنایه دار و سنگین به دوست


هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...