متن کارت دعوت شب یلدا کودکانه

توی شب یلدا، همه دوست دارن دور هم باشن و بگن و بخندن. این خندیدن ها یک خاطره بی نظیر برای همه اونهایی که توی دورهمی شرکت کردن به وجود میاره. وقتی که بچه ها بقیه رو برای این دورهمی دعوت میکنن، این خاطره میتونه موندگارتر بشه و برای همیشه تو ذهن همه بمونه.

وقتی که شب یلدا که طولانی ترین شب سال هست نزدیک میشه، ما میتونیم با دعوت کردن دوستان و اطرافیان مون به منزل از اونا بخوایم که توی دورهمی مون شرکت کنند. حال بچه ها میتونن این دعوت رو انجام داده و اونا رو به این دورهمی دعوت کنند. ما توی این مطلب متن و جملاتی برای کارت دعوت شب یلدا به زبان کودکانه آوردیم که فرزند شما میتونه برای متن دعوتش از اونها استفاده کنه. همراه ما باشید.

جملات کارت دعوت شب یلدا کودکانه

از شما دعوت میکنم تا توی یه شب قشنگ و رویایی بیاین و کنار ما باشین تا با هم در این شب لذت ببریم و کنار هم شاد باشیم. بودن شما کلی انرژی بیشتر به ما میده و کلی ما رو شادتر میکنه. میدونم که برای شما هم همینطوره پس شب یلدا ما رو تنها نذارید و حتما پیشمون بیاین.

********************

بودن شما توی شب یلدا باعث میشه که به من کلی خوش بگذره و از ته دل شاد باشم. وقتی که شما به اینجا میاین، انگار آرزوی من برآورده شده چون با بودن شما فضای خونه رنگ شادی میگیره و همه ما واقعا از ته دلمون لبخند میزنیم. حالا دعوت تون میکنیم تا بیاین که این لبخند ها رو به همدیگه هدیه بدیم و برای این شب زیبا خاطره های خیلی قشنگی بسازیم که تا آخر عمرمون به یادگار بمونن.

********************

شب یلدا فقط وقتی قشنگ میشه که شما هم بیاین و اگه شما نباشین این شب برای من مثل همه شب های ساله و فرق دیگه ای نداره. اگه میخواین که واقعا توی این شب خوشحال باشم و شب یلدا رو یه شب خاص و زیبا بدونم، پس شما هم بیایین. با شماست که این شب خاص و خواستنی تر از همیشه اش میشه پس حضورتون رو در خونه ما ازمون دریغ نکنه و حتما تشریف بیارید که یلدامون با هم بگذرونیم.

********************

انار دون کردن وقتی که شما نباشید که دیگه حال نمیده، قصه های مادربزرگ یا پدربزرگ وقتی که شما نباشید که دیگه حال نمیده، نشستن زیر کرسی وقتی شما نیستین و ما مجبوریم تنهایی این کار رو بکنیم که دیگه حال نمیده، بودن با شماست که به من حال میده پس اگه میشه لطفا تشریف بیارید تا شب یلدامون رو کنار هم باشیم و کنار هم خوش بگذرونیم. وقتی که شما هستید، حال و هوای ما هم کلا تغییر میکنه پس لطفا بیاین.

********************

بودنتون مایه خوشحالی هم من و هم خانواده ام میشه و ازتون درخواست میکنم که در صورت امکان شب یلدا رو هیچ جا نرین و به خونه ما بیاین تا با دورهمی مون توی این شب قشنگ، میوه و آجیل خوردنا و خاطره تعریف کردنامون یه خاطره خیلی زیبا کنار هم بسازیم تا هر بار که بعدا یادش میفتیم لبخند به لبامون بیاد و از ته دل احساس شادی کنیم. خیلی دوستتون دارم و منتظرتون خبرتون برای اینکه میگید میاین هستم.

********************

من مثل بچه های دیگه التماس نمیکنم که یکی پاشه بیاد خونمون و به اختیار خودش میذارم اما فقط میخوام بهتون بگم که وقتی شما شب یلدا اینجا باشید، اون شب واقعا برای ما هم معنی پیدا میکنه. ما اونقدر خوشی هامون رو با شما تقسیم کردیم، اونقدر شادی هامون رو با شما سهیم شدیم که به این کار عادت کردیم و دوست هم نداریم که این شب رو بدون شما بگذرونیم. پس لطفا اگه میشه تشریف بیارین و با بودن تون دورهمی ما رو دلنشین تر از هر وقتش کنید.

********************

بدون شما شب یلدا صفایی نداره و وقتی که شما بیاین اون موقع هست که شب یلدا واقعا شب یلدا میشه. اگه شما نباشین این شب خسته کننده و کسل کننده خواهد بود و همه رو که نمیدونم اما من به شخصه میخوام که زودتر تموم بشه. لطفا بیاین و کاری کنید که در طولانی ترین شب سال یه خاطره قشنگ هم برای من و هم برای شما ساخته بشه. میدونم که شما هم دوست دارین اینجا بیان.

********************

برای اومدنتون به خونمون هیچ بهونه ای قبول نیست و من با مامان و بابام کلی تدارک اون شب رو دیدیم که وقتی شما اومدید فقط باهاتون خوش بگذرونیم و از ته دل بخندیم. لطفا نه نیارید و هر مشکلی که قراره توی اون شب مانع اومدن تون به خونه ما بشه رو برطرف کنید. یادتون باشه که اون شب هیچ بهونه ای قبول نیست و من چشمام به دره که شما از راه برسید و دورهمی ما رو تکمیل کنید.

********************

دورهمی ما بدون شما انگار یک نقص داره و اون نقص برطرف نمیشه مگه اینکه شما بیاین. وقتی که شما نیستید جای خالی تون خیلی احساس میشه و همین باعث میشه که به هیچ کدوم از ما آدمایی که توی اون دورهمی هستیم خوش نگذره. شب یلدا با شماست که شیرین تر، قشنگ تر و طولانی تر از همه شب های سال میشه پس لطفا بیایین و مجلس ما رو با قدم تون مبارک کنید. دوستت دارم، منتظرم.

********************

اگه امسال رو دور هم جمع نشیم ممکنه که سال دیگه خیلی هامون حسرت اینکه چرا دور هم جمع نشدیم رو بخوریم. خدای نکرده و دور از جون ممکنه سال دیگه بعضی از ما دیگه توی این جمع نباشیم و پیش خدا رفته باشیم، بعضی هامون ممکنه سفر رفته باشیم، بعضی هامون ممکنه درگیر کارهای زیاد باشیم و در کل اگه الان که موقعیتش پیش اومده کنار هم جمع نشیم یقیناً سال دیگه وقتی شب یلدا میشه کلی حسرتش رو خواهیم خورد. پس بیایین همین الان که امکانش رو داریم این کار رو انجام بدیم.

********************

دوست دارم که توی دورهمی مون در شب یلدا حضور داشته باشید. اصلا این دورهمی با وجود شماست که قشنگ میشه و اگه نباشید سرد و بی روح خواهد شد. این تنها نظر تنها من نیست بلکه همه افرادی که توی این دورهمی حضور دارن این رو میگن. پس حالا که اینقدر خاص هستید و اینقدر دورهمی ها با وجود شما میچسبه پس لطفا بیاین و دورهمی مون رو قشنگ تر از هر وقتش کنید.

********************

دارم فکر میکنیم که چه بازی هایی برای شب یلدا تدارک ببینیم که بهمون خوش بگذره، داریم فکر میکنیم که چه میوه ها و آجیل های بخریم که از همه خوشمزه تر باشه، داریم فکر میکنیم که چی شام درست کنیم که از همه لذیذتر باشه، داریم همه این فکرها رو میکنیم چون میدونیم که حتما شما میاین و دعوت ما رو قبول میکنید. منتظرتون هستیم تا توی شب یلدا که قشنگ ترین و طولانی ترین شب ساله، کنارتون خوش باشیم.

********************

اصلا واژه خوشی از روی خود شما ساخته شده و اگه نباشید که دیگه خوشی و سرحالی ای در کار نخواهد بود. حتما متوجه شدید که چرا دارم این حرف ها رو میزنم، حضور شما توی شب یلدا کنار خانواده ما از الزاماته و باید باشید تا خوشی ما هم به وجود بیاد. پس لطفا روی من رو زمین نزنید دیگه و هر طور شده این شب کنار ما حاضر بشید تا کلی باهاتون بگو و بخند داشته باشیم و بهمون خوش بگذره.

********************

بودن با شما برای ما خیلی خوبه و بهمون کلی خوش میگذره و میدونم که برای شما هم همینطوره پس بیاین که شب یلدا رو کنار هم باشیم. ما میتونیم کنار دوستامون باشیم، ما میتونیم کنار دیگران باشیم، اما همه برای ما که شما نمیشین و همه برای شما که ما نمیشن پس چرا وقتی میتونیم با هم باشیم، این شب قشنگ رو کنار دیگران سپری کنیم؟ منتظرتون هستم که توی شب یلدا به خونمون بیاین.

********************

یه شب یلدای قشنگ و خوشگل پیش رو داریم. من حتم دارم که شما به مهمونی ما تشریف میارید و بعد من قراره کلی با بچه هاتون بازی کنم و خوشحال بشم. برای این گفتم یه شب یلدای قشنگ رو پیش رو داریم چون میدونم وقتی که شما هستید، اصلا نمیشه که یک مجلس قشنگ نباشه و شما اونقدر اون مجلسو گرم میکنید و بهش انرژی می بخشید که آدمای توی اون دورهمی دوست دارن که باز هم شما توی دورهمی هاشون باشید.

********************

لطفا درخواست من رو رد نکنید وگرنه خیلی دلم میشکنه. من کلی برنامه ریزی کردم و کلی توی ذهنم تصور کردم که شب یلدا رو با شما بگذرونم حالا اگه شما به هر دلیل و بهانه ای نیاین دیگه دوستتون ندارم و واقعا قلبم میشکنه. خب احساس گناه دادن بسه، ازتون میخوام که حتما بیاین چون واقعا با شما که هستم شادم و زمان برام مفهومی نداره و حتی طولانی ترین شب سال یعنی شب یلدا با وجود شما خیلی زود میگذره.

********************

وقتی که شما باشین، چه طولانی ترین شب سال یعنی یلدا و چه هر شب دیگه ای اونقدر سریع میگذره که نمیفهمیم کی زمان گذشت! آخه باهاتون خوش میگذره و من این خوشی رو با هیچ چیزی توی این دنیا عوض نمیکنم. شما بهترین دوست های ما هستید پس لطفا حتما بیاین تا این شب طولانی اونقدر با گفتن ها و خندیدن هامون سریع بگذره که نفهمیم کی تموم شد.

********************

دوستتون دارم و اگه نیاین دیگه دوستتون نخواهم داشت. من شما رو دوست دارم چون همیشه منو میخندونین و همیشه باعث شادی من میشین اما اگه توی شب یلدا که طولانی ترین شب ساله منو تنها بذارید دیگه دوستتون نخواهم داشت چون من رو توی یه شب سرد، طولانی و پر از کسالت و خستگی تنها گذاشتید. آره اگه شما نباشید این این شب پر از کسالت و خستگی میشه و برای من دیگه هیچ حالی نمیمونه.

********************

کاش بدونید که چقدر برامون عزیزید اون موقع دیگه نیازی به دعوت کردن هم نیست و خودتون به خونمون تشریف میارید. مامانم وظیفه دعوت کردن شما رو به من داد و من بابت این موضوع کلی خوشحال شدم چون دعوت کردن کسایی رو بر عهده دارم که واقعا دوستشون دارم و از ته دل میخوام که توی دورهمی شب یلدا کنارشون باشم. میدونم که بهم جواب منفی نمیدید برای همین منتظرتونم.

متن دعوت شب یلدای کرونایی کودکانه

ازتون دعوت میکنم که توی این شب های کرونایی به گروهی که ما تشکیل دادیم تشریف بیارید که این شب رو کنار هم باشیم و با هم بگیم و بخندیم. میدونم این گروه نمیتونه جایگزین خوبی برای دورهمی هامون باشه اما چه کنم که کرونا برای هیچ کدوم مون خیریتی نداشته و دورهمی ها رو ازمون گرفته. پس لطفا جوین بشید و بیاین تا این شب رو مثل شب های یلدای قبلی با کلی خاطره گفتن و قصه تعریف کردن بگذرونیم.

********************

این شب یلدا با تموم شب یلداهایی که تا الان گذروندیم فرق داره آخه امسال کرونا هم مهمون ما هست و همین باعث میشه که دیگه هیچ کس رو دعوت نکنیم. اما ما گروهی توی فضای مجازی تشکیل دادیم که ازتون میخوام توی شب یلدا توی این گروه عضو بشید تا با همدیگه بگیم و بخندیم و این شب رو مثل تموم شب یلداهایی که با هم پشت سر گذاشتیم، پشت سر بگذاریم.

********************

شما اونقدر پر انرژی و خوب هستید که میدونم حتی اگه به صورت مجازی هم باشه باز هم بودن باهاتون بهمون خوش میگذره برای همین دعوت تون میکنم تا توی شب یلدا توی گروهی که تشکیل دادیم کنار ما باشید. بودن شما به بقیه اعضا هم انگیزه میده که بیان و فعالیت کنن پس لطفا جوین بشید.

********************

چقدر خوبه که فضای مجازی به وجود آمده آخه اگه وجود نداشت معلوم نبود من و شما شب یلدای پیش رومون رو چطور میگذروندیم. اومدم تا ازتون درخواست کنم که توی گروهی که برای شب یلدا تشکیل دادیم عضو بشید. درسته میوه خوردن و آجیل خوردنی کنار همدیگه نیست اما قصه گویی ها و خاطره گفتن ها که هست پس تشریف بیارید که این شب رو با خاطره گفتن و قصه گفتن کنار هم بگذرونیم.

********************

کرونا کاری کرد که ما از هم فاصله بگیریم و دیگه نتونیم مثل قبل دورهمی داشته باشیم. شب یلدایی که بهترین شب برای دورهمی هامون بود نزدیکه و الان کرونا هم هست پس یعنی این دورهمی کنسله. اما ما تصمیم گرفتیم که توی فضای مجازی گروهی تشکیل بدیم و باز هم مثل قبل با همدیگه بخندیم و شاد باشیم. درسته این دورهمی مجازی کیفیت دورهمی واقعی رو نداره اما حال که میده پس لطفا حتما بیاین.

********************

امیدوارم که حال دلتون خوب باشه. کرونا که حال دل ما رو بد کرده آخه قراره شب یلدا تنها باشیم و کسی کنارمون نباشه. اما یه تصمیمی به ذهنمون رسید و حالا میخوایم با عملی کردن اون اندکی هم که شده این تنهایی رو از بین ببریم و اون هم ایجاد گروهه. توی شب یلدا در این گروه فعالیت می کنیم تا بینی کرونا رو به خاک بمالیم و بهش بفهمونیم که ما باز هم میتونیم مثل گذشته شد باشیم و بخندیم. لطفا حتما عضو بشید و این شب رو توی گروه کنار ما باشید.


مطالب پیشنهادی و داغ :

متن شب یلدا برای عزیز از دست رفته

دلنوشته شب یلدا

عکس نوشته تبریک شب یلدا به اسم دلخواه شما !


هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...