جملات فوق العاده سنگین لاتی

توی دوستی، زندگی، کار و هر چیز دیگه ای باید تعادل داشته باشی. وقتی که بی تعادل باشی، محبت هات رو راحت خرج کنی، هر چیزی رو برای راحتی دیگران به گردن بگیری و مدام خوبی کنی تا دوستت داشته باشن دیگه اونا این کار رو نه محبت بلکه وظیفه ات میدونن.

در ادامه این مطلب متن ها و جملات لاتی فوق العاده سنگینی آوردیم که با اونها میتونین به کسی که ازش خوشتون نمیاد طعنه بزنید یا به یک نفر توی زندگیتون که باید یه چیزی رو بهش بفهمونین کنایه بزنید. بیشتر از این در مورد این جملات توضیح نمیدیم. همراه ما باشید تا اونها رو باهاتون به اشتراک بذاریم.

متن سنگین لاتی

نحوه صحیح برخورد با بعضی از آدمای زندگی: ابتدا یقه مبارکشون رو میگیری، سپس به درب منزل هدایت میکنی و بعد از اون با یک اردنگی برای همیشه بدرقه اش میکنی.

********************

من با کینه و نفرت آشنا نیستم اما با آدمای عوضی و بی مرام خوب آشنام. این آدما ضربه ای به قلبت میزنن که دیگه اسم احساسی که از این کارشون بلند میشه کینه و نفرت نیست بلکه یه چیزی بالاتر از این هاست.

********************

من کینه ای نیستم، من یه چیزی بالاتر از کینه ایم که هنوز اسمی براش پیدا نشده.

********************

اطراف من اومدی حواست باشه چون توی محدوده خطری. همه از دور ما رفتن انگار که ما خار داشتیم حالا مواظب باش یه وقت توی این محدوده این خارا به جسم و جونت نخوره اوف بشی.

********************

کی گفته که باید ببخشی؟ کی گفته که باید کنار بیای؟ کی گفته که باید نادیده بگیره؟ با آدمای پست زندگیتون طوری رفتار کنید که در آینده به خودتون افتخار کنید. یه روزی خاطرات رو مرور میکنید و اگه این کار رو نکرده باشید و فقط با بخشش ازشون گذشته باشید این خاطرات روی دل و قلب تون سنگینی خواهند کرد.

********************

عشق مال سوسولاست نه مایی که شب با استرس میخوابیم و صبح رو با غم شروع میکنیم، نه مایی که توی طول روز فقط بدبختیه که سراغمون رو میگیره، نه مایی که هزارتا درد و مشکل داریم و نمیدونیم به سمت کدوم یکی بریم چون همه مهمن و یه ضربه بزرگ به زندگیمون میزنن. هر وقت خواستی از عشق با ما صحبت کنی، قبلش تموم اینها رو در نظر بگیر و بعد اگه منطقی اومد این صحبت رو شروع کن.


مطلب پیشنهادی و داغ : 

جملات لاتی برای خالکوبی


طرف ناموسشو محدود میکنه، تحت فشار میذاره و بعد اسمش رو میذاره مرام لاتی و غیرت. عزیز من اون مرام بیشعوریه. لاتی و غیرت برای ناموس یعنی نذاری خم به ابروش بیاد، ناراحت بشه یا هر چیزی شبیه به این ها. اینکه اون رو محدود و از زندگی منع کنی، نه نشون میده که لاتی و نه با غیرت فقط نشون میده که بیشعوری.

********************

بعضی ها هم هستن وقتی که وارد زندگیت میشن خیلی چیزا رو سفت و سخت میچسبن. باهاشون که میری بیرون جیبشون رو سخت میچسبن که مبادا خرجت کنن، احساسات شون رو سخت میچسبن تا مبادا خرجت کنن، زبونشونو سخت میچسبن تا مبادا دو کلمه حرف قشنگ از دهنشون بیرون بیاد. اینا همه چیز رو سخت میچسبن جز دل و قلبی که کم کم داره ازشون سرد میشه.

********************

یادش بخیر یه زمانی لات بازی به دعوا و خون و خونریزی بود. الان نهایت لات بازی این شده که طرف لباس لش میپوشه و میره تو پارکا، بعد ویدیو میسازه و آخرش سوس ماست پخش میکنه.

********************

بعضیام هستن که فکر میکنن رل زدن. نه عزیز دلم تو رل نزدی بلکه با اون سلیقه ات تر زدی .

********************

بعضی از آدما هستن که افکارشون، احساساتشون، کاراشون، همه چیزشون رو دوست داریم. این آدما یه تاثیر فوق العاده ای روی ما گذاشتن، یه تاثیر که عاشقانه دوستشون داریم و هیچ وقت کارای اشتباهشون رو نمیبینیم. مراقب این افراد باشید. نیش این ها از نیش مار بدتره. اگه ازشون نیش بخوری تا آخر عمر گوشه نشی میشین و نمیتونی هیچ حرکتی بکنی، اینا قلبت رو نشونه میگیرن نه جسم و جونت رو و چنان به هدف میزنن که تا عمر داری درد بکشی.


همچنین ببینید :

کوبنده ترین جملات انگلیسی همراه با ترجمه فارسی


حرف تلخ، همون چیزی که راحت از زبونش در میومد اما شاید نمیدونست حرف های من حکم زهر مار رو داره. مراقب کسایی که دوستشون دارید باشی. اونا هم زبون دارن، اونا هم میتونن شما رو با زبونشون نابود کنن، اونا هم میتونن چنان با زبونشون بهتون نیش بزنن که تا عمر دارید یادتون نره اما اونا چیزی دارن به اسم عشق که شاید شما با اون غریبه اید.

********************

غم داشتم میخندید، اشک میریختم قهقهه میزد، نگران بودم بی خیال بود، عصبی بودم خوشحال بود. هیچوقت نفهمیدم که اون از من نیست فقط خواستم کنارم باشه چون حس میکردم کنارش بودن یعنی داشتنش اما نمیدونستم این ضربه ای بزرگ به احساساتمه، ضربه ای که وقتی بهم وارد شد از همه کس رونده و از همه چی مونده شدم.

********************

دوستان محترم توجه کنید که اگه از من خوشتون نمیاد و اگه با دیدنم حالتون بد میشه اتفاقا بدونید که من به هدفم رسیدم چون هدفم رو مخی رفتن برای شماها بوده که خدا رو شکر به حول قوه الهی هدفم تیک خورده.

********************

بعضی از آدما هم مثل خرمالو هستن. یه ظاهر گول زننده و قشنگ دارن. دوست داری بری سمت شون و طعم شون رو بچشی. اما همین که یه ذره این کار رو میکنی طعم گس شون باعث میشه کنارشون بذاری. چه زیادن چنین آدم هایی، آدم هایی که ظاهری گول زننده دارن اما وقتی باطن شون رو میبینی، طعم گس شون باعث میشه که کنارشون بذاری.

********************

توی این دنیا روی خوش ندیدم که خوبی کنم، شادی ندیدم که خوشی کنم، همراه ندیدم که همراهی کنم، لبخند ندیدم که شادی کنم پس وقتی که اینقدر به همه چیز بی تفاوتم، نپرس دلیلش چیه، تو میتونی دلیلش رو توی همین ها پیدا کنی.


مطلب پیشنهادی :

مجموعه متن کوبنده و سنگین برای استوری


اینکه بعضیا سمت من نمیان رو مشکل خودم نمیدونم آخه مگسا که سمت گل نمیرن اونا میرن سمت چیزی که لیاقتش رو دارن.

********************

وقتی که وارد زندگیم شد انگار خوشبخت ترین آدم روی زمین بودم، انگار خوشبخت تر از من وجود نداشت، میگفتم دو نفره دنیامونو میسازیم، میگفتم دو نفره زندگی مونو قشنگ میکنیم، میگفتم دو نفره به همه چی میرسیم اما یه زمانی رسید که گذاشت و رفت. بی دلیل رفت، دلیلش برای همیشه توی دلش موند، نخواست بگه شایدم نمیتونست که بگه به هر حال رفت و دیگه پشت سرش رو نگاه نکرد. چه داستان آشنایی، چند نفر از ما چنین داستانی رو تجربه کردیم؟ آدمایی که اومدن و میخواستن با بودنشون زندگیمون رو قشنگ کنن اما گذاشتن و رفتن، برای همیشه رفتن و زخمی که به ما زدن یه زخم موندگار شد و بعد رفتنشون خاطراتشون نمکیه که مدام روی این زخم پاشیده میشه. میدونی شیوه صحیح برخورد با این اتفاق چیه؟ دنیاتو بسازی اما یه نفره، شاد باشی اما یه نفره، زندگیت قشنگ کنی اما یه نفره. بودن با آدمای این دوره و زمونه مثل پرورش مار توی آستینه، هر چقدر بیشتر کنارت نگهشون داری بیشتر بهت زخم میزنن.

********************

زخم زدن عادت هر روزش شده بود. انگار که اگه این کار رو نمیکرد شاد نبود، انگار اگه این کار رو نمیکرد روزش قرار نبود تموم بشه. اما نمیدونست که من زخم زدن بلد نیستم، من میکشم. من می ایستم، صبر میکنم و کاری نمیکنم اما وقتی که بد بودن کسی برام ثابت شد زخم نمیزنم بلکه نابود میکنم.

********************

فکر میکرد باعث میشه با کارهاش غمگین بشم، فکر میکرد باعث میشه با کارهاش گریه کنم اما من زخم زدنو خوب بلدم. درست همون موقع ای که انتظار گریه داشت، بدترین ضربه رو بهش زدم. گاهی وقتا با بعضی از آدما باید همین کار رو بکنی. اونا منتظرن تا گریه ات رو ببینن اما خلاف چیزی که ازت انتظار دارن عمل کن و جوری بهشون ضربه بزن که تا عمر دارن یادشون بمونی.

********************

ضربه میزد، به قلبی که همه جوره براش می تپید. فکر میکرد که این قلب تا همیشه هست و به تپیدن ادامه میده اما از یه جایی این قلب دیگه تپشی نداشت، این قلب تبدیل به سنگ شده بود، اون با ضربه هاش کاری کرد که قلبه تبدیل به سنگ بشه. بعد از اون، هر ضربه ای که میزد چند برابرش رو میخورد. یادتون باشه با آدمایی که عاشقتونن این کار رو نکنین، روزی که عشق شون تبدیل به نفرت بشه، با هر ضربه ده برابر جوابتون رو میدن.

********************

بیخودی بهونه نیاریم ما قسمت هم نیستیم، ما با هم آینده ای نداریم و فلان. اگه دو نفر هم رو دوست داشته باشن، حتی توی اوج اختلافا با هم هستن و دست هم رو رها نمیکنن، دست اونها رو مگه فقط مرگ از هم جدا کنه. یادمون باشه با بهونه های الکی اسم عشق رو لکه دار نکنیم. اگه یه وقتی گفتی کسی رو دوست داری و این کار رو باهاش کردی، بدون که حس تو حس عاشقی و عاشق بودن نبوده.

********************

زندگی من تشکیل شده از مجموعه ای از آدم های بی مصرص که هر روز مجبور به تحمل کردنشونم و هر روز باید قیافه شون رو تحمل کنم. از همین جا دعا میکنم خدایا ما را از شر این آدم ها خلاص بفرما و کاری کن که ما روزهایمان را به دیدن قیافه این ها به گند نکشیم. آمین.

********************

زیادی هم که خوب باشی نمیگن قلبش مهربونه، نمیگن از خوبیشه و از احساسات پاکشه، میگن طرف منگله، هر کاری کنه بازم دم نمیزنه، مجوز هر کاری رو در برابرش داریم و هر حرفی که دوست داشتیم رو میتونیم بهش بزنیم.


این مطلب را تماشا کنید :

مجموعه متن کنایه دار و سنگین به دوست


بعضی از آدما هم هستن که نه تنها دوست داری از زندگیت برن، بلکه دوست داری که کلا از این دنیا برن. به امید روزی که این دسته از آدم ها رو نه تنها در زندگیم بلکه هیچ وقت در دنیا هم نبینم. اینا اکسیژنی رو مصرف میکنن که حق آدم های با مصرفه، لیاقت اینها بودن زیر خاکه تا تبدیل به کود بشن و اینجوری حداقل بشه یه استفاده ای ازشون برد.

********************

اینکه احساساتت رو نادیده میگیرن، اینکه باهات بدن، اینکه بهت محل نمیذارن و اینکه هر سری ناراحتت میکنن اما تو در مقابل این ها هیچ واکنشی نشون نمیدی و باز هم خوبی تا اینجوری خوبیت رو نشون بدی باید بگم که تو خوب نیستی تو احمقی و روی حماقتت ماسک خوبی گذاشتی. بقیه این ماسک رو نمیبینن و فقط خودتی که اونو میبینی.

********************

گذشت زمانی که رسم رفاقت ها معرفت و مرام بود. الان تنها چیزی که جای این ها رو گرفته منفعته.

********************

مراقب رفیق هاتون باشید. حدیث داریم که میگه رفیق همون دشمنه اما دشمنی که هنوز باهات وارد دشمنی نشده.

********************

یه سری از رفیقا هم هستن که چنان بهت زخم میزنن که میگی کاش این ضربه رو از دشمنم میخوردم چون ضربه اون اینقدرا هم درد نداشت.

********************

رفاقتای الان بوی معرفت نمیده، بوی آدمای منفعت طلب و سودجویی رو میده که برای سود و منفعتشون میان و پا روی تو و زندگیت میذارن.

********************

بعضیا هم نمیدونن که زشتیشون تو چهره شون نیست توی پول نداشتن شونه. تو پول داشته باش اما زشت ترین چهره رو هم داشته باش اینجوری از نظر بقیه تو یه آدم جذاب و خوش چهره ای که خدا مثل چهره اون رو هیچوقت خلق نکرده.

********************

در مقابل بعضی از آدم ها هم باید سکوت کرد. اگه در مقابلشون سکوت نکنی، در واقع بیشعوری خودت رو فریاد زدی. هم کلام شدن با یعضی از آدمای بیشعور عین بیشعوریه.

********************

منو بیشعور میخوند، همونی که بوی تعفن تفکرات و افکارش همه جا رو پر کرده بود.

********************

بیاییم منِ خوبمون رو فراموش کنیم و برای همیشه به خاطرات بسپریمش. بیایم از خودمون یه منِ عوضی بسازیم، انگار عوضی بودن توی زمان حالا خریدار بیشتری داره.

********************

تو هم میتونی یه آدم عوضی باشی و هم یه آدم خوب. تنها فرقش اینه که اگه عوضی باشه همه دوستت دارن اما اگه خوب باشی همه احمق خطابت میکنن.

********************

فکر میکرد حرف هاش وزنی نداره و هر کلمه ای که از دهنش بیرون میاد جاش خوب میشه اما نمیدونست که با حرف هایی که بهم زد کمرم رو شکوند.

********************

یه سری آدما هم هستن که فکر میکنن حرف هاشون کمر شکنه و خیلی زبون تندی دارن. در مقابل اینجور آدما کوتاه نیاین، جوری زبون تلخ تون رو به رخشون بکشین که نه تنها کمرشون بلکه تمام وجودشون در هم بشکنه و نابود بشه.

********************

به بعضیا خوبی کردن نیومده چون از یه زمانی به بعد این خوبی کردن هات رو نه اینکه لطف بلکه وظیفه ات میدونن. گاهی وقت ها باید با این ها بد بود، تا فرق بین لطف و وظیفه رو بدونن.

********************

دوره و زمونه الان طوری شده که کسایی که ما شکلات میدونستیم شون الان تبدیل به لات شدن.

********************

مرام داشته باش، بذار تا در برابرت بد باشن، مهم اینه که تو خودت و مرامت رو به خاطر اونها تغییر ندی.


سایر مطالب پیشنهادی :

متن عاشقانه و زیبا درباره رفیق فابریک

متن زیبا در مورد افراد دورو + عکس نوشته (2)

جملات کوتاه سنگین در مورد خداوند


هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...