نمونه متن درخواست وام از فرمانداری

اگر قصد دارید برای فرمانداری شهر یا شهرستان خویش نامه ای نوشته و از آن درخواست وام کنید باید بدانید که این درخواست می بایست جنبه ای رسمی داشته و به دور از هر گونه گفتگوی محاوره ای و گفتار عامیانه باشد. شما می توانید با استفاده از متن های خاصی که در این زمینه آماده می شوند متن نامه را انتخاب و از آن جهتِ درخواست وام استفاده نمایید.

در زیر متن هایی برای درخواست وام از فرمانداری آورده ایم. به شما پیشنهاد میکنیم که همه متن ها را خوانده و آن متنی که بیشترین انطباق با خواسته و نیاز شما را دارد انتخاب و با کمی تغییرات جزئی و یا با تکمیل اطلاعات، از ‌آن برای نامه به فرمانداری استفاده کنید. در ادامه همراه ما باشید.

جملات درخواست وام از فرمانداری

با سلام و احترام خدمت فرمانداری محترم استان/شهرستان ....، اینجانب ..... فرزند ..... به شماره ملی ..... درخواست وام ..... ماهه از شما دارم. لطفا در صورت امکان و با بررسی علل و دلایلی که در ادامه خدمت تان ذکر می شود با وام بنده موافقت نمایید. سپاس از شما.

***************************

با سلام و درود خدمت جناب آقای ..... فرماندار استان/شهرستان ..... اخیراً مشکلاتی در منطقه ..... به وجود آمده و جهت رفع این مشکلات نیازمند هزینه ای بالاتر از حد توان اهالی محله می باشیم! به همین جهت از خدمت تان درخواست وام به میزان ..... و مهلت پرداخت ..... را داریم. لطفا در صورت موافقت با دلایلی که در ادامه خدمت تان ذکر می شود، هر چه سریع تر نسبت به پرداخت آن اقدام نمایید تا برای حل مشکل مربوطه اقدامات لازم مبذول گردد.

***************************

با درود و احترام خدمت فرماندار محترم. اینجانب ..... هستم و به نمایندگی از مردم منطقه ..... استان ..... از حضرت عالی تقاضا دارم هر چه سریعتر نسبت به رفع مشکلات به وجود آمده در زمینه ..... مبلغ ..... تومان را جهت مساعدت مالی پرداخت نمایید. از آنجا که عموم مردم این منطقه با این مشکلات دست و پنجه نرم می کنند از خدمت تان تقاضا دارم که جهت سهولت و تسریع بخشیدن حل این مشکل نسبت به پرداخت این وام زودتر اقدام کنید.

***************************

با سلام خدمت جناب آقای ..... فرماندار محترم استان/شهرستان ...... بنده ..... فرزند ..... و به شماره شناسنامه ..... می باشم و از خدمت شما تقاضای وام با بهره کم به مبلغ ..... تومان را دارم. این وام از شما به دلیل توسعه کسب و کار در جهت خدمت هر چه بیشتر به مردم منطقه ..... درخواست می گردد. با توسعه کسب و کار بنده نیاز مردم از هرگونه خدمات/محصولات مشابه به کسب و کارهای دیگر و دور از دسترس مرتفع می گردد. لطفا در صورت موافقت با وام بنده مبنی بر مندرجات و مدارک این نامه هر چه سریعتر نسبت به پرداخت وام اقدام نمایید. با نهایت احترام و درود خدمت شریف شما.

***************************

با سلام خدمت آقای ...... بنده در خصوص درخواست وام خدمت تان این نامه را نوشتم امیدوارم که مورد توجه تان واقع گردد. اخیراً در منطقه ..... متوجه نیاز شدید مردم به خدمات/محصول ..... شدم و تصمیم به راه اندازی کسب و کاری گرفتم. از‌ آنجا که برای شروع این کسب و کار نیازمند مبلغی به اندازه ..... ریال هستم، از حضورتان تقاضای وامی به اندازه همین مبلغ دارم. بدیهی است که با موافقت وام و پرداخت آن با توجه به مدارکی که در پیوست این نامه ذکر شده هر چه سریعتر نسبت به بازپرداخت اقدام خواهم کرد.

***************************

با سلام خدمت فرماندار محترم استان/شهرستان ...... اخیراً متوجه مشکل ..... در منطقه ..... شده ام و برای رفع این مشکل نیاز به مبلغی به اندازه ..... تومان دارم. بدیهی است که با حل این مشکل نیاز مردم آن منطقه به خدمات مربوطه به صورت کامل رفع می گردد. لطفا در صورت توان یا خود این مسئله را پیگیری نموده و یا با اعطای تسهیلات و وام به بنده در این زمینه به ضمانت موارد موجود در پیوست نامه وظیفه را به دوش من محول نمایید. سپاس از شما.

***************************

با سلام و عرض تشکر از فرماندار محترم شهرستان ...... بنده ..... فرزند ..... هستم و در خصوص مسئله ای که مدتهاست دامن گیر مردم منطقه ..... است خواستم خدمتتان نامه ای جهت اعطای وام تسهیلات بنویسم. اخیراً مردم در حوزه بهداشت عمومی مربوط به ..... دچار مشکلات عدیدی شده اند و این مشکلات باعث بروز بیماری ها و انتشار ویروس های مختلفی شده است. این مسئله نگرانی مردم منطقه را برانگیخت به همین جهت با جمع آوری استشهاد محلی که در پیوست نامه موجود است از شما درخواست وام به ضمانت ..... را داشتم.

***************************

با درود و احترام فرمانداری استان ...... من ..... هستم و در زمینه رفع مشکلات شهری سابقه کاری بسیاری دارم. هم اکنون متوجه مشکلی بزرگ در زمینه ..... در بخش ..... شده ام که بهتر است هر چه زودتر برطرف گردد. منتهی برای رفع این مشکل نیازمند پرداخت هزینه ای قابل توجه هستیم که امکان ارائه آن از سوی بنده وجود دارد. به همین جهت با درخواست تسهیلات و وام از خدمت مبارکتان خواستم نسبت به رفع این مشکل اقدام نمایم. از شما ممنون میشوم با پرداخت به موقع این وام از بروز مشکلات جدی تر در این زمینه جلوگیری نمایید.

***************************

سلام عرض میکنم خدمت فرماندار عزیز شهرستان ..... که با تلاش ها و استمرار خویش در جهت رفاه و آسایش هر چه بیشتر مردم توانستند لیاقت خویش را بر این مسند اثبات نمایند. فرماندار محترم، همانطور که حتما در جریان قرار گرفته اید مشکل و معضلی عمومی در ناحیه ..... به وجود آمده. این مشکل هم اکنون دامن گیر بسیاری از ساکنین آنجا شده و از‌ آنجا که مشکلی عمومیست کسی پرداخت هزینه آن را به صورت کامل بر عهده نمی گیرد. به همین جهت خدمت تان نامه ای نوشتم که با ارائه مدارک و ضمانت نامه های ..... وامی به اندازه ..... تومان به نیابت از اهالی این منطقه به بنده اعطا نمایید که جهت رفع آن اقدامات لازم را انجام دهم. صورت حساب هزینه ها با جزئیات کامل در بخش پیوست این نامه قرار گرفته است.

***************************

عرض احترام به فرماندار محترم. بنده ..... هستم و در حوزه فعالیت های اجتماعی بسیار پویا می باشم. به همین جهت حس کردم که لازم است مشکلی را در مورد منطقه ..... خدمت تان ذکر کنم. این مشکل که ..... است هم اکنون زندگی های بسیاری را مختل کرده و حتی مردم بسیاری از منطقه آنجا به دلیل همین مشکل به منطقه ای دیگر نقل مکان کرده اند. از شما تقاضا می شود که یا خود مسئله را به صورت جدی پیگیری نمایید و یا با اعطای وام و تسهیلات و همچنین دیگر امکانات به بنده و ساکنین این محل در برطرف ساختن این مشکل حاد همراهی مان نمایید. سپاس بی نهایت از شما.

***************************

با سلام و عرض خدا قوت خدمت فرماندار محترم استان/شهرستان ...... بنده ..... هستم و قصد راه اندازی کسب و کاری جهت رفاه هر چه بیشتر مردم دارم. این کسب و کار در حوزه ..... است و همانطور که میدانید در منطقه ..... نیاز به خدمات این نوع کسب و کار بسیار احساس می شود. قطعا با راه اندازی آن مشکلات زیادی را از دوش اهالی آن منطقه خواهیم برداشت. منتهی من به مشکلی در این حوزه برخورده کردم و آن هم پرداخت هزینه های صورتحساب های راه اندازی کسب و کار مربوطه می باشد. لطفا با اعطای وامی به اندازه ..... تومان به بنده کمک و یاری لازم جهت شروع آن را بدهید.

***************************

با سلام خدمت فرماندار محترم شهرستان/استان ..... که با زحمت های دو چندان و بسیار خود باعث به وجود آمدن جامعه ای پویا شده اند. خواستم در مورد نکته ای درباره منطقه ..... با شما صحبتی داشته باشم. اخیراً وقتی به آنجا رفتم متوجه نبود خدماتی شدم که اگر ارائه شوند اهالی آن منطقه رفاهی دو چندان نسبت به قبل خواهند داشت. این موضوع را بررسی و تحقیقات بنده که در پیوست نامه ذکر شده ثابت میکند. اکنون جهت ارائه این خدمات به وامی معادل ..... تومان نیازمند هستم. از شما درخواست می شود که با پرداخت این وام به بنده کمک و یاری لازمه جهت ارائه خدمات به مردم آن منطقه را به بنده رسانید. سپاس از شما.

***************************

با سلام. در همین ابتدا بابت زحماتی که برای بهبود جامعه میکشید از شما متشکرم. بنده ..... هستم و این نامه را جهت درخواست وام در زمینه ..... خدمت تان می نویسم. ضمانت این وام را ..... بر عهده گرفته و دلایل درخواست آن نیز در زیر به صورت تیتروار ذکر شده اند که در صورت نیاز در مورد هر کدام توضیحات بیشتری چه به صورت شفاهی و چه دوباره به صورت کتبی و نامه خدمت تان ذکر خواهم کرد. سپاس و درود بی نهایت از شما.

***************************

باسمه تعالی. با سلام. بنده ..... هستم و این نامه با موضوع درخواست وام معادل ..... تومان در زمینه ..... خدمت فرماندار محترم شهر ..... نوشته می شود. در پیوست این نامه مدارک و مستنداتی که دریافت وام در زمینه ..... را ضروری می سازد آورده شده و از شما درخواست می شود که هر چه سریعتر نسبت به پرداخت آن اقدام نمایید. در صورت تایید و موافقت با این نامه در مورد شرایط بازپرداخت و ضمانت بازپرداخت به صورت حضوری صحبت خواهد شد.

***************************

با نهایت درود و احترام خدمت فرماندار عزیز و زحمت کش استان ...... بنده ..... هستم و برای دفعه دوم از خدمت تان برای مشکل ..... درخواست وام دارم. نیاز دانستم که مجدداً توضیحات بیشتری در مورد این مسئله خاطرتان ذکر کنم. ضرورت و اهمیت پرداخت این وام بسیار بالاست و این در توضیحات ادامه و همچنین توضیحات نامه قبلی مشهود است. لطفا با پرداخت آن به بنده در رفع این مشکل یاری رسانید. متشکرم.


شاید به مطالب پایین نیز علاقمند باشید :

نمونه متن درخواست وام از دفتر رهبری

نمونه نامه درخواست وام از نماینده مجلس

متن نامه درخواست کمک مالی از رئیس جمهور


3 نظر

  1. محمدمهدی دل خاکمحمدمهدی دل خاکsays:

    (باسلام خدمت فرماندار محترم مشهد مقدس) من بی‌سرپرست هستم واز معلولین بهزیستی پرونده من در بهزیستی نوقان هست من میخوام چرخ خیاطی صنعتی بخرم کارکنم یک چرخ راسته دوز ویک چرخ زیگزال۵نخ یا۴نخ یا۳نخ بخرم دسته دو ش۳۵تا۲۷ملیون هست و بهزیستی همش میگن بوجه نداریم و یاضامن کاسب باچک وجوازکسب یاضامن کارمندبیار منه بی‌سرپرست ندارم و ازشما فرماندار محترم مشهد تقاضا دارم که دستم را بگیرید کمکم کنید که من روی پای خودم واستم من پولی نمیخوام فقط ماهی گیری میخوام ازشما برای رضای خدا برای آقا جانم امام رضا علیه السلام دستم را بگیرید کمکم کنید باتشکر محمدمهدی دل خاک ۰۹۳۰۹۲۷۱۴۱۲موبایل شماره حساب ۶۰۳۷۷۰۱۵۱۹۵۶۸۲۳۹ ومن پیراهن دوزهستم مردانه و غیره هستم

  2. مهدی بارانیمهدی بارانیsays:

    باسلام خدمت فرماندار محترم مهدی بارانی هستم فرزند محمد از خراسان جنوبی شهرستان قاین روستای سینیدر ب شماره ملی 0880296798بنده متاهل هستم 5سال شده بخاطر مشکلات عدیده از جمله بیماری پدر مادر مریضم ک ب عده من بوده نتوانستم ازدواج کنم منزل پدری زندگی میکنم خدمتتان برای درخواست وام کم بهره با سود کم ک بتوانم پرداخت کنم تقاضا دارم ب عده من بگذارید سپاس گذارم

  3. مهدی بارانیمهدی بارانیsays:

    باسلام خدمت فرماندار محترم مهدی بارانی هستم فرزند محمد از خراسان جنوبی شهرستان قاین روستای سینیدر ب شماره ملی 0880296798بنده متاهل هستم 5سال شده بخاطر مشکلات عدیده از جمله بیماری پدر مادر مریضم ک ب عده من بوده نتوانستم ازدواج کنم منزل پدری زندگی میکنم خدمتتان برای درخواست وام کم بهره با سود کم ک بتوانم پرداخت کنم تقاضا دارم ب عده من بگذارید سپاس گذارم