نمونه متن درخواست وام از دفتر رهبری

یکی از خدمات دفتر رهبری ارائه وام به افرادی است که نیازمند مساعدت مالی هستند. برای این کار لازم است تا نامه ای را خطاب به ایشان تهیه کرده و توضیحاتی را در خصوص چرایی دریافت وام ذکر نمایید. این نامه بررسی خواهد شد و در صورت موافقت وامی که می خواستید به شما تعلق خواهد گرفت.

در ادامه تعدادی متن مختلف با موضوعات مختلف آورده ایم که همگی آنها حول محور درخواست وام از دفتر رهبری می باشند. به واسطه این متون دیگر نیازی نیست ساعت ها وقت بگذارید تا یک متن مناسب بنویسید. فقط کافیست در جای خالی مشخصات مربوطه را پر کرده و سپس نامه ارسال کنید. همراه ما باشید.

توجه داشته باشید که اگر متنی مطابق با درخواست شما در بین متن ها نبود می توانید با الگو گرفتن از شیوه نگارش آنها و همچنین توضیحات مربوط به درخواست ها نامه ای که میخواهید را بنویسید.

جملات درخواست وام از رهبری

با درود و احترام خدمت مقام معظم رهبری. بنده جوانی ..... ساله بوده و سرپرستی خانوار را بر عهده دارم. خانواده بنده با مشکلات مالی فراوانی رو به رو است و از آنجا که اکنون سرپرستی خانواده را بر عهده دارم خدمتتان نامه ای به جهت درخواست وام نوشته ام. بدیهی است که در صورت حل نشدن این مشکلات اتفاقات بسیاری از جمله ..... و ..... برای من و خانواده ام رخ خواهد داد. لطفا با بررسی هر چه سریعتر و کمک به بنده جهت رفع مشکلات به وجود آمده نسبت به پرداخت این وام موافقت نمایید.

***************************

ضمن سلام و ارادت خدمت مقام معظم رهبری بنده خانمی جوان هستم که سرپرستی خانواده ام بر عهده بنده است. از آنجا که همسر بنده فوت شده/طلاق گرفته هم اکنون تمامی هزینه های خانواده را بنده تامین می نمایم. همانطور که میدانید انجام چنین کارهایی برای یک خانم کمی سخت و دشوار است به همین جهت خدمت تان نامه ای نوشتم تا با درخواست وام از شما کمی به مشکلات خود سر و سامان بخشم. لطفا با بررسی شرایطی که خدمتتان عارض شدم با وام بنده موافقت به عمل آورید. متشکرم.

***************************

با سلام خدمت مقام عظمی حضرت آیت الله خامنه ای. بنده دچار مشکلات خانوادگی بسیاری هستم و به دلیل همین مشکلات اختلافات زیادی در بین افراد خانواده به وجود آمده. منشا اصلی این مشکلات به دلیل ..... می باشد. از آنجا که کلید رفع آنها در پرداخت هزینه ای مطابق با ..... تومان است، این نامه را خدمت حضرتعالی نوشته ام تا با پرداخت وام از این مشکلات جلوگیری نموده و اوضاع خانواده را سر و سامان بخشم. امیدوارم که با درخواست وام بنده موافقت نمایید. با نهایت درود و احترام.

***************************

ضمن سلام و عرض خداقوت خدمت آیت الله العظمی خامنه ای بنده دختری جوان و ..... ساله هستم که تصمیم به ازدواج گرفته ام. از آنجا که خانواده بنده توان تهیه جهیزیه و پرداخت مخارج مربوط به برگزاری عروسی را ندارند خواستم از خدمت جناب عالی درخواست وامی برای این امور نمایم. امیدوارم که با درخواست بنده موافقت نمایید. تمامی شرایط بازپرداخت از سوی بنده قابل پذیرش بوده و در موعد مقرر بدهی های مربوطه پرداخت می شود.

***************************

با سلام و ارادت به حضرت آیت الله خامنه ای. بنده قصد احداث ..... را داشتم و به جهت احداث آنجا نیازمند وامی ..... تومانی می باشم. با نوشتن این نامه خدمت حضرتعالی خواستم درخواست نمایم که با اعطای آن به من و شرایط بازپرداخت مناسب کمک های لازمه جهت احداث را به من نمایید. با احداث این مرکز خدماتی/محصولاتی مربوط به ..... ارائه می گردد که از اهمیت بسیاری در سطح جامعه برخوردار است. برخی از مزایا و فواید این خدمات/محصولات را در ادامه ذکر خواهم کرد تا نسبت به آن آشنایی بیشتری پیدا نمایید. امید است که بعد از مطالعه مزایا با وام بنده موافقت به عمل آورید.

***************************

این نامه به دفتر رهبری نوشته می شود و مضمون آن در مورد تهیه وامی ..... تومانی با شرایط بازپرداخت ..... ماهه و اقساط ..... تومانی می باشد. از آنجا که نیازی مبرم برای دریافت این وام از سوی بنده وجود دارد از خدمت شریف تان درخواست میکنم که هر چه سریعتر با آن موافقت کرده و نسبت به پرداخت اقدام کنید. این نیاز به دلیل وجود مشکلی در رابطه با ..... است که می بایست خیلی زود مرتفع گردد در غیر اینصورت سبب بروز مشکلات حادتر و بدتر خواهد شد. متشکرم از شما که مرا در رفع این مشکل همراهی می کنید.

***************************

با سلام خدمت ریاست محترم دفتر رهبری بنده ..... با کد ملی ..... هستم. این نامه را بنده خدمت تان با مضمون دریافت وام ..... تومانی با شرایط اقساط ..... ماهه می نویسم. تمام مدارک و اسناد مربوط به دریافت وام در قسمت پیوست نامه ارائه شده است. همچنین اگر نیاز به مدارک بیشتر بود می توانید با من تماس گرفته تا نسبت به ارائه آنها خدمتتان حاضر شوم. از شما میخواهم که در صورت صلاحدید و مشاهده عدم مشکلی خاص در این اسناد و مدارک، با وام بنده موافقت نمایید. متشکرم.

***************************

با عرض درود خدمت مقام معظم رهبری حضرت آیت الله خامنه ای. بنده به دلیل مشکلات مالی و معیشتی امکان تهیه لوازم خانگی و خرید کالا را ندارم به همین جهت با این نامه خواستم درخواست وامی ..... تومانی از شما داشته باشم. امیدوارم که شما با محتوای نامه موافقت نموده و شرایطی را به وجود آورید که بنده بتوانم نسبت به خرید لوازم ضروری خانه اقدام نمایم. با سپاس از شما.

***************************

با سلام و احترام خدمت آیت الله خامنه ای. بنده ..... هستم و در استان/شهرستان ..... زندگی می کنم. منزل بنده به دلیل مشکل ..... دچار تخریب شده است. از آنجا که این مشکلات و حوادث طبیعی بوده و نه بنده و نه سایرین در بروز آنها نقشی نداشته ایم از شما تقاضا می گردد که نسبت به پرداخت وام بلاعوض در جهت بازساخت منزل بنده کمک نمایید. امیدوارم با بررسی صحت موضوع و همچنین مشاهده مدارک و اسنادی که در این رابطه در پیوست نامه خدمتتان ارائه می کنم با وام بنده موافقت به عمل آورید و یا من را به یکی از سازمان ها و ارگان هایی که توان حل مشکل بنده را دارند معرفی کنید. متشکرم.

***************************

با سلام خدمت مقام معظم رهبری. بنده ..... هستم و در رشته ..... مشغول به تحصیل می باشم. اخیراً به دلیل افزایش قیمت برخی امکانات و کتب درسی ملزم به پرداخت هزینه های گزاف بوده ام که توان پرداخت این هزینه ها از عهده بنده خارج است. به همین دلیل از شما تقاضا میکنم تا با پرداخت وامی در این زمینه به من کمک لازمه را نموده تا از پس این هزینه ها بر بیایم. بدیهی است که در صورت عدم پرداخت متاسفانه دیگر امکان ادامه تحصیل به دلیل مشکلات مالی را نخواهم داشت و مجبور به انصراف از دانشگاه خواهم بود.

***************************

با سلام خدمت مقام معظم رهبری. من از طرف اهالی محله ..... واقع در شهرستان/استان ..... این نامه را خدمت تان می نویسم. اهالی این محل تاکنون سفر زیارتی نداشته و به همین جهت خواستار سفر به حرم مقدس امام رضا علیه السلام می باشند. از آنجا که مردم این منطقه قشری ضعیف و با درآمد کم هستند توان پرداخت هزینه های سفر را ندارند. به همین جهت این نامه را خدمتتان نوشتیم که امضای همه افراد و اثر انگشت آنها در پیوست نامه وجود دارد تا با پرداخت وامی در این زمینه به بنده که از سوی تمام اهالی محل وکالت گرفته ام ما را در رفتن به این سفر یاری نمایید. از شما متشکریم.

***************************

با سلام خدمت مقام عظمی حضرت آیت الله خامنه ای. بنده ..... هستم و در استان ..... زندگی میکنم. مدتی است که به دلیل مشکل ..... از کار بیکار شده ام و هنوز نتوانسته ام کاری مناسب در حیطه فعالیت خود پیدا کنم. متاسفانه در این زمان با مشکلات مالی فراوانی دست و پنجه نرم می کنم. خدمت تان این نامه را نوشتم تا با پرداخت وامی به بنده کمک کنید تا از این شرایط رهایی یابم و دوباره به حالت عادی زندگی خویش برگردم. متشکرم.

***************************

عرض ارادت خدمت آیت الله خامنه ای رهبر بزرگ امت اسلام. بنده ..... هستم و به بیماری ..... گرفتار شده ام. متاسفانه با بروز این بیماری نتوانستم از پس مخارج و هزینه های آن به خوبی بر بیایم. این در صورتیست که پزشک بنده را جهت درمان سریعتر توصیه نموده. به همین جهت از شما خواهشمندم تا با پرداخت وامی به من کمک کنید تا مراحل درمان را گذرانده و از شر این بیماری رهایی یابم. نکته حائز اهمیت در مورد بیماری من ریشه دار شدن آن است و اگر به موقع درمان نشود تمام جسم را در بر خواهد گرفت. پس تقاضا می کنم که هر چه سریعتر نسبت به بررسی شرایط اقدام نمایید.

***************************

ضمن عرض خسته نباشید به حضرت آیت الله خامنه ای از شما استدعا دارم تا بنده را در رابطه با مشکل ..... یاری کنید. این مشکل روند عادی زندگی مرا مختل کرده و باعث بروز اتفاقات ناخواسته بسیاری شده. با پرداخت وامی ..... تومانی من می توانم از پس این مشکلات برآیم. پس خواهشمندم که با پرداخت این وام دست یاری تان را به سوی من دراز کنید. متشکرم.

***************************

با سلام خدمت آیت الله خامنه ای بنده ..... هستم. متاسفانه اخیراً پاره ای از مشکلات کاری و شخصی با هم تلفیق شده و زندگی مرا مختل کرده است. از آنجا که کلید حل این مشکلات در پرداخت هزینه های بسیار است از شما تقاضا دارم که هر چه سریعتر نسبت به پرداخت وامی به اندازه ..... تومان به بنده یاری رسانید تا این مشکلات بیش از آنچه که هستند زندگی من را در بر نگیرند. متشکرم.


از مطالب پایین نیز در صورت تمایل دیدن کنید :

نمونه نامه درخواست وام از نماینده مجلس

نمونه نامه درخواست مساعدت مالی

متن نامه درخواست کمک مالی از رئیس جمهور

جملات زیبا برای شروع نامه اداری


175 نظر

  1. مریم قایدرحمتیمریم قایدرحمتیsays:

    من خیلی گرفتاری شدیدا برام پیش آمده بعد از خدا پشتی ندارم سه تا دختر دارم خواهشن وام با سفته به من بدید صامت ندارم که از بانکها وام بگیرم صامن ندارم که از بانک وام بگیرم ۰۹۹۲۴۹۴۳۷۴۹ خواهشن آگه این مطلب را میخوانید تماس بگیرید

  2. به نام خدابه نام خداsays:

    باسلام وعرض ادب وخسته نباشیدبه رهبرعزیزم سیدخدا..من ۴۴سال سن دارم ازشماخواهش دارم کمکم کنید۳تاسهام عدالت دارم یکی مال خودم مال خانمم ومال دخترم اگه خیریی این ۳تاسهام عدالت ۱۰۵میلیون ازمن بخره تمام گرفتاریم ازبین میرود ۵۵میلیون بدهکارم طلبکارهاپولشونومیخوان به هراملاکی میرم بالای ۵۰میلیون پیش وبالای ۲میلیون اجاره میخوان یک میلیون سیصداجاره خونه میدم هیفده سال مستجرم هیچ وقت ازخودم خونه یاماشین نداشتم حتی ماشین لباسشویی هم ندارم۵سال پیش توی ارزونی یک موتورخریدم والان باهمان موتور دارم کارمیکنم وخرج ومخارج درمیارم دوفرزنددارم دخترم دوازده وپسرم یک سال داردسرخریدلباس زن وبچه هام موندم ازرهبرعزیزم خواهش دارم کمکم کنیدممنونم برای من وقت گذاشتید۰۹۱۰۱۶۲۰۷۷۵

  3. سجاد خوزستانسجاد خوزستانsays:

    با سلام خسته نباشید پیگیر وام ازدواج باشید لطفا اصلا پرداختی نداشته در این اوضاع اقتصادی بانک سپه همه رو پس میزنه یا حق

  4. محسن سلیمانیمحسن سلیمانیsays:

    عرض ارادت خدمت آیت الله خامنه ای رهبر بزرگ امت اسلام. بنده .محسن سلیمانی.... هستم و به بیماری سایدی مفصل و کشک زانوهر دو پا وسرطان لثه ..... گرفتار شده ام. متاسفانه با بروز این بیماری نتوانستم از پس مخارج و هزینه های آن به خوبی بر بیایم. این در صورتیست که پزشک بنده را جهت درمان سریعتر توصیه نموده. به همین جهت از شما خواهشمندم تا با پرداخت وامی به ۵۰ ملیون تومانی من کمک کنید تا مراحل درمان را گذرانده و از شر این بیماری رهایی یابم. نکته حائز اهمیت در مورد بیماری من ریشه دار شدن آن است و اگر به موقع درمان نشود تمام جسم را در بر خواهد گرفت. پس تقاضا می کنم که هر چه سریعتر نسبت به بررسی شرایط اقدام نمایید شماره تماس ۰۹۱۹۱۵۸۰۹۱۸ استان ق

  5. فرشیدپایگارفرشیدپایگارsays:

    باسلام وادب وخسته نباشید خدمت رهبرعزیزوگرامی مان‌.امیدوارم انشاالله هزاران سال سلامت وشادوسرزنده و موفق وسربلند(به کوری چشم وهابیت و یهودا.. )زندگی کنید. غرض از مزاحمت اینه که ۳۰سالمه‌ هیچی ندارم .ندارم چون پدرپولدارو....وغیره ندارم.برای کارپارتی میخواد.۱۰واحدمونده لیسانسم تمام بشه نمی رم پاس کنم .البته ندارم شهریه و دیگه بااین وضعیت‌.خواهش میکنم تمنا دارم به داد دل این بنده حقیر برسید بخداثواب داره ‌.منم ازدواج کنم ‌کابینه ای داشته باشم پدرومادرم خوشحال باشند‌.همون پرایدکه میگن قوطی‌.یکی ازارزوهای منه بمولا‌.اول خدا بعدرهبرمعظم انقلاب‌. ))خواهشا نامه به دست مبارک ایشان برسه)))) وامی‌.کمکی‌.برای رضای خدا واهل بیت ‌ خواهش.لطفا‌نامه به دست معظم له برسه؟؟؟؟؟؟؟؟با سپاس فراوان.یاعلی.درپناه حق؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

  6. ardashirardashirsays:

    سلام من سرپرست ۳ نفرم خودم بیکار من از سال ۹۰ هیچ یارانه و هیچ چی دریافت نکردم این ظلم وخیانت نیست؟؟؟ کد ملی ۱۵۵۱۹۵۲۶۳۷

  7. مریم چراغیمریم چراغیsays:

    بسمه تعالی خدمت رهبرعزیزم سلام عرض میکنم اینجانب مریم چراغی دارای دوفرزند هستم وفرزند دومم بیمار است وتحت نظردکترمیباشدواینکه بنده همسرم کارگراست وبااندک پولی که میتواندباکارگری آن هم بعضی روزهاکه کارمیکندبیشتراوقات بیکاراست نمی‌تواند خرج مخارج زندگی رابرساندمامستاجرهستیم وماهیانه 600هزاراجاره خانه می‌دهیم.من ازشمادرخواست یک وام دارم تابتوانم یک سرپناه برای فرزندانم بخرم حداقل اینکه خوشحال باشیم که یک خانه داریم ومستاجر نیستیم واینکه اگر خانه نداشته باشیم سال آینده حتی نمی‌توانیم خانه اجاره کنیم ومن خیلی نگران آینده فرزندانم هستم لطفادرحال مامساعدت فرمایید. باتشکر

  8. جلال دلدادهجلال دلدادهsays:

    سلام خسته نباشی من میخوام زن بگیرم هیچ درآمدی هم ندارم هیچی ی ازخودم ندارم بایدچی کارکنم کسی هست کمکم کنه اره توخداخواهش میکنم جواب بدیدن09356303542

  9. فاطمه اسماعیلیفاطمه اسماعیلیsays:

    باسلام واحترام خدمت رهبر عزیز وبزرگوارمان،حدود سه سالی هست که همسرم رابه خاطر تعویض نیرو از شرکت بیرون کردن ما هم با کلی سعی تلاش توانستیم تاکسی ۴۰۵ بخریم اما تاکسی دارای مشکلات برقی فراوان بود و همیشه درتعمیرگاه دیگه خرج ماشین بردرآمد جور نبودتاکسی رو فروختیم که عوض کنیم که ازبدروزگارقیمت ماشین زیاد شدماهم با پول تاکسی ۴۰۵ توانستیم تاکسی پیکان اسقاط که را نمی رفت بخریم ،کسی سوار تاکسی فسرده پیکان مانمی شود که حرفی نزند بماند، الان ته ماشین کاملا پوسیده وقتی داخل ماشین هستیم لاستیک جلو را کاملا حس میکنید می ترسیم حادثه ساز برای مردم باشد وبرای ما دیگه خرج من و همسرم و دوفرزندم دچار بحران شده لطفا به ما کمک کنید تعویض تاکسی ۹۵ میلیون می باشد .که در شرایطی که درنان شب خود مانده ایم غیرممکن میباشد لطفا فکری بحال ما کنیدممنون

  10. امید نوریانامید نوریانsays:

    با سلام و درود بی شمار به رهبر عزیز و دلسوز ، فرماندهی کل قوا جمهوری اسلامی ایران عزیز تر از جانم؛ اینجانب با افتخاریکی از پرسنل کادر نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران هستم که بعداز ۵سال خدمت مقدس در استان‌ همدان‌ در تیپ ۳۱۶ زرهی به استان خوزستان منتقل شده و الان در گروه ۴۲۲ مهندسی دغاغله‌ انجام‌‌ وظیفه می‌نمایم؛ اینجانب امید نوریان با ۲۷ سال سن فرزند چهارم خانواده هستم‌ که الان بجز مخارج‌ زندگی خود هزینه و مخارج های سنگین زندگی پدر و مادری پیر و ۳ خواهر دم بخت از وظایف مهم من هست، اینجانب‌ در تاریخ ۱۳۹۹/۵/۱۸ به سنت پیغمبر اکرم ص ازدواج کرده ام که تا امروز به علت مشکلات شدید اقتصادی و شرایط تآسف وار جامعه مخصوصا بیماری کرونا درگیر خرید وسایل بی نهایت گران‌قیمت جهیزیه برای شروع زندگی خود هستم ، ‌که با سنگ اندازی های که از طرف نظام بانکی میشود هنوز موفق به دریافت وام ‌ازدواج نشده ام، اینجانب از‌ شما رهبر عزیز و عظیم جمهوری اسلامی ایران که همانند پدری دلسوز برای ما جوانان پا در رکاب هستید خواستار کمک نقدی یا ( وام )‌ ، کمک برای تهیه وسایل اولیه زندگی ( جهیزیه) برای شروع زندگی خود هستم‌ خواهشمندم‌‌ برای کم‌کردن و پایان دادن به دغدغه های مادی و اقتصادی زندگی اینجانب امید نوریان به شماره ملی 4000176773 صادره از استان همدان ~ به خاطر خدمت مقدس در ارتش انقلابی و مردمی ساکن استان خوزستان هستم، با شماره تماس [09182930715~09367188584] را از لطف و برکت سبز حضورتان عنایت بخشید با تقدیم شایسته ترین احترامات سرباز همیشه پا در رکاب امید نوریان

  11. فاطمه اکرمیفاطمه اکرمیsays:

    با عرض سلام و ادب و احترام خدمت پدری عزیز و دلسوز جهوری اسلامی ایران همیشه سر افراز سید علی خامنه ای : اینجانب فاطمه اکرمی دختری ۲۵ساله فرزند سوم خانواده هستم که دارای پدری پیر و از کار افتاده که هزینه های امرار و معاش زندگی و هزینه های درمان بیماری پدرم به عهده من می‌باشد ؛ اینجانب در تاریخ 1399/۰۵/۱۸ متاهل شده و دراین تاریخ مراسم عقد داشته ام و الان برای تهیه وسایل ابتدای و اولیه زندگی ، جهیزیه عروس در این بهران بد اقتصادی و شرایط تآسف وار جامعه گرفتار شده ام ، از حضور پر برکت حضرت مبارکتان خواستار ؛ کمک نقدی ( وام ) ، یا تهیه وسایل جهیزیه برای شروع زندگی درخواست دارم خواهشمندم برای اینجانب یکی از فرزندان ایران عزیز کاری انجام دهید تا حداقل گره ای از مشکلاتم به دست شما مسئولین عزیز ایران باز شده باشد ؛، با تقدیم شایسته ترین احترامات 09367188584 اکرمی

  12. بهروز کاظمیبهروز کاظمیsays:

    با عرض سلام وادب واحترام خدمت پدری عزیزودلسوزجمهوری اسلامی ایران همیشه سر افراز سید علی خامنه ای، اینجانب بهروز کاظمی پسری 34ساله فرزند اول خانواده هستم که پدرمو 13ساله از دست داده ایم وتمام خرج ومخارج زندگی با من است ومن هم بیکارام وروستا تا شهر مسافر کشی میکنم روزی 80هزار تومان درمیارم با اون پول نمیشه خرج خانواده رو بدم وپسنداز کنم اگه امکانش هست برام وام 200میلیونی بدین ومنم ماشین باری ثبت نام کنم وبقیه پول ماشین اقساطی پرداخت کنم رفیق بهم گفته اگه بتونی 250میلیون جور کنی منم جز حضرت اقا به کسی دیگه نتونستم بگم تا اخر همین ماه فرصت داریم 09148274401کاظمی

  13. محمدمختاریمحمدمختاریsays:

    سلام.نیاز به یک‌کمک‌مالی‌ویا‌ وام‌میباشم،پدرم سرطان پروستات دارد،مادرم‌بیماری اعصاب دارد خواهرم جانباز میباشد.لطفا دادرس ماباشید. ۰۹۰۱۹۹۹۰۲۳۶

  14. مهدی عبدالهیمهدی عبدالهیsays:

    به نام خدا با سلام خدمت حضرت آقا اینجانب مهدی عبدالهی فرمانده پایگاه بسیج روستای زولسک از شهرستان سربیشه می‌باشم اینجانب ۳ سال شده که ازدواج کردم ولی هنوز توی وسایلهای اولیه زندگیمو نتونستم بخرم گفتم اگه امکانش هست یک کمکی برام انجام بدین ممنون میشم چون ما منطقه محروم و نزدیک به مرز ماهیرود هستیم

  15. کیومرث زارعیکیومرث زارعیsays:

    سلام عرض ادب به پدر عزیزم سید علی خامنه ای فرزندشان کیومرث زارعی یکی از کشاورزان همدان هستم بنده مشکلات زیادی دارم و بنده ۴ نفر عضو خانواده هستیم همه مون بیکاریم شغل ما کشاورزی ما نیازمند یک دستگاه تراکتور شش جفت هستیم بنده سه بار ثبت نام کردم جهاد کشاورزی بهار همدان و میگن ۶۰۰ نفرمانده نوبت من درخواست عاجزانه از شما پدر عزیز تقاضای کمک دارم که خارج از نوبت یک پیش فاکتور برای خانواده ما دستورالعملی لازم امضا بفرما از بستگان دکتر منصور غلامی وزیرعلوم هستیم از ایشان کمک خواستیم در این بار کمکی را در این باره به ما نکرد تلفن فرزند کوچک شما 09051877026

  16. محمدرضا خراسانیمحمدرضا خراسانیsays:

    باعرض سلام خدمت رهبرعزیزم من جوانی30ساله هستم که مغازه دارم وبه همه هم کمک میکردم ووسیله بهشون میدادم تاسرماه حقوق میگیرن بهم بدم ولی خیلی هاازم سواستفاده کردن دیگه پولموندادن حالاهم تمام چکام برگشت خوردن زندگیم داره نابودمیشه لطف کنین یه وام بهم بدین من چکام پاس کنم که اینقدروزاپیش مردم ابروم نره توروخداکمکم کنید

  17. مهدی عنایتیمهدی عنایتیsays:

    سلام خدمت مقام معظم رهبری اقا جان من مستاجر هستم ودر تولیدی ورشکست شدم الان چهار میلیون پول پیش دارم وقردادم تمام شده با این پول نمی توانم خونه بگیرم امروز ۸/۳۰/۹۹است صاحب خونه گفته سه روز دیگه باید خونه رو خالی کنی با پنج سر عاله موندم از حضرت عالی عاجزانه تقاضای کمک دارم تا بتوانم خانه اجاره کنم 09906849033

  18. علی امیدعلیعلی امیدعلیsays:

    سلام بحضور رهبر عزیزم. من ۴۸سال سن دارم. مادرم سرپرست نداره و با مادرم زندگی میکنم.‌مادرم تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی هست . شغل خودم تابلونویسی است.مستاجرم واز عهده مخارج سنگین زندگی برنمی‌آمد.‌رهبرم ی وام بهم بدید کار وکسب رو رونق بندازم. و ازدواج کنم. لطفتون رو اگر خدا بخواد جبران میکنم. والسلام

  19. حوا یعقوبلوحوا یعقوبلوsays:

    سلام رهبر عزیز خانم هستم ۳۶ساله۳تا بچه دارم شوهرم کارش آزاده ن بیمه ای ن حقوقی چرا باید معیشتی به ما تعلق نگیره لطفا رسیدگی کنید خودمون مستاجریم

  20. مهدی عنایتیمهدی عنایتیsays:

    سلام خدمت مقام معظم رهبری من قبلا نامه ای خدمت شما نوشتم بنده به خاطر مشکلات مالی نتونستم خونه اجاره کنم الان در خانه ای که نشستم صاحب خونه حکو تخلیه گرفته از حضرت عالی تقاضا دارم یک وام فوری برایم درست بشه تا درزمستان بازن وبچه اواره خیابان نشم با تشکر ۰۹۹۰۶۸۴۹۰۳۳

  21. سیده معصومه غمیلویسیده معصومه غمیلویsays:

    ************************ با سلام خدمت مقام عظمی حضرت آیت الله خامنه ای. بنده دچار مشکلات خانوادگی بسیاری هستم و به دلیل همین مشکلات اختلافات زیادی در بین افراد خانواده به وجود آمده. منشا اصلی این مشکلات به دلیل نپرداختن کرایه خانه به مدت ۸ ماه ونداشتن پول پیش برای نقل مکان واختلاف با صاحبخانه،بنده ۲دختر دارم که فقط با یارانه وقرض کردن مخارج خانه را میگذرانیم همسرم کارش به خاطر کرونا کاملا کساد شده وروز به روز بدتر میشه در ضمن ما در ماه باید برای دخترم که پیوند کلیه شده دارو هم تهیه کنیم..... . از آنجا که کلید رفع آنها در پرداخت هزینه ای مطابق با ...۱۰۰ میلیون .. تومانبابت پول پیش خانه است، این نامه را خدمت حضرتعالی نوشته ام تا با پرداخت وام از این مشکلات جلوگیری نموده و اوضاع خانواده را سر و سامان بخشم. امیدوارم که با درخواست وام بنده موافقت نمایید. با نهایت درود و احترام.

  22. هومان مجاهدی نژادهومان مجاهدی نژادsays:

    بسمه تعالی خدمت رهبرعزیزم حضرت ایت الله خامنه ای(مدظله العالی)عرض ادب و احترام دارم.اینجانب هومان مجاهدی نژادمتولد۷۰ به کدملی۴۲۴۰۲۶۰۱۵۹ ساکن شهرستان کهگیلویه ازتوابع استان یاسوج،جوانی هستم که تازه ازدواج کرده ام که بعلت مشکلات مالی و نبود شغل در استان و شهرستان ازپدرو مادرو خانواده ام دور شده ام و به استان یزد جهت کار و معاش زندگیم مهاجرت کرده ام که واقعا بااین اوضاع اقتصادی مهاجرت کردن به استان یزد زندگی را برام سخت تر کرده است. و امید دارم که حرف دل ما جوانان برای رهبر عزیزمان اهمیت دارد و خواهشمندم حمایتم کنیدتا براین مشکلات پیروز شوم ،لذا از خداوند سبحان میخوام سایه رهبرعزیزمان همیشه برسراین ملت شریف قرار واقع باشدان شاءالله09382687949

  23. سید علی کازرونی سنگیسید علی کازرونی سنگیsays:

    با سلام خدمت رهبری: اینجانب علی کازرونی بخاطر شیوع وفراگیری بیماری کرنا در سر تا سر دنیا به خصوص ایران از کار بیکار شدم و الان نزدیک به 8ماه هست که بنده درامد ثابت ندارم وجای هم بیمه نیستم که یک مقرری ازان داشته باشم بخدا دیگه خسته شدم از بس که از این و ان پول قرض گرفتم بازم به لطف شما که سهام عدالت رو ازاد کردید که با فروش 30درصد ان که یه چیزی حول هوش 5 میلیونی دستم گرفت اونم 4ماه پیش که باهاش بدهی هامو صاف کردم حالا که دارم این نامه رو به شما میدم شرایطم مثل بقیه دوستان اصلا رو به راه نیست دیگه خودتون قضاوت کنیدیه جوون از کار بیکار شده اونم تو این شرایط بد اقتصادی و بیماری کرنا با جیب خالی و بدهکاری و خیلی چیزهای دیگه چه جوری میتونه امرار معاش کنه وامورات زندگی خود رو به صورت حلال و پاک بگذرونه پس لطف کنید به مشکلات من واون دوستانی که از شما درخواست کمک کردن توجه و رسیدگی کنید چون اگر به همین منوال پیش بره وضیعت خوبی نخواهد داشت در اینده و وجهه اجتماعی مردم ایران خدشه دار میشه و زیر سوال میره پس لطف کنید به درخواست جزیی بنده و ما بقیه دوستان رسیدگی شود وان رابه جامه عملیت برسانید سید علی کازرونی سنگی از شیراز تلفن:09032610528 با تشکر از رهبری خدا نگهدارتون

  24. قاسم راوندقاسم راوندsays:

    سلام بر رهبر عزیز.بنده ی جوان با دلی پیر وخسته از زندگی.میخواستم عروسی کنم هیچ هزینه و پولی نداشتم از همه تقاضای کمک کردم هیچ کس دستمو نگرفت.الان نامزدیم بهم خورده و منو نامزد همدیگرو میخوایم بخاطر پول عروسیم بهم خورده.خودمم سرپرست خانواده ام هستم چون پدری بالای سرمون نیست.هرچی کار میکنم خرج خانواده مم بزور در میارم خودمم مشکل بیماری دارم.فقط امیدم ب خدا بوده یعنی خیلی وقت باید خودکشی میکردم.الانم امید ب شما هستش.تنها راه و آخرین راهی ک برام مونده مرگه و خودکشی.دیگه هیچ امیدی ندارم.ب امید شما و پروردگار یکتا.....

  25. مریم صفایی قره چاهمریم صفایی قره چاهsays:

    باعرض سلام خدمت رهبر انقلاب من خانمی ۴۴ساله هستم ک حدود۱۵ سال مشغول فرش بافی هستم ومدرک قالی بافی ومدرک پشتیبان ( کارآفرین) ک چند نفر هم مشغول کارکردم والان میخوام ی وام ۵۰میلیونی بگیرم ازبانک رفاه ک متاسفانه بایک برخوردبد وخواستن دو ضامن کامند وکسر از حقوق ک معرعی کنم ولی متاسفانه ضامن ندارم اگر لطف شماشامل حال ما بشه وکمکی جهت دریافت وام برای اشتغال چند نفریا بانک شرایط اسونترکنه برای ما ممنون دارشما هستم اگر وام نشه مجبورم کلا قید کارموبزنم خواهش میکنم کمک کنید التماس دعا

  26. فرامرز عباسیانفرامرز عباسیانsays:

    بنام خدا 1399.09.09 باسلام احتراما خدمت حضرت ایت الله خامنه ای رهبربزرگوار. بنده فرامرزعباسیان هستم متاسفانه اخیرا پاره ای از مشکلات کاری وشخصی با هم تلفیق شده وزندگی مرا مختل کرده است از انجا که کلید حل این مشکلات درپرداخت هزینه های بسیار است چون کارگرفصلی و بیکارهستم با چهارسرعایله که دریک زیرزمین بیست متری باوجود فرزندبزرگ دختروپسر زندگی میکنم.عاجزا از ان رهبر بزرگوار تقاظ دارم هرچه سریعتر نسبت به پرداخت وامی به اندازه دویست میلیون تومان به بنده یاری رسانیدتا این مشکلات بیش ازانچه که هستندزندگی بنده را در بر نگیرند وباعث از هم پاشیدن ان نشود متشکرم 09123788104

  27. حسنحسنsays:

    سلام من یک وام به مبلغ یک میلیارد تومان میخوام. نه ضامن دارم و نه چک و سفته و سند ملکی. بازپرداخت آن هم زمانی خواهد بود که به سودهی برسم. زیرا من الان وام رو بگیرم و بگويم که ماهانه مثلا 5 تا 10 میلیون قسط پرداخت میکنم، دورغ میگویم چون در توانم نخواهد بود. چون حضور من، صداقت من کافی و بس است. و همین صداقت من برای پرداخت اقساط کافی است. من میتوانم یک شبه به ميلياردها دلار به پول برسم ولی چه فايده ای برای من خواهد داشت. زیرا باید به بدست آوردن این پول کمتر یا بیشتر باید با ارزش ترین چیزی که هر انسانی دارد و متعلق به خدا است را بفروشم. منظورم فروش روح به شیطان است. فقط کافی است که یک پیام به ایلومیناتی بدهم که میخواهم روحم را به شیطان بفروشم و با شیطان معامله کنم. من 90% فروش روح به شیطان پیش رفتم که باز پشیمان شدم. چون مالک روح من خدا است پس نميتوانم چیزی که متعلق به خداوند مهربان است را به شیطان بدهم. معامله با شیطان آخرین راه پيش روی من خواهد بود. امیدوارم هیچ وقت و زمانی این آخرین راه برای من پیش نیاید. خداوندا لطفا از گناهنم بگذر. امین

  28. رسول محبیرسول محبیsays:

    سلام و عرض ادب خدمت اقا.بنده جوانی کارگرهستم که مدتی است بیکارم و میخواهم ازدواج کنم گفتم اگه بشه شما یه وامی به من تعلق بدید که مشکلاتم حل بشه و گره کارم به دست شما وا شه انشاالله تعالی.۰۹۱۸۷۹۳۹۰۶۳

  29. سیدرضا هاشمیسیدرضا هاشمیsays:

    سلام وخسته نباشید خدمت رهبر عزیزم....بنده مردی ۳۹ساله هستم دارای ۳فرزند۲پسر۱دختر.که ۱پسر ودخترمن ۲قلوهستن.که پسر من مریضی تشنج داره وهرجادکترهم بردم چون هذینه دکترزیاده نتونستم.تا.اخرپیکیری کنم.خودم الان مستجر.هستم.وکرایه خونه هم زیاد هست با کارکری پول جمع نمیشه تا کنارش مشکلات من حل بشه ...اسم دکتر پیام دکتر بیرقی هست تو مشهد چندبارهم.بیاییددکترنتونستم.برم.پسربزرگ من هم مادر زادی.یک دریچه قلب بسته نشده تنگ نفس داره اونم نتونستم دکترببرم.مدارک هم دارم اگه خواستید برگه های دکتراست تانشون شمابدم.ممنون میشم تا یک کمکی بکنید.....خداشماروبرای مانگهداره.یاعلی مدد ۰۹۰۵۶۷۰۸۹۰۳.بجنورد

  30. کاظم سلیمی آزادکاظم سلیمی آزادsays:

    باسلام درودخدمت رهبرعزیزمان.بنده کاظم سلیمی آزادبه شماره ملی ۱۳۶۰۵۹۸۰۳۰هستم متاهل ومستاجرم.دستفروشی میکنم وجوراب میفروشم امروزه هم به خاطربیماری منحوس کروناوسردی هوااوضاع مالی خوبی ندارم اجاره ماهانه منزلم عقب افتاده وصاحب خانه جوابمان کرده.باسه میلیون وام ازدواجی که داشتم اینجاروکرایه کردم باماهی پانصدهزارتومان.حال صاحب خانه میگه هم ودیعه رازیادکن هم اجاره راومن شرایط مالی خوبی ندارم وبدهکارم ازشماتقاضای ۳۰میلیون وام یاکمک رادارم که بتوانم خانه ای راتمام رهن بکنم.دختری ۴ ساله دارم به خاطردخترم نظری به بنده بکنین باتشکرودرود.۰۹۱۴۲۴۸۱۴۶۳

  31. مهناز صادقیمهناز صادقیsays:

    ضمن سلام و عرض خداقوت خدمت آیت الله العظمی خامنه ای بنده دختری جوان و 30 ساله هستم که تصمیم به ازدواج گرفته ام. از آنجا که پدرم فوت کرده اند و مادر توان تهیه جهیزیه و پرداخت مخارج مربوط به برگزاری عروسی را ندارند خواستم از خدمت جناب عالی درخواست وامی برای این امور نمایم. امیدوارم که با درخواست بنده موافقت نمایید. تمامی شرایط بازپرداخت از سوی بنده قابل پذیرش بوده و در موعد مقرر بدهی های مربوطه پرداخت می شود.

  32. میلاد طاهرزادهمیلاد طاهرزادهsays:

    با سلام .بنده یک سالی هست ک ازدواج کرده. ام .و با مشکلات و سختی هایی رو برو هستم و با شرایط موجود راه حلی ب نظرم نمیرسد .و نیاز ب وام فوری برای خرید ماشین جهت کار کردن دارم.کارگر بودم الان دیسک کمر دارم و نمی توانم کار کنم ۲۳سال دارم .شماره تماس ۰۹۱۴۲۸۵۰۰۹۱

  33. کژال شیخیکژال شیخیsays:

    با سلام حضور رهبر گرانقدر غرض از مزاحمت اینکه شوهرم دو ساله که بیکاره از بیمه بیکاری استفاده میکردیم ولی یک از خدا بی خبر باعث قطع آن شد . شکایت کردیم ولی نتیجه نگرفتیم اگه میشه نسبت به مشکلمون مساعدت فرمایید بعد از خدا امیدم شمایید. مچکرم .

  34. محمدرضا دهقان اناری زادهمحمدرضا دهقان اناری زادهsays:

    باسلام.خدمت مقام معظم رهبری اینجانب محمدرضا دهقان از پرسنل شهرداری کرمان می باشم. برای خرید جهیزیه دخترم توان مالی رو ندارم.برای دریافت وام به هر بانکی که رفتم درخواست واریز مبلغ بالا رو دارن. لذا خواهسمندم اینجانب رو به یکی از بانکها معرفی نمایید.با تسکر فراوان.09050115006

  35. فاطمهفاطمهsays:

    سلام رهبر معظم امیدوارم که خوب و سالم باشید و عمر طولانی داشته باشید رهبرم من یک دختر او اسم من فاطمه است به پول احتیاج دارم اول خدا دومن شما میخوام کمکم کنید لطفا 🤲🌸

  36. جواد شریعتیجواد شریعتیsays:

    با سلام خدمت مقام معظم رهبری.اینجانب جواد شریعتی کارگر ساده هستم .بچه دوقلو دارم مستاجرم ماهیانه ۱۰۰۰۰۰۰ تومان اجاره میدم.حقوق بنده کفاف زندگی را نمیدهد.لذا از شما تقاضای مساعدت می نمایم. با تشکر

  37. امیر رشیدی فرامیر رشیدی فرsays:

    بسمه تعالی خدمت رهبرعزیزم سلام عرض میکنم اینجانب امیر رشیدی فر دارای دوفرزند هستم وفرزند دومم بیمار است وتحت نظردکترمیباشدواینکه بنده بیکار هستم وبااندک پولی که میتواندبا یارانه زندگی خودم را بچرخانم نمی‌توانم خرج و مخارج زندگی رابدهم و شرمنده زن و بچه ام شدم و ماگن مستاجرهستیم وماهیانه یک میلیون و هشتصد هزاراجاره خانه می‌دهیم.من ازشمادرخواست یک وام دارم تابتوانم زندگی کنونی خودم را بچرخانم ومن خیلی نگران آینده فرزندانم هستم لطفادرحال مامساعدت فرمایید. باتشکر

  38. محمد خلجیمحمد خلجیsays:

    با سلام و احترام خدمت آیت الله خامنه ای. بنده محمد خلجی فرزند جانبازجنگ تحمیلی هستم و در استان مرکزی شهرستان شازندبخش سربند زندگی می کنم. منزل پدریم که در آن سکونت داریم به دلیل مشکل فرسودگی و بافت قدیمی و ساخته شده از خشت و گل دچار تخریب شده است. از آنجا که این مشکلات و حوادث طبیعی بوده و نه بنده و نه سایرین در بروز آنها نقشی نداشته ایم باکمک اقوام ساختمانی احداث شده ولی یک سال است که به دلیل اینکه اداره گاز و هیچکدام از مسولین همکاری نمیکنن نمی‌توانیم بدون گاز به خانه جدید برویم و خانه ای که درحال حاضر در آن سکونت داریم درحال تخریب است و پنج نفر درخطر هستند نمیدانم اگه پنج نفر از جمله پدر و مادر و همسر و دختر دوساله ام زیر آوار بمانیم کدام مسول جوابگو خواهد بود پدر پیرم جانباز جنگ تحمیلی است و جانباز برای هیچ مسول در استان ما ارزش ندارد و زیر آوار ماندن سهم خانواده و فرد جانباز است پروند ساختمان نوساز ما در استانداری اراک است و یک سال است که منتظر جلسه کمسیون ماده 99مانده و کسی پاسخگو نیست. متشکرم.

  39. عادل یوسفیعادل یوسفیsays:

    ضمن سلام و عرض خداقوت خدمت آیت الله العظمی خامنه ای بنده جوانی ۲۷ ساله هستم که تصمیم به ازدواج گرفته ام. بنده ساکن خوزستان شهرستان شادگان روستای شاولی سیل زده هستم از آنجا که بدلیل فقر مالی وبیکاری توان خرید منزل وپرداخت مهریه را ندارم وبه وامی ۴۰۰۰۰۰۰۰۰تومانی نیازمندم پس خواهشمندم که با پرداخت این وام دست یاری تان را به سوی من دراز کنید. متشکرم. ۰۹۳۳۵۹۹۸۱۲۷

  40. یاسین غنمییاسین غنمیsays:

    سلام خسته نباشید. الان ۳سال است که پدرم داخل خانه بستری است قبلا کاسب بازار بود یه نفر به نام سید سجاد مومنی پسر سید اسماعیل مومنی کلاهبرداری کرد و پدرم پشت چک هارا امضا کرد چون سواد نداشت و مردم پدرم را قبول داشتند و پدرم خودش دست چک نداشت پشت چک های سید سجاد مومنی را امضا میکرد و مال میخرید و به اومیداد از سجاد مومنی مدارک داریم تهعد نامه و اثر انگشت و امضا داریم ک چک ها حامل میباشند و موظف است آنها را پاس کند و جوابگو باشند ۱میلیارد و۳۵۰میلیون تومان چک دست مردم است و مردم بعضی ها شکایت کردند و یک نفر یارانه و معیشتی مارا مسدود کرده است الان ۳سال است ک یارانه ما مسدود است و هیچ در آمدی نداریم در هفته بسیج یک خانه ۳۵متری ک کمیته با کمک بسیج سازندگی برای ما افتتاح کردند ولی هنوز کامل نیست و نمیتوانیم آن را کامل کنیم چون مشکل مالی داریم و نیاز به وام بلاعوض داریم چون خیلی جاهاش کامل نیست و اینجا به وام بلاعوض نیاز داریم. هزینه دارو و درمان پدرم ماهیانه دو میلیون تومن است ک از مردم کمک میگیریم و سید سجاد مومنی فرار کرده در استان گیلان زندگی میکند لطفا یاری کنید تا او را پیدا کنیم تا مشکل این مردم و ما حل شود. فیض الله غنمی از استان مازندران شهرستان تنکابن ۰۹۰۵۹۱۸۴۵۲۸

  41. فاطمه بیاتفاطمه بیاتsays:

    سلام واقعا این نامه ها بررسی میشه کسی از طریق وام گرفته؟

  42. فریبا فتحیفریبا فتحیsays:

    باعرض سلام خدمت رهبر عزیزم ما دوتا فرزند داریم خانه هم نداریم و پولی هم در بانک نداریم رهبرم از شما خواهش مکنم به ما یک وامی بدین تا کمی از فشار زندگی در بیایم به ما نه کمک کرونای دادن نه وام کرونایی از شما ممنون میشم به ما کمک کنید جانم فدای رهبر

  43. رامین خادمرامین خادمsays:

    سلام با عرض و سلام خدمت رهبر عزیزم من یه سال هست ازدواج کرده ام مشکل مالی دارم پول خیلی کم دارم پول های من اجاره نمیدن از شما خواهشمندیم به ما کمک کنین خیلی گرفتاریم نه جهیزیه داره خانومم نه چیز دیگه از تبریز 09146607098

  44. زهرا شیروانیزهرا شیروانیsays:

    سلام،، خانم هستم 24 سالمه مشکل مالی داریم من الان 2 سال هست ک عقد کردم واسه خرید جهیزیه گرفتارم پدرم بدهکار هست 8 فرزند هستیم پدرم قادر ب خرید وسایل برای من ندارد با این اوضاع،،، تو رو خدا خواهش میکنم بهم کمک کنید بیشتر از این نمیتونم عقد باشم این شمارع تماسمه 09174285949

  45. مصیب عزیریمصیب عزیریsays:

    درود و احترام خدمت مقام معظم رهبری. بنده مصیب عزیزی شماره ملی ۴۵۴۹۹۲۲۸۷۷جوانی .۳۴ ساله بوده و سرپرستی خانوار را بر عهده دارم. خانواده بنده با مشکلات مالی فراوانی رو به رو است و از آنجا که اکنون سرپرستی خانواده را بر عهده دارم خدمتتان نامه ای به جهت درخواست وام برای پیش و اجاره خانه نوشته ام. بدیهی است که در صورت حل نشدن این مشکلات اتفاقات بسیاری برای من و خانواده ام رخ خواهد داد. لطفا با بررسی هر چه سریعتر و کمک به بنده جهت رفع مشکلات به وجود آمده نسبت به پرداخت این وام موافقت نمایید. پدرم بازنشسته سپاه میباشند. شماره تلفن. ۰۹۱۸۶۱۵۶۸۳۷.۰۹۱۸۳۴۴۶۳۵۹

  46. منیژه علیمرادیمنیژه علیمرادیsays:

    درودواحترام خدمت مقام معظم رهبری بنده خانم ۲۳ساله هستم یک فرزند۱ساله دارم ۶سالم بود که پدرم به رحمت خدا رفت تحت پوشش کمیته بودیم هیچ کمکی به ماتعلق نمیگرفت با یه بدبختی درس خوندم دانشگاه دولتی قبول شدم کاردانی روتموم کردم دیگه نتونستم ادانه بدم مجبوربه عروس شدن شدم بیکارهستم کمیته هم فقط۳میلیون براجهازم کمکم کردکه بااین۳میلیون چی میشدخرید الانم شوهرم وضع مالی خوبی نداره نه کار داره نه خونه نه هیچی از پس خرج ومخارج بچه هم برنمیایم بااین وضع چجوری زندگی کنیم چجوری یه بچه دیگه بیاریم بااین شیرخشک وپوشک گرونی ازشما تقاضای کمک دارم توروخدا درددلمون بخونین درکمون کنیدکمک کنید۵۳۶۰۲۳۹۳۱۱شماره ملی۰۹۹۰۹۹۲۰۳۳۴شماره تماس

  47. خانم درستکارخانم درستکارsays:

    باعرض سلام خدمت مقام عظماایت الله خامنه ای من دختری۲۹ساله هستم ۸ساله مادرم راازدست دادم۲تاخواهر دارم که حدود ۹۰درصدبینایی ایشون راازدست دادن پدرم بازنشسته ی آموزش و پرورش هستن و داداشم هم بیکارهستند پدرم سکته ی مغزی کردند و خانه نشین شدن من مشکلات مالی بسیار زیادی دارم ازشما تقاضای دارم ۷۰میلیون به من کمک کنید برای حل مشکلات مالی و مخارج زندگی ما وپرداخت بدهکاری خانواده ممنونم ازشما خداعزت وطول عمربشما عطاکند.

  48. عبدالله کرمی زرندیعبدالله کرمی زرندیsays:

    با سلام خدمت مقام عظمی حضرت آیت الله خامنه ای. بنده عبدالله کرمی هستم و در استان تهران زندگی میکنم. مدتی است که پدر م دچار سکته مغزی شده وبینایی خودرا به طور کامل از دست داده ومن با مشکلات مالی فراوانی دست و پنجه نرم می کنم. خدمت تان این نامه را نوشتم تا با پرداخت وامی به بنده کمک کنید تا از این شرایط رهایی یابم

  49. امیدپناهیامیدپناهیsays:

    با عرض سلام وخسته باشید خدمت رهبر عظیم الشان جمهوری اسلامی ایران اینجانب امید پناهی جانبهان به شماره ملی۰۳۲۳۴۸۵۱۹۷ از شما در خواست کمک مالی میکنم که شغل ازاد دارم واز پس مخارج زندگی نمی توانم بر بیایم واز جناب عالی درخواست ۳۰میلیون تومان وام در خواست میکنم برای توسعه کارم.به هر بانکی مراجعه میکنم هزار جور ضامن میخان.لطفا به کار ماهم رسیدگی کنید ممنونم.

  50. MaryamMaryamsays:

    سلام .من دوتا فرزند دارم و شوهر ندارم باسختی زندگی خودم میگذرونم تو خونه پدرم که اونم وضع خوبی نداره درخایت کمک دارم ازتون اونم بخاطر رضای خدا که خدا دستت تون اون دنیا بگیره ادرس یا هرچیزی خاستید میدم بیاید ازنزدیک ببینید اگرهم کسی هست وضع خوبی داره و برای جهاز دخترم و خونه زندگی بهم بده باهاش ازدواج کنم 6104337485834830 مریم 09901129607

  51. هاشمی نژادهاشمی نژادsays:

    سلام و درود بر شما رهبر معظم انقلاب و ارزوی سلامتی برای شما عزیز بزرگوار خانم خونه دار هستم همسرم کارگر ساختمان هست. و بیشتر اوقات کار نیست پنج فرزند دارم و زندگی به سختی میگذرد برای فرزند اولم که دخترم است نتوانستم وام ازدواج بگیرم ضامن ندارم . تقاضای وام 50 میلیونی دارم . اینم شماره من پیگیری کنید لطفا:09154146049

  52. سیروان خندستانیسیروان خندستانیsays:

    باسلام ودرودخدمت مقام معظم رهبری. بندی جوانی24ساله سرپرست خانوارهستم. بدلیل ناتوانی جسمی(سیاه شدن مفصل لگن) توانایی کارسنگین راندارم.به همین دلیل درخواست وام70/000/000تومانی برای حل مشکلات اجاره خانه وکارگشایی رادارم. امید است حضرتعالی با تقاضای وام بنده موافقت به عمل آورید و دستور لازم را صادر فرمایید. باتشکر

  53. اسماعیل کریمیاسماعیل کریمیsays:

    باسلام ودرود خدمت مقام معظم رهبری... بنده 33ساله هستم بیکار هستم قبلا خودرو سنگین داشتم تصادف کردم فروختم الان بیکار بدون یه هزاری پس‌انداز ازدواج نکردم مشکلات زیادی دارم تقاضا وام برای خرید خودرو سنگین.... 0911552811

  54. سمیه یقیینی منیرسمیه یقیینی منیرsays:

    باسلام خدمت رهبر عزیزم ایت الله خامنه ای ...بنده یک زن هستم و تمام مشکلات زندگی به عهده من است به دلیل اعتیادهمسرم . با قرص و بدبختی دخترم را شوهر دادم وبه دلیل همین بدهکاریم زیاد است والان توان پرداخت ندارم وحکم جلب از بانک برایم امده ‌.. کاری از دستم برنمیاد و زندگی دخترم اختلاف افتاده درخطر است ودختر دومم بخاطر گوشی از کل درس جامانده .با هزار التماس از یکی قرض گرفتم و رهن خونه دادم به امید وام استیجاری که ندادن تمام دلخوشیم یارانست که کفاف امتیازات برق و گاز هم نمیکند از شما عاجزانه کمک میخواهم یک وام که بتوانم تمام بدهی را بدهم و داماد و دخترم در قسط کمکم میکنند . به هر کاری راضیم که شرمنده دخترام نشم و روسیاهم . شما را به عابروی فاطمه زهرا قسم که جواب مرا بدهید به امام زمان قسم میدهم که خود شاهد زندگیم هست حتی خوراک و پوشاک بقدری به ما حرام شده که کهنه بقیه را تن بچه هام و خودم میکنم و مدیون خوردو خوراک طفل معصوم هام . هیچکس از سختی ما بدبخت بیچاره ها اطلاع ندارد جز خدا که حتما صلاح ما بر این بودا و راضیم به رضایتش هر چند که از غیر خدا نباید یاری بخواهم ولی حکما وسیله هر کاری را فرستاده که بنده خودرا خوشحال کند و اموراتش بگذرد ... باکمال تشکر از جنابعالی .

  55. بهرام همتی منامنبهرام همتی منامنsays:

    درود و سلام خدمت مقام معظم رهبری امام خامنه ای احتراما به استحضارحضرتعالی می رساند اینجانب بهرام همتی دارای۲فرزند ۱۳و۱۰ساله .باتوجه به مشکلات مالی که دارم(دریک شرکت نمایندگی هواپیمایی عراق کارخدماتی میکردم که باورود ویروس کروناتعدیل میکردم وبیکارشدم)باتوجه به اینکه ۳۹سالم هستش ازهیچ بانکی وام نگرفتم ومدیون هیچ کس نیستم ومستاجردرشهرجدید اندیشه .که صاحبخانه گیرکرده که پول پیش را۲۰..۳۰میلیون زیاد کنم که دستم خالیه وخیلی خیلی گیرکردم وآبروم داره می ره خواهش میکنم نظر لطف فرموده یه مبلغی رابه عنوان قرض الحسنه به اینجانب کمک کنین و خانواده عزیزم رااز نگرانی در بیارید. ممنون از بزرگواری حضرتعالی درقبال اینجانب

  56. محمد حاجی ئیمحمد حاجی ئیsays:

    با سلام خدمت آیت الله خامنه ای بنده محمد حاجی ئی ملی ۴۰۳۲۱۷۲۶۷۶ هستم. متاسفانه اخیراً پاره ای از مشکلات کاری و شخصی با هم تلفیق شده و زندگی مرا مختل کرده است. از آنجا که کلید حل این مشکلات در پرداخت هزینه های بسیار است از شما تقاضا دارم که هر چه سریعتر نسبت به پرداخت وامی به اندازه صد میلیون تومان به بنده یاری رسانید تا این مشکلات بیش از آنچه که هستند زندگی من را در بر نگیرند.البته بنده ماهیانه اقساط این وام را برمیگردانم،بنده این وام را برای خرید خانه لازم دارم ،کسی هم نیست کمک حال من باشد ،الان نزدیک به ده سال مستاجر هستم با شغل آزاد و سرپرست خانواده با دو فرزند،بخاطر کمک شما بسیار متشکرم.واز خدا برای شما طول عمر و سلامتی آرزو دارم ،یا علی

  57. فرشتهفرشتهsays:

    باسلام خدمت مقام معظم رهبری اینجانب خانم هستم دل پری دارم توسن کمم خیلی سختی کشیدم دوتا فرزند دختر دارم شوهرم خوب با حقوق کارگری داریم زندگیمون می گذرانیم خواهش میکنم ازتون تا عمر دارم دعاتون میکنم عاجزانه التماستون میکنم الان یه چند وقت ماشینی نداریم زندگیم داره سرد میشهافسردگی گرفتیم خودم بچه ها نادون خیلی محیط زندگیم بد شده یه طلبکار داریم که ۳۰ میلیون ازمون میخواد هرروز در خونمون دختر دومیم داره از دستم میره بچه ۹ ساله داره دیوونه میشه من بایک وام ۱۰۰ میلیونی زندگیم از این رو به اون رو میشه قرضم و میدم ماشینی میگیریم قسطاش تا ماهی ۱۳۰۰میتونم پرداخت کنم با بقیه حقوقمون هم خرج زندگی خودم پته میدوزم می گذرونیم بحق من این پدری را بکنید با تشکرببخشید من سر از ایمیل و اینا در نمیارم ۰۹۹۱۶۹۲۹۷۶۶

  58. رضاربیعیرضاربیعیsays:

    سلام خدمت رهبرعزیزم،میدونم کسی مسىولی اینونمیخونه امامینویسم،،من ۴۲ساله کارگر روزمزدسال گذشته درپی مراسم تدفین سردارعزیزدلها،،حاج قاسم سلیمانی درکوچه ای اطراف میدان ازادی کرمان زیردست وپا مهره های گردنم اسیب دید وهمون موقع رفتم بیمارستان باهنراینقدرشلوغ بودکه پشیمون شدم اماکم کم درد اومدسراغم ودست راستم نیزدرگیر شدچون دیسک گردن پاره شده بود،،،رتاریخ۱۲دیماه۹۹رفتم بیمارستان باهنربابیمه سلامت عمل کنم که گفتن پلاتینش الان موجودنیست وبایدبری بیمارستان خصوصی ،،ارجمند،دراین بیمارستان هم ۱۶ملیون ازم میخوان که من ندارم،،،چون پول ندارم بایددردبکشم،،،کاش حاج قاسم زنده بودکه اگربهش،مراجعه میکردم غیرممکن بود کمکم نکنه،،،،،خدانگهدارتون،،،

  59. محسن ارجمندنیامحسن ارجمندنیاsays:

    سلام اقا همه میگند شما بزرگ هستید تو را خدا کمک من کنید یه وام بگیرم یه زندگی برا خودم دورست کنم نمیخام زنم و زندگیم بره اقا جون کمکم کن یه وام بهم بدن یه جا را اجاره کنم من اومیدم به شماست کد ملی ۱۲۷۱۰۷۶۳۵۷ موبایل ۰۹۳۶۱۹۷۲۱۹۸

  60. اصلان محمدیاصلان محمدیsays:

    سلام گله دارم پارسال رفتم کمیته امداد زنجان فقط پنج میلیون بدهکار بودم تازه عروسی کرده بودم دو سه بار رفتم هیچی ب هیچی ندادن ماشین رو فروختم از کار هم بیکار شدم الان موندم دیگه چکار کنم همون ماشین شده ۸۰ میلیون من فروختم ۲۰ میلیون خوردم فقط میگم خدا لعنت کنه رییس کمیته امداد زنجان رو اگ میشه میخوام از اول شروع کنم یدونه ماشین بخرم با اون کار کنم وام لازم داشتم اقا میتونی کمک کنی ی ن توام مث کمیته امداد زنجانی اگ کمک کنی عمر دارم دعات میکنم یا علی اقا اینم شماره منه ۰۹۱۹۱۴۲۰۵۸۸

  61. طاهره رضاییطاهره رضاییsays:

    با عرض سلام خدمت حضرت ایت الله خامنه ای رهبر عزیز وطنم .من دارای ۳فرزند هستم که فرزندان دوم وسوم من دوقلو هستندکه ۲۶ شهریور ۹۹ بدنیا امدند.حقوق همسرم کفاف خرج زندگی را نمیدهد ونمیتوانم پوشک وشیرخشک و....برای دوقلوها تهیه کنم از شما رهبر عزیز استدعا دارم در صورت امکان به من کمک مالی شودکد ملی ۰۰۷۷۳۱۱۳۱۰وموبایل۰۹۱۹۳۲۸۰۰۵۸

  62. مجیدحسینیمجیدحسینیsays:

    باسلام حضورمحترم شما من دارای ۴ فرزند ۳۷ساله الان ۴ماهه بیکارم کارندارم با یارانه های که دولت محترم میدن زندگی خودمونو میگذرونیم از شما خواهش میکنم اگر این را میخوانید به داده ما برسید اگر هم میخوانید انجام نمیدهید خدا خیرتان بدهد ممنون ازشما ۰۹۱۹۱۸۸۱۴۲۶

  63. مهدی اقبالیمهدی اقبالیsays:

    سلام و عرض ادب خدمت شما من جوانی ۲۸ساله هستم از مشهد من تازه ازدواج کردم حقوقم ماهی ۱۳۰۰۰۰۰است فقط میتوانم با وام ازدواج خانه اجاره کنم ولی نه توان تهیه جهیزیه را ندارم و نه توان برگزاری عروسی از شما رهبر عزیز خواهشمندم در خواست دارم که به من کمک مالی کنید تا بتوانم لوازم ضروری زندگیم را فراهم کنید باتشکر ۰۹۳۹۳۰۰۱۷۶۵

  64. رضارضایی قمیرضارضایی قمیsays:

    باسلام وارادت خدمت رهبرعزیزم. اقاجان جانم فدای یه نگاه شما. چندین مرتبه نامه نوشتم امانشدکه نشداقاجان من جوونم هنردارم اماواسه کارهیچ سرمایه ای ندارم که بخوام شروع کنم الانم ازشروع کرونا بیکارافتادم یه گوشه فقط فکروخیال کارم شده قدرت خریدحتی یه نون هم ندارم میشه یه جوون یه مردتوکشورش هنرکارم داشته باشه امایه گوشه افتاده باشه رهبرم سرورم یه وامی یه کمک هزینه واسه خریدلوازم وپول واسه پیش مغازه میخوام تاازاین بدبختیواوضاع دربیام شکم گرسنه جیب خالی چقدرمیشه تحمل کنه اخرش دینوایمان ادمومیگیره نمیخوام بخاطرنداری وبیکاری خطایی اشتباهی بکنم دستموبگیرباهنری که دارم خدمت مردمموبکنم 09191982437

  65. حسینحسینsays:

    جانم فدای رهبر باعرض سلام خدمت مقام معظم رهبری من حسین فرزند براتعلی متاهل داری یک فرزند دختر ۱۲ ساله هستم از سبزوار کارگر گذر هستم من برای کار به شهر نیشابور رفتم تا وضعیت زندگی بهتر بشه چون مستاجر م هیچ مالک و ماشین حتی موتور ندارم ولی بهتر که نشد الان رهن خونم یک میلیون هست ولی الان بااین تورم با صاحب خانه گفته باید تخلیه کنی یک هفته است که دنباله خانه هستم پیدا نمیشه خانم وبچه ام گریه میکنند الان من باید چه کار کنم وضعیت زندگی خیلی خراب تورو خدا به من برای رهن خانه کمکم کنید سپاس گذارم که این لینک رو برای ما گذاشتید مشکلات رو بگیم

  66. مصطفی میردریکوندمصطفی میردریکوندsays:

    با عرض سلام خدمت رهبر معظم انقلاب . اینجانب مصطفی میردریکوند. با شماره ملی:4060691364 فرزند جانباز 25درصد متوفی ساکن شهرستان طارم ،که سر پرستی یک خانوار که صاحب 2 فرزند می‌باشم ،را بر عهده دارم . شما رو قسم میدم به خون تمام شهدا. به خاطر امام حسین به من کمک کنید .آخه پول برا اجاره مسکن ندارم .لوازم خونه ام مو گذاشتم تو انباری ی بنده خدا ، پدر خانمم میخاد به زور طلاق دخترشو بگیره. از شما رهبر عزیزم درخواست کمک مالی را دارم .ک یک منزل برا زن و بچه ام اجاره کنم .با سپاس فراوان . شماره تماس =09106122934

  67. محمدبوستانیمحمدبوستانیsays:

    باسلام خدمت اولادپیغمبرحضرت اقا بنده ۵۰سالمه مستاجرم باچهاربچه بزرگ دانش اموزبرای رهن منزل شدیدا به ده میلیون پول نیازدارم تورو بجدتون کمکم کنید ۰۹۳۶۵۷۱۲۲۴۷

  68. وحید هادیوحید هادیsays:

    باعرض سلام واحترام خدمت آقایم حضرت آیت الله خامنه ای. من وحیدهادی باکدملی ۰۰۱۰۹۳۲۸۲۸ متاهل و یدونه فرزنده ۲ ساله دارم .چندماهه ک بیکار شدم بخاطره کرونا ب جدت قسم ک پول کرایه خونمو ندارم بدم پول واسه پوشک بچه ندارم بخرم خواهش میکنم کمک کنید نزارید شب عیدی شرمنده زن و بچم بشم. 09334387161

  69. خانم سرابیخانم سرابیsays:

    با سلام خدمت رهبر عزیزم ؛من دارای ۳ فرزند هستم و شوهرم بیکار است مستاجر هستیم چند وقت است اجاره خونه را ندادیم و صاحب خونه هم شاکی شده و خواسته که خانه را خالی کنیم شوهرم ب علت بیکاری نمی تواند مخارج زندگی و نیازهای اولیه فرزندان را تامین کنه لطفا به داد ما برسید زندگی من و بچه هایم به خاطر بی پولی و بدهکاری داره از هم می پاشه لطفا برای ما فکری کنید نیاز به دویست میلیون وام بدون ضامن و بهره داریم تا شوهرم بتواند بدهکاری را بدهد و کاسبی راه بیاندازد لطفا رسیدگی کنید و جواب بدهید منتظر هستم .ممنون

  70. زینب کولیوندزینب کولیوندsays:

    با عرض سلام خدمت آقام اولین آروزم توی این دنیا این است که شما را از نزدیک ببینم(این حرف ها رو که دارم میزنم با گریه میگم)زندگیم داره از هم میپاشه دوتا دختر دارم عاشق شوهرم هستم ولی شوهرم بدهکار هست داره روز به روز از بین میره تورا خدا زندگی من برگردون تورا خدا شوهر من یه کارگر ساده است الان بخاطر یه چک میخوام بازداشت کنن به خاطر دوتا دخترم که شده نزار دخترام بی بابا بشن تنها امیدم اول خدا دوم شما هستید

  71. حسن رفیعیحسن رفیعیsays:

    سلام خدمت رهبر عزیز.اینجانب حسن رفیعی با کد ملی 3051715972 ایثارگر هستم اما حقوقی ندارم زندگی توی روستا خیلی سخت شده مردم بیکار شدن و پول ندارن ما هم نمیتونیم بریم براشون کار کنیم اگر هم بخواییم شهر بریم کرایه خونه و رهن نداریم سخته زندگی شهری برای ما روستایی ها دختر دم بخت دارم بوالله خرج زندگی رو بسختی درمیارم دیگه پولی نمیمونه که بتونم جهاز برای دخترم بگیرم مجبورم هرکی میاد را رد میکنیم لطفاً خواهشاً اگر کمکی میشد بمن بکنید بتونم جهاز بگیرم برای دخترم.ممنون از شما 09103130531

  72. رضا زمانیرضا زمانیsays:

    سلام خدا قوت من شغلی ندارم و در خانه ای پدرم در یک اتاق کوچک با 2 فرزند زندگی میکنم وخیلی بابت وضعیت مالی بدم از مادر و پدرم وخانومم شرمنده هستم و از شما خواهش مندم اگر میشه به من یک کمکی کنید واز این شرمندگی نجات دهید ممنون09223658313

  73. مجیدحسینیمجیدحسینیsays:

    سلام اگه واقعا کمک میکنید من ۴ماهه بیکارم زندگیمو بایارانه میگذرونم متاهلم تو شرایط بدی هستیم اگه سره کاری نیس به دادمون برسید از هیچ جایم درامد ندارم ممنون ازشما.۰۹۱۹۱۸۸۱۴۲۶

  74. گویچک داشتهگویچک داشتهsays:

    ************************* ضمن سلام و ارادت خدمت مقام معظم رهبری بنده خانمی جوان هستم که سرپرستی خانواده ام بر عهده بنده است. از آنجا که همسر بنده اعتیاد شدید به مواد روان گردان دار هم اکنون بیش از ۱۵ سال است که تمامی هزینه های خانواده را بنده تامین می نمایم. همانطور که میدانید انجام چنین کارهایی برای یک خانم کمی سخت و دشوار است پس از این دشواری ها یک دشواری بسیار بزرگ برای پسر دومم اصغر داشته پیش آمد که دادگاه پسرم را محکوم به پرداخت دیه یک نفر در حق اولیای دم نمود ، من یک زن تنها هستم و این سه فرزندم را با چنگ و دندان در این جامعه نگاه داشته ام، به همین جهت خدمت تان نامه ای نوشتم تا با درخواست وام ۲۵۰ میلیون تومانی از شما کمی به مشکلات خود سر و سامان بخشم ،مدارک دادگاه در صورت صلاحدید رهبر عزیزم به خدمت ارسال میگردد. لطفا با بررسی شرایطی که خدمتتان عارض شدم با وام بنده موافقت به عمل آورید. متشکرم. شماره تماس ۰۹۱۲۸۵۱۰۳۲۲ تلفن ثابت ۰۲۵۳۸۸۵۰۷۵۴ آدرس قم نیروگاه میدان نبوت

  75. حسینحسینsays:

    با درود احترام خدمت مقام معظم رهبری جانم فدای رهبر انشالله همیشه سلامت باشد من جوانی ۳۸ ساله برای سومین بار این نامه رو برای در خواست کمک مالی یا وام می نویسم من جوانی کارگر سر گذر هستم و متاهل دارای یک فرزند دختر ۱۲ ساله مستاجر چند سال که رهن یک میلیون زندگی میکنم ولی با این تورم رهن و اجاره خونه ها همه بالا رفته ۲هفته دنبال خونه هستم که پیدا نمی کنم به پول من خونه نیست از شما رهبر عزیزمان در خواست وام یا کمک مالی برای رهن خونه دارم که من و خانواده‌ام آواره بیابان نشویم مهلت تخیله خانه تا ۲۵بهمن ۱۳۹۹ هست این بار چندم که درخواست رو دارم توروخدا کمکم کنید

  76. حبیب اربابیحبیب اربابیsays:

    سلام درودبه رهبرم خضرت ایت الله خامنه ای بنده کارگربیکاری هستم وازرهبر عزیزم تقاضایی وام دارم چون منطقه ما محروم ترین شهرستان بلوچستان است حداقل وامی ازیشان دریافت کنم تا کارکاسبی راندازی کنیم تا از گرسنگی نجات یابیم رهبرعزیزم من کارگربیکاری هستم انشاالله درپناه خداونندسحت سلامتی کامل برای ایشان ازخداوندخواهنم این هم شماره ۰۹۹۰۲۱۳۱۹۱۲

  77. ملیحه آریملیحه آریsays:

    سلام خدمت رهبر جمهوری اسلامی شما رو به خون شهدا و جمهوری اسلامی این قدر قانون برای خانمهایی که میخوان حق و حقوقشون بگیرند کار سخت نکنید سنگ نندازید برای مهریه دارایی برام بیست و دو میلیون بریده با ۲تا بچه بی پناه از کجا بیارم حتی اقساط نفقه نمیده و زندان مرتب مرخصی میده در حق ما زنها ظلم شده تو رو به فاطمه زهرا کمکم کنید

  78. محمد هادی نسبمحمد هادی نسبsays:

    بسم الله الرحمن الرحیم. با سلام خدمت رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران. ضمن آرزوی سلامتی برای امام زمان(عج) وظهور حضرت و سلامتی وتوفیق برای شما بزرگوار. بنده عرضی داشتم که بازگو مینمایم. من دبیر وشاعر هستم. 4جز قرآن را به صورت(هر آیه 1بیت) سروده ام. که ابیات سروده شده ام با لطف خدا وعنایت اهل بیت(ع) در حد عالی است. وسعی کرده ام تمامی جوانب شعری(تشبیه. تمثیل. کنایه. استعاره. مجاز. و...) از صنایع ادبی را بکار ببرم. لذا برای چاپ با مشکل پولی مواجه هستم. اگر برای شما مقدور است در حد 2میلیون تومان برای چاپ 100جلد به اینجانب کمک نمایید.((تخلص شاعری بنده غلام مهدی(عج))) است. مدارک اشعار را هم میتوانم با فیلم وعکس برایتان ارسال نمایم. در انتها از خود خدا و امام زمان(عج) خواستارم که مشکل مرا برطرف نمایند. محمد هادی نسب دبیر علوم اجتماعی. استان سمنان. شهرستان دامغان09102529505.09194298611.اللهم صل علی محمد وآل محمد وعجل فرجهم.

  79. ب.رب.رsays:

    با سلام خدمت عزیزان .سوالی داشتم کسی از نوشتن این نامه ها جوابی گرفته ؟رسیدگی کردن که مشکلتون حل شه؟اگر کسی جواب گرفته یا تماس باهاش گرفتن لطفا اینجا بنویس خیلی لطف میکنید .به امید روزی که مشکل همه حل بشه .ممنون.

  80. حسین کریم نژادحسین کریم نژادsays:

    وام کم درصد میخواهم 200میلیون تومان بیکار هستم با20سال سابقه فعالیت بسیجی آخرش بهم گفتن سن شما گذشته نیاز داخل سازمان نیستین

  81. زهرهزهرهsays:

    سلام من 45سالمه که هم خودم وهم همسرم پنج ساله هر هفته نامه فرستادم دفتر رهبری ومنتظر ومشکلاتمو که حق شوهرم پایمال شده وشوهرم بخاطر حقش پایمال شده ومریض شده افسردگی شدید وسرطان روده گرفته و خونه نشین شده منتظر موندیم کمک شویم ولی پنج ساله هنوز جواب نگرفتم .

  82. سیدعبدا..میردوستی دوزینسیدعبدا..میردوستی دوزینsays:

    با درود و احترام خدمت مقام معظم رهبری. بنده جوانی ازخانواده شهداهستم.۲۷. ساله بوده و سرپرستی خانوار را بر عهده دارم. خانواده بنده با مشکلات مالی فراوانی رو به رو است و از آنجا که اکنون سرپرستی خانواده را بر عهده دارم خدمتتان نامه ای به جهت درخواست وام نوشته ام. بدیهی است که در صورت حل نشدن این مشکلات اتفاقات بسیاری از جمله ..... و ..... برای من و خانواده ام رخ خواهد داد. لطفا با بررسی هر چه سریعتر و کمک به بنده جهت رفع مشکلات به وجود آمده نسبت به پرداخت این وام موافقت نمایید.خواهش میکنم.التماس میکنم همش شرمنده زن وبچه هستم لطفا.لطفا

  83. زکیه حسین نژادیانزکیه حسین نژادیانsays:

    سلام واحترام اینجانب زکیه حسین نژادیان هستم همسر شهید هستم مسکن ندارم به وام مسکن دادن صدوبیست تومن دادن با این مبلغ نمیشه خونه خرید درضمن رفتم بانک میگن خونه باید ۲۵ساله باشه خونه ای پیدا کردم ۳۰ساله قبول نمیکنن با اینکه چهارتا وام گرفتم نه مسکن دارم نه خونه دارم بشینم با این حقوقی ک میدن میخوام وام بگیرم کجا خونه با این مبلغ گیر بیارم با سال ساختش ۲۵ هرجا گشتم پیدا نکردم الان اجاره میشینم صاحب خونه تا برج یک بهم فرصت داده من پول ازکجا بیارم از شما تقاضا کمک میخوام خواهشمندم فقط مشگلم بانک اگر مشگلم هل بشه ..من ساکنم یزد ...هر بنیاد شهیدی رفتم.تحویلمون نمیگیرن...و احترام به ما نمیذارن.دیگه فرست نداریم پدر بزرگم عزیز خواهش..مشگلمون باید حل بشه ..خواهش.والله بخون امام حسین خسته شدیم.شوهرم برای چی شهید شد اگر هنوز زنده حالا بهترین زندگی میکنیم بخدا خسته شدیم..شماره تماس..۰۹۱۶۵۲۴۵۳۶۹

  84. موسی آوریموسی آوریsays:

    با سلام خدمت مقام عظمی حضرت آیت الله خامنه ای. بنده موسی آوری متاهل هستم و در استان کهگیلویه و بویراحمد در روستا زندگی میکنم. مدتی است که به دلیل شرایط اقتصادی از کار بیکار شده ام و هنوز نتوانسته ام کاری مناسب در حیطه فعالیت خود پیدا کنم. متاسفانه در این زمان با مشکلات مالی فراوانی دست و پنجه نرم می کنم. خدمت تان این نامه را نوشتم تا با پرداخت وامی به بنده کمک کنید تا از این شرایط رهایی یابم و دوباره به حالت عادی زندگی خویش برگردم. متشکرم. همراه ۰۹۹۱۷۰۳۲۶۰۷

  85. بهروز کاظمیبهروز کاظمیsays:

    سلام، سلامی به گرمی آفتاب، به بلندی کوهها، به بزرگی آبهای اقیانوسها، سلام خدمت پری دلسوز ومهربان حضرت آیت الله خامنه ای، ببخشید مزاحم اوقات شریفتون شدم من پدر یک فرزند با ۳۴سال سن الان چند سالی است بیکار هستم از رهبرعزیزم تقاضا دارم کمکم کنن تا بتونم تا 200میلیون وام با کمترین بهره رو جورکنیم تا بتونیم برای خودمان کاری شروع کنیم تا شرمنده خانواده نشویم میدونم این کار برا شما چیزی نیس اما برای من دشوار هست بتونم وام بگیرم. ارادتمند وکوچکترین عضو بسیج شما: بهروز کاضمی

  86. رحیم آقرحیم آقsays:

    با سلام خدمت رهبر عزیز کشورم بنده مدرک لیسانس دارم و ازدواج کردم حقوق ندارم در شریط بد اقتصادی بسر میبرم اگ ممکنه تقاضای بنده رو قبول بفرمایید باتشکر ۰۹۰۳۳۱۲۲۴۶۷

  87. جواد کرانیانیجواد کرانیانیsays:

    با سلام خدمت مقام معظم رهبری من جوان 32ساله هستم که نزدیک به دوساله عقد کردم ولی توانایی رهن و اجاره کردن خانه و خرید وسایل لازم و ضروری را ندارم الان چندماه هست که اومدم بندرعباس مشغول کار شدم اما موفق نشدم پولی برای رهن خانه در بیاورم و لزا خواهشمندم لطف کنید و وامی برای رهن منزل از رهبر عزیزم خواستارم با تشکر 09382601927

  88. جعفر مزروعیجعفر مزروعیsays:

    با سلام خدمت رهبر گرامی من داری دو فرزند هستم وبیکار خواهش میکنم کمکم کنید بیکارم پسرم برای مسابقات جهانی نیجا باید برو خارج لطف کنید یک کمکی به من حقیر بکنید با تشکر

  89. Zohre NasirZohre Nasirsays:

    با عرض سلام خدمت رهبر من الان یه سال ازدواج کردم یه هفته بعد از عروسی پدر شوهرم از خونه کردم بیرون مجبور شدیم شب عیدی رفتیم تو یه مغازه زیر زمین زندگی کردیم بعد از یه مدتی فهمیدم باردارم الانم یه دو ماهی هست زایمان کردمشغل شوهرم آزاده قسط وام ازدواج کرایه خونه خرج این بچه رو به سختی در میآریم تورو خدا کمکمون کن خسته شدیم هیچی نداریم یه کمک مالی تا از این بدبختی بیرون بیاییم ممنونتون میشم

  90. صیاد پریزادهصیاد پریزادهsays:

    بسمه تعالی عرض ارادت خدمت ایت الله خامنه ای رهبر بزرگ امت اسلام . بنده صیاد پریزاده هستم جانباز ۵٪ ۴۲ ماه منطقه جنگی . از شما استدعا دارم مشکل بزرگی که بانک مسکن شعبه رودکی تهران با عدم انتقال سند من به نامم ایجاد کرده ، ارامش را از خانواده ام گرفته روزگارمون را سیاه کرده حضرت اقا با دادن دستور پی گیری و بررسی ، دست یاری به سوی ما دراز کن تا خانواده من خودم روزگار سفیدی را تجربه کنیم . حتی یک ریال بدهکار بانک نیستم ضمنن ۳ سال نیز با حراج گذاشتن کل لوازم زندگیم زودتر تسویه نمودم حسابم را مسدود کرده هر چه یارانه دولت واریز میکنه بانک مسکن بزور برداشت میکنه کل بدهی من۳۵ملیون بوده سال۹۸ همه را تسویه کردم بانک ۴۰ملیون ازم برداشت کرده ، حضرت اقا بعد خدا امید ما به شماست تلفن ۰۹۱۲۸۰۸۸۲۷۹ کد ملی 6369146757

  91. اسحاق قربانیاسحاق قربانیsays:

    با سلام خدمت آیت الله خامنه ای بنده اسحاق قربانی هستم. متاسفانه اخیراً پاره ای از مشکلات کاری و شخصی با هم تلفیق شده و زندگی مرا مختل کرده است. از آنجا که کلید حل این مشکلات در پرداخت هزینه های بسیار است از شما تقاضا دارم که هر چه سریعتر نسبت به پرداخت وامی به اندازه 20 میلیون تومان به بنده یاری رسانید تا این مشکلات بیش از آنچه که هستند زندگی من را در بر نگیرند. متشکرم

  92. حسینعلی سیفی مزرعهحسینعلی سیفی مزرعهsays:

    عرض سلام وادب محضررهبرعزیزم اینجانب سیفی مزرعه 44ساله هستم سرناسازگاری باهمسرم که خیلی بددهن وبداخلاق بود مجبور شدم طلاقش بدم تمام زندگیم نابود شد یه خونه 50 متری داشتم باقرض کردن ازدیگران باکمک وام هایی که از بانک گرفته بودم که هنوز 60میلیون از پرداخت وامهامونده خودم هم شبهاتوخیابون بایه پتومیخوابمتقاضامندم کمک بفرمایید تا بدهیمو با بانک تصفیه کنم یکی هم پول پیش داشته باشم خونه اجاره کنم که هرخونه50متری روبخام اجاره بگیرم کموکم 100میلیون پول پیش میخاد هیچ پناهگاهی ندارم بخاطر خداوقرآن وچهارده معصوم کمکم کنید تلفن تماس 09197299126 باتشکر فراوان حسینعلی سیفی مزرعه

  93. سهیل هاشمیسهیل هاشمیsays:

    سلام جناب معظم رهبری یک جوان فقیر بیماری قلبی دارم و خونه اجاره هست پول ندارم برم دکتر و خدا خیلی خیلی مشکل دارم به کمک مالی نیاز دارم یعنی من چه گناهی کردم حتی پول ندارم ادامه تحصیل بدم و آینده برای خودم بسازم کمکم کن 09021068482 6273811146551087

  94. صفا حسین زادهصفا حسین زادهsays:

    سلام و عرض ارادت خدمت آیت الله خامنه ای رهبر بزرگ امت اسلام. بنده خانمی ٢٨ ساله از شهرستان بناب استان آذربایجان شرقی هستم با مدرک کارشناسی ارشد و بیکار و همسرم نیز دارای اختلال دو قطبی و کارگری روزمزد می باشد و صاحب نعمت دختری هستم که متاسفانه به بیماری اترزی مجاری صفراوی گرفتار شده است و نیاز به پیوند کبد دارد. متاسفانه با بروز این بیماری برای نوزاد ۶ ماهه ام نتوانستم از پس مخارج و هزینه های آن به خوبی بر بیایم. این در صورتیست که پزشک نوزادم را جهت درمان سریعتر توصیه نموده. به همین جهت از شما خواهشمندم تا با پرداخت وامی به من کمک کنید تا مراحل درمان را گذرانده و او را به شیراز ببرم و دخترم را از این درد و رنج کشیدن نجات دهم. نکته حائز اهمیت در مورد بیماری دخترم ریشه دار شدن آن است و اگر به موقع درمان نشود تمام جسم را در بر خواهد گرفت. پس تقاضا می کنم که هر چه سریعتر نسبت به بررسی شرایط اقدام نمایید. به حق نوزاد تشنه لب صحرای کربلا کمکم کنید جز شما کسی ندارم ازش تقاضای یاری کنم.

  95. علی کیانیعلی کیانیsays:

    سلام خدمت رهبرم ازتون عاجزانه درخواست یه وام دارم من جوانی 38 ساله هستم که بایه پدرومادرپیروناتوان که نه بیمه هسته نه حقوق بگیر هستن وخودم هم بیکارهستم من سه تا دندونایه بالافک جلوم که باهزارتابدبختی روکش کرده بودم چندوقت پیش یه موتوری بهم زدوفرارکردش دندونام لق شدن وبعدازچندهفته افتادن ازپایه شکستن. منم الان هیچ پولی ندارم تواین آخرسالی درستش کنم ازتون یه کمکی میخوام به عنوان کسی که حرف اول آخرمیزنه توسرزمینم ومن بهتون واقعاافتخارمیکنم به عنوانه یه رهبری که خیرخواه هستن وبه مردمش کمک میکنن ازتون میخوام یه وامی به من بدین تامن این دندونام درست کنم واقعا من کسی روبهترازشمادیگه نمیشناسم واسه کمک گرفتن تواین 80 میلیون نفر. انشاالله 120ساله بشین ورهبریتون یه عمرسایش بالیه سرمون باشه

  96. محمدجواد قربانعلیزادهمحمدجواد قربانعلیزادهsays:

    باعرض سلام و درود به رهبر معظم انقلاب میخواستم درخواست وامی کمکی ازحصرت آقا کنم..وضع زندگیم خیلی بده بخدا،،زن گرفتم ازم یه بچه آورد طلاق گرفت واسه مهریه یه سال زندان بودم بخاطر اینکه وادرزنم هی میگفت کار نداری خونه نداری البته راستم میگفت،خوب آدم باید زن میگرفت دیگه همدیگه رو هم میخاستیم هفت تا خواهر دارم بامن سه تا پسر سرپرست خونوادم مادر پیری دارم تهت پوشش کمیته امداد هست هیچی نمیشه بایه خواهر بزرگ که هنوز شوهر نکرده،،از بس این ناراحتی کشیدم استرس و اضطراب گرفتم،معتادتریاکم شدم اما به خدا تحت درمان دکترم سنم ۳۳سال شد،اصلا کارگری هم پیدا نمیشه اینقدر دلم میخواد زندگی خوبی داشته باشم کار،خونه زن خوب مادرم مریض نباشه خواهرم خوشبخت بشه،خواهشا درد منو درمون کنین من بعدخدا امیدم به رهبرمه،،،خیلی خیلی خلاصه گفتم وگرنه یه کتاب مشکل دارم،،،از امشب فقط منتغجواب رهبرم هستم اینم شمارمه09036446157

  97. کاظم.انصاری.فرکاظم.انصاری.فرsays:

    سلام.خسته‌نباشید‌خدمت‌رهبر‌‌عزیز‌مان‌حدود‌۱۲‌سا‌له‌مستجرم‌وام‌میخوام‌برای‌خرید‌خانه‌.۰۹۱۱۴۵۸۳۱۵۴

  98. سجاد قهرمانسجاد قهرمانsays:

    با سلام خدمت رهبر معظم انقلاب اسلامی...من جوانی ۳۰ ساله و دانشجوی ارشد فعلا بیکارم نیاز به گفتن مشکلات درونم نیس اما هر که بامش بیش برفش بیش ...شمردن مشکلات زندگی ام دردی از دردها شما یا من رو دعوا نمیکنه؟ اگه کسی از مسئولین دفتر شما درد ما شنید لطفا چاره بیندیشد.نیاز به پول یا کار دارم لطفا هر کدام از دست تان بر میاید دریغ نفرمایید ما فرزندان این آب و خاکیم با تشکر

  99. مهدی زارعیمهدی زارعیsays:

    باسلام ودرود واحترام خدمت مقام معظم رهبری اینجانب جوانی ۳۹ ساله هستم وسپرست خانواده خودم وپدرم هم کمک میکنم که بیماری قلبی قند فشار و دیسک و زمین گیر هستش که برای هرکدام دکتر جدا گانه باید برود برعهده من هست وخودم مستاجرهستم بچه دار نمیشویم چون هزینه درمانش بالا هستش و خودم شاغل دربانک ملی هستم اما شرکتی که حقوق کارکری میگیریم خدمتتان نامه ای جهت درخواست وام و کمک که بتوانم یک خانه کوچکی تهیه کنم وبدیهی است که اگر نتوانم این مشکلات راحل کنم اتفاقات بسیاری برایم خواهد افتاد از جمله طلاق و خانواده من از هم میپاشد لطفلا بابرسی هرچه سریعتر وکمک به این بنده حقر جهت رفع مشکلات به وجود آمده وکمک وپرداخت وام موافقت فرمائید با تشگر فراوان از رهبر عزیزم و خسته نباشید خدمت پدری بزگوار ومهربان که همیشه به فکر مستضعفان هستید

  100. مسعود نیک ابدیمسعود نیک ابدیsays:

    با سلام آدمی چقدر راحت بتونه با پدر معنویتش حرف از درد درونش بزنه واقعا جای تقدیر داره اما بارها برای من پیش آمده بعد نیم ساعت با چشمای ضعیف و سن بالا نامه را می نویسیم کد پیگیری نمیدهد میگه دوباره بنویس که دیگه مغز ما توان نداره چون بعد دقایقی سرم داغ میشود اگر ارسال نامه ب حضرت آقا را راحتتر کنید ممنون میشم ایثارگر رزمنده جانباز دفاع مقدس فدایی ولایت سید سادات رهبرم

  101. مسعود احمدیمسعود احمدیsays:

    دروود بر شما خدایا چه خبر است این همه مشکلات و این همه گرفتاری برای بنده گانت من خجالت کشیدم دیگر بگویم. اینجا راه نامه نــوشتن به رهبرمان را تازه گفته و یاد داده این همه نوشته به رهبرم8میبینم پس وای به پایگاه مردمی و نامه های مردمی به رهبر ـ واقعا پاسخ به این همه امکانش هست آیا پاسخ به این همه درخواست امکانش هست آیا خدا به همه ما صبر دهد و کمک کند ای کاش اصلا نمیدیدم این همه خواسته را. چرا چرا مملکت اسلامی و این همه ثروت ما در این تنگنا هستیم که یک ماشین زندگی من نوعی را دگرگون میکند یا یک مسکن یا یک کار و 50 میلیون بی ارزش این روزگار. خجالت میکشم در برابر خالقم با چنین عجز هایی کوچیک که خودش گفته از من زیاد و بزرگ و عالی بخواه و کم نگیر خـودت را. سپاس از شما

  102. مرضیه سروش نژادمرضیه سروش نژادsays:

    سلام خدمت رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران سال نو مبارک مرضیه سروش نژاد در شهر دهدشت استان کهگیلویه وبویر احمد در خانوادهزیر خط فقرپر جمعیت زندگی میکنم ومن خیلی بیمار وعلیل وناتوان ورنجور هستم واز کار های شخصی ام ناتوانم از لحاظ روحی وناتوان وبی قدرت هستم خیلی به من سخت میگذرد شدیدا محتاج پولم بی پولی بی داد میکند لطفا کمکم کنید منتظر پاسختان هستم ممنونم مبایم ۰۹۰۳۱۶۶۸۸۳۶

  103. علیرضا آقاخانیعلیرضا آقاخانیsays:

    با سلام و ارادت خدمت رهبر معظم انقلاب اینجانب جوان ۳۰ساله متاهل دارای یک فرزند هستم ک بعلت بدهی و مشکلات مالی عاجزانه درخواست وام دارم ک اگ موافقت نکنید خود بعلت بدهی باید برم زندان و زن و بچه ام آواره میشوند بخدا حتی حاضر شدم کلیه امو بفروشم ولی متاسفانه مشتری پیدا نشد خواهشا عاجزانه بخدا بدهی و مشکلات مالی بد جور زندگیمو داره میپاشه ازهم ۰۹۲۱۹۹۷۰۶۹۰

  104. اکبرمیرزاییاکبرمیرزاییsays:

    باعرض سلام و ارادت خدمت رهبرمعظم انقلاب من یه کارگرساده هستم نزدیکه دوماهه بیکارم ازشانس بدم مادرم خودم وخانمم کرونا گرفتین تنهاتوانستم مادرم دربیمارستان بستری کنم به هزارزحمت هزینه درمان مادرم وتامین کردم به ناچارخودم وخانمم درخونه قرنطینه شده بخدا این عیدنتونستم برای دختروپسرم عیدی بخرم ازحضرتعالی عاجزانه تقاضای کمک دارم .کمکم کنیدتادیگه شرمنده بچه هام نشم اینم شماره تلفنم تابراتون توضیح بدم ۰۹۱۸۴۴۹۶۹۶۰

  105. مرضیه سروش نژادمرضیه سروش نژادsays:

    سلام سال نو را خدمت مقام معظم رهبری تبریک عرض میکنم مرضیه سروش نژاد هستم از شهر دهدشت استان کهگیلویه وبویر احمد با شما تماس بر قرار میکنم من مشکل مالی خیلی شدیدی دارم ولی مسئولین کمکم نمیکنند از شما درخواست کمک ماهیانه دارم بیمار هم هستم وخیلی شدیده روزا ونیمه شبا به روانپزشک مراجعه میکنم بهزیستی۱۲۵۰۰۰تومان به من میدهند که خیلی کم است وبیماری خرج اوره داره وویزیت گرونه ونیاز های شدیدی از نظر اقتصادی برای نیازهای ضروری در زندگی دارم ممنونم[email protected]ومبایل۰۹۰۳۱۶۶۸۸۳۶ ماهیانه مستمری در حدی که‌بتونم نیاز هایم بر طرف سازد

  106. مصطفی  رجایی فرمصطفی رجایی فرsays:

    سلام من جوونی ۳۴ساله هستم.سالها سختی زیادی کشیدم و الان میخام ازدواج کنم‌ولی هیچ پشتوانه مالی ندارم.خواهش از شما درخواست کمک‌دارم.حرف و درد بسیار دارم ولی خب نمیتونم عنوان کنم.۰۹۳۵۴۲۱۴۱۲۷.مصطفی رجایی فر

  107. محمدفرچنانیمحمدفرچنانیsays:

    باعرض سلام خدمت اقا من جوانی ۳۰ساله تحصیل کزده دارای مدرک دیپلم سرپرست خانوار ۱۰نفره پدر ومادرم رحمت خدا رفتن زندگی خیلی سخت برام شده خودم مششکل ۶۰درصد سوختگی جسمی دارم همه خونوادم در یه خانه ۱۶۰متری زندگس میکنیم دوتاشون ازدواج کردن وفرزند دارن تحت پوشش هیچ نهادی نیستیم از نداری مردم بمون صدقه میدن خسته شدیم از بی پولی بیکاری اگر لطفف کنید به ما کمک مالی شود یا وامی بهمون تعلق بگیرد ک شاید بتونم کمی از معضلات زندگی را برطرف نمایم خادم ورید شما محمد فرچنانی از خوزستان

  108. حسینحسینsays:

    سلام علیکم.باعرض خسته نباشید خدمت مقام معظم رهبری .بنده جوان ۳۵ساله که به دلیل کلاه برداری در شغلم به ورشکستگی رسیدم وقبل از این ۵نیروی کار داشتم اما اکنون زیر بار بدهی وبی کار شدن هستم بدلیل ورشکستگی هیچ شخص وجایی اعتبار که کمک کنند دوباره شرو بکار کنم را نمیکنن از مقام معظم رهبری درخواست وام دارم تابتوانم شغل را برای خود راه اندازی کنم

  109. حسینعلی سیفی مزرعهحسینعلی سیفی مزرعهsays:

    باسلام وعرض ادب احتراما به استحضار می‌رساند اینجانب حسینعلی سیفی مزرعه به علت شکلات مالی که نه خونه دارم نه جای زندگی 47میلیون هم بدهکار بانک سپه(انصارسابق) هستم تقاضادارم ازحضرت عالی لطف کرده مبلغ بدهی که به بانک دارم راتصفیه بفرمایید بنده فقط کارمیکنم براخوردنم حتی جای خواب ندارم کسی هم بهم بدون پول خونه اجاره نمیده لذاخواهشمندم کمکم کنید که خدا انشاءالله یارویاورتان باشد

  110. صمد کریمیصمد کریمیsays:

    بادرود و احترام خدمت مقام معظم رهبری. بنده دچار مشکلات مالی هستم من ۲۵سال است اجاره نشین هستم ماهانه۵۰۰هزار تومان اجاره می دهم ۳تا فرزند دختر دارم یک دخترم مریض هست پیوند کلیه شده است هر ماه۶۰۰ هزار تومان هزینه دارو ها و آزمایش هایش هست خودمم کارگر هستم نمی توانم خرج خانواده ام را تأمین کنم دیگر توان زندگی کردن را ندارم اگر هرچه سریعتر کمکم نکنید مجبورم زندگی ام را بریزم بیرون وبیرون بخوابم. از شما تقاضا دارم لطفا با بررسی هرچه سریع تر و کمک به بنده جهت رفع مشکلم کمک کنید. ۰۹۱۴۸۹۲۱۳۰۹(تشکر)

  111. طهماس هادیزادهطهماس هادیزادهsays:

    لطفاً من خانه ندارم که دران زندگی کنم لطفاً کمک کنین

  112. حسینیحسینیsays:

    سلام خانم و اقایون ببخشید شما کجا جوابتونو گرفتین اینجا پیام میدین معتبره اقا میبینن و ب بدستشون میرسد چند وقت باید صبر کنیم من خیلی وقت ندارم خیلی اذیت میشم

  113. ستاره عستاره عsays:

    سلام خدمت رهبر عزیزم.زنی بد سرپرست و دارای چهار فرزند میباشم .که دخترم به تازگی عقد کرده است اما به دلیل شرایط خیلی سخت مولی قادر به خرید جهیزیه نمی باشم.در ضمن بنده مستاجر میباشم و با کارگری خرج خوراک بچه ها را تامین میکنم.لذا از شما رهبر عزیزم تقاضای کمک را دارم.شمارحساب 6037997497245978

  114. حسینیحسینیsays:

    سلام خسته نباشین ببخشید میشه ی جوابی بدین ک بدونیم اینجا جواب میگیریم یان

  115. حسین فعله گریحسین فعله گریsays:

    سلام عرض ادب خدمت جناب اقای خامنه ای رهبرعزیزمون بنده جوانی 33ساله هستم که الان دوسال که کرونااومده بیکارم مستجرم سه سال عروسی کردم خانومم زیرپوشش کمیته بابانداره خودم هم پدرمادرم فوت کردن باهزاربدبختی تونستم ازدواج کنم جهازبخرم ده میلیون پول پیش داشتم ماه 1500کرایه میدادم ازروزی بی کارم نتونستم کرایه خونه بدم پولم رفته جای کرایه الان پول ندارم خونه اجاره کنم ساحب خونه وسیله هاموگذاشته توحیاط زنم قهرکرده رفته یه بچه دوساله دارم به خداقسم ازخداچه پنهان ازشماپنهان نباشه دوماه کلیم گذاشتم بفروشم کسی نمیخره هرراهی بگیدرفتم واسه پول جورکردن نشده ازجناب اقادرخواست یه وام دارم حدود50میلیون باسفته اخه ضامن ندارم سفته محضری میدم ماه به ماه قسطش بپردازم ازتون خواهش میکنم هرچه زودتربه این نامه جواب بدین التماس میکنم نزاریدزندگیم بابدبختی درست کردم ازهم بپاچه این شماره تماس 09211121529اینم شماره کارت 6037691652304676ممنون ازرهبردلگرممان ودلسوزمان تشکرمیکنم

  116. نسیبه السادات حسینینسیبه السادات حسینیsays:

    باعرض سلام خدمت رهبرکبیرانقلاب حضرت ایت الله خامنه ای خدمت شما به عرض میرسانم بنده خانمی 36ساله هستم که ازنظرمالی خیلی مشکل دارم شوهرم ادل داخل آژانس کارمیکردتازمانیکه این بیماری آمدتعطیل شدند به جدم فاطمه زهرا فرش زیر پاموبرای فروش گذاشتم تا مخارج خانواده رودربیارم قرض مردم روبدم ازشماخواهشمندم که هرچه سریعتر کمک یاوامی 10یا15میلیونی بهم بدین بااقساطی برجی 500تابتوانم دوباره به خونه ام برسم ممنون ازشما

  117. صفیه عبدیانصفیه عبدیانsays:

    با سلام خدمت ریاست محترم دفتر رهبری بنده صفیه عبدیان از مازندران شهر نکا با کد ملی 2092762796 هستم . این نامه را بنده خدمت تان با مضمون دریافت وام 30 میلیون تومانی با شرایط بازپرداخت 100 ماهه و اقساط 300 هزار تومانی مینویسم . از آنجا که نیازی مبرم برای دریافت این وام از سوی بنده وجود دارد از خدمت شریف تان درخواست میکنم که هر چه سریعتر با آن موافقت کرده و نسبت به پرداخت اقدام کنید. این نیاز به دلیل وجود مشکلی در رابطه با پول پیش خانه است که می بایست خیلی زود مرتفع گردد در غیر اینصورت سبب بروز مشکلات حادتر و بدتر خواهد شد. متشکرم از شما که مرا در رفع این مشکل همراهی می کنید. همسر من در آژانس کار میکند . و درآمدمان کفاف خرج خانه را نمیدهد . با تشکر از دفتر رهبری .

  118. مهیم بلوچمهیم بلوچsays:

    سلام عرض سلام مشکل مالی دارم گرفتارم وضع خراب کمک کمک

  119. علی رادپور بشیرعلی رادپور بشیرsays:

    سلام اقا جان من بیست ملیون به قرض افتادم میخواهم از اعضای بدن را بفروشم کمکم کن

  120. زینب زارعیانزینب زارعیانsays:

    سلام بر رهبر عزیزمان بنده طلبه هستم پایه سوم ووضعیت مالی مان خیلی خرابه .قسط وام ازدواج داریم .کرایه خانه و خیلی چیزای دیگر و دارای یه فرزند هستم برای جهیزیه مان یک یخچال نتوانستیم بخریم به دلیل تنگ دستی شما رو بخدا هرچقدر که میتوانید کمک مان کنید6037991644882619یاعلی

  121. کربلایی یداله باجلانکربلایی یداله باجلانsays:

    باعرض سلام به آقای مهربانی رهبرکبیرانقلاب اسلامی ایران آقاجان لطفااین نامه بنده حقیرراتاآخرعنایت کنیداین بنده ازجناب شماوخادمین دلسوزاین کشورتقاضای دادن ماهی ندارم ویاآموزش ماههیگیری ندارم ماهیگیرهستم فقط ابزارندارم بنده درحدود۱۷سال است درشغل رانندگی ماشین سنگین باری بطورحرفه ای مشغولم ازانجایی که الان۴۲سال سن دارم و۲فرزنددخترخدابه من وهمسرم بخشیده این۱۷سال برای مردم کارکردم و۶سال نیزدراتوبوسرانی قزوین مشغول بودم ولی درطی این سالهاخیلی اذیتم کردن تاحتی پول بیمه ام راپرداخت نکردن حالاتقاضای من این است که یک کامیون۱۰تن باری که نصف مبلغ راپرداخت میکنم نصف مابقی برایم اقساطی باشدولی بدون سودیاسودخیلی کم من باخواهرم زندگی میکنم خواهرم نیز۲فرزندداردشوهرش مرحوم شده باهم زندگی میکنیم اگه خدابخواهدباهم شریکی این کامیون رابخریم به آقامرتضی علی خسته شدم ازبسه که پولم خوردن اذیتم کردن من پسرهمان پدری هستم که موقع جنگ دفاع ازکشورهروقت احتیاج بوددرصحنه حاضربودتمام سندوعکسهاش موجوده من منتظرجوابم خواهرم هم سلام میرسانه آقای مهربان سیدعلی خامنه ای توخدااین تقاضای من وخواهرم باچهاربچه مدرسه ای موافقت بفرماید. انشاله به امیدزیارت شماوسلامتی آقاابالصالح ادرکنی ازطرف کربلایی یداله وخواهروهمسروزینب کوچولوزهرا وخواهرزادها۰۹۳۹۲۲۰۵۶۹۰. ۰۹۱۹۶۵۸۲۷۳۳ماهمگی منتظرجواب هستیم آقارهبرشجاع

  122. سمیه بوداقیسمیه بوداقیsays:

    سلام علیکم به رهبرعزیزم به پدر بزرگوار ملتمان امیدوارم همیشه درسایه امام زمان عج الله تعالی فرجه الشریف سلامت باشید بنده همسرم چن سالی هست ورشکست شده ومتاسفانه معتادوفراری ازبدهی زیاد که یک ملیارد وخورده ای میباشدازشما تقاضامیکنم به این مشکل حادمن رسیدگی بفرماییددخترم تازه نامزد کرده بایدجهیزیه براش بخرم من هیچکاری هنوز پیدانکردم همسرم زن دوم هم داردو دوتا بچه از او من یک سال بیشتر است که بادخترم تنها زندگی میکنم به خاطر بدهی همسرم با هووی من در یک روستای دورزندگی میکنندومن درقم ساکنم حکم جلبش آمده نمیتواندبیایداینجا خواهش میکنم ازشما پدر بزرگوارم کمکی دراین راستا به بنده بکنیدمن واقعا دستم هیجا بندنیست امیدوارم شما دست رد به سینم نزنید،باتشکراز الطاف شما،

  123. مهدی فصاجتمهدی فصاجتsays:

    سلام درود فراوان خدمت رهبر عظیم الشعن اسلام بنده ۱ فرزند دارم بدهی بالا اووردم مردم ازم طلب دارم گرفتار شدم از محضر شما بزرگوار خواهشمندم مبلغ ۴۰ میلیون بهم وام با سفته بدید خدا خیرتون بده اجرتون با سیدالشهدا

  124. حبیب الله اربابیحبیب الله اربابیsays:

    سلام درود به حضرت آیت الله سید علی خامنه ای رهبرعادل ایران بنده کارگربیکاری هستم که در روستای محرومترین استان کشور ایران هستیم نمیتوانم کار بکنم ولی تقاضا وام کمک دارم تا بتوانم برای خودم خونه بسازم تا ازاین زندگی سیاه نجات بیابیم جانم فدای شما 09902131912

  125. زینب شیرمحمدیزینب شیرمحمدیsays:

    سلام من یک جوان هستم که یک بچه معلول دارم خودم هم دوچار معلولیت هستم تا الان سه دفعه نامه نوشته ام اما جوابی دریافت نکردم نه منزل داریم نه حقوق درس حسابی با خرج گفتار درمانی پسرم به ستو امده ایم برای خرج گفتار درمانی پسرم مسافر کشی میکردیم که تصادف کردیم الان برای خرج ماشین به ۳۰ ملیون پول نیاز مندیم ۶۰۳۷۷۰۱۱۹۶۰۳۶۷۷۳

  126. مسعود حلیمی صوفیمسعود حلیمی صوفیsays:

    سلام به رهبرانقلاب.من نمیدانم چه بنویسم نامهای ملت را خواندم از نوشتن منصرف شدم 09309870700شماره تلفنم است متهم همانطورکه آنها در شأن گفتندمنهم منتظرتلفن میمانم تا فرجی شود

  127. منیژه شیبانیمنیژه شیبانیsays:

    من یک دوستی دارم سرطان داره برای درمانش برادر کوچکترش کلیه شو بخاطر درمانش ۲۳ میلیون فروخت ترا به خدا کمکش کنید اسمش مونس نیکدل تیموری نام پدر غلام حسین شماره ملی ٣٦١١٢٨٢١٣٨ این جهت راست آزمای نگذارید دیر بشه از زاهدان 09151923721

  128. عباس کشاورزعباس کشاورزsays:

    سلام و عرض ادب خدمت رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران جوانی هستم ۳۵ساله ودارای دو فرزند که به خاطر شرایط سخت زندگی و بیماری خانوادگی و شرایط کرونا اوضاع مالی و شرایط زندگی سختی دارم واز جناب عالی درخواست وام دارم که بتوانم کاری در حد زندگی سالم ودراوردن نون حلال برا خانوادم باشد در حد ۵الی ۱۰ملیون اگر در توانتان بود که ممنون اگر هم نشد حتمآ خیری بوده ممنون

  129. محمدجواد صالحیمحمدجواد صالحیsays:

    با سلام خسته نباشید به جناب اقای خامنه ای من یه جوان متاهلیم که نه خونه نه زمین نه ماشین نه موتور چیزی ندارم که بتوانم زندگی کنم بیکارم توان مالیم ندارم ازتون خواهش میکنم کمکم کنید خیلی به کمک شما نیاز دارم شماره تماس ۰۹۳۶۹۴۸۱۲۳۸

  130. محمد سهرابیمحمد سهرابیsays:

    باسلام شوهرمن کارگربیکاری است ودارای دوتابچه مریض هستم توان بردن دکترشان راندارم دخترموهر6ماه پیش چسم پزشک وهر3ماه بایدپیش متخصص ببرم توروخداماهانه یه مبلغی روفقط برای درمانشون برای مادرنظربگیریدچون مافقط یارانه بگیرهستیم5859831177024097

  131. توحيد حسن پورتوحيد حسن پورsays:

    با درود و احترام خدمت مقام معظم رهبری. بنده جوانی ..... ساله بوده و سرپرستی خانوار را بر عهده دارم. خانواده بنده با مشکلات مالی فراوانی رو به رو است و از آنجا که اکنون سرپرستی خانواده را بر عهده دارم خدمتتان نامه ای به جهت درخواست وام نوشته ام. بدیهی است که در صورت حل نشدن این مشکلات اتفاقات بسیاری از جمله از دست دادن زندگيم..... و شرمنده شدن پيشه زن و بچه ..... برای من و خانواده ام رخ خواهد داد. بنده سالها هست بيكار هستم لطفا با بررسی هر چه سریعتر و کمک به بنده جهت رفع مشکلات به وجود آمده نسبت به پرداخت این وام موافقت نمایید.

  132. علی روتخلیعلی روتخلیsays:

    عرض ارادت خدمت آیت الله خامنه ای رهبر بزرگ امت اسلام. بنده علی روتخلی هستم و به مادر من گرفتار دیسک کمر و تیروئید سمی شده است. متاسفانه با بروز این بیماری برای مادرم نتوانستم از پس مخارج و هزینه های آن به خوبی بر بیایم. این در صورتیست که پزشک مادر بنده را جهت درمان سریعتر توصیه نموده. به همین جهت از شما خواهشمندم تا با پرداخت وامی به من کمک کنید تا مراحل درمان را گذرانده و از شر این بیماری رهایی یابد. پس تقاضا می کنم که هر چه سریعتر نسبت به بررسی شرایط اقدام نمایید.

  133. حبیب الله اربابیحبیب الله اربابیsays:

    سلام بنده کارگرساده بیکارودرروستایی هستم و از جناب عالی تقاضای کمک دارم چون اوضاع کاربرای روستاییان خراب است حضرت آقا به امام حسین کمک کنید چون دریک اتاق خشتی زندگی سخته نمیدانم چه بنویسم تا باورتان بشه چه زندگی دارم خواهشمندم پیام من کارگر ساده بدست رهبری برسانید من دارم از گرسنگی مطلق یعنی نداری زجر میکشم با خانواده ام چرا شماره تلفن من 09902131912

  134. مهران اسحقيمهران اسحقيsays:

    اين ملت احمق هستن يا خودشونو زدن به نفهمي؟؟ احمقا اومدن زير مطلب درخواست وام ميكنن.اخه يكي نيس بگه بدبختاي نادان و بيسواد و احمق اين سايت كاره اي نيست و فقط نمونه نامه براي درخواست وام رو گذاشته تا بعداً خودت نامه رو بنويسي و بفرسي برا دفتر رهبري ,احمقا فكر ميكنن رهبر يا رييس دفتر رهبر بيكاره بياد اينجا درخواست اينا رو بخونه,تا اين مردم احمق و بيسواد و جاهل وجود دارن تو ايران،اينجا آباد نميشه.

  135. عرفانعرفانsays:

    سلام خسته نباشید خدمت رهبرعزیز.اگه مجبور نبودم مزاحم شما می شدم واقعیتش برای خواهرم ازشماکمک می خواهم چندسال پیش همسرش برشکست شدوکلی بدهی داره چک برگشتی همه به نام خواهرم هست حکم جلبشوگرفتن ۳تابچه داره مستاجرم العان یک خانه روستایی دراطراف گرگان به عنوان نگهبان البته بدون حقوق زندگی می‌کنه پسر بزرگه تنبلی چشم داره دکترتاکید کرده نباید بدون عینک باشه العان ۶ساله نتوانسته عینک بگیره خواهرم قبلاً برای نظافت خانه می‌رفت متاسفانه دیسک کمر داره نمیتونه کارکنان دندون درد امانشوبریده تمام دندوناش خرابه دختردومی هم خیلی ضعیفه باید تقویت بشه حتی بابت کتاب ولیمه به مدرسه بدهی داره اگه امکانش هست مبلق ۵۰میلیون وام دراختیارش قراربدید سعی می‌کنه قسطی برگردونم بانک بهش وام نمیده هم بخاطربدهی که به بانک داره هم ضامن ندارد لطفاً رسیدگی کنید تا بتونه مشکلاتش را برطرف کنه متشکرم ۰۹۱۵۸۹۷۶۴۶۶

  136. علی قاسمیعلی قاسمیsays:

    باسلام ودرودخدمت مقام معظم رهبری. اینجانب علیرضاکآظم زاده بازنشسته فرهنگی هستم.۲۵ماه جبهه وجانباز۲۰درصدکه پس ازحدود۲۷سال به این افتخارنائل شدم حدوددوسال پیش وام جانبازان شاملم شدکه پس ازیک سال به خاطرکوچ به مشهدمجبورشدم خانه ام راکه درفاروج بودرا بفروشم وبرای سندزدن بانک مجبورکردتاوامم راکه یازده سال پرداختش مانده بودتسویه نمایم وبرای انتقال آن به مشهدموافقت نشد.درخواستم ازحضرت عالی که خجالت هم می کشم بگویم اینست که خواهشمنداست این وام رابه من برگردانندچون تابتوانم چندوام دیگرراکه برایم پرداخت اقساطش سخت است تسویه نمایم.خدامیداندکه آن وام چون قسط وسودش کم است ومدت بازپرداختش طولانی است گره ازمشکلات زندگی من برمیدارد.اگرمجوزیک بارانتقال وام جانبازان به دستگاههای مربوطه صادرمی شدمشکل خیلی ازجانبازان حل می شد.ازشماتشکرمیکنم.خداوندسایه حضرت عالی رابرسرهمه ماپایداربداردممنون وسپاسگزارم09157960804

  137. لطیف هادیلطیف هادیsays:

    سلام جناب اقای خامنه ای میشه این سهام عدالت منو بفروش برسد مشکل مالی دارم کسیم ندارم که دستمو بگیره با تشکر

  138. مرضیه سروش نژادم در دهشت کهگیلویه وبویر احمدممرضیه سروش نژادم در دهشت کهگیلویه وبویر احمدمsays:

    سلام خدمت رهبر عزیز ایران مرضیه سروش نژادم کمک مالی ماهیانه هستم بیمارم نمی تونم کار کنم نیاز مالی شدیدی دارم کمک مالی در حد بی نیازی مالی کمک میخوام من تحت پوشش بهزیستی هستم ولی مقدار ان کمه دارو هام گرونند وسایر نیاز هام شدید لباس درست حسابی ندارم دندان هام همه خراب وشکسته شدند لطفا کمکم کنید مالی ماهیانه

  139. مجید وحیدیمجید وحیدیsays:

    سلام و خسته نباشید من ۳۳سالمه و سرپرست خوانواده هستم دو فرزند دارم ۷ساله و ۴ساله من واقعا نیاز مالی شدید دارم به علت گرفتاری کلیم رو دوساله پیش فروختم و الان وضع خوبی ندارم یه ماشین داقون هم دارم با اون مسافر کشی میکنم و الان نمیتونم ممنون میشم کمکم کنید ۰۳۲۳۷۷۵۴۸۹کد ملیم ۰۹۳۳۲۱۴۲۳۳۴شماره تماس من رنگ کار پوب هستم اگر میشد کمکم کنید بتونم کارگاه بزنم و خرجو مخارج در بیارم و دو نفر هم میتونم به کار بگیرم

  140. نطرینطریsays:

    با عرض سلام ودرود خدمت مقام معظم رهبری اینجانب یک ساله هست که ازدواج کرده ام و شوهرم هم کارگر هست خانه از خودمان نداریم و پول پیش هم نداریم که خانه اجاره کنیم رهن از 70 میلیون و اجاره حداقل 1500 تومن باید بدیم نداریم که خانه اجاره کنیم کسی را هم نداریم که کمک مالی کنه یا کسی بیاد ضامن بشه تا وام بگیریم خواهش میکنم کمکمون کنید شراط مالی خوبی نداریم زندگیمون داره از هم میپاشه، خودم لیسانس دارم کار نیست که برم سرکار هیچی از خودمون نداریم نه زمین نه خانه نه ماشین هیچی خواهش میکنم کمک کنید ممنون09380585609

  141. ابوالفضل نوجوان عرب ابادیابوالفضل نوجوان عرب ابادیsays:

    سلام عرض احترام خدمت مقام معظم رهبری سید علی خامنه ای جوانی هستم با دوتا بچه وشغل ازاد که تو این ده سال زندگیم نتونستم پول پیش جور کنم وزن وبچهام همیشه اواره هستن با پنج میلیون پول پیش ویک شغل ازاد چه جوری سر پناهشون رو تامین کنم حتی نمیتونم خواسته های بچهام رو براورده کنم اقا واقعا دیگه خسته شدم از این که نمیتونم بچمو واسه مدرسه ثبت نام کنم خواهش میکنم ازتون کمکم کنید چون واقعا امیدی ندارم تنها امیدم الان شما بزرگوارید چون شرایط زندگی برامون تو این وضع اوضاع بیماری وتورم غیر قابل تحمل شده ممنونم اگه کمکم کنید۰۹۰۵۵۵۶۱۷۹۱. ۵۸۵۹۸۳۱۱۳۱۹۱۳۸۳۱

  142. سلمان بهاگیرسلمان بهاگیرsays:

    سلام درود بر مقام معظم رهبری آرزوی سلامتی ودیدار اینجانب سلمان بهاگیر کارگر سادة واجاره نشین که دارای چهار فرزند هستم وبیمار که ازبیمارز بهبود پیدا کردم فقط مبلغ چهار میلیون که ازمردم و دیگران قرض گرفتم وباتوجه به شرایط اقتصادی امروز توان باز پرداخت ندارم اگه امکانش هست کمکم کنید شماره تماس ۰۹۱۷۶۰۸۷۶۸۸شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۴۴۲۳۳۱۸۸۱

  143. حسین قائدیحسین قائدیsays:

    با سلام درود خدمت مقام محترم رهبری. جوانی 25ساله هستم 1فرزند دارم احتیاج به کمک مالی دارم احتیاج به وام دارم.هرشب شرمنده زن بچه هستم حقوق ماهانه کفاف خرج زندگی ام را نمیدهد.از فکر و شرمنده بودن نسبت به خانواده ام خابم نمیبره.بخاطر خدا کمکی وامی بهم بدین بتوانم حداقل خونه رهن کنم.بخاطر خدا.هرکسی آمد بهم گفت بخاطر خدا کمکم کنید درتوانم کمکش کردم چون گفتم میگه بخاطر خدا.پس بخاطر خدا بهم کمک کنید.

  144. سیدمهدیرسیدمهدیرsays:

    سلام خدمت شما چند سالست که پول ماشینم که با اون کار میکردم فروختم که یکی دیگه بخرم .اما چندسال قبل پول ماشین وکل زندگیم وطلای دخترم رو دزد برد .مدتی سر ماشین مردم کار کردم اما یکسل است که بیکارم .حتی پول بیمه هم ندارم بدم .بخاطر خدا وامی وکمکی بمن بکنید تا بتونم ماشین بخرم و خرج زندگیم رو بدم .ویا قطعه زمین کشاورزی بمن بدین تا کارکنم ممنون از لطف شما09922143350شمارم هست ومنتظر تماس شماهستم

  145. پیمان پیمانیپیمان پیمانیsays:

    سلام خدمت پدری دلسوز ومهربان عف کنید من را چون دیگه راه به جایی نداشتم با خودم گفتم قبل از اینکه با همسرم به ناچار از هم جدا بسیم با داشتن یه دختر بچه هشت ساله به خاطر اینکه الان یکسال میشه که اومدن واز خونمون مارو بیرون کردن وبه ناچار تو داخل ما شین زندگی میکنیم اونم تواین وضعیت خطرناک مگه ما انسان نیستیم اگه کرونا بگیریم ونا خواسته چندتا بی گناهو مریض میکنیم دختره من مگه از بچه های دیگه چی کم داره که باید بیسواد بمونه به خاطر اینکه یه سقف نیست وجای ثابت که بشینه درس بخونه گفتم قبل از اینکه دخترم از داشتن پدر یا مادر به ناچار باید محروم بمونه این نامه را نوشتم شاید امشب به خاطر دل سوخته مولامون امام حسین به دل اقامون بندازه که ما هم یه سقف داشته باشیم ولی اگر هم جواب نامه من را ندادید اشکالی ندارد من بازهم اولین دعای سرنمازم سلامتی اقامون وپایداری ایشان وخداوند سایشونو از سر ما کم نکنه به امید اینکه بعداز خدا شما تماس بگیرین وگوشه چشمی اقا به خاطر دخترم به ما بندازن وماهم یک سقف داشته باشیم ومن الاهخیرا حافظا پیمان پیمانی ۰۹۱۹۲۱۳۹۵۹۲__ ۰۹۳۵۵۵۰۷۰۵۶

  146. بهروز کاظمیبهروز کاظمیsays:

    سلام خدمت پدری دلسوز ومهربان، امیدوارم عف بفرمایید چون چاره ای جز این نداشتم من ۲سال هست که بیکارم الان چند ماهی هست که گواهینامه پایه یکم گرفتم اما هیشکیاعتماد نمیکنه ماشین بهم بسپاره ومنم تصمیم گرفتم ۴۰۰ میلیون جور کنم یه ماشین بخرم وباهش شکم مادرمو وخانواده خودمو سیر کنم ولی متاسفانه من ۱۰۰میلیون جور کنم و۱۰۰ میلیون وام باسود ۲۰ درصد گرفتم شده ۲۰۰ میلیون از حضرت آقا تقاضا دارم ۲۰۰ میلیون کمک مالی برام بکنن که بتونم از این بیکاری در بیام من همیشه نوکرحضرت اقا بودمو هستم 09148274401کوچیک شما بهروز کاظمی

  147. NaderiNaderisays:

    با سلام ما که نامه به رهبری نوشتیم و هیچ جوابی هم نگرفتیم. شما هم بهتره وقتتون رو تلف نکنید. مسئولین هیچ کدامشان به فکر مردم نیستن!

  148. مسلم حسنی پور حسین ابادیمسلم حسنی پور حسین ابادیsays:

    س خسته نباشید خدمت حضرت آیت الله خامنه ای من الان سه روز نامه نوشتم تو رو خدا به نام‌های من مینویسم توجه کنید این چهار مین بار است تو چند روز نامه میدم خداوکیل خیلی گیر پول هستم هر کمک مالی در توانتون هست انجام بدین بیکار هستم با وضعیت کرنا بچه ام پوشاک نداره به نان شب محتاج هستم توجه کنید به من حسابها مرا چک کنید تو رو خدا ممنون از شما جواب مرا بدهیدشماره ملی 2980197211شماره تماس 09057341068 جواب بدید خواهشن

  149. اسماعیل ابراهیمیاسماعیل ابراهیمیsays:

    به نام خداوندبخشنده ومهربان خدمت مقام معظمر خانواده بزرگ ایران من یکی ازفرزندان شمابه نام اسماعیل ابراهیمی متولد ۱۳۴۹معلول یک پابیست سانت بالا زان قطع پای راست سه جا شکسته بیمه نیستم بیکارپول بهزیستی کرایه خانه نمیشود یارانه هم ده کیلوگرم بیشتر نمیشود حلامن بایک خانواده شش نفره واین مشکلات احتیاج به شما پدر بزرگوار دارم که یک تولیدیکه دربازار نیست راه بیندازم امیدوارم به من ک کنید ومن هم به خانواده خودم و خانواده بزرگ ایران کمک کنم اجرکم عندالله

  150. ابراهیم نبی زادهابراهیم نبی زادهsays:

    سلام وعرض ادب من مشکلی برام پیش اومده درخواست وام دارم به همه بانکها رفتم میگن باید شاغل باشی اول هیچ جا بهم وام ندادن ممنون میشم کمکم ده

  151. مسلم حسنی پور حسین ابادیمسلم حسنی پور حسین ابادیsays:

    س خسته نباشید خدمت رهبر عزیزمان حضرت آیت الله خامنه من از شما خواهش دارم جواب نامه های مرا بدهید به ولاه این چندمین بار است اگه مشکل نداشتم بخدا نامه نمی‌دادم وضعیت مالیم زیر صفر است دست ما روبگیرید من نمیگم ی کمک مالی بزرگ به من بکنید ی کمک مالی کمی که بتوانم از خجالت زن بجه ام در بیام به ولاه ی بچه کوچک دارم خودم شغل ندارم ی جوابی بدین تو روخدا الان 31سال دارم شما بگویید من هزارتومان پول دارم ندارم بخدا خواهشن کمک کنید زندگیم به قران داره خراب میشه یک دختر بچه کوچک دارم به ولاه میرم درمغازه برا خانم تخم مرغ چیزی بگیرم به ولاه نمی‌برمش چون ببرمش گریه میکنه چیزی میخواد من ندارم گناه نیست نگاه کنه من نتونم چیزی بخرم. هیچ کس ی کمک نمیکنه الان به خاطر کرنا کار نیست. یارانه کفاف نمیده مستاجر هستم خداوکیل از شما رهبر عزیز ی کمک مالی به من بکنید من امیدوار باشم به زندگیم. من حتی نتوانستم وام اذواج بگیرم دادم به کس دیگری به خاطر ضامن سال 97 ی کمک مالی بکنید. شماره تماس 09057341068شماره کارت 5859831134165132مسلم حسنی پور حسین ابادی

  152. فاطمه باقریفاطمه باقریsays:

    سلام صبح بخیر اقا اول اینکه سوادم درشان شمانیس واگرجملات بکارمیبرم ک باعث دلگیری شما میشه عذرمیخام اقای رهبر من زن سرپرست خانواده هستم ک دوتا بچه دارم حدود ۶سال میشه پدرشون جدا شدم تا الان گرسنه خابیدم ولی دست نیاز درازنکردم باایتکه خودم شرایط تحصیل نداشتم خونه مردم کارکردم دخترم لیسانس حقوق گرفته پسرم بخاطرخرجی مجبورب کارکردن شد به رهبرعزیزم درخواست دادم وبرام پیامی اومد ک واریزی ۸میلیونی ولی بخدا قسم پولی واریزنشد من ازتون نمیخام بهم ببخشید من نصف مستمری پدرم میگیرم ۱۶۰۰ولی مستاجرم خونه خیلی گرون شرایطم سختشده بخدا بانک میرم میگن ضامن بیار من متولد ۱۳۵۸ببخشید به هرکی تمیتونم روبندازم بهم توهین میشه فکرم فقظ به شما رسید ک انشاالله نا امید نشم مبلغی برامدرنظر بگیرید بتونم خونه تهیه کنم ماهیانه اقساطی میذم هرضمانتی میخاین درست اسمم زن ولی به امام حسین مردونه زندگی کردم برا بچه هام پدرومادرشدم هرمدرکی برای اثبات نوشته هام بخاین میفرسنم ممنونم

  153. مسلم حسنی پور حسین ابادیمسلم حسنی پور حسین ابادیsays:

    س خسته نباشید خدمت رهبر عزیزمان حضرت آیت الله خامنه بنده فکر کنم این دهمین نامه هست مینویسم خواهشن جواب من بدهید به ولاه دگه زن بچم جلوشون شرمنده شدم ی کمک مالی به من بکنید هیچی ندارم یارانه کفاف نمیده کار نیست بخدا بد موقعیتی گیر کردم تو روخدا جواب مرا بدهید از این وضعیت بهتر بشم بچه کوچک دارم باورکنید دگه نمیتوانم درد دلمو به کسی بگم خدایا خودت ی کمک کن به من زن بچه ام از شما حضرت آقا کمک میخواهم به ولاه دل امید من خانواده ام شما هستیم ی کمک مالی به بنده بکنید شماره تماس 09057341068شماره تماس..... شماره ملی 2980197211شماره... شماره کارت 5894631569639198مسلم حسنی پور حسین آبادی از شهرستانهای کرمان خواهش کم کنید

  154. محمدرضا هدایتانمحمدرضا هدایتانsays:

    سلام خدمت شما بنده مستاجرم باهمسروپسر۱۰ساله ام کارگر کفاش هستم با این حجم گرانی ۲سالی هست که اوضاع کارم خرابه ونتوستم پول ودیعه خانه ام را زیاد کنم صاحبخانه هم جوابم کرده ادرسم شهرک ۱۳آبان خ.رحمتی.خ.رضازاده کوچه کیانی پلاک۸هست ۱۰میلیون داریم اگر لطف کنید۲۰میلیون تومان هم شمابه ما وام بدهید میتونم یه خونه پیدا کنیم وازاین اوارگی نجات پیداکنیم ممنون ازشما خدا به شما خیر بده شماره تلفنم۰۹۱۹۱۳۹۵۲۳۶

  155. شیوا مردانیان دهکردیشیوا مردانیان دهکردیsays:

    با سلام خدمت مقام معظم رهبری و درود خداوند بر شمااینجانب شیوا مردانیان دهکردی همسر عیسی حاجی پور متولد ۱۳۶۹ به کد ملی۴۶۱۰۱۲۴۵۵۶ نام پدر حبیب الله ساکن لالی خیابان شهید خیبر پلاک ۱ مادر سه فرزند دو دختر هشت و ده ساله و یه پسر سه ماهه هستم شوهرم کارگر فصلی میباشد و ما از سالی کا ازدواج کرده ایم تا الان در یک اتاق با سه بچه در منزل پدرشوهرم زندگی میکنیم شوهرم متولد ۱۳۶۰هست و به خاطر اینکه خرجمون رو بده نتونست بره سربازی قرار شد طبقه ی سوم منزل مادر شوهرم رو درست کنیم اما به دلیل سربازی نرفتن و طبقه سوم بودن بانک مسکن وامی بهمون نمیده از شما خواستارم نهایت کمک رو با من مادر به خاطر بچه هام بکنید.خداشاهده زندگی با سه تا بچه تو این اوضاع گرونی و توی یه اتاق خیلی سخته.یه انباررا قدیمی رو کردم اشپزخونه که سوسک و مارمولک ازش بالا میره.میتونین تحقیق کنید.با تشکر از رهبر خوبمون۰۹۳۰۰۴۶۸۶۹۶

  156. صمد آمادهصمد آمادهsays:

    با عرض سلام و خسته نباشید اینجانب صمد آماده خیلی شدید نیاز به کمک مالی دارم یه طلبه هستم

  157. مسعود ناظمیمسعود ناظمیsays:

    با سلام و عرض ادب و احترام جوانی هستم ۳۰ ساله ک برای ایجاد شغل مجبور شدم دار و ندارم را بفروشم و یه مغازه بزنم ولی متاسفانه با وجود شرایط بد بازار مجبور به گرفتن پول سودی شدم و الان خیلی دارم عذاب میکشم از شما خواهشمندم بزرگواری کنید و یه وام برام فراهم کنید ضامن دارم تا بتونم از این شرایط نجات پیدا کنم خدا شاهده دارم خیلی عذاب میکشم خدا بهتون برکت بده یا علی مدد

  158. هادی مطهری رادهادی مطهری رادsays:

    سلام علیکم خدمت مقام معظم رهبری حضرت ایت الله خامنه ای ضمن قبولی تاعات وعبادات .اینجانب یک قطعه زمینی دارم که توان ساخت ان را ندارم که مستاجر مباشم کرایه خانه ها بالا است حالا از حضرت عالی رهبر عزیز عاجزانه تقاضامندم یک مبلغی وام به اینجانب بدهید که بتوانم یک اطاقی برای خانواده ام بسازم البته یک مقداریی خودم پس انداز دارم ولی با این گرانی ساختن مقدر نمیباشد با وام حضرت عالی میشود کاریی کرد اقا جان اخر عمری مارا هم صاحب خانه کن با تشکر فراوان

  159. عبدالله زارعیعبدالله زارعیsays:

    با عرض سلام و ادب خدمت رهبر مسلمین آیت الله سید علی خامنه ای. این جانب جوان ۲۷ساله مستاجر و دارای دو فرزند کوچک و سرپرست مادر خود هستم. متاسفانه از ارتفاع سقوط کردم وباتوجه به صدماتی که به من وارد شده بجز رانندگی دیگر قادر به کار کردن نیستم .از شما تقاضامندم که وام جهت خرید تاکسی نیازمندم. لطفا به من جواب بدید. عبدالله زارعی ۰۹۱۹۱۳۴۶۴۰۹

  160. جواد ناصریجواد ناصریsays:

    باعرض سلام و ادب خدمت رهبر عزیز: اینجانب جواد ناصری 35 ساله دارای سه فرزند کوچک هستم.کارگر سرگذر هستم که درهفته یکی دوبار کار گیرم میاد که اصلا خرجی زن و بچمم نمیشه مستاجر هم هستم از شما درخواست وام دارم برای رهن خونم چون هیچی پول پیش ندارم هرجا واسه وام رفتم ضامن میخواد که منه کارگر ندارم ازتون خواهشمندم با در خواست وام بده برای پیش خونه موافقت کنید و آبروی منه پدر رو بخرید که کمرشکن شدم.باتشکر از شما.یاعلی شماره تماس:09158880174جواد ناصری

  161. مریم حکم آبادی هستم از تهران متولد سال ۱۳۷۲ازتون درخواست کمک دارم شوهرممریم حکم آبادی هستم از تهران متولد سال ۱۳۷۲ازتون درخواست کمک دارم شوهرمsays:

    با سلام جناب اقا رهبر کشور عزیزمان ایران درخواست وام دارم ازتون بهتون نامه زیاد نوشتم پول پیش ده میلیون هر جا میروم خانه پیدا نمیکنم از تون در خواست وام دارم دارای دو فرزند هستم خیلی خسته شدم همیشه ارزوی مرگ دارم شکم بچه هام نمیتوانم سیر کنم خواهش میکنم بهم وام بدید شماره کد ملی ۰۰۱۶۴۳۰۴۶۸ همراه ۰۹۹۴۵۴۹۷۸۱۳

  162. محمد دهقانمحمد دهقانsays:

    با عرض سلام و احترام خدمت بیت رهبری عزیز،بنده دوسال است که ازدواج کردم ونیازمند وامی به مبلغ صدمیلیون تومان برای پول پیش خانه هستم.مبلغ اقساط هم ماهی ۲میلیون میتوانم پرداخت کنم حقوق بسیار کمی دارم که کفاف زندگی ام را نمیدهد.بنده به بانک های زیادی مراجعه کردم ولی همه آنها ضامن میخواستند و متاسفانه هیچ پشتوانه ای ندارم و توانایی پرداخت سود هم ندارم.فقط مبلغی برای رهن یک خانه ۴۰متری برای خودم و همسرم میخواهم.۰۹۰۳۷۳۲۳۶۳۵

  163. ابراهیم کیالیابراهیم کیالیsays:

    باسلام خدمت.جنابعالی.مردی ۳۶ ساله هستم که بعلت مشکلات پوستی.قلبی.ودیسک کمربیکارم..بشدت دچارفقرگردیده ام.که حتی خوراک.دوفرزندم.را بایارانه ومعیشتی وکمک بهزیستی تامین میکنم.الان کسانی که قرض میخواهندهم.برای طلبشان پافشاری میکنند.لطفاکمکم کنید

  164. علی هوشمندعلی هوشمندsays:

    با سلام عزیزان خدتون رو خسته نکنین من یک سال دنبالش بودم اگه اشنا نداری خودتو خسته نکن فقط اشنا میخاد وام میلیاردی هم میدن فقط به اشنا دار

  165. رسول کاویانیرسول کاویانیsays:

    با درود و احترام خدمت مقام معظم رهبری. بنده جوانی .۳۳.... ساله بوده و سرپرستی خانوار را بر عهده دارم. خانواده بنده با مشکلات مالی فراوانی رو به رو است و از آنجا که اکنون سرپرستی خانواده را بر عهده دارم خدمتتان نامه ای به جهت درخواست وام نوشته ام. بدیهی است که در صورت حل نشدن این مشکلات اتفاقات بسیاری از جمله افسردگی ..... و بی اعتبار شدن..... برای من و خانواده ام رخ خواهد داد. لطفا با بررسی هر چه سریعتر و کمک به بنده جهت رفع مشکلات به وجود آمده نسبت به پرداخت این وام موافقت نمایید.

  166. محمدصادق سیدنصرتیمحمدصادق سیدنصرتیsays:

    باسلام دوردواحترام خدمت مقام رهبری بندجوانی ۲۰ ساله هستم مشکل خانوادگی دارم و به سختی به دانشگاه رسیدم فقط خاهش می کنم کمکم کنی چون بچه طلاق هستم می خوام وام ۵۰۰ملیونی بگیرم تا حداقل بتونم برای خودم خانه بخرم تا مشکلم حل بشه چون خیلی تحت فشار هستم وماهانه ۱ملیون ۵۰۰ پرداخت کنم من دانشجوهم هستم کسی ام حمایتم نمی کنه فقط درخواست می کنم وام را برایم موحیاکنی تا مشکلاتم حل بشه یا اگه هم کمک دیگری می کنی من سرپا گوشم بخدا زندگی سخت شده اگه کمک کنی خیلی از مشکلاتم حل میشه من الانم روحیه وروانی خوبی ندارم می خواستم نامه ای بنویسم تا مشکلاتم را درمیان بزارم فقط به درخواستم کمک کنی منون باتشکر از دفتر رهبری سپاس فراوان

  167. Mahdi.AhmadiMahdi.Ahmadisays:

    بسم الله الرحمن الرحیم سلام خدمت رهبر جمهوری اسلامی امام خامنه ای بنده جوان ۱۸ ساله هسم .سرپرست خانواده .پدرم فوت کردن و مادرم بیمار هسن از عهده خرج خانواده برخوردار نیسم و لوازم خانه ای هم نداریم از شما درخواست می کنم اگه میشود کمکی به ما کنید منتظر پاسخگویی شما خدافظ

  168. آیت‌الله خلیلیآیت‌الله خلیلیsays:

    سلام خدمت رهبر عزیز م حقیقتش وضع مالیم خیلی خراب شده ۵۰میلیون از چکم برگشت خورده وتوانایی وصول آن را ندارم مغازه کوچکی دارم که درحال ور شکستگی می‌باشم شما رو به این ماه عزیز کمکم کنید تا مشکلاتم حل بشه

  169. محمود 63سالهمحمود 63سالهsays:

    باسلام واحترام خدمت بنده چندین پیام دادم ولی جواب؟ تقاضا من که یک سواری یا یک وانت برایم بگیری منم قسطی پرداخت کنم بنده راننده پایه یک هستم چون سنم بالاست کار نیست تا منم خرج زندگیم را در بیاورم اگر خواهش میکنم یک پیامک بدهید

  170. محبوبه یزلانیمحبوبه یزلانیsays:

    سلام و عرض ادب خدمت شما سرور گرامی من از نظر مال بسیار مشکل پیدا کرده ام به مبلغ۳۰۰ میلیون وام احتیاج دارم دستم هم به هیچ جا نمی رسه ابروم در خاطره خواهش میکنم مبلع۳۰۰میلیون احتیاج دارم خواهش میکنم کمکم کنی د نگزارید ابر وم بده احتیاج به وام فوری دارم منم گرفتار بیماری سرطان بابام شدم و بعدش هم هر کار کردم دیگه نتونستم خودم را بالا بکشم خواهش میکنم کمکم کنید۰۹۳۷۱۰۹۶۰۵۳

  171. مهدی ....مهدی ....says:

    سلام وعرض ادب خدمت مقام معظم رهبری ..بنده جوان ۳۹ ساله ومجردمیباشم وسرپرستی مادر وخواهرم را برعهده دارم وچون به بیماریهای صعب الاجی مبتلا شدم مانند سلیاک ومعلولیت شدید پا واعصاب روان دیگر قادر به پرداخت هزینه های زندگیم وداروهام نیستم واز شما مقام معظم رهبری درخواست کمک دارم ۰۹۱۴۰۹۳۸۸۴۱ سپاس 🙏خواهشا به دادم برسید

  172. محمد رضا جلیلیمحمد رضا جلیلیsays:

    با سلام ئ عرض ادب و ارادت خدمت ولی نعمت مسلمین جهان احتراما به محضر مبارک میرساند اینجانبی محمد رضا جلیلی سر پرست خانواده ودارای پدری پیر واز کار افتاده که دارای معلولیت جسمی میباشد ودارای مدرک لیسانس برق وکارت پایان خدمت هستم لذا جهت پاره ای مشکلات احتیاج به سیصد میلیون تومان وام قرض الحسنه دارم اول خدا دوم رهبر انقلاب را دارم

  173. محمد حسن جمالیمحمد حسن جمالیsays:

    باسلام و عرض ادب خدمت مقام معظم رهبری پدردلسوز ومهربان جمهوری اسلامی جوانی 37ساله هستم که درشغل قالب بندی فعالیت داشتم و درهمان شغل کم اوردم والان هم طلبکارها شکایت کردند وحکم جلب گرفته اند اگه میشه لطف کنید 300میلیون وام به من بدهید واقعا دارد ابروم وزندگیم مختل میشه خواهشمندم دستم رابگیرید کدملی 1111985332 شماره تماس 9136288048

  174. هادی صباحی مقدمهادی صباحی مقدمsays:

    سلام وقت بخیر بنده ۲۷ سالمه ساکن مشهد ۲ تا پسر دارم ۳ ساله و ۱ و نیم ساله بنده ۷ نفر تو گردنمه خانومم مامانم دوتا خواهر دارم و برادرم و دوتا بچه هام با خودم ۸ نفر میشیم به جان بچه هام قسم میخورم خواهر بزرگم ناشنواست برادرم ناشنواست فقط خودم کار میکنم کارم آزاده بنایی ب خدا خیلی گیرم واسه رهن خونه تا ۱۰ روز دیگه باید خونرو خالی کنم اگر میخاهید آدرس بدم بیاین وضع زندگیمونو ببینید تا خودتون متوجه میشین که چی هست و نیست به قرآن قسم حتی اساس منزل ندارم با ۸ نفر آدم و کار بناییبه کی میخای برسی از خیرا از دولت از مسلمان از هرکسی که شریف هست میخام که بیاد وظع زندگیمو ببینه و کمکم کنه به قرآن خسته شدم شماره تماس میزارم هرکسی که میخاد زنگ بزنه که بیاد وظعمو ببینه من در خدمتشم شماره کارت هم میزارم برای هر مسلمونی که از مشهد نیست دوره و نمیتونه بیاد از نزدیک ببینه از هرچی مسلمونه میخام که یه فکری به حالم بکنه به قران ۱ تومن هم تو کارتم نیست ب جان بچه هام امسال هم زیر ۵۰ ملیون دیگه ودیعه خانه نیست از شما ممنونم شماره تماس ۰۹۳۳۲۶۸۹۷۳۱ شماره کارت۶۱۰۴۳۳۸۹۸۷۳۲۶۳۱۷ بنام هادی صباحی مقدم ممنونم

  175. مصیب اردونیمصیب اردونیsays:

    ضمن سلام و ارادت خدمت مقام معظم رهبری بنده دچارمشکلات مالی بسیاری هستم ک ب همین دلیل ارامش خانواده ام مختل شده است وازانجا ک کلیدحل مشکلاتم پرداخت مبلغ 600میلیون تومان است این نامه راخدمت شما نوشته ام تابا پرداخت وام از این مشکلات رهایی یابیم و ارامش ب خانواده ام بازگردد امیدوارم بادرخواست وام بنده موافقت نمایید بانهایت درود و احترام