نمونه نامه درخواست وام از نماینده مجلس

نماینده مجلس یکی از افرادی است که شما می توانید با درخواست وام از وی مساعدت مالی دریافت نمایید و برای هدفی که دارید بتوانید پشتوانه ای مالی داشته باشید. برای کمک گرفتن از نماینده در جهت مساعدت مالی باید نامه ای اداری برای ایشان بنویسید تا در صورت موافقت وام به شما پرداخت گردد.

در ادامه برایتان متن های اداری مختلفی در رابطه با مساعدت مالی و پرداخت وام از سوی نماینده مجلس آورده ایم که می توانید با استفاده از آنها درخواست خود را از ایشان مطرح کنید. پیشنهاد ما به شما این است که با توجه به سبک و نگارش متن ها خودتان متنی جداگانه با توجه به مشکل دقیق خود بنویسید اما قبل از آن بهتر است که تمام متن را بخوانید چرا که این متن ها با توجه به مشکلات بارزی که در جامعه وجود دارم و مردم را مجبور به دریافت وام می کند نوشته شده اند. شاید یکی از همین متن ها بتواند مشکل شما را برطرف نماید. همراه ما باشید.

جملات درخواست وام از نماینده مجلس

با درود و احترام خدمت نماینده محترم جناب آقای ...... بنده جوانی ..... ساله ساکن استان/شهرستان ..... هستم و با مشکلات جدی مربوط به پرداخت هزینه های کسب و کار خویش رو به رو شده ام. اکنون توان پرداخت این هزینه ها از بنده به دلیل ..... سلب شده به همین جهت خدمت تان نامه ای برای درخواست وامی ..... تومانی نوشته ام. از آنجا که تنها محل ارائه خدمات مربوط به ..... کسب و کار بنده می باشد و با تعطیلی کسب و کار، مردم و اهالی منطقه ..... واقع در همین شهرستان به مشکلات عدیدی رو به رو میشوند، از شما تقاضا دارم با وام موافقت نمایید. مستندات و مدارک مربوط به وقوع این مشکلات و همچنین ضمانت جهت بازپرداخت این وام در پیوست همین نامه موجود می باشد. لطفا در صورت عدم پرداخت جهت معرفی بنده به ارگان و محل خاصی که بتوانم از طریق آن این وام را درخواست نمایم اقدام کنید. متشکرم.

***************************

نماینده محترم جناب آقای ..... با سلام. بنده پدری ..... ساله صاحب ..... فرزند از استان ..... هستم. تعداد ..... نفر از فرزندان من دانشجو و ..... نفر نیز دانش آموز می باشد و برای مخارج و ادامه تحصیل ایشان به مشکلات مادی بسیار جدی برخورد کرده ام. از آنجا که نیازی مبرم به مساعدت مالی داشتم خدمت مبارکتان نامه ای نوشتم تا با اعطای وامی در همین زمینه به بنده کمک نمایید تا از پس مشکلات پیش رو بر بیایم. ضمن نهایت احترام از شما نماینده گرامی خواستم خاطر نشان شوم که ضمانت اعطای این وام به بنده توسط ..... صورت خواهد پذیرفت و شرایط بازپرداخت آن به هر شکلی باشد پذیرا خواهم بود.

***************************

ضمن درود خدمت نماینده شریف من ..... ساکن استان ..... هستم. بنده چندین ایده برای ..... داشتم. با اجرایی کردن هر کدام از این ایده ها می توان مشکلات بسیاری را از روی دوش جامعه و مردم برداشت. چشم اندازهای ایده های بنده به نحوی است که می تواند استان ..... را در زمینه ..... در صدر کشور از لحاظ تولید/ارائه خدمات قرار دهد. به منظور اجرایی کردن ایده ها نیاز به پرداخت وامی ..... تومانی داشتم به همین جهت اوقات شریف تان را به واسطه این نامه گرفتم تا بتوانم درخواست خویش را مطرح نمایم. در ادامه تعدادی از ایده ها و چشم اندازها در آینده را ذکر خواهم کرد تا بهتر متوجه منظور بنده و همچنین میزان تاثیرگذاری آنها بر روی جامعه بشوید. متشکرم.

***************************

ضمن سلام و خسته نباشید به نماینده محترم برای زحماتی که در شهر و استان ما جهت بهبود خدمات میکشند، بنده جوانی جویای کار هستم که سابقه کاری در حوزه ..... را دارم. متاسفانه با وجود جستجوی بسیار هنوز هم نتوانسته ام کاری مناسب پیدا کنم. به همین جهت این نامه را خدمتتان نوشتم تا از حضرت عالی وامی به اندازه ..... تومان درخواست نمایم. به واسطه این وام می توانم تا مدتی که کار پیدا میکنم گذران زندگی نموده و از پس مخارج و هزینه های خویش برآیم. ممنون می شوم که با درخواست وام من موافقت کنید. سپاسگزارم.

***************************

ضمن سلام و عرض خداقوت برای زحمات بسیارتان. نماینده محترم بنده ..... هستم و در دوران سالخوردگی به سر می برم. متاسفانه به علت کهولت سن و همچنین وجود بیماری ..... توانایی حضور در بازار کار را ندارم و از آنجا که حقوقی بازنشستگی هم ندارم/حقوق بازنشستگی ام کفاف نمی دهد این نامه را خدمتتان فرستادم تا به این جهت درخواست خویش را در راستای وامی ..... تومانی مطرح کنم. امیدوارم که لطف و مرحمت حضرت عالی شامل حال بنده شود و با پرداخت این وام موافقت به عمل آورید. متشکرم.

***************************

نماینده عزیز استان ..... جناب آقای/سرکار خانم .....، بنده از ساکنین استان ..... هستم. مدتیست که در محله ..... این استان مشکلات عدیدی در رابطه با وجود سگ های ولگرد و همچنین حیوانات موذی به وجود آمده و ساکنین آن محل به خاطر وجود این حیوانات آزرده خاطر شده اند. از آنجا که کشتن آنها کاری غیر انسانی و خلاف اخلاق است و همچنین مکانی برای نگهداری آنها وجود ندارد خواستم از خدمت تان وامی دریافت کرده تا به واسطه این وام نسبت به جمع آوری آنها اقدام نمایید. تمامی اقدامت لازم که می بایست به واسطه این مبلغ انجام شود با شما در میان گذاشته خواهد شد. با نهایت سپاس از شما.

***************************

با سلام خدمت نماینده محترم استان ...... من جوانی ..... ساله هستم و در شرف ازدواج می باشم. همانطور که میدانید برای مراسمات مربوط به ازدواج نیاز به هزینه های گزافی است که بنده توان پرداخت آنها را ندارم. از همین رو خواستم وامی در رابطه با همین مسئله از خدمت تان دریافت نمایم تا به واسطه آن بتوان مراسم عروسی را به صورت آبرومندانه برگزار نمایم. ممنون میشوم اگر با این وام موافقت به عمل آورده و آن را من اعطا نمایید. در صورتی که این وام بلاعوض باشد کمک بزرگی به من در ابتدای دوران زندگی مشترکم خواهید نمود. با تشکر.

***************************

سلام و خسته نباشید. نماینده عزیز شهر ..... متاسفانه در روستای ..... واقع در ..... هنوز مشکلاتی در رابطه با آب/برق/گاز/تلفن/اینترنت وجود دارد و عده زیادی از مردم این روستا به خاطر وجود همین مشکلات شروع به مهاجرت به شهرها نموده اند. خواستم از شما درخواست نمایم تا با مساعدت مالی جهت رفع این مشکلات به مردم روستای ما کمک نمایید یا با اعطای وامی به بنده که از سوی مردم روستا وکالت دارم کاری کنید تا دیگر مردم این روستا به خاطر وجود مشکلاتی از قبیل نبود ..... در رنج و سختی نباشند. ضمن ارادت از شما خاطر نشان خواهم کرد که در صورت اعطای وام بلاعوض شما را در جریان جزئیات در رابطه با هزینه ها و پیشبرد کارها قرار خواهیم داد. متشکرم.

***************************

با سلام به نماینده محترم استان ...... بنده قصد به راه انداختن کاری را دارم و میخواهم با خود اشتغالی فعالیتی در زمینه ..... نمایم. متاسفانه امروزه راه اندازی کسب و کار نیازمند پرداخت هزینه های بسیار است و این در مورد شغل بنده هم صدق می کند. خواستم از حضورتان وامی به اندازه ..... تومان دریافت نمایم تا این کار را راه اندازی کنم. ممنون میشوم اگر به من در رسیدن به هدفم یاری رسانید. متشکرم.

***************************

نماینده محترم استان ..... با سلام و عرض خسته نباشید بنده ساکن استان ..... هستم و مدتیست که قصد راه اندازی ..... را دارم. در ..... قرار است خدمات/محصولات ..... ارائه گردد. یقیناً به واسطه این خدمات/محصولات مردم دیگر نیازی نخواهند داشت تا خدمات/اقلام مورد نظرشان را از ..... در شهرهای بزرگتر یا مناطقی با فاصله دور تهیه کنند. از شما ممنون می شوم اگر مرا یاری نموده تا آنجا را افتتاح کنم. تمام نقشه های کسب و کار ... نیز موجود است که می توانم شما را در جریان آنها قرار دهم.

***************************

نماینده عزیز استان ..... امیدوارم حالتان خوب باشد. بنده خانم و سرپرست خانوار هستم که وظیفه بزرگ کردن ..... فرزند بر عهده بنده است. از آنجا که فرزندان من بزرگ هستند و خرج تحصیل و دانشگاه شان بر عهده بنده می باشد، از شما درخواست مساعدت مالی و وامی در همین زمینه دارم تا بتوانم از پس مخارج و هزینه های مربوط به بیایم. ممنون می شوم که با محتوای نامه بنده موافقت به عمل آورده و این وام را به من اعطا نمایید.

***************************

ضمن درود و عرض خداقوت به نماینده عزیز و محترم استان ...... متاسفانه جدیداً بنده در کار خود دچار ورشکستگی شده ام و این ورشکستگی مشکلات مادی عدیدی برایم به وجود آورده. برای جبران خسارات و برطرف کردن مشکلات به وجود آمده نیازمند مبلغی به اندازه ..... تومان هستم. درخواستی از شما دارم، درخواست من اعطای وامی به اندازه همین مبلغ است تا بتوانم از شرایط به وجود آمده خارج شوم و دوباره کسب و کار خویش را آغاز نمایم. جای تشکر دارد اگر با درخواست من موافقت به عمل آورید.

***************************

با سلام و عرض تشکر بابت زحماتی که در طول این مدت برای استان ما کشیده اید، من ..... ساکن منطقه ..... می باشم. نماینده محترم، مدتی است که متوجه شده ام دچار بیماری ..... می باشم. از آنجا که تهیه مخارج این نوع بیماری برای شخص بیمار بسیار سنگین است و اگر مساعدت مالی از جایی نداشته باشد یا بیمه نباشد این سختی دو چندان خواهد شد و هر دوی این موارد در مورد بنده صدق میکند، خواستم از حضورتان درخواست وامی برای بیماری خود نمایم تا به این واسطه بتوانم هزینه پزشک و معالجه خود را پرداخت کنم. ممنون میشوم که این مساعدت مالی را برای من به وجود آورید. متشکرم.


شاید به مطالب پایین نیز علاقمند باشید :

نمونه نامه درخواست مساعدت مالی

نمونه متن درخواست وام خوداشتغالی

متن نامه درخواست کمک مالی از رئیس جمهور


15 نظر

  1. مرجانه صفری نقلانیمرجانه صفری نقلانیsays:

    سلام من سمتاجر وبرای پول پیش نیار به وام دارم

  2. اصلان محمدیاصلان محمدیsays:

    سلام خسته نباشید میخواستم حضوری خدمت برسم ولی بخاطر کرونا نمیشه اگ میشه اگ امکانش هس یدونه وام میخواستم ماشین بخرم با اون کار کنم خدا شاهده میگم متاهلم س ساله ازدواج کردم بچه تو راهی هم دارم اگ نتونم کار پیدا کنم یکی دو ماهه زندگیم از هم میپاشه خدا شاهده میگم میدنی چیه مجبورم اینا رو نوشتم

  3. آمنه سرچاهیآمنه سرچاهیsays:

    باسلام واحترام فراوان خدمت نماینده محترم مجلس شورای اسلامی جناب آقای قالیباف . بنده خانمی ۲۹ ساله دارای مدرک کارشناسی از دانشگاه حکیم سبزواری میباشم بعد از اتمام دانشگاه چندین سال دنبال کار بودم وتوانستم در سال ۹۸ به عنوان خرید خدمات در یکی از مدارس نیشابور مشغول بکار شوم اما در سال ۹۹ بعلت زایمان وبعد مسافت طولانی متاسفانه نتوانستم ادامه دهم البته ناگفته نماند که بنده دارای دو فرزند میباشم که چون در روستا فعالیت داشتم کسی نبود که بچه هایم رانگه دارد وکمی سخت بود برای همین یکسال نرفتم .آقای قالیباف باتوجه به شرایط سخت وهزینه های سرسام آور .دادن اجاره در زندگی دچار مشکلات زیادی هستم .اگر لطف شما .شامل حال بنده شود وبتوانم انتقالی بگیرم وبه محل زندگیم بیایم هم میتوانم بچه هایم را در مهد گذاشته وهم شغلم را حفظ خواهم کرد تا گوشه ای از مشکلات زندگیم را حل کند .چشم وامید من بعد از خداوند متعال وائمه اطهار به شما حضرتعالی است . آمنه سرچاهی سیف اله مشهد .شهرگلبهار ۰۹۱۵۴۸۰۶۲۴۴

  4. مهدی احسانیفرمهدی احسانیفرsays:

    باعرض سلام وخسته نباشیدخدمت نماینده محترم مجلس شورای اسلامی اینجانب دارای همسر و سه فرزندمیباشم شغلم کارگری است یک روز کاره دوروزبیکارهستم پس کوچکم بیماری هموفیلی داردومن از لحاظ مالی نمیتوانم مخارج دوا ودکتررافراهم کنم ازشما خواهش میکنم وامی برای من فراهم کنید تاشرمنده خانواده‌ام نشوم تنها امیدم اول خداوند لطف شماست خداوند نگهدارتان باشد

  5. یونس مشکانییونس مشکانیsays:

    با درود و احترام خدمت نماینده محترم جناب آقای بهروز محبی نجم ابادی بنده جوانی ۱۹ ساله ساکن استان خراسان رضوی/شهرستان سبزوار هستم و با مشکلات جدی مربوط به پرداخت هزینه های کسب و کار خویش رو به رو شده ام. اکنون توان پرداخت این هزینه ها از بنده به دلیل مشکلات مالی سلب شده به همین جهت خدمت تان نامه ای برای درخواست وامی ۲۵۰ میلیون تومانی نوشته ام.با بازپرداخت مناسب و اقساط مناسب.(من میخواهم کارگاه تولیدی ذغال رو راه بندازم که در مسیر اشتغال زایی قرار میگیرم  سبزوار سوله اجاره خواهم کرد و با شرکت معتبر قرار داد رسمی امضائ خواهم کرد این کار ذغال فشرده میباشد که در جهت حفظ و نگهداری درختان و محیط زیست به کار میرود) از آنجا که تنها محل ارائه خدمات مربوط به وام کسب و کار بنده می باشداز شما تقاضا دارم با وام موافقت نمایید. مستندات و مدارک مربوط به وقوع این مشکلات و همچنین ضمانت جهت بازپرداخت این وام در پیوست همین نامه موجود می باشد. لطفا در صورت عدم پرداخت جهت معرفی بنده به ارگان و محل خاصی که بتوانم از طریق آن این وام را درخواست نمایم اقدام کنید. متشکرم. 09916228093 09046765547 لطفا تماس بگیرید

  6. رسول تاتار ریزیرسول تاتار ریزیsays:

    با عرض سلام خدمت نماینده مجلس شورایی اسلامی من سواد ندارم چطور درخاست بدم خدمت شما فقط میگم من جوان چهل ساله در شغل خودم حرفه ای حتی کاراموزم میتونم بگیرم دارای دو فرزند چون خانمم مهریه اش گرفت رفت من زندان انداخت ب خاطر مهریه الان نیاز ب وام دارم کمکم کنید تا دوباره مغازه بزنم بهم وام بدیید خرج دو تا بچه را ندارم ک بدهم کمکم کنی با تشکر ۰۹۳۸۷۷۶۵۰۹۵

  7. منصوره افضلیمنصوره افضلیsays:

    سلام من منصوره افضلی خانوم هستم داری دو فرزند سرپرست خانواده هستم به تنهایی و بدون کمک الان دوازذه سال هست به تنهایی زندکی رو اداره میکنم نه عضو کمیته امداد و نه بهزیستی هستم تا به حال هیچ وامی از هیچ کجا نگرفته ام الان صاحب خانه داره منو از خونه بیرون میکنه طوری که اب و برق قطع کرده متاسفانه پول پیشم کم هست و هیچ جا نمیتونم جا پیدا کنم و اینکه همه وام ها ضامن میخواد که من ندارم لطفا کمکم کنیذ من تا حالا دستم جلوی کسی دراز نبوده از شما خواهش میکنم وام به من بذیذ تا من اواره خیابان نشوم با دوتا بچه نمیدونم به کجا بایذ مراجعت کنم برای گرفتن کمک از شما نماینده مجلس عزیز در خواست کمک دارم بی نهایت از شم

  8. مریم حکم آبادی هستم از تهران متولد سال ۱۳۷۲ازتون درخواست کمک دارم شوهرممریم حکم آبادی هستم از تهران متولد سال ۱۳۷۲ازتون درخواست کمک دارم شوهرمsays:

    با سلام جناب اقانماینده مجلس شورای اسلامی ایران از شما در خواست وام دارم خودم سرپرست خانوار هستم مساجر هستم ده میلیون پول پیش دادم برجی یک میلیون کرایه خانه میدم به خدا قسم ندارم الان سه برج کرایه عقب افتاده صاحب خونه جواب کرده پولی ندارم باشماره شناسنامه و کارت ملی۸ ۰۰۱۶۴۳۰۴۶حکم آبادی هستم از تهران منطقه 15 بتونم مغازه کوچک اجاره کنم سبزی خرد کنم باشماره تماس ۱۳ ۰۹۹۴۵۴۹۷۸ 50 میلیون در خواست وام دارم تقاضای من بپذیرید

  9. علیرضا مطوریعلیرضا مطوریsays:

    باسلام و دعای خیر خدمت نماینده شهرستان خرمشهر سید لفته احمدی نژاد اینجانب علیرضا مطوری دارای کد ملی 1819066754و تلفن 09163088964 ساکن کوی بهروز فاز یک پشت حسینیه ابولفضل عباس (ع)فرعی اول سمت راست مستمری بگیر تامین اجتماعی با حقوق ماهیانه 4میلیون تومان ویلچری از ناحیه پا و دیابتی و عمل قلب باز انجتم دادم مدت 6 سال است خانه نشینم در این مدت نزدیک به 80 میلیون به دوستان و آشنایان بدهکار شدم عاجزانه از شما برادر عزیز درخواست دارم با معرفی اینجانب به بانک جهت کرفتن وام بمبلغ80 میلیون تومانی با سود کم وباز پرداخت 5سال من و خانواده ام را از این کرفتاری نجات بدهید از لطف بیکران شما کمال تشکر را دارم

  10. رسول اسماعیلیرسول اسماعیلیsays:

    باسلام و درود فراوان بر رهبری عزیزمان و ریاست محترم مجلس شورای اسلامی احتراما به استحضار میرساند اینجانب رسول اسماعیلی ساکن استان البرز شهر کرج محمد شهر جعفر آباد خیابان ناطقی بهارستان یازدهم جنوبی پلاک 5 می‌باشم یک خانه 40متری میسازم کلی نسیه وام وقرض از بستگان و دوستان همسایگان گرفتیم تا تکمیل کنیم نتونستم بخاطر گرانی و نوسان قیمت کالاهای ساختمانی مصرفی همه نقدی شده دوتا بچه معلول شنوایی دارم که خودم کارگر آزاد تحصیل کرده هستم و خانمم نظافت منزل دیگران را انجام میده تا شرمنده این دوتا بچه معلول نشویم برضای خدا کمکم کنید بلاعوض تا بدهی هاموندم زندگیم میپاشه از حضرت عالی درخواست کمک دارم

  11. رسول اسماعیلیرسول اسماعیلیsays:

    باسلام و درود فراوان بر رهبری عزیزمان و ریاست محترم مجلس شورای اسلامی احتراما به استحضار میرساند اینجانب رسول اسماعیلی ساکن استان البرز شهر کرج محمد شهر جعفر آباد خیابان ناطقی بهارستان یازدهم جنوبی پلاک 5 می‌باشم یک خانه 40متری میسازم کلی نسیه وام وقرض از بستگان و دوستان همسایگان گرفتیم تا تکمیل کنیم نتونستم بخاطر گرانی و نوسان قیمت کالاهای ساختمانی مصرفی همه نقدی شده دوتا بچه معلول شنوایی دارم که خودم کارگر آزاد تحصیل کرده هستم و خانمم نظافت منزل دیگران را انجام میده تا شرمنده این دوتا بچه معلول نشویم برضای خدا کمکم کنید بلاعوض تا بدهی هاموندم زندگیم میپاشه از حضرت عالی درخواست کمک دارم

  12. الناز عسگزیالناز عسگزیsays:

    باسلام خدمت نماینده شهربروجرد بنده النازعسکری متولد۱۳۶۶صادره ازتهران وبنا به دلایلی هم اکنون ۸سال است که دربروجردساکن هستیم بنده متاهل ودارای دوفرزندهستم ودراین شهرغریبم،وهمسرم بیماری دیابت دارد والان جفت چشم هایش نیازبه عمل داردوماقادربه پرداخت هزینه بیمارستان نیستیم،ازشمابزرگوار تقاضای کمک دارم باتشکر ۰۹۳۰۹۵۴۷۰۱۹

  13. علیرضانجم کوچصفهانیعلیرضانجم کوچصفهانیsays:

    سلام

  14. علیرضانجم کوچصفهانیعلیرضانجم کوچصفهانیsays:

    باسلام ودرود خدمت نماینده محترم شورایه اسلامی.اینجانب ساکنه تنکابن مازندران ۴۵ ساله کارگر ساده مستاجر ودارایه دو فرزند که ازمادر نابینایه خود در مکانی فوق العاده نامناسب زیر شیروانی نگهداری وزندگی میکنم.اینجانب ازکارافتاده وناتوان نیستم ولی کم اوردم وقادر به تامین خانواده خود نیستم.غیراز سهام عدالت ویارانه چیزی به عنوان ضمانت ندارم در منزل یخچال ندارم تقاضادارم از گفته هایم وصحت ان تحقیق کنید اگر صلاح دانستید یاریم کنید برایه پیش پول خانه ویا خرید یخچال کمکم کنید.۰۹۱۱۹۹۱۱۱۹۲

  15. علی گوهریعلی گوهریsays:

    درخواست وام رهبری