نامه اداری درخواست وام دانشجویی

دانشگاه های مختلفی امکان ارائه وام دانشجویی برای دانشجویان به وجود آورده اند تا به این وسیله بتوانند به دانشجویان در حل مشکلات متعددی که در جهت ادامه تحصیل برایشان به وجود می آید کمک نمایند و یا آنها را در رسیدن به خواسته هایشان یاری کنند. دانشجو با گذراندن مراحل خاص می تواند این وام را دریافت کند.

در ادامه نمونه متن هایی برای نامه اداری درخواست وام دانشجویی آورده ایم که به واسطه آنها می توانید نسبت به درخواست وام از دانشگاه اقدام کنید. توجه داشته باشید که این نمونه متن ها در زمینه های متعددی که دانشجویان با آنها درگیر هستند نوشته شده. اگر در هر صورت متنی که می خواستید در این متون وجود نداشت می تواند با الگو برداشتن از نحوه نوشتن شان خودتان نامه ای متفاوت و طبق خواسته خود بنویسید. در ادامه همراه ما باشید.

جملات درخواست وام از دانشگاه

ریاست محترم دانشگاه ..... با سلام و درود. بنده ..... دانشجوی رشته ..... ورودی نیم سال ..... هستم و اخیرا تصمیم به ازدواج گرفته ام. از ‌آنجا که با مشکلات مالی متعددی برخورد کرده ام خواستم از خدمت تان تقاضای وام دانشجویی در این همین زمینه نمایم. بنده با شرایط و ضوابط پرداخت این وام موافقت خود را اعلام نموده و پس از دریافت آن هر چه سریعتر نسبت به بازپرداخت اقدام خواهم نمود. لطفا با بررسی شرایط بنده نسبت به پرداخت این وام اقدام نموده و به بنده در مورد این موضوع کمک نمایید. سپاس از شما.

***************************

با سلام و عرض احترام خدمت ریاست محترم دانشگاه ...... بنده ..... دانشجوی رشته ..... هستم که به تازگی واحدهای درسی جدیدی را اتخاذ نموده و در ترم جدید مشغول به گذراندن آنها می باشم. از آنجا که این واحدهای درسی نیازمند پرداخت هزینه های مختلف برای تهیه کتب درسی و سایر امکانات مربوطه می شود، لذا خواهشمندم با پرداخت وام دانشجویی برای اینجانب موافقت نمایید. با تشکر از شما.

***************************

با درود خدمت ریاست محترم دانشگاه ...... من ..... هستم و هم اکنون در رشته ..... مشغول به گذراندن ترم ..... می باشم. از آنجا که منزل بنده تا دانشگاه فاصله زیادی داشته و من امکان رفت و آمد به صورت مداوم را ندارم و همچنین بنا به دلیل ..... نمی توانم در خوابگاه حضور پیدا کنم، خواهشمندم با پرداخت وام دانشجویی جهت رهن و اجاره مسکن موافقت نمایید.

***************************

با درود و عرض خسته نباشید. بنده ..... هستم و در رشته ..... به شماره دانشجویی ..... مشغول گذراندن واحدهای درسی خود میباشم. به تازگی تصمیم به ازدواج گرفته ام اما به دلیل هزینه های بالای تحصیل این امکان از بنده سلب شده است. لذا خواهشمندم به من با پرداخت وام دانشجویی کمک نمایید. نهایت تشکر را از شما دارم. سپاس.

***************************

عرض سلام و خسته باشید به مدیریت محترم دانشگاه ..... جناب آقای/سرکار خانم ...... همانطور که مستحضر هستید کلاس ..... نیازمند امکانات مختلفی برای دانشجویان می باشد و از‌ آنجا که این امکانات از سوی دانشگاه فراهم نشده دانشجو ملزم به تهیه آنها به صورت شخصی می باشد. به همین جهت لطفا با پرداخت وام برای بنده جهت خرید این تجهیزات و امکانات موافقت نمایید تا بتوانم این واحد درسی را با موفقیت پشت سر بگذارم. متشکرم.

***************************

با سلام. بنده دانشجوی رشته ..... هستم و تاکنون واحدهای درسی زیادی را پشت سر گذاشته ام. از ‌آنجا که پرداخت شهریه از هم اکنون به بعد بنا به دلیل ..... برایم کمی سخت است از شما تقاضا دارم تا با پرداخت وام دانشجویی این امر را برای بنده سهل نمایید و یا با ارائه تخفیف در پرداخت به بنده کمک کنید تا واحدهای پیش رو را هم پشت سر بگذارم. با تشکر.

***************************

با نهایت درود و احترام خدمت مدیریت محترم دانشگاه بنده ..... و به شماره دانشجویی ..... هستم. مقصود از نوشتن این نامه مطلع شدن شما از خدمات فرهنگی/هنر/اجتماعی/سیاسی/ است که در دانشگاه از سوی بنده به صورت خودجوش صورت می پذیرد است. متاسفانه جدیداً با بروز برخی از مشکلات اقتصادی دیگر امکان ارائه این برنامه ها را ندارم. از شما خواهشمندم که با پرداخت وام دانشجویی به من کمک کنید که به مانند گذشته در اجرای برنامه های مربوطه تلاش کنم تا کم و کاستی ایجاد نشود. سپاس از شما.

***************************

ضمن عرض خسته نباشید به ریاست محترم دانشگاه، بنده مدتی است که تصمیم گرفته ام برای رفت و آمد راحت تر به دانشگاه اقدام به خرید خودرو نمایم. از آنجا که مسیر من تا دانشگاه طولانی بوده و به همین جهت در اکثر اوقات سر کلاس واحدهای درسی مختلف دیر رسیده و غیبت های بی دلیل ثبت شده، خرید خودرو برای من الزامی است. از آنجا که هزینه کافی جهت انجام این کار را ندارم خواستم با پرداخت وام دانشجویی به من کمک لازم را رسانده تا هر چه سریعتر مشکل خود را حل نمایم. متشکرم

***************************

باسمه تعالی. ریاست محترم دانشگاه .....، سلام و خسته نباشید. بنده ..... هستم و با شماره دانشجویی ..... در دانشگاه مشغول به گذراندن واحدهای درسی مختلف مربوط به رشته ..... می باشم. مدتی است که در برآورد هزینه امرار و معاش دچار مشکل گردیده و گذران این روزها برایم سخت شده است. جدای از هزینه های مربوط به دانشگاه هزینه های دیگری از جمله ..... بر عهده بنده می باشد که می بایست در موعد مقرر پرداخت شوند. به همین جهت خواستم با ارائه وام دانشجویی به من کمی مرا یاری رسانده تا این مشکلات را پشت سر بگذارم.

***************************

ریاست محترم دانشگاه .....، امیدوارم که حالتان خوب باشد. بنده ..... هستم و در رشته ..... به شماره دانشجویی ..... در دانشگاه شما درس می خوانم. همانطور که مستحضر هستید بنده سوابق تحصیلی درخشانی در دانشگاه شما داشته ام اما متاسفانه با بروز مشکلات اقتصادی امکان تمرکز کافی بر روی دروس برایم سخت و مشکل شده است. یقیناْ این مسئله در طولانی مدت باعث شده که نتوانم به درستی واحدهای درسی این ترم را پشت سر بگذارم. به همین جهت از شما درخواست وام با سود کم به مبلغ ..... ریال را داشتم تا مشکل بنده رفع گردد و درست به مانند قبل بتوانم هم برای خود و هم برای دانشگاه افتخار آفرینی کنم. سپاس از شما.

***************************

با عرض احترام خدمت ریاست محترم دانشگاه، خواستم خدمتتان عارض شوم که مدتیست کسب و کاری را شروع کرده ام که مرتبط به رشته تحصیلی ام می باشد. بنده برای شروع کامل نیازمند هزینه های متعدد در جهت خرید وسایل و امکانات اولیه می باشم. لطفا با پرداخت وام به مبلغ ..... ریان برای بنده موافقت کنید تا بتوانم این کسب و کار را آغاز نموده و با بازدهی آن مراحل بازپرداخت وام را پشت سر بگذاریم. سپاس و درود بی کران از شما.

***************************

با درود و عرض خداقوت. بنده ..... هستم و در دانشگاه شما مشغول به درس خواندن می باشم. خانواده بنده دچار وضعیت مالی نامناسبی شده اند و به همین جهت بنده به عنوان عضوی از خانواده ملزم به پرداخت برخی هزینه های آنها می باشم. از ‌آنجا که تحصیل در دانشگاه مانع این کار بنده شده، تقاضا دارم تا با پرداخت وام دانشجویی در این زمینه به من کمک نمایید تا بتوانیم این مشکلات را پشت سر بگذارم. متشکرم.

***************************

با سلام و عرض خدا قوت. بنا به ..... بنده نیازمند وام دانشجویی می باشم. لطفا هر چه سریعتر با پرداخت این وام کمک های لازم به جهت رفع نیاز بنده صورت پذیرد. بدیهی است که بازپرداخت در موعدد مقرر انجام خواهد شد و ضمانت این موضوع را ..... بر عهده می گیرد. متشکرم.

***************************

ضمن سلام و خسته نباشید من دانشجوی مقطع ..... در رشته ..... با نام و نام خانوادگی ..... هستم. بنده به جهت تمکین نیازهای برخی دانشجویان/کودکان/دانش آموزان که مشخصات محل تحصیل آنها و تمام نکات مربوط به شناسایی شان در پیوست نامه ذکر شده، نیازمند پرداخت وام دانشجویی از سمت دانشگاه می باشم. لطفا در این کار خداپسندانه مرا همراهی کرده و نسبت به پرداخت وام اقدام کنید. بدیهی است که با سر رسیدن مهلت بازپرداخت بدهی را به صورت کامل باز خواهم گرداند. متشکرم.

***************************

با سلام و احترام. بنده دانشجوی رشته ..... هستم و به تازگی کسب و کاری را شروع کرده که امکان ورود دیگر دانشجویان به آن وجود دارد. منتهی همانطور که شاید بدانید این گونه کسب و کارهایی نیازمند پرداخت هزینه های گزاف می باشند. بنده تا حدود زیادی از این هزینه ها را پرداخت کرده ام و به همین جهت از شما تقاضا دارم تا با پرداخت وام دانشجویی به بنده این امکان را بدهید تا باقی مانده کارهای مربوط به این کسب و کار را انجام دهم. ضمانت بازپرداخت بر عهده ..... می باشد.

***************************

با نهایت درود و احترام. به تازگی در کنار گذراندن واحد درسی ..... در رشته ..... ملزم به برداشتن دورهای کارورزی و گذران آن ها می باشم و از ‌آنجا که در این مدت توانایی ادامه شغل و کسب و کار خویش را ندارم از شما تقاضا میکنم تا با پرداخت وام دانشجویی به من در پرداخت شهریه دانشگاه کمک کنید. متشکرم.

***************************

با سلام خدمت ریاست محترم دانشگاه ...... من ..... به شماره دانشجویی ..... هستم. بنده در کلاس غیر حضوری استاد ..... شرکت نموده ام اما از آنجا که تجهیزات لازم برای شرکت در این کلاس ها را ندارم خواستم از شما تقاضایی کنم تا نسبت به پرداخت وام دانشجویی به بنده اقدام نمایید تا من هم مانند سایر دانشجویان این کلاس بتوانم در ‌آن حاضر شده و ترم درسی مربوط به آن را پشت سر بگذارم.

***************************

با سلام خدمت ریاست محترم دانشگاه. بنده ..... به شماره دانشجویی ..... هستم. مدتی است که درگیر بیماری سختی به نام ..... می باشم و برای درمان آن نیازمند پرداخت هزینه های بالا هستم. از آنجا که پرداخت این هزینه کمی سخت و مشکل بوده و از عهده من خارج شده است تقاضا میکنم تا با پرداخت وام دانشجویی جهت گذراندن مراحل درمان موافقت نمایید. متشکرم.


شاید به مطالب پایین نیز علاقمند باشید :

نمونه متن درخواست وام از بانک

نمونه متن درخواست وام از شرکت

نمونه متن درخواست وام از کمیته امداد

متن درخواست وام از بهزیستی


6 نظر

  1. یاسربادانگیزیاسربادانگیزsays:

    من هر جا میریم کسی به داد من نمیرسه والا هچی نداریم بچه ام از گرسنگی مردن برام یه مبلغی بفرستید تو خونه ما بیاید ببینید۶۰۳۷۷۰۱۱۸۰۶۸۹۸۸۴

  2. مسعود فرامرزیمسعود فرامرزیsays:

    کمکم کنید ۰۹۳۶۹۶۸۹۵۲۳

  3. نسرین دهقاننسرین دهقانsays:

    ضمن ارادت و عرض احترام به رئیس جمهور عزیز، مقصود بنده از نوشتن این نامه درخواست وامی به اندازه 100 میلیون تومان برای یک عدد ماشین هست برای پیگیری شغلم در زمینه پروژه های اینترنتی می باشد. همانطور که میدانید امروزه مصرف مردم از اینترنت بسیار شده و کسب و کارهای مختلفی در این فضا ساخته شده اند. بنده هم قصد دارم تا کسب و کار خود را اجرایی کنم و به این واسطه کمک زیادی به مردم در جهت خدمات/محصولات نمایم. نیازمند وجود بودجه ای به اندازه 100 میلیون تومان است. از آنجا که خود به تنهایی نمی توانم از پس این هزینه بر بیاییم و مجرد هستم و سن ینده نزدیک 40 هست و باید از نظر درامدی بتونم سرپرست خودم باشم درخواست این وام را از شما دارم. امیدوارم که با وام بنده موافقت نمایید.استدعا دارم پیگیری زیادی شود و به من کمک شود. تشکر

  4. سجادبربانیسجادبربانیsays:

    سلام خسته نباشی من درخواس ۵میلیون واسه رهن احتیاج دارم نمیدونم چکار کنم به قران ۵۸۵۹۸۳۱۱۰۳۹۹۶۳۴۳

  5. حسن کاظمیحسن کاظمیsays:

    سلام بنده طلبه هستم برای تهیه جهزیه نیاز به کمک داشت ۶۰۳۷۹۹۷۵۵۳۴۳۰۴۴۹.

  6. مریم حکم آبادی هستم از تهران متولد سال ۱۳۷۲ازتون درخواست کمک دارم شوهرممریم حکم آبادی هستم از تهران متولد سال ۱۳۷۲ازتون درخواست کمک دارم شوهرمsays:

    شوهرم معتاد شیشه مصرف میکند ده میلیون پول پیش دادم برجی یک میلیون کرایه میدهم کرایه سه برج عقب افتاده صاحب خانه جوابم کرده خانه پیدا نمیکنم دوتا بچه دارم شما قسم میدهم کمکم کنید شوهرم راه اشتباه رفته من با دوتا بچه نمیتوانم از شما در خواست دارم کرایه عقب افتاده رابدید شکم بچه هام نمیتوانم سیر کنم