متن عاشقانه و زیبا درباره رفیق فابریک

رفیق فابریک از اسمشم مشخصه یعنی رفیقی که کاملاً باهات هماهنگه و باعث حال خوبت میشه. این رفیقا خیلی کمن و تو زندگی هر کسی هم نیستن. اونا اینقدر خوبن که خیلی ها آرزوی داشتنشتون رو میکنن اما بازم به دست نمیارن. تو جامعه ای که پر از آدمای نامرده داشتن یه دونه رفیق فابریک تموم این نامردی ها رو از یادت میبره.

بله میتوان با جملات کوتاه و معنی دار از رفیق فابریک تشکر کرد ، برای رفیق فابم ،احساسات قشنگ و عاشقانه را منتقل کرد ، حتی میتوان از جمله های کوتاه پایین برای سالگرد تبریک دوستی استفاده کرد ،در سال جدید 1400 و 2021 توپ تاپ ، این مهم را برای شما کاربران عزیز فراهم کرده است که قابل استفاده برای استوری ، پست ، و کپشن میباشد ، لطفا در در ادامه همراه بمانید.

رفیق خوب چیزیه که هر چی براش متن عاشقانه و زیبا به قلم بیاری بازم کمه.تو این مطلب ما کلی متن برای رفیق آوردم که میتونید یکی از این متن ها رو انتخاب و برای رفیق فابریک تون بفرستید. همراه ما باشید.

رفیق فابریک به تو میگن که هر جا لازمت داشتم بودی، هر جا هم که لازمت نداشتم بودی، کلا بودی و هیچ وقت منو تنها نذاشتی و گام به گام زندگی همراهم بودی که مبادا احساس تنهایی کنم. رفیق، از همین تریبون میخوام بگم که دمت گرم. راستش رو بخوای تو برای من یه موجود خاص در زندگیم هستی که خیلی خیلی قدرت رو میدونم و برات ارزش و احترام قائلم. خدا منو خیلی لایق دونسته که تو رو به من داده و اینو بدون که همیشه به پای ارزشی که برات قائلم هر کاری میکنم تا لبخند رو به لب هات هدیه بدم.

متن رفیقونه ، بیوگرافی رفیق فابریک ، متن رفیق فابریک دخترونه

رفیق جان، هیچوقت ازم دور نشو و هیچ وقت ازم فاصله نگیر. تموم این آدما بخوان ازم دور بشن غصه ای ندارم اما وای به حال روزی که تو بخوای از من دور بشی، اون روز قطعا روز مرگ منه. من تو رو خیلی دوست دارم و با تموم وجودم بهت وابسته شدم و هر نفسم به تو بنده. حالا که اینا رو میدونی قول بده که همیشه همین نزدیکی هایی، همین دور و وری و هیچوقت منو رها نمیکنی و نمیری. عاشقتم و تا بی نهایت دوستت دارم و هر اتفاقی هم که بیفته دوستت خواهم داشت.

متن نبینم غمتو رفیق ، متن درباره رفیق همدم ، من جونمو میدم واست رفیق

رفیق فابریکم، نقطه ضعف بنده شمایی و اگه خدای نکرده اتفاقی برای شما بیفته قطعا اون اتفاق به همراه خودش مرگ رو برای من هم به ارمغان میاره. چیکار کنم؟ اونقدر دوستت دارم که تموم سلول های بدنم وصل شده به وجود تو و اگر لحظه ای احساس کنم که حالت بده اون موقع خودم به حال مرگ میفتم. رفیق، حالا که اینا رو میدونی قول بده که همیشه مراقب خودت باشی و همیشه از خودت مراقبت کنی چون اینجوری از من هم مراقبت کردی و باعث شدی حال خوب من تضمینی تر بشه.

متن عشقتون پایدار رفیق ، متن در مورد رفیق فابریک ، رفیق اونیه که تو سختی کنارت باشه

رفیق جانم، پایه تر و خنگول تر از تو رو از کجا پیدا کنم؟ مگه مثل تو هست؟ خدا فقط یک نسخه از تو رو آفریده و اون هم دقیقا خود تو هستی و اگه تموم آدمای این شهر خودشونو هم بکشن نمیتونن مثل تو بشن. خدا رو شکر که تو رو دارم و خدا رو شکر که تو بخشی از زندگیم شدی. با گفتن تموم این حرف ها خواستم یه قولی ازت بگیرم و اون هم اینه که هیچوقت خودتو از من نگیر که اگه این اتفاق بیفته من تنهای تنها میشم چون یه آدم فوق العاده خاص رو از دست دادم که نمونه اش هیچ جا گیر نمیاد.

متن عاشقانه برای رفیق فابریک ، متن رفیق جونم ، متن حرف زدن با رفیق ، متن دلتنگی رفیق فابریک

رفیق، با تو یعنی دورم پره و بی تو یعنی تنهای تنهام. مهم نیست وقتی تو نیستی کیا دور و ورم هستن، اون موقع من تنهاترین آدم این شهر میشم و هیچ چیزی نمیتونه منو خوشحال کنه. چیکار کنم دیگه، تو رفیق فابریک بنده شدی و همیشه و همه حال حس خوب من به بودن تو وابسته هست. رفیق، قول بده که همیشه دستت توی دستام میمونه و همیشه لبخند روی لب هات باقی میمونه، این ها قول هایی هستن که میخوام الان حتما به من بدی تا من بتونم آرامش بگیرم. در آخر هم میخوام بگم که به اندازه تموم دنیا دوستت دارم.

متن رفیق فابریک پسرونه

متن رفیق فابریک پسرونه

آهای رفیق، فقط یه مرده که مردونگیش برای همیشه تو خاطرم ثبت شده و باقی میمونه اونم خودتی.

*************

داداشم، میدونستی مرد بودنو میتونی به خیلیا یاد بدی؟

متن کوتاه درباره رفیق فابریک ، رفیق که داشته باشی غم نداری

مرد بودن چیز کمی نیست؛ خیلیا مذکرن اما مرد نیستن. رفیق جان، تو از هر مردی مردتری.

*************

مرد بودن به ریش و پشم داشتن نیست و تو اینو بهم خیلی خوب ثابت کردی. دمت گرم رفیق.

*************

میگن عشق بین دو تا پسر گناهه اما رفیق اینقدر مردونگی تو رفاقتمون به خرج دادی که جونمم واست میدم.

متن رفیق فابم ، متن بهترین دوستم ، کپشن رفیق فابریک، ما رفیق روزای بدیم روزای خوب که همه داداش

سالار، از همون روزی که وارد زندگیم شدی، هیچ ریگی به کفشت نبود چون پا برهنه اومده بودی. به خاطر دوستی با تو یاد گرفتم با پابرهنه ها دوست بشم که هیچ ریگی به کفششون نیست.

*************

اینکه بهت میگم ستون فقط یه حرف ساده نیست، تو واقعا برای من وقتی زیر کوله بار مشکلات و خستگی ها کمرم داشت خم میشد ستون بودی.

*************

آهای پسر، رفاقتت برام مثل دارو میمونه. وقتی که با تو رفیقم، داروی تمام دردهام پیشمه.

جملات پسرونه و زیبای رفیق فابریک

پسر جون فکر کردی به اندازه موهای سرم رفیق دارم؟ نه وقتی به مشکلی بر میخورم، احساس کچلی میکنم و فقط یه تار مو هست که باقی میمونه و اونم تویی.

----------------------------------------------

رفیق یعنی مرام، معرفت، غیرت و تو یه پکیج کامل از همه اینایی.

----------------------------------------------

اینکه میگن پسرا جلوی دخترا هم رو میفروشن رو قبول ندارم. من یه رفیق دارم که براش حاضرم کل دنیا رو بفروشم تا فقط اون برام باقی بمونه.

متن عشقم رفیقمه ، متن زیبا کوتاه برای رفیق فابریک ، متن قشنگ برای رفیق فابریک

داداشم، کاش مرام و معرفتت رو تو مدرسه ها از همون اول به خیلی ها یاد میدادن که الان دنیا اینقدر نامرد نداشت.

----------------------------------------------

داداش داشتن فقط به همخون بودن نیست. گاهی وقتا داداشایی پیدا میکنی که همخونت نیست اما احساس میکنی یه بخش بزرگ از قلبت رو به اسم خودشون کردن. دم همچین داداشایی گرم.

----------------------------------------------

آهای داداشیم، دنیا و تموم دیوونگی هاش رو فقط با تو میخوام. اگه تو نباشی، این دنیا و تموم دلیل شادی هاش برن به درک.

----------------------------------------------

رفیق چیزی نیست که به راحتی پیدا بشه. بعضی ها فقط اسم رفیق رو یدک میکشن اما تو جایی که لازمشون داری پشتت رو خالی میکنن. داداش، تو جزو قافله رفیق بدا نبودی و نیستی. با تو بود که من تونستم معنای جدیدی از رفاقت رو کشف کنم. مرسی که تو زندگیم هستی.

رفیق فابریک پسرونه

داشم، دو تا پسر وقتی رفیق میشن، ناموسشون ناموس همدیگه میشه، عزتشون عزت همدیگه میشه، شرفشون شرف همدیگه میشه. من و تو دوتا رفیقم که تمام چیزایی که گفتم رو با هم تقسیم کردیم.

----------------------------------------------

آهای پسر، با اینکه وقتی پیشتم آدم حسابت نمیکنم، اما میخوام بدونی حسابت از خیلی از آدمای زندگیم صاف تر و پاک تره.

----------------------------------------------

رفیق همونیه که هزارتا فحش بهم بدین ولی وقتی مشکل داشتین اولین نفر در خونه هم رو بزنین. پسر، تو دقیقا یکی از همین رفیق خوبایی که خدا نصیبم کرده.

جمله زیبا برای رفیق فابریک ، رفیق روزهای سختم ، متن هیچکس نمیتونه مارو جدا کنه

داداشم خواستم بدونی هر جای دنیا که باشی، به هر نقطه ای از دنیا که سفر کنی، هر چقدر هم که ازت فاصله بگیرم، با اینکه پیشم نیستی اما همیشه تو قلبمی.

----------------------------------------------

فکر میکردم خدای مرام و معرفتم تا وقتی که با کسی آشنا شدم که خدای مردونگی بود. اونجا بود که فهمیدم باید چند دوره کارآموزی جاش بردارم. رفیق، مرسی که قبول کردی کارآموزت بشم.

matn rafigh fabrik

پسر جان، هر جا میخوای برو، هر چقدر میخوای ازم فاصله بگیرم و هر چقدرم که دوست داری فراموشم کن ولی فقط اینو به یاد داشته باش که هر چقدر یادم نباشی، من به یادتم.

----------------------------------------------

بعضی از آدما هم هستن با اینکه بی خیالشون میشی اما همیشه تو خیالشونی. داداشم تو ممکنه بی خیالم باشی اما همیشه تو خیال منی.

----------------------------------------------

داداشم، میدونی رفاقتت از کجا برام ثابت شد؟ از جایی که موقع مشکلاتم نگفتی حالا میخوای چکار کنی، گفتی حالا میخوایم چکار کنیم؟!

سالگرد دوستیمون مبارک خواهری ، دنیا گرده رفیق ، رفیق راه دورم

غرور فقط وقتی که کنارتم :) بقیه اش فقط اداس.

----------------------------------------------

بیشتر پسرا یه خدای دوم هم دارن که اسمش رفیقه. اونا تمام درداشون، مشکلاتشون، رازهاشون، خستگی هاشون و هر چی که غرورشون نمیذاره به بقیه بگین رو به اون رفیقا میگن. رفیق جان میدونستی تو خدای دوم منی؟

----------------------------------------------

رفاقت پسرا مثل دخترا تاریخ انقضاء مشخصی نداره. رفاقت اونا یهو ممکنه تاریخ انقضاش سر برسه. به افتخارت رفیق که هیچکدوممون نمیخوایم تاریخ انقضاء رفاقتمون مشخص بشه.

----------------------------------------------

پسرا وقتی دردی دارن، فقط دوست دارن اونو به رفیقشون بگن. چون براشون همدم خوبیه. همدم جان، از همینجا خواستم بگم تو بهترین و عالی ترین رفیقی هستی که تا به حال داشتم.

متن کوتاه راجب رفیق فابریک

رفیق، خواستم بگم عاشق شدم. آره درست شنیدی عاشق شدم و حاضرم جونم رو هم برای عشقم بدم. من عاشق رفاقتمون شدم و حاضرم براش از جونم هم مایه بذارم.

----------------------------------------------

میدونی کی بهم مردونگیت ثابت شد؟ همون وقتی که تبدیل به پلی شدی تا از روی مشکلات رد بشم.

----------------------------------------------

رفیق، مردونگیت اینقدر زیاده که وقتی تبدیل به پلی شدی تا از مشکلات رد بشم، من حتی به زیر پام هم دقت نکردم، ولی تو موندی و وسط راه ولم نکردی.

نوشته عاشقانه برای رفیق ، بعضی رفیقا هستن ، متن رفیق فابریک برای استوری

دم اون پسری که برای شرف دوستش حاضره شرف خودش به باد بره گرم. رفیق جان، نمیخوام قمپز در کنم اما تو اینقدر ارزشش رو داری تا من تبدیل به همون پسر بشم.

----------------------------------------------

من رفیق فابریک و دوست صمیمی نمیشناسم، من فقط یه نفرو میشناسم که مردونگیش هر چی صفت خوب تو رفاقت هست رو بهم ثابت میکنه و اون هم تویی. رفیق مرسی که پیشم هستی و رفاقت رو برام معنا میکنی.

متن رفیق فابریک دخترونه

عشق آجیش، اگه تموم دنیا بگن فلانی بده باهاش نپر که بد میشی، من میگم حاضرم بدکاره این شهر بشم تا اون برام بمونه.

----------------------------------------------

خواهریم، نفسی که سر میدم به وجود تو بنده. اگه نمیخوای نفسم بند بیاد، هیچوقت ترکم نکن.

متن رفیق فابریک دخترونه

یه قلب تو این سینه هست که وقتی از پیشش بری، میشکنه. آجی هیچوقت تنهام نذار.

----------------------------------------------

رفاقتای دخترا مثل پسرا نیست. پسرا حتما باید یه کاری برای هم بکنن تا اسم هم رو رفیق بذارن اما دخترا رفاقتشون به یه حس بنده. همینکه احساس کنن رفیقای خوبی برای هم میشن، با هم دوست میشن. رفیقم، خوشحالم که به این حسم اعتماد کردم و با تو دوست شدم.

----------------------------------------------

خواهر جونیم، تو رفاقتمون فقط اونجاشو دوست دارم که حتی اگه پشت همه حرف بزنیم، تا صحبت یکیمون میاد وسط، جمع رو بهم میزنیم.

دوست خوب مثل خواهر میمونه ، متن برای پست رفیق فابریک ، ما دوتا بودیم دوتا رفیق

کی گفته دخترا ضعیفن؟ شما اونا رو وقتی پای دوستشون وسطه ببین تا قوی بودن رو برات معنی کنن.

----------------------------------------------

خواهریم، با خودم هیچ، میدونستی من فقط با تو میتونم دنیام رو بسازم؟

----------------------------------------------

آجی، نکنه یه وقت بهم توجه نکنی، نکنه یه وقت بری و تنهام بذاری، نکنه یه وقت روتو ازم برگردونی که اگه این کارا رو بکنی، من دیگه اون آدم سابق نمیشم. دخترا فقط یه نفر رو مثل خواهر واقعیشون میدونن و برای من اون یه نفر تویی.

جملات رفیق فابریک دخترونه

به سلامتی روزی که نگاهم به نگاهت افتاد و من عشق دوم زندگیم رو پیدا کردم. دوستت داریم خواهریم.

----------------------------------------------

به اندازه تموم موهای پرپشتت، به اندازه چشای گندت، به بزرگی لبای برجسته ات، به برآمدگی گونه های زیبات و به اندازه دقیق زاویه صورتت و در کل به اندازه پکیج خوشگلیات که تمومی نداره، دوستت دارم رفیق.

----------------------------------------------

خواهر جونیم، میدونستی میخواستن باهام یه معامله کنن و من سند اون معامله رو به آتیش کشیدم؟ خواستن بهم دنیا رو بدن و من در عوضش بهشون یه تار موتو بدم، منم قاطی کردم سندشونو آتیش زدم.

کپشن رفیق ناب ، بیوگرافی کوتاه رفیق فابریک ، متن درباره رفیق همیشگی

آدما تو زندگی مثل سنگ های کنار ساحل میمونن. خیلی از این سنگ ها به درد نمیخورن و به محض اینکه برشون میداری، پرتشون میکنی تو دریا. اما یه سنگایی هم هستی که زیبا و باارزشن، اونا رو دوست داری برای همیشه نگه داری. خواهری، تو برام حکم همین سنگ های باارزش کنار ساحل رو داری.

----------------------------------------------

خواهر ینی یه همدم، یعنی کسی که غمت رو باهاش شریک بشی، یعنی کسی که غمخوارت باشه، یعنی کسی که بیشتر از خودت به فکر مشکلاتت باشه، دوستم، تو چرا برام اینقدر خواهری؟

----------------------------------------------

من فقط اسم اون دختری رو دوست صمیمی میذارم که به محض اینکه رو کسی کراش زدم، اولین نفر اون باشه که مطلع میشه. امیدوارم خودت فهمیده باشی که تو زندگیم فقط تو دوست صمیمیم هستی.

متن قشنگ دخترونه رفیق فابریک

خواهر جونیم، وقتی دوستی های بقیه دخترا با هم رو میبینم خندم میگیره. اونا مدام مراقبن همو ناراحت نکنن، مدام ببخشید رو زبونشونه، مدام برای هم ادا و عشوه های الکی میان، مدام دارایی هاشون رو تو سر هم میزنن اما من اینا رو دوستی نمیدونم، اینا همشون یه نمایش تو خالیه. دوستی فقط دوستی من و تو که هر چی تو سر و کله هم بزنیم، آخرش همو به دنیا هم نمیفروشیم.

----------------------------------------------

رفیق تو مثل زندگیم نیستی چون زندگی با صدا شروع و بی صدا تموم میشه، تو برام عشق نیستی که با حس خوب شروع و با حس بد تموم بشه، تو برای من رویا نیستی که با خواب شروع و با بیدار شدن تموم بشه، تو برای من خودتی. خودت که یه حال خوبی که با یه حس خوب شروع شد اما هیچوقت قرار نیست تموم بشه. دوستت دارم خواهریم.

----------------------------------------------

همه دخترا به یه همدم و رفیق نیاز دارن تا درداشون رو بهش بگن. آخه اگه این دردا رو به کس دیگه ای بگن، اونا رو بدکاره یا خراب میدونن اما دیگران نمیدونن که اینا حس های طبیعیه و باید وجود داشته باشه. رفیق جون، مرسی که شنونده تمام این دردهامی.

----------------------------------------------

فکر میکردم زندگیم مثل یه رویاست اما اشتباه میکردم. زندگیم فقط مثل یه خواب بود و از زمانی رویام شروع شد که عشق زندگیم، آجیم وارد زندگیم شد. دوست جونیم، مرسی که رویای زندگیم شدی.

----------------------------------------------

خواهر جان، من به همه ثابت میکنم که رفاقت دخترا، رفاقت الکی نیست. من به همه نشون میدم که به پات میمونم و پیر میشم تا اینکه بخوام ازت سیر بشم.

----------------------------------------------

آخه این دخترایی که واسه شوهر، داداش، بابا یا هر مرد دیگه ای دوستشون رو کنار میذارن به چه امید زنده ان؟ رفیق خوشا به حال خودم و خودت که حتی دنیام بخواد از هم جدامون کنه نمیتونه.

متن دخترونه درباره رفیق پایه و فابریک

من تو زندگیم کسی به اسم رفیق ندارم. من فقط کسایی رو وارد زندگیم میکنم که بتونم اسمشونو خواهر بذارم. عزیزم، تو خواهرمی نه رفیقم. مرسی از اینکه زندگیمو با طعم حضورت شیرین میکنی.

----------------------------------------------

خواهریم، تو یه گنجی که ارزشش رو داشتی واست وقت بذارم تا پیدات کنم.

----------------------------------------------

اون پسرایی که میگن شوخی های دخترا لوس و بیمزه هست، کافیه یه روز جای من و دوستم باشن تا طعم واقعی شوخی رو بچشن.

----------------------------------------------

آجیم، فدای دل مهربونت بشم که با اینکه ممکنه ازم زیاد بدی دیده باشی اما بازم منو از قلبت بیرون ننداختی.

----------------------------------------------

خواهر جون، با اینکه دخترم اما به پای رفاقتمون مردونه میجنگم.

----------------------------------------------

آجی جونیم، هر بار که فکر میکنم ممکنه روزی رفاقتمون به پایان برسه، خاطراتمون جلو چشمم میاد. این خاطرات واسم حکم طناب دار رو دارن. مواظب باش هیچوقت ازم جدا نشی وگرنه خاطراتمون خفم میکنه.

متن رفیق فابریک دخترونه

آها دختر خانوم، یا باهام دوست نمیشدی یا الان که دوست شدی حق نداری قلبی رو بشکونی که وصله به قلبت.

----------------------------------------------

خوشم میاد از مامانم که بهم میگه با اون دختره نگرد خرابت میکنه، طفلکی نمیدونه تمام خراب بازیامون زیر سر منه. فدات بشم آجی که اینجوری حقت ضایع شده.

----------------------------------------------

خواهریم، به خاطر تو حاضرم زشت ترین دختر دنیا باشم، بد دماغ ترین، کج و کوله ترین و هر چی که دوست داری اسمش رو بذار. برخلاف خیلی از دخترا، وقتی که با تو دوستم، فقط خوشیامون مهمه نه قیافه و چهره ام. کجه و کوله هم که باشم، وقتی با تو هستم خوشحال ترینم.

----------------------------------------------

نه پول، نه ثروت، نه عشق و نه هیچ چیز دیگه ای منو خوشبخت نمیکنه. منو تنها یه چیز خوشبخت میکنه و اونم بودن کنار آجیمه.

متن رفیق فابریک کوتاه

رفیق جان، به جای اینکه برام یادگاری به جا بذاری، موندگار باشد. یادگارت رو نمیخوام تا وقتی میتونی موندگار باشی.

متن های کوتاه درباره ی رفیق فابریک

رفیق، خدا نکنه کسی دست رو شرفت بذاره، دست رو غیرتت بذاره، دست رو عزتت بذاره، وگرنه اون موقع من دردش رو احساس میکنم.

----------------------------------------------

دوست عزیزم، بهشتی که تو توش نباشی، واسه من جهنمه. هر جا که من و تو با هم باشیم، حتی وسط جهنم، اونجا رو تبدیل به بهشت میکنیم.

----------------------------------------------

تو روزای سخته که آدما امتحان رفاقتو قبول یا رد میشن. رفیق، فدات بشم که امتحانت رو بیست شدی.

----------------------------------------------

دوستای خوب جورین که هیچوقت از یاد آدم نمیرن بلکه یه گوشه از ذهن رو به خودشون اختصاص میدن و تا آخر عمر همونجا میمونن. دوست جونیم تو دقیقا مرکز ذهنم رو به تسخیر خودت درآوری.

----------------------------------------------

دوستم، وقتی نیستی هوای دلم ابری و هوای چشام بارونیه. چه کنم؟ دوری تو این بلا رو به سرم آورده. پس پیشم بمون که تو دلیل هوای خوب زندگیم هستی.

----------------------------------------------

دوست اونیه که تو رو وقتی سرش شلوغه از یاد نبره وگرنه زمان تنهایی ها همه به یادتن.

جملات کوتاه رفیق فابریک

رفیقم، میخوام از طرح زیر کفشت یه تیشرت بسازم و تنم کنم تا تموم دنیا بدونن خاک زیر پاتم.

----------------------------------------------

رفیقم، مبادا فراموش کنی یه رفیق مثل من داشتی ها. هر جای دنیا که باشیم، من و تو بهترین و صمیمی ترین دوست ها برای هم خواهیم بود.

----------------------------------------------

دوست خوب تنها نعمتیه که خدا کم آفریده و اگه کسی داره واقعا باید شکرگزار داشتنش باشه.

----------------------------------------------

رفیق فابریک یعنی من و تویی که زمان و مکان نمیشناسیم؛ تا به هم نیاز داشتیم، فوری پیش هم میایم.

----------------------------------------------

دوستم، اگه میپرسی چرا از پیشت نمیرم، اگه میگی چرا مدام پیشتم، اگه میگی چرا مدام دور و ورتم جوابش اینه که دوری ازت واسم دشواره.

----------------------------------------------

غم مثل یه زغال برای کاغذه. زغال کم کم کاغذ رو میسوزنه و غم هم کم کم وجود آدمو به آتیش میکشه. رفیقم، اگه تو نباشی، غم دوریت میشه زغالی که ذره ذره کاغذ وجودم رو به آتیش میکشه.

----------------------------------------------

رفیقم، توی دوستیمون برات مثل چوبم. چوب وقتی وارد آتیش میشه همه وجودش رو میده تا آتیش جون داشته باشه، منم همینجوریم و وقتی وارد زندگیت شدم، همه وجودم رو میدم تا تو بخندی و شاد باشی.

متن برای رفیق فابریک کوتاه

از من بپرسن خوشبخت ترین آدم روی زمین کیه میگم خودم؛ نه به خاطر تعداد دوستایی که دارم بلکه به خاطر همون اندک دوستای موندگاری که دورم هستن.

----------------------------------------------

دوست اونیه که اونقدر واسه شناختت وقت گذاشته باشه که بدون اینکه حرف بزنی دردت رو دوا کنه و بدون اینکه دم بزنی کنارت باشه و بهت آرامش بده.

----------------------------------------------

فکر کردی با دوریت باعث میشی دوستیمون کم رنگ تر بشه؟ مگه نمیدونی دوری فقط دوستی های کوچیک رو از یاد میبره ولی مدام دوستی های بزرگ رو به یاد میاره؟

----------------------------------------------

همونطور که میدونی من خیلی دیر با آدما صمیمی میشم ولی اگه بشم جونم رو هم براشون میدم. حالا تو که دیگه صمیمی ترین دوستمی! خودت فکرش رو بکن که چقدر برات مایه میذارم.

----------------------------------------------

بعضی ها حتی اگه هر روز جلوی روت باشن بازم از یادت میرن اما بعضی ها حتی با سکوت و فاصله باز هم تو یادت میمونن. دوست عزیزم، تو برای من جزو دسته دومی.

----------------------------------------------

دوست عزیزم، من برای تو مثال کفشی ام که پا توش گذاشتی. حالا همه وجودم رو میذارم تا مبادا به پاهات آسیبی وارد بشه.

----------------------------------------------

من رفیقامو خیلی با وسواس انتخاب میکنم و فقط خاص ها رو وارد زندگیم خواهم کرد. تو یکی از خاص ترین آدمای روی زمینی.

جمله های قشنگ راجب رفیق فابریک

دوستای خوب اونایین که حتی اگه حرف نزنن و به هم نگاه نکنن میفهمن قضیه چیه.

----------------------------------------------

وقتی یه رفیق فابریک داری که به یادته و غمخوارته، دیگه چه نیازیه به آدمای دیگه؟ دوستم، مرسی که منو بی نیاز از هر چی آدم توی زمینه کردی.

----------------------------------------------

رفیق خوب اونیه که حتی وقتی فراموشش کردی هم هوات رو داشته باشه و پشتت رو خالی نکنه.

----------------------------------------------

قلب من نه لونه گنجیشکه که بذارم با هر بادی خراب بشه و نه کاروانسرا که بذارم هر کسی که دلش میخواد بیاد و چند روز بعد ازش بره. قلب من یه جای واسه آدمای خاصی مثل توئه. دوستت دارم رفیق.

----------------------------------------------

به هر کسی یه حسی دارم. به یکی حس عاشقی، به یکی حس صمیمیت، به یکی حس محبت و به یکی هم حس رفاقت اما آیا میدونستی تو برام یه پکیج کامل از همه این حس هایی؟

----------------------------------------------

میگن یه معجونی تو دنیا وجود داره که اگه داشته باشیش واسه یه عمر خوشحالی. اون معجون اسمش دوستیه.

----------------------------------------------

سختیا نمیدونن که نمیتونن ته دلم رو خالی کنن. آخه پشتم حسابی به وجود کسی که دوست واقعیمه گرمه.

متن رفیق فابریک لاتی

دنیا و تموم بدی هاش یه طرف، من و خنده های رفیقمم یه طرف. دنیا بشین ببین چجوری به تموم بدی هات میخندیم.

----------------------------------------------

به معجزه اعتقاد داری؟ من اسم دوستیمون رو معجزه میذارم.

----------------------------------------------

رفیق، میدونستی حاضرم برای خنده هات جونمم بدم؟

----------------------------------------------

رفیق جان، بعضیا مثل غذا و بعضی ها هم مثل طلا هستن. اونایی که مثل غذان هر روز که میمونن ارزششون کمتر میشه اما اونایی که مثلا طلان، هر چقدر بمونن ارزششون بیشتر میشه. تو برای من مثل طلایی.

----------------------------------------------

فدای اون رفیقی بشم که لبخند روی لبش رو بهانه کرد تا غم درونش رو نبینم. اما نمیدونست که وقتی منو به قلبش راه بده، اولین باری که قلبش ناراحت بشه، من متوجه میشم.

متن کوتاه رفیق فابریک صمیمی

با نفس زندگی آدم شروع میشه، با عشق زندگی آدم سر و سامون میگیره اما با دوستیه که زندگی آدم ادامه پیدا میکنه.

----------------------------------------------

تو فرض کن دنیا با یه لشکر از سختیه و فقط من و رفیقمیم که در مقابل اوناییم. هه فکر کردی اونا برنده اند؟ پس ندیدی چطوری لب های ما لشکری از خنده رو میسازن.

----------------------------------------------

رفیق اون کسیه که وقتی دردت رو بهش میگی، نصحیتت نمیکنه بلکه همدردی میکنه. اون میدونه که تو دنبال آرامشی نه راه حل.

----------------------------------------------

اگه یه روزی، یه جایی، تو یه موقعیتی حس کردی هیچ کسی دوستت نداره، بدون اینجا یه رفیق داری که دوست داشتنت براش تبدیل شده به عشق. اون تو رو فراتر از عشق دوست داره.

متن طولانی رفیق فابریک

انگار رسم زندگی آدما حیله و نیرنگ شده. حتما باید یه حیله ای به کار ببرن تا بتونن به زندگیشون ادامه بدن. میون این همه بدی، فقط به یک حس خوب نیاز داشتم، یه حسی که بهم بگه هنوز هم راستی و درستی تو این دنیا وجود داره. دوست عزیزم، از وقتی وارد زندگیم شدی، از تو اون حس خوب رو میگیرم.

متن بلند رفیق فابریک

توی زندگی هر کسی یه بار اتفاق میفته، مثل یه معجزه میمونه ولی وقتی رخ داد دیگه دلت قرصه قرص میشه. دوستی موندگار رو میگم. وقتی که این دوست رو پیدا کردی، دلت از عالم و آدم قرص میشه چون همیشه یه نفر هست که هواتو داشته باشه.

----------------------------------------------

یه زندگی پر از پستی و بلندی بهت یاد میده که به کی اعتماد کنی و چه کسی رو از زندگیت بیرون بندازی. دوست عزیزم، تو جزو اون دسته از افرادی هستی که همیشه خواستم تو زندگیم نگهشون دارم. زندگی من با انرژی فوق العاده ای که از تو میگیره زیباتر از هر وقتی شده. امیدوارم من هم برای تو چنین شخصیتی داشته باشم و تو هم منو اینطور به زندگیت راه داده باشی.

----------------------------------------------

دوست جان، نه بلدم حرف عاشقانه بزنم و نه بین ما حرف عاشقانه ای وجود داره. من و تو اینقدر به هم وابسته ایم و هم رو دوست داریم که نیاز به ابرازش نیست و این راحت از رفتارهامون مشخص میشه. اما حس میکنم گاهی نیازه تا اون رو به زبون بیاریم تا به هم ثابت کنیم که تا آخرش به پای هم می ایستیم. برای همین تو دو کلمه میخوام کل حرفای عاشقانه ام به تو رو خلاصه کنم: دوستت دارم.

----------------------------------------------

من معمولا دوست داشتن رو بلد نیستم چون آدما بهم یاد دادن که به هیچ کسی اعتماد نکنم. اما نمیدونم چرا از وقتی تو وارد زندگیم شدی و با رفتارهات منو تحت تاثیر قرار دادی، مجذوبت شدم و هر لحظه خواستم به عنوان دوست کنارت باشم و از حضورت در زندگیم بهره ببرم. دوست عزیزم تو الان دوست داشتنی ترین آدمی هستی که من در زندگیم دارم.

----------------------------------------------

دوست محترم، آیا می دانستید در جایی از دل من خانه کرده اید؟ حال اگر این خانه خراب شود، ویرانه هایش آبادی دل مرا هم از بین خواهد برد و دلم دیگر آن زیبایی همیشگی اش را نخواهد داشت. پس هیچوقت رفاقتت را با من به پایان نرسان، از بین رفتن رفاقت مان برابر است با شکستن دل من.

جملات طولانی در مورد رفیق فابریک

همیشه مراقبم بودی، همیشه سعی کردی به نحوی از من محافظت کنی، همیشه یاریگرم تو مشکلات مختلف بودی و هیچوقت تنهام نگذاشتی. اینها فقط از یک دوست واقعی بر میاد، دوستی که تمام وجودش رو به پات میذاره. تو برای من ثابت شده هستی و ثابت شده باقی خواهی موند. دوست عزیزم، اسم تو رو در بهترین بخش قلبم حک کردم که هیچ وقت فراموشت کنم.

----------------------------------------------

هیچوقت فراموش نکن که حتی اگه تمام دنیا بر ضد تو شدن، من کنارتم و هیچوقت ترکت نمیکنم. آدما وقتی به هم اعتماد کنن، این اعتماد دیگه به راحتی شکسته نمیشه. الان من هم به تو اعتماد کامل دارم و تو رو به عنوان بهترین دوست در زندگی خودم میدونم. پس به آدمایی که هیچ شناختی ندارم پشت میکنم و تو که بهترین دوستی رو انتخاب میکنم و تا آخرش کنارت هستم. پس تا وقتی دوستی مثل من داری، از هیچی نترس.

----------------------------------------------

رفیق فابریک دو تا کلمه هستن که نوشتن هم فوق العاده سادست اما توی دنیای پیچیده الان، رفیق فابریک به سادگی نوشتنش نیست و پیدا نمیشه. باید کلی دنبالش بگردی، آدمای مختلف رو آزمایش کنی، رفتارهای آدما رو بسنجی تا بالاخره اونی که رفیق فابریکت میشه رو پیدا کنی. دوست جان، بهت تبریک میگم چون تو امتحانت رو پس دادی و الان رفیق فابریکم در زندگیم هستی.

----------------------------------------------

رفیق اون کسیه که جلوش خودِ خودت باشی و هیچ ترسی از بروز خودت نداشته باشی. رفیق واقعی اون کسیه که تو رو به خاطر خودت بخواد نه به خاطر تصویر ذهنی ای که ازت داشته. برای همه داشتن چنین رفیقی رو آرزو میکنم.

متن طولانی برای رفیق فابریک قدیمی

رفیق فابریک خیلی کم شده. بعضی گرگا هستن که تو لباس گوسفند وارد زندگیت میشن اما ذاتشون همونه گرگه. خیلیا به اسم رفیق فابریک میخوان ازت سواستفاده کنن اما همیشه یادت باشه که اون گرگی که لباس گوسفند پوشیده هیچوقت یه گوسفند واقعی نیست.

----------------------------------------------

رفیق جان، میدونی از کی روی تو اسم فابریک گذاشتم؟ از وقتی که آرزوها و رویاهامون با هم یکی شد. از اون لحظه به بعد، تو شدی نزدیکترین فردی که تو زندگی به من وجود داره. رفیق عزیزم، وقتی آدما همو دوست داشته باشن، رویاهاشون یکی میشه و الان رویای تو رویای منم هست پس هیچوقت ترکم نکن تا به رویای هم برسیم.

----------------------------------------------

سخت ترین لحظه زندگی برای کسی که به دوستش وابسته شده اینه که دوستش بذاره و بره. دوستا بخش مهمی از زندگی هر آدمی هستن و در واقع دوستا شخصیت اصلی آدم رو میسازن. پس رفتنشون میتونه شخصیت آدم رو خرد کنه.

----------------------------------------------

تو سردترین روز زمستون زندگیمم باشم، میدونم رفیقم میاد و با گرمای وجودش منو هم گرم میکنه. وقتی من و دوستم با همیم، سردی زمستون و گرمای تابستون نداره؛ تنها چیزی که مهمه اینه که ما دو تا کنار هم هستیم و باید از حضور هم نهایت استفاده رو ببریم.

متن شاخ و بلند دوست فابریک

واسه زندگیت ارزش قائل شو و به هر کسی عنوان دوست رو نده. هر کسی ارزش و لیاقتش اینقدر نیست که بخواد دوست تو باشه. اگه با کسی حال نمیکنی، اگه وجودش موجب آزار تو میشه، به راحتی از زندگیت حذفش کن. تو یک بار بیشتر زندگی نمیکنی و یک بار بیشتر روی این کره خاکی نفس نمیکیشی، پس چرا باید خودت رو به محاصره افرادی در بیاری که ازشون خوشت نمیاد؟ به جای این آدما، حتی شده یه نفر آدم با ارزش پیدا کن و با همون رفیق فابریک بشو. مطمئن باش ارزشش رو داره.

----------------------------------------------

رفیق فابریکش خوبه، وگرنه ما که هر روز با آدمای مختلفی در ارتباطیم پس دیگه چه نیازی به دوست داریم؟ دوست اون کسیه که تو شادی و غم کنارت باشه و تنهات نذاره. هر وقت همچین آدمی رو پیدا کردی، به راحتی از دستش نده و برای موندنش هر کاری از دستت بر میاد بکن. کسایی رو هم که فقط اسم دوست رو یدک میکشن به راحتی از زندگیت حذف کن. مطمئن باش با این کار افرادی فوق العاده بهتر و هم فرکانس تر با تو وارد زندگیت خواهند شد.

متن رفیق فابریک تولدت مبارک

رفیقم رفیقای مردم. رفیق ما هر چی سن جسمیش بالاتر میره انگار سن عقلیش یه جا وایساده و نمیخواد جلوتر بره. تولدت مبارک رفیق. امیدوارم همونطور که پیر و پیرتر میشه، یکم عقلت هم اضافه تر شه.

----------------------------------------------

امروز تولد یکی از بهترین های زندگیمه. نمیدونم سرنوشت برام چی رقم زده و حتی نمیدونم چی برام رقم زده بود ولی در بین تموم کارهای سرنوشت که یکیشون خوبه و یکیش بد، آشنا شدم با دوستم بهترین اتفاق بود که سروشت میتونست برام رقم بزنه. تولدت مبارک دوست عزیزم.

----------------------------------------------

کلاغا خبر آوردن تولد یکی از بهترین آدمای زندگیمه. شاید اگه تو نبودی و به زندگیم وارد نمیشدی هیچوقت معنی دوست واقعی رو درک نمیکردم. بهترین کادویی که امسال میخوام بهت بدم اینه که هیچوقت تنهات نذارم و تو تک تک مراحل زندگیت کنارت باشم.

متن تولدت مبارک رفیق فابریک

دوست عزیزم، الان که دارم تولدت رو تبریک میگم یه آرزوی قلبی هم دارم. ایشالله روزی برسه که عروسیت رو هم بهت تبریک بگم.

----------------------------------------------

بعضی از آدما هستن که اتفاقای مهم زندگیشون، اتفاق مهم زندگی تو هم میشه. یکی از اون آدما تویی که الان تولدته و من بابت تولدت از خودت خوشحال ترم. بهترین نعمتی که خدا میتونست به زندگی من وارد کنه تویی. تولدت کلی مبارک.

----------------------------------------------

رفیق فابریکش خوبه. هر کسی باید یه دونه دوست خل و چل مدل تو داشته باشه وگرنه نمیشه گفت که رفیقی داره. خل و چل من، شنیدم که تولدته. کلی بهت تبریک میگم و امیدوارم اتفاقای خوب تمام زندگیت رو پر کنن.

----------------------------------------------

بیا تا جفتمون توی روز تولدت یه کار مثبت انجام بدیم. من از این به بعد سعی میکنم عادتای منفی خودم رو کنار بذارم و تو فقط سعی کن آدم باشی. حداقل توی سال جدید زندگیت آدم باشه و آدمانه زندگی کن. به امید اینکه به حرفم گوش کنه. تولدت مبارک منحرف من.

----------------------------------------------

رفیق فابریکم، دل تو دل ندارم چون شنیدم تولدته. اول از همه تولدت رو بهت تبریک میگم و بعد از اون میخوام بدونی که تو بی نظیرترین و عالی ترین از نوع خودت هستی که خدا خلق کرده. قدر خودت رو بدون.

جملات رفیق تولدت مبارک

شاید هر کسی جای تو بود دیگه با من دوست نمیموند و از زندگیم بیرون میرفت. اما تو هیچکس نیستی تو خودِ خودتی واسه همینه که خاصی و واسه همینه که تو زندگیم موندی و ترکم نکردی. برعکس بقیه آدما که خودشون رو از یه نفر دور میکنن، تو خودت رو به من نزدیک کردی تا اینکه رفیق فابم شدی. رفیقم تولدت مبارک.

----------------------------------------------

نمیدونم از خدا تشکر کنم یا از بابا و ننه ات که باعث شدن تو به دنیا بیای و کلی باعث بشی من بخندم. دلیل تمام خنده های من اول خدا و بعد هم ننه باباتن. خودم از خدا تشکر میکنم ولی از طرف من یه ماچ گنده رو دست مامان و بابات بزن.

----------------------------------------------

رفیق فقط من و تویی که خودمون درب و داغون های عالمیم ولی همیشه از بقیه ایراد میگیریم. رفیقم، با اینکه همیشه از همه ایراد گرفتیم و انگشت اشاره مون سمت همه بود اما این انگشت یه بار هم به سمت خودمون نچرخید و این برای من خیلی ارزش داره. تولدت مبارک بهترین.

----------------------------------------------

به کادو نیازی نیست چون همینکه من دوستتم خودش یه کادوی بزرگه که از سرت هم زیادیه. رفیق تولدت مبارک.

رفیقم تولدت مبارک

نمیدونم شاد باشم یا گریه کنم آخه سالروز تولد یه بلای آسمونی سر رسیده که به سر من نازل شده. البته خودم باعث شدم که این بلا به سرم بیاد و هر روز دارم خودم رو بابتش لعنت میکنم. اون بلا دقیقا خود تویی. اما فارغ از همه بلا و مصیبت بودنت همیشه به طرزی شگفت انگیزی باعث خنده من میشی که این به همون عدو شود سبب خیر بر میگرده. دوست جونیم، اینا همه اش شوخی بود تو بهترین اتفاق زندگی منی. تولدت مبارک.

----------------------------------------------

تا وقتی من هستم، تا وقتی که کنارتم کسی جرات نمیکنه چپ نگاهت کنه وگرنه بعدش خودش چپ میشه. تولدت مبارک رفیق.

----------------------------------------------

رفیق اونیه که بشه دلیل خنده ی رو لبهات نه اشک تو چشات. تو اینقدر به من دلیل برای خندیدن دادی که تموم شادی زندگیم رو مدیون تو هستم. رفیقم، تنها دلیل خوشی زندگیم تولدت مبارک.

----------------------------------------------

رفیق میتونه از خانواده به آدم نزدیک تر باشه. از پدر مراقب تر، از مادر دلسوزتر، از خواهر مهربون تر و از برادر با غیرت تر. شاید بگی حرفم الکیه اما خب رفیق من تو بودی و همین باعث شد که این باور رو داشته باشم. رفیقم تولدت مبارک.

----------------------------------------------

سالروز اضافه شدن یه خر به خرهای جهان رو به همه مسلمین تبریک میگم.

متن تبریک تولد رفیق فابریک

وقتی اشک ریختم کنارم اشک ریختی، وقتی عصبی شدم آرومم کردی، وقتی ناامید شدم امیدم شدی و وقتی که خسته شدم دلیل راحتیم شدی. رفیق تو راه حل تمام ناخوشی های من توی زندگیمی. حتی الان که پیشم نیستی بازم با نزدیک شدن تاریخ تولدت منو خوشحال کردی. تولدت مبارک.

----------------------------------------------

عسلم، نفسم، عشقم، جیگرم، ستون، سلطان، سالار تولدت مبارک. دیگه هم به زبون دخترا و هم به زبون پسرا توصیفت کردم تا بفهمی که چقدر برام مهمی. امیدوارم همیشه تو زندگیم بمونی.

----------------------------------------------

کنار تو بودن باعث میشه زمان رو احساس نکنم. لامصب کنارت انگار ساعتا تبدیل به ثانیه ها میشن. همیشه برام بمون. تولدت مبارک.

----------------------------------------------

اگه بپرسن عشق رو چجوری یاد گرفتی، میگم معلم خوبی داشتم. معلمم رفیقم بود. همون که عشق رو نه به زبون بلکه به عمل نشونم داد. معلم عشق تولدت مبارک.

متن واسه تولد رفیق فابریکم

بین من و تو اینقدر شوخی و خنده هست که وقتی میخوایم جدی باشیم یا حرفای احساس بزنیم بازم خندمون میگیره. اما تمام سعیم رو میکنم تا جلو خنده ام رو بگیرم و تولدت رو تبریک بگم. رفیقم، دلیل حال خوبم تولدت مبارک. آخیش گفتم، داشتم میترکیدما.

----------------------------------------------

فکر نکن با یه تولدت مبارک ساده از خیر تولدت میگذرم. مگه میشه تولد رفیق فابریکم به این سادگی ها تموم بشه؟ فعلا این تبریکم رو پیشکش داشته باش تا برای تولدت خدمت برسم و خوب از عزات در بیام. تولدت مبارک رفیق.

----------------------------------------------

کاش توی تولدت پیشت بودم و به اندازه تمام سال های عمرت لپ هات رو میکشیدم. عشقولیم تولدت مبارک باشه.

----------------------------------------------

ساعت ها دارن فریاد سر میدن که تولد یه عزیزی نزدیکه. تولد رفیق فابمه. مگه از این بهترم داریم؟ رفیق جان تولدت مبارک.

متن تولد رفیق فابریک

چند سال پیش توی چنین روزی خدا یه بلا به زمین و زمینی ها نازل کرد و الان من دارم تولد اون بلا رو بهش تبریک میگم. بلا جان تولدت مبارک.

----------------------------------------------

به نظرم واسه تبریک گفتن تولدت تمام آدما کافی نیستن و باید فرشته ها هم بیان و یک صدا تولدت رو تبریک بگن. آخه مگه کم چیزیه؟ ناسلامتی تولد رفیق فابمه. رفیق جان تولدت مبارک باشه.


در ادامه حتما ببینید :

متن درباره داشتن دوست خوب

متن برای سربازی رفتن رفیق

متن های زیبا در باره ی دوستی و رفاقت

جملات زیبای انگلیسی راجع به دوست و ترجمه آن ها (2)

متن انگلیسی تبریک تولد به دوست + ترجمه

متن در مورد دوست داشتن رفیق + عکس نوشته


5 نظر

  1. قانعیقانعیsays:

    این عکسا چیه حجاب ندارن!!!!!!!!! حرمت خون شهدا رو نگه دارید!!

  2. WolfGirlWolfGirlsays:

    من نمیفهمم الان چی گفتی تو؟؟🤣🤣🤣حرمت خون شهدا؟؟😂😂😂وای خدا اصن چه ربطی دارهههه؟؟🤣🤣دوساعته دارم رو فرش جر میخورم عررررر🤣🤣🤣🤣😂😂😂

  3. ترانهترانهsays:

    شما که تحریک میشید چشاتو درویش کن🤣🤣خیلی اسکلی حاجی🤣تورو خدا اینجارو دیگه بیخیال شین

  4. دختر محجبهدختر محجبهsays:

    دقیقاً

  5. آیسان جون. بی حجابآیسان جون. بی حجابsays:

    مگه چیه که حرمت خون شهدا میره😂😂🤣اتفاقا بی حجابی خوبه ❤️❤️❤️ میتونی نگاه نکنی به عکسا😁😁😁😁باشه💖💖 افرین حجابی 👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻