جملات زیبا درباره ماه آسمان

ماه با تموم زیبایی هاش، با تموم قشنگی هاش، با تمام عظمتش، در برابر بعضی آدما کم میاره. این آدما ویژگی خاصی ندارن، اما در وجودشون ستاره ای نهفته هست که اونا رو اندازه ماه و حتی بیشتر از اون دوست داری. کاش تو زندگی همه ماها اینجور آدمایی باشن تا معنی واقعی زندگی رو درک کنیم.

درباره ماه میشه کلی متن های زیبا و احساسی نوشت. ما هم متن های فوق العاده ای درباره ماه آسمون رو براتون تهیه و گردآوری کردیم. این متن ها هم غم انگیز و هم شادی بخش هستند و در موقعیت های مختلف میتونید ازشون برای بعضی از آدما استفاده کنید. در ادامه همراه ما باشید.

متن زیبا درباره ماه ، کپشن برای عکس ماه

ماه را میبینی که چطور از خورشید نور میگیرد؟ خواستم بگویم که من اگر ماه باشم تو برای من دقیقا خورشیدی هستی که به من نور میدی و به من جان میبخشی. آسمان زندگی من بدون تو هیچ رنگی ندارد، هیچ روشنایی و جلای خاصی ندارد و فقط تاریکیست که در آن موج میزند. دلبر من، مرسی از اینکه با آمدنت کاری کردی که آسمان دلم از همیشه اش روشن تر شود. ماه دل من با تو بود که روشنایی گرفت و قلب من با وجود تو بود که چراغش روشن شد. تا همیشه برایم بمان چرا که تو برایم دلیلی به مانند دلیل زندگی هستی.

ماه آسمان من، تو باید در دل شب زندگی من باشی در غیر اینصورت من، خودم و دلم همه به تاریکی فرو خواهیم رفت و تا همیشه در ظلمت خواهیم ماند. اگر من در دلم احساس خوبی دارم و این احساس خوب به مانند روشنایی دلم عمل میکند، اگر من حال خوبی دارم و اگر میخندم تماما به خاطر وجود توست چرا که من در آسمان دلم ماهی به مانند تو دارم که از آن روشنایی و حال خوب میگیرم. تا همیشه برایم بمان و هیچوقت دستت را از دستانم رها نکن چرا که بدون تو همیشه در ظلمت و تاریکی خواهم بود.

متن در مورد ماه تابان ، جمله زیبا در مورد ماه

فلسفه خورشید و ماه آسمان به مانند فلسفه زندگی من و توست. خورشید و ماه عاشق هم هستند اما هیچگاه به هم نمی رسند. تا ماه سر میرسد خورشید غروب میکند و تا خورشید سر می رسد ماه است که ناپدید می شود. من و تو هم به همین گونه هستیم. هر کاری کنیم، هر اتفاقی بیفتد و هر معجزه ای بشود باز هم تقدیر من و تو نرسیدن است. ماه و خورشید با این دوری کنار آمده اند اما من چه کنم که ماه آسمانم را میخواهم؟ از دوری اش بی قرارم و لحظه ای آرام ندارم. کاش میشد، کاش وصالی در کار بود و کاش ما سهم هم از این دنیا بودیم.

مطلب در مورد ماه ، جمله در مورد ماه

فقط ماه آسمان است که گریه هایی را میبند که دیگران نمیبیند، بی قراری هایی را میبیند که دیگران حتی اندکی از آن هم خبر ندارند و اشک هایی را می بینند که دیگران فکر میکردند هیچوقت جاری نمی شوند. بعضی آدما در روز خوش و خوشحالند اما همینکه شب می شود تنها ماه است که گریه ها و ناله ها و اشک های آنها را می بیند. این آدمها چه دل پر از دردی دارند و چه ناراحت کننده است که همه آنها را به مانند خنده رویانی یاد میکنند که هیچ معنای اشک و درد و گریه را نمی فهمند.

دلنوشته در مورد ماه ، جملات زیبا درباره ماه آسمان

ماه آسمان باید جلوی تو سر تعظیم فرود بیاورد. تو در زیبایی و خاص بودن نظیر نداری. چهره تو چنان می درخشد که نور ماه به آن نمی رسد. اگر بخواهند از من بپرسند که میان ماه و چهره معشوق کدام یک را برمیگزنی من قطعا چهره تو را انتخاب میکردم. چهره تو حتی نورانی تر از ماه است و من وقتی به آن می نگرم نورش تمام وجودم را در بر میگیرد و با آن می توانم هر حس بد و ناراحت کننده ای را در وجودم بکشم و از بین ببرم.

جملات زیبا و کوتاه در مورد ماه آسمان

متن زیبا درباره آسمان ، کپشن برای عکس ماه 

توی آسمون من، دو تا ماه وجود داره. یک ماه همونیه که هر شب تو آسمون میبینیمش و یکی هم تویی هستی که هر روز میبینمش.

***************************

فاصله من تا تو شده فاصله ما آدما تا ماهی که تو آسمونه. به ظاهر نزدیک دیده میشیم اما وقتی میخوایم بهم برسیم، هر چقدر تلاش کنیم بی فایدست.

***************************

تو زندگیم شدم مثل ماهی که تو آسمونه و نوری از خودش نداره. در واقع این خورشیده که از نور خودش به اون میبخشه. تو برای من حکم خورشید زندگیم رو داری.

***************************

وقتی به تو و ماه نگاه میکنیم، احساس میکنم ماه در برابر زیبایی تو کم میاره.

***************************

ماه دنیای ما آدما رو توی شب روشن میکنه، اما تو دنیای منو روز و شب روشن میکنی.

بیوگرافی درباره ماه ، جملات زیبا درباره ماه

میدونی شباهت تو با ماه چیه؟ ماه زندگی منو از اون بالا روشن میکنه تا قدم هام رو درست بردارم و تو در کنارمی و زندگیمو روشن کردی تا دیگه هیچ قدم اشتباهی بر ندارم.

***************************

ماه با اون زیباییش توقعی نداره که چرا از خودش نوری نداره، چون به زیبایی خودش ایمان داره. هر چی که هستی، با هر چهره ای و با هر ویژگی ظاهری، خودت رو قبول داشته باش. گاهی حتی بدون چیزایی که بقیه اونو معیار زیبایی میدونن، تو زیباترین از نوع خودتی.

***************************

ماه اینقدر قشنگه که نمیذاره ستاره ها رو ببینم. تو ماه زندگی منی و اینقدر زندگی من رو زیبا کردی که نمیذاری جز تو کسی رو ببینم.

***************************

ماه در کنار ستاره هاست که قشنگ به نظر میرسه. هیچوقت به خودت مغرور نباش. شاید اگه ستاره ای تو آسمون نبود، ماه اینقدر قشنگ به نظر نمی رسید. شایدم اگه آدمای اطرافت نبودن، تو اینقدر بزرگ نمیشدی.

***************************

ماه با تمام زیباییش هیچوقت مغرور نمیشه و هر شب تو آسمون پیداش میشه چون با اون همه بزرگیش، فقط یه نقطه از آسمون خدا رو پوشونده. هیچوقت در زندگیت مغرور نشو. اگه فکر کردی مغروری، به دنیای بزرگی نگاه کن که در اون قرار گرفتی و تو فقط یک بخش کوچیک از اونو در بر گرفتی.

***************************

تو برای خیلی ها مثل ماهی. دیدی بعضیا آرزوی سفر به ماه رو دارن و حتی با این آرزو میمیرن؟ بقیه هم آرزوی به دست آوردن تو رو دارن و حتی حاضرن برای به دست آوردنت بمیرن. قدر خودت رو بیشتر بدون.

***************************

هممون یکی رو تو زندگی داریم که به اندازه ماه تو آسمون دوستش داریم. قدر این آدم رو بیشتر بدونیم. آدما مثل ماه نیستن که هر شب پیداشون بشه. یه شب سر میرسه که اون دیگه تو آسمون زندگیت نیست. پس همین الان که هست قدرش رو بدون.

***************************

جهانی که خدا خلق کرده بی نهایت وسیعه و ماه به اون بزرگی و زیبایی فقط یه نقطه ریز در برابر این جهانه. پس به خدایی که بزرگترین زیبایی جهان کوچکترین نعمت اونه ایمان داشته باش.

متن زیبا در مورد ماه ، متن در مورد ماه تابان

بعضی از آدما تو زندگیشون مثل ماه میمونن. تو نمیتونی بهشون اعتماد کنی چون فقط یه وقتای خاصی تو زندگیت پیدا میشن. همینطور که ماه شبا میاد، اونا هم فقط یه زمان خاص میان و میرن.

***************************

شاید اگه خورشید نبود، هیچوقت زیبایی ماه به چشم نمیومد. کسایی که بهت کمک کردن تا به جایی برسی رو فراموش نکن. اگه اونا نبودن، شاید هیچوقت چنین جایگاهی رو به دست نمی آوردی.

***************************

ماه هر چقدر هم بزرگ باشه، اگه خورشید نباشه به چشم نمیاد. یادت باشه هر وقت احساس بزرگی کردی، به یاد خورشید زندگیت بیفتی.

***************************

خیلی ها عشق رو به ماه شب تشبیه میکنن اما من عشق تو رو به خورشید تشبیه میکنم. تمام نوری که به زندگی من تابیده به خاطر وجود تو هست.

***************************

ماه خجالتیه. وقتی میاد که همه ما آدما خوابیم. شاید دوست نداره کسی اونو ببینه، شاید با تنهاییش و خلوتش با ستاره ها بیشتر لذت میبره. گاهی وقتا فکر میکنم من شبیه ماهم. تنهاییم رو با چیزایی که دورمو پر میکنه میگذرونم.

***************************

ماه نمیتونه همیشه کامل باشه. یه بار هلالی شکله و یه بار دایره شکل. همینه که زیباش میکنه. تو زندگی فقط یه شکل نباش. تغییر کن! گاهی راز موفقیت و به چشم اومدنت تغییر کردنه.

***************************

ماه هر روز شکلش عوض میشه و نمیشه بهش اعتماد کرد. الان دایره شکله و ممکنه مدتی دیگه حلالی شکل بشه. تو زندگیت مثل ماه نباش. هر شکلی هستی، همون شکل بمون تا آدما بهت اعتماد کنن.

***************************

حتی حضرت ابراهیمم وقتی دید ماه یه وقت تو زندگیش هست و یه وقت دیگه نیست از پرستیدنش دست برداشت. این نشون میده باید حضورتو تو زندگی آدما نشون بدی تا تو رو پس نزنن. اگه خیلی وقته از زندگیم رفتی و بعد کلی زمان اومدی سراغم، تعجب نکن که چرا از زندگیم حذفت کردم.

***************************

بزرگترین همدمم ماه شده. وقتی تو شب به آسمون نگاه میکنم و به ماه خیره میشم، انگار برای حرف های دلم یه گوش شنوا پیدا کردم و تو تنهایی هام کلی با اون حرف میزنم.

***************************

آدمای تنها برای حرف زدن کسی رو ندارن. گاهی بزرگترین همدم اونا میشه ماهی که تو آسمونه.

متن در مورد ماه ، متن زیبا درباره ماه

وقتی به صورتت نگاه میکنم، دقیقا همون ماهی که تو آسمونه رو میبینم. مگه خدا چقدر هنر داشته که چهره ای حتی زیباتر از چهره ماه رو خلق کرده.

***************************

ماه زندگی من تویی. خدا رو شکر که وارد زندگیم شدی و به زندگی تاریکم نور بخشیدی. شاید اگه تو نمیومدی، من تو اون تاریکی غرق میشدم و میمردم.

***************************

تو زندگیمون حس میکنم تو ماهی و من خورشید. هر دو آرزوی دیدن همو داریم، هر دو از ته دل میخوایم کنار هم باشیم اما دنیا نمیذاره. ماه و خورشید به اون بزرگی در برابر خواست دنیا کم آوردن. چطور من و تو میتونیم در مقابلش دووم بیاریم؟

متن زیبا در مورد ماه ، جمله زیبا درباره ماه

وقتی میخوابم، تو رویام احساس میکنم تو آسمون بین ستاره ها و ماه پرواز میکنم. این خواب اینقدر لذت بخشه که هیچوقت دلم نمیخواد بیدار بشم. تو برای من مثل همین رویایی. وقتی تو رو میبینم، دیگه نمیخوام از دستت بدم.

***************************

کاش تو ماه هم امکان زندگی وجود داشت. آخه اینجوری بعضی ها رو یه راست می فرستادیم همونجا بمونن و دیگه بر نگردن که شکل و قیافشون رو ببینیم.

***************************

اگه امیدی به ماه بود، این آدما اینقدر زمین رو دوست نداشتن. خصلت آدما همینه. وقتی یه چیزی براشون عادی میشه، ازش دلزده میشن و حتی به سمت چیزایی کوچیکتر میرن. برای بعضی آدما به جای زمینی که مدام بهشون خدمت میکنه، مثل ماه دست نیافتنی باش.

***************************

بعضی وقتا دوست دارم برم تو همون دنیایی بچگیم. همون موقعی که آرزو داشتم رو حلال ماه بشینم و دنیا رو کامل ببینم، همون زمانی که دوست داشتم با دستام تموم ستاره ها رو بچینم و مال خودم کنم. خسته شدم از دنیای آدم بزرگا، دنیایی که حتما دو دو تا باید بشه چهارتا. میخوام برم به همون دنیای بچگی که هیچ حساب و کتابی حالیش نبود، دنیایی که فقط تنها چیزی که توش اهمیت داشت، بازیگوشی و شیطنت هام بود.

***************************

شاید دل ماه مثل خورشید بزرگ نیست. وقتی خورشید بیش از حد خودش رو برای آدما فدا میکنه، آدما ازش بدشون میاد و میگن کاش زودتر بره تا از شر گرماش خلاص شیم. شاید واقعا ماه مثل خورشید نیست و خوب این آدما رو شناخته. دیگه نمیخوام خورشید زندگی کسی باشم. میخوام به جای خورشیدی که ازش متنفرن، همون ماهی بشم که بقیه زیبایی هاشون رو بهش تشبیه میکنن.

***************************

اگه ماه بودم، خیلی به خورشید حسودیم میشد. چون اون وقتِ بیشتری داره تا خودشو فدای تو کنه.

جملات زیبا در مورد ماه ، متن در مورد ماه کامل

شاید ماه مثل خورشید عقده توجه نیست. واسه همین شبا وقتی بقیه خوابن میاد؛ چون خودش واسه خودش تایید شده هست و نیازی به تعریف و تایید کس دیگه ای نداره. تو زندگیمون مثل ماه باشیم.

***************************

شاید اگه ماه تو آسمون میدونست که منم یه ماه تو زمین دارم، اینقدر به خودش مغرور نمیشد. ماه من تویی.

***************************

وقتی تو رو میبینم، زیبایی ماه رو فراموش میکنم. چطور وقتی تو آینه نگاه میکنی، از خود بی خود نمیشی؟

***************************

تو دنیای بچه ها، ماه از جنس پنیره، ستاره ها از جنس پروانه و دنیا از جنس رویاست. کاش وقتی که بزرگ میشدیم، اینقدر از این کودکی هامون فاصله نمیگرفتیم.

***************************

ماه رو با همه زیبایی هاش فدای یه تار موت میکنم. یکی بیاد جلوی منو بگیره تا هنوز به خاطرت دنیا رو فدا نکردم.

***************************

زندگی آدما پر از قشنگیه اما نمی خوایم اونا رو ببینم. همین که ماهِ به اون قشنگی هر شب تو آسمون عرض اندام میکنه و ستاره ها کنارش چشمک میزنن، همین که ماه تو شب آسمون رو به اون زیبایی روشن میکنه، یعنی هنوز هم دنیا قشنگی های خودش رو داره. فقط باید کمی بیشتر با دقت نگاه کنی.

***************************

بعضیا زیبایی ماه رو میبینن و بعضی ها هم نوری که خودش نداره و از خورشید میگیره. میدونی هر دو دسته بینش درستی دارن. ماه هم زیباست و هم از خودش نوری نداره، اما بعضی آدما دیدگاه قشنگتر رو انتخاب میکنن. کاش یاد بگیریم به چیزای خوب و زیبا توجه کنیم. همه نقاط ضعف دارن و فقط خدا بی نقصه. زندگی وقتی قشنگ میشه که روی نکات مثبت هم تمرکز کنیم.

متن درباره ماه و دلتنگی

بعضی از آدما برای ستاره بودن و بعضی ها هم برای ماه بودن ساخته شدن. نه اینکه ستاره بد باشه، اما فقط کسایی لیاقت ماه شدن رو دارن که از دنیای کوچیک ستاره بودن دست بکشن.

***************************

یکی از آرزوهای زندگیم سفر به ماهه. دوست دارم برم یه جایی که هیچ آدمی نباشه و خودم باشم و تنهایی هام. هر چقدر فکر کردم دیدم هیچ جایی برام مثل ماه نمیشه.

***************************

بعضی آدما اینقدر مغرور میشن که یادشون میره تو دنیایی هستن که هر لحظه امکان نابودیش وجود داره و اگه بخواد نابود بشه، اونا هم محکوم به نابودی اند. این آدمایی یادشون رفته حتی اگه یه شب ماه نباشه و یه روز خورشید، کلا زندگیشون مختل میشه و اون موقع هست که وابستگی رو از اعماق وجودشون درک میکنن.

***************************

اگه تو شب ماهی وجود نداشت، شاید هیچ کس شبو دوست نداشت. ماه زندگیتو بشناس.

***************************

هیچوقت دروغ نگو. سه تا چیز هیچوقت پنهون نمیمونن. یکی خورشیده، یکی ماهه و دیگری حقیقت.

***************************

خورشید وقتی دلش میگیره، با گرماش آدما رو اذیت میکنه. اما ماه پشت ابرها اشک رو میریزه و کسی اشکای اونو نمیبینه. طفلکی ماه؛ چقدر منه.

***************************

از وقتی که حضورت رو در زندگیم احساس کردم، آسمونم به شدت خواست تا ماهش رو تغییر بده. از این به بعد میخوام ماه آسمون زندگیم تو باشی.

متن برای عکس ماه ، نوشته درباره ماه

یکی به ستاره میرسه و دیگری به ماه. بحث، بحث لیاقته.

***************************

در زندگی مثل ماه کسی رو تنها نگذار. وقتی که ابرها و طوفان میاد، ماه میره و دنیا رو با اونها تنها میذاره.

***************************

تو برای من مثل ماهی. من تمام شبا رو به امید دیدن ماه بیدار میمونم بدون اینکه به ضرر بیدار موندنم فکر کنم. وقتی هم قراره به تو برسم، چشمم رو روی همه چی میبندم و فقط میخوام تو رو به دست بیارم.

***************************

اگه ماه زیبایی تو رو ببینه شرمنده میشه که چرا اسم خودش رو گذاشته ماه.

***************************

برام از عشق به ماه نگو، اگه تو یه ماه رو دوست داری، من ماه هاست که عاشقانه تو رو دوست دارم.

***************************

خورشید هر چقدر هم عرض اندام کنه، به پای ماه نمیرسه. دست آخر همه به جای اینکه بگن فلانی مثل خورشید شد، میگن فلانی مثل ماه شد. نگران خورشیدهای زندگیم نباش. تا وقتی ماهی مثل تو در زندگیم هست، حضور و زیبایی خورشید به چشمم نمیاد.

***************************

چقدر ماه به من و تو شبیهه. آخه به اندازه زیبایی تو زیباست و به اندازی تنهایی من، تنها.

متن زیبا راجع به ماه ، جمله در وصف ماه

وقتی که همه از من و زندگیم دست کشیدن، تو ماه تابان زندگی من شو تا منم تمام آسمون زندگیم رو به نامت کنم.

***************************

هر قدر هم که خورشید زیبا باشه، بعضی ها به امید دیدن دوباره ماه روز رو شب میکنن.

***************************

فکر نکنم آسمون با اون همه بزرگیش مثل من خوشبخت باشه. آخه زیبایی اون به خاطر حضور هم ماه و هم خورشیده، اما من فقط یه ماه دارم و زندگیم زیباتر از اونه. ماه من تو هستی.

***************************

اگه سند دنیا دست من بود، ماه رو با تمام ستاره ها به نامت میکردم. آخه زیباترین چیزها باید متعلق به زیباترین ها بشن.

***************************

زندگی من مثل شبه. اگه ماه در اون نباشه بی روح و خسته کننده هست. ماه شب های زندگی من تو هستی.


در ادامه تماشا کنید :

عکس نوشته ماه منی برای پروفایل

گلچین متن های زیبا درباره آسمان

جملات کوتاه و زیبا درباره پنجره


هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...