تعبیر خواب پریدن از ارتفاع با چتر نجات

تعبیر خواب پریدن از ارتفاع با چتر نجات در یک نگاه کلی بیانگر یک برنامه محافظتی و یا پشتیبانی در مواقعی است که شرایط چندان که باید خوب پیش نمی رود. به بیان ساده تر اگر شما در خواب ببینید که با چتر نجات از یک ارتفاع مشخص به سمت زمین می پرید، نشان می دهد که در میان آشفتگی های زندگی کنونی خود، فراغ خاطر و احساس امنیت خوشایندی تجربه خواهید کرد و همین احساس امنیت باعث خواهد شد که در آینده نزدیک با بعضی اتفاقات و رویدادهای هیجان انگیز قادر به تغییر اوضاع شوید. به عنوان مثال تعبیر خواب پریدن از ارتفاع با چتر نجات برای شخصی که امیدی به آینده ندارد، می تواند خبرهای خوبی به همراه داشته باشد که از جمله آن ها می توان به تغییرات عمده در چشم انداز آتی زندگی اشاره کرد.

اما اگر از آن دسته از انسان های بسیار خوش بین و بیخیال هستید، باید بگوییم تعبیر خواب پریدن از ارتفاع با چتر نجات برای شما یک پیام مهم دارد: اگر می خواهید زندگی کنونی و آتی شما بهتر از آنچه هست رقم خورده و یا مشکلات فعلی سروسامان یابد، بایستی به جمع آوری نیروهای کمکی، اندوخته ها، تجربیات و روابط موثر شروع کنید. این ها حکم همان چتر نجاتی را دارند که خواهید توانست در مواقع ضروری استفاده کنید. در ادامه سعی می کنیم مثال های شفاف تری از رویاها برای تعبیر خواب پریدن از ارتفاع با چتر نجات بیان کنیم.

اگر در خواب ببینید که در حال گریز در هواپیمایی هستید اما ناگهان متوجه می شوید که چتر نجات خود را گم یا فراموش کرده اید، نشان می دهد که احتمالا در حال انجام ریسک های بزرگ در زندگی هستید، بدون اینکه به عواقب آن نگاه واقع بینانه ای داشته باشید. شاید فردی هستید که واکنش های سریع و هیجانی دارید که البته این به ضرر شماست.

البته تعبیر خواب پریدن از ارتفاع با چتر نجات همیشه هم حاوی یک هشدار نیست! به عنوان مثال اگر در رویا خود را در حال فرود امن با یک چتر نجات ببینید، این خواب موفقیت در جنبه ای از زندگی و یا برطرف شدن مشکلات را پیش بینی می کند.

احتمال می رود در پی چنین رویایی، شما قادر باشید با استفاده از دقت و زمان کافی، از عهده مشکلات خود برآیید. بنابراین پیشنهاد می شود سعی کنید با ارزیابی همه جانبه موضوع، تصمیمات درستی بگیرید. اگر بعد از فرود آمدن با چتر نجات، بندهای آن را جدا کنید، نشان می دهد که احتمالا به زودی برخی از عادت های قدیمی خود را کنار خواهید گذاشت. دراصل متوجه می شوید که برخی از استراتژی های قبلی شما دیگر کاربرد ندارد چرا که شرایط نیز همان شرایط گذشته نیست.

گاهی اوقات ممکن است تعبیر خواب پریدن از ارتفاع با چتر نجات، به افرادی مطمئن و قابل اعتماد اشاره داشته باشد که شما می توانید با مشاوره گرفتن از آن ها، مسئله یا مشکلی را برطرف نمایید. به خصوص اگر در رویا در حال پرواز لذتبخش با چتر نجات باشید. 

پرواز کردن با چتر نجات در رویا نشان می دهد که افرادی قابل اعتماد به کمک شما خواهند شتافت و راهنمایی های آن ها گره از مشکل شما را خواهد گشود. در اصل وجود این افراد در زندگی شما از سقوط های خطرناک جلوگیری می کند.

اما تعبیرخواب پریدن از ارتفاع با چتر نجات به خصوص اگر فقط همین صحنه پرش را در خواب ببینید، به معنای این است که در مرحله ای از زندگی خطرات و ریسک های حساب شده و منطقی خواهید داشت.

تعبیر خواب پریدن از ارتفاع با چتر نجات پاره شده

دیدن چتر نجات سوراخ یا پاره در خواب نشانه این است که برخی باورها و عقاید شما نادرست است. لزوما قرار نیست تمام باورهای ما درست مطلق باشد. این عقاید و باورهای غلط باعث شکل دادن عادت های رفتاری اشتباه نیز در زندگی می شود. بنابراین اگر چنین رویایی دیدید، پیشنهاد می کنیم یکبار هم که شده یک بازنگری دقیق تر در اعتقادات و باورهای خود داشته باشید.

آیا اندازه و سایز چتر در تعبیر خواب پریدن از ارتفاع با چتر نجات اهمیت دارد؟

پاسخ این سوال مثبت است. به عنوان مثال اگر در رویا ببینید که چتر نجات شما کوچکتر از حد نرمال است، بدین معناست که شما نباید توانایی های شخصی افراد را براساس ظاهر و شکل و اندازه جسمانی آن ها قضاوت کنید. گاهی اوقات افرادی در زندگی به کمک و پشتیبانی ما می شتابند که هرگز حتی در تخیلات خود فکر نمی کردیم قادر به انجام چنین کاری باشند.

نقش رنگ در تعبیرخواب پریدن از ارتفاع با چتر نجات

اگر در رویای خود مشغول پرواز با یک چتر طلایی رنگ باشید، متاسفانه احتمال شکست و یا متضرر شدن در یک پروژه مالی یا سرمایه گذاری برایتان وجود دارد. البته ناگفته نماند که ماهیت چتر نجات در رویا، به طور کلی نجات دهنده است. بنابراین نگران این شکست ها نباشید. آن ها موقت هستند. اما اگر چتر شما به رنگ آبی بود، می توان امیدوار بود که شرایط جدیدی در زندگی پیش می آید که اوضاع را مطلوب تر می سازد.


مطلب پیشنهادی :

تعبیر خواب افتادن


3 نظر

  1. مانی فخریمانی فخریsays:

    سلام ببخشید مزاحم شدم امشب حوالی ساعن 4و5 صبح خواب عجیبی دیدم یادم نمیاد چه کسی ان مار رو اورد به خونه ولی فکر کنم برادرم بود یک مار پهن زرد و قرمز اوایل همه باهاش بازی میکردیم ولی یک دفعه یک غریبه که داشت با ما بازی میکرد توسط مار 6 بار نیش خورد و بعد غیب شد (یادم نمیاد چش شد ) بعد از اون برادرم خواست گوشیش رو از جلو مار بکشه اون هم رو دست راستش هم ساعد هم بازو نیش خورد ولی خونریزی نداشت و اتفاقی براش نیوفتا فقط بیهوش شد ولی بعذش بیشتر واسه مادرم ناراحت شدم اون هم برروی جایی که واسه ازمایش خون امپول میزنن دست راستش نیش خورد و من تمام سعیم رو کردم که اون بخش رو با شریان بند بپوشونم که یکدفعه گفت اون مار بی خظره و بعد از اون مار رو ندیدیم لطفا خیلی برام مهمه اگر میشه هرچه سریع تر پاسخ رو به ایمیلم ارسال کنید

  2. جلال هاشمی نسبجلال هاشمی نسبsays:

    سلام خسته نباشید من خواب دیدم یک بچه دوسه ساله که بچه ی خودم بود درارتفاعی بلنددوازده طبقه بازی می کنددستش ازنبشی جداشدوپایین افتادولی زیرپایش فیبروآب بودوسالم ماند من پایین دویدم که از آب بگیرمش ولی محل افتادن راپیدانمی کردم ولی صدای گریه اش رامی شنیدم وازخواب بیدارشدم اگرزحمتی نیست تعبیرکنید

  3. جلال هاشمی نسبجلال هاشمی نسبsays:

    سلام خسته نباشید من خواب دیدم یک بچه دوسه ساله که بچه ی خودم بود درارتفاعی بلنددوازده طبقه بازی می کنددستش ازنبشی جداشدوپایین افتادولی زیرپایش فیبروآب بودوسالم ماند من پایین دویدم که از آب بگیرمش ولی محل افتادن راپیدانمی کردم ولی صدای گریه اش رامی شنیدم وازخواب بیدارشدم اگرزحمتی نیست تعبیرکنید