جملات زیر برای رفع دلخوری

دنیا خیلی کوچیک تر از اونه که دیگه نخوایم به خاطر دلخوری ها همدیگه رو ببینیم. مهم نیست که طرف مقابلمون کی باشه! میخواد دوست باشه، همسرمون باشه، فرزندمون باشه و یا والدین مون؛ به هر حال اون دلخوری باید از بین بره تا بتونیم توی این دنیا با عشق و مودت در کنار هم زندگی کنیم.

توی زندگی همه ما بعضی دلخوری ها وجود دارن که دوست داریم زودتر از بین برن. این دلخوریها ذره ذره وجود ما را از ما میگیره و نمیذاره به خوبی زندگی کنیم. خیلی ها برای رفع دلخوری هاشون به دنبال یک متن خوب میگردن تا با اون از طرفشون عذرخواهی کنن. حالا ما تصمیم داریم نمونه هایی از همین متن ها رو در ادامه مطلب براتون قرار بدیم. همراه ما باشید.

متن درباره رفع دلخوری از دوست

هیچ کدورتی نمیتونه اونقدر بزرگ باشه تا دوستی من و تو رو از بین ببره. همه سوء تفاهم ها جلوی بزرگی دوستی ما سر تعظیم فرود میارن. بیا تا به هم ثابت کنیم که دلخوری بین ما، از دوستیمون بزرگ تر نیست.

******************************

دلخوری ای که بین ما به وجود اومده، فقط به خاطر سوءتفاهم هایی بوده که نخواستیم برطرفشون کنیم. حالا میخوام بهت بگم که اونقدر برای من اهمیت داری که من برای از بین بردن این دلخوری ها پیشقدم شدم و حاضرم هر کاری بکنم تا دوستیمون مثل قبلش بشه.

******************************

می دانم که ناراحتی ای که بین ما به وجود آمده، زخمی در قلبمان ایجاد کرده. این زخم شاید جایش هیچ وقت خوب نشود اما خوب است بدانی که می توان برایش مرهمی ساخت! مرهمی که این دوستی را ماندگار نگه دارد و از بین نبرد. آن مرهم نامش بخشش است. بیا یکدیگر را ببخشیم و این دلخوری ها را از بین ببریم تا دوباره قلب های شکسته مان را ترمیم کنیم.

******************************

دوستی من و تو زبان زد خاص و عام بود. همه دوست داشتند که چنین رابطه ای را در زندگی شان تجربه کنند. من و تو بیشتر به جای اینکه دوست باشیم، مثل خانواده بودیم. خانواده ای دو نفر که برای هم هر کاری را می کردند. اکنون چه شد که ما اینقدر از هم فاصله گرفتیم؟ بیا باز هم بشویم همان هایی که انگشت نشان مردم بودند! بیا باز هم بشویم همان دوستانی که آوازه دوستی شان بین همه پیچیده بود.

******************************

وقتی که تو هستی و من هم حضور دارم، بهترین لحظات تاریخ زندگی هر دوی ما رقم می خورد. چرا این تاریخ را به کینه و ناراحتی بگذرانیم؟ بیا تا این کینه ها را از بین ببریم و جایگزین آن را عشق کنیم. وقتی که من و تو در کنار هم هستیم، با وجود عشق است که می توانیم لحظاتی خوب و زیبا برای خود خلق کنیم. پس بیا برای خودمان هم که شده، این دلخوری ها را از بین ببریم.

******************************

دوست خوبم، بودن در کنارت باعث شد تا تجربه های زیادی به دست آورم. با تو شیرینی و تلخی های زندگی را چشیدم و پستی و بلندی های آن را طی کردم. اکنون که به سر مقصد منزل رسیده ام، میخواهم تو را هم در شادی ام سهیم کنم! چرا که می دانم بدون تو این شادی تکمیل نیست. بیا چیزی که مانع شادی هر دومان شده را از بین ببریم. این مانع دلخوری هایی هست که هیچوقت نخواستیم برطرفشان کنیم.

******************************

این را بدان که من هنوز هم به وجود تو در زندگیم نیازمندم. شاید دلت را شکسته باشم و شاید تو هم مرا ناراحت کرده باشی، اما این دلشکستگی ها و ناراحتی ها نباید برای همیشه میان ما فاصله بیندازد. تو دوست من هستی و حضورت در زندگی ام به من قوت قلب می دهد. با تو که باشم، احساس قدرت می کنم. بیا تا دلخوری هایمان را رفع کنیم تا بشویم قدرتمندترین هایی که میشناسیم.

متن درباره رفع ناراحتی از همسر

حضورت به زندگیم رنگی دوباره بخشید. تو باعث شدی که عشق را به صورت کامل در زندگی تجربه کنم. دنیای من قبل از تو بی رنگ بود اما با آمدنت به آن رنگ و بویی بخشیدی که به مانند آن در هیچ جا یافت نمی شود. پس چه شد که حالا می خواهی این رنگ و بو را از زندگی من بگیری؟ بیا تا دلخوری هایمان را رفع کنیم. دلخوری های ما هرچقدر هم که باشد، قدرتش از عشق ما کمتر است. بیا با قدرت عشق بر این دلخوری ها غلبه کنیم.

******************************

وقتی که ناراحتی و دلخوری ات را به واسطه ی اشتباهم میبینم، خود را ضعیف ترین موجود روی کره ی زمین میدانم. آخر دل کسی را شکسته ام که در زندگی نزدیک ترین فرد به من است. اکنون بیا به پاس این نزدیک بودنمان، دلخوری ها را از بین ببریم. بیا تا عشق خسته مان را دوباره سرحال بیاوریم.

******************************

همسر عزیزم، هیچ وقت نمی خواهم از تو فاصله بگیرم و هیچ وقت هم نمی گذارم که از من فاصله بگیری. می دانم که خیلی ها هستند که می خواهند از این فاصله ها سوءاستفاده کنند و جای خالی من و تو را برای مان پر کنند. اما من و تو با هم تکمیل می شویم. بیا تا دلخوری هایمان را از بین ببریم و با عشق مان به این افراد بفهمانیم که هیچکس و هیچ چیز نمی تواند جای ما را در زندگی برای هم پر کند.

******************************

هر چقدر هم که از هم ناراحتی داشته باشیم، هر چقدر هم که از هم فاصله بگیریم و هر چقدر که بخواهیم هم را نادیده بگیریم، ولی باز هم در ته قلبمان حسی نسبت به یکدیگر داریم. حسی که نامش عشق است و به این سادگی ها از بین نمی رود. نظرت چیست که به این حس پر و بال دهیم و آن را دوباره بزرگ تر از چیزی که هست کنیم؟

******************************

فقط چند لحظه دوریت، دوباره داغ فراغت را در وجودم زنده کند. دوری ات از من، ناراحتی ها را رفع نمی کند! این کارت فقط عذابی به جانم می اندازد که هر لحظه مرا خورد میکند و از بین می برد. نمی دانم که این عذاب برای تو هم هست یا نه. ولی اگر میخواهی که به این عذاب خاتمه ببخشیم، بیا و برگرد و بیا تا دلخوری ها و ناراحتی ها را با هم رفع کنیم.

******************************

دلخوری تو از من به خاطر شخصیتم نبوده بلکه به خاطر کاری بود که کردم. من و تو شخصیت هم را دوست داشتیم که با هم تشکیل زندگی دادیم. این شخصیت من و تو بود که ما را عاشق هم کرد و باعث شد که بی مهابا عشقمان را همه جا فریاد بزنیم. اکنون این دلخوری ها نمی توانند بر عشق ما نفوذ کنند. بیا تا با رفع آنها، دوباره به عشق و زندگی مان برگردیم.

******************************

حتی اگه به خاطر غرورم منو نمی بخشی، حتی اگه بخاطر خودم منو نمی بخشی، حتی اگه به خاطر کارهایی که برات کردم و هیچ منتی هم ندارم منو نمی بخشی، حتی اگه برای مدت ها بودن در کنارت منو نمی بخشی، برای یه چیز منو ببخش. اون چیز اسمش عشقه. به خاطر عشقمون منو ببخش که دلخوری مون هر چقدر هم که بزرگ باشه، به پای عشقمون نمیرسه.

متن درباره رفع کدورت از فرزند

فرزند عزیزم، تو قسمتی از وجود منی و من نمی توانم دوری از تو را تحمل کنم. هر اتفاقی که بین ما افتاده، باید برطرف شود. آخر خانواده ما باید مثل همیشه در کنار هم بمانند و هیچوقت پایه و اساس شان سست نشود. دلخوری هایی که بین ما به وجود آمده، ممکن است بین هر کس دیگری با فرزندش رخ دهد. اما کار درست این است که ما اکنون بنشینیم و در کنار هم به رفع این دلخوری ها بپردازیم.

******************************

دیگران میگویند ما والدین تو هستیم، دیگران می گویند که غرورمان را زیر پا نگذاریم، دیگران می گویند که او باید پا پیش بگذارد اما این دیگران نمی دانند که عشق ما نسبت به تو چقدر است. نبودنت در زندگی مان هر لحظه آتشی به جانمان می اندازد. فرزند عزیزم، دلخوری ها باعث دوری تو از ما شده اما بدان که هر کجای دنیا هم که باشی باز هم فرزند ما هستی. بیا تا این دلخوری ها را رفع کنیم و در کنار هم باشیم. بودنت در کنارمان به ما آرامشی می دهد که بزرگترین مُسکن های دنیا هم نمی توانند این آرامش را به وجود ما تزریق کنند.

******************************

فرزندم، دلبندم، وجود من وابسته است به وجود تو و قلب من سرشار است از عشق به تو. حالا که یک دلخوری کوچک بین این همه عشق و دلبستگی به وجود آمده، نباید بگذاریم که بشود پادشاه قلب ما و تمام آن عشق را از بین ببرد. ما باید جلوی این کار آن را بگیریم. بیا تا آن دلخوری را رفع کنیم و دوباره عشق را در بین خود زنده کنیم.

******************************

من و تو باید از همون اول این ناراحتی ها رو رفع می کردیم. این رو بدون که عشق من به تو پاک ترین عشقی هست که روی زمین وجود داره. عشق والدین به فرزندان زیباترین عشقی هست که خدا خلق کرده. حالا به پای پاکی و زیبایی این عشق، بیا تا فرصت هست این ناراحتی ها رو از بین ببریم و دوباره بشیم همون پدر و فرزندی/مادر و فرزندی که عاشقانه هم رو دوست دارن.

******************************

تو زندگی من را برایم معنا می کنی. گذشته از زندگی، تو هر لحظه از وجود من در جهان را معنا می کنی. تو تمام وجود من هستی و وقتی که نباشی من هم هیچ می شوم. بیا و معنایم را از من نگیر. بیا و خودت را از من نگیر. دلخوری هایمان باید رفع شوند و ناراحتی هایمان باید برطرف گردند. تو فرزند من هستی و نمی توانم بگذارم که این چنین راحت از دستم بروی.

******************************

بین والدین و فرزندان، غرور معنایی ندارد. بگذار این غرور و تمام صفت های بد مرتبط با آن، برای خود دنیا بمانند. خانواده معنایی فراتر از همه این ها دارد که بخواهی به خاطر چیزی کوچکی مانند غرور از آن بگذری و دیگر سراغش را نگیری. دلخوری ها و ناراحتی های ما هر چقدر هم که بوده اند، باید رفع شوند.

متن درباره رفع دلخوری از والدین

والدین عزیزم، وجود من وابسته است به وجود شما. اگر شما نبودید که من حتی فرصت نفس کشیدن در این دنیای بزرگ را هم نداشتم. اکنون چطور می توانیم اینقدر از هم دور شویم؟ کدام داستان در این دنیا را خوانده اید که فرزند از والدینش دور شود و خوشبخت گردد؟ بیاید تا یک داستان زیبا در این دنیا برای خودمان خلق کنیم! داستانی که عشق ما را فریاد می زند. ما باید دلخوری هایمان را از بین ببریم.

******************************

اکنون که از هم دلخور شده ایم، بیایید یک لحظه به نبودنمان فکر کنیم. بیایید به لحظه ای فکر کنیم که دیگر قرار نیست هم را ببینم و دنیا ما را از هم گرفته است. آیا واقعا آن موقع این کدورت ها معنایی پیدا میکنند؟ آیا واقعا آن زمان این ناراحتی ها ارزشی دارند؟ اگر نه، پس چرا رابطه ما اکنون اینطور شده؟ والدین عزیزم، هر چقدر که ناراحتی در بین ما به وجود آمده، ارزشش کمتر از وجود من و شماست. بیایید هنوز که زنده و در کنار هم هستیم، قدر یکدیگر را بدانیم و از بودنمان در کنار هم استفاده کنیم.

******************************

به هیچ وجه نمی خواهم از دست تان بدهم. شما با ارزش ترین دارایی های من در زندگی هستید. اکنون با این دلخوریها، حس میکنم دارم از شما فاصله میگیرم! تازه میفهمم که چقدر به شما وابسته ام و اگر شما را نداشته باشم، انگار هیچ چیزی در این دنیا ندارم. والدین عزیزم، بیاید هر چه ناراحتی در بین مان وجود داشته را از بین ببریم! ارزش شما برایم بسیار بیشتر از آن ناراحتی ها است.

******************************

نباید برکه ی ناراحتی، اقیانوس عشق مان را از ما بگیرد. واقعا مگر این ناراحتی چقدر بزرگ است؟ والدین عزیزم، بزرگترین اقیانوس دنیا، اقیانوس عشق ماست. چرا بخواهیم آن را نیست و نابود کنیم و فقط یک برکه را جایگزینش کنیم؟ برکه ای که از ناراحتی ها شکل گرفته؟!

******************************

من خیلی کوچکتر از آن هستم که بخواهم به شما درس زندگی بدهم. اما فقط می خواهم یک چیز را یادآوری کنم و آن هم زمان است. اکنون من هستم و شما هم هستید، اما آینده چه؟ آیا آینده هم به همین شکل است؟ آیا آینده هم قرار است همه چیز اینقدر خوب پیش برود؟ هیچکس از آینده خبر ندارد. پس بیایید اکنون که هم را داریم، مشکلات مان را رفع کنیم. والدین عزیزم، دلخوری های ما هرچه که بوده اند، باید رفع شوند.

******************************

خانواده با ارزش ترین دارایی هر فردی در زندگی اش است! افرادی را میبینی که از همه چیزشان می گذرند ولی از خانواده شان نه. من دقیقا جزو همین دسته از افرادم. درست است که بین مان کدورت پیش آمده و درست است که کمی از هم دلخوری داریم، اما باز هم هر چه کنیم، با ارزش ترین دارایی هم هستیم. من قدر شما را می دانم و نمی خواهم به خاطر چند دلخوری کوچک، شما را از دست بدهیم.


در ادامه حتما ببینید :

متن در مورد ناراحتی از رفیق

عکس نوشته در مورد دلخوری و ناراحتی برای پروفایل


هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...