متن درباره کسی که خودشو میگیره

آدمایی که خودشونو میگیرن زیادن و دختر و پسر هم ندارن. اتفاقاً بعضی وقت ها خوبه که خودتو بگیری و ارزون نفروشی اما در بیشتر مواقع هم این کار نشون دهنده ی اعتماد به نفس کاذبی هست که داری. پس با بررسی موقعیت ها باید ببینی که خودتو بگیری بهتره یا نه صاف و ساده با یکی ارتباط برقرار کنی، کار بهتری میکنی!

ما توی این مطلب سعی کردیم متن هایی آماده کنیم که درباره کسایی هست که خودشونو میگیرن. سعی کردیم در مورد خوبی ها و بدی های این کار هم حرف بزنیم. پس در ادامه با ما همراه باشید.

جملات زیبا درمورد کسی که خودشو میگیره

متن درباره ویژگی ها و زندگی کسی که خودشو میگیره

یکی از بارزترین ویژگی های آدمایی که خودشونو میگیرن اینه که فکر میکنن توی هر چیزی از بقیه سرترن و توی هر چیزی از بقیه یه پله بالاترن. اما متاسفانه این آدما نمیدونن که توی این دنیا رو دست هر چیزی یه چیز دیگه هست و اگه تو فکر میکنی که خیلی خوبی، باید بدونی که یک نفره دیگه هم وجود داره که از تو بهتره.

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

آدمایی که خودشونو میگیرن فکر میکنن که خیلی بارشونه و فکر میکنن که از دماغ فیل افتادن. شاید واقعا هیچکس اونا رو حتی به شمار هم نیاره و حسابشون نکنه اما متاسفانه اونا خوب بلدن برای خودشون نوشابه باز کنن. کاش یه روزی بفهمن که اونقدری که تو خودت رو تحویل میگیری، ما حتی نگاهتم نمیکنیم.

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

آدمایی که خودشونو میگیرن، مثلا بقیه رو تحویل نمیگیرن و بقیه رو به قول معروف آدم حساب نمیکنن. اینجور آدما یادشون رفته که اتفاقاً با این کارشون دارن بیشتر از قبل بقیه رو تحویل میگیرن. آخه کسی که دیگران براش مهم نباشن، کار خاصی هم نمیکنه ولی کسی که مدام خودشو میگیره و مدام میخواد به بقیه ثابت کنه من از شما برترم، یعنی داره خودشو برای دیگران میکشه.

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

کسی که خودشو میگیره به ظاهر نظر بقیه براش اهمیت نداره اما وقتی که وارد زندگیش میشی، میبینی که همه ی زندگیش شده بقیه. اینکه فلانی چی فکر کرد در مورد من، اینکه نکنه فلانی فکر کرد آدم حسابش کردم، اینکه نکنه توی اون جمع خاص فکر کردن من خیلی آدم سبکی هستم و کلی از اینجور فکرا زندگی اون رو مختل کرده.

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

آدمایی که خودشونو میگیرن، خوب بلدن فیلم بازی کنن و در مواقع مختلف اون چیزی که نیستن خودشونو جا بزنن. مثلا طرف آهی نداره که با ناله سودا کنه اما چنان توی بازیگری مهارت داره که فکر میکنی همه ی اون چیزایی که ازشون حرف میزنه، جزو دارایی هاش هستن.

متن کوتاه راجب کسی که خودشو میگیره

خدا نکنه که کسی که خودشو میگیره، جزو دوستان و یا نزدیکان ما باشن وگرنه روزی سه چهار کیلو باید ازشون افاده بخریم. اینجور آدما نظرشون در مورد هر چیزی منفیه جز اون چیزی که خودشون انتخاب میکنن. یعنی اگه یه لباسی بخری یا هر چیز دیگه ای، نظر اونا صد در صد منفیه اما اگه همون رو خودشون بخرن، انگار که فقط یه مدل از اون رو خدا آفریده و همونم اونا خریدن.

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

به آدمایی که خودشونو میگیرن زیاد محل نذار آخه اونا تمام تلاششون اینه که تو همین فکر رو بکنی. اگه میخوای که روشون کم بشه و فکر نکنن که خیلی آدمای خاصی هستن، به جای این که به قول معروف لی لی به لالاشون بذاری، اصلا بهشون توجهی نکن و فکر کن که اونا در اونجا حضورر ندارن. اون موقع میبینی که برای جلب توجه تو چقدر تلاش میکنن.

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

برای آدمایی که خودشونو میگیرن، هیچکس اهمیتی نداره. در واقع حتی اگه تو جلوشون جون بدی، باز هم به راحتی از کنارت میگذرن و میرن به کارشون میرسن. برای همچین آدمایی از عمرت و وقتت صرف نکن که در آخر فقط افسوس میخوری. چون هر چقدر که براشون زمان بذاری، به همون اندازه هم غرورشون بیشتر میشه و فکر میکنن که واقعا خبریه.

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

اگه میخوای خودتو بگیری خب بگیر و اگه میخوای برای بقیه طاقچه بالا بذاری خب بذار ولی بدون که راز داشتن یه زندگی خوب با ارتباطات عالی این نیست. آدما اینقدر توی زندگیشون سختی میکشن که حوصله ندارن کسایی که خودشونو میگیرن رو تحمل کنن! چون به قول معروف غم خودشون کم نیست که غم بقیه رو هم بخوان بهش اضافه کنن. پس اگه میخوای ارتباطاتی خوب داشته باشی، دست از این کار بردار و خود واقعیت باش. سعی کن با بقیه درست ارتباط برقرار کنی تا ازت عزت بردارن نه اینکه باهاشون جوری رفتار کنی که بیزار بشن از ارتباط برقرار کردن باهات.

متن درباره خوبی های کسی که خودشو میگیره

بعضی وقتا هم باید خودتو بگیری که فکر نکنن میتونن هر جوری که میخوان باهات رفتار کنن و هر طوری هم دوست دارن باهات حرف بزنن. واسه آدمایی که برای بقیه شخصیتی قائل نیستن، اتفاقاً هر چی خودتو بگیری احترامت بیشتر میشه.

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

اگه توی این دوره و زمونه خودتو واسه آدما بگیری، هنوز خواستنی تر و تو دل برو تر هستی تا اینکه صاف و ساده باهاشون رفتار کنی. آدمای این دوره و زمونه رو هر چی کمتر به حساب بیاری، ارزشت براشون بیشتر میشه.

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

برای کسی که خودشو برات میگیره، خودتو بگیر. چون هر چقدر که جلوی اون صاف و ساده باشی، فکر میکنه که در حدش نیستی و برای همین خیلی باهات سرد برخورد میکنه. اتفاقاً در برابر همچین آدمایی باید بیشتر از هر موقع ای خودتو بگیری که برای به دست آوردنت تلاش کنن.

متن برای کسی که خودشو میگیره

آسون به دست نیا و همیشه سعی کن که ارزشت برای بقیه بالا باشه. همیشه هم ساده بودن خوب نیست و گاهی آدما باید یاد بگیرن که برای خودشون نوشابه باز کنن. چون اون موقع هست که ارزششون مشخص میشه وگرنه بقیه فکر اشتباهی در مورد اونها میکنن.

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

اینکه بعضی وقتا واسه بعضیا خودتو بگیری اصلا هم بد نیست. اتفاقاً با هر آدمی باید به یک اندازه خاص رفتار کنی و برخی آدما اینقدری جنبه ندارن که باهاشون صاف و ساده باشی و براشون تمام زندگیت رو باشه. برای اونها باید خودتو بگیری تا واسشون ارزشت بالاتر بره.

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

توی دوره و زمونه ی الان، اگه خودتو نگیری، فکر میکنن که عقب افتاده ای یا به لفظ خودشون از پشت کوه یا دهات دره ها اومدی. آدمای الان یادشون رفته که ارزش بقیه به این نیست که چقدر خودشونو میگیرن بلکه به منش و شخصیتشونه. الان فقط باید به قول معروف طاقچه بالا بذاری تا ازت حساب بردارن.

متن درباره دختری که خودشو میگیره

اگه میخوای روی دختری که خودش رو میگیره کم کنی، به حرف هایی که میزنه خیلی کم توجه کن و برای چیزهایی که ازشون یاد میکنه ارزش کمی قائل شو. مثلا اگه در مورد لباسی نظر میده، برای اون لباس ارزش خاصی قائل نباش یا اگه در مورد فلان جواهرت خاص حرف میزنه، اون جواهرات رو خیلی معمولی و عادی بدون. این راز کم کردن روی دختریه که خیلی خودشو میگیره. :)

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

کاش بعضی از دخترا هم بفهمن که اینکه به مال و دارایی پدرت بنازی و خودت رو بگیری، به هیچ وجه ارزشت رو بالا نمیبره و اتفاقاً نظر بقیه رو در موردت منفی هم میکنه. آدم باید به چیزهایی که خودش داره متکی باشه و به اونها بنازه نه به چیزهایی که از صدقه سری بقیه به اونها رسیده.

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

دختری که خودش رو میگیره، باید مراقب باشه که یه وقت آبمیوه نشه! البته شک دارم که همچین دختری اصلا جزو میوه ها باشه.

متن درمورد دختری که خودشو میگیره

کاش دخترا هم بفهمن که هرچی بیشتر خودشونو برای عشقشون بگیرن، اتفاقاً عشقشون ازشون دورتر میشه. تا یه جایی این کارها فایده داره اما از یه جایی به بعد توهین به شخص مقابله و اگه دختری شعور و شخصیت داشته باشه، میدونه که برای کسی که دوستش داره، هر چی خودشو بگیره، سطح خودش پایین تر میاد.

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

شاید هم دختری که خودش رو برای دوستاش میگیره یادش رفته که اگه همون دوستاش نباشن اونا تنهای تنها میشه. اتفاقاً اون دوستا بودن که به اون این حس رو دادن که خیلی خاصه و اگه یه روزی سر و کله اونا از زندگیش گم بشه، اون موقع اون تازه میفهمه که اونقدرا هم که فکر میکرده خاص نیست و خواستنی نبوده.

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

دختری که خودشو میگیره به درد ازدواج و زندگی نمیخوره. چون برای یه زندگی نیازه تا طرفین به هم آرامش بدن و جلوی هم راحت ترین آدمای دنیا باشن. اما دختری که خودش رو حتی برای همسرش هم میگیره، هیچوقت نمیتونه آرامش کاملی رو به طرف مقابلش بده یا این حس رو به طرفش بده که جلوی اون راحت باشه.

متن درباره پسری که خودشو میگیره

زمانی پسر باید خودشو بگیره که مال و دارایی هایی که داره به نام خودش باشه و با زحمت خودش به دست اومده. پسری که با مال پدرش خودشو میگیره و طاقچه بالا میذاره، هیچوقت نباید این کارو بکنه؛ چون اگه پدری نبود اون دارایی هایی که پسره باهاشون کلاس میذاره هم هیچ وقت وجود نداشتن.

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

بیشتر پسرا یاد ندارن که خودشونو بگیرن و این به خاطر اینه که زیاد سختی کشیدن و با این سختی کشیدنا اون غرور مسخره ای که خیلی ها دارن رو ندارن. پس بیشتر وقتا اگه دیدی که پسری زیادی خودشو میگیره و زیادی به چیزایی که داره می نازه، بدون که به خاطر اون چیزایی که داره زحمت خاصی نکشیده.

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

پسر که باشی، باید دنیا رو ازآن خودت کنی و باز هم همون مرد صاف و ساده ای باشه که میتونه تکیه گاه یه دختر باشه. اینکه خودت رو بگیری یا بقیه رو آدم حساب نکنی نشون میده هنوز پخته نشدی و هنوز تا اینکه تبدیل به یک مرد واقعی و یک تکیه گاه امن بشی خیلی مونده.

متن در مورد پسری که خودشو میگیره

مردی و مردونگی بار معنایی خیلی زیادی داره به طوری که میشه هزاران صفحه در موردش نوشت. پسری که خودش رو میگیره باید بدونه که هنوز توی دنیای مردی و مردونگی راه پیدا نکرده. وگرنه توی رسم و مرام مردونگی، اینکه خودتو بگیری و بقیه رو حساب نکنی جایی نداره.

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

در مواجهه با بعضی از آدمای بیشعور باید خودتو بگیری و این جنسیت نداره. اگه پسری رو دیدی که در برابر یه آدم خاص خودشو میگیره و زیادی به اون آدم بها نمیده نگو که این از دخترام بدتره یا اخلاقش چقدر دخترونس! اتفاقاً اون خیلی هم زرنگه چون فهمیده که با هرکسی باید به نحو خاص خودش رفتار کرد.

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

پسری که خودشو میگیره، شاید هنوز سختی نکشیده یا سر کار نرفته. چون پسری که سر کار میره، پسری که سختی میکشه و پسری که خرجی یک خانواده رو در میاره، دیگه وقتی نداره که خودشو بگیره یا اصلا وقتی نداره که نظر بقیه براش اهمیتی داشته باشه تا براشون طاقچه بالا بذاره.

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

وقتی که پسرها خودشونو برای هم میگیرن، اونجا قضیه خیلی جدی تر از دعواهای دخترونه هست. چون دخترا معمولا به خاطر چیزای ساده با هم قهر میکنن و خودشونو برای هم میگیرن. وقتی که یک پسر برای پسر دیگه ای خودشو میگیره، یعنی به مرحله ی آخر توی رابطه با اون شخص رسیده و دیگه نمیخواد که با اون ارتباطی داشته باشه. وگرنه توی دنیای پسرا، خودتو بگیری، بیشتر به جای اینکه ازت حساب بردارن، مسخرت میکنن. :)

متن درباره اعتماد به نفس کاذب کسی که خودشو میگیره

از اعتماد به نفس آدمایی که خودشونو میگیرن خوشم میاد. آخه اون اعتماد به نفس به خاطر شخصیت بالاشون نیست بلکه به خاطر دارایی هاشونه. اغلب آدمایی که خودشونو میگیرن، به خاطر فلان دارایی خاصشونه و اگه اونو ازشون بگیری، میشن همون آدم سابقی که بودن. از این اعتماد به نفس کاذبی که وصله به دارایی هایی که امروز هست و فردا نیست خیلی خوشم میاد.

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

چرا بعضیا فکر میکنن اگه خودشونو بگیرن، اعتماد به نفسشون بیشتر میشه|؟ اتفاقاً این کار یه تصویر خیالی براشون میسازه و کاری میکنه که حقیقت رو نبینن. اونا باید بدونن که این تصویر فقط یه نمایش تو خالی هست و با این کار، حرمت نفس واقعیشون به جای اینکه بیشتر بشه، کمتر هم میشه.

متن درباره افرادی که خودشونا میگیرن

خیلی از آدمایی که خودشونو میگیرن، چوب اعتماد به نفس کاذب شون رو میخورن. اونا فکر میکنن که خیلی خوبن و دیگه مثل اونا روی زمین وجود نداره. اما نمیدونن که این فقط تصویر ذهنی خودشونه و بقیه به جای اینکه همین فکر رو در مورد اونا بکنن، بیشتر مسخرشون میکنن.

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

یکی از نشونه های اعتماد به نفس کاذب داشتن اینه که طرف خودشو میگیره. آخه کسی که به خودش اعتماد داشته باشه و به عزتش اعتماد داشته باشه که هیچوقت برای کسی خودشو نمیگیره! چون بقیه در مورد مسائل شخصیش اصلا براش مهم نیستن. پس اینکه خودتو بگیری اتفاقاً نشون میده که خیلی هم عزت نفست پایینه.

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

اعتماد به نفس کاذب یعنی طرف خودشو بیشتر از اون چیزی که هست ببینه. همین باعث میشه که اون شخص خودشو بگیره و بقیه رو به قول معروف آدم حساب نکنه. اما نمیدونه که اون تصویری که از خودش داره، فقط مثل یک سراب توی بیابون میمونه نه هیچ چیز دیگه ای.


سایر مطالب پیشنهادی :

متن در مورد اعتماد به نفس کاذب

عکس نوشته طعنه دار بعضیا هستن برای پروفایل

مجموعه متن کوبنده و سنگین برای استوری

متن درباره آدم بی شخصیت

متن های سنگین درباره فروختن رفیق


هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...