متن سخنرانی شورای دانش آموزی راهنمایی

متن سخنرانی شورای دانش آموزی راهنمایی می تواند تاثیر فوق العاده ای روی نظر دانش آموزان دیگر داشته باشد که بخواهند به شما رای بدهند. در این متن شما باید دانش آموزان را ترغیب کنید که به شما رای بدهند و شما را به عنوان عضوی از شورای دانش آموزی بپذیرند. اگر آنها به شما رای دهند، می توانید به عنوان یکی از اعضای شورا، فعالیتتان را آغاز کنید.

دوران راهنمایی، یکی از مهمترین دوره های تحصیلی دانش آموزان می باشد که باید به بهترین شکل از آن عبور کنند تا بتوانند توانایی ورود به جامعه را فرا بگیرند. شورای دانش آموزی در این مقطع تحصیلی از اهمیت زیادی برخوردار است و دلیل این موضوع این است که شاید مدیران و کارکنان مدارس نتوانند به خوبی نیازهای دانش آموزان را بشانسند و آنها را برطرف کنند که به همین دلیل دانش آموزان عضو این شورا می شوند و نیازهای اصلی دانش آموزان به این واسطه شناخته می شود و کارکنان مدرسه در جهت برطرف کردن آنها می توانند اقدام نمایند. در این مطلب ما سعی کرده ایم که انواع متن سخنرانی شورای دانش آموزی راهنمایی را برایتان مهیا کنیم و با شما به اشتراک بگذاریم تا به این واسطه بتوانید نظر دیگر دانش آموزان را به خود جلب کنید و کاری کنید که آنها به شما رای بدهند. با ما همراه باشید.

انواع متن سخنرانی شورای دانش آموزی راهنمایی

در دوران راهنمایی، ما نیاز مبرمی به شورای دانش آموزی داریم. در این دوران، ما دانش آموزان، تازه وارد دوران بلوغ، نوجوانی و جوانی می شویم و به همین جهت شاید شناخت برخی نیازهای ما برای مدیر و معلمان مان مشکل باشد که در این شورا سعی می کنیم که نیازهای اصلی خود را به آنها معرفی کنیم تا آنها بتوانند به شکل بهتری آنها را برطرف کنند. اگر به من رای بدهید، به شما قول خواهم داد که تا آنجا که توان دارم، تمام نیازهای شما را به شورا معرفی کرده و راه حل هایی هم برای برطرف کردن آنها به کارکنان مدرسه ارائه دهم.

*******************************

اگر مرا به عنوان یکی از اعضای شورای دانش آموزی مدرسه مان بپذیرید، به شما کمک خواهم کرد که بتوانید در جهت پیشرفت مدرسه قدم بردارید. پیشرفت کردن از خود ما آغاز می شود و اگر ما خود نخواهیم که پیشرفت کنیم، هیچ کس نمی تواند به ما کمک کند. برای پیشرفت یک جامعه (که ما دانش آموزان این مدرسه هم الان یک جامعه شناخته می شویم)، نیاز است که تصمیمات درستی اتخاذ شود. اگر یک فرد مناسب برای شورا انتخاب شود، قطعا این جامعه که ما دانش آموزان آن را شکل می دهیم، می تواند رشد بهتری داشته باشد و پیشرفت بهتری بکند. از شما میخواهم که شایسته ترین فرد را انتخاب کنید. اگر مرا به عنوان این فرد که قرار است در شورا حضور داشته باشد بپذیرید، به شما قول خواهم داد که تا جایی که در توان دارم، وظیفه ام را به درستی انجام می دهم.

*******************************

هم اکنون که یکی از کاندیداهای شورای دانش آموزی شده ام، تمام سعی خودم را می کنم که نظر شما عزیزان را به خود جلب کنم. خیلی از افراد و کاندیداها (که البته کاندیدهای امسال جزو آن دسته از افراد نیستند)، وعده هایی ممکن است به شما بدهند که زیاد امکان پذیر نیست و شاید انجام دادنشان سخت باشد که من آن وعده ها را هرگز نخواهم داد! اما قول می دهم که هر آنچه که می گویم را عملی کنم و به شما کمک کنم که در مدرسه احساس رفاه بیشتری داشته باشید.

*******************************

مدرسه ما کم و کاستی هایی دارد و همه ی ما از آن با خبریم. هم اکنون  قرار است شورای دانش آموزی تشکیل شود و من می خواهم به عنوان یکی از اعضای این شورا کاندید شوم که بتوانم در جهت برطرف کردن این مشکلات و کم و کاستی ها قدم هایی برداریم. البته که با تلاش های کارکنان محترم مدرسه، شاید این نقاط ضعف زیاد به چشم نیاید! اما اگر این ضعف ها برطرف شوند، مدرسه ما تبدیل به یکی از بهترین مدارس منطقه خواهد شد. من تمام تلاش خود را خواهم کرد که این مشکلات و کم و کاستی ها را برطرف کنم و مدرسه را تبدیل به جایی کنم که شما بتوانید به راحتی به تحصیل در آن مشغول شوید.

*******************************

درس خواندن در محیطی باید صورت پذیرد که استانداردهای لازم برای این کار را داشته باشد. استانداردهای زیادی شناخته شده اند که ممکن است مدرسه ما آنها را نداشته باشد. اکنون که می خواهم عضو شورای دانش آموزی مدرسه بشوم، اگر رای بیاورم، همواره سعی خواهم کرد که این استاندارد ها را بشناسم و با وضعیت مدرسه خودمان مقایسه کنم و اگر دیدم که این استانداردها در مدرسه ما وجود ندارد، تمام سعی خود را خواهم کرد که آنها را به وجود بیاورم. از هم اکنون این وعده را به شما می دهم که در پایان سال، با تغییرات شگرف و منحصر به فردی در مدرسه روبرو خواهید شد.

*******************************

من شعاری نمی دهم که نتوانم به آن عمل کنم. تنها دغدغه ی من رفاه حال هر چه بیشتر دانش آموزان این مدرسه است. خود من چندین سال در این مدرسه درس خوانده ام و به خوبی می دانم که اگر مدرسه فلان مشکلات را نداشت، چقدر بهتر می بود. این سال تصمیم گرفتم که عضو شورای دانش آموزی مدرسه شوم! چرا که دیگر نمیتوانم ببینم که دانش آموزان با این شرایط به تحصیل ادامه می دهند. البته که با تلاش های فراوان کارکنان محترم مدرسه، این مشکلات خیلی کم به چشم می آیند! اما دوست دارم که به صورت کامل آنها را برطرف کنم که هم کمکی به خود و هم کمکی به شما کرده باشم.

*******************************

تلاش های بی وقفه مدیر و ناظم محترممان آقایان/ خانم ها ........ و ........ به قدری است که باعث شده ما هیچ کم و کاستی ای را در این مدرسه نبینیم. اما همیشه و در همه حال باید یک شورا و یک انجمن وجود داشته باشد که رابطی میان مسئولین و دانش آموزان باشد. من تصمیم گرفته ام که این سال را در این انجمن شرکت کنم و تمام تلاش خود را به کار ببندم تا بتوانم نیازهای واقعی دانش آموزان را بشناسیم و آنها را به مسئولان مدرسه گوشزد کنم. حتی گاهی من به میان دانش آموزان خواهم آمد و نیازهای آنها را مکتوب خواهم کرد که به تک تک آنها در این انجمن بپردازم و با مسئولین مدرسه آنها را در میان بگذارم. اگر دوست دارید و مایل هستید که من را انتخاب کنید، خوشحال میشوم که این وعده را به شما بدهم که در پایان سال میتوانید ناظر تغییرات شگرفی باشید که شاید خیلی از شما دوست داشتید که این تغییرات در مدرسه شکل بگیرد.

*******************************

امسال قرار است سال متفاوتی برای شما باشد! چرا که من یکی از کاندیداهای شورای دانش آموزی هستم و اگر رای بیاورم، میتوانم وضعیت مدرسه را به شکل بهتری برایتان تغییر دهم :) مهم نیست که هم اکنون با چه مشکلاتی مدرسه ما دست و پنجه نرم می کند و مهم نیست که هم اکنون با چه چالش هایی مدرسه ما رو به رو است! ما باید سعی کنیم که با هم و در کنار هم این مشکلات را برطرف کنیم که قطعا با این همکاری خواهیم توانست نسبت به رفع آنها اقدام کنیم. اما برای برطرف کردن آنها نیاز داریم که این مشکلات را تجزیه و تحلیل کنیم و به همین واسطه نیاز به یک شورا داریم که من تصمیم گرفته ام در این شورا شرکت کنم و مشکلات شما را به صورت جدی در آن مطرح نمایم.

*******************************

من سابقه ی خوبی در کارهای گروهی دارم! البته علاقه ای وافری هم به انجام این کار دارم. خوشحال می شوم که مرا امسال به عنوان یکی از اعضای انجمن بپذیرید و من هم به شما قول می دهم که هر آنچه که در توان دارم را به کار ببندم تا بتوانم نیازهای شما را برطرف سازم. گاهی برخی دانش آموزان نیازهای نامعقولی دارند که من سعی می کنم با توضیح دادن و ارائه دلیل، به آنها بفهمانم که برطرف کردن این نیاز آنها شاید در توان مدرسه نباشد که آن را حل کند و برخی را هم با کمال میل خواهم پذیرفت و سعی میکنم که این نیاز را در شورا مطرح کنم تا بتوانیم در کنار هم آن را برطرف کنیم.

*******************************

شورای دانش آموزی امسال قرار است کمی متفاوت تر نسبت به سال های قبل باشد! البته این در صورتی است که من عضو این شورا بشوم. به این دلیل می گویم متفاوت تر، چون طرح ها و اهدافی از پیش تعیین شده دارم که به من کمک می کنند که مدرسه را جای بهتری برای درس خواندن بکنم. البته رسیدن به این اهداف ممکن است کمی زمان بر باشد که با وجود گرفتن وقت و زمان ما، ارزشش را خواهند داشت و نتیجه ی خوبی برایمان به همراه خواهند آورد.

*******************************

در شورای دانش آموزی باید افرادی حضور پیدا کنند که واقعا لیاقت بودن در آن را دارند. هر کسی نمی تواند در این شورا وارد شود و هر کسی نمی تواند به عنوان یکی از اعضای شورا تصمیم بگیرد. فقط باید افرادی انتخاب شوند که از نظر دانش آموزان دیگر، توانایی خوبی در برطرف کردن مشکلات دارند. شما دانش آموزان محترم می توانید از طریق وعده هایی که ما به شما می دهیم، فرد لایق را بیابید. من نمی گویم که شخص کاملا لایقی برای حضور در این شورا هستم! اما می خواهم بگویم که تا جایی که در توان دارم، سعی میکنم که مشکلات را شناسایی کنم و آنها را در انجمن و شورای مدرسه مطرح کنم. خوشحال می شوم که مرا به عنوان یکی از اعضای شورای دانش آموزی مدرسه مان بپذیرید.

*******************************

شورای دانش آموزی جایی است که در آن دانش آموزان به کارکنان مدرسه کمک می کنند که مدرسه جای بهتری برای درس خواندن بشود. گاهی برخی امکانات هستند که مد نظر مدیر یا ناظم مدرسه قرار نمی گیرند یا از اهمیت کمتری برخوردار هستند که چون شورا را خود دانش آموزان تشکیل می دهند، می توانند به مدیران کمک کنند که بتوانند تشخیص دهند آیا واقعا این امکاناتی که از نظر خودشان اهمیت کمی دارد، ناکارآمد است یا خیر؟! من تصمیم گرفته ام که به عنوان یکی از اعضای شورای دانش آموزی کاندید شوم و امیدوارم که شما عزیزان مرا قابل بدانید که امسال را در خدمت شما باشم.

*******************************

کمک کردن به تحصیل دانش آموزان به نظر من می تواند بهتری پاداش اخروی را به همراه داشته باشد. من خیلی فکر کردم و دیدم که شرکت کردن در شورای دانش آموزی امسال می تواند مرا به این پاداش برساند. مطمئن باشید که اگر رای بیاورم، تمام تلاشم را به کار خواهم بست که نیازهای شما برطرف سازم. من همه ی سعی خود را می کنم که این نیازها به صورت کامل برطرف شوند. تنها از شما می خواهم که فرد لایق را انتخاب کنید و بسته به صمیمیت خود با کاندیداها یا دوستی تان، آنها را انتخاب نکنید که با این کار تنها به خود ضرر خواهید رساند.

*******************************

ما از همین الان باید از اهمیت رای خود آگاه شویم. هر کدام از رای های ما می تواند موجب پیشرفت ما شود و یا کاملا برعکس؛ موجب پسرفت ما شود. ما باید تمام دقت خود را به کار ببندیم که بتوانیم بهترین شخص را انتخاب کنیم. اگر این کار را نکنیم، درصد خیلی کم احتمال دارد که بتوانیم شخص لایقی را برگزینیم. از شما تقاضا می کنم که حتی اگر شخص لایق را نمی شناسید به جای اینکه رای بی مورد بدهید، اصلا رای ندهید.

*******************************

هر کدام از رای هایی که قرار است شما برای شورای دانش آموزی بدهید، آینده ی این مدرسه را مشخص خواهد کرد. شما هر کدام در به وجود آمدن آینده ی این مدرسه سهیم هستید. هر ساله شورای دانش آموزی تشکیل می شود! ما باید افرادی لایق و توانمند را برای این شورا انتخاب کنیم که بتوانیم در آینده، مدرسه ای پیشرفته و فوق العاده به وجود بیاوریم. این کار را شما می توانید با رای دادن درست انجام دهید. من امسال می خواهم عضو کاندیدهای مدرسه بشوم و خوشحال می شوم که رای شما من باشم!

*******************************

همیشه میخواستم که وضعیت تحصیلی دانش آموزان را بهتر کنم! اما چون هنوز در حال تحصیل هستم و کار زیادی از من بر نمی آید، ناراحت میشدم. اکنون فهمیده ام که قرار است شورای دانش آموزی شکل بگیرد که در آن من کاندید شده ام و میخواهم تمام تلاش خود را بکنم که به عنوان یکی از اعضا شناخته شوم. مطمئن باشید که اگر مرا انتخاب کنید، در واقع نماینده ای از خودتان در شورا حضور خواهد داشت که رابطی میان شما و کارکنان مدرسه خواهد بود.

*******************************

با شرکت در رای گیری شورای دانش آموزی مدرسه، شما هم می توانید در ساختن آینده ی این مدرسه سهیم باشید. فقط کافیست بهترین فرد را برای شرکت در شورا انتخاب کنید. من تصمیم دارم که به عنوان عضوی از شورا فعالیت خود را آغاز کنم و خوشحالم می شوم که شما به من رای بدهید که به بهترین شکل با هم و در کنار هم سعی کنیم که این آینده ی این مدرسه را بسازیم.


دیگر مطالب پیشنهادی :

متن سخنرانی شورای مدرسه و شورای دانش آموزی ابتدایی

مجلس شورای دانش آموزی چیست؟

وظایف شورای دانش آموزی مدرسه چیست؟

شعار برای شورای دانش آموزی مدرسه

مجموعه شعر درباره شورای دانش آموزی

چگونه برای شورای دانش آموزی تبلیغ کنیم؟

چگونه در انتخابات شورای دانش آموزی رأی بیاوریم


هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...