متن سالگرد فوت خواهر زاده

خواهر زاده قلب یک خانواده است که با ورود خود به دل خانواده از آن صفا و صمیمیتی به پدر و مادر و پدربزرگ و مادربزرگ آن می بخشد که نبود آن می تواند زندگی همه را نابود سازد. امروز سالگرد وفات خواهر زاده ای است که در بحبوحه جوانی از میان ما خیلی زود رخت بربست و در زیر خاک آرام گرفته است. روحت شاد و یادت گرامی باد.

*******************************

خدایا مگر کسی عزیزتر از خواهر زاده داریم؟!!! کسی که از جنس ماست و خون ما در رگ او جای دارد. سالگرد فوت خواهرزاده عزیزم را از دل و جان به خواهر عزیزم تسلیت می گویم که در این سن و سال باید داغ دل فرزند دلبند خویش را به سینه بزند. خواهر گرامی و عزیزم از خداوند متعال طلب صبر و شکیبایی خواستارم. ما را هم در غم عزیز از دست رفته شریک نما.

*******************************

خواهر عزیزم پرواز کبوتر سپید بال آرزو فرزند دلبندت را از آشیانه خاک از صمیم قلب تسلیت عرض می کنم. از خداوند متعال به مناسبت درگذشت این ضایعه برای شما صبری عظیم خواستارم. ان شاء الله روح مرحوم قرین رحمت الهی باد. روحش شاد و یادش گرامی.

*******************************

خواهر زاده عزیزم دست تقدیر این بار در خانه شما را زده است و گل شکفته شده ای همچون شما را از ما ستانده است. سالگرد وفاتت را تسلیت می گویم و از خداوند متعال به ویژه برای پدر و مادر شما و خواهر عزیز خودم صبر مسئلت دارم. ان شاء الله خداوند متعال شما را جزء صابران عنایت فرماید.

*******************************

خواهر زاده عزیز تر از جان دلم برایت تنگ شده است. یکسالی است که خبری از آن خنده های شیرینت نیست. باور ندارم که دیگر در میان ما نیستی. خوشا بحالت که خیلی زود و معصومانه به دیدار حق تعالی رفتی و بدا بحال ما و خواهرمان که تا همیشه باید در غم دوری شما گریه و شیون سر دهد.

*******************************

خواهرزاده عزیزم کاش بودی و با شیطنت هایت باری دیگر خستگی را از تن ما جدا می کردی و به ما روح و امید زیستن می دادی ولی تو بار سفر را بسته ای و از همه ما رخت بربسته ای. یاد و خاطراتت تا ابد در خاطر ما خواهد ماند. روحت شاد و یادت گرامی باد.

*******************************

خیلی سخت بود آن لحظه که از میان ما رفتی و غم دوری و فراقت را برای ما گذاشتی و رفتی. یکسال گذشت. سالی که با انواع غم و غصه ها همراه بود و امروز دوباره به یاد آن روزها افتاده ایم و داغ دل خود را تازه کرده ایم. خداوند تو را قرین رحمت خویش کند.

*******************************

إنَّا لله و إنَّا إلیه راجعون بازگشت همه به سوی خداست. خداوندا بارپروردگارا طفل معصوم و دوست داشتنی را نیامده به پیش درگاه خودت بردی. خداوندا داغ این غم سنگین و طاقت فرساست. خودت با لطف و کرمت بر دل ما رحم بفرما و صبر جزیل را بر خواهرمان عطا بفرما. آمین یا رب العالمین.

*******************************

خواهر عزیزم پرواز فرشته آسمانیت به بارگاه حق تعالی را تسلیت می گویم. ان شاء الله مهر و محبت خداوند متعال سایه سار زندگی شما گردد و داغ این غم سوزان را بر شما سهل گرداند. سالگرد وفات فرزند دلبندت را از صمیم دل با بند بند وجودم تسلیت عرض می کنم.

*******************************

غم از دست دادن فرزند خیلی سخت است. خواهر عزیزم ضایعه درگذشت فرزند عزیز و طفل معصومانه ات را از ته دل تسلیت می گویم. امیدوارم که ما را هم در غم از دست دادن این مسافر کوچولو شریک گردانی.

*******************************

یکسال از رفتنت می گذرد. یکسال پر از درد و رنج، یکسال پر از غم و اندوه، یکسال که نمی داند چطور و چگونه گذشت. آنچه مهم است؛ این است که این یکسال فقط نگذشت؛ جان داد و گذشت. خواهرزاده عزیز ان شاء الله بهشت برین مسیر زندگی جدیدت باشد. سالگردت تسلیت باد.

*******************************

از دست دادن خواهر زاده ای که قلب خواهر توست؛ واقعا تأسف بار و غمگین است. این مصیبت وارده را به شما و خواهر گرامی تان تسلیت عرض می کنم و از خداوند متعال برای شما و به ویژه خواهر گرامی شما، مادر عزیز از دست رفته طلب صبر و سلوان دارم. إن شاء الله خداوند روح وی را با روح شهداء همجوار سازد. روحش شاد و یادش گرامی باد.

*******************************

یادم می آید که روزی با گریه به دنیا آمدی و شادی را به زندگی خواهر ما و همه اعضای خانواده ما وارد ساختی. خواهر زاده عزیز و گرامی از وقتی که ما تو را در این خانه نداریم و از میان ما رخت بر بسته ای، لحظه ای شادی و دلخوشی در این خانه حس نمی شود. سراسر این خانه را غمی بی انتهاء به خود گرفته است که حتی در روز سالگرد وفاتت هم این غم کم نگردیده است. روحت شاد باد.

*******************************

خواهر زاده عزیز یک سال است که از دوری و فقدان تو می گذرد و ما تو را آرمیده در زیر خاک فقط می توانیم نظاره گر باشیم. از وقتی که این گونه مظلومانه در اوج جوانی از میان ما رفته ای، وجود همه ما را مالامال غم و اندوه به خود گرفت است. یادت برای همیشه در قلب و روح ما زنده و جاویدان است.

*******************************

بعضی روزها را نمی توان از خاطره ها فراموش کرد و بعضی از افراد را نیز نمی توان هیچ گاه به باد فراموشی ها سپرد. درست مثل سالگرد وفات خواهر زاده ای که همیشه در کنار هم بوده اید و از کوچکی آن تا لحظه مرگش همراه و همدل او بوده ای. خواهر زاده عزیز و دوست داشتنی خانواده ما روحت شاد باد و یادت هم برای همیشه در دل ما گرامی و ماندگار است.

*******************************

داشتن بعضی از افراد در هر خانواده ای واقعا یک نعمتی است که بقیه افراد خانواده می توانند از وجود آن ها بهره مند شوند. یکی از شیرین ترین این افراد خواهر زاده ای است که از بدو تولد او شاهد رشد و ترقی او در هر زمینه ای بوده ای و اینک آرام در بستر خاک آرمیده است. خواهر عزیزم بازگشت فرزند دلبند شما را به دیار باقی را تسلیت عرض می کنم. از خداوند متعال برای شما صبر و آرامش خاطر مسئلت دارم.

*******************************

خواهر زاده یکی از عزیزترین افرادی است که چراغ هر خانه ای را روشن می سازد. بازگشت این عزیز دل خانواده را به سرای آخرت تسلیت عرض می کنم. امروز که سالگرد وفات این عزیز دلبند است، چراغ خانه همه ما خاموش شده است. خواهر زاده عزیز روحت شاد و یادت گرامی باد.

*******************************

پرواز معصومانه خواهر زاده شما را به اوج آسمان ها از صمیم قلبم تسلیت عرض می کنم. ان شاءالله ایزد منان روح ایشان را با روح ائمه اطهار محشور گرداند. خواهر زاده عزیز یادت برای همیشه در خاطر ما زنده و جاویدان است. از خداوند منان علو درجات را برای شما در سرای باقی مسئلت دارم.

*******************************

خواهر گرامی و عزیزم بازگشت ملکوتی فرزند دلبندت به سرای  اخروی تسلیت عرض می کنم. از خداوند متعال بهشت برین را برای این طفل معصوم می خواهم تا ثمره پاکی و معصومی خود را در دنیایی دیگر بگیرد. سالگرد وفات خواهر زاده شما به جد همه ما را غم زده و ماتم زده نموده است. ما را هم در غم عزیز از دست رفته سهیم بدانید.

*******************************

خواهر زاده عزیز از وقتی که در این دنیا رخت بر بسته ای، شیرینی و صفای اهل خانه به طور کلی از بین رفته است. امیدوارم علو درجات در بهشت جاویدان خداوندی نصیب روح پاک و معصومت گردد و روحت در آن سرا شاد و مسرور باشد.

*******************************

یک سال گذشت. یک سال پر از غم و اندوه گذشت. خواهر زاده عزیز هیچ کس نمی داند که در این یک سال چه بلا و مصیبتی اندرون پدر و مادرت را غرق در غم نموده است. ولی می دانم که در این یک سال پس از مرگ ناگهانی ات چهره خواهر ما نه یک سال، بلکه چندین سال پیرتر شده است. دیگر نه نایی و نه نوایی برایش باقی نمانده است. روحت شاد خواهر زاده عزیز که همیشه سراسر وجودت نعمت بوده است و امروز آرام زیر خاک خفته ای.

*******************************

زندگی گاهی اوقات آن روی تلخ سکه اش را هم به ما نشان می دهد. درست مثل آن زمان که خبر مرگ ناگهانی خواهر زاده به گوش ما خورد و امروز یک سال  از آن حادثه غم بار می گذرد و دل های همه ما باری دیگر مالامال اشک و اندوه و غم شده است. خواهر زاده عزیز روحت شاد و یادت در قلب ها تا ابد و یک روز زنده و جاویدان باد.

*******************************

برای یک مادر هیچ چیزی در دنیا سخت تر و غمبار تر از فوت یا از دست دادن فرزندش نیست. خواهر عزیزم از دست دادن فرزند عزیز و دلبندت را به پیشگاه باری تعالی تسلیت عرض می کنم و از ایزد منان برای این نوگل هستی بخش خانه شما بهترین مراتب بهشتی را خواستارم. ما را هم در غم این عزیز تازه سفر کرده به درگاه خداوندی شریک بدان. ان شاء الله خداوند متعال با لطف و کرم روز افزون خویش به شما صبر و آرامش خاطر عطا فرماید.

*******************************

نمی دانم این چه رسمی است که گاهی اوقات برخی از افراد این گونه بدون هیچ خبری به یکباره از این زمین دل می کَنند و به سرایی باقی رهسپار می شوند؟!!!! خدایا بارپروردگارا غم عزیزان بر دوش ما خیلی شدید سنگینی می کند. خودت با لطف و کرم خویش این بار سنگین را از روی دوش ما و به ویژه خواهر عزیزم بردار که در غم از دست دادن فرزندش داغدار شده است.

*******************************

خواهر عزیزم مصیبت وارده را بر شما و همسر گرامی تان تسلیت عرض می کنم. ان شاءالله ایزد منان فرزند  عزیز و شیرین شما را در زیر سایه خود در بهشت برین سکنا گزیند. روحش شاد و یادش برای همیشه در قلب ها مانا و جاویدان باد.

*******************************

اگر بار گران بودیم و رفتیم، اگر نامهربان بودیم و رفتیم. آبجی عزیز تر از جان غم فراق فرزند جگر گوشه شما را تسلیت عرض می کنم و از خداوند منان طلب عافیت و صبر و شکیبایی برای شما آرزومندم.

*******************************

خواهر زاده عزیزم نمی دانم که بدون تو با خاطراتت چکار کنم؟ غم از دست دادن مصیبتی گران چون مرگ ناگهانی تو آنقدر سنگین و ناگهانی بود که همه ما را شوکه کرده است. روحت شاد و خرسند باد و یادت هم برای همیشه در دل همه ما جاویدان و ماندگار است.

*******************************

خواهر زاده عزیز یک سالی است که در غم دوری تو همه ما را دلتنگ خود کرده ای. سالگرد وفاتت تسلیت باد.

*******************************

یک سال پر از درد و رنج و غصه سرانجام گذشت و باری دیگر سالگرد وفاتت از سر رسید. خواهر زاده عزیز و دوست داشتنی، محبوب دل همه اهل فامیل سالگرد وفاتت را به پدر و مادر عزیزت تسلیت عرض می کنم و از خداوند متعال برای پدر و مادرت صبر و آرامش خاطر مسئلت دارم.

*******************************

خواهر عزیز و مهربانم غم درگذشت فرزند عزیز و محبوبت موجبات تأسف و تأثر همه ما را برانگیخته است. هر چند که تسلیت واژه کوچکی است و نمی تواند چیزی از این غم بزرگ را از روی دوش شما بکاهد ولی می خواهم ما را هم در این غم بزرگ شریک بدانی و بدانی که ما هم به یاد تو هستیم و تا ابد همراه و کنار شما هستیم. روحش شاد و یادش گرامی باد.

*******************************

خواهر عزیزم ضایعه درگذشت فرزند عزیز و دلبندت را خدمت شما و همسر گرامی تان تسلیت عرض می کنم و از ایزد منان برای عزیز تازه سفر کرده به درگاه خداوند علو درجات را در بهشت جاویدان و خرم خداوندی را خواستارم. باشد که روح وی در سرای باقی شاد و خرسند گردد.

*******************************

إنا لله و إنا إلیه راجعون خواهر عزیزم درگذشت ناگهانی فرزند شما را تسلیت عرض می کنم. می دانم که مرگ عزیزان و به ویژه جوانان چقدر سخت و دردناک است. ان شاءالله ایزد منان به شما صبر و شکیبایی فقدان عزیز از دست رفته را عطا فرماید.

*******************************

سرنوشت این بار بد نوشت و غمی بی انتهاء را بر روی دوش ما نگاشت. امروز سالگرد وفات خواهر زاده ای است که هنوز پشت لبش سبز نشده بود؛ از میان ما رخت بر بست و تا ابد خاطراتش را در دل ما باقی گذاشت و رفت. خواهر عزیزم درگذشت این ضایعه گران بار را خدمت شما تسلیت عرض می کنم و از خداوند منان بهترین مراتب بهشت سرسبز و پر رزق و روزی را برای این عزیز تازه سفر کرده مسئلت دارم.

*******************************

زندگی بعد از مرگ خواهر زاده عزیزم دیگر برایم معنا و مفهومی ندارد. همه چیز را لکه ای تیره به خود گرفته است. خواهر زاده عزیزم امروز که سالگرد وفات توست؛ باید اعتراف کنم که در طول این یک سال دوری تو لکه ای سیاه روی قلبم حک شده است که جای پاک شدن هم ندارد. روحت شاد و یادت گرامی باد.


سایر مطالب پیشنهادی و پربازدید :

متن کوتاه و غمگین درباره مرگ خواهرزاده

متن زیبا برای خواهر زاده 96 جدید

شعر درباره مرگ جوان ناکام


هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...