تعبیر خواب رودخانه پر از ماهی چیست؟

همه ما  خواب می بینیم و می دانیم که خواب حالتی بین رویا و واقعیت است و با توجه به انچه که از ضمیر ناخوداگاه خود میدانیم ممکن است خبری از اتفاقات اینده در ان نهفته باشد.  دیدن خواب برای همه وجود دارد اما اگر به جزئیات یک خواب دقت کنید هیچگاه شبیه به خواب فرد دیگری نمیباشد و  تعبیر خواب های متفاوتی دارد. 

برای تعبیر خواب رودخانه پر از ماهی باید به جزئیات آن بسیار دقت شود زیرا که رودخانه خود تعابیر متفاوت دارد و ماهی نیز تعابیر گوناگون و متفاوتی دارد. ممکن است شما رودخانه پر از ماهی ببینید و به دنبال تعبیر خواب رودخانه پر از ماهی باشید و یا در خواب خود ماهی ها را به صورت های دیگر و یا شکل‌های دیگری به خانه ببرید. 

ممکن است حالت رودخانه در خواب شما متفاوت باشد بنابراین هنگامی که به تعبیر خواب خود می‌پردازید باید به تمامی وجه ها و نکته های  آن  دقت کنید و به تمامی جزئیات موجود در خواب خود  اهمیت دهید تا بتوانید تعبیر دقیق و منظم از خواب خود در بیاورید. در زیر برای شما توضیح می دهیم اگر خواب رودخانه پر از ماهی ببینید چگونه به تعبیر آن بپردازید.

چگونه به تعبیر خواب رودخانه پر از ماهی بپردازیم

از آنجا که تعبیر خواب رودخانه پر از ماهی بر دو وجه شامل است یعنی یک خواب رودخانه و دو خواب ماهی باید تعابیر گوناگون  برای هر کدام از این دو را جداگانه بدانید. تعبیرکنندگان خواب  بیشتر تعبیر خواب رودخانه پر از ماهی را برگرفته از رودخانه می‌دانند و به دلیل اینکه رودخانه  خود بیانگر احساسات و عواطف انسانی می باشد نقش بسیار  عظیم و مهمی در خواب دارد.

 اما ماهی نیز تعابیر متفاوت و گوناگونی دارد و اصولاً بر شش مورد اهمیت دارد. این  موارد  از تعابیر ماهی را می‌توان از جمله شکست، رضایت، سود،  اطلاعات غلط و خانه با سامان و صحت و سلامتی دانست. سوال این است هر کدام از اینها که با هم  تطبیق شوند و با همدیگر در یک مجموعه قرار بگیرند تعبیرات چگونه خواهد شد؟

 در این قسمت که به تعبیر خواب رودخانه پر از ماهی می پردازیم در ابتدا باید به این مورد به دقت کنید که رودخانه‌ای که شما می‌بینید آیا آب زلال دارد یا آب گل آلود آیا آب آن  در حال طغیان است و یا به آرامی درجریان است.

تعبیر خواب  رودخانه پر از ماهی با آب زلال به این گونه می باشد به دلیل اینکه رودخانه عواطف و احساسات است هر چه آب رودخانه زلال تر باشد برگرفته از احساسات عظیم و نعمت و بزرگی بیشتری در آینده خواهد بود از آنجایی که ماهی را نیز تعبیر بسیار زیادی در آن میدانیم نشانه  سود و کسب منفعت است. 

اگر ماهی هایی که در رودخانه با آب زلال می‌بینید زیاد باشند و یا در حال شنا کردن در آب رودخانه باشد نشانه این بوده که شما در آینده سود بسیار زیاد و خوبی کسب خواهید کرد و همچنین در عواطف و احساسات خود دارای اتفاقات خوب بسیار زیادی خواهید بود و یا اتفاقی در آینده برای شما رخ می دهد که بسیار خوشایند شما خواهد بود.

دقیقاً برعکس همین مسئله نیز در زمانی که شما با تعبیر خواب رودخانه پر از ماهی با آب گل آلود و یا تغییر آن برخورد می کنید رخ خواهد داد. اگر شما به اینکه آب رودخانه گل آلود و یا در حال طغیان  میباشد و ماهی های آن در حال شنای بیش از حد هستند  برخورد کردید و درخواب خود دیدید، به این معنی بوده که ممکن است در آینده مشکلی برای شما پیش بیاید که غم و اندوه بسیار زیادی با خود برای شما به همراه خواهد داشت و شما به سختی می توانید عواطف و احساسات خود که دارای غم و اندوه شدند را کنترل کنید.

تعبیر خواب رودخانه پر از ماهی با ماهی های مرده

اگر خواب خود را به اینگونه ببینید و به دنبال تعبیر خواب رودخانه پر از ماهی با ماهی های مرده بر روی سطح آب باشید.

اگر در خپاب ببینید که آب   رودخانه زلال  باشدو  به معنی ارامش و احساسات آرام می باشد، اما اگر ماهی ها مرده باشد به این معنی  می باشد که ممکن است در آینده شما ضرر و زیان خیلی زیادی بخورید و یا ممکن است که اطلاعاتی که در دست خود دارید اشتباه باشد. 

تعبیر خواب رودخانه پر از ماهی شما با آبی گل آلود و طغیان اندوز و همچنین ماهی های مرده باشد یعنی می باشد که اتفاقاتی در آینده برای شما  رخ خواهد داد که بسیار ناخوشایند و شامل درد و اندوه بسیار زیادی می باشد.

 تمامی این معانی و تعبیر ها  برای تعبیر خواب رودخانه پر از ماهی نشان میدهد که برای تعبیر خواب های خود باید توجه زیادی کرده و جزئیات موجود آن را بررسی کرده و به تعبیر آن بپردازید. یعنی در تعبیر خواب رودخانه پر از ماهی خود تنها به یک مورد اکتفا نکنید بلکه تمامی نکات و موارد موجود در خواب را بررسی کنید سپس به تعبیر خواب خود بپردازید.

تهیه کننده : توپ تاپ

مطالب مرتبط...

7 نظر

  1. جواد تحویلیجواد تحویلیsays:

    سلام؛ من سال های زیادیه که خواب ماهی در موقعیت های مختلف میبینم! دیشب خواب دیدم که توی یک رودخانه به شدت زلال و عمیق ، ماهی های سفید زیادی شنا میکردن که ماهی های بزرگ در کف رودخانه ی کاملا واضح و شفاف و ماهی های نسبتاً متوسط در سطح آب بودن و من اون هارو صید میکردم. وقتی بالا میآوردم تا آسمون میرفتن و آسمون خیلی نورانی بود! و من حسابی خوشحال بودم از این همه ماهی و ماهیگیری! البته خواب های ماهی و ماهیگیری متنوع دیگه ای هم میبینم که این خوابی که تعریف کردم، آخریش بود.

  2. آصفهآصفهsays:

    باسلام واحترام صبح امروز ساعت هشت ونیم صبح خواب دیدم که رودخانه ای به خلاف جهت حرکت میکند ومن از این بابت ناراحت بودم ومی گفتم خوب اگر رودخانه از جهت مخالف حرکت کند تمام ماهیها ازبین میروند و همین طور هم شد وماهی های زیادی کف رودخانه جان میدادند ومن با نگرانی وناراحتی از خواب بلند شدم ممنون میشم تعبیر خواب بنده را بفرمایید.باتشکر

  3. لیلیلیلیsays:

    من خواب عشق قبلیم رو که ۲ماهه جداشدیم رو تو یه باغ سرسبز که از کنارش یه رودخونه ی زلال پرازماهی رد میشد دیدم، تو باغ چندتا از آشناها و دوستان هم بودن ولی خود طرف از من فراری بود جوری که وقتی ماشین رو نگهداشت از ماشین پیاده شد و از من فرار کرد و هرچی خواهش کردم صبر کن به حرفم گوش کن قبول نکرد،منم خیلی ناراحت میشدم از کارش، تعبیر خواب من چی میتونه باشه؟

  4. seacoastseacoastsays:

    باسلام من خواب دیدم چن تاماهی قزل الا تورودخانه با اب زلال وسرد هستن که باحرکاتشون آیه ی قرآنی مینویسن مثلا محمد رسول الله ولی توی اب حرکت میکنن به جلو ویه ان ماهی ها توکیسه پلاستیکی اسیرشدن و وقتی درپلاستیک بازشد ماهی ها تمیزوپاک شده بودن افتادن توآب ولی باز زنده بودن وحرکت میکردن .لطفا بگید تعبیرش چیه؟ممنون

  5. فاطمه دهاتیانفاطمه دهاتیانsays:

    با درود من اکثرا خودم رو در آب زلال دریا و حالت دریاچه و استخر بسیار بزرگ و رودخانه آرام و با آب زلال که کلی لذت میبرم و اکثرا در این آبها ماهی های خیلی درشت رو صید میکنم بطوریکه دیگه در دستانم جایی برای ماهی های دیگر نیست و حتی یکبار در زمینی پر از برف که کاملا در آرامش و لذت بودم ماهی ها رو میدیدم و تک تک برمی‌داشتم البته در برف ماهی ها حالت یخ زده بودن ولی بسیار درشت و زیبا و خوابهای من اکثرا تکرار می‌شود با کمی اختلاف ولی در کل همیشه جریان‌هایی رو در یک خانه بسیار بزرگ که جوی بسیار بزرگ و با آب کاملا زلال میبینم که این خانه بارها و بارها در خوابم تکرار می‌شود واین رو هم بنویسم که خیلی از خوابهای من دقیقا در بیداری اتفاق افتاده جز جریان خواب آب دریا و رودخانه با ماهی های بزرگ و خانه

  6. مریممریمsays:

    سللم من چند ماهی بود با نامزدم حرفم شده لود و قهر بودیم کلا هی توی خواب های مختلف توی استخر یا رودخونه ماهی های مختلف میدیدم و بهم حس خوبی میدادن،تازه آشتی کردیم امروزم یه خواب دیددم ک توی یه جایی مث رودوخونه شوهر خواهر شوهرم آب اونجارو باز کرد یه لحظه کل یماهی های کوچیک اومدن اول فک کردم مردن بعد دیدم نه آب که بهشون مبخوره زنده میشن ممنوت میشم تعبیرش رو بفرملیید

  7. سامینسامینsays:

    سلام من خواب دیدم یک رودخونه بسیار زلال و دراز ماهی های رنگی.داشتم میرفتم جایی ولی موقع برگشت رودخونه گل آلود شده بودو اکثر ماهی ها مرده بودند ولی من و مامانم تونستیم ماهی های زنده رو صید کنیم.علت گل آلود شدن آب و مردن ماهی ها هم هجوم مردم در آب جهت گرفتن ماهی بود.تورو خدا اگه کسی می‌تونه برام تعبیر کنه.خواهش میکنم.