تعبیر خواب داشتن مژه های بلند

تعبیر خواب داشتن مژه های بلند بر اساس دیدگاه امام جعفر صادق نشان از آن دارد که فرد به سلامت، خرم و نشاط دست خواهد یافت. در حالی که براساس دیدگاه سایر تعبیرگران در جهات مختلفی معنی می شود از این رو فرد باید مناسب ترین تعبیر خواب را با توجه به جزئیات خواب خود انتخاب کند

تعبیر خواب داشتن مژه های بلند با توجه به تعبیرهایی که می شنوید از جهات مختلفی بیان شده اند که در این میان باید بدانید مناسب ترین تعبیر و تفسیر خواب و رویای شما کدامیک می باشد. توجه داشته باشید که دیدن رویایی که مژه های بلندی دارید 

با رویایی که مژه های تان در حال ریختن است تعبیرهای بسیار متفاوتی را دارند از این رو این دو رویا را باهم اشتباه نگیرید. تعبیر خواب داشتن مژه های بلند می تواند نشان از این باشد که فرد اعتماد بنفس و حس زیبایی بسیار زیادی را دارا می باشد هم چنین می تواند دلالت بر این داشته باشد که رویابین بر جذابیت و ظاهر خود اهمیت بسیار زیادی می دهد و زیبا دیده شدن از نظر اطرافیان و مردم برایش حائز اهمیت می باشد.

البته در مواقعی میتوان گفت دیدن چنین رویاهایی می تواند جنبه منفی از شخصیت شما داشته باشد که از جمله این جنبه های منفی میتوان به مغرور بودن، خودپسندی بیش از حد و خودشیفتگی اشاره کرد. اگر فردی در خواب مشاهده کند که مژه های بلندی دارد و مژه هایش افتاده است می تواند نشان از این داشته باشد که دیگر حس زیبایی و جذابیت قبل را ندارد و احساس زشتی و پیری می کند و یا ممکن است نشان از کاهش اعتماد به نفس داشته باشد.

تعبیر خواب داشتن مژه های بلند از دیدگاه امام جعفر صادق

تعبیر خواب داشتن مژه های بلند از دیدگاه امام جعفر صادق بر چهار وجه می باشد: نگه داشتن دین، مال، دوست، شادی و خوشحالی

براساس دیدگاه بن سیرین تعبیر خواب داشتن مژه های بلند نشان از نگاه داشتن دین می باشد که در صورت ریختن مژه ها دلیل بر فساد دین می باشد. دیدن مژه در خواب با توجه به تمامی جزئیات خواب تعبیرهای مختلفی را به دنبال دارد از این رو برای به دست آوردن تعبیر دقیق بهتر است تمامی نکات و جزئیاتی که در رویای خود مشاهده کرده اید را بیان کنید. 

بر اساس دیدگاه منوچهر مطیعی تهرانی تعبیر خواب داشتن مژه های بلند نشان از نزدیکان و عزیزانی که بسیار به شما نزدیک است، می باشد. فرد افرادی را که با آنها بسیار صمیمی هستند و شب و روز در خواب و بیداری در کنارشان میگذراند در خواب به صورت مژه مشاهده می کنند. 

اگر فرد در خواب ببیند مژه های بسیار انبوه و پرپشتی دارد نشان از آن دارد که اطرافش بسیار شلوغ بوده و خانواده ای پر ازدحام و انبوهی دارد. در صورتی که خواب ببیند چشم چپ وی فاقد مژه بوده و چشم راست مژه های بلندی دارد دلالت بر این است که از طرف خانواده یعنی پدر و مادر و خواهر و برادر بی مهری و بی محبتی مشاهده خواهید کرد و اهل خانه خود با شما بسیار مهربان و صمیمی رفتار خواهند کرد در صورتی که برعکس دیدن این رویا تعبیر خواب شما را برعکس خواهد کرد.

تعبیر خواب داشتن مژه های بلند از دیدگاه سایر تعبیرگران

تعبیر خواب داشتن مژه های بلند از دیدگاه سایر تعبیرگران رشد و بلند شدن می باشد یعنی فرد با مشاهده چنین خوابی تندرستی، بهروزی، سعادت، سلامت، رفاه و آینده ای درخشان می باشد. اگر فردی در خواب ببیند که مژه های کم پشت و کوتاه او به مژه های بلند و پرپشتی تبدیل شد بر این دلالت دارد که فرد از غم و غصه رهایی یافته و به شادابی و خرم دست خواهد یافت. 

در حالت کلی تعبیر خواب داشتن مژه های بلند بسیار مناسب و خوب می باشد و نشان از شادی و خوشحالی دارد. البته فراموش نکنید که جزئیات خواب می تواند تاثیر مستقیمی در تعبیر و معنی خواب شما داشته باشد. 

تعبیرگران با رجوع به علم و دانش خود چنین خواب را از جهات متفاوتی تعبیر می کنند اما در صورت کلی هر یک از یک دیدگاه به این خواب می نگرند. مشاهده مژه های بلند در خواب می تواند به اعتماد بنفس بالای شما اشاره کرده باشد و یا می تواند بیانگر این باشد که به زیبایی و ظاهر خود اهمیت بدهید که در این راستا می توانید روحیه تضعیف شده خود را دوباره تقویت کره باشید. تعبیر خواب داشتن مژه های بلند برای افرادی که مژه های کوتاهی دارند نشان از این است که به ظاهری زیبا و سلامت و شادی دست خواهد یافت.

تهیه کننده : توپ تاپ

2 نظر

  1. ShirinShirinsays:

    Khab didam k ye shakhe gole bozorg ghermez rang,ba sagheye boland az ye , baghche kandam va bad gozashtam to kifam,moghei k gozashtam to kifam andazash kochiktar shod

  2. حسین بهادریحسین بهادریsays:

    سلام.دختر دومم یک سالشه و دارای بیماری جلدی عصبیه.خواب دیدم فوت کرده و داخل لوله کف آشپزخونه افتاده واز سواخ گف شور پیداست و فقط انگار پوشک تنش بود.یه مورچه یه اسباب بازی سفیر رنگ بزرگ را به سمت کف شور برد و انداخت داخل سوراخ.سره اساب بازی بیرون افتاد.دخترم با آرامش دستشو بیرون اورد و سره اسباب بازی را برداشت و برد تو سوراخ.