جملات زیبا در مورد ویولن

صدای دلنشین ویولن بهت زندگی میده و بهت فرصت عاشق شدن میده. صدای دلنشین اون تو رو میبره به دنیایی که پر از زیباییه. این ساز روحت رو جلا و آرامشی بی نظیر در تو شکل میده. خوش به حال اونایی که میتونن ویولن بزنن. آخه اینجوری یک معجون زندگی در اختیار دارن که با اون هر باره به زندگیشون رنگی دوباره میبخشن.

توی این متن قصد داریم که در مورد ویولن متن های زیبایی رو براتون قرار بدیم. امیدواریم که بتونیم با این متن ها، در شما تاثیراتی خوب و شاید هر چند اندک بذاریم. همراه ما باشید.

متن کوتاه و زیبا درباره ی ویولن

متن درباره صدای دلنشین ویولن

وقتی که خسته ای و میخوای یکم استراحت کنی، وقتی که دیگه طاقتت از همه چی سر اومده، کافیه بیای رو یه صندلی راحتی بشینی و موزیکی آرامش بخش از ساز ویولن رو گوش کنی. این ساز روح تو رو به پرواز در میاره و در وجودت آرامشی بی نظیر شکل میده.

*******************************

صدای دلنشین ویولن من رو به گذشته میبره. گذشته ای که پر بود از خاطرات خوش و خنده های بی دلیل. صدای آرامش بخش ساز ویولن رو که گوش میدم، آرامشی در من شکل میگیره که به من میگه آینده ی تو هم قراره مثل گذشته ات بشه. پر از لحظه های خوب و خوش و پر از خنده های بی دلیل.

*******************************

کافیه فقط به صدای دلنشین ویولن گوش کنی که دیگه همه غصه هات رو یادت بره. این ساز انگار که معجزه میکنه. تو رو با خودش میبره به یک دنیای دیگه. دنیایی که پر از آرامشه. این ساز تو رو سوار بر موسیقی هاش، به یک سفر میبره. سفری که در نهایتش قراره تو به یک آرامش وصف ناپذیر دست پیدا کنی.

*******************************

ساز ویولن رو به خاطر صدای دلنشینش دوست دارم. صداش رو که گوش میدم روحم به پرواز در میاد. گویی در اون لحظه در اونجایی که دارم موسیقی رو گوش میدم نیستم و به آینده سفر کردم. این ساز معجزه میکنه و حقیقت رو بخوام بگم، ویولن باعث میشه که من آینده رو از درون ببینم.

*******************************

صدای آرامش بخش ویلون شده بخشی از زندگی من. هر بار که اعصابم خورده، هر بار که ناراحتی دارم و هر بار که غمی روی دلم سنگینی میکنه، کافیه بیام و یک ساز ویولن رو پلی کنم. صدای این ساز مثل یک جارو عمل میکنه و تمام اون اعصاب خوردی ها، ناراحتی و غم ها رو جارو میکنه و از وجودم میریزه بیرون.

*******************************

ساز ویولن با صدای آرامش بخش و دلنشینی که داره، به روح آدم جلا میده. گاهی آدم نیاز داره تا موسیقی بشنوه و با این موسیقی رنگ و رویی دوباره به روح و روانش ببخشه. روح آدم اگه خاکستری باشه، با شنیدن صدای موسیقی میشه رنگین کمونی و اگه اون موسیقی از یک ساز ویولن باشه، روح اون زیباترین رنگ های دنیا رو به خودش میگیره.

*******************************

وقتی که صدای زیبای ویولن پخش میشه، دلم میخواد که همه جا سکوت باشه و هیچ حرفی زده نشه. داخل تک تک نت های موسیقی ای که با ویولن نواخته میشه برای من یه دنیا حرف وجود داره و انگار یه موجود فراطبیعی داره با من حرف میزنه. تو اون زمان دوست دارم همه چیز ساکت باشه و فقط و فقط به اون موجود فراطبیعی گوش بدم و از مصاحبت باهاش لذت ببرم.

*******************************

ساز ویولن مثل یک آدم خوش حرف میمونه. وقتی که با یک آدم خوش حرف به صحبت میشینی، دوست داری که ساعت ها فقط به پای حرفاش بشینی و از مصاحبت باهاش لذت ببری. این ساز هم همینطوریه. کافیه فقط یک بار به پای موسیقی ای که از اون نواخته میشه بشینی تا بعد از اون مدام بخوای موسیقی های بیشتری از اون گوشت رو نوازش بده.

متن درباره کسایی که ویولن میزنن

به آدمایی که میتونن ویولن بزنن حسودیم میشه. آخه اونا بلدن ساز زندگی رو به آواز در بیارن. بله درسته! به نظر من ویولن ساز زندگی هست و با هر آهنگی که با اون نواخته میشه، میتونم معنای زندگی رو به زیباترین شکل درک کنیم. برای همین حسویم میشه! آخه اونا خوب معنی زندگی رو بلد شدن.

*******************************

کسایی هستن که برای پول ویولن میزنن و کسایی هم هستن که از روی عشق ویولن میزنن. بین دسته اول با دوسته دوم یه فرقی وجود داره و فرقشم اینه که دسته دوم بیشتر میتونن از زندگی لذت ببرن. بله! ساز ویولن لذتی وصف ناپذیر به آدم میده و باعث میشه که در زندگیش نهایت عشق رو احساس کنه. این در صورتیه که شاید دسته اول خیلی کمتر این عشق و لذت رو احساس کنن.

*******************************

به نظرم ساز ویولن یک ساز مقدس هست و هر کسی که این ساز رو میزنه، باید به خودش و کاری که میکنه افتخار کنه. آخه یک ساز مقدس در دست اون قرار میگیره و قراره که اون از این ساز بنوازه. چه چیزی میتونه از این زیباتر باشه؟

*******************************

به نظرم کسایی که ویولن میزنن، در برابر موسیقی ای که با این ساز ایجاد میکنن مسئولن. اونا باید تمام سعی شون رو بکنن که با این ساز زیبا بهترین آهنگ ها رو شروع به نواختن کنن؛ جوری که با هر بار گوش دادنشون، حس عشق در وجود مخاطب ارضا بشه.

*******************************

هر کسی نمیتونه ساز ویولن رو بزنه و انگار که این ساز خودش انتخاب میکنه که کی نوازنده اش بشه. این ساز انگار یه قدرت جادویی داره و خودش تشخیص میده که کیا لیاقت این رو دارن که با اون موسیقی شون رو بنوازن و مخاطبین شون رو سر ذوق بیارن.

*******************************

ساز ویولن فقط افرادی رو میطلبه که عشق واقعی به موسیقی دارن وگرنه خیلی سخته. هر کسی نمیتونه اون رو یاد بگیره چون ممکنه عشق آن چنانی به موسیقی نداشته باشه.

*******************************

کسایی که ویولن میزنن، به نظرم با هر بار نواختنش، روحشون به پرواز در میاد. آخه ما که در مقام مخاطب و شنونده هستیم، چنین به وجد میایم. حالا فکر کنید که کسی که این ساز زیبا رو مینوازه چقدر با اون لذت میبره و از نواختنش روحش ارضا میشه.

*******************************

کاش روانپزشکا برای کسایی که مشکل افسردگی دارن، یک بار به جای قرص و دارو نواختن ویولن رو پیشنهاد بدن. این ساز لعنتی انگار که دشمن غم و ناراحتیه و وقتی که نواخته میشه، با هر بار نواخته شدنش افسردگی ها کم کم از وجود انسان میرن و متلاشی میشن. ویولن خودش میتونه بزرگترین مسکن برای درمان افسردگی باشه.

*******************************

ساز ویولن فقط باید در دستان کسانی باشه که لیاقتش رو دارن. با این ساز میشه موسیقی های مختلفی نواخت اما فقط بعضی از این موسیقی ها کامل به دل مخاطب میشینن و همین موسیقی های خاص، به دست کسانی نواخته میشن که واقعا لیاقت در دست گرفتن ویولن رو دارن.

*******************************

خوش به حال کسایی که ساز ویولن دارن. آخه اونا میتون برای عشقشون شروع به نواختن کنن! حتی اگه رابطه شون با یک نفر به انتها رسیده باشه، یک بار کافیه با ویولن ساز بزنن و یار رو دعوت به شنیدن صدای موسیقی کنن. اون موقع اون عشق دوباره از سرگرفته میشه و معنایی دیگه به خودش میگیره.

متن درباره ویولن زندگی

زندگی مثل ساز ویولن میمونه. یاد گرفتنش سخته اما زمانی که یاد گرفتیش و فهمیدیش، اون موقع میتونی بهترین ساز ها رو باهاش به صدا در بیاری.

*******************************

مراقب ویولن زندگیت باشه. زندگی تو مثل ویولنی میمونه که در دستته و هر سازی باهاش بزنی، موسیقی مختص به همون ساز نواخته میشه و تو بازخوردش رو میبینی. با ویولن اگه آهنگ خوبی نزنی گوش هات آسیب میبینه و در زندگیت اگه خوب ساز نزنی، آرامشته که آسیب میبینه. پس یادت باشه برای هر دو تا به خوبی ساز بزنی.

*******************************

ویولن زندگیت رو آماده کن و شروع کن به نواختن. تا میتونی بنواز و سعی کن که بهترین آهنگ ها رو از خودت خلق کنی. روزی میرسه که به پایان فرصتی که برای زندگی در این دنیا داشتی نزدیک میشی و اگه تا اون موقع ویولن زندگی رو به صدا در نیاورده باشی، مطمئن باش که کلی افسوس خواهی خورد.

*******************************

زندگی رو مثل یک ویولن تصور کن که با هر آهنگش قراره به جنگ با سختی ها بری. به ساز ویولن توجه کن. اون با آهنگ های خودش تمام ناراحتی ها و غم ها رو از بین میبره. حالا تو سعی کن تو زندگیت طوری رفتار کنی که با هر رفتارت مشکلات و سختی ها از بین برن. اینجوری تو مثل یک ویولن رفتار کردی و زندگیت رو زیباتر از چیزی که بوده ساختی.

*******************************

همیشه سعی کن زیبا زندگی کنی و از زندگیت هر چقدر که میتونی لذت ببری. همیشه سعی کن که زندگیت نتیجه بهترین هنری باشه که به خرج دادی. ساز ویولن رو ببین؛ با اینکه سخته اما وقتی یادش میگیری و شروع به نواختنش میکنی، باهاش میتونی کلی آهنگ زیبا بزنی. زندگی هم همینطوره. سخته؛ اما وقتی که یادش گرفتی تازه میتونی اتفاقای زیبا و خواستنی ای که دوست داری رو برای خودت به ارمغان بیاری.

*******************************

ویولن زندگیت رو آماده کن و از همین الان شروع به نواختنش کن. بسه که گذاشتی این ویولن خاک بخوره؛ بسه که گذاشتی این ویولن نواخته نشه. ویولن برای نواختن موسیقی هست و زندگی هم برای تجربه کردن. پس سعی کن زندگی رو زندگی کنی و تجربه های مختلفی برای خودت به وجود بیاری. سعی کن ویولن زندگیت رو به صدا در بیاری و اون رو از اون یکنواختی یا همون خاک خوردگی ای که داشته، دور کنی.

*******************************

وقتی که یاد بگیری که چطور ویولن زندگیت رو به صدا در بیاری، اون موقع تازه میتونی انتظار داشته باشی که اتفاقات خوب برات رخ بده. تا وقتی که ویولن نواخته نمیشه، سازی هم وجود نداره که بخواد گوش ما رو نوازش بده. پس همین مسئله رو میشه ربط داد به زندگی. تا وقتی که برای ساختن اتفاقات زندگیت تلاش نکنی و اقدامی نکنی، نباید توقع داشته باشی که اتفاقات خوب رخ بدن.

*******************************

میدونی شباهت ویولن و زندگی ما آدما در چیه. اینه که با ویولن میشه آهنگ های خوب و بدی رو نواخت و با زندگی هم میشه کارهای خوب و بدی کرد. این ما هستیم که انتخاب میکنیم کدوم ساز رو با ویولن بنوازیم! هر چیزی که بخوایم، ویولن همون رو برامون اجرا میکنه. زندگی هم همینطوره. کار بد بخوای بکنی، بدی رو بهت نشون بده و برعکس کار خوب بخوای بکنی، خوبی رو بهت نشون میده.

*******************************

با ویولن زندگی میتونی ساز های مختلفی بزنی. یک بار میتونی ساز ناراحتی بزنی، یک بار میتونی ساز عشق بزنی، یک بار میتونی ساز لذت بزنی و یک بار هم میتونی ساز نگرانی و آشفتگی رو بزنی. تو ترجیح میدی که نوازنده کدوم یکی از این سازهای زندگیت باشی؟

متن درباره ویولن عشق

عشق مثل ویولن میمونه. با عشق موسیقی زندگی نواخته میشه و زندگی با اون میتونه یک آرامش وصف ناپذیر رو تجربه. با موسیقی هایی که توسط ویولن نواخته میشه روح آدم جلا میگیره و با لذت هایی که از عشق بهش میرسه، وجودش سراسر زیبایی میشه. اینه شباهت عشق با ویلونه.

*******************************

با کسی که توی زندگیت دوستش داری مثل ساز ویولن رفتار کن. با ساز ویلون هم میشه موسیقی های زیبا نواخت و هم موسیقی های بد. با کسی که دوستش داری، هم میتونی خوب رفتار کنی و هم بد. اما میدونی نتیجه هر دوی اینا چیه؟ اگه با ویولن خوب ساز بزنی در نهایت گوش های خودته که نوازش میشن و اگه با کسی که دوستش داری خوب رفتار کنی، نهایتاً عشقه اونه که توی زندگیت بیشتر از قبل میشه.

*******************************

هنوز دیر نشده؟ هنوز نمیخوای ویولن عشقت رو به صدا در بیاری؟ اون سازی که مد نظر داری رو ممکنه یکی دیگه شروع به نواختن کنه ها! منظورم رو که متوجه میشی؟! کسی که دوستش داری رو ممکنه کس دیگه ای به دست بیاره. پس تا قبل از اینکه دیر نشده برای نواختن سازت آماده شو.

*******************************

عشق و ویلون هر دو شبیه هم هستن و به روح های خسته جلا میدن. کسی که ناراحت و ناامید از زندگی باشه، با شنیدن موسیقی هایی که با ویولن نواخته میشه میتونه اون ناراحتی ها رو از بین ببره. عشق هم همینطوره. کسی که عشق رو در زندگیش به وجود بیاره، به واسطه ی عشق ناراحتی هاش رو از بین میبره و امید رو در زندگیش به وجود میاره.

*******************************

وقتی که از عشق کسی که دوستش داری ناامید شدی، وقتی که دیدی که اون تو رو دوست نداره، به سمت ویولن رو بیار و سعی کن که این ساز رو یاد بگیری. اون موقع میتونی عاشقانه ترین آهنگ ها رو باهاش بنوازی و با این آهنگ های عاشقانه، عشق شکست خورده ی خودت رو فراموش کنی.

*******************************

زندگیت رو با ویولن عشق جلا بده. با این ویولن توی زندگیت شروع کن به نواختن و سعی کن که بهترین موسیقی ها رو باهاش بزنی. چقدر اون موقع زیبا میشه زندگیت؛ چقدر اون موقع لذت خواهی برد!

تهیه کننده : توپ تاپ

6 نظر

  1. مهدیهمهدیهsays:

    من ویولندمیزنم ، با هر بار حرکت آرشه روی سیم ها جون میدم و جون میگیرم زندگیم روی پایه های می لا ر سل میچرخه ، وقتی تو خیابون با کیف ویولنم قدم میزنم ب خودم افتخار میکنم با تمام وجود و آنچنان غروری سر تا پام رو میگیره که...نمیتونم وصفش کنم! ناراحت که باش،قلبم که درد بگیره دستم روی سیم هاش میلغزه و صداش گوشم رو نوازش میکنه پاپ و کلاسیک و سنتی مینوازم و تپش قلبم با هر نتش هماهنگ میشه کسی میتونه ویولن بزنه که وقتی بهش فکر نیکنه قلبم تند تند بزنه و پاهاش مور مور شه آرزومه یه روز پاییزی با نم نم بارون تو خیابون ولیعصر قدم بزنم و بنوازم ... من و ویولنم ، شما و همه😌😂

  2. ویولنیستویولنیستsays:

    من هم مثل شما ویلن میزنم..... با ویلن زدم تک تک نت هایی که میزنم بیان احساساتم هستن وقتی ویلن میزنم احساس رهایی از همه چیز رو میکنم..... انگار به یه دنیای دیگه سفر کردم سبکم کلاسیک هست و سمفونی ها و کنسرتو های زیادی نواختم....... اخرین باری که در کنسرت اجرا کردم 3 میگذره واقعا دلم میخواد به اون لحظه برگردم..... توی این 7 سالی که ویلن وارد زندگی من شد جهانم تغییر کرد.......

  3. ناصری پبدنیناصری پبدنیsays:

    سلام دوستان من و دوستم خانم ایلونا پرزگلکا نوازنده لهستانی یک کانال تلگرام راه اندازی کردیم برای بیشتر شناختن ایشون و آهنگهای که نواخت برای مردم ایران و انشاالله در آ ینده نزدیک دوستان میتوانند در آموزشگاه ایشون شرکت کنند و یک ویلنیست خارقالعاده ای بشه https://t.me/YLO_Violinhttps://t.me/YLO_Violin

  4. سوگند جوکارسوگند جوکارsays:

    ویولن بهترین ساز جهانه. من که عاشقشم و بینظیر میزنم

  5. رزرزsays:

    من که ویولن دوست دارم

  6. Sina maddahiSina maddahisays:

    من خیلی ویالن دوست دارم اصلا وقتی بهش فکر میکنم مو های تنم سیخ میشه همیشه خودم رو جایه کسی میزارم که تو کنسرته خودش اون بالا بالاه داره ویالن میزنه ولی چه کنیم با مشکلات مالی نتونستم یک ویالن بخرم و در کلاس های موسیقی شرکت کنم. دوست دارم روزی برسه که برم تویه مغازه و بگم باکیفیت ترین سازی ویالن تون رو میخوام. 😔😔😔گریه نمیکنم چون هیچ وقت یک مرد نباید گریه کنه.