جملات انگیزشی ورزشی فوتبال

فوتبال بازی کردن سن و سال نمیشناسه. یکی از کودکی فوتبال رو شروع میکنه، یکی از نوجوانی، یکی از جوانی و یکی هم از میانسالی. میون تموم این رده های سنی ک گفتیم، عاملی که میتونه باعث موفقیت هشون بشه انگیزه شونه. اگه اونا انگیزه داشته باشن میتونن به چیزی که میخوان یعنی موفقیت در رشته ورزشی فوتبال برسن.

همه میتونن تو هر سنی که هستن رشته ورزشی فوتبال رو دنبال کنن. منتهی بهانه های مختلفی برای شروع کردن میارن و میشه گفت که انگیزه ای برای شروع کردن علاقه شون ندارن. ما توی این مطلب سعی کردیم برای گروه های سنی مختلف یعنی کودک، نوجوان، جوان و میانسال جملات انگیزشی فوق العاده زیبایی رو آماده کنیم که به واسطه ی اونها همه ی فوتبال دوست ها بتونن چیزی که میخوان رو شروع کنن و مدام بهانه نیارن. اگه به فوتبال علاقه دارید اما به هر دلیلی انجام دادنش رو به تعویق میندازید، خوندن این جملات انگیزشی بهتون به شدت پیشنهاد میشه. همراه ما باشید.

جملات انگیزشی برای فوتبال

جملات انگیزشی فوتبال برای سنین کودکی

از همین الان که مسیرت رو مشخص کنی و در اون قدم بذاری، مطمئن باش که در آینده تبدیل به یکی از موفق ترین ها میشی. مخصوصا اگه از الان فوتبال رو شروع کنی و تکنیک های خاص اون رو یاد بگیری، در آینده ات تبدیل به یکی از ابرقهرمان ها خواهی شد.

*******************************

هیچ چیزی نیست که با علاقه به دست نیاد. اگه به فوتبال علاقه داری پس داخلش شو. به حرف های بزرگترها که میگن تو فوتبال پول نیست یا میگن فوتبال آینده ای نداره توجه نکن. تو آینده ات تو همون چیزی هست که باهاش حال میکنی و حس خوبی ازش میگیری. حالا میخواد اون فوتبال اشه یا یه شغل اداری. پس از همین الان اگه بهش علاقه داری واردش شو و جدیش بگیر.

*******************************

یا فوتبال رو بذار کنار یا جدیش بگیر. آدم به چیزی که علاقه داره نگاه گذرا نمیکنه بلکه با قدرت به سمتش میره. تموم آدمایی که موفق شدن رو ببین؛ اونها تمام تمرکزشون رو گذاشتن روی چیزی که میخواستن و الان هم به اون رسیدن. پس تو هم میتونی! فقط به شرط اینکه تمرکز کافی علاقه ات که فوتبال باشه بذاری.

*******************************

فوتبال دختر و پسر نداره! درسته فوتبال پسرا بیشتر مخاطب داره ولی به این دلیل نیست که فوتبالیست دختر نداشته اشیم. اگه فکر میکنی که به فوتبال علاقه داری پس به سمتش برو و به هیچ وجه ازش دست نکش. توی هر چیزی که علاقه داری میتونی بهترین باشی و تو که به فوتبال علاقه داری، اگه از همین الان شروع کنی، توش به بهترین ها تبدیل خواهی شد.

*******************************

فوتبال یه ورزشیه که باید براش انرژی بذاری؛ اما وقتی که انرژی گذاشتی، ثمره اش رو بهت نشون میده که ثمره اش میتونه سلامتی و تناسب اندام و همچنین پول و ثروت به اندازه کافی باشه. بازی مورد علاقه ات که در آینده میشه رشته مورد علاقه ای که داری رو دنبال کن و مطمئن باش که در اون به همه ی اینهایی که گفتم، اگه بخوای میرسی.

*******************************

از همین بچگیت یاد بگیر که تموم مسائل و دغدغه های زندگیت رو وقتی توی زمین هستی خارج از زمین فوتبال بذاری که مبادا به ذهنت بیان. اونا میان که انرژی تو رو کم کنن. از همین بچگیت یاد بگیر که هر لحظه رو فقط توی همون لحظه زندگی کنی و مسائل رو به هم ربط ندی. اگه میخوای توی فوتبال بازی کردن خوب عمل کنی، نباید وقتی تو زمین فوتبالی ذهنت رو به حاشیه ها درگیر کنی.

*******************************

از همین کودکی دارم عشق رو در درون تو میبینم که چقدر به فوتبال علاقه داری و چقدر اون رو دنبال میکنی. رونالدو، مسی و کلی بازیکن خوب دیگه که میبینی و الان تیشرت های اونا رو به تن میکنی هم روزی به مانند تو بودن. پس اگه میخوای در آینده بچه هایی باشن که تیشرت تو رو میپوشن، از همین الان فوتبال رو جدی بگیر و فقط به شکل یک بازی ساده به اون نگاه نکن.

جملات انگیزشی کوتاه فوتبالی

جملات انگیزشی فوتبال برای سنین نوجوانی

داری کم کم وارد مراحل جوونیت میشی و باید به فکر یک شغل باشی. دوست داری چه شغلی داشته باشی؟ شغلی که پردرآمده؟ شغلی که راحته؟ شغلی که برات مثل تفریحه؟ شغلی که توش نمیفهمی ساعت ها چجوری میگذره؟ تو زندگیت خوب دقت کن. چی هست که تموم این ویژگی ها رو با هم میتونه داشته باشه؟ آفرین فوتبال. اگه به فوتبال علاقه داشته باشی و اون رو دنبال کنی، تموم ویژگی هایی که برات گفتم رو میتونه به ثمره بیاره. فقط اون رو جدی بگیر و عادی از کنارش نگذر.

*******************************

یک بچه برای اینکه سرش گرم بشه فوتبال بازی میکنه اما تو که نوجوون هستی و از همین الان باید به فکر آینده ات باشی بهتره که فوتبال رو فقط به شکل یک بازی نبینی. خیلیا هستن که با فوتبال دارن زندگی میکنن و کافیه فقط یک بار برنامه های ورزشی تلویزیون رو ببینی تا متوجه حرفم بشی. یعنی توی اون برنامه ها یک جای خالی وجود نداره که مخصوص تو باشه؟ قطعا وجود داره! پس با تمام وجودت تلاش کن که یک روزی توی همچین برنامه هایی جای تو باشه.

*******************************

امیدت رو از فوتبال از دست نده و براش بجنگ. سعی کن همیشه بهترین بازیکن توی زمین باشی. به نظرت بهترین بازیکن چه ویژگی هایی داره؟ سعی میکنه همکاری داشته باشه؟ سعی میکنه گاف نده؟ سعی میکنه گل بزنه؟ سعی میکنه از دروازه شون محافظت کنه؟ خب همه ی اینها نیاز به زمان داره که یک بازیکن به صورت کامل یادشون بگیره. برای تک تک شون زمان بذار و توشون حرفه ای شو تا بتونی یک بازیکن قدرتمند بشی.

*******************************

تو دیگه از کودکی بیرون اومدی و اسمت رو نمیشه یک بچه گذاشت. اما هنوز راه داری تا جوانی و میانسالی. فکرش رو بکن! این یعنی تو کلی فرصت داری که ازشون استفاده کنی و تبدیل به یک بازیکن قدرتمند بشی. بازیکنی که تیم های مختلف براش دست و پا میشکنن. پس روی فوتبال به صورت جدی کار کن و تمرینات رو انجام بده که روزی باشه که تیم ها برای به دست آوردنت خودشون رو به آب و آتیش بزنن.

*******************************

رشته ی فوتبال رشته ای هست که بیشتر مردم از اون سر در میارن اما عده ی کمی هستن که اون رو به صورت حرفه ای دنبال میکنن و همون ها هم هستن که ازش پول در میارن. اگه میبینی که آدمای معمولی یک یا دو روز میرن زمین فوتبال بازی میکنن و بعد ناراحت میشن و میگن که از فوتبال نمیشه پول درآورد، بدون که اونا به صورت حرفه ای این ورزش رو دنبال نکردن و فقط به خاطر پولش بوده که وارد اون شدن. اگه میخوای از فوتبال پول به دست بیاری، باید به این دلیل وارد فوتبال بشی که اول علاقه ات بوده و بعد بخوای که اون رو به صورت حرفه ای دنبال کنی.

*******************************

فوتبال ورزش مورد علاقه تو هست و تو که یک نوجوونی باید بدونی که اغلب بازیکن های معروف فوتبالشون رو از همون سنین نوجوانی شروع کردن. الان هر کدوم از اونها برای خودشون تبدیل به یک اسطوره شدن. تو چرا یک اسطوره نشی؟ خدا که آدم ها رو با ویژگی های خاص خلق نمیکنه. به همه دو تا دست میده، دو تا پا میده و بقیه اعضای بدن که بیشتر آدما کامل دارنشون. پس ببین که اون اسطوره ها چطور تونستن با همین ویژگی هایی که تو هم داریشون ستاره بشن و بعد مثل اونا عمل کن تا بتونی برای خودت یک اسطوره بشی.

جملات انگیزشی فوتبالیست ها

جملات انگیزشی فوتبال برای سنین جوانی

الان وقتشه که دست به عمل بزنی، الان وقتشه که وارد زمین فوتبال بشی و خودی نشون بدی. نترس از اینکه ممکنه خراب کنی، نترس از اینکه ممکنه باعث باخت تیمتون بشی. با قدرت وارد زمین شو و به تیم حریف بتاز. تا میتونی برای گل زدن و برای همکاری کردن با هم تیمی هات تلاش کن. اون موقع هست که پیروزی انتظار تو رو میکشه.

*******************************

همیشه سعی کن که از بازیکن های محبوب و بزرگ فوتبال الگوبرداری کنی اما سبک شخصی خودت رو داشته باشی. هر بازیکنی که تونسته موفقیتی به دست بیاره برای اینه که سبک شخصی خودش رو شناخته. تو همینطوری باش و دقیقاً بدون که تو کدوم ناحیه از زمین بهتر عمل میکنی، چطور بهتر بازی میکنی، چطور بیشتر انگیزه میگیری و ... تا بتونی تو هم تبدیل به یک ستاره بشی.

*******************************

نمیخوام انگیزه واهی بهت بدم و بگم که موفق میشی اما یادت باشه که تو میتونی اگه بخوای. نگو اون هم آدم هستن که رفتن تو تیم های موفق و من فرصتش رو ندارم و فرصت رو از دست دادم. نه اینطوری نیست! تو هم یک جوونی مثل اونها. ببین که اونا چطور عمل کردن که الان موفق شدن و تو هم همین کار رو بکن. اون موقع تبدیل به همون ستاره ای میشی که آرزوش رو داشتی بشی.

*******************************

برای اینکه توی حوزه ای بتونی حداقل موفقیت هایی رو به دست بیاری، باید حداقل یک سال به صورت جدی دنبالش کنی. تا قبل از یک سال هم ممکنه نتیجه ببینی ها ولی نتایج کمرنگه. برای فوتبال هم همینطوره. تو اول براش به صورت جدی وقت بذار و بعد اگه دیدی نشد بگو که من نمیتونم! نه اینکه بعد از دو سه بار تلاش دست برداری و بگی نه نمیشه.

*******************************

الان فرصت برای جوون ها زیاد شده و هر چیزی که بخوان رو میتونن به دست بیارن. بخوان خواننده شن کلاس خوانندگی هست، بخوان بازیگر بشن کلاس بازیگری هست و بخوان فوتبالیست بشن کلاس فوتبال هست. برای هر چیزی الان فرصت هست که بتونی پیشرفت کنی. اگه به هر چیزی علاقه داشته باشی و دنبالش کنی میتونی بهش دست پیدا کنی! مخصوصا برای فوتبال که بعد از کمی دنبال کردنش، اگه از خودت استعداد نشون بدی، همون کسایی که کلاس ها رو تشکیل کردن ازت استفاده میکنن تا رشد کنی.

*******************************

الان تو یک جوونی و میتونم باهات بدون هیچ رودربایستی صحبت کنم. اگه فوتبال رو فقط به خاطر پولش میخوای و هیچ علاقه ای بهش نداری، همین الان ولش کن. چون کلی آدم هم مثل تو هستن که برای پول وارد فوتبال شدن اما اینقدر بهشون سخت گذشته که رهاش کردن. تو باید به فوتبال علاقه داشته باشی تا فرصت پیشرفتت هم به وجود بیاد وگرنه نمیتونی به موفقیتی برسی.

جملات انگیزشی ورزشی فوتبال

جملات انگیزشی فوتبال برای سنین میانسالی

نگو که دارم پیر میشم، نگو که از من گذشته. درسته ممکنه بعضی فرصت ها رو از دست داده باشی اما هنوز توی این دنیا هستی و هنوز داری نفس میکشی و این یعنی هنوز فرصت تجربه کردن رو داری. اگه میخوای فوتبال رو تجربه کنی، همین الان اقدام کن. چون خدا که تو رو زنده نگه داشته یعنی هنوز لیاقتش رو در تو میبینه که نفس بکشی و تجربه کسب کنی.

*******************************

میانسالی یک سن مناسب برای فوتبال هست. چون هم ورزشیه که باعث شادی و نشاط بدن میشه و هم باعث میشه تمام غم هات یادت بره و مدتی رو خوش بگذرونی. پس چرا معطلی و این فرصت رو از خودت دریغ میکنی؟ همین الان پاشو و رشته ی مورد علاقه ات رو دنبال کن.

*******************************

فوتبال بازی کردن چیزیه که هر آدمی توی هر سنی میتونه آرزوش رو داشته باشه. چه از همون بچه هفت ساله گرفته تا چه آدمی که تا دوره میانسالی پیش رفته. فرقی نمیکنه! فقط ممکنه یکی چابک تر بازی کنه و یک آرومتر ولی در هر صورت فوتبال این فرصت رو به همه سنین میده که ازش لذت ببرن. پس اگه میانسالی نگو دیگه برای این رشته ورزشی پیر شدم.

*******************************

فوتبال چیزیه که پیر و جوون نمیشناسه. حتی کسی هم که تو دوره میانسالی هست و کم کم داره وارد دوران پیری میشه، باز هم به فوتبال علاقه داره و با جدیت اون رو دنبال میکنه. البته شاید خودش نتونه فوتبال بازی کنه اما فوتبال بازی کردن بقیه رو میبینه. این نشون از محبوبیت و قدرت این رشته ورزشی داره که هر مخاطبی با هر سنی رو به سمت خودش میکشه و به اون شادی میبخشه. پس اگه میانسالی و دوست داری زندگیت شاد بمونه از دنبال کردن ورزش فوتبال دست برندار.

*******************************

رشته فوتبال انگیزه رو در وجود آدم تشدید میکنه. یه آدمی رو میبینی که تو دوره میانسالی میره باشگاه فوتبال و فوتبال بازی میکنه و روز به روز جوونتر میشه و یه آدمی رو میبینی که تو دوره میانسالی نه تنها فوتبال بازی نمیکنه بلکه کلا ورزش رو گذاشته کنار. این دوتا رو که کنار هم میذاری و مقایسه میکنی، میبینی اونی که ورزش رو کنار گذاشته خیلی پیرتره نسبت به اون کسی که ورزش میکنه. پس اگه میخوای هنوز جوون باشی و جوون به نظر میرسی برو سراغ ورزش که بهترینش میتونه فوتبال باشه.


شاید علاقمند باشید :

متن های زیبا در مورد تیم استقلال

متن های زیبا در مورد تیم پرسپولیس


هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...